Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Subaru Forester Terenowy 2.0D

Model należący do klasy kompaktowych crossoverów, a od trzeciej generacji plasujący się w klasie średniej wielkości SUV-ów (segment I). Produkowany od 1997 roku. Inspiracją dla wprowadzenia Forestera na rynek była przeznaczona wyłącznie na rynek japoński uterenowiona wersja modelu Impreza (do dziś jest z nią spokrewniony) w wersji Gravel Express z 1996 roku. Jego protoplastą był też prototyp Sutoriga zaprezentowany w 1995 roku. Nazwa Forester, według Subaru oznacza mieszkańca lasu („resident of the forest”). Od 2013 roku na rynku dostępna jest czwarta generacja modelu.

Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - lewy bok
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - prawe lusterko zewnętrzne, przód
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - logo
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - bagażnik
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - komputer pokładowy
Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM - galeria redakcyjna - radio/cd/panel lcd

Generacje Subaru Forester

  • Wybierz generację: Subaru Forester IV (2013 - teraz)
    Subaru Forester IV

    Subaru Forester IV

    Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym, Forester IV znów został dość znacznie odmieniony. Zwiększyły się też jego rozmiary – jest dłuższy (o 35 mm), szerszy (o 15 mm)...

    więcej o Subaru Forester IV

  • Wybierz generację: Subaru Forester III (2008 - 2012)
    Subaru Forester III

    Subaru Forester III

    Trzecia generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Pod względem stylistycznym Forester III stanowił zdecydowany przełom w porównaniu do tego, jak zaprojektowane były jego poprzednie generacje. Zgodnie z nową koncepcją, swoim wyglądem zbliżył się...

    więcej o Subaru Forester III

  • Wybierz generację: Subaru Forester II (2002 - 2008)
    Subaru Forester II

    Subaru Forester II

    Druga generacja Forestera debiutowała na rynku w 2002 roku. Sylwetka samochodu została generalnie odświeżona i unowocześniona, a za wprowadzone zmiany odpowiadał grecki projektant Anders Zapatinas. W 2006 roku model został poddany face-liftingowi, po...

    więcej o Subaru Forester II

  • Wybierz generację: Subaru Forester I (1997 - 2002)
    Subaru Forester I

    Subaru Forester I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1997 roku (rok później w USA). Forester bazował na prototypie Sutoriga z 1995 roku. Auto oparte pod względem technologicznym o rozwiązania stosowane w Subaru Imprezie było połączeniem kombi i małego SUV-a. Dzięki...

    więcej o Subaru Forester I

Forester IV

Subaru zawsze stawiało praktyczne walory swoich aut ponad ich atrakcyjność wizualną. Nie inaczej jest z bohaterem naszego opisu. Karoseria Forestera IV. generacji opiera się modzie na dynamiczne linie i finezyjne przetłoczenia, serwując nam zamiast tego spokojną sylwetkę, której proste kształty obiecują maksymalne wykorzystanie gabarytów zewnętrznych. Jedyną "ekstrawagancją" okazuje się pas przedni, który można zamówić z tzw. sportowym zderzakiem.

Krajobraz, który wita nas po otwarciu drzwi kierowcy, utwierdza w przekonaniu, że mamy do czynienia z autem, które ma po pierwsze służyć, a po drugie się podobać. Zarówno stylistycznie, jak i kolorystycznie kokpit wieje nudą, jest za to funkcjonalny za sprawą czytelnych zegarów i logicznie rozmieszczonych elementów obsługi. Mieszane uczucia budzi wykończenie, bo obok połaci miękkich materiałów znajdziemy dość tandetne i miejscami przeciętnie spasowane plastiki.

Niedoskonałości te kabina japońskiego SUV-a nadrabia jednak oferowaną przestrzenią. Niezależnie od tego, czy usiądziemy z przodu, czy z tyłu, na długość, szerokość i wysokość centymetrów nam nie zabraknie. Sporą ilość wolnego miejsca znajdziemy również w bagażniku, który oferuje przy okazji kilka funkcjonalnych patentów. Dzięki mocnemu przeszkleniu karoserii, właściwie niespotykanemu u konkurencji, widoczność jest we wszystkich kierunkach doskonała. Przeszkadzać mogą za to nieco za małe siedzenia.

