Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Sprzedaż drugiej i najnowszej generacji Avensis rozpoczęła się w 2003 roku. Sylwetka auta, której projektantem był Japończyk Suguya Fukusato stała się bardziej spójna i przemyślana i wyraźnie odróżniała samochód od wyglądu jego poprzednika. Model utrzymał pozycję jednego z najpopularniejszych aut Toyoty i jednego z liderów segmentu D (również w Polsce). W 2006 roku Avensis II przeszedł delikatny face-lifting (zmienione m.in. zderzak, atrapa chłodnicy, miejsce kierunkowskazów oraz stylizacja wnętrza).

Generacje Toyota Avensis

  • Avensis II   2001 - 2009
    Toyota Avensis II
    • Wybierz generację

    • Avensis III (2009 - teraz)
    • Avensis II (2001 - 2009)
    • Avensis I (1997 - 2003)

Komentarze redakcji

Powagosław: Dotychczas były łagodne zmiany i różne wcielenia stylistycznego konserwatyzmu. Teraz jest rewolucja, efekt zdecydowanie lepszy, choć nie na tym polega filozofia Toyoty, by szokować i ekscytować wyglądem. Dlatego dziękujemy i za taką ekstrawagancję.
Luzacjusz: Pamiętam taki film, w którym główny bohater, nudziarz-fajtłapa rozmawia z grupą zbirów. Mówi do nich: „Ja też w swojej młodości miałem kłopoty z prawem. Raz nawet przeszedłem przez ulicę na czerwonym świetle”. Avensis pręży się jak WC Picker, ale nadal jest grzecznym nudziarzem.

Wersje nadwozia Toyota Avensis II

Silniki Toyota Avensis II Verso

Lista silników:

Publikacje o Toyota Avensis

Toyota Avensis Wagon - królowa poprawności
 
Nasz test Toyota Avensis Wagon 2.0 Valvematic Multidrive S Premium

Niektóre samochody nie wyróżniają się z tłumu, nie szokują rozwiązaniami technicznymi, osiągami czy standardem wykonania. Potrafią przy tym zupełnie nie irytować swojego użytkownika. Jedną z kandydatek do tytułu królowej poprawności jest Toyota Avensis.

Toyota Avensis - z emeryta w nastolatka
 
Nasz test Toyota Avensis 2.2 D-CAT 177KM

Każdy typ nadwozia w jakimś stopniu charakteryzuje swojego kierowcę. Oczywiście tylko stereotypowo. Kabriolety odmładzają - przynajmniej psychikę. Białe vany dodają punkty do brawury na drodze, a sedany? Mnożą dwukrotnie faktyczny wiek kierowcy. Czy oby na pewno? Dziś sprawdzamy to na przykładzie Toyoty...

Bez emocji - Toyota Avensis (2003-2008)
 
Nasz test

Popularna, niepozorna, wygodna. Druga generacja Toyoty Avensis nie budzi większych emocji. W przypadku używanych egzemplarzy równie ważny jest fakt, że japońska limuzyna klasy średniej nie wywołuje także negatywnych emocji...

Toyota Avensis I - godny następca

Producenci aut poniekąd nie mają prostego życia. Z jednej strony przy projektowaniu nowego auta, pod presją księgowych (koszty) i opinii publicznej, muszą tak przemyśleć każde swoje posunięcie, by nie być posądzonym o nonszalancję. Stworzenie auta, które nieustannie będzie się psuło i doprowadzało właściciela...

Przyjaciel rodziny

Obecna generacja Avensisa ma ciekawą stylistykę, która dość skutecznie opiera się upływowi czasu. Zgrabne auto dysponuje do tego pakownym wnętrzem. Dobra prezencja i wciąż utrzymująca się opinia o niezawodności tej marki są jednymi z powodów popularności tego auta także na rynku flotowym.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Avensis

Toyota Avensis na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota AvensisautoWcentrum - społeczność Toyota Avensis

najwyższe oktanyAuta - Toyota Avensis

Toyota Avensis Toycia:) 72,27

Toyota Avensis T22 62,70

Toyota Avensis 63,69

Toyota Avensis 79,86

Toyota Avensis 57,25

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Avensis

sebol39 30,19

forseti 64,42

7marantos7 46,13

jwasow 32,48

djisworking 30,10

autokreator 30,19

stopi 37,35

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Avensis

Czarno na desce c.d.
Czarno na desce c.d. No i udało się! Opisywana wcześniej przygoda z usterką akumulatora została rozwi...
jak z bicza strzelił
jak z bicza strzelił Dzień jak codzień Wracamy sobie spokojnie od teściów do domu. Dojeżdzamy do pier...
Wakacyjna trasa vs. EcoDriving
Wakacyjna trasa vs. EcoDriving Już jakiś czas nosiłem się z zamiarem przetestowania moje Toyotki na dłuższej tr...
Zużycie paliwa
Zużycie paliwa Okres zimowy jazda mieszana trasa/miasto 5.8L/100km...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Avensis

