Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 3

Volkswagen Polo IV - Zużycie paliwa

Podsumowanie 369 raportów spalania tego auta

Raporty spalania Volkswagen Polo IV

produkowany od do roku
,

Silniki benzynowe Volkswagen Polo IV

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
Pb
LPG
 
Pb
LPG
 
6,5
7,9
48
35,4 zł
19,7 zł
 
6,4
6,3
52
34,9 zł
15,7 zł
 
6,5
6,8
25
35,4 zł
17,0 zł
 
6,2
-
15
33,8 zł
-
 
6,6
7,7
10
36,0 zł
19,2 zł
 
6,5
7,8
84
35,4 zł
19,5 zł
 
-
-
0
-
-
 
6,7
-
4
36,5 zł
-
 
6,5
6,9
43
35,4 zł
17,2 zł
 
6,6
-
3
36,0 zł
-
 
7,0
-
1
38,1 zł
-
 

Silniki Diesla Volkswagen Polo IV

Silnik
Średnie spalanie
[l/100km]
Liczba raportów
Koszt jazdy
[100km, śr. cena paliwa]
 
 
ON
 
ON
 
4,9
29
25,9 zł
 
5,0
42
26,5 zł
 
4,9
13
25,9 zł
 
5,1
23
27,0 zł
 
5,4
24
28,6 zł
 
6,2
5
32,8 zł
 
Filtr

Lista 369 raportów spalania

sortuj komentarze od
ON
3,8
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.02.2011 08:24:19 przez

witam, moje polo to bluemotion 1.4 TDI, mam go prawie od nowosci i dobrze go opcykałem spalanie spisywałem z pokładowego, przed każdym pomiarem kasowałem kompa. minimalne średnie spalanie zanotowałem na autostradzie z opola do wrocławia z srednią prędkoscią 90Km/h na 5biegu, ale silnik ma zbyt wolne obroty przy tych prędkosciach i wszystko drzy przy obciążeniu np pod małą góreczke czy przy przyspieszaniu, jak chce sie nim bardzo szybko, wmiare ekonomicznie i cicho jeczać to najlepiej 160km/h na obrotomierzu pokazuje równe 3000 obr/m spala wtedy ok 6,3 l/100km przy większych prędkościach spalanie gwałtownie rosnie a silnik coraz bardziej słabnie ale przy wcisniętym do podłogi chwilowe spalanie nie przekroczy 9,9 bez. To auto najlepiej wypada poza miastem jadąc przez wioseczki, wtedy średnio spala 4 l bez extra oszczędzania, najlepiej szybko przyspieszyć do danej prędkości, i ją utrzymywać, a pózniej chamować silnikiem ( jest malutki więc nie chamuje tak jak 1.9tdi) po odjęciu nogi z gazu auto pali 0,0 więc nie jezdzić na luzie! Jesli chodzi o miasto to też jest ok, przy sprawnej jezdzie, nie wlocząc sie auto pali 4,5 l, ale komp nie liczy krótkich postojów na swiatłach. wtedy pokazuje 0,5 l/h, czyli jeśli w 2 godz. jazdy będziemy 1 godz stali w miejscu to doliczyć te 0,5l. w tym autku nie ma jeszcze START/STOP, ale to dobrze, nie chciałbym żeby mi sie na każdych światłach wyłanczał i znowu włanczał. cierpi rozrusznik i akku. Ogólnie jestem zadowolony z autka, ale chcę coś większego, równie oszczędnego to będzie VW Passat kombi 1.6 TDI BlueMotion 105KM średnio spala 4,4 l/100km. umówiłem sie na jazde próbną sprawdzę ile pali pod moją ciężką nogą hehe. Pozdrawiam

więcej »

Pb
5,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 19.07.2013 13:13:45 przez

