Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Corolla/Corolla Verso VII

Siódma generacja modelu debiutowała w 1991 roku (dopiero rok później pojawiła się w Europie). Corolla VII wyróżniała się dużo większymi rozmiarami od swojego poprzednika, stała się również masywniejsza i jeszcze bardziej zaokrąglona. Pod względem stylistyki zbliżyła się do innych modeli Toyoty: Cariny E oraz Camry. Nie na wszystkich rynkach powtórzyła jednak sukces wcześniejszych generacji Corolli, głównie z powodu rosnących cen jena. Jej produkcja zakończyła się w 1997 roku.

Generacje Toyota Corolla

Komentarze redakcji

Powagosław: Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.
Luzacjusz: Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

Wersje nadwozia Toyota Corolla VII

Silniki Toyota Corolla VII

Lista silników:
1.3 16V XLi (75KM), 1.3 (88KM), 1.4 XLi 16V (88KM), 1.6 i 20V (160KM), 1.6 Si (114KM), 1.6i (105KM), 1.8 i 4WD (110KM), 2.0 D (72KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Toyota Corolla

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Toyota Corolla 1.6 Valvematic - klasę wyżej
 
Nasz test Toyota Corolla 1.6 Valvematic Premium

Corolla mierzy coraz wyżej. Niegdyś była typowym kompaktem. Obecnie znajduje się na granicy segmentów C i D. Tańsza alternatywa dla Avensisa? Owszem, jeżeli nie wymagamy mocnych silników. Tych dla nowej Corolli nie przewidziano.

Nowa Corolla - cichy zabójca Avensisa
 
Nasz test Nowa Toyota Corolla

Model ten jest dla wielu kierowców na świecie synonimem zarówno Toyoty jak i niezawodności. Produkowany od 1966 roku zdobył rzesze wiernych klientów. Teraz, oferowany jedynie w odmianie sedan, doczekał się nowej edycji. Jaki to samochód? Wszyscy wiedzą - to Toyota Corolla.

Czy warto kupić: używana Toyota Corolla X (2006-2013)

Nie grzeszy charakterem, stylizacją czy osiągami. Ma jednak wiele bardzo pożądanych cech - solidną konstrukcję, komfortowe wnętrze oraz oszczędne silniki. Czy warto kupić używaną Toyotę Corollę X?

Przeczytaj pozostałe 2 artykuły o Toyota Corolla

Toyota Corolla na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota CorollaautoWcentrum - społeczność Toyota Corolla

najwyższe oktanyAuta - Toyota Corolla

Toyota Corolla czarna strzała 165KM 61,97

Toyota Corolla VERSO 78,50

Toyota Corolla 63,97

Toyota Corolla 64,44

Toyota Corolla 1,6 GLI SPEED FIRE 65,09

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Corolla

fiorella 49,33

pokrucek 44,21

giluspiotr 74,29

maniak1982 33,41

wojteklw 66,48

DU-DEK 42,91

kijaszek 63,68

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Corolla

Czy warto odrestaurować Corolle E9?
Czy warto odrestaurować Corolle E9? Witam wszystkich, wpis czysto hipotetyczny... ale kto wie? Zawsze chciałem mi...
Wymiana klocków i tarcz - przód
Wymiana klocków i tarcz - przód Wymiana klocków i tarcz na markowe TRW - przód. Koszt: ok 500 PLN, z czego 394 P...
Naprawca z AC - otarcie
Naprawca z AC - otarcie Lakierowanie błotnika lewego z tyłu i tylnego zderzaka - otarcie o słup parkingo...
Lakierowanie błotnika lewego tylnego
Lakierowanie błotnika lewego tylnego Jak wyżej, mikro ognisko korozji od strony wewnętrznej błotnika; ASO Carter Toyo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Corolla

od 62 900 zł do 90 900

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (99 - 132 KM): 1.33 Dual VVT-i, 1.6 Valvematic

 

Diesel (90 KM): 1.4 D-4D

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna:
Katalog nowych aut Toyota Corolla
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Corolla

Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
ESP
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
centralny zamek

Dostępne kolory

Cena katalogowa

69 400

Zobacz ofertę Toyota Corolla 1.6 Valvematic 132KM - 4 drzwiowy sedan
 

Toyota Corolla najczęściej porównywane z:

