Nasza serwis internetowy używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Więcej informacji oraz instrukcję możesz znaleźć w zakładce Polityka prywatności.

Informacje o TATA Indigo

TATA Indigo
Lata produkcji 2008 - teraz
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany od 2002 roku. Indigo to auto o nadwoziu kombi, na niektórych rynkach oferowane również w odmianie sedan. Pod względem technicznym i stylistycznym blisko spokrewnione ze starszym modelem Indica. W 2007 Indigo przeszedł face-lifting. Razem z Indiką, Indigo od 2008 roku sprzedawany jest również w Polsce. Dostępny w różnych dodatkowych wersjach: XL, SW (Marina na rynku indyjskim) lub CS. Projektantem Indigo, podobnie jak Indiki jest Polak Justyn Norek.
Komentarz redakcji
Zastrzeżenia te same, co w przypadku mniejszego brata Indigo, modelu Indica. Rozumiemy, że to tani środek transportu, ale czy musi oznaczać to aż tyle kompromisów? Przy czym kompromis jest tu mocnym eufemizmem. ~Powagosław
Jak mawiają starzy górale, „tanio kupisz, psom wyrzucisz”. Takiego Taty to bym nie chciał mieć, nawet gdyby mi dopłacili i jakąś aktorkę z Bollywoodu dołożyli gratis. ~Luzacjusz

TATA Indigo – Wybierz silnik

silniki benzynowe (1)
silniki diesla (1)

Oceny TATA Indigo

Ogólna ocena
3.98
Średnia dla segmentu 3.97
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK (95%) NIE (5%)
ZALETY + Stosunek jakość/cena + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WADY - Koszty utrzymania - Drobne usterki - Wyciszenie

Dane techniczne TATA Indigo

Moc silników 70–85 KM
Pojemność silników 1,4 l

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut TATA Indigo
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 44
Koszt ogólny 136,55 PLN
LPG33 PLN
Wydatki serwisowe 134,62 PLN Pozostałe wydatki 341,22 PLN