Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP

Czwarta, najnowsza i produkowana obecnie generacja Swifta. Model debiutował w 2005 roku. Został stylistycznie odmieniony, nieco archaiczną sylwetkę, która coraz bardziej raziła u jego poprzedników, poddano gruntownej przemianie. Swift upodobnił się przez to nieco do Mini Morrisa, zyskał też bardziej sportowy charakter. Nie stracił przez to jednak na popularności. Nadal jest jednym z najlepiej sprzedających się samochodów Suzuki.

Suzuki Swift 1.3 DDiS - prawy bok
Suzuki Swift 1.3 DDiS - widok z tyłu
Suzuki Swift 1.3 DDiS - widok z tyłu
Suzuki Swift 1.3 DDiS - widok z tyłu
Suzuki Swift 1.3 DDiS - pełny panel przedni
Suzuki Swift 1.3 DDiS - kierownica

Generacje Suzuki Swift

  • Swift IV   2004 - teraz
    Suzuki Swift IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Suzuki nie starało się naprawiać czegoś, co nie było zepsute, dlatego zamiast kolejnego przewrotu stylistycznego, Swiftowi zafundowano de facto drobny facelifting. Udany.
Luzacjusz: Wciąż prawie tak fajne jak Mini, ale nie wymaga od kupującego wchodzenia w spiralę długów, bo nie ma ceny wziętej z kosmosu. Choć z drugiej strony, w tym pokręconym świecie może właśnie chodzić o ceny z kosmosu i zadłużanie się na śmierć.

Wersje nadwozia Suzuki Swift IV

Silniki Suzuki Swift IV Hatchback 5d

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Wiele osób pewnie skusi się na podstawowy motor benzynowy 1.3l, z którego producent wycisnął 92KM. I słusznie. Do miasta jest po prostu idealny i pracuje wyjątkowo cicho na wolniejszych obrotach. Na trasie też będzie w porządku, ale pod jednym warunkiem – trzeba go wkręcać na obroty i redukować biegi, bo przyspieszenie na „czwórce” i „piątce” prawie nie istnieje. Trochę szybszy i mocniejszy jest 1.5l 102KM, ale różnica jest na tyle nieduża, że lepiej od razu kupić 1.6l 125KM – w nim dodatkową moc wyraźnie poczujecie, choć też trzeba go trzymać w tej wyższej części obrotomierza. Ponad 70-konny diesel jest trochę słaby, ale za to zrywny. Na trasie będzie mu dość ciężko, choć przyspiesza jak na swoje możliwości nawet na najwyższych biegach. W mieście – bajka. Mało pali i nie męczy.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Suzuki Swift

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Z Marek do Janek, czyli motocykl kontra samochód
 
Nasz test Suzuki Swift Sport vs Suzuki GSX 1300 R Hayabusa

Motocykl czy samochód? Który z tych pojazdów lepiej sprawdza się w gęstym ruchu ulicznym? Odpowiedź wydaje się oczywista... Czy na pewno? Postanowiliśmy sprawdzić, jak Suzuki Swift Sport oraz Suzuki GSX1300R Hayabusa poradzą sobie z warszawskimi korkami. Oba modele są flagowymi produktami koncernu z...

Suzuki Swift Sport - Seria specjalna

Suzuki Swift pojawi się wkrótce w nowej wersji. Sport pojawi się nie tylko w nazwie, ale także w elementach wystroju i wyposażenia, nowym zawieszeniu i znacznie mocniejszym silniku.

Mieszczuch z pazurem - Suzuki Swift (2005-2010)
 
Nasz test

Suzuki Swift to legenda motoryzacji. Trwały, oszczędny i dynamiczny samochód miał tylko jeden mankament. Pierwsze generacje Swifta nie zachwycały wyglądem. Sytuacja uległa zmianie w 2004 roku. Wówczas zadebiutowała czwarta generacja legendarnego samochodu - znacznie ładniejsza od poprzedników. Czy używany...