Audi A3
1.2 TFSI (110 KM)
Toyota Auris
Valvematic 130 (132 KM)
Renault Fluence
1.6 16V (110 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Corolla

Toyota Corolla
1.6 benzyna 110 KM
122 000 km, 2006
19 400 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
80 000 km, 2010
41 500 PLN
Toyota Corolla
1.6 benzyna 132 KM
120 000 km, 2010
39 500 PLN
Toyota Corolla
1.4 benzyna 97 KM
104 564 km, 2007
33 900 PLN

Ocena auta Toyota Corolla/Corolla Verso VII

Wybrane opinie

Toyota Corolla Hatchback 1.6 i 16V GLi (114 KM)

Ogolnie auto sympatyczne, fajnei sie prowadzi, ma dobre osiagi , spalanie mogloby byc nizsze ale jest do zaakceptowania, poki co auto mam od niedawna i takie rzeczy jak zawieszenie po 250 tys domagaja sie juz remontu ale poki co da sie jeszcze jezdzic, urok wiekszosci toyot to pragnienie na olej - i nie jest to wina uszczelki pod glowica - prawie kazda toyota powyzej 100k km przepala olej w ilosci okolo 1 l na 5000 km. Wiec dla osob planujacych zakup - auto godne polecenia ale o niektorych rzeczach trzeba wiedzeic i z nimi sie pogodzic :). Mozliwe ze gdyby auto to bylo jezdzone od nowosci do 2500 obr/min to olej zaczeloby brac pozniej lub tez nie bralo by jego wogole, ale nie po to kupuje sie auto 115 konne zeby jezdzic nim jak emeryt... od tego jest deawoo tico ...

dodał: Panther
Toyota Corolla Hatchback 1.3 16V XLi (75 KM)

Corolla 7 generacji (E10) nie zachwyca osiągami, poziomem hałasu, ani przestronnością wnętrza, ale proszę mi wierzyć na słowo, jeśli ktoś potrzebuje taniego, nie dużego auta do poruszania się po mieście i nie interesuje go bieganie po warsztatach mechanicznych powinien zwrócić uwagę właśnie na tę markę. Pewnie większość z Was powie teraz, że "trafił mu się dobry egzemplarz, a na dodatek wyolbrzymia..." Może jest w tym trochę racji... Bo trafił mi się dobry egzemplarz. Nie twierdzę, że wszystkie egzemplarze są jeżdżącymi ideałami. Wiele z tych aut ma już spore przebiegi i niestety nie zawsze byłe serwisowane na czas. Są pewne czynności, które trzeba wykonywać bez względu na markę i rocznik pojazdu. Ale w przypadku Corolli wystarcza naprawdę minimum...

dodał: blazejgrabski@o2.pl
Toyota Corolla Sedan 1.4 XLi 16V (88 KM)

Polecam osobom, które potrzebują niezawodnego auta do wygodnego i bezstresowego przemieszczania się z punktu A do punktu B. Duże auto z niedużym silnikiem, więc jak zapakujesz 4 osoby i bagażnik to nie licz na super dynamikę w trasie. Auto jest dobra alternatywą dla turbodiesli - trochę słabsze osiągi ale i niższe koszty zakupu. Przy zakupie nie przerażajcie sie przebiegiem ok 300 tys. km bo dla tych aut to nie wiele (do pierwszego remontu mogą zrobić bez problemu 500 tys. km - oczywiście przy odpowiedniej eksploatacji). Jednym zdaniem: JAPOŃSKI GOLF ALE WIĘKSZY, PAKOWNIEJSZY, BARDZIEJ NIEZAWODNY

dodał: Michał Wierzelewski (michal.wierzelewski@wp.pl)
Toyota Corolla Hatchback 1.4 16V XLi (88 KM)

