Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo

Model należący do klasy kompaktowych crossoverów, a od trzeciej generacji plasujący się w klasie średniej wielkości SUV-ów (segment I). Produkowany od 1997 roku. Inspiracją dla wprowadzenia Forestera na rynek była przeznaczona wyłącznie na rynek japoński uterenowiona wersja modelu Impreza (do dziś jest z nią spokrewniony) w wersji Gravel Express z 1996 roku. Jego protoplastą był też prototyp Sutoriga zaprezentowany w 1995 roku. Nazwa Forester, według Subaru oznacza mieszkańca lasu („resident of the forest”). Od 2013 roku na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Generacje Subaru Forester

  • Wybierz generację: Subaru Forester IV (2013 - teraz)
    Subaru Forester IV

    Subaru Forester IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, Forester IV znów został dość znacznie odmieniony. Zwiększyły się też jego rozmiary – jest dłuższy (o 35 mm), szerszy (o 15 mm)...

    więcej o Subaru Forester IV

  • Wybierz generację: Subaru Forester III (2008 - 2012)
    Subaru Forester III

    Subaru Forester III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Pod względem stylistycznym Forester III stanowił zdecydowany przełom w porównaniu do tego, jak zaprojektowane były jego poprzednie generacje. Zgodnie z nową koncepcją, swoim wyglądem zbliżył się...

    więcej o Subaru Forester III

  • Wybierz generację: Subaru Forester II (2002 - 2008)
    Subaru Forester II

    Subaru Forester II

    Druga generacja Forestera debiutowała na rynku w 2002 roku. Sylwetka samochodu została generalnie odświeżona i unowocześniona, a za wprowadzone zmiany odpowiadał grecki projektant Anders Zapatinas. W 2006 roku model został poddany face-liftingowi, po...

    więcej o Subaru Forester II

  • Wybierz generację: Subaru Forester I (1997 - 2002)
    Subaru Forester I

    Subaru Forester I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1997 roku (rok później w USA). Forester bazował na prototypie Sutoriga z 1995 roku. Auto oparte pod względem technologicznym o rozwiązania stosowane w Subaru Imprezie było połączeniem kombi i małego SUV-a. Dzięki...

    więcej o Subaru Forester I

Forester IV

Subaru zawsze stawiało praktyczne walory swoich aut ponad ich atrakcyjność wizualną. Nie inaczej jest z bohaterem naszego opisu. Karoseria Forestera IV. generacji opiera się modzie na dynamiczne linie i finezyjne przetłoczenia, serwując nam zamiast tego spokojną sylwetkę, której proste kształty obiecują maksymalne wykorzystanie gabarytów zewnętrznych. Jedyną "ekstrawagancją" okazuje się pas przedni, który można zamówić z tzw. sportowym zderzakiem.

Krajobraz, który wita nas po otwarciu drzwi kierowcy, utwierdza w przekonaniu, że mamy do czynienia z autem, które ma po pierwsze służyć, a po drugie się podobać. Zarówno stylistycznie, jak i kolorystycznie kokpit wieje nudą, jest za to funkcjonalny za sprawą czytelnych zegarów i logicznie rozmieszczonych elementów obsługi. Mieszane uczucia budzi wykończenie, bo obok połaci miękkich materiałów znajdziemy dość tandetne i miejscami przeciętnie spasowane plastiki.

Niedoskonałości te kabina japońskiego SUV-a nadrabia jednak oferowaną przestrzenią. Niezależnie od tego, czy usiądziemy z przodu, czy z tyłu, na długość, szerokość i wysokość centymetrów nam nie zabraknie. Sporą ilość wolnego miejsca znajdziemy również w bagażniku, który oferuje przy okazji kilka funkcjonalnych patentów. Dzięki mocnemu przeszkleniu karoserii, właściwie niespotykanemu u konkurencji, widoczność jest we wszystkich kierunkach doskonała. Przeszkadzać mogą za to nieco za małe siedzenia.