Mały, ale wariat - Suzuki Swift
 
Nasz test

Swift dojrzał, wyprzystojniał, stał się bardziej komfortowy i nowoczesny. Posiada wszystkie cechy, które gwarantują mu kontynuowanie sukcesu poprzedniej generacji tego znakomitego, małego auta miejskiego.

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Suzuki Swift

Suzuki Swift na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Suzuki SwiftautoWcentrum - społeczność Suzuki Swift

najwyższe oktanyAuta - Suzuki Swift

Suzuki Swift 51,76

Suzuki Swift 50,71

Suzuki Swift Jeden Zero 58,67

Suzuki Swift Sport 44,53

Suzuki Swift GS 46,64

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Suzuki Swift

Fili_P 46,49

kris_kce 61,55

tondEK 90,19

SZCZEPAN693 30,11

Kovalio 83,00

szerszen6 75,86

Krzemol 30,12

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Suzuki Swift

Sterownik centralnego zamka
Sterownik centralnego zamka Po problemach z zamkami w zimie, postanowiłem doposażyć Swifta w sterownik centr...
Rozwaliła się skrzynia biegów :(
Rozwaliła się skrzynia biegów :( Wg. mechaników urwała się jakaś śrubka wewnątrz i rozwaliła wiele elementów skrz...
Przegląd okresowy, korekta przebiegu i brak...
Przegląd okresowy, korekta przebiegu i brak... ...miejsca w dowodzie rejestracyjnym. Pod koniec lutego Swift musiał przejść obo...
"Niepohamowany" Swift GTi
Dziś Swift dostał tytuł niepohamowanego. Już wyjaśniam o co chodzi. Jadę sobi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Suzuki Swift

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Suzuki Swift
 

Najpopularniejsza wersja Suzuki Swift

Suzuki Swift

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Suzuki Swift
 

Suzuki Swift najczęściej porównywane z:

Mini Cabrio
1.6 D (112 KM)
Seat Ibiza
1.2 TDI CR (75 KM)
Renault Clio
dCi (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 358 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 52 600 zł 42 900 zł
Zyskujesz: 9 700 zł Zobacz szczegóły »
Ford Transit Custom Trend Van 290S L1H1 Ford Transit Custom Trend Van 290S L1H1
Rocznik: 2014. Silnik: 2.2 100KM, diesel.
Cena: 108 830 zł 98 990 zł
Zyskujesz: 9 840 zł Zobacz szczegóły »

Używane Suzuki Swift

Suzuki Swift
1.3 benzyna 92 KM
70 000 km, 2008
20 200 PLN
Suzuki Swift
1.3 benzyna 92 KM
83 200 km, 2007
23 900 PLN
Suzuki Swift
1.5 benzyna 105 KM
55 000 km, 2009
10 600 PLN
Suzuki Swift
1.3 benzyna 95 KM
56 000 km, 2007
20 800 PLN

Ocena auta Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP

  • Średnia ocena
    na podstawie 9 opinii
  • 4,35
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Suzuki Swift

Suzuki Swift 2011 Suzuki Swift 1.0 GL - galeria redakcyjna Suzuki Swift V Sport - wersja 5-drzwiowa Suzuki Swift 1.3 GS - galeria redakcyjna Suzuki Swift Suzuki Swift Sport SZ-R (2013) Suzuki Swift V Sport - wersja 3-drzwiowa Suzuki Swift 1.25 DDiS - galeria redakcyjna Suzuki Swift 1.3 DDiS - galeria redakcyjna Suzuki Swift 2011 - wersja 3-drzwiowa
Zobacz inne galerie Suzuki

Opinie o instalacji LPG

Suzuki Swift

  • 1.
  • 3,50 Suzuki Swift III 1.0 i (53KM) 1997r.
    dodał: Suzzzzuki, 17.09.2011