Jak na 16letnie auto , Corolla jest rewelacyjna.Koszty istotne, które ponieśliśmy to rozrząd-oryginalny(bo już był czas ),a tak to świece, filtry, gumy stabilizatora,klocki hamulcowe, 2xżarówki(a podobno tak tragicznie na koszty wpływa całoroczna jazda na światłach), chłodnica, bo uszkodzona przez kamień i to właściwie wszystko.jednym słowem koszty wynikające z eksploatacji. Blachy oki. I ten silnik:D Wytrzymał 26 godzin jazdy non stop, z tego 16 godz w temp. pow 30stopni. ten model z rocznika 1992-1996 jest genialnie bezawaryjny. I pozostanie z nami Karolcia tak długo jak długo będzie jeździć:)

dodał: Anka
Toyota Corolla Sedan 1.4 XLi 16V (88 KM)

miałem możliwość testowania różnych marek samochodów, jednego jestem pewien..., niemieckie bije na głowę pod każdym względem nie wspomnę o francuzach czy innych wynalazkach...to auto dla ludzi z taktem i nonszalancją, więc nie dziwią mnie negatywne komentarze "toporniaków" co do marki TOYOTA..., (przesiądźcie się do poloneza..)r to auto dla was..., jeżeli bywa za głośne to poprostu trzeba posiadać sprzęt nagłaśniający, co zawsze pozwala na podkręcenia decybeli...; i nie słychać silnika, czy to takie skomplikowane??? rewelacyjne auto, najlepsze w swojej klasie, polecam

dodał: givenchy 29

Galerie Toyota Corolla

Toyota Corolla Verso Toyota Corolla Verso 2007 Toyota Corolla Toyota Corolla IX Verso - galeria społeczności Toyota Corolla Sedan 2007 Toyota Corolla Sedan 2010 Toyota Corolla XI E160 (2014) Toyota Corolla VII Hatchback - galeria społeczności Toyota Corolla XI Sedan 1.6 Valvematic 132KM - galeria redakcyjna Toyota Corolla VIII Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Toyota

Opinie o instalacji LPG

Toyota Corolla

  • 1.
  • 4,50 Toyota Corolla VII 1.6 Si (114KM) 1993r.
    dodał: Tomasz, 29.07.2011

    Witam, Jeździłem kiedyś na gazie, a teraz już nie bo po prostu się NIE OPŁACA finansowo. Wszyscy piszą ile im auto pali gazu, a spali minimum 20% więcej przy idealnie wyregulowanej instalacji bo wartość energetyczna spalanego autogazu jest właśnie o 20 % niższa od wartości energetycznej spalanej benzyny.Można ustawić ubogą mieszankę gazową, ale wtedy wypalają się gniazda zaworowe w silniku. Nikt jakoś nie pisze, że przy jazdach miejskich na odcinkach 3 do 10 kilometrów na rozruchy auto spala im średnio dodatkowo 2 LITRY BENZYNY na 100 km. Jak kilkanaście lat temu LPG był 3, a nawet 4 razy tańszy od benzyny to się opłacało zagazować auto, a teraz ?, policzcie sami. Wożenie dodatkowo kilkudziesięciokilogramowej butli w bagażniku też zwiększa spalanie. Dodatkowym minusem jest zapach trującego przecież gazu wydobywający się ze starszych instalacji a także nowych źle zamontowanych albo źle serwisowanych. Jedynym plusem instalacji gazowej w aucie jest znacznie większa czystość spalin , a więc jest to paliwo ekologiczne i dlatego w niektórych krajach autogaz jest dotowany przez państwo i organizacje ekologiczne, a u nas co?, niedawno wprowadzono akcyzę. Pozdrawiam wszystkich gazo-maniaków. Tomasz

  • 2.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.4 i 16V (97KM) 2003r.
    dodał: Andy, 17.07.2011

    Instalacja całkowicie bezobsługowa gorąco polecam aczkolwiek... co 30-50 tys regeneracja parownika- zazwyczaj membrana bądź zacierający się bolczyk w parowniku koszt remontu wraz z filtrami 300 zł. Co 70-80 tys (u mnie 2 razy) wymiana przewodów - parcieją. Po 130 tys wymiana zaworów - gniazda zaworowe były Ok ale z zaworów zostały elipsy koszt wymiany zaworów, uszczelki- 650 zł.To były minusy a plusy: średnie zużycie gazu to ok 8-10 l/100 km co daje oszczędność ok 15 zł na 100 km. Po 140 tys km zaoszczędziłem na 7 letnie auto..... Zauważalnego spadku mocy raczej nie dostrzegłem. Wydech jest OK. Reasumując gaz jest dobry dla dużo jeżdżących natomiast przy okazjonalnym korzystaniu raczej nie. Ja generalnie jestem zadowolony a na gazie w różnych autach jeżdżę już 15 lat.

