Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Produkcja dziewiątej generacja Corolli ruszyła w 2002 roku (w Japonii dostępna od roku 2000), a zakończyła się w roku 2007. Auto pod żadnym względem nie przypominało swojego poprzednika. Najbardziej w oczy rzucała się zmieniona stylistyka. Projektanci Toyoty stworzyli samochód zgodnie z modą na zgrabne kompakty o zwartej bryle. W 2004 roku model przeszedł modernizację. Corolla po raz pierwszy dostępna była również w wersji kompaktowego minivana nazwanego Verso lub Corolla Spacio (w Japonii). Na rynku azjatyckim oferowano też luksusową wersję Corolli – Altis.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla IX

Silniki Toyota Corolla IX Verso

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla 1,6 GLI SPEED FIRE 65,09

Toyota Corolla SoLaCe 63,91

Toyota Corolla G6 91,55

Toyota Corolla 63,97

Toyota Corolla 2.0 D4D 90KM 66,63

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

cubikon 44,09

kijaszek 50,38

ginter21 35,86

kedar37 31,34

lukasz30k 47,06

satletio1 55,65

DU-DEK 42,82

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Rok nie wyrok, dwa lata jak za brata...
Rok nie wyrok, dwa lata jak za brata... Parę dni temu stuknęły nam dwa lata razem! Z czarną Corollą oczywiście :) Auto...
Wymiana pasa klinowego
Wymiana pasa klinowego Wymiana na pas marki Gates Micro-V XF. Koszt: ok. 100PLN...
Dłuższa podróż z pełnym obciążeniem.
Dłuższa podróż z pełnym obciążeniem. Wyjechaliśmy na wesele do Węgorzewa, w samochodzie 4 osoby + pełen bagażnik. Tra...
Przegląd i kolejne problemy
Przegląd i kolejne problemy No a więc dopiero co skończyła się przygoda z naprawą silnika a tu kolejna muka ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Hyundai i30
1.6 GDI (135 KM)
Citroen DS4
1.6 VTi (120 KM)
Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (163 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Ford Focus Trend Kombi - 1.6 Duratec 125 KM Ford Focus Trend Kombi - 1.6 Duratec 125 KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 92KM .
Cena: 83 800 zł 79 900 zł
Zyskujesz: 3 900 zł Zobacz szczegóły »
Skoda Octavia 1.6  Tour Skoda Octavia 1.6 Tour
Rocznik: 2012. Przebieg: 106 431 km. Silnik: 1.6 75KM .
Cena: 33 900 zł 33 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

  • Średnia ocena
    na podstawie 2 opinii
  • 4,78
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla Verso 2007 Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla IX Verso - galeria społeczności Toyota Corolla Verso Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla Sedan 2010 Toyota Corolla
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
28 094
Przejechany dystans
25 318 823 km
Zatankowanego paliwa
885 935 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 119
Wydanych pieniędzy
1 147 935 zł
Średnie wydatki na auto
1 141 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 560
Wydanych pieniędzy
2 504 120 zł
Średnie wydatki na auto
2 489 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (1 006)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Na podstawie 4 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: niki, dodano: 10.04.2009 14:34

Witam wszystkich. ok 2 tygodnie temu nabyłem corolle D4D 2,0 116KM. Jest to moja pierwsza Toyota. Jeździłem różnymi markami, wszystkie w dieslu. Zastanawia mnie zapalanie rano tego silnika. Mimo iż nie jest zimno silnik nie pali od tyku. Rozrusznik musi kilka razy przekręcić aż silnik zapali. Przy temp. +4 stopnie C zapalił za 2 razem (już bez problemu ale za 2 razem). Zastanawiam się jak zapali przy - 25st.C. Filtr paliwa prawdopodobnie wymieniony, świece sprawdzone - grzeją. Nie wiem czy wszystkie te silniki tak palą czy trafiłem na na felerny. Samochód jest z 2006r, na liczniku 65tys.km, ale biorę poprawkę więc nie ma więcej niż 165 tys.km. w najgorszym wypadku. Rozmawiałem ze znajomym, też narzekał na zapalanie. Prosze o jakieś opinie na tenat tego silnika

pełny raport Toyota Hatchback 2.0 D-4D

autor: daro, dodano: 01.07.2013 18:04

Silnik może pali odrobinę więcej od niemieckich TDI ale za to pracuje cicho jest kulturalny!! Przy prędkości 80 km/h spokojnie można zejść poniżej 4.5 litra. Trasa 110 - 130 km/h wychodzi około 5.5 litra. Codziennie moja trasa jest mieszana około 30% miasto 70% trasa wtedy pali 6.2 litra przy czym zaznaczam że jeżdżę raczej dynamicznie (ale bez szaleństwa) prędkości około 120-130 km/h. Spalanie 7 litrów uzyskałem jadąc na krótkiej trasie(60km) około 140 km/h z częstym wyprzedzaniem (dynamicznie: 4 bieg do 140 km/h z pedałem w podłodze i dopiero 5 bieg) bez hamowania silnikiem itp. Ogólnie fajnie się jeździ moc jest :)

pełny raport Toyota Hatchback 2.0 D-4D

autor: Andrzej, dodano: 08.09.2013 15:36

Silnik jest rewelacyjny. Ten samochód jest lekki i 90 KM starcza mu w zupełności. Ponadto 1.4 to pojemność idealna na aktualne ceny paliw. Jak ktoś lub to potrafi przyspieszyć, nie jest to demon szybkości, ale dobrze jeździ. W mieście mam 5.4-5.5. Na trasach różnie od 4.3 (minimalne) - prędkość 90-100 (nocą). do 4.9 (autostrada+bardzo dobra droga). Obciążony czy nie, to nie ma wielkiej różnicy +0.5 l/100km. Polecam dla osób liczących swoje pieniądze, tym samochodem można dojechać do punktu przeznaczenia jak Mercedesem S Klasą i Audi A8, ale taniej :). Testy potwierdzone kilkakrotnie przy każdorazowym kasowaniu wskazań komputer/licznik i sprawdzaniu i obliczaniu stanu z dystrybutora. Komputer mieści się w błędzie 0.15 l/100 km. Polecam 1.4 D4D 90KM.

pełny raport Toyota Kombi 1.4 D-4D

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla IX Verso 1.8 VVT-i 135KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także