Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Avensis/Avensis Verso I Kombi

Pierwsza generacja Avensis została zaprezentowana w 1997 roku jako następca udanej Cariny E. Model pod wieloma względami przypominał swojego poprzednika (podobna, choć unowocześniona sylwetka, detale stylizacyjne i te same silniki) i z roli zastąpienia go wywiązał się bardzo dobrze. W 2000 roku Avensis został poddany gruntownej modernizacji. Dwa lata później na bazie modelu zbudowany został minivan Avensis Verso (w Japonii sprzedawany jako Toyota Ipsum). Produkcję Avensis I zakończono w 2003 roku.

Generacje Toyota Avensis

  • Avensis I   1997 - 2003
    Toyota Avensis I

Komentarze redakcji

Powagosław: Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję.
Luzacjusz: Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem.

Wersje nadwozia Toyota Avensis I

Silniki Toyota Avensis I Kombi

Lista silników:

Publikacje o Toyota Avensis

Czy warto kupić: używana Toyota Avensis III (od 2009)?

Typowy średniak, który nie wyróżnia się linią nadwozia, standardem wykończenia wnętrza, osiągami czy właściwościami jezdnymi. Jest jednak pozbawiony irytujących mankamentów, dzielnie znosi trudy codziennej eksploatacji i powoli traci na wartości. Czy warto kupić używaną Toyotę Avensis III (T27)?

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
 
Nasz test Toyota Avensis Wagon 2.0 Valvematic Multidrive S Premium

Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - z emeryta w nastolatka
 
Nasz test Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177KM

Każdy typ nadwozia w jakimś stopniu charakteryzuje swojego kierowcę. Oczywiście tylko stereotypowo. Kabriolety odmładzają - przynajmniej psychikę. Białe vany dodają punkty do brawury na drodze, a sedany? Mnożą dwukrotnie faktyczny wiek kierowcy. Czy oby na pewno? Dziś sprawdzamy to na przykładzie Toyoty...

Bez emocji - Toyota Avensis (2003-2008)
 
Nasz test

Popularna, niepozorna, wygodna. Druga generacja Toyoty Avensis nie budzi większych emocji. W przypadku używanych egzemplarzy równie ważny jest fakt, że japońska limuzyna klasy średniej nie wywołuje także negatywnych emocji...

Toyota Avensis I - godny następca

Producenci aut poniekąd nie mają prostego życia. Z jednej strony przy projektowaniu nowego auta, pod presją księgowych (koszty) i opinii publicznej, muszą tak przemyśleć każde swoje posunięcie, by nie być posądzonym o nonszalancję. Stworzenie auta, które nieustannie będzie się psuło i doprowadzało właściciela...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Avensis

Toyota Avensis na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota AvensisautoWcentrum - społeczność Toyota Avensis

najwyższe oktanyAuta - Toyota Avensis

Toyota Avensis 49,95

Toyota Avensis 55,66

Toyota Avensis 60,52

Toyota Avensis ... Today Tommorow 55,89

Toyota Avensis Toycia:) 72,27

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Avensis

Colbe 65,57

TomBie 31,35

banio13 30,16

alexander48 30,19

Marcinelli 84,38

ZibiK69 30,19

wiesio1950 30,11

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Avensis

Zasięg na jednym baku
Zasięg na jednym baku Przy okazji mojego ostatniego wpisy i wyprawy nad morze, zacząłem się zastanawia...
Przykra niespodzianka z kołem
Przykra niespodzianka z kołem Ostatnio na trasie przytrafiła mi się niemiła rzecz. Po dotarciu do celu podróży...
Tojka do wzięcia...
Tojka do wzięcia... Poszukiwania nieco szerszego auta mocno zaawansowane (potrzeba więcej miejsca na...
Czarno na desce
Czarno na desce Dziś w drodze (a raczej tuż przed) do pracy spotkała mnie przykra niespodzianka....
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Avensis

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Avensis
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Avensis

Toyota Avensis

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Avensis
 

Toyota Avensis najczęściej porównywane z:

Volkswagen Passat
2.0 TDI CR DPF BlueMotion (140 KM)
Opel Cascada
1.4 Turbo (120 KM)
Mazda 6
2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (175 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Avensis

Toyota Avensis
2.0 diesel 116 KM
265 km, 2005
26 000 PLN
Toyota Avensis
2.0 diesel 126 KM
60 000 km, 2009
37 700 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
6 140 km, 2012
79 900 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
2 682 km, 2012
81 900 PLN