  • 3.
  • 5,00 Toyota Corolla VII 1.6i (105KM) 1997r.
    dodał: ZIBI-X5, 27.11.2013

    Corollę kupiłem i zamontowałem instalację gazową w Eko Alma /Radwanice z pewnymi obawami. Na forach wszędzie pisano że corolla "nie lubi gazu". Moja corolla ma przejechane 140 km na gazie. Co ok 30 km sprawdzane i regulowane mam luzy zaworowe. Silnik chodzi jak marzenie. Ostatnio w serwisie powiedziano mi że ma sprężanie jak nówka sztuka. Raz musiałem wymienić parownik ). Obalam więc wszelkie negatywne opinie w temacie Corolki i LPG. Polecam fachowców w Radwanicach, bo w innych warsztatach nie chcieli mi założyć instalacji, a oni to zrobili i to jak. Podziękowania.(1)

  • 4.
  • 4,75 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: bejgus, 18.10.2010

    Jeśli wszystkie kluczowe komponenty instalacji są OK i pilnuje się wymiany filtrów i świec to problemów nie ma. Spalanie od 7,5 l w trasie (na 27 l przejechałem 360 km)do 9,5 l po mieście czyli bardzo dobrze. Obroty jałowe na LPG około 650, ale ten typ tak ma (700+/- 50 fabrycznie). Nie odczuwam znaczącej różnicy przy jeździe na LPG w stosunku do benzyny. Poza tym nie ma co wymagać od silnika 1332ccm w zakresie obrotów 2000-3000. On zaczyna gadać dopiero powyżej 4000 obr. Ogólnie nie ma co narzekać jak się przejeżdża 100 km za około 20 zł.

  • 5.
  • 5,00 Toyota Corolla IX 1.6 i 16V (110KM) 2003r.
    dodał: Kacper, 16.02.2011

    Jestem zadowolony! instalacja brc sprawuje się znakomicie. Auto prowadzi się płynnie, brak straty mocy. Nic nie szarpie ani nie przerywa. Gaz przełączany jest automatycznie po dosłownie chwili. Bezawaryjna praca instalacji oraz samochodu, co mogę więcej powiedzieć. Wszystko jest porostu super!:) Polecam Wam EGP w Warszawie gdzie całość została zakupiona i zamontowana. To już moje drugie auto które tam zagazowałem i jestem naprawdę zachwycony jego praca. Spalanie delikatnie większe niż na benzynie, około 9 litrów w mieście. Pozdrawiam

  • 6.
  • 3,50 Toyota Corolla VIII 1.3 (86KM) 1997r.
    dodał: K, 04.04.2014

    Niestety nie polecam !!! Panowie kompletnie nie znają się na instalacji gazowej do japońskich samochodów. Miałem problem z silnikiem wpadającym w obroty, jak był zimny silnik. Oni na to, że przepustnica do czyszczenia. Ja tłumaczę, że na benzynie jest wszystko ok, to dlaczego przepustnica? Byłem 5 razy i za każdym razem to samo. Przejechał się, ustawił w komputerze wyższe obroty i dalej to samo. Pojechałem do serwisu w Rembertowie, prawdziwi specjaliści. Diagnoza: montaż na złej listwie, za długi wężyki wlotu gazu itd, itp !!!

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Toyota Corolla

Toyota Corolla

644 komentarze

459 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

Do ~marek: Jak morze ma pomóc to gadaj z Neptunem.

~Rafał~Rafał

Witam
mama toyota corolle 2003 rok 1,4 16V VVti i przy obrotach około 2300 i 3000 coś gwiżdże dosłownie jak by sie turbina włączała której oczywiście nie ma czy może ktoś pomóc co to może być ??
proszę o kontakt rafal862@tlen.pl

~marek~marek

Do ~.: mam taka z lpg viale rok 2003 148 tys przebieg

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
26 814
Przejechany dystans
24 403 196 km
Zatankowanego paliwa
848 876 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
3 007
Wydanych pieniędzy
1 100 629 zł
Średnie wydatki na auto
1 148 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 196
Wydanych pieniędzy
2 351 652 zł
Średnie wydatki na auto
2 452 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (959)

Testy zderzeniowe Toyota Corolla

Najnowsze testy zderzeniowe Toyota Corolla przeprowadzone przez Euro NCAP.

