Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso V Sedan

Piąta generacja Corolli pojawiła się na rynku w roku 1983. Zgodnie z tradycją, kolejny model odmieniono pod względem stylistycznym. Nowością techniczną był wprowadzony po raz pierwszy napęd na przednie koła i pięciostopniowa skrzynia biegów. Już na początku produkcji modelu świętowano powstanie 10-milionowego egzemplarza Corolli. Na innych rynkach Corollę V oferowano również jako Toyotę AE86 Sprinter Levin lub Toyotę Trueno. W 1987 roku została ona zastąpiona przez Corollę szóstej generacji.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla V

Silniki Toyota Corolla V Sedan

Lista silników:

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla 65,32

Toyota Corolla 62,36

Toyota Corolla 64,88

Toyota Corolla 67,82

Toyota Corolla toyota corolla e11 62,96

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

fiorella 45,56

misheq 46,52

kijaszek 39,97

lewandos 53,14

Cordek 89,93

PeteSh 66,57

ahmet20 43,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Doprowadzania Corollki do porządku ciąg dalszy
Doprowadzania Corollki do porządku ciąg dalszy A więc dziś Corolla znowu trafiła do serwisu Toyoty. Powód naprawy starałem się ...
Czort mnie podkusił z tym Ryśkiem, cholera jasna...
Czort mnie podkusił z tym Ryśkiem, cholera jasna... Tak właśnie. ten cytat z "Misia" idealnie pasuje do sytuacji, jaka miała miejsce...
Toyota na wysokich obrotach...
Toyota na wysokich obrotach... Krótko i treściwie: We wrześniu skasowalem Suzuki Alto Taty, wskutek tego srebrn...
Kasowanie kontrolek check engine TRC OFF i VSC
Kasowanie kontrolek check engine TRC OFF i VSC Dziś rano po zaparkowaniu samochodu pod sklepem przed wyłączeniem silnika zauważ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Toyota Corolla
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.7 CDTI ECOTEC (110 KM)
Kia Rio
1.4 DOHC CVVT (109 KM)
Seat Leon
2.0 TDI CR (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Hyundai i30 Classic Hyundai i30 Classic
Rocznik: 2013. Przebieg: 19 677 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 44 800 zł
Hyundai i30 Classic Hyundai i30 Classic
Rocznik: 2013. Przebieg: 13 875 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 44 900 zł

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso V Sedan

Wybrane opinie

Toyota Corolla Sedan 1.8 D (58 KM)

samochód sprawdził się bardzo dobrze, tę markę polecam każdemu, kto nie jest zdecydowany w wyborze. Do tego samochodu lejesz paliwo i jedziesz. Nic cię nie interesuje. Oczywiście pilnujesz corocznych przeglądów. No i wiadomo olej, filtry itp. Jak będziesz o niego dbał, on ci to wynagrodzi. Najlepiej się czuje na trasie.

dodał: bmb2006@onet.eu
Toyota Corolla Sedan 1.8 D (58 KM)

Gdyby nie słabe zabezpieczenie antykorozyjne blach, to ten samochód jest praktycznie nie do zdarcia. Prawie na pewno następne auto to będzie Toyota, ale marzy mi się model Camry!

dodał: valdbeat@msn.com
Toyota Corolla Sedan 1.8 D (64 KM)

Kawał czasu ma to autko już za sobą i turla sie bez problemów. Jestem trzecim właścicielem, i znam pozostałych dwóch, wiem że nigdy nikogo po drodze nie zawiodło..

dodał: mazur
Toyota Corolla Sedan 1.8 D (58 KM)

auto niezawodne, super się prowadzi, silnik daje komfort jazdy mimo niewielkich mocy, szkoda tylko że ma tyle lat bo zaczyna ją nadgryzać ząb czasu.

dodał: vitalio@polbox.com
Toyota Corolla Sedan 1.8 D (58 KM)

szkoda że ten model już nie jest produkowany- to bardzo udany model godny uwagi o zgrabnej sylwetce.

dodał: Edapoch@o2.pl

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla Sedan 2010 Toyota Corolla XI (E160) - wersja europejska Toyota Corolla Verso Toyota Corolla Furia Concept Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
29 739
Przejechany dystans
26 198 727 km
Zatankowanego paliwa
940 346 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 214
Wydanych pieniędzy
1 197 548 zł
Średnie wydatki na auto
1 132 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 877
Wydanych pieniędzy
2 612 806 zł
Średnie wydatki na auto
2 470 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (1 058)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso V Sedan

Na podstawie 5 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Piotr, dodano: 09.07.2013 08:44

Nowym egzemplarzem byłem w stanie osiągać 4,5 - 5 l/100 latem i 5 - 5,5 l/100 zimą przy jeździe po mieście (odcinki po 10-20 km). Po 7 latach eksploatacji spalanie wzrosło o 0,3-0,5 l /100 ale to dalej bardzo dobrze. Najmniej udało mi się zejść na 4,2 l/100 na długiej trasie, ale nie jechałem zazwyczaj szybciej niż 100 km/godz. Jazda na autostradzie z prędkościami 140 km/godz i więcej będzie skutkowała 6 l/100 i więcej - brakuje 6 biegu (o ile wiem w Aurisie były już skrzynie 6-cio biegowe do tego silnika). Mimo 45 litrowego baku spokojnie w trasie można zrobić 1000 km na jednym tankowaniu. Przeglądy w Toyota są drogie (serwisuje przez cały czas w ASO) - polecam szukać tańszych ASO poza dużymi miastami. Cześci eksploatacyjne są w tej samej cenie co do innych samochodów, ale części oryginalne w Toyota są drogie.