Ocena auta Toyota Avensis/Avensis Verso I Kombi

  • Średnia ocena
    na podstawie 123 opinii
  • 4,28
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Toyota Avensis Kombi 2.0 TD (90 KM)

Witam zamieszczam kolejną już ocenę mojej Toyotki, pierwszą napisałem na świeżo, pół roku temu, teraz mam za sobą20tys kilometrów i mogę co nie co więcej napisać/zweryfikować. Pierwszą uwagą jaką chciałbym się podzielić to ceny części zamiennych i eksploatacyjnych- to mit że sąone drogie, trzeba tylko troszkę się pointeresować co i jak i gdzie. Musiałem zrobić niestety wszystko z hamulcami (tarcze+klocki- Lukas, szczęki- Lukas, linka hamulca- wszystkie 3 części) i nie wyniosło mnie to wiele więcej niż w poprzedniej Skodzie Felicji. Elementy gumowe polecam jednak oryginalne, wymieniałem końcówki drążków stabilizacyjnych- oryginał 60zł sztuka, zamiennik 10zł, ale nie wytrzyma więcej nad 20-30tys km. Olej- tu sprawy mają się tak: autko ma (wg tego co licznik pokazuje) 270tys km i nie można się oszukiwać, że nie będzie brało oleju, jednak ja wymieniam olej co 10-12 tys km i na tym dystansie ubytek nie przekracza pół litra, więc nic nie dolewam, tylko wymieniam. Nie oszczędzam też na oleju,...

dodał: jarek.figiel@gmail.com
Toyota Avensis Kombi 1.8 (110 KM)

Poprzednio przez trzy lata jeździłem Avensisem z silnikiem 1600 i byłem zadowolony, choć tamten silnik był zdecydowanie za słaby. Po faceliftingu i wstawieniu silników nowej generacji Avensis stał się autem doskonałym: cichy, szybki, komfortowy, z ogromnym bagażnikiem (w każdej wersji nadwozia, nie tylko w kombi).

dodał: a_n@astercity.net
Toyota Avensis Kombi 1.6 (110 KM)

Ogólnie z auta jestem zadowolony, przejechałem nim ok 70 tyś km, auto ma 8 lat więc drobne awarie już się przytrafiają. Koszty drobnych napraw bardzo przeciętne, choć i tak wyższe od Nissana Micry. Niestety część elementów zamiennych dostępna jest tylko w sieci serwisowej toyoty, a tam ceny chyba z kosmosu.

dodał:
Toyota Avensis Kombi 2.0 TD (90 KM)

to naprawdę świetny wózek, duży rodzinny samochód, niezawodny i bardzo wygodny. Przymierzałem się do kilku samochodów podobnej klasy, które może i ładniej wyglądają w środku, ale tu poczułem się od razu jak u siebie. Może nie jest to szczyt dynamiki, ale na codzień więcej i tak mi nie potrzeba

dodał: jaro
Toyota Avensis Kombi 1.8 (110 KM)

Informacja dla gościa, któremu nieusuwalnie drży kierownica. Zażyczyłem sobie z tego powodu wymianę kolumny kierownicy na gwarancji i niewiele pomogło, dopiero zmiana fachowca od wyważania kół dała efekt. Najwyraźniej jest bardzo czuła na zle wyważenie.

dodał: KR
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + układ jezdny
  • Wady
  • - skrzynia biegów
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Avensis

Toyota Avensis Kombi 2009 Toyota Avensis 2.0 Prestige - galeria redakcyjna Toyota Avensis I Sedan Toyota Avensis II Hatchback - galeria społeczności Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2.2 D-CAT 177KM - galeria redakcyjna Toyota Avensis III sedan Facelifting Toyota Avensis I Sedan - galeria społeczności Toyota Avensis Sedan 2009 Toyota Avensis I Kombi Toyota Avensis 2006
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Avensis

  • 1.
  • 4,75 Toyota Avensis II 1.6 VVT-i (110KM) 2003r.
    dodał: Slavoo, 07.06.2010

