Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Avensis/Avensis Verso II

Sprzedaż drugiej i najnowszej generacji Avensis rozpoczęła się w 2003 roku. Sylwetka auta, której projektantem był Japończyk Suguya Fukusato stała się bardziej spójna i przemyślana i wyraźnie odróżniała samochód od wyglądu jego poprzednika. Model utrzymał pozycję jednego z najpopularniejszych aut Toyoty i jednego z liderów segmentu D (również w Polsce). W 2006 roku Avensis II przeszedł delikatny face-lifting (zmienione m.in. zderzak, atrapa chłodnicy, miejsce kierunkowskazów oraz stylizacja wnętrza).

Generacje Toyota Avensis

  • Avensis II   2001 - 2009
    Toyota Avensis II
    • Wybierz generację

    • Avensis III (2009 - teraz)
    • Avensis II (2001 - 2009)
    • Avensis I (1997 - 2003)

Komentarze redakcji

Powagosław: Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję.
Luzacjusz: Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem.

Wersje nadwozia Toyota Avensis II

Silniki Toyota Avensis II

Lista silników:
1.6 VVT-i (110KM), 1.8 VVT-i (129KM), 2.0 VVT-i (147KM), 2.0 (150KM), 2.4 VVT-i (163KM), 2.4 i 16V D-4 (163KM), 2.4 VVT-i (156KM), 2.4 VVT-i (170KM), 2.0 D-4D (116KM), 2.0 D-4D (126KM), 2.2 D-4D (177KM), 2.2 D-4D (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Toyota Avensis

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
 
Nasz test Toyota Avensis Wagon 2.0 Valvematic Multidrive S Premium

Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - z emeryta w nastolatka
 
Nasz test Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177KM

Każdy typ nadwozia w jakimś stopniu charakteryzuje swojego kierowcę. Oczywiście tylko stereotypowo. Kabriolety odmładzają - przynajmniej psychikę. Białe vany dodają punkty do brawury na drodze, a sedany? Mnożą dwukrotnie faktyczny wiek kierowcy. Czy oby na pewno? Dziś sprawdzamy to na przykładzie Toyoty...

Bez emocji - Toyota Avensis (2003-2008)
 
Nasz test

Popularna, niepozorna, wygodna. Druga generacja Toyoty Avensis nie budzi większych emocji. W przypadku używanych egzemplarzy równie ważny jest fakt, że japońska limuzyna klasy średniej nie wywołuje także negatywnych emocji...

Toyota Avensis I - godny następca

Producenci aut poniekąd nie mają prostego życia. Z jednej strony przy projektowaniu nowego auta, pod presją księgowych (koszty) i opinii publicznej, muszą tak przemyśleć każde swoje posunięcie, by nie być posądzonym o nonszalancję. Stworzenie auta, które nieustannie będzie się psuło i doprowadzało właściciela...

Przyjaciel rodziny

Obecna generacja Avensisa ma ciekawą stylistykę, która dość skutecznie opiera się upływowi czasu. Zgrabne auto dysponuje do tego pakownym wnętrzem. Dobra prezencja i wciąż utrzymująca się opinia o niezawodności tej marki są jednymi z powodów popularności tego auta także na rynku flotowym.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Avensis

Toyota Avensis na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota AvensisautoWcentrum - społeczność Toyota Avensis

najwyższe oktanyAuta - Toyota Avensis

Toyota Avensis 79,86

Toyota Avensis 75,85

Toyota Avensis 51,79

Toyota Avensis 60,52

Toyota Avensis ... Today Tommorow 55,89

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Avensis

k0za_ 30,11

jimmek 30,13

Arkowski 66,12

stopi 37,89

sebol39 30,19

krakoff 30,19

marino166 30,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Avensis

Walentynki czyli romantyczna wymiana opon.... Nokian na Nokiana
Walentynki czyli romantyczna wymiana opon.... Nokian na Nokiana Tak się stało, że aktualne Nokiany poszły do innego samochodu a musiałem zakupić...
Nowe opony - jedna przebita
Nowe opony - jedna przebita Ledwo założyłem nowe opony i myślałem sobie, że jednak nową oponę trudniej przeb...
Skrzynia biegów.
Skrzynia biegów. No i stało się nieszczęście. Jadąc Amber 1 przy prędkości 140 km/h nagły wzrost ...
Przykra niespodzianka z kołem
Przykra niespodzianka z kołem Ostatnio na trasie przytrafiła mi się niemiła rzecz. Po dotarciu do celu podróży...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Avensis

od 83 900 zł do 158 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (132 - 152 KM): 1.6 Valvematic, 1.8 Valvematic, 2.0 Valvematic