Pod maską Subaru Forestera IV mocy nie brakuje i, co najważniejsze, nie tylko silnik pozwala na dynamiczne prowadzenie. Połączenie dobrze zestrojonego zawieszenia, porządnego napędu na cztery koła oraz precyzyjnego układu kierowniczego pozwala kierowcy czerpać dużo radości z jazdy. Jednocześnie podwozie z należytą dla auta tej klasy skutecznością rozprawia się z dziurami, a poza asfaltem nie skapituluje na byle przeszkodzie.

Cennik SUV-a spod znaku Plejad nie nastraja optymizmem - już bazowe odmiany kosztują dużo, a te najdroższe niebezpiecznie zbliżają się do rewiru zarezerwowanego dla produktów klasy premium. Na pocieszenie pozostaje fakt, że wyposażenie seryjne auta jest właściwie kompletne, a dodatki nie kosztują kroci. Zastrzeżeń nie mamy również do ochrony gwarantowanej pasażerom w razie kolizji.

Forester III

Wziąć karoserię dużego kombi, „nadmuchać” nieco nadkola, podnieść zawieszenie, a całość przyozdobić szerokimi plastikowymi nakładkami – według właśnie tych zaleceń Subaru wystylizowało karoserie dwóch pierwszych generacji Forestera. W przypadku projektowania trzeciej odsłony było już inaczej – Japończycy postanowili pójść w ślady konkurencji i zrobili ze swojego terenowego kombi typowego SUV-a. Czy ładnego – to już kwestia gustu. Nam auto wydaje się nieco zbyt ociężałe, zwłaszcza na żywo.

„Napakowana” karoseria nie grzeszy może lekkością linii, ale ma swoje odzwierciedlenie w obszernej kabinie pasażerskiej. I z przodu, i z tyłu miejsca jest pod dostatkiem, a wygodne podróżowanie podnoszą dobrze wyprofilowane siedzenia. Dodatkowym atutem kabiny jest szeroka regulacja foteli i tylnej kanapy. Przeciętnie prezentuje się przedział bagażowy – zarówno pod względem pojemności, jak i ukształtowania.

Kokpit zaproponowany kierowcy Subaru trzeba uznać za nadzwyczaj udany. Oprócz wspomnianej przestronności i wygodzie fotela, oferuje on właściwą pozycję za „kółkiem”, ergonomicznie rozmieszczone klawisze i przełączniki, jak i odpowiednio czytelne wskaźniki. Użytkowanie wnętrza uprzyjemnia miła dla oka stylistyka deski rozdzielczej oraz jej wykonanie. Jakość samych materiałów nie jest perfekcyjna, ale większych powodów do narzekań brak.

W Foresterze napęd przekazywany jest stale na wszystkie koła, co daje w efekcie doskonałą trakcję zarówno na suchej, jak i mokrej czy ośnieżonej nawierzchni. Porządny układ napędowy wspomaga jazdę w typowym terenie, ale „szosowe” zawieszenie i niewystarczające kąty nadwozia nie pozwalają zajechać specjalnie daleko. Choć, jak na SUV-a zdolności jazdy po bezdrożach są więcej niż zadowalające. Zarówno na zwykłej drodze, jak i w terenie, cieszy wysoki komfort jazdy. Szkoda tylko, że na miękkim resorowaniu cierpi kierowalność podczas ostrych manewrów – karoseria wpada wtedy w niebezpieczne bujanie.

Na mocniejszych wersjach silnikowych i bogatszych odmianach wyposażeniowym opisywanego modelu pieniędzy nie zaoszczędzimy. Podstawowe warianty kosztują wyraźnie mniej i pod względem atrakcyjności cenowej nie mają się czego wstydzić przed konkurencją. Plus za niezłe wyposażenie seryjne - dopłacać nie trzeba za „ksenony”, skórzane wykończenie siedzeń, kierownicy i drążka skrzyni biegów, „elektrykę” szyb, audio z 4 głośnikami i sterowaniem z poziomu kierownicy, jak też za kamerę cofania. Minus natomiast – za krótką listę płatnych opcji.