    Instalacja założona w Toyocie Radość to pierwsza instalacja w moich dotychczasowych autach założona profesjonalnie, aż chce się oglądać jakość montażu. Nie była tania i szczerze mówiąc, to gdybym ja miałbym tyle wydać, to głęboko bym się zastanawiał. Auto przejechało na gazie już 180kkm i za około 20kkm będzie miało do zrobienia głowicę (siada jedno gniazdo na zaworze wydechowym), więc jak na Toyotę, to chyba niezły wynik, a zaoszczędzone pieniądze z jazdy na gazie spokojnie wystarczą na remont (koszt ok. 1,5kkm). Instalacja Vialle wymaga przeglądów co 50-60kkm - w praktyce jest to przegląd/renowacja pompy i czyszczenie zbiornika - koszt 400-600zł. Zalecane jest tankowanie gazu na porządnych stacjach sieciowych. Ja kiedyś w drodze na Chorwację zatankowałem jakiś syf i po powrocie musiałem czyścić całą instalację: pompę, zbiornik, przewody i wtryskiwacze. Z serwisów zdecydowanie polecam SCS (czyli autoryzowanego przedstawiciela), pozostałym tylko się wydaje, że znają instalacje tego typu. Silnik faktycznie chodzi lepiej na gazie, ale wynika to chyba z faktu, że instalacja sterowana jest oryginalnym sterownikiem silnika (nie ma swojego sterownika), więc z chwilą przełączenia na benzynę silnik musi się dostroić do pracy na benzynie. Potrzeba na to kilkudziesięciu kilometrów. Dużą zaletą jest brak paronika, nawet w największe mrozy wystarcza przejechanie 1-2km i silnik przerzuca się na gaz. Podsumowując... jeśli masz okazję kupić auto z instalacją Vialle, to warto się zastanowić. Instalować nową... raczej nie warto.

  • 2.
  • 5,00 Toyota Avensis I 2.0 (128KM) 1998r.
    dodał: kaczor, 15.11.2008

    auto na II generacji jeździ super nic się nie dzieje,świec nie wymieniałem od kupna pojazdu,przewody orginalne tez nie wymieniałem.Oleju spala na 15.000tys ok.0,5-1l.Spalanie gazu w Warszawie 11l a w trasie ok.9 jadąc 120-130(140-150 ok.10-10,5).Uważam ze mówienie że sekwencja jest lepsza nie potwierdza się bynalmniej w mojej starej toyocie.Spadek mocy na II gen.ok.5%.Najważniejsze jest to nie jaka instalacja ale jej prawidłowy montaż(wiem co mówie miałem kilka pojazdów na lpg i bywało róznie)Teraz mam gazownika w Rembertowie na ul.Fiszera i gość ma bardzo duze pojęcie.Był to 32 gazownik który usunął mi problem w silniku 2,0 8zaworowym.Chociaż 31 partaczy w Warszawie i na lubelszczyznie mówili ze ten silnik tak ma.Tych 31 to byli fachowcy od wymiany swiec i przewodów.32 gazownik nie wymieniał swiec i przewodow tylko poprawił po innych partaczach montaz.Zrobiłem 60tys na tych samych swiecach i przewodach i sprzedałem pojazd.Człowiek zadzwonił po 8miesiącach ze dobry zrobił zakup.W tych ciężkich czasach tylko lpg.Disel tez ale tylko nowy,uzywka oznacza trzymanie ok.10.000 w zapasie na podzespoly.Dziekuje

  • 3.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 2000r.
    dodał: Dario, 15.07.2011

    Kilka lat zastanawiałem się nad LPG w Toyocie, wcześniej Carinie E teraz Ave I. W końcu po totalnym zamieszaniu po czytaniu wpisów na forum. Żona postanowiła - zakładamy. I ... jest super, autko spisuje się doskonale, powiem, że mam wrażenie iż na niskich obrotach lepiej się zbiera. Spalanie po mieście do 10l, choć kilka dni temu na trasie nad morze na jednym baku 38l przejechałem dokładnie 500km, ale max prędkość 120 i generalnie spokojna jazda. Sam byłem w szoku. U gazownika byłem 2x przy zakładaniu i po roku na wymianę filtrów.

  • 4.
  • 4,00 Toyota Avensis II 1.8 VVT-i (129KM) 2004r.
    dodał: Nie gaz w ave 2, 25.01.2012

    W moim Avensisie została zamontowana faza ciekła przez Toyote.Wszystko było OK do przebiegu 107000.Wtedy trzeba było robić gniazda zaworowe i głowice.Po następnych 25000 na gazie do zrobienia są tłoki i pierścienie.Polecam to auto na gazie jeśli chce zrobić 100000 potem zaczynają się wydatki.Teraz zostało mi już wymienić silnik. Nie bierzcie pod uwagę komentarzy w stylu zrobiłem 20000 i jest super.Wszystko wychodzi później. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM

  • 5.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.6 (110KM) 2000r.
    dodał: Ted, 01.05.2011

    Właśnie założyłem gaz do mojej Ave. Koszt 2,5 tys. Silnik pracuje równo bez żadnych problemów. Uruchamianie jest na benzynie a po przejechaniu około 300m przeskakuje na LPG praktycznie jest to nie wyczuwalne. Nie odczuwam żadnych strat mocy silnika czy kłopotów z wkręcaniem go na wyższe obroty. Testuję zużycie gazu i podzielę się tą informacją już niedługo.