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Avensis
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Avensis

Toyota Avensis

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Avensis
 

Toyota Avensis najczęściej porównywane z:

Audi A4
2.0 TDI clean diesel (150 KM)
BMW Seria 3
330d (258 KM)
Citroen C5
2.0 HDi (163 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Avensis

Toyota Avensis
2.0 diesel 116 KM
265 km, 2005
26 000 PLN
Toyota Avensis
2.0 diesel 126 KM
60 000 km, 2009
37 700 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
6 140 km, 2012
79 900 PLN
Toyota Avensis
2.0 benzyna 152 KM
2 682 km, 2012
81 900 PLN

Ocena auta Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

  • Średnia ocena
    na podstawie 24 opinii
  • 4,19
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Teraz wolał bym dołożyc pare złoty i kupić Mercedesa (miałem sprzedałem i szanuje bezawaryjnie 8 lat!) Największa wada Toyoty to zbyt mało miejsca na nogi dla kierowcy zdarzyło mi się że noga wślizgneła mi się pod pedał hamulca! ZA MAŁO MIEJSCA,BARDZO SŁABY SKRĘT,ZOBACZYMY PO PIERWSZYM SRWISIE JAKIE KOSZTY?????? Serwis Toyoty nie dojechał musiałem wezwać PZU numery telefonów serwisowych nieaktualne chyba lepiej było kupić jakieś auto co zapewnia serwis.Samochód popsuł sie w Krakowie (Alarm)zakładany przez dilera Toyoty

dodał: miet@polbox.com
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Gdyby poprawić parę mankamentów to byłby super. Moje dzieci uwielbiają tym jeździć bo siedzą wysoko i dużo widzą. Dla kierowcy też jest wygodnie. Dla dorosłego pasażera mniej bo są kiepsko wyprofilowane fotele, tyle że jest dużo miejsca na nogi. Paka przy dwóch rzędach foteli jest ogromna, przy trzech - skromna. Benzyniak jest paliwożerny, a zapakowany pasażerami nie ma już kopa. Tu pewnie lepsze są diesle. Słowem - przy benzyniaku pozostaje tylko gaz, inaczej koszty zjedzą właściciela

dodał: Mikołaj makwell@poczta.onet.pl
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Srednie zużycie ON wg komputera (ale i z własnych kontroli cząstkowych) to 7,2 l/100km dla przejechanych 60 000 km. Max prędkość nominalna 185, faktyczna na autostradzie (w Niemczech) to 200 km/h. Zero awaryjności do tej pory (2 lata 2 miesiące).

dodał: jerzywisniowski@wp.pl
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Niesamowicie wygodny samochod wnetrze jest uzadzone poprostu jak w Meybachu materialy sa na super poziomie osiagi bardo dobre uklad jezdny i kier. celujacy bardzo bogate wyposazenie w zakresie luksusu jak i bezpieczenstwa

dodał: Michal
Toyota Avensis Verso 2.0 (150 KM)

Bardzo dobre auto, niezawodne, doskonały serwis, dobra marka, komfort dla rodziny w trakcie różnych wyjazdów, nie męczy kierowcy w trakcie długich podróży. Wymaga więcej uwagi w trakcie parkowania

dodał: Jacek
  • Zalety
  • + przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
  • + widoczność
  • Wady
  • - wyciszenie
  • - ekonomiczność
Na podstawie ocen kierowców z serwisu Oceń Swoje Auto

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Avensis

Toyota Avensis Verso Toyota Avensis III Sedan Facelifting 2.2 D-CAT 177KM - galeria redakcyjna Toyota Avensis I Sedan Toyota Avensis Kombi 2009 Toyota Avensis 2.0 Prestige - galeria redakcyjna Toyota Avensis III sedan Facelifting Toyota Avensis III kombi Facelifting Toyota Avensis 2006 Toyota Avensis I Sedan - galeria społeczności Toyota Avensis I Kombi
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Avensis

  • 1.
  • 4,75 Toyota Avensis II 1.6 VVT-i (110KM) 2003r.
    dodał: Slavoo, 07.06.2010

