Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Subaru Forester Terenowy 2.0D

Model należący do klasy kompaktowych crossoverów, a od trzeciej generacji plasujący się w klasie średniej wielkości SUV-ów (segment I). Produkowany od 1997 roku. Inspiracją dla wprowadzenia Forestera na rynek była przeznaczona wyłącznie na rynek japoński uterenowiona wersja modelu Impreza (do dziś jest z nią spokrewniony) w wersji Gravel Express z 1996 roku. Jego protoplastą był też prototyp Sutoriga zaprezentowany w 1995 roku. Nazwa Forester, według Subaru oznacza mieszkańca lasu („resident of the forest”). Od 2013 roku na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - prawe lusterko zewnętrzne, przód
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - logo
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - komputer pokładowy
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - radio/cd/panel lcd

Generacje Subaru Forester

  • Wybierz generację: Subaru Forester IV (2013 - teraz)
    Subaru Forester IV

    Subaru Forester IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, Forester IV znów został dość znacznie odmieniony. Zwiększyły się też jego rozmiary – jest dłuższy (o 35 mm), szerszy (o 15 mm)...

    więcej o Subaru Forester IV

  • Wybierz generację: Subaru Forester III (2008 - 2012)
    Subaru Forester III

    Subaru Forester III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Pod względem stylistycznym Forester III stanowił zdecydowany przełom w porównaniu do tego, jak zaprojektowane były jego poprzednie generacje. Zgodnie z nową koncepcją, swoim wyglądem zbliżył się...

    więcej o Subaru Forester III

  • Wybierz generację: Subaru Forester II (2002 - 2008)
    Subaru Forester II

    Subaru Forester II

    Druga generacja Forestera debiutowała na rynku w 2002 roku. Sylwetka samochodu została generalnie odświeżona i unowocześniona, a za wprowadzone zmiany odpowiadał grecki projektant Anders Zapatinas. W 2006 roku model został poddany face-liftingowi, po...

    więcej o Subaru Forester II

  • Wybierz generację: Subaru Forester I (1997 - 2002)
    Subaru Forester I

    Subaru Forester I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1997 roku (rok później w USA). Forester bazował na prototypie Sutoriga z 1995 roku. Auto oparte pod względem technologicznym o rozwiązania stosowane w Subaru Imprezie było połączeniem kombi i małego SUV-a. Dzięki...

    więcej o Subaru Forester I

Forester IV

Subaru zawsze stawiało praktyczne walory swoich aut ponad ich atrakcyjność wizualną. Nie inaczej jest z bohaterem naszego opisu. Karoseria Forestera IV. generacji opiera się modzie na dynamiczne linie i finezyjne przetłoczenia, serwując nam zamiast tego spokojną sylwetkę, której proste kształty obiecują maksymalne wykorzystanie gabarytów zewnętrznych. Jedyną "ekstrawagancją" okazuje się pas przedni, który można zamówić z tzw. sportowym zderzakiem.

Krajobraz, który wita nas po otwarciu drzwi kierowcy, utwierdza w przekonaniu, że mamy do czynienia z autem, które ma po pierwsze służyć, a po drugie się podobać. Zarówno stylistycznie, jak i kolorystycznie kokpit wieje nudą, jest za to funkcjonalny za sprawą czytelnych zegarów i logicznie rozmieszczonych elementów obsługi. Mieszane uczucia budzi wykończenie, bo obok połaci miękkich materiałów znajdziemy dość tandetne i miejscami przeciętnie spasowane plastiki.

Niedoskonałości te kabina japońskiego SUV-a nadrabia jednak oferowaną przestrzenią. Niezależnie od tego, czy usiądziemy z przodu, czy z tyłu, na długość, szerokość i wysokość centymetrów nam nie zabraknie. Sporą ilość wolnego miejsca znajdziemy również w bagażniku, który oferuje przy okazji kilka funkcjonalnych patentów. Dzięki mocnemu przeszkleniu karoserii, właściwie niespotykanemu u konkurencji, widoczność jest we wszystkich kierunkach doskonała. Przeszkadzać mogą za to nieco za małe siedzenia.

Pod maską Subaru Forestera IV mocy nie brakuje i, co najważniejsze, nie tylko silnik pozwala na dynamiczne prowadzenie. Połączenie dobrze zestrojonego zawieszenia, porządnego napędu na cztery koła oraz precyzyjnego układu kierowniczego pozwala kierowcy czerpać dużo radości z jazdy. Jednocześnie podwozie z należytą dla auta tej klasy skutecznością rozprawia się z dziurami, a poza asfaltem nie skapituluje na byle przeszkodzie.