  • 6.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 1999r.
    dodał: Maro z Gliwic, 04.04.2011

    Auto od 6 lat na gazie (80 000km) - silnik nie odmówił ani razu - świece i przewody oryginalne od nowości. Benzyna jeżdżona sporadycznie. Spalanie oleju 0,3-0,5l/5000km. Bardzo zachwalam tę instalacje. Spalanie LPG: trasa: 7,8L/100km, miasto: 8-8,5L/100km, szaleńcza jazda: 9,5L/100km. Wcześniej Skoda Felicia 1.2 na gazie II generacji - różnica kolosalna.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Avensis

Toyota Avensis

484 komentarze

329 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~pasaciarz~pasaciarz

Mam problem. Mam passata 1.9 tdi,autko mało pali ale gdy jadę przez wieś nocą,to pompowtryski tak stukają ,że wszystkich budzę. Czy z Avensis będzie podobnie? Hałas ten mozna porównać do maszyny do szycia Łucznik

~Bartek M.~Bartek M.

Do ~igor trzebiatowski:
Witam serdecznie, miałem taki przypadek ze swoim avensis. Generalnie ten samochód ma problem z elektryką w postaci zbyt dużego napięcia do świateł. Żarówki palą się jak szalone. U mnie nie trzymał obrotów i trzeba było stojąc na światłach cazasem wrzucić luz i utrzymać gazem obroty. Pierwsze co robiłem w ASO to regulacja napięcia, niewiele to dało, słabsze żarówki (troszke kombinowane) też nie pomogły. A wszystko wskazywało na elektronikę. Po dłuższym czasie okazało się, że winowajcą okazało się paliwo. Doprowadziło to do wymiany katalizatora (juz drugiej), do najpierw uszkodził się zawór przy chłodnicy. Chwile po wymianie było dobrze a potem w ciągu dosłownie jednej szybszej podróży poszła pompa wody. Wszystko tak szybko się działo, że doprowadziło to do zatarcia tłoków! Jak dotarłem do ASO było już po zawodach. Po silniku. Kupiłem silnik z "anglika" wymieniłem i teraz samochód chodzi jak z nut. Trochę to kosztowało, stresu i pieniędzy ale powiem, że warto było. Auto od nowości u mnie i nigdy tak dobrze nie pracował.
Sprawdź jeszcze w ASO pompe wody u siebie, u mnie jak pisałem wszystko wskazywało na elektrykę a okazało się coś innego.
Aha, jeszcze dodatkowo przy traceniu obrotów, włączała mi się kontrolka oprócz silnika, dodatkowo o wyłączonym VSC, to podobno komputer już wariował.

~igor trzebiatowski~igor trzebiatowski

Witam,mam nietypowy przypadek,świeci mi sie lampka silnika i w czasie jazdy czasami odcina mi pedal gazu,czyli odcina moc,auto nie gaśnie,ale nie mogę dalej jechać.Sprawdzone zostały wszystkie rzeczy mechaniczne,typu,pompa,wtryski,listwa camon,itd.wszystko jest sprawne,natomiast jest gdzieś problem z elektryką..odcięcie gazu następuje zazwyczaj na drugim biegu,jakby duży pobór mocy,za duży...po zdjęciu klemów z akumlatora,błąd się kasuje ale na chwilę,powraca,lampka się znowu zapala i odcina gaz,czy ktos coś wie?gdzie przyczyna?podobno jeśli jest coś nie w porządku ze światłami,wtedy dzieje się coś z elektrycznościa...proszę o pomoc,nietypowy przypadek....

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 386
Przejechany dystans
24 674 487 km
Zatankowanego paliwa
864 188 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 042
Wydanych pieniędzy
1 122 343 zł
Średnie wydatki na auto
1 148 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 365
Wydanych pieniędzy
2 412 845 zł
Średnie wydatki na auto
2 467 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (978)

Testy zderzeniowe Toyota Avensis

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Avensis przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Avensis 2.0 D4-D, RHD
2009

Toyota Avensis
Toyota Avensis

Toyota Avensis
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Avensis/Avensis Verso I Kombi

Na podstawie 174 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Meck, dodano: 12.09.2013 16:06