    Instalacja założona w Toyocie Radość to pierwsza instalacja w moich dotychczasowych autach założona profesjonalnie, aż chce się oglądać jakość montażu. Nie była tania i szczerze mówiąc, to gdybym ja miałbym tyle wydać, to głęboko bym się zastanawiał. Auto przejechało na gazie już 180kkm i za około 20kkm będzie miało do zrobienia głowicę (siada jedno gniazdo na zaworze wydechowym), więc jak na Toyotę, to chyba niezły wynik, a zaoszczędzone pieniądze z jazdy na gazie spokojnie wystarczą na remont (koszt ok. 1,5kkm). Instalacja Vialle wymaga przeglądów co 50-60kkm - w praktyce jest to przegląd/renowacja pompy i czyszczenie zbiornika - koszt 400-600zł. Zalecane jest tankowanie gazu na porządnych stacjach sieciowych. Ja kiedyś w drodze na Chorwację zatankowałem jakiś syf i po powrocie musiałem czyścić całą instalację: pompę, zbiornik, przewody i wtryskiwacze. Z serwisów zdecydowanie polecam SCS (czyli autoryzowanego przedstawiciela), pozostałym tylko się wydaje, że znają instalacje tego typu. Silnik faktycznie chodzi lepiej na gazie, ale wynika to chyba z faktu, że instalacja sterowana jest oryginalnym sterownikiem silnika (nie ma swojego sterownika), więc z chwilą przełączenia na benzynę silnik musi się dostroić do pracy na benzynie. Potrzeba na to kilkudziesięciu kilometrów. Dużą zaletą jest brak paronika, nawet w największe mrozy wystarcza przejechanie 1-2km i silnik przerzuca się na gaz. Podsumowując... jeśli masz okazję kupić auto z instalacją Vialle, to warto się zastanowić. Instalować nową... raczej nie warto.

  • 2.
  • 5,00 Toyota Avensis I 2.0 (128KM) 1998r.
    dodał: kaczor, 15.11.2008

    auto na II generacji jeździ super nic się nie dzieje,świec nie wymieniałem od kupna pojazdu,przewody orginalne tez nie wymieniałem.Oleju spala na 15.000tys ok.0,5-1l.Spalanie gazu w Warszawie 11l a w trasie ok.9 jadąc 120-130(140-150 ok.10-10,5).Uważam ze mówienie że sekwencja jest lepsza nie potwierdza się bynalmniej w mojej starej toyocie.Spadek mocy na II gen.ok.5%.Najważniejsze jest to nie jaka instalacja ale jej prawidłowy montaż(wiem co mówie miałem kilka pojazdów na lpg i bywało róznie)Teraz mam gazownika w Rembertowie na ul.Fiszera i gość ma bardzo duze pojęcie.Był to 32 gazownik który usunął mi problem w silniku 2,0 8zaworowym.Chociaż 31 partaczy w Warszawie i na lubelszczyznie mówili ze ten silnik tak ma.Tych 31 to byli fachowcy od wymiany swiec i przewodów.32 gazownik nie wymieniał swiec i przewodow tylko poprawił po innych partaczach montaz.Zrobiłem 60tys na tych samych swiecach i przewodach i sprzedałem pojazd.Człowiek zadzwonił po 8miesiącach ze dobry zrobił zakup.W tych ciężkich czasach tylko lpg.Disel tez ale tylko nowy,uzywka oznacza trzymanie ok.10.000 w zapasie na podzespoly.Dziekuje

  • 3.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 2000r.
    dodał: Dario, 15.07.2011

    Kilka lat zastanawiałem się nad LPG w Toyocie, wcześniej Carinie E teraz Ave I. W końcu po totalnym zamieszaniu po czytaniu wpisów na forum. Żona postanowiła - zakładamy. I ... jest super, autko spisuje się doskonale, powiem, że mam wrażenie iż na niskich obrotach lepiej się zbiera. Spalanie po mieście do 10l, choć kilka dni temu na trasie nad morze na jednym baku 38l przejechałem dokładnie 500km, ale max prędkość 120 i generalnie spokojna jazda. Sam byłem w szoku. U gazownika byłem 2x przy zakładaniu i po roku na wymianę filtrów.

