Szukaj

Informacje o Toyota Corolla XI

Lata produkcji: 2013 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Najnowsza, jedenasta generacja Toyoty Corolli zadebiutowała na rynku w roku 2013. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był, przedstawiony w roku 2012, prototyp noszący nazwę Corolla Furia. Produkcyjna wersja modelu okazała się nie tylko mocno zmieniona pod względem stylistycznym, ale również większa od swego poprzednika (o 8 cm dłuższe nadwozie; o 10 cm większy rozstaw osi). Wnętrze auta wzięto z Toyoty Auris. Na rodzimym rynku Toyota Corolla w wariancie sedan sprzedawana jest pod nazwą Corolla Axio, natomiast w wersji kombi jako Corolla Fielder.
czytaj więcej
Powagosław

Pytanie, czy to najładniejsza Corolla w historii wydaje się z gatunku tych, na które każda odpowiedź może być zasadna. Ale samo rozważanie tej kwestii o czymś świadczy. Toyota w końcu daje do myślenia i w tym przypadku można pomyśleć, że Corolla prezentuje się całkiem interesująco.

~Powagosław
Luzacjusz

Znając niektóre designerskie fantazje panów z Toyoty, trzeba cieszyć się tym, co mamy. Corolla jest tylko troszkę przekombinowana. Chociaż nie, jest jeszcze amerykańska wersja. Nie wiem czemu, Amerykanie dostali ładniejszą.

~Luzacjusz

Toyota Corolla XI – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Toyota Corolla XI

Liczba ocen: 106
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Całokształt - Silnik - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Adam
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Prawie żadnych problemów. Raz nieszczelność układu klimatyzacji. Silnik i skrzynia biegów nieruszane. Świece po 68 tys. jeszcze w b. dobrym stanie. Niestety po 8 latach niesprawny ekran dotykowy - wybieranie nr telefonów. Radio i CD gra. Wymiana tylnych klocków po 65 tys. Hamulec ręczny działa dobrze. Przednie klocki prawdopodobnie po 70 tys. Nie wymieniałem żadnej żarówki. Oswietlenie drogi dobre. Silnik 1,6 z b. dobrym przyspieszeniem. Odpowiadają mi jasne szorstkie siedzenia (prane dopiero po 8 latach) i brak przyciemnianych szyb tylnych. Bagażnik wystarczający. Ogrzewanie przednich foteli b. szybkie, ale rzadko używane. Automatyczna klima rzeczywiście działa różnie na obie strony. Wyciszenie przeciętne. Przeciętne spalanie w różnych warunkach 6,7 l/100 km. W moim egzemplarzu niestety nie ma tempomatu, do którego przyzwyczaiłem się z dwóch poprzednich samochódów. Ten samochód jest moim ósmym. Jeżdżę swoimi samochodami ponad 45 lat i przejechałem ponad 500 tys. km, w tym po większości krajów Europy. Auto sewisuję od wielu lat w tym samym zaprzyjaźnionym warsztacie, a w związku z tym koszty zdecydowanie niższe niż w serwisie Toyoty
5,0
~Pajak374
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Jestem posiadaczem Toyoty Corolli (E15EJ(a)). Auto mam w najbogatszej wersji jaką można było kupić z wszystkimi możliwymi dodatkami. Skrzynie biegów jakie były montowane w Tych autach od 2014 roku to skrzynie CVT z symulowanymi zmianami biegów. Różnią się jedynie generacją i drobnymi zmianami między innymi sterownikami. Auto prowadzi się fenomenalnie. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie zmienić tego auta. W naszej rodzinie mam też wersie z 2014 roku też zakupiony nowy w salonie. Oba autka śmigają bez żadnych problemów mogę śmiało polecić.
5,0
~Maciek
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Szukałem dla siebie auta, które będzie bezawaryjne. Miałem doświadczenie z używanymi markami premium, regularnie odwiedzałem mechanika. Kupiłem Corollę i odwiedzam 2 razy w roku na wymianę opon i oleju z filtrami. Wsiadam i mogę jechać na koniec świata bez obawy, że coś się zepsuje. Nie jest to auto luksusowe, ale nigdy nie miało nim być to kompakt. Silnik w połączeniu ze skrzynią CVT pracuje bardzo dobrze, bagażnik bardzo duży chociaż z racji że to sedan otwór załadunkowy nie jest zbyt duży ( zmieściłem rower oczywiście po rozłożeniu tylnej kanapy). Spalanie na średnim poziomie konkurentów innych marek, dynamika zasługuje na piątkę z minusem. Co dla mnie ważne silnik jest wolnossący, bez turbiny, bez hybrydy, bez zbędnej elektroniki czyli bez ewentualnych kłopotów. Ma również bardzo dobry promień skrętu, łatwo się parkuje nawet w ciasnych parkingach galerii handlowych. Mam wersje z bogatym wyposażeniem, część rzeczy mam wyłączone bo nie wykorzystuje na co dzień. Zmieniłbym ją ewentualnie na nowszy model w tym samym silniku, ale póki co ceny 90 tyś zł+ to za dużo. Ogólnie w tych kwotach można mieć niesamowite auta z segmentu premium, które będą wzbudzały zazdrość, niestety często ich przeszłość jest nieznana i zakup ryzykowny. Ja szukałem bezawaryjności i w miarę skromnego wyglądu tak, aby bez obaw o kradzież zaparkować w nieznanym miejscu na dłużej. Dostałem to w toyotce. Opinię piszę po 2 latach użytkowania.