    Swift w bardzo dobrym stanie został zagazowany gdy miał 120 000km. Użytkowałem go bez żadnych problemów do przebiegu ok 170 000km. Czyli 50 000 bez problemów. Potem silnik zaczął głośniej chodzić, moc spadła, a gazownik nie potrafił go wyregulować, twierdząc, że auto w benzynie musi coś mieć popsute, może sonda. Jednak na benzynie chodził prawidłowo (tylko dalej głośno dość). Generalnie zaraz po założeniu instalacji nie było czuć spadku mocy ani ogólnie nic się nie zmieniło, aż do ok. 160-170 000km. W zimie zero problemów. Spalanie w mieście 7/100LPG, w trasie długiej 5.2/100 miałem najmniej (chorwacki gaz), normalnie spalał 6/100, to był standard. Na benzynie jezdzilem na poczatku, to spalal w trasie i ciut po miescie 4.2/100 wielokrotnie, takze oszczedne autko i to bardzo. Na butli 27l gazu robił ponad 400km. Sprzedalem, bo zaczal korodowac od spodu no i spadek mocy. Tak czy inaczej, gaz zwrocil mi sie w pol roku uzywania wiec warto bylo :) Jesli mialbym znow kupowac oszczedne auto, kupił bym wersje 1.3 lub 1.6 oba 16V, 4 cylindrowe. Zupełnie inna kultura pracy silnika, 3 cylindry to jednak chodzi jak kosiarka nie jak auto, denerwujące trochę, chociaż w trasie tego nie słychać, no i wibracje są większe. No i przy 4 cylindrowym pełnym strysku zastosował bym instalacje sekwencjną, lepiej by dawkowała gaz. Ogólnie swift mocno czuje polskie drogi, więc więcej tak małego pudełeczka nie kupię, jest bardzo lekki, malo pali ale podskakuje na dziurach i słabo je tłumi. Wg. mnie zrobił co miał zrobić, wysłużył się i był to i tak dobry wybór. Instalacja mnie wyszła do niego 1500zł także było warto.

  • 2.
  • 5,00 Suzuki Swift III 1.0 i (53KM) 1997r.
    dodał: GLS, 03.11.2009

    Gaz założylem nie dawno, firmy Elpigaz. Przejechałem jakies 2000km dopiero, ale.. jak narazie jest dobrze. Spalanie przy jezdzie poza miejskiej + troche po miescie 6LPG/100KM. Minimalne jakie mi sie udalo to 5.8/100. Max na autostradzie 120-140km/h 6.8LPG/100KM. Nie ma roznicy w dzwieku jesli chodzi na gazie a benzynie. Od kiedy mam gaz w aucie.. ani razu nie czułem jego zapachu, wiec gadanie o zapachu rosołu w moim przypadku sie nie potwierdzilo. Dynamika... na benzynie i lysych oponach mialem problem zeby ruszyc spod swiatel i nie mieszac na asfalcie. Na gazie i zimowych oponach jest juz inaczej, nie ma tej porywistosci co na benzynie, ale i nie mozna nazekac.. wazne ze autko po naszych drogach malo pali i jezdzi okolo 90-110km/h bez zadnych problemow..

  • 3.
  • 5,00 Suzuki Swift III 1.0 i (53KM) 1997r.
    dodał: KrzychU, 07.11.2011

    Prędkość max po założeniu gazu w zasadzie nie różni się, pod górki ma raczej większe problemy ze wspinaniem się niż na paliwie (na wyższym biegu, ale są to problemy mało odczuwalne). Po którejś regulacji jest na prawde ok, spalanie spokojnie zamyka sie (a raczej spada poniżej) 7l gazu na trasie...informacja dla poprzedników: miałem już innego swifta kiedyś (1.3) i problem z falującymi obrotami jest dość częsty przy LPG, u mnie komputer pokładowy wskazywał często błąd sondy lambda (i faktycznie po wymianie było ok) - lambda w swiftach raczej szybko sie psuje, często można z tym żyć, albo wymienić za 50zł/50tys km ;)