 

Diesel (124 - 190 KM): 2.0 D-4D, 2.0 D-4D PowerBoost, 2.2 D-4D, 2.2 D-CAT, 2.2 D-CAT PowerBoost

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: , 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Toyota Avensis
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Avensis

Toyota Avensis 1.6 Valvematic 132KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
radio / CD
wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Protection - 1 850
Pakiet Chrome - 1 750

Cena katalogowa

83 900

Zobacz ofertę Toyota Avensis 1.6 Valvematic 132KM - 4 drzwiowy sedan
 

Toyota Avensis najczęściej porównywane z:

Audi A4
2.0 TFSI flexible fuel (180 KM)
Ford Mondeo
2.0 Duratorq TDCi DPF (140 KM)
Audi A4
2.0 TDI clean diesel (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Avensis

Toyota Avensis
2.0 diesel 116 KM
265 km, 2005
26 000 PLN
Toyota Avensis
2.0 diesel 126 KM
60 000 km, 2009
37 700 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
6 140 km, 2012
79 900 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
2 682 km, 2012
81 900 PLN

Ocena auta Toyota Avensis/Avensis Verso II

  • Średnia ocena
    na podstawie 705 opinii
  • 4,07
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Toyota Avensis Kombi 2.0 D-4D (116 KM)

To wprawdzie wersja podstawowa "SOL " ale jakie było moje zdziwienie gdy chciałem podgrzać lusterka. Sądziłem że zepsute. Co jak co ale żeby w aucie tej klasy nie było lusterek podgrzewanych ? Przyznam że kupując nie sprawdzałem czy ta opcja jest w standardzie bo .... to już standard w autach niższej klasy !! Podobna sytuacja dotyczy podgrzewanej przedniej szyby. Druga sprawa to silnik. Moment obrotowy niższy niż być powinien aż o 11%. Auto dynamicznie przyspiesza ale po założeniu boxa osiągnąłem niewiele ponad to co deklaruje fabryka! Tylko że za dopłatą. Uchwyt na napoje umieszczony nad panelem radia to już rewelacja. Wychlapałem trochę coli i już przyciski od radia kleją się z obudową. Ogólne wrażenie psuje też sprzedawca niszcząc barbarzyńsko pod pretekstem przebudowy na wersję ciężarową trzeci pas bezpieczeństwa na tylnych siedzeniach. Dlaczego mają odkręcać skoro prościej jest przeciąć? Można dokupić za 650 + montaż :))). Tylko dlaczego mam płacić dwa razy? Tłumaczenia sprzedawcy:...

dodał: Jawa
Toyota Avensis Sedan 1.6 VVT-i (110 KM)

byc moze "doskonale (5)" to przesada, ale nie ma nic pomiedzy "4" a na "4" nie zasluguje. widzialem rozne uwagi w poprzednich ocenach. niektore byly nispotykane a mojej avensis (np skrzypienie plastikow), a niektore... smieszne, jak np zimne powietrze z centralnych nawiewow. zimne powietrzez ze srodkowych kratek leci tylko przy ustawieniu "na szybe" i "na szybe i na nogi" i jest to rozwiazanie spotykane rowniez w innych smochodach. zimne powietrze ze srodkowych nawiewow lecialo w moim poprzednim samochodzie - vectrze z ´92. nie wiem dlaczego tak jest, ale na podstawie faktu, iz w avensis zimne powietrze leci tylko przy "ustawieniu na szybe" i "na szybe i na nogi" mozna sie odmyslac, ze jest jakis powod zastosowania takeigo rozwiazania. byc moze chodzi o nieogrzewane, suche, swieze powietrze, ktore nie bedzie dopuszczalo do parowania szyb (chcemy przeciez odparowac szyby ustawiajac nadmuchy na nie) (mieszanaka tego powietrza z powietrzem ogrzanym). nie wiem czy to prawda, ale jest...