Komentarze redakcji

Powagosław: Stonowany jak zawsze, z jeszcze większą nutą młodzieżowości, którą Forester dawkuje bardzo ostrożnie. Może to lekarstwo na kiczowatość, która toczy niejedno auto w tym segmencie. Wszyscy wiemy, jakie są zalety Forestera, do jego specyficznego uroku można się przyzwyczaić.
Luzacjusz: Niekwestionowany brzydal nr 1 w swojej klasie znów jest brzydszy niż był. Znając wyczyny designerskie Subaru, gotów jestem nawet uwierzyć, że o to chodziło. Jedno, co dobrego można o nim powiedzieć, to, że nie jest koreański, jak wiele SUV-ów. Bez cienia ironii.

Silniki Subaru Forester

Subaru Forester III - jaki silnik wybrać?

W aucie dostępne są dwie moce. 150KM generuje zarówno 2-litrowy diesel, jak i 2-litrowa „benzyna”, oba znane z pozostałych modeli producenta. Samochód nie należy do najlżejszych, ale taka moc wystarczy przeciętnym kierowcom. Diesel jest bardzo dobry - turbodziura nie jest duża, a dźwięk całkiem ładny. Motor benzynowy trzeba „kręcić”, żeby pokazał na co go stać, ale do zwykłej jazdy w trasie i mieście w zupełności wystarczą średnie i niskie obroty. Jeśli lubicie czasem „przycisnąć” to dużo lepszym wyborem będzie doładowane, benzynowe 2.5l liczące 230KM. „Setka” w około 7 sekund, napęd na cztery koła – to jest dopiero zabawa.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Subaru Forester

Subaru Forester XT - Szlakiem Orlich Gniazd
 
Nasz test Subaru Forester XT

Ostatni z poprzedzających święta weekendów, przywitał Krakusów prawdziwie zimową atmosferą. Świeży śnieg, siarczysty mróz i duża ilość słońca przywoływały najprzeróżniejsze skojarzenia. Niestety żadne z nich, ze względu na panującą aurę, nie przywodziło na myśl Świąt Wielkiej Nocy, których obchody miały...

Jeden dzień z Subaru Foresterem
 
Nasz test Subaru Forester 2.0 XT, 240 KM

Subaru to jeden z ostatnich producentów samochodów, w którym za projekt odpowiadają inżynierowie, a nie księgowi. Dlatego też pod maską znajdujemy silniki typu boxer, skrzynie przekazują moc na każde koło, a właściciele aut spod znaku plejad są fanami marki od dziesięcioleci. Dlatego nic dziwnego, że...

Subaru Forester - rodzinny, ze sportową nutką
 
Nasz test

Dwie pierwsze generacje Subaru Forestera wyróżniały się mocnymi silnikami przeszczepionymi prosto z Imprezy (nawet 230 KM!) i świetnym prowadzeniem. Wyróżnikiem zaś trzeciej inkarnacji, zaprezentowanej w 2008 roku jest... diesel pod maską. Postanowiliśmy sprawdzić czy z perspektywy czasu zmiana ta wyszła...

Niezniszczalny leśnik - Subaru Forester (2002-2008)

Imponująca trwałość, bardzo dobre właściwości jezdne, permanentny napęd na cztery koła oraz silniki w układzie bokser są znakami rozpoznawczymi Forestera. Japoński SUV nie jest tani, jednak kto zdecyduje się na zakup, nie będzie żałował...

