Szukaj

Informacje o Toyota Auris II

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca na rynku w roku 2013, najnowsza i obecnie produkowana, druga generacja modelu. Toyota Auris II została całkowicie odmieniona stylistycznie. Swym wyglądem po części stanowi odwołanie do modeli Yaris i Avesis (jak również do prototypu z roku 2011, o nazwie Auris GT Concept). Konstrukcyjnie Toyota Auris drugiej generacji bazuje na szeregu rozwiązań poprzednika (m.in. ta sama platforma podłogowa – Toyota MC platform). Pomimo wprowadzenia na rynek drugiej generacji Aurisa, w części krajów (w tym także w Polsce) japoński producent nie wycofał z oferty auta pierwszej generacji, przemianowując go tylko na Auris Classic.
czytaj więcej
Powagosław
W końcu odważniejszy projekt Toyoty, o który aż się prosiło. Patrzę na Aurisa z przyjemnością, bo miło krzyżują się jego linie, ale i z całą świadomością, że mało to oryginalny design. Taki urok Toyoty, choć tym razem słowo „urok” nie jest na wyrost. ~Powagosław
Luzacjusz
Zawsze to jakaś odmiana po koszmarnie nudnym, bezpłciowym poprzedniku. Ale wyszło jakoś na siłę, mało świeżości… Projektanci Toyoty chyba projektowali nowego Aurisa przekonani, że ich praca pójdzie na marne, bo i tak przyjdzie koniec świata. No i masz… ~Luzacjusz