dodał: dfharhreiehgsutrh
Toyota Avensis Hatchback 2.2 D-4D (150 KM)

jestem b.zadowolony z tego autka!wybierałem go dłuuugo ,około 2 miesięcy(czytałem inne opinie,testy niezawodnościowe,spalania,porównania do innych marek z tego segmentu itp.)odwiedziłem z dwadziescia komisów,wybrałem go z grona (accord,saab 93, passat, mazda 6 i primera-chodź ta ostatnia skreślona została na początku bo to autko juz teraz jest bardziej francuskie niz japonskie)-zdecydowało przede wszystkim wygoda,przestrzen dla mnie i rodzinki,elastycznosc w miare miekkie zawieszenie(tutaj przegrał zbyt sportowy twardy accord-chociaz silnik z przedzialu tych aut nie do pobicia) saab był za głosny i ciasny,passat-ubogi w środku(jednak zajal 2 miejsce bo sliczny z zewnatrz-nowa buda no i silnik legenda tdi) mazda kazda ktora ogladalem cos miala nie tak,a to cos drgalo,klekotaly schowki np,no i srodek tez ubogi jak w vw-eii za kazdym razem jak wsiadalem do avensis po ogladaniu innych marek to czulem ze to jest to! wadą moze jest to ze z zewnatrz to autko jest za ładniutkie,troche za limuzynowate,rzuca...

dodał: jacktorrence1977@tlen.pl
Toyota Avensis Hatchback 1.8 VVT-i (129 KM)

przestałemm lubić ten samochód po 2 miesiącach gdy okozało się że muszę wymienić kolumnę kierownicy. czekałem na nią 3 miesiące. potem szybka wymiana tylnych wachaczy, stopionych przednich reflektorów, następnie zwiedzanie serwisów w połowie Europy ( Austria, Włochy , Francja)gdzie wszyscy mnie pocieszali że żółta lampka "CHECK ENGINE" to nic, można z nią jeżdzić. przejeździłem z e świecącą sięlampka ok 5000 km. W Polsce ok 1500 poniważ serwis nie otrzymał wiążąej informacji co zrobić z błędem sond lamda. byłem tak częstym gościem w serwisie , że hostessa więdziała jaka kawę lubię, i ile słodzę. potem wymiana mikroprocesora silinika, po 30 km "check engine" i po ok miesiącu katalizatora z sondami lambda.Od ok 5 tyś km mam spokój,ale czasu który spędziłem na dojazdach do serwisu nikt nie policzył. drżę na myśl , że za 6 miesiecy kończy się gwarancja. W czasie wakacji mówiono mi ,że jest to wina wyskokiej temp na południu Europy, w Polsce , że pownienem zminienić stację benzynową, a ja...

dodał: jarolim@interia.pl
Toyota Avensis Sedan 2.0 VVT-i (147 KM)

kiedyś oceniłem ten samochód lepiej, ale teraz po upływie 2 lat od zakupu stwierdzam, że powinienem kupić forda mondeo. A wsztstko przez FATALNE hamulce, a dokładnie, duże problemy z tarczami hamulcowymi - w ciągu 2 lat eksploatacji mam już 3 komplet. Za każdym razem gdy pojawiam się w serwisie, panowie w miły sposób tłumaczą że w takich sytuacjach (drgania podczas hamowania) toyota zaleca albo toczenia tarcz, a jeżeli już je toczono, to ich wymianę. I tak za każdym razem HORROR. nic nie wskazuje na to że do upływu okresu gwarancji coś sie zmieni. Ale po gwarancji zakładam tarcze brembo i najlepsze klocki hamulcowe. To co fabrycznie zakłada toyota to jest niezły syf. Niedawno czytałem że ktoś przejechał fordem na tarczach założonych fabrycznie 130 tys. km - w toyocie to był już miał 7 albo 8 !!! Z tego co wiem wiele osób jeżdzących T.Avensis ma lub miał podobne problemy i aż dziw bierze że toyota nie wyciąga żadnych wniosków. Ze mnie już prawdopodobnie klienta nie będą mieli.

dodał: zły
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + ergonomia
  • Wady
  • - jakość/cena
  • - widoczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Avensis

