Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Produkowany w latach od 1974 do 1980.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla III

Silniki Toyota Corolla III Sedan

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla Orzeszek 71,14

Toyota Corolla 67,82

Toyota Corolla 64,88

Toyota Corolla 2.0 D4D 90KM 66,63

Toyota Corolla 1,6 GLI SPEED FIRE 65,09

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

flatronick 36,20

kijaszek 45,27

bigdickbuster 64,59

kedar37 33,10

kedarrr 42,14

satletio1 54,25

wojteklw 65,26

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Idzie już zima, były obcierki, jutro w ruch pójdą więc kombinerki*...
Idzie już zima, były obcierki, jutro w ruch pójdą więc kombinerki*... *Tytuł jest zgodny z prawdą w 80%, o żadnych kombinerkach nie będzie mowy, tak m...
Co by tutaj...
Co by tutaj... No i noszę się z zamiarem kupna następnego auta i zastanawiam się co wybrać. Pod...
Nowe opony letnie
Nowe opony letnie Samochód otrzymał nowy komplet letnich gum marki Toyo T1R o mniejszym profilu 19...
Czort mnie podkusił z tym Ryśkiem, cholera jasna...
Czort mnie podkusił z tym Ryśkiem, cholera jasna... Tak właśnie. ten cytat z "Misia" idealnie pasuje do sytuacji, jaka miała miejsce...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.8 TFSI (180 KM)
Volkswagen Golf
2.0 TDI BlueMotion Technology (150 KM)
Peugeot 308
1.6 e-HDI (115 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Seat Leon 125KM Seat Leon 125KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 92KM .
Cena: 78 204 zł 72 204 zł
Zyskujesz: 6 000 zł Zobacz szczegóły »
Mitsubishi Lancer LANCER 1,6 117KM SPORTBACK INFORM MY'15 Mitsubishi Lancer LANCER 1,6 117KM SPORTBACK INFORM MY'15
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 86KM .
Cena: 63 890 zł 56 890 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla Verso Toyota Corolla Toyota Corolla IX Verso - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
28 746
Przejechany dystans
25 781 115 km
Zatankowanego paliwa
907 660 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 164
Wydanych pieniędzy
1 169 783 zł
Średnie wydatki na auto
1 141 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 682
Wydanych pieniędzy
2 546 248 zł
Średnie wydatki na auto
2 484 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (1 025)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Sylwek, dodano: 20.08.2013 12:40

Sam szukałem wielokrotnie wiarygodnych danych o spalaniu samochodu (nie jednego) z przyczepą i albo brakuje takich informacji albo ludzie piszą jakieś dziwne bajki dla tego postanowiłem zamiescić ten raport na podstawie swoich 4 letnich doświadczeń z Corollą 1.4 D4D i przyczepami (Burstner 900/1000 i Sterckeman 750/875) W zasadzie nie ma większej róznicy czy ciągnięta była nieco cięższa czy nieco lżejsza przyczepa, swoje robiły głównie gabaryty (opory powietrza). W związku z opisem spalania z przyczepą nie odnoszę się do tzw "jazdy miejskiej" - tylko trasa ! Jazda bez przyczepy 100-120 km/h przy pełnym obciążeniu 4/5 osób + bagaż na full w kombi 5.0-5.5 l/100km :) powyżej 130/140 spalanie przy tym małym dieslu znacząco wzrasta :) PRZYCZEPA/y W przypadku obu przyczep spalanie było zbliżona i ewidentnie powiązane z prędkością przelotową a nie z tym czy było te 150 kg więcej czy mniej i tak: spokojna jazda w granicach 70 km/h (chwilowo +/- 10 km) - 8.3-8.5 l/100km 90 km/h (+/- 10 km)- 9.5-10.0 l/100 km !!! Jeżeli zadawala Cię jazda z prędkoscią nie przekraczającą (max) 80 km - zazwyczaj ok. 70 km/h (średnia wówczas spada Ci na jakieś 40) to jeszcze się da fajnie takim zestawem podróżować Jeśli chcesz dojechać we w miarę rozsądnym czasie to: raz - masz wrażenie, że zarżniesz silnik (1.4 D4D to zbyt mały diesel do deklarowanych przez producenta przyczep o masie DMC 1000 kg) dwa - spalanie wzrasta Ci dwukrotnie - na Mazury ... się da ale dalej np gdzieś do innych krajów UE hmmmm różnica w kosztach przelotu (nie licząc wydłużonego czasu przejazdu) pozwoli Ci wynająć pokój w hotelu :) (i tak dla przykładu Chorwacja +/-1400 km w jedną - 2800 km w dwie x 5 dodatkowych litrów na każde 100 km = dodatkowe ok 700 zł + nie zapominajcie o zwiększonych opłatach na autostradach) Każdy sam ocenia/wybiera co go kręci - ja, wyleczyłem się z przyczepy :(( B. fajna sprawa/zabawka ale z ekonomią wyjazdu nie ma nic wspólnego a i komfort mieszkania zawsze będzie mniejszy niż w domu :(

pełny raport Toyota Kombi 1.4 D-4D

autor: Jester, dodano: 17.01.2009 12:42

Auto bardzo oszczędne, ale przy zachowaniu pewnych zasad: Po pierwsze trzeba bardzo dbać o właściwą regulację układu zapłonowego, jakość świec i przewodów zapłonowych oraz ustawienie instalacji gazowej. Po drugie auto bardzo odczuwa wszelkie zmiany stylu jazdy - im bardziej dynamiczna jazda tym więcej pali, ale to raczej oczywiste:-) Silnik lubi wyższe obroty, ale jeśli nie chcemy się ścigać czy dynamicznie ruszać spod świateł, to mile odwzajemni się niskim spalaniem. Po trzecie na zwiększone zużycie paliwa mogą mieć wpływ niesprawne hamulce - zdarzyło mi się, że prowadnice zacisków hamulcowych z przodu były lekko zapieczone i wtedy klops:-( Warto okresowo sprawdzić czy hamulce są pod tym względem ok. Po czwarte podczas jazdy po trasie ze stałą prędkością (np. po autostradzie) bardzo dobrze widać wpływ prędkości na zużycie paliwa: przy przejechaniu ok. 400 km po autostradzie z prawie stałą prędkością 100km/h moja Corolla spaliła 6,9 l/100 km, ale już przy jeździe 130 km/h wychodziło 7,7 l. Tak więc jeden wniosek: jeśli nie zależy nam na czasie i nie musimy zbyt mocno wciskać pedału gazu, to auto mile nas zaskoczy na stacji benzynowej.

pełny raport Toyota Hatchback 1.3

autor: roszczo, dodano: 10.11.2011 21:16

myślę że nie można oczekiwać więcej ponieważ auto jest dość dynamiczne.większość tras robię w warszawskich korkach,czasami jeżdżę na wieś do rodziców ale gdzie mogę to próbuje jeździć spokojnie do 90km/h wczoraj wyliczałem na cpn i wyszła średnia 6.6l.dodatkowy atut to to że nie dokłada się w ogóle do serwisu tego samochodu,jedynie na blacharza bo korozja go bardzo lubi i jak wziąć pod uwagę właścicieli nowoczesnych diesli którzy fakt mają spalanie na poziomie 5 litrów to tylko składowa bo jak dołożą do tego awarie dwumasa,wtrysków,sprzęgła,filtra fap czy innych tego typu to są bez szans w porównaniu z corollą 1.3

pełny raport Toyota Hatchback 1.3 16V XLi

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla III Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także