Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso IV Kombi 1.3

Czwarta generacja modelu produkowana w latach 1979-1983. Była to pierwsza Corolla dostępna w Polsce (w sieci sklepów Pewex). Stylistycznie auto zdecydowanie różniło się od swojego poprzednika, wyposażono je również w wiele technicznych udogodnień. W 1982 roku model przeszedł drobny face-lifting. Corolla IV była pod wieloma względami przełomowa. O jej popularności świadczy nowy rekord dziennej produkcji – każdego dnia z fabryki wyjeżdżało 2346 egzemplarzy modelu.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla IV

Silniki Toyota Corolla IV Kombi

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla czarna strzała 165KM 61,97

Toyota Corolla LALUNIA 65,99

Toyota Corolla Orzeszek 71,14

Toyota Corolla 64,44

Toyota Corolla Limited Edition 65,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

PacoRacing 62,22

kedar37 31,59

kaytek_rx4 92,27

Golden_Flyer 55,05

zooloos 63,50

glosny 91,06

DU-DEK 42,77

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Oleje silnikowe cz.1 syntetyk vs mineral
Oleje silnikowe cz.1 syntetyk vs mineral Na poczatek w kwestii mitow olejowych. To, ze po 100K przebiegu polsyntetyk a po...
Oleje silnikowe cz2. Czyli co wlewamy i dlaczego
Oleje silnikowe cz2. Czyli co wlewamy i dlaczego Postanowilem podzielic sie swoja skromna wiedza. Moze komus sie przyda. Temat ol...
Dłuższa podróż z pełnym obciążeniem.
Dłuższa podróż z pełnym obciążeniem. Wyjechaliśmy na wesele do Węgorzewa, w samochodzie 4 osoby + pełen bagażnik. Tra...
Naprawca z AC - otarcie
Naprawca z AC - otarcie Lakierowanie błotnika lewego z tyłu i tylnego zderzaka - otarcie o słup parkingo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.6 CDTI ecoFLEX (110 KM)
Dacia Logan
1.2 16V (75 KM)
Volvo V40
D3 (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon FR ST Demonstracyjny SEAT Leon FR ST
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 651 km. Silnik: 1.4 140KM, benzynowy.
Cena: 86 603 zł 73 600 zł
Zyskujesz: 13 003 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso IV Kombi 1.3

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla Verso Toyota Corolla IX Verso - galeria społeczności Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla Verso 2007 Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla Sedan 2010
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 861
Przejechany dystans
24 428 964 km
Zatankowanego paliwa
850 524 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 010
Wydanych pieniędzy
1 103 209 zł
Średnie wydatki na auto
1 148 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 225
Wydanych pieniędzy
2 359 791 zł
Średnie wydatki na auto
2 456 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (961)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso IV Kombi 1.3


brak raportów spalania dodaj pierwszy raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Łukasz, dodano: 05.02.2014 12:35

Wszystkie wartości przedstawione dla LPG. Minimalne spalanie na poziomie 6,5 l osiągnięte wczoraj między godziną 20 a 22 na trasie Poznań - Gorzów Wlkp. drogą krajową nr 92. Gaz z shella, 1 pasażer i drobny bagaż. Średnia prędkość (z komputera) 74 km/h, w wioskach bez przesadnego zwalniania, na trasie może ze 2 razy wyprzedzałem - częściej byłem wyprzedzany. Auto spala tyle ile się od niego w danej chwili wymaga, dla przeciwwagi, jak sprawdzałem nie minimalne spalanie, a minimalny czas dotarcia z nad morza do domu (większość trasy S3), to średnio wziął 17 l gazu na 100 km (4 osoby na pokładzie i bagaż), prędkość średnia w okolicach 115 km/h. Autem da się jeździć ekonomicznie, mimo kontrowersji z tym związanych polecam montaż lpg w dobrej stacji na porządnych podzespołach + lubrykację (nie jest udowodnione, że na 100% pomaga, ale na bank nie zaszkodzi). Jedyne co trzeba się liczyć po pewnym czasie z wywaleniem sondy lambda, bo zmienia się skład mieszanki i świeci kontrolka silnika - można oczywiście z tym jeździć, ale jeżeli komuś spowszednieje ten widok to nie będzie wiedział, jeżeli komputer chciałby mu zasugerować inny problem.

pełny raport Toyota Kombi 1.4 i 16V

autor: Olek, dodano: 20.04.2014 18:31

Autko ekstra!!! 140tys przebiegu, zawieszenie oryginalne nie ruszane, akumulator oryginalny od 10 lat w mrozy odpala za pierwszym razem. Nie trzeba dolewać oleju silnikowego pomiedzy wymianami. CO do spalania to w mieście w lato trasy 20 km w jedna strone z wlaczona klimatyzacja przy silniku 1.4 97km spalanie wynosi 7,1-7,5 wg komputera i realnie wg tankowania zgadza sie z komputerem. Poza miastem przy jezdzie 80-100 można spokojnie osiagnać 5,7 w 4 osoby. Natomiast samemu do 90km/h można osiagnać 5,3-5,5 z wlączoną klima. Rozrzad przy przebiegu 140tys jest zuzyty w granicach ok 50-60%. Sprzegło nie ruszane spokojnie posluzy do 200tys.

pełny raport Toyota Sedan 1.4 i 16V

autor: doktorek, dodano: 03.07.2012 02:21

Średnie minimalne z przewagą cyklu miejskiego. Duże miasto, jazda płynna, radio + klimatyzacja. Średnie maksymalne w cyklu miejskim oraz dynamiczna jazda w cyklu pozamiejskim (częste wyprzedzanie - obroty 5-6 tys). Minimalne spalanie na trasie 540 km, 4 osoby (2+2 dzieci) + bagaż ok 55 kg + pełen zbiornik paliwa na starcie. Na IV biegu najekonomiczniej 50 km/h na V - 80 km/h, na 6 - 100-110 km/h. Mity Eco Drivingu (z ciekawości lubię sobie sprawdzać różne teorie): Niektórzy ECO piszą, że lepiej szybko przyspieszać do docelowej prędkości... w tym modelu odbywa się to kosztem zwiększonego zużycia paliwa :) Niektórzy ECO odradzają jazdę na "luzie", bo podczas zwalniania na biegu paliwo jest całkowicie odcinane... tymczasem: zwalniając z 80 do ok 40 km/h na "luzie" przejedzie się ok 600 m na biegu tylko ok 250 m. Pozostałe 350m przejeżdża się na przeciętnym zużyciu 6l/100. Wynik jest taki: 600 m na "luzie" (zużycie paliwa 1,1 l/100km) - 0,007 litra 250 m na biegu (zużycie paliwa 0,0 l/100km) - 0,000 litra 350 m trzeba jechać normalnie (zużycie paliwa 6 l/100km) - 0,021 litra czyli 3 x więcej.

pełny raport Toyota Sedan 1.6 Valvematic

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso IV Kombi 1.3

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso IV Kombi 1.3

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla IV Kombi 1.3 65KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także