Szukaj

Informacje o Ssangyong Kyron I

Lata produkcji: 2005 – 2007
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy SUV (segment I) typu „soft roader”, produkowany od 2005 roku. Zaprojektowany przez Kena Greenly'a, stylistÄ™ marki MG. PlatformÄ™ podÅ‚ogowÄ… dzieli z modelem Rexton, natomiast część rozwiÄ…zaÅ„ technologicznych zapożycza od Mercedesa (m. in. silnik diesla z Klasy M). W 2007 roku SsangYong zaprezentowaÅ‚ Kyrona w wersji po gruntownym faceliftingu. Nazwa Kyron oznacza „nieograniczoną wolność” w jÄ™zyku koreaÅ„skim. Na Sri Lance model sprzedawany jest na licencji jako Micro Kyron.
czytaj więcej
Powagosław
Chyba najładniejszy i najbardziej proporcjonalny z SsangYongów, co bez złośliwości i ironii potraktujmy jako pełnoprawny komplement (choć postawmy też sprawę jasno: to żadne cudo!). Niemała w tym zasługa Mercedesa, który Kyronowi dał, jak widać, nie tylko silnik. ~Powagosław
Luzacjusz
Może to prostackie skojarzenie, ale Kyron kojarzy mi się z gyrosem. Też wygląda jak mielonka i tak też smakuje. Też jest tani. I też nie wiesz, co za niespodzianki wpakowali do środka. ~Luzacjusz

Ssangyong Kyron I – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Karoseria + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Wentylacja i ogrzewanie - Układ jezdny

Wybrane oceny

5,0
~king
Ssangyong Kyron I
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Trochę tu namieszałem z wcześniejszym wpisem, stąd sprostowanie,iż to nie była moja ocena punktowa Kyrona lecz jedynie chciałem podać link http://www.youtube.com/watch?v=17HzSsX5kzk&feature=related. Jeżdżę tym autem już 2 lata (85 000km) i ocena \"3\" byłaby krzywdząca dla tego samochodu. Na w/w stronce jest zderzenie czołowe z twardą ścianą przy prędkości 56 km/h,gdzie Kyron całkiem niezle sobie radzi i nie jest to \"jeżdżąca trumna\" jak wielu by oczekiwało. Pozdrawiam użytkowników SsangYongów!
3,2
~anddob
Ssangyong Kyron I
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Gdyby nie przygoda z wymianą wtrysków i brakiem części zamiennych- byłbym całkiem zadowolony. Zagadką pozostaje jak auto będzie spisywać się po naprawie. Tak czy inaczej nie omieszkam po kilku tysiacach dodać kilku słów.
4,9
~king
Ssangyong Kyron I
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Auto wygodne i funkcjonalne,naprawdę duży bagażnik, wysoka pozycja za kierownicą, małe spalanie i świetny automat, doskonałe wyciszenie oraz ładna sylwetka to tylko niektóre plusy tego samochodu. Negatywy to mało precyzyjny układ kierowniczy co można zniwelować odpowiednim doborem ogumienia oraz zawieszenie ramowe, które nigdy nie będzie tak komfortowe jak samonośne. Polecam.
Åšrednie spalanie dla Ssangyong Kyron I
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Ssangyong Kyron I
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Pozdrawiam posiadaczy Kyrona. Mam auto od roku i moj raport ze spalania nie jest obiektywny, ze wzgledu na to, ze mieszkamy na wyspie La Palma na Wyspach Kanaryjskich. Wyspa podobno ma najwyzsza przecietna wysokosc na calym swiecie. Od stolicy Santa-Cruz de la Palma 0 m.n.p.m. do najwyzszej gory na wyspie Los Muchachos 2426 m.n.p.m. (tylko 73 m nizej niz Rysy) jest niecale 30 km serpentynami. Codziennie jezdze do pracy od prawie 0 m do ponad 350 m.n.p.m. a jezeli jedziemy do Los Llanos de Aridane (500-650 m.n.p.m.) po drugiej stronie pasma gor to jedziemy przez tunel na wys. okolo 1100 m. Przecietnie pali 10,8 l/100 km co wydaje mi sie niewielka iloscia - paliwo jest na razie bez podatku - place tutaj obecnie 75 centow za litr - 37,5 Euro za 50 litrow, a bywalo po 58 centow za litr. Zostala mi ostatnia rata za Kyrona z czego sie ciesze. Nie ma mowy o tym, zebym chcial go sprzedawac i nie jest dla mnie wazny spadek ceny, bo kupilem go z mysla o jezdzie przez 10 lat - kupilem rocznik 2006 grudzien z upustem za 21 800 euro zupelnie nowy, z manualna skrzynia, skora 2 poduszki, czarny. Na wyspie nie mam okazji jezdzic n a5-tym biegu bo najdluzsza prosta ma chyba 3 -4 km i rzadko jezdze nia - na lotnisko.
7,5
Ssangyong Kyron I
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
Auto jak na silnik 2.0 141km i masa 2t no naprawde rewelacja kupujac te auto zakladalem ze spalanie zamknie sie w 10 litrach to bede zadowolony a tu okazuje sie ze przy wyciskaniu ostatnich soków z tego auta nie jestem wstanie przekroczyc 9litrow a na trasie Polska-Holandia-Polska auto spaliło mi 6,5 litra przy predkosci 110-150km nalezy oczywiscie wziasc pod uwage dobra jakosc trasy oraz swietne warunki jezdne w niemczech no ale jak na taki silnik oraz taka mase auta moim osobistym zdaniem to rewelacja. Co do komfortu jazdy no to jedyne co mial bym do zarzucenia to na tylnych siedzeniach przy jezdzie po drodze z "dziurami" troszke czesie czego nie odczówa sie na miejscu kierowcy oraz pasazera ogolnie duzy plus auto z tym silnikiem nie nalezy do rasy wyscigowej na moje potrzeby znakomite napewno bede jezdzil nim jeszcze mase czasu silnik oraz zawieszenie mercedesa linia nadwozia skomponowana przez koreanczykow jezdzisz autem dobrej klasy i wcale nie przeplacasz za marke wkoncu ktos cos madrego wymyslił!!! pozdrawiam ocena auta w skali od 1-10 daje 9,3 :D
8,4
Ssangyong Kyron I
SUV 2.0 Xdi 141KM 104kW
W autku mam założone oponki 245/75r16 a wiec większe niż fabryczne,do tego są to opony typu a/t a więc i opory toczenia maja niemałe,a mimo to spalanie autka pozytywnie zaskakuje.Największe spalanie 9.9l odnotowałem pokonując krótkie odcinki w mieście nie przekraczając 50km/h.Na tracie jakby się postarać myślę że można by nawet 6.5 litra osiągnąć.Biorąc pod uwagę masę auta (2 tony)to naprawdę dobre wyniki.
Ssangyong Kyron I