Raporty spalania Toyota Corolla XI

Liczba raportów: 132
Åšrednie spalanie dla Toyota Corolla XI
5,5 – 7,4
l/100 km
5,2 – 5,3
l/100 km
6,7 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,6
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto super ekonomiczne oraz tanie w eksploatacji. Przebieg 168000km Wymieniony jeden wtrysk od LPG. Reszta to tylko olej i filtry. Średnio pali 9-9.5 litra ( jazda bez patrzenia na konsumpcję paliwa zarówno w mieście jak i w trasie). Trasa Katowice-Wrocław-Katowice prędkość 140-180 (na jednej butli gazu - 38 litrów) Auto do 4 tys. obrotów (160 km/h licznikowo) pali mało. Do 180 opory powietrza są ok. Za to prędkość powyżej 180 na pełnym gazie przez dłuższy odcinek (60-80km) to wypalenie co najmniej 14.5 litra na 100km (to i tak mało - przykładowo starsze BMW 7 w 3.5 litrowym motorze pali 40-50 litrów (benzyny) na 100km gdy mamy pedał gazu cały czas w podłodze. Tylko, że tam bliżej 270m/h można jechać). Jadąc na wakacje do Włoch i wracając przez Chorwację mogę rzec - rewelacyjnie. Auto wypełnione bagażem po brzegi oraz 4 osoby + piesek = 9l/100km . Za granicą pali od 1-1.5 litra mniej. Hybrydyzacja to spisek przy tak ekonomicznych autach!
6,1
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
Posiadam auto od 5 miesięcy. Skrzynia automatyczna pracuje, w zaleznosci od stylu jazdy, ale czasami mogłaby szybciej reagowac na zmianę biegów. Spalanie przy wylaczonej klimatyzacji na malo obciazonej trasie z jezdza zgodnie z przepisami wyszło mi mniej 5L. Przy 120 wychodzi około 7L. Jak na automat, nie jest źle. Polecam. Bagaznik, 4 osoby zapakowane na urlop z wózkiem wygodnie siedzą. Miejsca z tyłu wystarczajaco nawet dla dorosłego. Spalanie przy tak obciazonym aucie z jazdą spokojną bez jakiegokolwiek wariowania to 5,4L. Inaczej mówiąc malo pali jak mu nie depniesz. Jak jeździsz z pedalem w podłodze to wszystko spali z baku :)
5,4
Toyota Corolla XI
Sedan 1.4 D-4D 90KM 66kW
Bardzo ekonomiczny samochód pod warunkiem że mało się jeździ w mieście i nie stoi się w długich korkach. Przy ekonomicznej jeździe na autostradzie samochód potrafi spalić nawet 4.2L na 100km. W miesicie i stojąc w długich korkach plus szybka i mocna jazda możne nawet zużyć do 6.7l/100km.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 4
4,5
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LOVATO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Jestem super zadowolony z instalacji gazowej. Dawno mi się zwróciła. Do pracy jeżdzę 60km w obie strony dziennie. Wydobywam się przez miasto potem jadąc drogą ekspresową aż do miejsca pracy więc cykl jak najbardziej mieszany. Miesięcznie (pracując od poniedziałku do piątku) na przejazdy płacę zaledwie ~200zł. Jest to fantastyczna sprawa. Te opinie co tu widzę są jakieś...
5,0
Toyota Corolla XI
Sedan 1.6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 66 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Instalacja sprawuje się bardzo dobrze. Szybko przełącza się na gaz (500-700m) . Po kilku dniach po montażu też miałem podobny przypadek jak kolega (gaśnięcie podczas pierwszego przełączania na gaz po nocnym postoju. Podjechałem do serwisu i po wyregulowaniu problem zniknął. Spalanie gazu średnio 9l/100km do tego ok. 0,5l/100 benzyny (rozruch i dotrysk). Sterownik...
5,0
Toyota Corolla XI
Sedan Facelifting 1,6 Valvematic 132KM 97kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Instalacja sprawuje się wzorcowo Nie ma żadnych usterek Silnik pracuje równo na wolnych obrotach Z benzyny na gaz przełącza się niezauważalnie i płynie bez żadnych szarpnięć Osiągi takie same jak na benzynie Spalanie w mieście ok 8.5 litra na 100km
Toyota Corolla XI