Auto po 10 tys. przebiegu. Potrafi oczywiście zejść przy dziadkowym jeżdżeniu poniżej 5 l na trasie. W mieście spala mi tak ok 9,5 l. Generalnie auto trochę niemrawe, dla osób jeżdżących na niskich obrotach (do 4 tys.). Pokazuje trochę mocy jak dobrze go się kręci. Wtedy jednak zapomnijmy o oszczędnościach, bo mimo braku turbo, potrafi wówczas pić jak dobry żul pod sklepem. Generalnie jestem jak najbardziej za. Auto dobrze wygląda zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz (mam dodatkowo pakiet emotion, który dobrze nadaje smaczek autu). Zobaczymy jak z tą niezawodnością(mam jeszcze audi i już chyba nigdy niemca nie kupie, bo psuje się co tylko może, to już nową renówka megane była lepsza, tam chociaż nic się nie stało), to moja pierwsza toyota. Ja ze swojej strony dodał bym do tego auta silnik hybrydowy i wówczas można by dojść do fajnego spalania, szczególnie w mieście. Troche mało wydajna klima, ale daje radę. Zawieszenie też bym utwardził, ale może jestem przyzwyczajony do audi, którego zawieszenie oceniam dużo wyżej. Tak po za tym co wymieniłem nie mam uwag.

pełny raport Toyota Wagon Facelifting 2.0 Valvematic

autor: pavlus72@tlen.p, dodano: 18.04.2008 09:26

2 osoby, "emerycka" przejazdzka w weekend nad Soline, bez przekraczania 100km/h, bez ostrego przyspieszania, full relax. 600km. - 8,0l/100km. Normalna jazda mieszana w Polsce 11,5. Jazda po niemieckiej autostradzie (czyli pelne nieprzyjemnie dla ucha rzerzenie super silnika Toyoty) - 12,5 - 13,5 l/100km. Przy takim spalaniu super konstruktorzy wlozyli do samochodu malutki zbiornik, wiec przy takiej jezdzie tankowanie co 3 godziny. Nie sposób usnac za kierownica :-) Osiagi silnika, skrzynia. Jeden przyklad. Zakopianka, pod górke, przedmna Audi A6 1,9 TDI. Moze miec max. 130kM, prawdopodobnie jednak 110kM (mój ma 150! a co!) Audi wazy co najmniej 300-400kg wiecej. Przyspieszanie pod górke w Toyocie - redukcja do 3, w deche, zarzezilo, spalanie 25l a Audi zmyka jakbym Komarem jechal! Taki to silnik. Nie wyprzedzisz bez zmiany biegu na wyzszy w polowie wyprzedzania. Mój passat mial tez 150kM - 1,8T benzyna. Spalal 2-4 litrów mniej i mial prawdziwa moc, moment, i porzadne konie a nie jakies male japonskie koniki.

pełny raport Toyota Kombi 2.0 VVT-i

autor: kierowca, dodano: 25.01.2009 00:39

Potwierdzam opinię że auto "fabrycznie ustawione" pali jak smok przy optymalnej eksploatacji (pow. 10,5/100km)i jak na deklarowane przez prod. 400Nm to nie powala osiągami. Jedyny rozsądny ratunek to zmiana oprogramowania komputera pojazdu. Spalanie zmaleje o 1,5-2 l/100 km. Polecam Firmę 44tuning - zobaczcie ich referencje o Toyocie. Kolejna uwaga - pamiętajcie by trzymać sie obrotów w zakresie 2000 do 3100 i zobaczycie że wynik już sie poprawi o około 1 l/100 km pliwa mniej. Jazda pon. 2000 obrotów jest o 50% bardziej "żarłoczna". Kolejna sprawa: jesli macie 120 zł w kieszeni pojedzcie na hamownię i zobaczcie ile koni faktycznie ma wasz pojazd. Jak się u mnie okazało miał 166 zamiast 177 Km i 386 zamiast 400Nm. Czyli producent auta leci w przysłowiowego "preta". Wiele aut wyszło z fabryki z jeszcze gorszymi parametrami... i na nic Wam katalogowe dane. Jeśli ktoś pisze że osiąga znacznie mniejsze zuzycie paliwa niż srednio 7,5l/100 km to jest to ten kierowca którego musicie wyprzezdać bo pyka 60-70km/h poza miastem lub rusza jak ślimak. Zawalidroga faktycznie może uzyskać wyniki podawane w katalogu przez producenta. Zwykły kierowca już nie.

pełny raport Toyota Kombi 2.2 D-4D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Avensis/Avensis Verso I Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Avensis/Avensis Verso I Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Avensis I Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Avensis, oglądali także