pełny raport Toyota Kombi 1.4 D-4D

autor: dariusz-kolka@w, dodano: 20.02.2014 00:23

Witam! Moją toyotą zrobiłem przez 4 lata 65 tyś (kupiłem jak miała 150 tyś a teraz ma 215 tyś). W większości przypadków robię krótkie trasy po mieście, latem potrafi palić około 5.5/100km, zimą 6,5/100km, rekord w minimalnym spalaniu zrobiłem jadąc samemu bez obciążenia i miałem tylko około 3 przystanki na całym baku, wtedy nie spieszyłem się, jechałem trzymając się idealnie około 2tyś obrotów (na 5 biegu to jest około 90km/h) i wyszła mi 4,4/100km. Zawsze za każdym razem przy tankowaniu kasowałem komputer i mniej więcej się zgadzało z tym co tankowałem. Zauważyłem pewną anomalię jak się jeździ po mieście więcej na 3 biegu niż na 4 to będzie mniej palić, i starajcie się trzymać około 2 tyś obrotów, ale nie schodźcie poniżej 1,5 tyś, bo pali dużo więcej. Teraz już nie kasuję komputera gdzieś od pół roku i pisze na nim że średnio pali 6,2/100km, tylko średnią prędkość mam około 30km/h (tak jak pisałem praktycznie robię tylko miasto i krótkie trasy). Ludzie piszą o oleju, moja toyka przy tym przebiegu nic nie bierze, przy ostatniej wymianie podobno zeszło 0,3litra według mechanika, ale mechanik powiedział że to jest bardzo dobrze, zawsze mi zostawia trochę oleju na dolewkę, ale jeszcze nigdy nie dolewałem. Przez 4 lata użytkowanie tego samochodu kosztowało mnie około 6,5 tyś.zł także bardzo tanio w porównaniu z moim poprzednim. Był nim peugeot 306 w który przez 5 lat wsadziłem w naprawy około 20tyś zł. Nie licząc wymiany oleju, klocków i tarcz, bo to trzeba robić, jedynie musiałem wymienić łożyska z przodu, to jedynie mnie wtedy zawiodła moja toyota, bo zrobiło się to nieprzewidzianie i raz stukała mi jakaś pokrywa pod skrzynią biegów, według mechanika chyba źle przykręcili poprzedniemu właścicielowi podczas przeglądów w ASO. Jedyną usterkę którą mechanik zauważył to w ASO do tego silnika dają olej 15W40, a powinni dawać 5W40, chyba że zacznie brać to wtedy przejść na gęstszy. Ale ja się nie znam ja tylko jeżdżę. Średnio po mieście robię na baku około 700km i wtedy włącza się księgowy i tankuję do pełna na 230-250zł, chyba wchodzi wtedy koło 40-45 litrów. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam, jak ktoś chce się coś dowiedzieć to podaję maila i telefon. dariusz-kolka@wp.pl tel.511-24-19-91. Pozdrawiam!

pełny raport Toyota Kombi 1.4 D-4D

autor: JacKaw, dodano: 05.03.2012 23:17

Super autko. Jeżdżę jakiej 1,5 roku. Oprócz wymiany oleju i akumulatora (naturalne zużycie) żadnych problemów. Silnik raczej słaby i nie oferuje sportowych osiągów ale do jazdy po mieście wystarcza. W trasie za słaby, szczególnie do wyprzedzania. Przy jeździe powyżej 110km/h to spalanie rośnie o 1-1,5l. Spalanie zimą przy -20stC na odcinkach 8-9km w mieście skacze do 8,9l nawet przy oszczędnej jeździe. Latem z włączoną klimą ta sama trasa (zdecydowanie mniejszy ruch) nawet 1l mniej. Autko przy dynamicznej jeździe lubi „wypić” i pewnie nawet 10l było by mało ale jak się chce to w sprzyjających warunkach (cykl mieszany 50/50 dojazdy do pracy w mieście i częste wycieczki na działkę pod miastem latem) Corola zadowalała się 7,3-7,6l. W długie trasy autko wyjeżdżało rzadko ale nawet gdy mi się nie spieszyło to trudno było zejśc poniżej 6,5l (co nie znaczy że ktoś dysponujący większą samokontrolą nie potrafiłby osiągnąc lepszego rezultatu). Pomimo niedostatku mocy i małego bagażnika zdecydowanie polecam ten model. Nawet najtańsza wersja wyposażenia Terra (jak moja) zapewnia całkiem przyzwoity komfort bez wygórowanych kosztów eksploatacyjnych. Naprawdę warto nawet jeśli trzeba na początku na zakup wydac kilka tysi więcej niż na produkt innej firmy.

pełny raport Toyota Hatchback 1.4 i 16V

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso V Sedan

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso V Sedan

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500
Zobacz dane techniczne Toyota Corolla V Sedan

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także