Zazwyczaj pali w granicy 6L, dokładniej mówiąc, miasto 5,8 trasa 5,5 ... przy spokojnej jeździe w trasie można spokojnie zejść poniżej 5 L, najmniej z zmierzonych jakie zanotowałem to 4,2 litra / 100 km, wyliczone poprzez tankowanie do pełna przed i po jeździe, na trasie przy prędkościach 120 / 130 km/h pali w granicy 7 - 8 litrów, więc autko typowo miejskie, przy prędkości około 120 km/h obrotomierz 4 000 obrotów, robi się już nieprzyjemnie, głośno, szumy itp, jeśli chodzi o prowadzenie, to polecam, przyjemny układ kierowniczy, awaryjność ? przez 5 lat użytkowania oprócz filtrów, olejów itp, wymieniłem, tarcze przód + klocki, z tyłu 2 razy szczęki + tłoczki, tuleje, gumy zawieszenia przód, z tyłu odboje + osłony amortyzatora, wszystkie naprawy robione na bieżąco, koszty bardzo niskie, gumy 20 - 30 zł, odboje, osłony 19 zł itp, poważniejszych napraw, nie związanych z eksploatacją auta nie było, 2 razy zapaliła mi się kontrolka oleju na chwilę, ale zanim pojechałem na serwis już nie świeciła, oraz zimą często świeci mi się kontrolka płynu chłodniczego, choć wszystkie oleje, i płyny wymieniane zgodnie z książką serwisową, rozrząd na łańcuchu, 135 000 km i jest sprawny, ogólne wrażenia z samochodu ok, ale bardzo doskwiera brak uchwytu na napoje :)

więcej »

ON
4,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 14.03.2011 18:58:03 przez

Codziennie jazdy ok. 50 km, z czego 70% trasa, 2 lata jeżdzę tym samochodem razem z żoną, z silnikiem ASY. Zimą spalanie o ok. 0,5 litra wieksze niż latem, głownie przez nagrzewanie silnika na krótkich trasach. Ogólnie średnia to latem 4,8 l/100 km, zima 5,2 l/100 km. Silnik nie jest zbyt zrywny, bo nie ma turbiny, ale przez to za bardzo w silniku nie ma co się popsuć. Prowadzi sie samochód bardzo lekko i delikatnie, jedna rączką, to przez elektro-hydrauliczny układ wspomagania. Jedyne problemy to problemy z zawieszeniem, silnik 1,9 to dosyc ciezki silnik jak na takie auto przez co w kość dostaje dosyć miekkie zawieszenie i co ok. 1 rok trzeba ponaprawiać. Zrobiłem 30 tyś tym autem, zakupiłem go z przebiegiem 90 tyś(oryginalnym). Jak narazie musiałem zainwestować: 3xfiltry,olej, plyn chlodniczy, klocki, tarcze,plyn,szczeki hamulcowe, 2xkomplety opon(zima+lato), elementy zawieszenia- gumy na wachaczach, stabilizatorach, łożyska kól(2x). W sumie ok. 3,5 tyś zł. na 25 miesiecy i 30 tys km. POLECAM TO AUTKO ze wzgledu na spalanie!!!

więcej »

ON
4,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 04.01.2010 13:40:59 przez

Autem jestem w stanie pojechać poniżej danych salonowych. Kilka osób jeszcze za czasów jak jeżdziłem benzyną 1.2 stwierdziło że diesel to dla mnie najlepsze rozwiązanie. Przy normalnej jeżdzie przepisowej, spalanie oscyluje na trasie 3.8-4.2 (4.5 w górach). Mój rekord to przejazd Szprotawa Wrocław po intensywnych opadach śniegu, gdzie prędkośc przejazdowa wahała się w granicy 70km/h, spalanie wyniosło 3.4l/100km. Maksymalne spalanie na trasie to 6.3l/100km, to była jazda przez całe Niemcy, prędkość zgodnie z przepisami, gdzie ograniczenie tam się stosowałem, gdzie nie było to gaz w podłoge, prędkośc 160-200km/h. W mieście pali niestety jak smok, ale i tak mniej niż moje poprzednie polo 1.2 :) Ksiązka podaje 6.8l/100km i tak wychodzi średnio, jazda przy małym ruchu 5-6l/100, korki 7-8l/100. Raz koledze dałem się przejechać po Warszawie, chciał sprawdzić jak wyjdzie spalanie przy jego nodze, wyszło 11.3l/100km, ale to był gaz i hamulec na przemian :)

więcej »

