Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Produkowany w latach od 1974 do 1980.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla III

Silniki Toyota Corolla III Sedan

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla 65,23

Toyota Corolla E11 63,99

Toyota Corolla Rollka 73,22

Toyota Corolla Orzeszek 71,14

Toyota Corolla toyota corolla e11 62,96

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

dax127 40,23

gorofil 98,85

Cordek 88,80

fiorella 51,06

damian_c86 34,83

glosny 91,22

lewandos 55,48

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Dłuższa podróż z pełnym obciążeniem.
Dłuższa podróż z pełnym obciążeniem. Wyjechaliśmy na wesele do Węgorzewa, w samochodzie 4 osoby + pełen bagażnik. Tra...
Nowe opony letnie
Nowe opony letnie Samochód otrzymał nowy komplet letnich gum marki Toyo T1R o mniejszym profilu 19...
Oleje silnikowe cz2. Czyli co wlewamy i dlaczego
Oleje silnikowe cz2. Czyli co wlewamy i dlaczego Postanowilem podzielic sie swoja skromna wiedza. Moze komus sie przyda. Temat ol...
Dodatek do oleju w Corolli.
Dodatek do oleju w Corolli. Z racji specyficznej budowy silnikow Toyoty i zalecenia producenta co do oleju p...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Citroen C4
1.6 e-HDi (114 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (125 KM)
Skoda Octavia
1.8 TSI (180 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 71 900 zł
Zyskujesz: 14 703 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla Sedan 2010
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
27 331
Przejechany dystans
24 652 186 km
Zatankowanego paliwa
862 556 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 038
Wydanych pieniędzy
1 119 440 zł
Średnie wydatki na auto
1 146 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 354
Wydanych pieniędzy
2 408 525 zł
Średnie wydatki na auto
2 465 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (977)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Na podstawie 1 raportu spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wodnik Szuwarek, dodano: 14.03.2012 13:03

Auto jest dość ekonomiczne, przy czym ekonomiczna jazda wymaga jednak od kierowcy zaangażowania. Zbyt częste i gwałtowne ruchy gazem trzeba będzie okupić wyższym zużyciem paliwa, przy czym też nie będą to jakieś makabryczne wartości. W długiej i nie za szybkiej trasie z lekkim wiatrem (zazwyczaj w plecy) udało mi się zejść ze średnim spalaniem do 5,5 l/100. Przy dynamicznej jeździe i swobodnym traktowaniu ograniczeń prędkości,komputer wyświetlił średnie spalanie 8,3 l/100. Update z 7. maja 2012 r. - po przekroczeniu 10 tys. przebiegu, samochód pali ewidentnie mniej benzyny. Średnie zużycie z włączoną klimatyzacją w trybie 70% autostrada (120-140 km/h) + 30% Berlin w godzinach szczytu - 6,6 - 6,7 l/100 km. Wcześniej ta sama trasa w dobrych warunkach atmosferycznych rzadko dawała wynik lepszy niż 7,2 - 7,4.

pełny raport Toyota Sedan Facelifting 1.6 Valvematic

autor: iPrzemo, dodano: 29.01.2008 00:12

313 tyś km na liczniku. Silnik spisuje się doskonale. Brak gwizdu turbiny, ciśnienie itp. w normie. Ostatnio wymiana 1 wtrysku (bolało!!! - 2,3 tyś.zł) Chyba jeszcze 200 tyś ją czeka ;-) . Aby zrobić ten wynik niestety należy powoli ZAGRZAĆ silnik i NIE !!! kręcić go pow. 2000 obr./min. do zagrzania się silnika. Przed wyłączeniem na końcu trasy odczekać ok. 1-2 do 4 minut. Warto !!! Zwróci się to z nawiązką. Amortyzatory z tyłu oryginał, przód po 245 tyś.km wymiana. Ostatnio wymieniane tarcze przód i tył przeleciały z 1 szlifem 115 tyś.km. Przeglądy tylko w ASO chociaż ostatnio zrezygnowałem z nich po przejechaniu 290 tyś km (ostatnia pieczątka w książce) i serwisuje tutaj: Polecam - po prostu fachowiec z krwi i kości - nie wróży w fusów, realista. Robotę zaczyna od najprostszych rzeczy !!! POLECAM

pełny raport Toyota Kombi 2.0 D-4D

autor: Farfocel, dodano: 11.12.2013 23:40

Śmieszni ludzie chcą się chwalić, ale jeśli wasza Corolla spaliła na trasie mniej jak 6 litrów to albo jechaliście między 2 - 4 w nocy, a jeśli w normalnych godzinach to gratuluję jazdy 60 km/h poza miastem, pewnie jeszcze za ciągnikiem albo grupą kolarzy żeby za szybko się krajobraz nie zmieniał;-). Przy naszym natężeniu ruchu na trasie pali koło 7 litrów, ale jak go pociśniecie na autostradzie powyżej 180 (licznik wchodzi do 190) to spalanie powyżej 15 litrów. Jazda 160 km.h na autostradzie to około 7-8 litrów więc warto darować sobie żyłowanie powyżej tych wartości. W mieście zimą w korkach spali wam 10 lub więcej, w sezonie wiosenno - letnim koło 7,5 do 8 w mieście to rozsądne granice. Moje minimum 6,2 na trasie to jazda 200 kilometrów między 1 - 4 w nocy przy znikomym ruchu. Przy bezpiecznym wyprzedzaniu z redukcją na 3 przy 90 i rozpędzeniu do 130 z końcem na 4 - no taka chwilowa operacja warta jest spalanie powyżej 20;-). To auto fajne do jazdy po mieście, na trasie brakuje mu mocy, zwłaszcza w górach, gdzie najzwyczajniej się dusi...I nadmienie że nie piszę o Bieszczadach tylko Alpach, tam z tym autem lepiej zimą nie jeżdzijcie,zwyczajna strata nerwów , musicie się wałęsać za niedojdami drogowymi bo wasza toyotka dostaje kaszelku i ledwo dyszy przy podjazdach kilkusetmetrowych pod strome wzniesienie. Fajne auto dla kobiety,dla początkujących kierowców. Dla facetów z jajami jednak już nie,zwłaszcza tych którzy nie boją się jeżdzić powyżej 200 na autostradzie i znają swoje umiejętności. Mnie w nim brakuje mocy, choć mimo że mam ją od nowości 9 lat to jednak jeżdzi się komfortowo,co trzeba przyznać

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 i 16V

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso III Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla III Sedan
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także