Toyota Corolla, 1.6 Mid grade, LHD
2013

Toyota Corolla
Toyota Corolla

Toyota Corolla
2007

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Toyota

Zużycie paliwa Toyota Corolla/Corolla Verso VII

Na podstawie 278 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: roszczo, dodano: 10.11.2011 21:16

myślę że nie można oczekiwać więcej ponieważ auto jest dość dynamiczne.większość tras robię w warszawskich korkach,czasami jeżdżę na wieś do rodziców ale gdzie mogę to próbuje jeździć spokojnie do 90km/h wczoraj wyliczałem na cpn i wyszła średnia 6.6l.dodatkowy atut to to że nie dokłada się w ogóle do serwisu tego samochodu,jedynie na blacharza bo korozja go bardzo lubi i jak wziąć pod uwagę właścicieli nowoczesnych diesli którzy fakt mają spalanie na poziomie 5 litrów to tylko składowa bo jak dołożą do tego awarie dwumasa,wtrysków,sprzęgła,filtra fap czy innych tego typu to są bez szans w porównaniu z corollą 1.3

pełny raport Toyota Hatchback 1.3 16V XLi

autor: niki, dodano: 10.04.2009 14:34

Witam wszystkich. ok 2 tygodnie temu nabyłem corolle D4D 2,0 116KM. Jest to moja pierwsza Toyota. Jeździłem różnymi markami, wszystkie w dieslu. Zastanawia mnie zapalanie rano tego silnika. Mimo iż nie jest zimno silnik nie pali od tyku. Rozrusznik musi kilka razy przekręcić aż silnik zapali. Przy temp. +4 stopnie C zapalił za 2 razem (już bez problemu ale za 2 razem). Zastanawiam się jak zapali przy - 25st.C. Filtr paliwa prawdopodobnie wymieniony, świece sprawdzone - grzeją. Nie wiem czy wszystkie te silniki tak palą czy trafiłem na na felerny. Samochód jest z 2006r, na liczniku 65tys.km, ale biorę poprawkę więc nie ma więcej niż 165 tys.km. w najgorszym wypadku. Rozmawiałem ze znajomym, też narzekał na zapalanie. Prosze o jakieś opinie na tenat tego silnika

pełny raport Toyota Hatchback 2.0 D-4D

autor: kubek107@wp,pl, dodano: 28.08.2012 11:19

Trasa Warszawa-Władysławowo krajową "siódemką", pełny załadunek (5 os., zapchany bagażnik kombi, na dachu jeden z większych boxów dostępnych na rynku o pojemności 470 l), umiarkowana jazda z prędkością wyższą o 15 km/h niż obowiązujące ograniczenia (trasy ekspresowe do 125 km/h), klimatyzacja włączona na połowie trasy. Spalanie średnie pokazane przez komputer - 7.4 l / 100 km, co uznaję za wynik bardzo dobry dla kombi. Spokojna jazda po Warszawie w różnych porach dnia z włączoną klimatyzacją - 7.5 l / 100 km. Można powalczyć o zejście w okolice 7 l, ale z dużym kosztem dla przyjemności z jazdy. Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 6.3 l / 100 km poza miastem przy czterech osobach w samochodzie i przy spokojnej jeździe zgodnie z panującymi ograniczeniami.

pełny raport Toyota Kombi 1.6 i 16V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Toyota Corolla/Corolla Verso VII

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Corolla/Corolla Verso VII

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Toyota Corolla VII

Samochód jest popularny i w miarę mało awaryjny, co skutkuje wysokimi cenami egzemplarzy Corolli z tych lat. Dosyć dużo wersji nadwoziowych i silnikowych zadowoli każdego. Samochód jest całkiem funkcjonalny i obszerny, choć wersja 3 drzwiowa odstaje od pozostałych, gdyż moim zdaniem jest mało funkcjonalna...

Zobacz dane techniczne Toyota Corolla VII
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Corolla, oglądali także