Pod maską Subaru Forestera IV mocy nie brakuje i, co najważniejsze, nie tylko silnik pozwala na dynamiczne prowadzenie. Połączenie dobrze zestrojonego zawieszenia, porządnego napędu na cztery koła oraz precyzyjnego układu kierowniczego pozwala kierowcy czerpać dużo radości z jazdy. Jednocześnie podwozie z należytą dla auta tej klasy skutecznością rozprawia się z dziurami, a poza asfaltem nie skapituluje na byle przeszkodzie.

Cennik SUV-a spod znaku Plejad nie nastraja optymizmem - już bazowe odmiany kosztują dużo, a te najdroższe niebezpiecznie zbliżają się do rewiru zarezerwowanego dla produktów klasy premium. Na pocieszenie pozostaje fakt, że wyposażenie seryjne auta jest właściwie kompletne, a dodatki nie kosztują kroci. Zastrzeżeń nie mamy również do ochrony gwarantowanej pasażerom w razie kolizji.

Forester III

Dwie pierwsze odsłony Subaru Forestera kształtami przypominały sporej wielkości kombi, które ktoś postawił wyżej nad ziemią i ozdobił efektownymi nakładkami z tworzywa sztucznego. Trzecia generacja powstała już w nieco odmiennej konwencji, bo - idąc w ślady konkurencji - Japończycy zrobili ze swojego terenowego kombi typowego, mocno “nadmuchanego” SUV-a. Czy ładnego, to już kwestia gustu. Nam jednak auto wydaje się nieco zbyt ociężałe, zwłaszcza oglądane na żywo.

Obła karoseria nie grzeszy może lekkością linii, ale przekłada się na bardzo obszerne wnętrze. Na długość, na szerokość, a zwłaszcza na wysokość miejsca jest pod dostatkiem, co pozwala podróżować Foresterem nawet koszykarzom. Zastrzeżeń nie mamy też do przedziału bagażowego, który jest pojemny i ma regularne kształty. Familijnemu wykorzystaniu auta sprzyjają dodatkowo regulowane w szerokim zakresie i odpowiednio wygodne siedzenia. Szkoda tylko, że z racji słabego podparcia bocznego nie nadają się one do dynamicznego pokonywania łuków drogi.

Kolejne zalety wnętrza wychodzą na jaw, kiedy przyglądamy się miejscu pracy kierowcy. Oprócz wspomnianych już atutów, w postaci dużej przestrzeni i wygodnego fotela, kokpit oferuje właściwą pozycję za “kółkiem”, perfekcyjną widoczność na zewnątrz we wszystkich kierunkach, ergonomicznie rozmieszczone klawisze i przełączniki, jak też należycie czytelne wskaźniki. Cieszy również miła dla oka stylistyka deski rozdzielczej, ale do całkowicie pozytywnej oceny kokpitu brakuje lepszej jakości wykończenia - nie najlepsze tworzywa idą w parze z pewnymi niedociągnięciami w montażu.

W opisywanym Subaru, podobnie jak w innych produktach tej firmy, napęd przekazywany jest stale na wszystkie koła, co daje w efekcie doskonałą trakcję zarówno na suchej, jak i mokrej czy ośnieżonej nawierzchni. Karoseria wprawdzie dość mocno przechyla się na zakrętach, jednak to tylko subiektywnie ogranicza stabilność - tak naprawdę trzeba się sporo natrudzić, żeby zmusić ESP do działania. Dobre właściwości jezdne konstruktorom podwozia udało się połączyć z wysokim komfortem resorowania, dla którego - nawiasem mówiąc - wielu kierowców wybiera właśnie SUV-y. Ci, którzy szukają ponadto samochodu sprawdzającego się w lekkim terenie, także będą usatysfakcjonowani, bo zdolności terenowe stoją w japońskim modelu na poziomie wyższym niż u większości rywali.