  • 4.
  • 4,00 Suzuki Swift III 1.0 i (53KM) 1999r.
    dodał: Walgrad, 26.12.2009

    Auto serwisuje regularnie co 15 tyś km i nie z tytułu "bo coś się dzieje" tylko tak jak producent zaleca. Z instalacją nigdy nie miałem żadnych kłopotów. Spadek mocy jest odczuwalny rzędu 15% czyli czuć że idzie gorzej ale tragedii nie ma. Spalanie rewelacja 340-360 km na zbiorniku w który wchodzi niecałe 26l, a nogi lekkiej nie mam. Polecam!!!

  • 5.
  • 4,50 Suzuki Swift V 1.2 VVT (94KM) 2011r.
    dodał: Mapet, 03.02.2012

    Samochód zachowuje się normalnie, mimo że miał bardzo małą kilometrówkę, gdy została założona instalacja gazowa. Mam zaufanie do tego Pana, gdyż nie jest to pierwsza instalacja zakładana przy tak małym przebiegu samochodu. Bardzo polecam ten warsztat, szkoda tylko, że zmienił swoją siedzibę. POLECAM!

  • 6.
  • 4,50 Suzuki Swift III 1.0 i (53KM) 2001r.
    dodał: aaaa, 26.01.2009

    spalanie od 6 do 8 litrów na 100 km po 100000 km pojawiły się kłopoty z obrotami na biegu jałowym co wymagało czestszej regulacji

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Suzuki Swift

Suzuki Swift

191 komentarzy

151 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~marek_swift~marek_swift

Do ~swift:
Mam ten test, czytałem go przed zakupem auta. Trochę go na wyrost interpretujesz, bo wyniki (różnice) byłe bardzo bliskie
i swift wygrał rzeczywiście (o włos) jako kompromis wszystkich pożądanych cech auta. Cytat z tego testu z którym się absolutnie zgadzam (i chyba nie tylko ja to dostrzegam):
"W Suzuki znajdziemy więcej plastiku, który w dodatku trzeszczy na kiepskich drogach. Niby w segmencie B to nic nowego, jednak konkurenci pokazują, że mimo minimalizacji kosztów można zrobić to lepiej. Także drogie, luksusowe auto szybko zatraci wizerunek ekskluzywności i solidności, jeśli we wnętrzu coś zacznie skrzypieć". Co do awaryjności aut koreańskich - każdy patrzy przez pryzmat swego auta - mój swift mimo małego przebiegu nie jest bezawaryjny !!! 3 lata i 35 tys. km: wada fabryczna lakieru - "zmarszczył" się na błotniku tył (to nie jest rysowanie od mycia - źle zrozumiałeś, wada fabryczna), nie zapala czasami od razu na ciepłym, wymiana elementów przekładni kier. - stuki w przekładni, rezonans serwa hamulcowego - ASO nie potrafi naprawić, odklejona okładzina słupka drzwi, hacząca jedynka - to tylko te grubsze rzeczy, o reszcie drobiazgów nie wspominam już, bo pisałem poniżej. Z tego co znam rynek mało firm ogranicza do roku gwarancji na lakier. Dla mnie głównym plusem swifta jest jego bardzo ładna linia nadwozia, fajne deska i niezły silnik, ale w relacji jakości do ceny jest to auto zbyt drogie do tego co oferuje i dlatego się źle sprzedaje. Ponadto siec serwisowa ASO jest stosunkowo droga i kiepska.