Cennik SUV-a spod znaku Plejad nie nastraja optymizmem - już bazowe odmiany kosztują dużo, a te najdroższe niebezpiecznie zbliżają się do rewiru zarezerwowanego dla produktów klasy premium. Na pocieszenie pozostaje fakt, że wyposażenie seryjne auta jest właściwie kompletne, a dodatki nie kosztują kroci. Zastrzeżeń nie mamy również do ochrony gwarantowanej pasażerom w razie kolizji.

Forester III

Wziąć karoserię dużego kombi, „nadmuchać” nieco nadkola, podnieść zawieszenie, a całość przyozdobić szerokimi plastikowymi nakładkami – według właśnie tych zaleceń Subaru wystylizowało karoserie dwóch pierwszych generacji Forestera. W przypadku projektowania trzeciej odsłony było już inaczej – Japończycy postanowili pójść w ślady konkurencji i zrobili ze swojego terenowego kombi typowego SUV-a. Czy ładnego – to już kwestia gustu. Nam auto wydaje się nieco zbyt ociężałe, zwłaszcza na żywo.

„Napakowana” karoseria nie grzeszy może lekkością linii, ale ma swoje odzwierciedlenie w obszernej kabinie pasażerskiej. I z przodu, i z tyłu miejsca jest pod dostatkiem, a wygodne podróżowanie podnoszą dobrze wyprofilowane siedzenia. Dodatkowym atutem kabiny jest szeroka regulacja foteli i tylnej kanapy. Przeciętnie prezentuje się przedział bagażowy – zarówno pod względem pojemności, jak i ukształtowania.

Kokpit zaproponowany kierowcy Subaru trzeba uznać za nadzwyczaj udany. Oprócz wspomnianej przestronności i wygodzie fotela, oferuje on właściwą pozycję za „kółkiem”, ergonomicznie rozmieszczone klawisze i przełączniki, jak i odpowiednio czytelne wskaźniki. Użytkowanie wnętrza uprzyjemnia miła dla oka stylistyka deski rozdzielczej oraz jej wykonanie. Jakość samych materiałów nie jest perfekcyjna, ale większych powodów do narzekań brak.

W Foresterze napęd przekazywany jest stale na wszystkie koła, co daje w efekcie doskonałą trakcję zarówno na suchej, jak i mokrej czy ośnieżonej nawierzchni. Porządny układ napędowy wspomaga jazdę w typowym terenie, ale „szosowe” zawieszenie i niewystarczające kąty nadwozia nie pozwalają zajechać specjalnie daleko. Choć, jak na SUV-a zdolności jazdy po bezdrożach są więcej niż zadowalające. Zarówno na zwykłej drodze, jak i w terenie, cieszy wysoki komfort jazdy. Szkoda tylko, że na miękkim resorowaniu cierpi kierowalność podczas ostrych manewrów – karoseria wpada wtedy w niebezpieczne bujanie.

Na mocniejszych wersjach silnikowych i bogatszych odmianach wyposażeniowym opisywanego modelu pieniędzy nie zaoszczędzimy. Podstawowe warianty kosztują wyraźnie mniej i pod względem atrakcyjności cenowej nie mają się czego wstydzić przed konkurencją. Plus za niezłe wyposażenie seryjne - dopłacać nie trzeba za „ksenony”, skórzane wykończenie siedzeń, kierownicy i drążka skrzyni biegów, „elektrykę” szyb, audio z 4 głośnikami i sterowaniem z poziomu kierownicy, jak też za kamerę cofania. Minus natomiast – za krótką listę płatnych opcji.

Komentarze redakcji

Powagosław: Stonowany jak zawsze, z jeszcze większą nutą młodzieżowości, którą Forester dawkuje bardzo ostrożnie. Może to lekarstwo na kiczowatość, która toczy niejedno auto w tym segmencie. Wszyscy wiemy, jakie są zalety Forestera, do jego specyficznego uroku można się przyzwyczaić.
Luzacjusz: Niekwestionowany brzydal nr 1 w swojej klasie znów jest brzydszy niż był. Znając wyczyny designerskie Subaru, gotów jestem nawet uwierzyć, że o to chodziło. Jedno, co dobrego można o nim powiedzieć, to, że nie jest koreański, jak wiele SUV-ów. Bez cienia ironii.

Silniki Subaru Forester

Subaru Forester III - jaki silnik wybrać?