Marka spod znaku plejad przyzwyczaiła nas do produkcji samochodów cechujących się ponadprzeciętną bezawaryjnością. Subaru Forester III. generacji nie wpisuje się jednak w tę tradycję, bo błyskawicznie korodujący układ wydechowy, szybko zużywające się elementy zawieszenia, problemy z katalizatorem w silnikach benzynowych, a przede wszystkim sporo usterek odmiany wysokoprężnej kładzie się cieniem na wizerunku auta. Mimo to niezawodnością samochód i tak kształtuje się powyżej średniej klasowej, szkoda tylko, że podobnie ma się sprawa z cenami części. Na osłodę można dodać, iż same auta kosztują stosunkowo niewiele.

Komentarze redakcji

Powagosław: Stonowany jak zawsze, z jeszcze większą nutą młodzieżowości, którą Forester dawkuje bardzo ostrożnie. Może to lekarstwo na kiczowatość, która toczy niejedno auto w tym segmencie. Wszyscy wiemy, jakie są zalety Forestera, do jego specyficznego uroku można się przyzwyczaić.
Luzacjusz: Niekwestionowany brzydal nr 1 w swojej klasie znów jest brzydszy niż był. Znając wyczyny designerskie Subaru, gotów jestem nawet uwierzyć, że o to chodziło. Jedno, co dobrego można o nim powiedzieć, to, że nie jest koreański, jak wiele SUV-ów. Bez cienia ironii.

Silniki Subaru Forester

Subaru Forester III - jaki silnik wybrać?

W aucie dostępne są dwie moce. 150KM generuje zarówno 2-litrowy diesel, jak i 2-litrowa „benzyna”, oba znane z pozostałych modeli producenta. Samochód nie należy do najlżejszych, ale taka moc wystarczy przeciętnym kierowcom. Diesel jest bardzo dobry - turbodziura nie jest duża, a dźwięk całkiem ładny. Motor benzynowy trzeba „kręcić”, żeby pokazał na co go stać, ale do zwykłej jazdy w trasie i mieście w zupełności wystarczą średnie i niskie obroty. Jeśli lubicie czasem „przycisnąć” to dużo lepszym wyborem będzie doładowane, benzynowe 2.5l liczące 230KM. „Setka” w około 7 sekund, napęd na cztery koła – to jest dopiero zabawa.

Publikacje o Subaru Forester

Subaru Forester XT - Szlakiem Orlich Gniazd
 
Nasz test Subaru Forester XT

Ostatni z poprzedzających święta weekendów, przywitał Krakusów prawdziwie zimową atmosferą. Świeży śnieg, siarczysty mróz i duża ilość słońca przywoływały najprzeróżniejsze skojarzenia. Niestety żadne z nich, ze względu na panującą aurę, nie przywodziło na myśl Świąt Wielkiej Nocy, których obchody miały...

Jeden dzień z Subaru Foresterem
 
Nasz test Subaru Forester 2.0 XT, 240 KM

Subaru to jeden z ostatnich producentów samochodów, w którym za projekt odpowiadają inżynierowie, a nie księgowi. Dlatego też pod maską znajdujemy silniki typu boxer, skrzynie przekazują moc na każde koło, a właściciele aut spod znaku plejad są fanami marki od dziesięcioleci. Dlatego nic dziwnego, że...

Subaru Forester - rodzinny, ze sportową nutką
 
Nasz test

Dwie pierwsze generacje Subaru Forestera wyróżniały się mocnymi silnikami przeszczepionymi prosto z Imprezy (nawet 230 KM!) i świetnym prowadzeniem. Wyróżnikiem zaś trzeciej inkarnacji, zaprezentowanej w 2008 roku jest... diesel pod maską. Postanowiliśmy sprawdzić czy z perspektywy czasu zmiana ta wyszła...

Niezniszczalny leśnik - Subaru Forester (2002-2008)

Imponująca trwałość, bardzo dobre właściwości jezdne, permanentny napęd na cztery koła oraz silniki w układzie bokser są znakami rozpoznawczymi Forestera. Japoński SUV nie jest tani, jednak kto zdecyduje się na zakup, nie będzie żałował...

Subaru Forester 2009 - nowy wymiar "leśnika"

Na rynku zadebiutowała trzecia generacja jednego z nielicznych SUV-ów sprawdzających się także w terenie. Nowy model oferuje odczuwalnie więcej miejsca w kabinie i przekonstruowane zawieszenie. Prezentujemy wrażenia z pierwszych jazd.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Subaru Forester

Subaru Forester na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Subaru ForesterautoWcentrum - społeczność Subaru Forester

najwyższe oktanyAuta - Subaru Forester

Subaru Forester 48,60

Subaru Forester 59,91

Subaru Forester Potforek 30,81

Subaru Forester Fozzie 35,45

Subaru Forester 62,59

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Subaru Forester

roshi 30,07

karel 61,47

jkrkuba 30,05

Rado9109 30,17

diablos28 30,04

GarlandTheFirst 30,15

sports 30,01

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Subaru Forester

łozyska piasty tył
łozyska piasty tył wymieniłem łożyska piast tył , w subaru leone 1.8 łożyska wymieniało się bez pra...
hamulce
hamulce wymiana tarcz hamulcowych i klocków - przód ...
Renowacja felg "obuwia" letniego :)
Renowacja felg już niedługo Forek dostanie odświeżone felgi 17" (oryginał od WRX), mam nadzieję...
LPG Reaktywacja
LPG Reaktywacja Wreszcie zdecydowałem się (uzbierałem wystarczające środki) na generalny remont ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Subaru Forester

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Subaru Forester
 

Najpopularniejsza wersja Subaru Forester

Subaru Forester

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Subaru Forester
 

Subaru Forester najczęściej porównywane z:

Kia Sorento
2.2 CRDi (197 KM)
Suzuki Jimny
1.3 VVT 4WD (85 KM)
Mazda CX-5
2.2 SKYACTIV-D (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 1,6 120KM 4WD Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 1 300 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 73 090 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 13 190 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Jimny COMFORT Demonstracyjny Suzuki Jimny COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 700 km. Silnik: 1.3 85KM, benzynowy.
Cena: 65 900 zł 55 900 zł
Zyskujesz: 10 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Subaru Forester

Subaru Forester
2.0 benzyna
1997
8 300 PLN
Subaru Forester
benzyna 230 KM
94 000 km, 2005
42 000 PLN
Subaru Forester
2.0 benzyna 150 KM
2013
138 500 PLN
Subaru Forester
2.0 benzyna 125 KM
198 000 km, 2000
13 990 PLN

Ocena auta Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo

  • Średnia ocena
    na podstawie 15 opinii
  • 4,24
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Wybrane opinie

Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo (170 KM)

Bardzo fajne autko. Dobre osiągi, praktyczność, niezłe wyposażenie. Model z lat 2000-2002 nie jest opatrzony, moim zdaniem jest ładniejszy od najnowszego Forestera 2008. Koszty utrzymania są niestety duże. Amortyzatory tylne to wydatek ok 3700zł, regulacja luzów zaworowych ok 2000zł, itd. Wydatki na auto przez rok czasu to ok. 15tys zł, ale sporo zostało zrobione. Generalnie auto godne polecenia dla osób, które mogą przeżyć większe koszty utrzymania.

dodał: Michał
Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo (170 KM)

nic się nie psuje! uwaga na sprzęgło - duży moment i łatwość kręcenia się silnika może kosztowac spaleniem tarczy - proponuje sprzęgło wzmocnione (droższe, ale warto!) - niestety nie polecane dla Pań, gdyż trzeba mieć docisk;-)

dodał: Marcus
Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo (170 KM)

Nic dodać, nic ująć. Może trochę średniego spalania...