Toyota Avensis 2.0 Prestige - galeria redakcyjna Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2.2 D-CAT 177KM - galeria redakcyjna Toyota Avensis I Sedan - galeria społeczności Toyota Avensis II Hatchback - galeria społeczności Toyota Avensis III Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM - galeria redakcyjna Toyota Avensis III sedan Facelifting Toyota Avensis Toyota Avensis III kombi Facelifting Toyota Avensis 2006 Toyota Avensis Sedan 2009
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Avensis

  • 1.
  • 4,75 Toyota Avensis II 1.6 VVT-i (110KM) 2003r.
    dodał: Slavoo, 07.06.2010

    Instalacja założona w Toyocie Radość to pierwsza instalacja w moich dotychczasowych autach założona profesjonalnie, aż chce się oglądać jakość montażu. Nie była tania i szczerze mówiąc, to gdybym ja miałbym tyle wydać, to głęboko bym się zastanawiał. Auto przejechało na gazie już 180kkm i za około 20kkm będzie miało do zrobienia głowicę (siada jedno gniazdo na zaworze wydechowym), więc jak na Toyotę, to chyba niezły wynik, a zaoszczędzone pieniądze z jazdy na gazie spokojnie wystarczą na remont (koszt ok. 1,5kkm). Instalacja Vialle wymaga przeglądów co 50-60kkm - w praktyce jest to przegląd/renowacja pompy i czyszczenie zbiornika - koszt 400-600zł. Zalecane jest tankowanie gazu na porządnych stacjach sieciowych. Ja kiedyś w drodze na Chorwację zatankowałem jakiś syf i po powrocie musiałem czyścić całą instalację: pompę, zbiornik, przewody i wtryskiwacze. Z serwisów zdecydowanie polecam SCS (czyli autoryzowanego przedstawiciela), pozostałym tylko się wydaje, że znają instalacje tego typu. Silnik faktycznie chodzi lepiej na gazie, ale wynika to chyba z faktu, że instalacja sterowana jest oryginalnym sterownikiem silnika (nie ma swojego sterownika), więc z chwilą przełączenia na benzynę silnik musi się dostroić do pracy na benzynie. Potrzeba na to kilkudziesięciu kilometrów. Dużą zaletą jest brak paronika, nawet w największe mrozy wystarcza przejechanie 1-2km i silnik przerzuca się na gaz. Podsumowując... jeśli masz okazję kupić auto z instalacją Vialle, to warto się zastanowić. Instalować nową... raczej nie warto.

  • 2.
  • 5,00 Toyota Avensis I 2.0 (128KM) 1998r.
    dodał: kaczor, 15.11.2008

    auto na II generacji jeździ super nic się nie dzieje,świec nie wymieniałem od kupna pojazdu,przewody orginalne tez nie wymieniałem.Oleju spala na 15.000tys ok.0,5-1l.Spalanie gazu w Warszawie 11l a w trasie ok.9 jadąc 120-130(140-150 ok.10-10,5).Uważam ze mówienie że sekwencja jest lepsza nie potwierdza się bynalmniej w mojej starej toyocie.Spadek mocy na II gen.ok.5%.Najważniejsze jest to nie jaka instalacja ale jej prawidłowy montaż(wiem co mówie miałem kilka pojazdów na lpg i bywało róznie)Teraz mam gazownika w Rembertowie na ul.Fiszera i gość ma bardzo duze pojęcie.Był to 32 gazownik który usunął mi problem w silniku 2,0 8zaworowym.Chociaż 31 partaczy w Warszawie i na lubelszczyznie mówili ze ten silnik tak ma.Tych 31 to byli fachowcy od wymiany swiec i przewodów.32 gazownik nie wymieniał swiec i przewodow tylko poprawił po innych partaczach montaz.Zrobiłem 60tys na tych samych swiecach i przewodach i sprzedałem pojazd.Człowiek zadzwonił po 8miesiącach ze dobry zrobił zakup.W tych ciężkich czasach tylko lpg.Disel tez ale tylko nowy,uzywka oznacza trzymanie ok.10.000 w zapasie na podzespoly.Dziekuje

  • 3.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 2000r.
    dodał: Dario, 15.07.2011

    Kilka lat zastanawiałem się nad LPG w Toyocie, wcześniej Carinie E teraz Ave I. W końcu po totalnym zamieszaniu po czytaniu wpisów na forum. Żona postanowiła - zakładamy. I ... jest super, autko spisuje się doskonale, powiem, że mam wrażenie iż na niskich obrotach lepiej się zbiera. Spalanie po mieście do 10l, choć kilka dni temu na trasie nad morze na jednym baku 38l przejechałem dokładnie 500km, ale max prędkość 120 i generalnie spokojna jazda. Sam byłem w szoku. U gazownika byłem 2x przy zakładaniu i po roku na wymianę filtrów.

  • 4.
  • 4,00 Toyota Avensis II 1.8 VVT-i (129KM) 2004r.
    dodał: Nie gaz w ave 2, 25.01.2012

    W moim Avensisie została zamontowana faza ciekła przez Toyote.Wszystko było OK do przebiegu 107000.Wtedy trzeba było robić gniazda zaworowe i głowice.Po następnych 25000 na gazie do zrobienia są tłoki i pierścienie.Polecam to auto na gazie jeśli chce zrobić 100000 potem zaczynają się wydatki.Teraz zostało mi już wymienić silnik. Nie bierzcie pod uwagę komentarzy w stylu zrobiłem 20000 i jest super.Wszystko wychodzi później. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM

  • 5.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.6 (110KM) 2000r.
    dodał: Ted, 01.05.2011

    Właśnie założyłem gaz do mojej Ave. Koszt 2,5 tys. Silnik pracuje równo bez żadnych problemów. Uruchamianie jest na benzynie a po przejechaniu około 300m przeskakuje na LPG praktycznie jest to nie wyczuwalne. Nie odczuwam żadnych strat mocy silnika czy kłopotów z wkręcaniem go na wyższe obroty. Testuję zużycie gazu i podzielę się tą informacją już niedługo.

  • 6.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 1999r.
    dodał: Maro z Gliwic, 04.04.2011

    Auto od 6 lat na gazie (80 000km) - silnik nie odmówił ani razu - świece i przewody oryginalne od nowości. Benzyna jeżdżona sporadycznie. Spalanie oleju 0,3-0,5l/5000km. Bardzo zachwalam tę instalacje. Spalanie LPG: trasa: 7,8L/100km, miasto: 8-8,5L/100km, szaleńcza jazda: 9,5L/100km. Wcześniej Skoda Felicia 1.2 na gazie II generacji - różnica kolosalna.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Avensis

Toyota Avensis

484 komentarze

329 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~pasaciarz~pasaciarz

Mam problem. Mam passata 1.9 tdi,autko mało pali ale gdy jadę przez wieś nocą,to pompowtryski tak stukają ,że wszystkich budzę. Czy z Avensis będzie podobnie? Hałas ten mozna porównać do maszyny do szycia Łucznik

~Bartek M.~Bartek M.

Do ~igor trzebiatowski:
Witam serdecznie, miałem taki przypadek ze swoim avensis. Generalnie ten samochód ma problem z elektryką w postaci zbyt dużego napięcia do świateł. Żarówki palą się jak szalone. U mnie nie trzymał obrotów i trzeba było stojąc na światłach cazasem wrzucić luz i utrzymać gazem obroty. Pierwsze co robiłem w ASO to regulacja napięcia, niewiele to dało, słabsze żarówki (troszke kombinowane) też nie pomogły. A wszystko wskazywało na elektronikę. Po dłuższym czasie okazało się, że winowajcą okazało się paliwo. Doprowadziło to do wymiany katalizatora (juz drugiej), do najpierw uszkodził się zawór przy chłodnicy. Chwile po wymianie było dobrze a potem w ciągu dosłownie jednej szybszej podróży poszła pompa wody. Wszystko tak szybko się działo, że doprowadziło to do zatarcia tłoków! Jak dotarłem do ASO było już po zawodach. Po silniku. Kupiłem silnik z "anglika" wymieniłem i teraz samochód chodzi jak z nut. Trochę to kosztowało, stresu i pieniędzy ale powiem, że warto było. Auto od nowości u mnie i nigdy tak dobrze nie pracował.
Sprawdź jeszcze w ASO pompe wody u siebie, u mnie jak pisałem wszystko wskazywało na elektrykę a okazało się coś innego.
Aha, jeszcze dodatkowo przy traceniu obrotów, włączała mi się kontrolka oprócz silnika, dodatkowo o wyłączonym VSC, to podobno komputer już wariował.