ON
5,3
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 13.03.2012 19:50:08 przez

I tu jest prawdziwe pole do popisu. Zużycie paliwa to jest najlepsze. 5-6 litrów W poprzednim aucie Accordzie coupe 2.0 LPG 12-14 po mieście- fajne, niby to samo ale do tego ciągłe dolewanie benzyny (zawsze mało=krótkie odcinki) droższy przegląd, dbałośc o świece, przewody i proszę Gaz przestał się dla mnie opłacać. Od zawsze jeździłem na LPG (ehhh juz te czasy nie wrócą jak np. za 20zł można było wozić tyłek po mieście bez celu) i z podwyzki na podwyżkę uznałem, że jest to juz nie opłacalne. Do wiekszych pojemności owszem ale w Naszym bogatym kraju 2.0 to prawie norma ;) Rząd zniszczył radość z jazdy na tym surowcu. No i niestety trzeba było się przesiąść na ekonomicznego mniej wyposażonego i wolniejszego diesleka. Nie ma co pracować na paliwo:) Teraz tankuje full i jeżdze jeżdze a tu cały czas jest. :) Polecam.

więcej »

ON
5,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 23.06.2013 18:39:51 przez

Autko mam od 3 lat i poleciłbym je każdemu mlodemu kierwocy. W najwiekszych korkach w lato pali 6-6,5 litra. Mam do domu 20 km przez centrum miasta bo mieszkam poza i stoje w 3 gigantycznych korkach jak dla mnie to bardzo male spalanie. Dzisiaj w trasie Łódź - Łowicz z włączoną kliamtywacją przy predkościach 80- 100 spalanie 3.8 litra. Z powrotem jak wracalem jechalem 100-120 spalananie 4.5 litra. Trasa Łódź - Gdańsk 4.5 predkosci 120-150. Jezeli ktos non stop by cisnol to mysle ze 7litrów nie da sie przekroczyc oczywiscie musialo by byc but but but. Aktualnie zastanawiam sie nad zmiana auto z racji małej korozji w kilku miejscach i jeszcze powiem ze w tym spalaniu nie ma kompetnie nic. Polecam i polecać będe.

więcej »

ON
6,6
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 18.11.2008 11:43:16 przez

1,9 TDI 130 KM nie jest ekonomiczny (spodziewałem sie mniejszego spalania). Jeżdzę na oponach bardzo szerokich więc zapewne tym to jest podyktowane. Jednak w trasie 6,0 -6,5 litra na 100 km przy jeździe bardzo ostrej (tzn prawie NIKT nie jest Cie w stanie wyprzedzić) to nie jest wynik zły. Najniżej w histori udało mi sie średnio uzyskac 5,3l/100 (jazda 90-110 baaardzo płynna i w nocy) Gorzej w mieście - ok 7,5 - 8,5 litra na 100 (non stop w korkach) PRZEGLĄD - leję tylko olej Motul i zawsze stosuję oryginalne części .Wymiana co 10 -max 12 tyś km. Koszt oleju Motul (230PLN) + filtr paliwa VW(89PLN), filtr oleju Kneht (49PLN), powietrza Kneht (45PLN). Koszt wymiany w ASO 60-100PLN.

więcej »

LPG
6,5
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 05.09.2010 17:38:14 przez

Spokojną jazdą po mieście 6.7L przy dynamicznej jeździe po mieście 7.3L za miastem w trasie przy 2,5 tysiąca obrotów (80km na godz.)miałem mały problem silnik jak by nie pracował na jeden tłok, tzn. kulał i miało problemy z odpalaniem. Mechanicy przypuszczali że się zawór wypalił . Cewki i świece są ko kompresja po 13 na każdym tłoku. sprawdzało 7 mechaników i jeden wysyłał do drugiego każdy kasował po 100 Pn ale 8 emerytowany mechanik mi powiedział żeby zatankować auto do pełna w benzynie i Lpg na Orlenie i przejechać ok 400 km z nie większą prędkością niż 80 km na godzinę, biegi zmieniać przy 2 i pół tysiąca . po 300 km znów chodzi bez zarzutu. wszystko się wynormowało.

