Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Produkcja dziewiątej generacja Corolli ruszyła w 2002 roku (w Japonii dostępna od roku 2000), a zakończyła się w roku 2007. Auto pod żadnym względem nie przypominało swojego poprzednika. Najbardziej w oczy rzucała się zmieniona stylistyka. Projektanci Toyoty stworzyli samochód zgodnie z modą na zgrabne kompakty o zwartej bryle. W 2004 roku model przeszedł modernizację. Corolla po raz pierwszy dostępna była również w wersji kompaktowego minivana nazwanego Verso lub Corolla Spacio (w Japonii). Na rynku azjatyckim oferowano też luksusową wersję Corolli – Altis.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla IX

Silniki Toyota Corolla IX Verso

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla Limited Edition 65,76

Toyota Corolla LALUNIA 66,22

Toyota Corolla 78,40

Toyota Corolla 67,51

Toyota Corolla czarna strzała 165KM 61,97

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

fiorella 48,06

jaworznianin 84,85

DU-DEK 47,29

lukasz30k 46,40

wafellek 66,99

PacoRacing 64,67

gorofil 98,78

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Nowe opony letnie
Nowe opony letnie Samochód otrzymał nowy komplet letnich gum marki Toyo T1R o mniejszym profilu 19...
Wymiana oleju silnikowego
Wymiana oleju silnikowego LeBieGa miała ostatnio mało okazji do poruszania się. W zasadzie wykorzystałem j...
Wymiana pasa klinowego
Wymiana pasa klinowego Wymiana na pas marki Gates Micro-V XF. Koszt: ok. 100PLN...
Aktualne potrzeby Corolli
Aktualne potrzeby Corolli Ponieważ czas już się pożegnać z tym autkiem wymienię tutaj jego aktualne wady. ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.4 Turbo LPGTEC (140 KM)
Volkswagen Golf
1.6 TDI-CR DPF (105 KM)
Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.
Cena: 70 500 zł 59 900 zł
Zyskujesz: 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

  • Średnia ocena
    na podstawie 2 opinii
  • 4,78
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla Facelifting - wersja USA Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla IX Verso - galeria społeczności Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla Sedan 2010 Toyota Corolla Furia Concept
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 739
Przejechany dystans
23 835 233 km
Zatankowanego paliwa
811 773 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 911
Wydanych pieniędzy
1 067 238 zł
Średnie wydatki na auto
1 138 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 044
Wydanych pieniędzy
2 319 025 zł
Średnie wydatki na auto
2 472 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (938)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Na podstawie 4 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Andrzej, dodano: 08.09.2013 15:36

Silnik jest rewelacyjny. Ten samochód jest lekki i 90 KM starcza mu w zupełności. Ponadto 1.4 to pojemność idealna na aktualne ceny paliw. Jak ktoś lub to potrafi przyspieszyć, nie jest to demon szybkości, ale dobrze jeździ. W mieście mam 5.4-5.5. Na trasach różnie od 4.3 (minimalne) - prędkość 90-100 (nocą). do 4.9 (autostrada+bardzo dobra droga). Obciążony czy nie, to nie ma wielkiej różnicy +0.5 l/100km. Polecam dla osób liczących swoje pieniądze, tym samochodem można dojechać do punktu przeznaczenia jak Mercedesem S Klasą i Audi A8, ale taniej :). Testy potwierdzone kilkakrotnie przy każdorazowym kasowaniu wskazań komputer/licznik i sprawdzaniu i obliczaniu stanu z dystrybutora. Komputer mieści się w błędzie 0.15 l/100 km. Polecam 1.4 D4D 90KM.

pełny raport Toyota Kombi 1.4 D-4D

autor: smiecho84, dodano: 30.12.2012 12:39

Ilość spalonego paliwa to już indywidualna kwestia stylu jazdy. Ze względu na mój dynamiczny tryb życia średnie spalanie oscyluje w granicach 7 -8l na 100km (miasto trasa). Jadąc na wakacje w pełnym komplecie osób i załadowanym bagażnikiem dosłownie pod sufit przy prędkości 85- 90 km/h wg komputera pokładowego, udało mi się spalić średnio 6.2l/100km, a na baku przejechałem wyjątkowo 900km. Do 90 km/h i 2500obr./min. jest naprawdę nieźle ze spalaniem. Powyżej jest masakra. Krótko mówiąc w zależności od stylu jazdy na wariata czy na emeryta: Miasto 12 - 7.5l Trasa 8.4 - 5.3l. Na LPG jest już inna bajka. Na dystansie 15 000km średnie spalanie na 100 km PB wg. komputera pokładowego to 6,70l, a LPG wg. moich obliczeń 7,78l. Taniej niż Priusem. Ceny przeglądów w Toyocie przyprawiają o zawrót głowy u dobrego mechanika wymiana oleju, filtra oleju i powietrza, świec to koszt 250zł z robocizną. Przegląd LPG z lubryfikacją 240zł z robocizną. Daję max ale tylko na LPG.

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 i 16V

autor: Piotr, dodano: 13.09.2012 10:52

podzielę to na dwie opcje: żona miasto 11 lpg (10 PB) trasa 7,5 lpg (7 PB) ja miasto 10 lpg (9 PB) trasa 7,0 lpg (5,8 PB) ceny napraw o ile sie naprawy pojawią są na poziomie innych marek. częsci eksploatacyjne taniej niekiedy niż w autach grupy WAG natomiast są ceny częsci których cena nie jest adekwatna do samej części. (najlepszy przykład to tłumik końcowy) w takim przypadku nalezy poszperać w używanych (mało dobra opcja) lub kupic dobry zamiennik. (w przypadku tłumika był to BOSAL ale i tak cena porażała teraz już można kupić polski odpowiednik tłumika) Nikt nie robi wielkich oczu, albo nie podnosi ceny na sam widok auta jak mam to w przypadku auta z USA które i tak zabija prostotą. natomiast mechanicy boja się amercarów czego Toyoty nie dotyczy.

pełny raport Toyota Sedan 1.6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso IX Verso 1.8 VVT-i

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla IX Verso 1.8 VVT-i 135KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także