W aucie dostępne są dwie moce. 150KM generuje zarówno 2-litrowy diesel, jak i 2-litrowa „benzyna”, oba znane z pozostałych modeli producenta. Samochód nie należy do najlżejszych, ale taka moc wystarczy przeciętnym kierowcom. Diesel jest bardzo dobry - turbodziura nie jest duża, a dźwięk całkiem ładny. Motor benzynowy trzeba „kręcić”, żeby pokazał na co go stać, ale do zwykłej jazdy w trasie i mieście w zupełności wystarczą średnie i niskie obroty. Jeśli lubicie czasem „przycisnąć” to dużo lepszym wyborem będzie doładowane, benzynowe 2.5l liczące 230KM. „Setka” w około 7 sekund, napęd na cztery koła – to jest dopiero zabawa.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Subaru Forester

Subaru Forester XT - Szlakiem Orlich Gniazd
 
Nasz test Subaru Forester XT

Ostatni z poprzedzających święta weekendów, przywitał Krakusów prawdziwie zimową atmosferą. Świeży śnieg, siarczysty mróz i duża ilość słońca przywoływały najprzeróżniejsze skojarzenia. Niestety żadne z nich, ze względu na panującą aurę, nie przywodziło na myśl Świąt Wielkiej Nocy, których obchody miały...

Jeden dzień z Subaru Foresterem
 
Nasz test Subaru Forester 2.0 XT, 240 KM

Subaru to jeden z ostatnich producentów samochodów, w którym za projekt odpowiadają inżynierowie, a nie księgowi. Dlatego też pod maską znajdujemy silniki typu boxer, skrzynie przekazują moc na każde koło, a właściciele aut spod znaku plejad są fanami marki od dziesięcioleci. Dlatego nic dziwnego, że...

Subaru Forester - rodzinny, ze sportową nutką
 
Nasz test

Dwie pierwsze generacje Subaru Forestera wyróżniały się mocnymi silnikami przeszczepionymi prosto z Imprezy (nawet 230 KM!) i świetnym prowadzeniem. Wyróżnikiem zaś trzeciej inkarnacji, zaprezentowanej w 2008 roku jest... diesel pod maską. Postanowiliśmy sprawdzić czy z perspektywy czasu zmiana ta wyszła...

Niezniszczalny leśnik - Subaru Forester (2002-2008)

Imponująca trwałość, bardzo dobre właściwości jezdne, permanentny napęd na cztery koła oraz silniki w układzie bokser są znakami rozpoznawczymi Forestera. Japoński SUV nie jest tani, jednak kto zdecyduje się na zakup, nie będzie żałował...

Subaru Forester 2009 - nowy wymiar "leśnika"

Na rynku zadebiutowała trzecia generacja jednego z nielicznych SUV-ów sprawdzających się także w terenie. Nowy model oferuje odczuwalnie więcej miejsca w kabinie i przekonstruowane zawieszenie. Prezentujemy wrażenia z pierwszych jazd.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Subaru Forester

Subaru Forester na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Subaru ForesterautoWcentrum - społeczność Subaru Forester

najwyższe oktanyAuta - Subaru Forester

Subaru Forester 2.0 59,19

Subaru Forester 43,74

Subaru Forester 2,5 X -173KM/USA/ 71,24

Subaru Forester 44,13

Subaru Forester 60,08

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Subaru Forester

admustang 30,04

pjkos 30,14

bory501 29,57

diablos28 30,04

wer1207 99,56

qwer89 63,69

metacerkaria 30,17

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Subaru Forester

Nowe zdjęcie
Nowe zdjęcie W galerii nowe zdjęcie. Forek wakacyjnie przejechał 4 tysiące kilometrów, obłado...
łozyska piasty tył
łozyska piasty tył wymieniłem łożyska piast tył , w subaru leone 1.8 łożyska wymieniało się bez pra...
hamulce
hamulce wymiana tarcz hamulcowych i klocków - przód ...
Renowacja felg "obuwia" letniego :)
Renowacja felg już niedługo Forek dostanie odświeżone felgi 17" (oryginał od WRX), mam nadzieję...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Subaru Forester

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Subaru Forester
 

Najpopularniejsza wersja Subaru Forester

Subaru Forester

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Subaru Forester
 

Subaru Forester najczęściej porównywane z:

Hyundai ix35
2.0 CRDi (136 KM)
Jeep Wrangler
3.6 V6 (284 KM)
Land Rover Range Rover Evoque
2.2 SD4 (190 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Juke TEKNA Demonstracyjny Nissan Juke TEKNA
Rocznik: 2013. Silnik: 1.6 117KM, benzynowy.
Cena: 76 600 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 14 700 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara Premium 2.4 Demonstracyjny Suzuki Grand Vitara Premium 2.4
Rocznik: 2013. Przebieg: 361 km. Silnik: 2.4 169KM, benzynowy.
Cena: 110 400 zł 94 900 zł
Zyskujesz: 15 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Subaru Forester