więcej »

Pb
7,0
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 18.06.2014 14:57:06 przez

Gdyby nie poprzedni właściciel, przez którego poszło sprzęgło to ok (szczegóły poniżej). Mojemu tacie w identycznym egzemplarzu przy ok. 100k padł komputer sterujący, nie było zamiennika wówczas, koszt 2000k. 1. Cewka 4 cylindra + 4 świece (270 PLN). 2. Sprzęgło - sama część około 450 PLN za valeo lub sascha, robocizna zależy. W Wawie w Feuvercie 500 PLN. 3. Tuleje wahaczy i łączniki stabilizatora - 240 PLN. 4. Duży przegląd z rozrządem (2 paski) kosztuje 1 400 PLN poza Wawą. 5. Zwykły przegląd, filtry, płyny, ok. 450 PLN poza Warszawą. Generalnie takie rzeczy jak klocki, tarcze i elementy zawieszenia można kupić tanio z racji dużej liczby zamienników.

więcej »

ON
4,1
 
średnia z raportu - zobacz pełny raport
dodano 03.05.2013 23:06:21 przez

Jak na parametry i osiągi jakie oferuje auto jest godne polecenia dla każdego kto musi liczyć sie z wydanymi pieniedzmi na eksploatacje i utrzymanie pojazdu. Średnia 2.8l/100km dotyczy spokojnej jazdy na mało ruchliwej trasie o długości 114 km, gdzie średnia prędkość wyniosła 53km/h i przejazd przez 2 duże miasta, wiem ze to jazda "emeryta" ale przy skromnym budżecie studenta każdy grosz sie liczy :) w warunkach miejskich średno wychodzi ok 5,5l/100km a warunki mieszane czyli ok 40% miasto i 60% trasa wynosi 4l/100km. 1.4TDI i nie ma lepszych :)))

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!

Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.

Cena: 51 100  ►  43 900 zł

Zyskujesz 7 200 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.

Cena: 53 900  ►  44 900 zł

Zyskujesz 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Volkswagen Polo

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
Volkswagen Polo - zmiany na lepsze Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Volkswagen Polo - zobacz filmy

Volkswagen Polo R WRC 2.0 TSI 220 KM - test AutoCentrum.pl
Volkswagen Polo R WRC 2.0 TSI 220 KM - test AutoCentrum.pl Takich samochodów wyjedzie na drogi tylko 2500. Jeden z nich gościnnie na chwilę pożyczyliśmy od zaprzyjaźnionej redakcji, stąd prezentacja będzie krótka, a skupimy się w niej na elementach wyróżniających wersję R od "cywilnego" VW Polo.
Volkswagen Polo R WRC 2.0 TSI 220 PS (on wet) - acceleration 0-100 km/h
Volkswagen Polo R WRC 2.0 TSI 220 PS (on wet) - acceleration 0-100 km/h Volkswagen Polo R WRC 2.0 TSI 220 KM - dokładny pomiar przyspieszenia.
Volkswagen Polo R WRC - alternatywne uruchamianie wycieraczek
Volkswagen Polo R WRC - alternatywne uruchamianie wycieraczek Tym razem mały bonus związany z... wycieraczkami. Jeśli ktoś nie chce korzystać z tradycyjnego rozwiązania, może uruchomić je nieco inaczej. Zresztą zobaczcie sami :)
Dodaj nowy raport Rankingi O serwisie

Zużycie paliwa to obszerny serwis tworzony od 2002 roku przez samych kierowców.


Obecnie zawiera ponad 175 000 raportów spalania wszystkich samochodów jeżdżących po naszych drogach.


Zebrane raporty spalania tworzą statystyczny obraz zużycia paliwa danego samochodu.

Liczba raportów
Wszystkich 183 521
Volkswagen Polo IV 369

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum