Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Sprzedaż drugiej i najnowszej generacji Avensis rozpoczęła się w 2003 roku. Sylwetka auta, której projektantem był Japończyk Suguya Fukusato stała się bardziej spójna i przemyślana i wyraźnie odróżniała samochód od wyglądu jego poprzednika. Model utrzymał pozycję jednego z najpopularniejszych aut Toyoty i jednego z liderów segmentu D (również w Polsce). W 2006 roku Avensis II przeszedł delikatny face-lifting (zmienione m.in. zderzak, atrapa chłodnicy, miejsce kierunkowskazów oraz stylizacja wnętrza).

Generacje Toyota Avensis

  • Avensis II   2001 - 2009
    Toyota Avensis II
    • Wybierz generację

    • Avensis III (2009 - teraz)
    • Avensis II (2001 - 2009)
    • Avensis I (1997 - 2003)

Komentarze redakcji

Powagosław: Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję.
Luzacjusz: Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem.

Wersje nadwozia Toyota Avensis II

Silniki Toyota Avensis II Verso

Lista silników:

Publikacje o Toyota Avensis

Czy warto kupić: używana Toyota Avensis III (od 2009)?

Typowy średniak, który nie wyróżnia się linią nadwozia, standardem wykończenia wnętrza, osiągami czy właściwościami jezdnymi. Jest jednak pozbawiony irytujących mankamentów, dzielnie znosi trudy codziennej eksploatacji i powoli traci na wartości. Czy warto kupić używaną Toyotę Avensis III (T27)?

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
 
Nasz test Toyota Avensis Wagon 2.0 Valvematic Multidrive S Premium

Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - z emeryta w nastolatka
 
Nasz test Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177KM

Każdy typ nadwozia w jakimś stopniu charakteryzuje swojego kierowcę. Oczywiście tylko stereotypowo. Kabriolety odmładzają - przynajmniej psychikę. Białe vany dodają punkty do brawury na drodze, a sedany? Mnożą dwukrotnie faktyczny wiek kierowcy. Czy oby na pewno? Dziś sprawdzamy to na przykładzie Toyoty...

Bez emocji - Toyota Avensis (2003-2008)
 
Nasz test

Popularna, niepozorna, wygodna. Druga generacja Toyoty Avensis nie budzi większych emocji. W przypadku używanych egzemplarzy równie ważny jest fakt, że japońska limuzyna klasy średniej nie wywołuje także negatywnych emocji...

Toyota Avensis I - godny następca

Producenci aut poniekąd nie mają prostego życia. Z jednej strony przy projektowaniu nowego auta, pod presją księgowych (koszty) i opinii publicznej, muszą tak przemyśleć każde swoje posunięcie, by nie być posądzonym o nonszalancję. Stworzenie auta, które nieustannie będzie się psuło i doprowadzało właściciela...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Avensis

Toyota Avensis na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota AvensisautoWcentrum - społeczność Toyota Avensis

najwyższe oktanyAuta - Toyota Avensis

Toyota Avensis Piękna 56,07

Toyota Avensis Aven[sis] 49,80

Toyota Avensis srebrny samuraj 56,16

Toyota Avensis 69,21

Toyota Avensis 51,64

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Avensis

wiesio1950 30,11

LordPietrus 70,23

7marantos7 56,14

magisterek 43,45

lukasz30k 46,36

Arkowski 68,52

Lukazie 30,11

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Avensis

Półos
Półos ostanio przy osobistym przegladzie przed podroza, zauwazylem wyciek ze skrzyni b...
Skrzynia biegów.
Skrzynia biegów. No i stało się nieszczęście. Jadąc Amber 1 przy prędkości 140 km/h nagły wzrost ...
Urzędowo
Urzędowo Dziś przerejestrowałem TOYKĘ:) Witaj w rodzinie :)...
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa Jazda ekonomiczna max.140 km/h 5,1 L...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Avensis

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Avensis
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Avensis

Toyota Avensis

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Avensis
 

Toyota Avensis najczęściej porównywane z:

Mazda 6
2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP (150 KM)
Volkswagen Passat
2.0 TDI (190 KM)
Citroen DS5
1.6 THP (200 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Toyota Avensis 2.0 D4-D Toyota Avensis 2.0 D4-D
Rocznik: 2011. Przebieg: 140 207 km. Silnik: 2.0 93KM .
Cena: 51 900 zł
Toyota Avensis Premium Automat  Toyota Avensis Premium Automat
Rocznik: 2011. Przebieg: 130 579 km. Silnik: 2.2 111KM .
Cena: 59 900 zł

Używane Toyota Avensis

Toyota Avensis
2.0 diesel 116 KM
265 km, 2005
26 000 PLN
Toyota Avensis
2.0 diesel 126 KM
60 000 km, 2009
37 700 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
6 140 km, 2012
79 900 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
2 682 km, 2012
81 900 PLN

Ocena auta Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

  • Średnia ocena
    na podstawie 24 opinii
  • 4,19
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Teraz wolał bym dołożyc pare złoty i kupić Mercedesa (miałem sprzedałem i szanuje bezawaryjnie 8 lat!) Największa wada Toyoty to zbyt mało miejsca na nogi dla kierowcy zdarzyło mi się że noga wślizgneła mi się pod pedał hamulca! ZA MAŁO MIEJSCA,BARDZO SŁABY SKRĘT,ZOBACZYMY PO PIERWSZYM SRWISIE JAKIE KOSZTY?????? Serwis Toyoty nie dojechał musiałem wezwać PZU numery telefonów serwisowych nieaktualne chyba lepiej było kupić jakieś auto co zapewnia serwis.Samochód popsuł sie w Krakowie (Alarm)zakładany przez dilera Toyoty

dodał: miet@polbox.com
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Gdyby poprawić parę mankamentów to byłby super. Moje dzieci uwielbiają tym jeździć bo siedzą wysoko i dużo widzą. Dla kierowcy też jest wygodnie. Dla dorosłego pasażera mniej bo są kiepsko wyprofilowane fotele, tyle że jest dużo miejsca na nogi. Paka przy dwóch rzędach foteli jest ogromna, przy trzech - skromna. Benzyniak jest paliwożerny, a zapakowany pasażerami nie ma już kopa. Tu pewnie lepsze są diesle. Słowem - przy benzyniaku pozostaje tylko gaz, inaczej koszty zjedzą właściciela

dodał: Mikołaj makwell@poczta.onet.pl
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Srednie zużycie ON wg komputera (ale i z własnych kontroli cząstkowych) to 7,2 l/100km dla przejechanych 60 000 km. Max prędkość nominalna 185, faktyczna na autostradzie (w Niemczech) to 200 km/h. Zero awaryjności do tej pory (2 lata 2 miesiące).

dodał: jerzywisniowski@wp.pl
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Niesamowicie wygodny samochod wnetrze jest uzadzone poprostu jak w Meybachu materialy sa na super poziomie osiagi bardo dobre uklad jezdny i kier. celujacy bardzo bogate wyposazenie w zakresie luksusu jak i bezpieczenstwa

dodał: Michal
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Bardzo dobre auto, niezawodne, doskonały serwis, dobra marka, komfort dla rodziny w trakcie różnych wyjazdów, nie męczy kierowcy w trakcie długich podróży. Wymaga więcej uwagi w trakcie parkowania

dodał: Jacek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Avensis

Toyota Avensis 2.0 Prestige - galeria redakcyjna Toyota Avensis III Sedan Facelifting (2015) Toyota Avensis I Kombi Toyota Avensis Sedan 2009 Toyota Avensis Kombi 2009 Toyota Avensis Toyota Avensis I Sedan Toyota Avensis II Hatchback - galeria społeczności Toyota Avensis III sedan Facelifting Toyota Avensis III Kombi Facelifting (2015)
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Avensis

  • 1.
  • 4,75 Toyota Avensis II 1.6 VVT-i (110KM) 2003r.
    dodał: Slavoo, 07.06.2010

    Instalacja założona w Toyocie Radość to pierwsza instalacja w moich dotychczasowych autach założona profesjonalnie, aż chce się oglądać jakość montażu. Nie była tania i szczerze mówiąc, to gdybym ja miałbym tyle wydać, to głęboko bym się zastanawiał. Auto przejechało na gazie już 180kkm i za około 20kkm będzie miało do zrobienia głowicę (siada jedno gniazdo na zaworze wydechowym), więc jak na Toyotę, to chyba niezły wynik, a zaoszczędzone pieniądze z jazdy na gazie spokojnie wystarczą na remont (koszt ok. 1,5kkm). Instalacja Vialle wymaga przeglądów co 50-60kkm - w praktyce jest to przegląd/renowacja pompy i czyszczenie zbiornika - koszt 400-600zł. Zalecane jest tankowanie gazu na porządnych stacjach sieciowych. Ja kiedyś w drodze na Chorwację zatankowałem jakiś syf i po powrocie musiałem czyścić całą instalację: pompę, zbiornik, przewody i wtryskiwacze. Z serwisów zdecydowanie polecam SCS (czyli autoryzowanego przedstawiciela), pozostałym tylko się wydaje, że znają instalacje tego typu. Silnik faktycznie chodzi lepiej na gazie, ale wynika to chyba z faktu, że instalacja sterowana jest oryginalnym sterownikiem silnika (nie ma swojego sterownika), więc z chwilą przełączenia na benzynę silnik musi się dostroić do pracy na benzynie. Potrzeba na to kilkudziesięciu kilometrów. Dużą zaletą jest brak paronika, nawet w największe mrozy wystarcza przejechanie 1-2km i silnik przerzuca się na gaz. Podsumowując... jeśli masz okazję kupić auto z instalacją Vialle, to warto się zastanowić. Instalować nową... raczej nie warto.

  • 2.
  • 5,00 Toyota Avensis I 2.0 (128KM) 1998r.
    dodał: kaczor, 15.11.2008

    auto na II generacji jeździ super nic się nie dzieje,świec nie wymieniałem od kupna pojazdu,przewody orginalne tez nie wymieniałem.Oleju spala na 15.000tys ok.0,5-1l.Spalanie gazu w Warszawie 11l a w trasie ok.9 jadąc 120-130(140-150 ok.10-10,5).Uważam ze mówienie że sekwencja jest lepsza nie potwierdza się bynalmniej w mojej starej toyocie.Spadek mocy na II gen.ok.5%.Najważniejsze jest to nie jaka instalacja ale jej prawidłowy montaż(wiem co mówie miałem kilka pojazdów na lpg i bywało róznie)Teraz mam gazownika w Rembertowie na ul.Fiszera i gość ma bardzo duze pojęcie.Był to 32 gazownik który usunął mi problem w silniku 2,0 8zaworowym.Chociaż 31 partaczy w Warszawie i na lubelszczyznie mówili ze ten silnik tak ma.Tych 31 to byli fachowcy od wymiany swiec i przewodów.32 gazownik nie wymieniał swiec i przewodow tylko poprawił po innych partaczach montaz.Zrobiłem 60tys na tych samych swiecach i przewodach i sprzedałem pojazd.Człowiek zadzwonił po 8miesiącach ze dobry zrobił zakup.W tych ciężkich czasach tylko lpg.Disel tez ale tylko nowy,uzywka oznacza trzymanie ok.10.000 w zapasie na podzespoly.Dziekuje

  • 3.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 1998r.
    dodał: marek, 13.01.2015

    Rewelacja, toyotą przejechałem po zainstalowaniu gazu 100 tyś (obecnie na liczniku mam 250 tyś km) i żadnych problemów. Nie odczuwam też obniżenia mocy. Przy dynamicznej jeździe pali średnio 8 - 8,5 l/100 km. Wcześniej miałem instalację gazową zwykłą w Fiacie Uno poj. 1.1 i powiedziałem nigdy więcej gazu. Teraz mogę powiedzieć, że montaż instalacji z sekwencyjnym wtryskiem w toyocie z silnikiem 7A-FE był strzałem w dziesiątkę. Polecam każdemu,kto rocznie pokonuje autem duże odległości i chce obniżyć koszty na zakup paliwa. Jedyną wadą jest konieczność przejechania około 3 km w okresie zimowym aby załączył się gaz. Poza okresem zimowym gaz załącza się po 1km.

  • 4.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 2000r.
    dodał: Dario, 15.07.2011

    Kilka lat zastanawiałem się nad LPG w Toyocie, wcześniej Carinie E teraz Ave I. W końcu po totalnym zamieszaniu po czytaniu wpisów na forum. Żona postanowiła - zakładamy. I ... jest super, autko spisuje się doskonale, powiem, że mam wrażenie iż na niskich obrotach lepiej się zbiera. Spalanie po mieście do 10l, choć kilka dni temu na trasie nad morze na jednym baku 38l przejechałem dokładnie 500km, ale max prędkość 120 i generalnie spokojna jazda. Sam byłem w szoku. U gazownika byłem 2x przy zakładaniu i po roku na wymianę filtrów.

  • 5.
  • 4,00 Toyota Avensis II 1.8 VVT-i (129KM) 2004r.
    dodał: Nie gaz w ave 2, 25.01.2012

    W moim Avensisie została zamontowana faza ciekła przez Toyote.Wszystko było OK do przebiegu 107000.Wtedy trzeba było robić gniazda zaworowe i głowice.Po następnych 25000 na gazie do zrobienia są tłoki i pierścienie.Polecam to auto na gazie jeśli chce zrobić 100000 potem zaczynają się wydatki.Teraz zostało mi już wymienić silnik. Nie bierzcie pod uwagę komentarzy w stylu zrobiłem 20000 i jest super.Wszystko wychodzi później. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM

  • 6.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.6 (110KM) 2000r.
    dodał: Ted, 01.05.2011

    Właśnie założyłem gaz do mojej Ave. Koszt 2,5 tys. Silnik pracuje równo bez żadnych problemów. Uruchamianie jest na benzynie a po przejechaniu około 300m przeskakuje na LPG praktycznie jest to nie wyczuwalne. Nie odczuwam żadnych strat mocy silnika czy kłopotów z wkręcaniem go na wyższe obroty. Testuję zużycie gazu i podzielę się tą informacją już niedługo.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Avensis

Toyota Avensis

484 komentarze

329 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~pasaciarz~pasaciarz

Mam problem. Mam passata 1.9 tdi,autko mało pali ale gdy jadę przez wieś nocą,to pompowtryski tak stukają ,że wszystkich budzę. Czy z Avensis będzie podobnie? Hałas ten mozna porównać do maszyny do szycia Łucznik

~Bartek M.~Bartek M.

Do ~igor trzebiatowski:
Witam serdecznie, miałem taki przypadek ze swoim avensis. Generalnie ten samochód ma problem z elektryką w postaci zbyt dużego napięcia do świateł. Żarówki palą się jak szalone. U mnie nie trzymał obrotów i trzeba było stojąc na światłach cazasem wrzucić luz i utrzymać gazem obroty. Pierwsze co robiłem w ASO to regulacja napięcia, niewiele to dało, słabsze żarówki (troszke kombinowane) też nie pomogły. A wszystko wskazywało na elektronikę. Po dłuższym czasie okazało się, że winowajcą okazało się paliwo. Doprowadziło to do wymiany katalizatora (juz drugiej), do najpierw uszkodził się zawór przy chłodnicy. Chwile po wymianie było dobrze a potem w ciągu dosłownie jednej szybszej podróży poszła pompa wody. Wszystko tak szybko się działo, że doprowadziło to do zatarcia tłoków! Jak dotarłem do ASO było już po zawodach. Po silniku. Kupiłem silnik z "anglika" wymieniłem i teraz samochód chodzi jak z nut. Trochę to kosztowało, stresu i pieniędzy ale powiem, że warto było. Auto od nowości u mnie i nigdy tak dobrze nie pracował.
Sprawdź jeszcze w ASO pompe wody u siebie, u mnie jak pisałem wszystko wskazywało na elektrykę a okazało się coś innego.
Aha, jeszcze dodatkowo przy traceniu obrotów, włączała mi się kontrolka oprócz silnika, dodatkowo o wyłączonym VSC, to podobno komputer już wariował.

~igor trzebiatowski~igor trzebiatowski

Witam,mam nietypowy przypadek,świeci mi sie lampka silnika i w czasie jazdy czasami odcina mi pedal gazu,czyli odcina moc,auto nie gaśnie,ale nie mogę dalej jechać.Sprawdzone zostały wszystkie rzeczy mechaniczne,typu,pompa,wtryski,listwa camon,itd.wszystko jest sprawne,natomiast jest gdzieś problem z elektryką..odcięcie gazu następuje zazwyczaj na drugim biegu,jakby duży pobór mocy,za duży...po zdjęciu klemów z akumlatora,błąd się kasuje ale na chwilę,powraca,lampka się znowu zapala i odcina gaz,czy ktos coś wie?gdzie przyczyna?podobno jeśli jest coś nie w porządku ze światłami,wtedy dzieje się coś z elektrycznościa...proszę o pomoc,nietypowy przypadek....

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
29 564
Przejechany dystans
26 167 533 km
Zatankowanego paliwa
938 169 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 184
Wydanych pieniędzy
1 191 058 zł
Średnie wydatki na auto
1 124 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 885
Wydanych pieniędzy
2 618 922 zł
Średnie wydatki na auto
2 471 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (1 060)

Testy zderzeniowe Toyota Avensis

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Avensis przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Avensis 2.0 D4-D, RHD
2009

Toyota Avensis
Toyota Avensis

Toyota Avensis
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Na podstawie 13 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: tadeuszarndt@po, dodano: 07.12.2008 10:15

Takie spalanie mnie dołuje. Kupując ten samochód liczyłem na oszczędność. W początkowym okresie było ono rzeczywiście niskie. Stąd minimalne w wysokości 6,2l osiągnąłem po przejechaniu 1200km na trasie po Polsce. Teraz niestety jest to blisko dna rozpaczy. Wiem, że po Bydgoszczy jeździ się fatalnie ale 12.9 litra przy naprawdę jak dla mnie oszczędnej jeździe oraz wykorzystywaniu całej wiedzy o miejscach i godzinach korków jest porażające. Czy to jest usterka elektroniki? Komputer nic nie wskazuje. Córka użytkuje poprzedniego Opla Vectrę 1,8 na gaz i jeżdżąc tylko po Warszawie praktycznie po centrum uzyskuje wynik w podobnej wielkości (12.8 ). Ale jest to jednak gaz oraz silnik duzo starszej generacji (10-letni samochód ). Co robić ?. Złomować (Avensisa nie Vectrę ) czy udawać, że nic się nie dzieje?.

pełny raport Toyota Sedan 2.0 VVT-i

autor: Sebaq, dodano: 30.04.2008 12:17

Jak na tą wielkość auta i automat uważam, iż najlepsze w klasie. W mieście spokojnie mieszczę się w 10l. Na CPNie raz mi wyszło 9,5l/100km. Zaskakująco mało na trasie. Przy stałej prędkości 120km/h komputer zszedł ze średnim spalaniem do 6,2l/100km! Przy 140-150 na stacji wyszło 7,5l. Po przesiadce z Primery 1.6 jestem zaskoczony, iż spalanie wzrosło tak niewiele w porównaniu do Nissana Średnio jakieś 1 litr więcej w mieście i 0,5l na trasie. Ceny przeglądów w ASO jak wszędzie. Około 1000PLN za duży przegląd po 60.000km. Ja zapłaciłem 780 za ten przegląd ale dlatego iż filtr powietrza było niezużyty więc go zostawili jak i klocki były wymienione przy 45.000km wiec te dwa elementy mi odpadły. Plus dla ASO gdyż nie naciągali na wymianę tych elementów - a mogli. Zaproponowali mi lampę przednią za 1200PLN gdzie na innych rynkach zachodniej europy to samo w garażu Toyoty w przeliczeniu na PLN kosztuje - 500!! Ale to już importer ceny ustala a nie oni.

pełny raport Toyota Sedan 1.8 VVT-i

autor: mar, dodano: 02.12.2014 22:25

Kto tu nie ma zastrzeżeń. Zawsze mogłoby być taniej. Ale cenowo chyba tak samo jak w innych serwisach. Mają trochę promocji i system zbierania punktów, więc czasami wychodzi wręcz tanio. I tu dodam dla osób wahających się z wyborem silnika. Otóż kolega ma takie same auto, tylko 2.0 benzynę. Robimy podobne trasy, podobny styl jazdy. Elastyczność 2.0 jest nieco lepsza od 1.8 (żadne odkrycie), ale niewiele, a przynajmniej nie na tyle aby płacić za 2 dodatkowe litry na 100 km w mieście. Na trasie różnice są mniejsze, 05-1 litra więcej ale w mieście różnica ogromna. Ogólnie powiem, iż 1.8 jak na osiągi które oferuje i jak na silnik wolnossący, jest bardzo ekonomiczny. Jestem bardzo mile zaskoczony i bardzo cieszę się, że wybrałem ten silnik, tym bardziej, że cena 2.0 to kilka tyś więcej. Co do zaznaczonego spalania poniżej, pewnie są zawodnicy co zejdą poniżej (6 bieg, płaska autostrada i 80 przez najbliższe 500 km, to i 5 litrów wyjdzie). Ja nie potrafię jeżdżę normalnie.

pełny raport Toyota Wagon Facelifting 1.8 Valvematic

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Avensis II Verso 2.0 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Avensis, oglądali także