Toyota Auris II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota Auris II

Liczba ocen: 233
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,2
~Milan
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Samochód jest bardzo głośny (wyciszenie jest chyba najgorsze w klasie). Moc 132 to chyba żart. Mam cieżką noge i na dojazdy do pracy (codziennie 50km) w trasie spalanie średnio 10L najmniej w mieście 7,2L (Warszawa). w trasie autostrady NIEMCY, FRANCJA 11,5L. Miękki lakier ale i tak lepszy niż Hundai i30. mam 190cm wzrostu i ciężko o dobra pozycje. Bardzo słabe lampy (w nocy ciemno). Fotele wygodne ale na gwarancji wymieniono wszystkie gąbki bo skrzypiały. Na gwarancji jeszcze wymieniono szczęki tylnych hamulcy, wymieniono spryskiwacze, ramiona wycieraczek, i pęka osłona klaksonu. Mały bagażnik. Najgorsze jest chyba miękkie zawieszenie. 3 os i pełny bagażnik i auto tragicznie się prowadzi w trasie. Jeździmy obecnie z tego samego rocznika Peugeota 308 bo jest twardszy, dużo lepsze wspomaganie kierownicy, mocniejszy silnik (130KM w Dieslu 7,5L na autostradzie do FR) i co najważniejsze 100x ciszej. Toyota nigdy więcej. Może jako dojazd w mieście do przedszkola ale do niczego innego się nie nadaje.
4,6
~rafnat
Toyota Auris II
Hatchback 5d Valvematic 130 132KM 97kW
Toyota Auris II - ogólnie moje wrażenia .... Auto wypada przeciętnie w porównaniu ze swoim Japońskim bratankiem Hondą. Dynamika jak na 132 KM to słabiutko. Komfort jazdy uznam za dobry. Spalanie w mieście 8-9L bez żadnego "deptania" w pedał gazu. To nie jest wynik do 1 miesjca na podium. Na plus dla Aurisa zasługuje BEZAWARYJNOŚĆ. Auto nie sprawiło nigdy niespodzianek w stylu. Jade, jade... a może jednak nie pojade! Jeśli ktoś szuka bezawaryjnego auta na lata to polecam. Toyoty po prostu jeżdżą bez niespodzianek na drodze jeśli wykonujesz serwis na czas który jest zapisany w książce serwisowej to auto Ci to wynagrodzi bezproblemowym użytkowaniem.
2,4
~Tadek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
MOJE AUTO JEST SŁUŻBOWE WIĘC JEŹDZI ZA DARMO I POWINIENEM JE KOCHAĆ, A NIENAWIDZĘ GO Z KAŻDYM DNIEM BARDZIEJ. Posiadam wersję Comfort, i to jest taki żart marketingowy najwyraźniej. Miałem nadzieję, że przy dłuższym obcowaniu, tak jak zawsze, znajdę coś co mnie przekona, czy pozwoli zrozumieć rzemieślnika, który popełnił tego "rarytaska" ale tym razem lepsze poznanie tylko pogorszyło sytuację... Każdego dnia odkrywam kolejne braki w wyposażeniu czy jakości. Wyposażeniu, które dla innych marek jest oczywistością i nawet bym nie pomyślał w 2016 roku, wybierając auto w salonie, że niektórych rzeczy po prostu nie ma i nawet nikt w Toyocie nie pomyślał, że mogłyby być. Całkowita ignorancja motoryzacyjna. WSPÓŁCZUJĘ LUDZIOM, KTÓRZY NIGDY POZNALI PRAWDZIWEJ NOWOCZESNEJ MOTORYZACJI I MYŚLĄ, ŻE TAK ONA WYGLĄDA... TO PO PROSTU ZŁE, PRZESTARZAŁE AUTO WYPRODUKOWANE PRZEZ IGNORANTÓW I KSIĘGOWYCH DLA GRUPY WIEKOWEJ 60+, TAKSÓWKARZY , IGNORANTÓW I KSIĘGOWYCH. POZIOM SKODY FABII 2003'. POWINIEN KOSZTOWAĆ 60tys zł WTEDY PRZYNAJMNIEJ NIE BYŁBY PRZEPŁACONY. PRZEZ TAKIE AUTA LUDZIE NIE LUBIĄ SAMOCHODÓW, DOSTAJĄ SIĘ DO WŁADZY I ROBIĄ WSZĘDZIE STREFY BEZ SAMOCHODÓW. I MAJĄ DO TEGO PRAWO BO ZOSTALI OSZUKANI. DLA MNIE SPRZEDAWANIE W TOYOCIE NIE RÓŻNI SIĘ NICZYM OD SPRZEDAWANIA GARNKÓW I POŚCIELI NA POKAZACH. TRZEBA ZNALEŹĆ KOGOŚ O SŁABEJ PSYCHICE LUB KOGOŚ KTO SIĘ NIE ZNA LUB KTO PO PROSTU MA TO GDZIEŚ BO CHCE ŻEBY MU NA GŁOWĘ NIE KAPAŁO I BEZAWARYJNIE JECHAŁO DO PRZODU "DO SAMEGO KOŃCA, MOJEGO LUB JEJ" (Tylko czy to ostatnie jest warte tego przepłacania?). A TA CAŁA HYBRYDOWA NOWOCZESNOŚĆ TEŻ NIE ZMIENIŁA SIĘ OD 20 LAT W TOYOCIE... JEST TYLKO DOKLEJONY NA SIŁĘ JAK KWIATEK DO KOŻUCHA, WIELKI EKRAN Z BEZUŻYTECZNYMI ANIMACJAMI, KTÓRY W SUMIE DO NICZEGO MĄDREGO NIE SŁUŻY CHYBA, ŻE KUPIMY NAJDROŻSZĄ WERSJĘ AUTA Z DODATKOWYM WYPOSAŻENIEM CO JEST ABSURDEM BO ZA TE SAME PIENIĄDZE MOŻNA JUŻ WTEDY MIEĆ PRAWDZIWY SAMOCHÓD.