Subaru Forester 2009 - nowy wymiar "leśnika"

Na rynku zadebiutowała trzecia generacja jednego z nielicznych SUV-ów sprawdzających się także w terenie. Nowy model oferuje odczuwalnie więcej miejsca w kabinie i przekonstruowane zawieszenie. Prezentujemy wrażenia z pierwszych jazd.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Subaru Forester

Subaru Forester na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Subaru ForesterautoWcentrum - społeczność Subaru Forester

najwyższe oktanyAuta - Subaru Forester

Subaru Forester 60,08

Subaru Forester Surabu 36,48

Subaru Forester 48,60

Subaru Forester Fozzie 35,76

Subaru Forester 67,87

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Subaru Forester

GarlandTheFirst 30,15

dered 74,91

karel 67,67

metacerkaria 30,17

bory501 29,57

jasiem 86,85

diablos28 30,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Subaru Forester

"Pięknie" wypalona dziura w fotelu
Na mojej pięknej alkatarowej tapicerce po dzisiejszym voyagu pojawila sie dziuuu...
Nowe zdjęcie
Nowe zdjęcie W galerii nowe zdjęcie. Forek wakacyjnie przejechał 4 tysiące kilometrów, obłado...
łozyska piasty tył
łozyska piasty tył wymieniłem łożyska piast tył , w subaru leone 1.8 łożyska wymieniało się bez pra...
spalanie
spalanie Po ostarnim serwisie (czyt. wpis LPG reaktywacja) spalanie spadło prawie o litr!...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Subaru Forester

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Subaru Forester
 

Najpopularniejsza wersja Subaru Forester

Subaru Forester

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Subaru Forester
 

Subaru Forester najczęściej porównywane z:

Volvo XC60
2.4 D4 (181 KM)
Chevrolet Captiva
2.0 D (163 KM)
Volvo XC60
2.0 D3 (136 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Outlander 2,2 Intense Plus 4wd Demonstracyjny Mitsubishi Outlander 2,2 Intense Plus 4wd
Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 2.3 150KM, diesel.
Cena: 146 890 zł 119 000 zł
Zyskujesz: 27 890 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Nissan X-Trail LE Demonstracyjny Nissan X-Trail LE
Rocznik: 2013. Przebieg: 13 500 km. Silnik: 2.0 173KM, diesel.
Cena: 160 400 zł 119 900 zł
Zyskujesz: 40 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Subaru Forester

Subaru Forester
2.0 benzyna
1997
8 300 PLN
Subaru Forester
benzyna 230 KM
94 000 km, 2005
42 000 PLN
Subaru Forester
2.0 benzyna 150 KM
2013
138 500 PLN
Subaru Forester
2.0 benzyna 125 KM
198 000 km, 2000
13 990 PLN

Ocena auta Subaru Forester Terenowy 2.0D

  • Średnia ocena
    na podstawie 30 opinii
  • 4,07
  • Średnia dla segmentu
    Małe SUVy: 4,15

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Subaru Forester

Subaru Forester III 2.0D 147KM - galeria redakcyjna Subaru Forester IV - wersja amerykańska Subaru Forester IV - wersja europejska Subaru Forester Subaru Forester IV 2.0 XT 240KM - galeria redakcyjna Subaru Forester 2008
Zobacz inne galerie Subaru

Opinie o instalacji LPG

Subaru Forester

  • 1.
  • 5,00 Subaru Forester I 2.0 (125KM) 2000r.
    dodał: JJ_67, 15.02.2010

    LPG Instdalowałem w Wa-wie na Codziennej 50 ( Robert Paluszyński ), w Subaru Forester rocznik 2000 ( 125 KM ), z przebiegiem ok. 80 K km. Przejechałem już kolejnych ok. 80 K km i instalacja zachowuje się super. Tak jak super oceniam sam zakład i podejście pracowników do klienta :-). Spalanie jest na poziomie 12 L/100 Km (średnie, choć głownie w mieście ). Przy ok. 160-180 km/h wzrasta do ok. 15 l/100 Km, ale nie dzieje się to często ( niestety ) :-)). Podczas 4 lat użytkowania nie miałem ani jednego problemu z poprawnością działania tej instalacji. Chętnie poczytam opinie nt. LPG w Subaru z turbiną ( gdyż tego się te kilka lat temu obawiałem i kupiłem Foresterka bez niej - czego teraz trochę żałuję .. ;-) )