Subaru Forester
2.0 benzyna
1997
8 300 PLN
Subaru Forester
benzyna 230 KM
94 000 km, 2005
42 000 PLN
Subaru Forester
2.0 benzyna 150 KM
2013
138 500 PLN
Subaru Forester
2.0 benzyna 125 KM
198 000 km, 2000
13 990 PLN

Ocena auta Subaru Forester Terenowy 2.0D

  • Średnia ocena
    na podstawie 30 opinii
  • 4,07
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Subaru Forester

Subaru Forester IV 2.0 XT 240KM - galeria redakcyjna Subaru Forester IV - wersja amerykańska Subaru Forester Subaru Forester IV - wersja europejska Subaru Forester III 2.0D 147KM - galeria redakcyjna Subaru Forester 2008
Zobacz inne galerie Subaru

Opinie o instalacji LPG

Subaru Forester

  • 1.
  • 5,00 Subaru Forester I 2.0 (125KM) 2000r.
    dodał: JJ_67, 15.02.2010

    LPG Instdalowałem w Wa-wie na Codziennej 50 ( Robert Paluszyński ), w Subaru Forester rocznik 2000 ( 125 KM ), z przebiegiem ok. 80 K km. Przejechałem już kolejnych ok. 80 K km i instalacja zachowuje się super. Tak jak super oceniam sam zakład i podejście pracowników do klienta :-). Spalanie jest na poziomie 12 L/100 Km (średnie, choć głownie w mieście ). Przy ok. 160-180 km/h wzrasta do ok. 15 l/100 Km, ale nie dzieje się to często ( niestety ) :-)). Podczas 4 lat użytkowania nie miałem ani jednego problemu z poprawnością działania tej instalacji. Chętnie poczytam opinie nt. LPG w Subaru z turbiną ( gdyż tego się te kilka lat temu obawiałem i kupiłem Foresterka bez niej - czego teraz trochę żałuję .. ;-) )

  • 2.
  • 3,00 Subaru Forester II 2.0 X (158KM) 2006r.
    dodał: subaryna, 27.05.2011

    NIE POLECAM, firma ceny ma wygórowane, za podobne instalacje u innych zaproponowaną miałem cenę ok 30% niższą. Zdecydowałem się u nich założyć gaz i już 4 razy byłem na reklamacjach(przez 3 msc), dalej nie potrafią ustawić instalacji jak być powinno(gaz się non stop rozłącza), będziecie mieli problemy jeżeli się na nich zdecydujecie. Pieniądze wydane w błoto!! - nie był to mój pierwszy zagazowany samochód ale zdecydowanie ostatni w tym "serwisie".

  • 3.
  • 4,50 Subaru Forester I 2.0 (125KM) 1999r.
    dodał: styx77, 29.12.2009

    Instalacja zachowuje się bardzo dobrze. Spalanie to ok 12 litrów LPG przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym (pół na pół). Przy cięzkiej nodze, czy ostrej jeździe w terenie spalanie wynosi ok 14-15 litrów. Spadek mocy jest niewielki ale odczuwalny. Czuć go w zakresie pomiędzy 1000 a 1800 obrotów silnika, powyzej tych obrotów silnik przyśpiesza już bardzo dynamicznie. Jest OK.

  • 4.
  • 3,50 Subaru Forester II 2.0 XT (177KM) 2003r.
    dodał: DP, 15.10.2010

    Zdecydowanie odradzam. Od samego początku z instalacji czuć ulatniający się gaz. Przy problemach z instalacją gazową (prawdopodobnie kiepski gaz) zdiagnozował padnięty przepływomierz. Pomimo gwarancji i tak skasował 100 PLN za diagnozę. Byłem potem w dwóch warsztatach Subaru i oba potwierdziły, że przepływomierz jest ok. Naciągacz i tyle. Omijajcie szerokim łukiem.

