Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volkswagen Passat B7

Podsumowanie 251 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volkswagen Passat B7
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
47,40 zł
17
7,3
48,35 zł
5
7,8
51,67 zł
22
9,6
63,93 zł
8
Pokaż więcej silników
Silniki z LPG Volkswagen Passat B7
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,6
18,47 zł
1
Silniki z LPG Volkswagen Passat B7
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Volkswagen Passat B7
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (251)

5,5
Volkswagen Passat B7
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Trasa Katowice - Świebodzin 130-140km/h licznikowe realne spalanie 6,35l/100 Trasa Świebodzin - Katowice 120-130km/h licznikowe realne spalanie 6.2l/100 Jazda do 100km/h krajówkami osiągalne spalanie 4,7-4,8l/100 Samego miasta nigdy nie zrobiłem ale myślę, że max 7l/100 Wyniki są mega, wygodne auto w trasy, zasięg na zbiorniki 1100-1200km. Spalanie auta kompaktowego.
6,3
Volkswagen Passat B7
Limousine 1.4 TSI 122KM 90kW
7,4
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM 125kW
Wyniki spalania z tankowania pod korek po przeliczeniu zużytego paliwa i przejechanego dystansu, a nie wskazań komputera. Wyniki uśrednione z około 40 tankowań. Najmniejsze spalanie w trasie prędkości 120-140km/h, 4os. i bagaż to około 6,8L/100km, przy jeździe miejskiej (Wrocław) około 8L/100km, eko driving 1os. w aucie, trasa i V max 100km/h to spalanie jakieś 5,6L/100km. Auto z DSG 6 biegów i napęd 4MOTION
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B7
Średni koszt przejechania 100 km
32,67 zł
6,9
l/100km
7,6
l/100km
4,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
5,5
Volkswagen Passat B7
Limousine 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM 103kW
Nie wierzyłem w niskie spalanie , miałem wcześniej 5.5-7.5 litrów spalanie, średnio 6.5 ale!! Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa, mialem małe opiłki, wiec uklad do czyszczenia, jednak po wstępnym oczyszczeniu i nowych nastawach adaptacyjnych cisnienie na listwie jest plynniej regulawane a auto spala duzo mniej ! ASO w zyciu do tego nie doszło… polecam co 200k sprawdzenie ukladu paliwowego , regeneracja pompy i smialo jezdzic do miliona
Volkswagen Passat B7