~igor trzebiatowski~igor trzebiatowski

Witam,mam nietypowy przypadek,świeci mi sie lampka silnika i w czasie jazdy czasami odcina mi pedal gazu,czyli odcina moc,auto nie gaśnie,ale nie mogę dalej jechać.Sprawdzone zostały wszystkie rzeczy mechaniczne,typu,pompa,wtryski,listwa camon,itd.wszystko jest sprawne,natomiast jest gdzieś problem z elektryką..odcięcie gazu następuje zazwyczaj na drugim biegu,jakby duży pobór mocy,za duży...po zdjęciu klemów z akumlatora,błąd się kasuje ale na chwilę,powraca,lampka się znowu zapala i odcina gaz,czy ktos coś wie?gdzie przyczyna?podobno jeśli jest coś nie w porządku ze światłami,wtedy dzieje się coś z elektrycznościa...proszę o pomoc,nietypowy przypadek....

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 776
Przejechany dystans
24 386 130 km
Zatankowanego paliwa
847 582 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 997
Wydanych pieniędzy
1 098 020 zł
Średnie wydatki na auto
1 146 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 184
Wydanych pieniędzy
2 346 295 zł
Średnie wydatki na auto
2 449 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (958)

Testy zderzeniowe Toyota Avensis

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Avensis przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Avensis 2.0 D4-D, RHD
2009

Toyota Avensis
Toyota Avensis

Toyota Avensis
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Avensis/Avensis Verso II

Na podstawie 673 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: SW, dodano: 09.07.2013 23:34

Uważam to za bardzo dobre wyniki, jak na masę samochodu ok. 1500 kg i rodzinne auto. Spalanie moim zdaniem uzależnione jest oczywiście od warunków (lato - zima; miasto - trasa), ale przede wszystkim od sposobu jazdy. Spiesząc się na trasie, dystans ok. 330 km - spalanie według komputera na poziomie 10 l (zaznaczam, że jest to wynik ekstremalny, tak jak i czas przejazdu - 2 godziny). Natomiast, nie spiesząc się na trasie (jazda w granicach ok. 100 km/h) - spalanie na poziomie niższym, niż 5 l, biorąc pod uwagę nie tyle wskazania komputera, ile wyniki po zatankowaniu na stacji. Wyniki w mieście, przy spokojnej jeździe generalnie na poziomie ok. 7 l.

pełny raport Toyota Kombi 2.0 D-4D

autor: Marcin., dodano: 15.01.2012 18:16

Auto jest bardzo ekonomiczne,przy delikatnej jeżdzie. Aby to osiągnąć, jak w każdym aucie należy szybko dojść do wybranej prędkości na 5 tym biegu. Zmianę sugeruję przy max 2.200 rpm. Auto do 120 km/h pali około 6-8L w zależnośći od wiatru i nachylenia drogi. Również przy prędkości 140 km/h można uzyskać taki wynik spalania, masa auta na to pozwala, powyżej tych prędkości auto jest zbyt lekkie i opór powietrza drastycznie zwiększa spalanie. Wszelkie opinie na temat spalania przez te silniki 5L oleju są mrzonką, taką wielkość można zobaczyć na zaniżonym przez Toyotę średnim jak również chwilowym spalaniu, jednak na Polskich drogach ten wynik jest nie do uzyskania. Tu należy liczyć minimalnie 6L/100.

pełny raport Toyota Kombi 2.0 D-4D

autor: PawełG, dodano: 19.03.2012 14:14

Silnik może nie jest dynamiczny, ale oszczędny. Miałem okazję przejechać trasę z Krakowa do Torunia i spowrotem do Krakowa. Jazda 1 przez Częstochowę, Łódź, Włocławek i powrót podobnie z tą różnicą iż od Radomska kierowałem się bocznymi drogami prosto do Krakowa. Średnie spalanie wyniosło 6.3 wg komputera i przeliczenia na stacji. Miasto to 9 l/100km przy korkach, 8.0 l/100km jak jeździ się płynnie. Moja żona zeszła na trasie do 5.9! u mnie raczej awykonalne. Co do ceny przeglądów to jeszcze tego nie doświadczyłem, ale wymiana sondy lambda kosztowała mnie jedyne 550 zł.

pełny raport Toyota Kombi 1.8 VVT-i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Avensis/Avensis Verso II

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Avensis/Avensis Verso II

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Avensis II
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Avensis, oglądali także