dodał: Oregano

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Subaru Forester

Subaru Forester IV - wersja europejska Subaru Forester IV - wersja amerykańska Subaru Forester 2008 Subaru Forester IV 2.0 XT 240KM - galeria redakcyjna Subaru Forester III 2.0D 147KM - galeria redakcyjna Subaru Forester
Zobacz inne galerie Subaru

Opinie o instalacji LPG

Subaru Forester

  • 1.
  • 5,00 Subaru Forester I 2.0 (125KM) 2000r.
    dodał: JJ_67, 15.02.2010

    LPG Instdalowałem w Wa-wie na Codziennej 50 ( Robert Paluszyński ), w Subaru Forester rocznik 2000 ( 125 KM ), z przebiegiem ok. 80 K km. Przejechałem już kolejnych ok. 80 K km i instalacja zachowuje się super. Tak jak super oceniam sam zakład i podejście pracowników do klienta :-). Spalanie jest na poziomie 12 L/100 Km (średnie, choć głownie w mieście ). Przy ok. 160-180 km/h wzrasta do ok. 15 l/100 Km, ale nie dzieje się to często ( niestety ) :-)). Podczas 4 lat użytkowania nie miałem ani jednego problemu z poprawnością działania tej instalacji. Chętnie poczytam opinie nt. LPG w Subaru z turbiną ( gdyż tego się te kilka lat temu obawiałem i kupiłem Foresterka bez niej - czego teraz trochę żałuję .. ;-) )

  • 2.
  • 3,00 Subaru Forester II 2.0 X (158KM) 2006r.
    dodał: subaryna, 27.05.2011

    NIE POLECAM, firma ceny ma wygórowane, za podobne instalacje u innych zaproponowaną miałem cenę ok 30% niższą. Zdecydowałem się u nich założyć gaz i już 4 razy byłem na reklamacjach(przez 3 msc), dalej nie potrafią ustawić instalacji jak być powinno(gaz się non stop rozłącza), będziecie mieli problemy jeżeli się na nich zdecydujecie. Pieniądze wydane w błoto!! - nie był to mój pierwszy zagazowany samochód ale zdecydowanie ostatni w tym "serwisie".

  • 3.
  • 4,50 Subaru Forester I 2.0 (125KM) 1999r.
    dodał: styx77, 29.12.2009

    Instalacja zachowuje się bardzo dobrze. Spalanie to ok 12 litrów LPG przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym (pół na pół). Przy cięzkiej nodze, czy ostrej jeździe w terenie spalanie wynosi ok 14-15 litrów. Spadek mocy jest niewielki ale odczuwalny. Czuć go w zakresie pomiędzy 1000 a 1800 obrotów silnika, powyzej tych obrotów silnik przyśpiesza już bardzo dynamicznie. Jest OK.

  • 4.
  • 3,50 Subaru Forester II 2.0 XT (177KM) 2003r.
    dodał: DP, 15.10.2010

    Zdecydowanie odradzam. Od samego początku z instalacji czuć ulatniający się gaz. Przy problemach z instalacją gazową (prawdopodobnie kiepski gaz) zdiagnozował padnięty przepływomierz. Pomimo gwarancji i tak skasował 100 PLN za diagnozę. Byłem potem w dwóch warsztatach Subaru i oba potwierdziły, że przepływomierz jest ok. Naciągacz i tyle. Omijajcie szerokim łukiem.

  • 5.
  • 5,00 Subaru Forester II 2.5 X (167KM) 2006r.
    dodał: relom, 30.01.2012

    Moment przejścia nie wyczuwalny na gaz, silnik idealnie pracuje równiutko. Na zimę podłączyłem pod komputer i zmieniłem temperature przejścia na gaz z 30 stopni na 40 stopni, żeby silnik się lepiej rozgrzał. Polecam wszystkim! i gdzieś mam opinie ludzi, którzy mówią, że gaz jest do kuchenek :P

  • 6.
  • 4,50 Subaru Forester II 2.0 X (125KM) 2005r.
    dodał: Marcin, 10.11.2013