~swift~swift

Do ~marek_swift: Witam!...tak, przede wszystkim trzeba się starać, żeby było rzeczowo i kulturalnie ...jeśli chodzi o c3, to w AUTO ŚWIECIE z 15 listopada 2010r było porównanie właśnie c3, swifta i fiesty i wygrał swift przed fiestą, więc widzisz kwestia priorytetów i oceniających ...koreańskie auta podobają mi się i szczerze im kibicuję, jednak w testach bezawaryjności jeszcze słabo w porównaniu choćby do suzuki, myślę, że jeszcze kilka lat i będzie ok. Wymiary yarisa- wnętrze prawie identyczne, mniejszy bagażnik w swifcie, jednak auta generalnie według mnie podobne, często razem oceniane i nie uzasadnia to takiej różnicy
cen, jeśli wziąć pod uwagę nawet ceny niepromocyjne- zgodziłbym się z tobą, gdybyśmy rozmawiali np. o hondzie jazz.W kwestii elastyczności suzuki jesteśmy zgodni- taki mają pomysł,bo chyba tylko w tym problem, choć pozostaje kwestia "ułożenia" silnika i problem w zasadzie znika, pozostaje wyraźnie niższe zużycie paliwa i lepsze hamulce, np. w porównaniu do yarisa oraz wyraźnie lepsze prowadzenie szczególnie przy większych, autostradowych prędkościach. Marku! Wiele firm daje 1 rok gwarancji na lakier i nie znam auta, które nie rysowałoby się przy myciu ...pozdrawiam!

~marek_swift~marek_swift

Do ~swift:
Miło jest podyskutować rzeczowo i "pospierać" się kulturalnie. Ciekawe, że ja też pasjonuje się domowym audio - mam nawet niezły gramofon i kolekcję płyt analogowych. Nie jestem zaś fanem car-audio, pakowanie w to pieniędzy moim zdaniem jest bez sensu - praw fizyki się nie przeskoczy, samochód nie jest miejscem do słuchania muzyki. Nagłośnienie w swifcie jest przyzwoite jak na fabryczne (zmieniałem głośniki przód), brzmi w sam raz do posłuchania w podróży. Wracając do głównego wątku.
1) cena - porównywałeś suzuki z promocji - każda firma daje czasami promocje, ale w różnych okresach , modelach zasadach itd. - toyota też. Porównujmy ceny i wyposażenie katalogowe, a nie promocje w danym momencie. Fakt, że ogólnie suzuki jest tańsze od toyoty (ale yaris jest większym autem). uwaga: toyota daje 3 lata na lakier, suzuki tylko rok - czego się obawia ? - ja musiałem skorzystać - wada wyszła na szczęście w 1 roku - naprawa gwarancyjna (oglądaj dokładnie auto po myciu).
2) z miejscem na nogi z tyłu nie ma szału (u mnie nikt nie chwali , miałem skodę fabie pierwszej generacji - nie ma różnicy (może minimalna), a skoda miała większy bagażnik
3)kategorycznie nie zgadzam się co półki bagażnika - wszędzie jest to krytykowane jako przejaw oszczędności. Zapomnisz opuścić klapy, musisz się bujać z miejsca kierowcy. Lubi też spadać na głowę jak się mocniej "pokręcisz" w okolicy kufra. Księgowi tu cieli bez 2 zdań.
4) micra i fiesta mnie tez nie przekonują w relacji jakość/cena - a oglądałeś może citroena C3 czy hyundai i20/ kia rio ? Jeździłem C3 - świetne auto do miasta, ekstra wykończenie jak na klasę B, bardzo dobre wyciszenie i naprawdę dynamiczny silnik 1.4 (on jest elastyczny w przeciwieństwie do swifta). Jak z awaryjnością to nie wiem, wolę tez swifta jeśli chodzi o prowadzenie na trasie, choć tylko na równej, dobrej drodze - na gorszej komfort jest słaby (cos za cos). Koreańczyki są całkiem fajnymi i dobrze wykończonymi autami w dobrych cenach -trudno wyrokować co do awaryjności w dłuższym czasie.
Ja byłem bliski kupienia C3, ale wyszło zamieszanie z dilerem i kupiłem swifta, czego żałuję. Niech każdy pozostanie przy swoim zdaniu, ja lubię japońskie, auta ale suzuki to dla mnie marka
jednego zakupu i nigdy więcej. Dodam jeszcze że skoda fabia którą miałem z silnikiem 1.4 też była elastycznym autem, bo nie musiałem bujać biegami i kręcić obrotomierza jak w swifcie aby dynamicznie przyspieszać w trasie(wystarczy porównać nawet rozkład momentu obrotowego - taki urok japońskich wiertarek).
pozdrawiam serdecznie