Usterki Toyota Auris II

Liczba wpisów: 14
Dziwne dźwięki z tyłu samochodu
  • Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018
  • układ hamulcowy
  • 270 tys. km
Cześć, Trzy sprawy odnośnie problemu hamowania. Piszę o wszystkich trzech, bo może mają ze sobą związek. 1. Jakiś czas temu zauważyłem, że samochód nierówno hamuje. Czasami, jak delikatnie nacisnąłem lekko hamował, a czasami mocno (tak jakby już złapały klocki) bez zmiany nacisku na hamulec. Moje odczucie jest takie, że coś, co odpowiada za hamowanie silnikiem i tarczami nie działa prawidłowo. Jeżdżę na "eco mode" i miałem wrażenie, że bez naciskania tego trybu nie było takiego nierównomiernego hamowania. [Update] Sprawdziłem i w trybie zwykłym nie ma tego nierównomiernego hamowania. Jakiś czas po przełączeniu w tryb Eco też jeszcze nie ma. Po jakimś czasie znowu się pojawia. 2. Przy takim nierównomiernym hamowaniu czasami było słychać dziwny dźwięk. Nie udało mi się go jeszcze nagrać. Brzmiało to jak lekkie cykania (raczej nie mechaniczne odgłosy). Tak jakby coś w tylnej części samochodu załączało się i wyłączało (elektrycznie - jakiś styk?). Pojechałem z tym do serwisu i tam stwierdzili, że krzywe tarcze i klocki do wymiany i że mogę tak jeździć, ale mechanika dostanie i że to jest główny problem u mnie. Zdecydowałem się na wymianie. Nie do końca pomogło... Po wymianie miałem jeszcze raz taki przypadek cykania przy hamowaniu (temperatury jeszcze letnie były wtedy - początek października). W sumie cykania w ostatnich tygodniach nie zaobserwowałem, ale pojawiło się coś nowego Patrz punkt 3. 2. Posłuchajcie tego dźwięku. Mam takie odczucie, że to zjawisko zaczęło się, jak zrobiło się chłodniej i występuje teraz po nocy, po dłuższym postoju. Jak jadę wolno na parkingu, czy później szybko nic nie słychać. Dźwięk następuje chwilę po tym jak nacisnę pedał hamulca i jest już wciśnięty lekko a samochód się już nie porusza. https://vocaroo.com/i/s14z0AVquKpy Macie pomysły czy to wszystko ma związek ze sobą, czy to są różne sprawy? Przeczytałem coś na forum, że może to być łożysko amortyzatora i że ten typ tak ma, ale nie wiem czy z tym to łączyć, bo ten dźwięk z pkt. 3 to raczej jakaś mechanika, która uruchamia się po naciśnięciu hamulca. W serwisie też nie wiedzą o co chodzi. Chcą żeby zostawić samochód na noc i rano sami chcą to usłyszeć...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Dużo za duże spalanie w zimę, zwłaszcza na postoju
  • Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018
  • inne
  • 150 tys. km
Witam. Od.jakiegos czasie zauważyłem zwiększone spalanie w mojej hybrydzie. Teraz w cyklu mieszanym pokazuje 7.3 l/ 100. Km. Dziwnie piszczą czasami hamulce, czy to.moze mieć jakieś powiązanie.. na postoju też jakoś.duzo pali 15-20 l pokazuje. Jakieś wskazówki?
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Łożyska skrzyni biegów
  • Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW 2015-2018
  • układ napędowy
  • 201 tys. km
Po przekroczeniu 200 000tys. km łożyska mechanizmu różnicowego skrzyni do wymiany. Bez "sportowej" jazdy, bez katowania,pierwszy właściciel. Koszt naprawy ok 3000zł. Niezawodność Toyoty to już przeszłość.
Problem rozwiązany
3 komentarze

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 16
5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 68 tys. km
użytkowana przez: 23 tys. km
Instalacja LPG działa perfekcyjnie. W ogóle nie odczuwam momentu przełączania się z benzyny na lpg. Nie odczuwam również żadnego spadku mocy silnika. Sam silnik działa płynnie i cicho. Jestem bardzo zadowolony. Dla ochrony silnika instalacja ma zaprogramowany dotrysk 20% benzyny po przekroczeniu 3000 obr/min. Zatem przy szybkiej jeździe autostradą trochę schodzi i benzyny....
4,5
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 85 tys. km
użytkowana przez: 80 tys. km
Jak na razie wszystko w porządku spalanie średnie na gazie zima ok 5,2 l/100 latem ok 4,8 l/100, benzyna (na rozruch) zima ok 0,4l/100 latem ok 0,2l/100, przed zamontowaniem LPG spalanie benzyny ok 4l/100 latem i 5,5 l/100 zimą. W ogóle trudno odczuć kiedy przełącza się na gaz. ( Przy ok -5 po ok 4-5 km) Polecam LPG przy dużych przebiegach.
5,0
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 150 tys. km
Mam w mojej Auris po lifcie z silnikiem hybrydowym instalacje staga. Zalozylem do rocznego samochodu przy przebiegu 50tys. Teraz ma 200tys i nie dolozylem ani grosza. Wymieniam tylko filtry gazu co 40 tys. Samochod bez awaryjny i instalacje lpg też. Spalanie lpg kolo 6 litrow wiec jazda za darmo.
Toyota Auris II