    Zakup podyktowany względami ekonomicznymi. Były pewne obawy o sens przy tak dużym przebiegu. Koszt 3000 zł; spalanie 11 - 14 litr/100 km (trasa / miasto). Koszt instalacji już się zwrócił... Silnik pracuje równo, żadnych kłopotów podczas przejechanych 30 000 km... ...po prostu - Subaru...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Subaru Forester

Subaru Forester

62 komentarze

53 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~rozczarowana bardzo~rozczarowana bardzo

Do ~Użytkownik: jeżeli chcesz poznać moją drogę do odzyskania poniesionych kosztów to jestem skłonna to opowiedzieć bo mejl byłby długi proponuję rozmowę tel.mój nr.504 089 198 pozdrawiam

~Użytkownik~Użytkownik

Do ~rozczarowana bardzo: Mam podobny problem. Niespełna rok po gwarancji musiałem wymienić komplet wtryskiwaczy po 83 tys km przebiegu /z braku zaufania - poza ASO, z pełną diagnostyką stanu "moich" wtryskiwaczy w DENSO/. Zamierzam wyegzekwować co do złotówki koszt naprawy od SIP. Proszę o kontakt na mejla.

~antek~antek

To teraz żółtki robią subaru z kartona - skoro renówka była mocniejsza (karambol na S8 ) sob/ndz

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Subaru

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
4 459
Przejechany dystans
2 072 343 km
Zatankowanego paliwa
159 743 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
391
Wydanych pieniędzy
203 415 zł
Średnie wydatki na auto
1 769 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
528
Wydanych pieniędzy
387 236 zł
Średnie wydatki na auto
3 367 zł
Zobacz dzienniki kosztów Subaru (115)

Testy zderzeniowe Subaru Forester

Najnowsze testy zderzeniowe Subaru Forester przeprowadzone przez Euro NCAP.

Subaru Forester 2.0i-L, LHD
2012

Subaru Forester
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Subaru

Zużycie paliwa Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo

Na podstawie 21 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: mac, dodano: 30.01.2013 18:13

O samochód trzeba dbać, awarie się nie przytrafiają, tylko rzeczy eksploatacyjne, płyny i te wynikające z przebiegu jak rozrząd (ok. 1 tyś), łączniki stabilizatorów, (tył 100 zamienniki, przód oryginalne 250 + robocizna), sprzęgło (z wymianą 1450), uszczelnienia silnika. Aso omijam z daleka, ceny raczej normalne. Spalanie po zainstalowaniu gazu już nie odgrywa większej roli. Podaję dla benzyny:

pełny raport Subaru Kombi 2.0

autor: Tomasz_555, dodano: 31.12.2007 16:43

Jak na samochód o sporym oporze powietrza, miękkim zawiasie, sporej wadze, i zaawansowanym napędzie to spalanie uważam za dobre. Miasto i do tego zima to 9-10 litrów (latem bliżej 9 litrów) - na spokojnie bez przesadyzmu. Trasa poniżej 8 litrów, a jak ostrzej to 8,5-9 litrów. Średnio wychodzi mi 8,5 litra. Pozdrawiam forum Subaru

pełny raport Subaru Kombi 2.0 X

autor: Mariusz, dodano: 04.04.2013 13:10

Forester odebrany tydzień temu: rok prod. 2012 silnik 2.0 150KM skrzynia automat. Pierwsza trasa ok 300km z W-wy do domu płynna spokojna jazda 80-110 km/h bez korków, włączone ogrzewanie i światła (trasa nr 7 na Gdańsk) średnie spalanie wg komputera 11,1 l/100 co by potwierdzał wskaźnik poziomu paliwa zostały 3 kreski na wyświetlaczu. Szok w porównaniu do tego co jest zapisane w danych technicznych producenta !

pełny raport Subaru Terenowy 2.0

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Subaru Forester Kombi 2.0 S -Turbo

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Subaru Forester I Kombi 2.0 S -Turbo 170KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Subaru Forester, oglądali także