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Suzuki

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
6 066
Przejechany dystans
2 689 293 km
Zatankowanego paliwa
171 750 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
689
Wydanych pieniędzy
248 746 zł
Średnie wydatki na auto
1 110 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
1 294
Wydanych pieniędzy
483 383 zł
Średnie wydatki na auto
2 158 zł
Zobacz dzienniki kosztów Suzuki (224)

Testy zderzeniowe Suzuki Swift

Najnowsze testy zderzeniowe Suzuki Swift przeprowadzone przez Euro NCAP.

Suzuki Swift 1.2 GL, LHD
2010

Suzuki Swift
Suzuki Swift

Suzuki Swift
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Suzuki

Zużycie paliwa Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP

Na podstawie 13 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: YoYo, dodano: 10.02.2010 15:51

Auto pali bardzo mało!! Trzeba przede wszystkim unikać zbyt niskich i zbyt wysokich obrotów, jak najdłużej jechać na biegu (unikać "luzu" ) nie trzeba wcale jechać wolno, wystarczy że uniknie się gwałtownego ruszania, obrotów około 3,5 tys, trzeba też hamować silnikiem ( wyrzucać bieg dopiero przy +/- 1000 obrotów. ) Nowy samochów koniecznie trzeba spasować "pod siebie" tzn. pierwszy 1000 km jechać nie przekraczając obrotów 3 k, oraz nie katować go na zbyt wysokim biegu. Później dobrze go przegonić koło 3-4 k. Swift to wdzięczny, dynamiczny i ekonomiczny japończyk !! POLECAM

pełny raport Suzuki Hatchback 5d 1.3

autor: Ali, dodano: 30.01.2009 00:42

Jest okey - palisz tyle ile ciśniesz - udało się uzyskać katalogowe spalanie na dotarciu, może być już tylko lepiej. Trzycylindrowa kosiarka Fabii teścia ma 60KM, nie ma czym jechać, brzmi strasznie, a pali conajmniej litra więcej. Jak na 92KM - rewelacja. Ceny przeglądów przyzwoite i można przywiźćswój np. olej aby obniżyć koszty. Mój przegląd po 15 tysiącach kosztuje 1/2 tego co wspomnianej teścia Fabii...

pełny raport Suzuki Hatchback 5d 1.3

autor: Xperia, dodano: 31.05.2010 17:55

No tutaj to naprawdę rewelacja! Ekonomiczność to największa zaleta Swift'a. Kupiłem to auto od pierwszego właściciela jak miało 6 lat i przejechane jedynie 15000km. Na samym początku jedyną inwestycją był tłumik przedni, który kupiłem oryginalny za 400zł, a potem po prostu przez dwa lata po dziś dzień nie musiałem nic dokładać. Spalanie na mieście to w zależności od pory roku i tego jak jeździmy, jeżeli przy przyśpieszaniu nie wychodzi się powyżej 2800-3000 obrotów to spalanie w mieście poniżej 6 litrów, na trasie przy 80-90km\h 5,2-5,3l przy 120km\h niewiele więcej 5,5l. Natomiast jeżeli chodzi o eksploatację to to samo co w każdym aucie wymiana opon, oleju, filtrów płynów itd. No teraz po 60000 szykują się tuleje metalowo-gumowe na wahaczach czyli groszowa sprawa.

pełny raport Suzuki Hatchback 1.0 i
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Suzuki Swift IV Hatchback 5d 1.3 DDiS FAP 75KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Suzuki Swift, oglądali także