  • 5.
  • 5,00 Subaru Forester II 2.5 X (173KM) 2006r.
    dodał: relom, 30.01.2012

    Moment przejścia nie wyczuwalny na gaz, silnik idealnie pracuje równiutko. Na zimę podłączyłem pod komputer i zmieniłem temperature przejścia na gaz z 30 stopni na 40 stopni, żeby silnik się lepiej rozgrzał. Polecam wszystkim! i gdzieś mam opinie ludzi, którzy mówią, że gaz jest do kuchenek :P

  • 6.
  • 4,50 Subaru Forester II 2.0 X (125KM) 2005r.
    dodał: Marcin, 10.11.2013

    Zakup podyktowany względami ekonomicznymi. Były pewne obawy o sens przy tak dużym przebiegu. Koszt 3000 zł; spalanie 11 - 14 litr/100 km (trasa / miasto). Koszt instalacji już się zwrócił... Silnik pracuje równo, żadnych kłopotów podczas przejechanych 30 000 km... ...po prostu - Subaru...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Subaru Forester

Subaru Forester

58 komentarzy

50 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

theriooontheriooon

Kto ci kazał kupować wersje D
Japońskie Diesele w większości nie wszystkie są do bani
Ale europejskie obecnie tez nie są trwałe

Jak Subaru to tylko benzyna,

~Aas~Aas

Mam dwa forestery w tym jeden w dieslu. Nigdy wiecej nie kupię tej marki. Po 150.000 km padł wał korbowy. Naprawa ponad 30.000 a importer wypiera sie, ze to nie wada. Nigdy wiecej subaru

~dowalki~dowalki

Do ~rozczarowana bardzo:

Witam, moja sytuacja jest podobna, wszystko wskazuje na to że 2, może nawet komplet wtryskiwaczy jest do wymiany - pół roku po gwarancji.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Subaru

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
4 146
Przejechany dystans
1 959 835 km
Zatankowanego paliwa
150 912 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
362
Wydanych pieniędzy
178 760 zł
Średnie wydatki na auto
1 596 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
493
Wydanych pieniędzy
371 346 zł
Średnie wydatki na auto
3 316 zł
Zobacz dzienniki kosztów Subaru (112)

Testy zderzeniowe Subaru Forester

Najnowsze testy zderzeniowe Subaru Forester przeprowadzone przez Euro NCAP.

Subaru Forester 2.0i-L, LHD
2012

Subaru Forester
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Subaru

Zużycie paliwa Subaru Forester Terenowy 2.0D

Na podstawie 37 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: l.majcher@tarro, dodano: 27.11.2013 13:00

Forester 2.5 bez turbiny, 173 KM, automatyczna skrzynia biegów, stały napęd 4x4 Podane dane średniego spalania są z zakorkowanego Krakowa. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe na trasie na bazie trasy Budapeszt - Sarajewo 8,5L/100km - raz w życiu mi się udało do tylu zejść, normalnie podczas trasy pali ok 9-10. Na autostradzie nie należy przekraczać 120 km/h. Auto nie nadaje się na trasy ani na miasto bo i tu i tu dużo pali, jeżeli ktoś szuka oszczędności to albo LPG albo inny samochód. Auto świetnie się prowadzi, napęd sprawia wiele radości, robi w terenie wiele pseudo terenówek i wszystkie suvy. Najlepsze auto jakie miałem.

pełny raport Subaru Kombi 2.5 X

autor: kropi, dodano: 23.06.2012 13:02

Zużycie gazu 12-13 litrów wydaje mi się akceptowalne dla 2-litrowego auta ze stałym napędem 4x4. Przy spokojnej jeździe z prędkościami do 100 km/h można zejść do 10 l/100, grzejąc autostradą 140 km/h Forek wciąga już prawie 14 litrów LPG. Części oryginalne są drogie i często trudno dostępne, słabo też z zamiennikami, na szczęście pomimo zaawansowanego wieku i przebiegu oprócz duperelek i stałych fragmentów gry (rozrząd, świece, klocki...) nic nie wymienialiśmy. Komplet rozrządu ok. 600 zł, chyba znośnie. Silniki Subaru to klasyczne olejaki, więc spalanie oleju rzędu 2-3 litrów na 10,000 nie świadczy bynajmniej o agonii jednostki napędowej.

pełny raport Subaru Kombi 2.0

autor: Marcin, dodano: 08.02.2009 10:46

Niestety nie jest to samochód ekonomniczny a raczej droga zabawka dla koneserów. Zużycie paliwa zdecydowanie za duże a przeglądy i ceny horendalnie drogie. Na gwarancji wymieniałem kolektor spalinowy: sam koszt części to 3500 złotych, byłem szczęśliwy, że było to jeszcze na gwarancji. Wymiana filtra przeciwpyłkowego chyba z 400 złotych. Niestety z tego powodu pewnie Subaru nie jest autem popularnym mimo wszystkich innych zalet.

pełny raport Subaru Kombi 2.0 X

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Subaru Forester Terenowy 2.0D

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Subaru Forester Terenowy 2.0D

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Subaru Forester, oglądali także