Szukaj

Informacje o Suzuki Swift III

Lata produkcji: 1996 – 2004
Segment: Auta małe
Wprowadzona na rynek w roku 2000 trzecia generacja Suzuki Swifta pod względem stylistycznym niewiele się zmieniła względem swego poprzednika. Zmiany objęły głównie reflektory, grill oraz kształt zderzaków. Obszerniejsze zmiany modernizacyjne zaszły wewnątrz auta (np. nowe silniki). W roku 2004 zakończono produkcję Swifta III. W USA samochód sprzedawano pod markami Chevrolet Sprint lub Swift oraz Pontiac Firefly, natomiast w Australii funkcjonował jako Holden Barina.
Powagosław

Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.

~Powagosław
Luzacjusz

Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

~Luzacjusz

Suzuki Swift III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Suzuki Swift III

Liczba ocen: 303
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Daniel
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Krótko ujmując, jest to auto, które służy do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Kupione z salonu, przez 16 lat wykręciło mało imponujące 170 000 kilometrów. Imponujący jest za to brak jakichkolwiek awarii przez cały okres użytkowania. Właściwie, to wymiana podzespołów wynikająca z ich zużycia była jedynym zmartwieniem związanym z tym samochodem. No, może poza brakiem dynamiki jazdy, choć wizyty na stacjach paliw nie odchudzały znacząco portfela. Akurat mnie trafił się egzemplarz nie do zajeżdżenia, i podejrzewam, że nie był to wyjatek. Jedyny słaby punkt, na który polecam zwrócić uwagę przy zakupie- stan podwozia.
2,2
~użytkownik
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
miał być niezawodny a psuje się jak Moskwicz lub Syrenka. Rozumiem ze prosty ale miał być przez to nieusterkowy!?Tymczasem to nieporozumienie! Nadaje się tylko dla studenta, który nie zwraca uwagi na detale typu: wiecznie przepalające się żarówki, wypadające plastiki, trzeszczące elementy, łomoczące wiecznie amortyzatory, awarie elektryki - może doprowadzić do szewskiej pasji, parowaniu szyb w czasie jazdy, korozją zaczynającą szybciuteńko się od spodu itd, itd. Poprzednie Swifty z lat 1980-92 to była niezła jakość,te od 1998 to jakaś masakryczna pomyłka! Nie wiem czy to w ogóle Japończyk widział, zatwierdził montaż Węgrów? Ręce można załamać, tak spartolili markę. Silnik faktycznie niezły, bardzo dużo miejsca w komorze, łatwy w naprawach itp. Autko w środku bardzo, bardzo głośne !!! Przestrzegam bo to duży stres i problem. Pozdrawiam
3,4
~memorvs.
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Samochód na prawde jest godny polecenia, taka mini rakieta, przy takiej wadze silnik 53 konny daje rade, koszty czesci też nie są takie drogie. Zastanawia mnie fakt, że jednak samochód kupiłem nieco wgnieciony, ale mialem stluczke z Outlanderem z mojej winy, Mitsubishi miało uszkodzony lewe przednie tyle drzwi błotnik oraz felge, a Swift ... tylko zbity kierunek i nieco czarny zderzak przyrysowany, ogólnie rzecz biorąc kosztowało mnie to 21 zł. :)) Minusem naprawno jest to że jest mało wygłuszony, co po dłużej jeździe troche denerwuje oraz brak wspomagania w tych wersjach.
Średnie spalanie dla Suzuki Swift III
5,4 – 7,7
l/100 km
6,0 – 7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Autko zakupione w lipcu b.r. z oryginalnym przebiegiem 97kkm. Jeśli chodzi o ekonomie, jestem bardzo zadowolony. Przy dosyć frywolnym trybie jazdy(na trasie nie zostaję w tyle) średnie spalanie ok. 5,3l Pb, co wydaje się bardzo zadowalające. Cena eksploatacji śmieszna, rolka z paskiem rozrządu 90pln. Jeśli chodzi o samą jakość wykonania, na pewno pozostawia wiele do życzenia, począwszy od grubośći blach, trzeszczenia plastików w środku, jakości lakieru, ogólnego wyciszenia, i trochę zbyt twardego zawieszenia. Producent zaleca pełny syntetyk, stwierdziliśmy z mechanikiem, że półsyntetyk z M...1 wystarczy:) Pozdrawiam!
7,8
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 68KM 50kW
Na początku dodam, że nie mogę znaleźć odpowiedniej wersji silnikowej, gdyż jeżdżę wersją 1.3 76 KM, niemniej podejrzewam, że to prawie to samo co 1.3 68 KM. Spalanie mnie samego zszokowało, co prawda jeżdżę na krótkich odcinkach 2-10 km, a szczególnie przy jesiennej aurze może wpływać na rozgrzanie silnika itp, często silnik osiąga odpowiednią temperaturę dopiero, gdy kończę jazdę.. Staram się jeździć oszczędnie, niezbyt wysokie obroty, hamowanie silnikiem, przewidywanie itp.. Wydaje mi się, że z autem jest wszystko okej, opony mają klasę C oszczędności, silnik nie miał żadnych awarii, wszystko pracuje jak należy, a jazda jest płynna. Szukam wszlekich sposobów na obniżenie spalania, bo sądząc po przeczytanych raportach spalania, mam wrażenie, że mój Suzuki to jakiś smok :/ gdybym miał gwarancję, że będzie mi tyle palić to chyba pokusiłbym się o kupno większego auta z silnikiem np. 2.0, który w wielu przypadkach ma spalanie albo podobne albo i niższe..
5,3
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Wynik 5,3 jest powtarzalny od 30 tys km, Jeżdżę po Polskich drogach międzymiastowych, Poznaniu, Gorzowie Wlkp. zazwyczaj bez większych korków. Wynik 4.3 jest to średnia z pełnego baku, 750 km bez tankowania, niemiecka autostrada południ/północ, prędkość 90-120km/h, śr- 90km/h(uwzględniając krótkie postoje i autostradowe roboty drogowe). Jestem bardzo zadowolony z tgo spalania, wynik 6,5 to 4 osoby, korki w Warszawie i wyjazd na autostradę 120km/h, Wszystkie spalania są wyliczane w miarę dokładnie, tankuję zawszę do pełnego baku.

Usterki Suzuki Swift III

Liczba wpisów: 16
Suzuki Swift III