  • 4.
  • 4,00 Toyota Avensis II 1.8 VVT-i (129KM) 2004r.
    dodał: Nie gaz w ave 2, 25.01.2012

    W moim Avensisie została zamontowana faza ciekła przez Toyote.Wszystko było OK do przebiegu 107000.Wtedy trzeba było robić gniazda zaworowe i głowice.Po następnych 25000 na gazie do zrobienia są tłoki i pierścienie.Polecam to auto na gazie jeśli chce zrobić 100000 potem zaczynają się wydatki.Teraz zostało mi już wymienić silnik. Nie bierzcie pod uwagę komentarzy w stylu zrobiłem 20000 i jest super.Wszystko wychodzi później. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM

  • 5.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.6 (110KM) 2000r.
    dodał: Ted, 01.05.2011

    Właśnie założyłem gaz do mojej Ave. Koszt 2,5 tys. Silnik pracuje równo bez żadnych problemów. Uruchamianie jest na benzynie a po przejechaniu około 300m przeskakuje na LPG praktycznie jest to nie wyczuwalne. Nie odczuwam żadnych strat mocy silnika czy kłopotów z wkręcaniem go na wyższe obroty. Testuję zużycie gazu i podzielę się tą informacją już niedługo.

  • 6.
  • 5,00 Toyota Avensis I 1.8 (110KM) 1999r.
    dodał: Maro z Gliwic, 04.04.2011

    Auto od 6 lat na gazie (80 000km) - silnik nie odmówił ani razu - świece i przewody oryginalne od nowości. Benzyna jeżdżona sporadycznie. Spalanie oleju 0,3-0,5l/5000km. Bardzo zachwalam tę instalacje. Spalanie LPG: trasa: 7,8L/100km, miasto: 8-8,5L/100km, szaleńcza jazda: 9,5L/100km. Wcześniej Skoda Felicia 1.2 na gazie II generacji - różnica kolosalna.

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Avensis

Toyota Avensis

484 komentarze

329 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~pasaciarz~pasaciarz

Mam problem. Mam passata 1.9 tdi,autko mało pali ale gdy jadę przez wieś nocą,to pompowtryski tak stukają ,że wszystkich budzę. Czy z Avensis będzie podobnie? Hałas ten mozna porównać do maszyny do szycia Łucznik

~Bartek M.~Bartek M.

Do ~igor trzebiatowski:
Witam serdecznie, miałem taki przypadek ze swoim avensis. Generalnie ten samochód ma problem z elektryką w postaci zbyt dużego napięcia do świateł. Żarówki palą się jak szalone. U mnie nie trzymał obrotów i trzeba było stojąc na światłach cazasem wrzucić luz i utrzymać gazem obroty. Pierwsze co robiłem w ASO to regulacja napięcia, niewiele to dało, słabsze żarówki (troszke kombinowane) też nie pomogły. A wszystko wskazywało na elektronikę. Po dłuższym czasie okazało się, że winowajcą okazało się paliwo. Doprowadziło to do wymiany katalizatora (juz drugiej), do najpierw uszkodził się zawór przy chłodnicy. Chwile po wymianie było dobrze a potem w ciągu dosłownie jednej szybszej podróży poszła pompa wody. Wszystko tak szybko się działo, że doprowadziło to do zatarcia tłoków! Jak dotarłem do ASO było już po zawodach. Po silniku. Kupiłem silnik z "anglika" wymieniłem i teraz samochód chodzi jak z nut. Trochę to kosztowało, stresu i pieniędzy ale powiem, że warto było. Auto od nowości u mnie i nigdy tak dobrze nie pracował.
Sprawdź jeszcze w ASO pompe wody u siebie, u mnie jak pisałem wszystko wskazywało na elektrykę a okazało się coś innego.
Aha, jeszcze dodatkowo przy traceniu obrotów, włączała mi się kontrolka oprócz silnika, dodatkowo o wyłączonym VSC, to podobno komputer już wariował.

~igor trzebiatowski~igor trzebiatowski

Witam,mam nietypowy przypadek,świeci mi sie lampka silnika i w czasie jazdy czasami odcina mi pedal gazu,czyli odcina moc,auto nie gaśnie,ale nie mogę dalej jechać.Sprawdzone zostały wszystkie rzeczy mechaniczne,typu,pompa,wtryski,listwa camon,itd.wszystko jest sprawne,natomiast jest gdzieś problem z elektryką..odcięcie gazu następuje zazwyczaj na drugim biegu,jakby duży pobór mocy,za duży...po zdjęciu klemów z akumlatora,błąd się kasuje ale na chwilę,powraca,lampka się znowu zapala i odcina gaz,czy ktos coś wie?gdzie przyczyna?podobno jeśli jest coś nie w porządku ze światłami,wtedy dzieje się coś z elektrycznościa...proszę o pomoc,nietypowy przypadek....