  • 2.
  • 3,00 Subaru Forester II 2.0 X (158KM) 2006r.
    dodał: subaryna, 27.05.2011

    NIE POLECAM, firma ceny ma wygórowane, za podobne instalacje u innych zaproponowaną miałem cenę ok 30% niższą. Zdecydowałem się u nich założyć gaz i już 4 razy byłem na reklamacjach(przez 3 msc), dalej nie potrafią ustawić instalacji jak być powinno(gaz się non stop rozłącza), będziecie mieli problemy jeżeli się na nich zdecydujecie. Pieniądze wydane w błoto!! - nie był to mój pierwszy zagazowany samochód ale zdecydowanie ostatni w tym "serwisie".

  • 3.
  • 4,50 Subaru Forester I 2.0 (125KM) 1999r.
    dodał: styx77, 29.12.2009

    Instalacja zachowuje się bardzo dobrze. Spalanie to ok 12 litrów LPG przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym (pół na pół). Przy cięzkiej nodze, czy ostrej jeździe w terenie spalanie wynosi ok 14-15 litrów. Spadek mocy jest niewielki ale odczuwalny. Czuć go w zakresie pomiędzy 1000 a 1800 obrotów silnika, powyzej tych obrotów silnik przyśpiesza już bardzo dynamicznie. Jest OK.

  • 4.
  • 3,50 Subaru Forester II 2.0 XT (177KM) 2003r.
    dodał: DP, 15.10.2010

    Zdecydowanie odradzam. Od samego początku z instalacji czuć ulatniający się gaz. Przy problemach z instalacją gazową (prawdopodobnie kiepski gaz) zdiagnozował padnięty przepływomierz. Pomimo gwarancji i tak skasował 100 PLN za diagnozę. Byłem potem w dwóch warsztatach Subaru i oba potwierdziły, że przepływomierz jest ok. Naciągacz i tyle. Omijajcie szerokim łukiem.

  • 5.
  • 5,00 Subaru Forester II 2.5 X (173KM) 2006r.
    dodał: relom, 30.01.2012

    Moment przejścia nie wyczuwalny na gaz, silnik idealnie pracuje równiutko. Na zimę podłączyłem pod komputer i zmieniłem temperature przejścia na gaz z 30 stopni na 40 stopni, żeby silnik się lepiej rozgrzał. Polecam wszystkim! i gdzieś mam opinie ludzi, którzy mówią, że gaz jest do kuchenek :P

  • 6.
  • 4,50 Subaru Forester II 2.0 X (125KM) 2005r.
    dodał: Marcin, 10.11.2013

    Zakup podyktowany względami ekonomicznymi. Były pewne obawy o sens przy tak dużym przebiegu. Koszt 3000 zł; spalanie 11 - 14 litr/100 km (trasa / miasto). Koszt instalacji już się zwrócił... Silnik pracuje równo, żadnych kłopotów podczas przejechanych 30 000 km... ...po prostu - Subaru...

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Subaru Forester

Subaru Forester

59 komentarzy

51 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Wiesiek~Wiesiek

Mam Forestera od 2008 roku i nie polecam na przyszłość. Serwis w Krakowie drogi. Po 120000 rozwaliła się skrzynia biegów, wymieniałem dwa razy reflektor ( raz na gwarancji) raz niestety już po - rozszczelnił się. Generalnie serwis drogi a auto awaryjne.
Pozdrawiam

theriooontheriooon

Kto ci kazał kupować wersje D
Japońskie Diesele w większości nie wszystkie są do bani
Ale europejskie obecnie tez nie są trwałe

Jak Subaru to tylko benzyna,

~Aas~Aas

Mam dwa forestery w tym jeden w dieslu. Nigdy wiecej nie kupię tej marki. Po 150.000 km padł wał korbowy. Naprawa ponad 30.000 a importer wypiera sie, ze to nie wada. Nigdy wiecej subaru

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Subaru

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
4 180
Przejechany dystans
1 970 714 km
Zatankowanego paliwa
151 687 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
365
Wydanych pieniędzy
179 802 zł
Średnie wydatki na auto
1 605 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
495
Wydanych pieniędzy
372 246 zł
Średnie wydatki na auto
3 324 zł
Zobacz dzienniki kosztów Subaru (112)

Testy zderzeniowe Subaru Forester

Najnowsze testy zderzeniowe Subaru Forester przeprowadzone przez Euro NCAP.