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 814
Przejechany dystans
24 403 196 km
Zatankowanego paliwa
848 876 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 003
Wydanych pieniędzy
1 099 459 zł
Średnie wydatki na auto
1 146 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 196
Wydanych pieniędzy
2 351 282 zł
Średnie wydatki na auto
2 452 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (959)

Testy zderzeniowe Toyota Avensis

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Avensis przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Avensis 2.0 D4-D, RHD
2009

Toyota Avensis
Toyota Avensis

Toyota Avensis
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Na podstawie 13 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: JA, dodano: 14.06.2009 09:46

Auto poddałem tuningowi u Chojnackiego-spalanie spadło o około 0,5 litra. Osiągi trochę się poprawiły lekko wzrosła elastyka auta, pomiary z hamowni: fabrycznie 165KM - 400,5 Nm po tuningu 180,5KM 437Nm. Wskazania komputera przekłamują w mieście spalanie jest o około 1,5 litra większe w trasie o około 0,8 litra. Ogólnie oceniam jako bardzo wysokie, głównie jeżdzę w mieście (ale nie w korkach) i spalanie wynosi około 10,5 litra -podonie jak w bmw 530D (automat). Auto charaktryzuje się bardzo krótką 1 i 2 biegiem przez co ma bardzo kiepski start porównywalny z dużo słabszymi samochodami. Chciałem polepszyć prowadzenie i zamątowałem sprężyny TTE- zdecydowanie poprawiło się prowadzenie a tylko nieznacznie obiżył poziom komfortu -zdecydowanie polecam!!!

pełny raport Toyota Kombi 2.2 D-4D

autor: Marcin S., dodano: 01.07.2014 22:29

Prowadzę listę wydatków. Przejechałem 24000 km od zakupu. Koszt przejechania 1 km (paliwo+naprawy) to 0,86 groszy. Generalnie mało to nie jest, ale wymieniłem sprzęgło z kołem dwumasowym, komplet tarcz i klocków hamulcowych, kupiłem 2 komplety opon, akumulator. Zregenerowałm rozrusznik i reflektory. Z rzeczy niespodziewanych nigdy nic nie miałem. Staram się wymieniac wszystko na czas i zgodnie z książką serwisową. Nie serwisuję auta w ASO. Jestem zdania, że dbanie o auto procentuje bez awaryjną jazdą. I tak dokładnie jest do tej pory. Jeśli chodzi o spalanie to jestem bardzo zadowolony. maksymalne 7,7 uzyskalem jadąc po niemieckiej autostradzie 170-180 km/h. Myślałem, że przy tankowaniu wyjdzie dużo więcej. Przeciętne spalanie miasto/trasa (50/50) to 6,4 L/100 km. Raczej nie mam ciężkiej nogi.

pełny raport Toyota Kombi 2.0 D-4D

autor: szoszowiec@o2.p, dodano: 09.01.2012 15:25

Witam, Mam od nowości egzemplarz z silnikem 177 aktualnie 5,5 roku - 2006 rok. Aktualnie mam przejechane 140000 km. W samochodzie nie było ani jednej awarii. Na gwarancji zostały wymienione lampy xenonowe z uwagi na wadę fabryczną. Przy 135000 wymieniłem gumy zawieszenia 200 zł i tylne tuleje przednich wachaczy 400 zł ceny w warsztacie z robocizną (koszt w toyocie x2,5). Pierwsze klocki przy 80 tys. Drugich jeszcze nie wymieniałem. I to właściwie wszytko. Spalanie. Samochód pali 6.1 l przy jeździe ok 110km/h - na 6 biegu i to jest najtańsza jazda. Na autostradzie przy jeździe ok 130 km pali już 6,8 - 7 l , przy 160 km/h 7,8 - 8,3l, jazda 160-200 km/h 8,6-9,2 litrów. Powyżej 200 - 240 km/h (dane z licznika,) 10 - 10.5 litrów. Testowane wiele razy, coś trzeba robić za kierownicą.. Tankuje zwykłe paliwo ON, nie tankuje droższych paliw BP itp. Wycieczka w 5 osób załadowany po dach, trumna 440 l na dachu, tempomat ustawiony na 115 km/h spalanie 7,2 l mierzone na dystansie 450km (50% autostrada)reszta zadupiami. Po 140 tys czuć że zawieszenie nie jest już takie jak nowe...

pełny raport Toyota Kombi 2.2 D-4D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Avensis/Avensis Verso II Verso 2.0

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Avensis II Verso 2.0 150KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Avensis, oglądali także