Subaru Forester 2.0i-L, LHD
2012

Subaru Forester
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Subaru

Zużycie paliwa Subaru Forester Terenowy 2.0D

Na podstawie 37 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Pucha, dodano: 04.09.2011 13:38

Z całą odpowiedzialnością stwierdzam że poprzednicy pisząc o spalaniu na poziomie 7L przy oszczędnej jeździe pojęcia nie mają jak jeździć ekonomicznie. Mój licznik dzienny skasowany przy odbiorze samochodu w salonie wskazuje średnie spalanie 5,4L po 2000km co potwierdza ´ręczne´ obliczanie przy dystybutorze! Fakt jest taki że spalanie rośnie wraz z obrotami silnika i prędkością. I tak: jadąc 80-100km/h na 6-tym biegu bez większego problemu można osiągnąć 5,2L, ale przy jeździe od 120km/h wzwyż dostaniemy wynik przekraczający 6L i więcej. To żadna magia, bo mimo stosunkowo niewielkiej wagi samochód stawia duży opór aerodynamiczny. Dodam też że w ruchu typowo miejskim (start-stop na światłach, korkach itd.) spalanie znacząco rośnie.

pełny raport Subaru Terenowy 2.0D

autor: Piotr, dodano: 13.02.2009 21:38

jak na ten silnik w mieście super - 13-14l/100 km, na trasie poruszając się szybko (110-130 km/h) ok.12l, przy 140 na autostradzie ok.13l, osiągnięcie spalania średniego na trasie poniżej 10l jak dla mnie nierealne, ale takiego auta z takim silnikiem nie kupuje się dla oszczędzania. Minus za "tylko" 60cio litrowy zbiornik paliwa, kontrolka rezerwy zaczyna "denerwować" gdy mamy w baku jeszcze 15l.

pełny raport Subaru Terenowy 2.5

autor: Benek, dodano: 25.12.2011 23:04

trzeba przyznać, że jak na auto ze stałym napędem 4x4 wyniki bardzo przyzwoite (jazda normalna + odejścia kiedy trzeba bez przejmowania się spalaniem 6,5-7,5 dojazd do pracy miasto/wieś 50/50). Bardzo ładnie się spina na 3 i 4 biegu. szkoda, że biegi 1 i 2 nawet z wkręcaniem to na nowym sofcie trochę porażka (przygody czołgisty) a nie jest to mój pierwszy diesel. Co ciekawe ale również rozczarowójące: powyżej 120 km/h auto średnio spala więcej o 1l na każde 10km/h (przy 140-160km/h (realne z GPS) pomiar A4 trasa Katowiece Wrocław 9-11(!) (wiadomo opory + duży prześwit) ale jak ktoś dużo jeżdzi po trasie powyżej 120 km/h warto zastanowić się nad PB (diesel jest o 20k droższy...). Auto ekonomiczne (jak na diesla) przy jeździe do 110km/h (6-6,5)+ jazda do pracy do 7,0. Komfort jazdy bardzo dobry i stały napęd na 4 (jeździ jak po torach (doceniłem to w grudniu :-). Mimo wszystko liczę że Subaru wypuści XV z 2 litrowym dieslem z mocą 180-190 w automacie wtedy jako auto na codzień byłoby idealne.

pełny raport Subaru Terenowy 2.0D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Subaru Forester Terenowy 2.0D

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Subaru Forester Terenowy 2.0D

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Subaru Forester III Terenowy 2.0D 147KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Subaru Forester, oglądali także