Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Toyota Hilux

Terenowy pick-up należący do segmentu I produkowany od 1969 roku. W ofercie Toyoty Hilux zastąpił model Stout i szybko zdobył silną pozycję na rynku. Początkowo oferowany tylko w Ameryce Północnej i Azji, od trzeciej generacji dostępny również w Europie. Drugi najlepiej sprzedający się model w historii Toyoty – dotychczas powstało siedem generacji i ponad 12 milionów egzemplarzy Hiluxa. Jego nazwa wywodzi się od określenia „highly-luxurious”, co po angielsku oznacza „bardzo luksusowy”. Poza Europą znany również m. in. jako Toyota Pickup lub Truck (potoczna nazwa w USA).

Generacje Toyota Hilux

  • Wybierz generację: Toyota Hilux VII (2005 - teraz)
    Toyota Hilux VII
    Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna - lewy bok Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna - prawy bok Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna - tył - bagażnik ot Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna - drzwi tylne lewe Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna 2 - pełny panel prz

    Toyota Hilux VII

    Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu została zaprezentowana w 2005 roku. Hilux VII wyróżnia się rozmiarami największymi w historii aut o tej nazwie. Jego nadwozie zostało nie tylko powiększone, ale i gruntownie przeprojektowane. W...

    więcej o Toyota Hilux VII

  • Wybierz generację: Toyota Hilux VI (1995 - 2005)
    Toyota Hilux VI

    Toyota Hilux VI

    Szósta generacja modelu debiutowała na rynku w 1998 roku. Pod względem stylistycznym samochód stanowi kolejny krok do przodu w porównaniu ze swoimi poprzednikami. Nadwozie Hiluxa VI zyskało bardziej opływowe i agresywne kształty. W Stanach Zjednoczonych...

    więcej o Toyota Hilux VI

  • Wybierz generację: Toyota Hilux V (1989 - 1995)
    Toyota Hilux V

    Toyota Hilux V

    Piąta generacja modelu produkowana w latach 1989-1997. Samochód znów został odświeżony stylistycznie, choć wprowadzone zmiany nie były tak zdecydowane, jak w przypadku jego poprzednika. Hilux V był pierwszym modelem w rodzinie, który na całym świecie...

    więcej o Toyota Hilux V

  • Wybierz generację: Toyota Hilux IV (1984 - 1989)
    Toyota Hilux IV

    Toyota Hilux IV

    Czwarta generacja modelu debiutowała na rynku w 1984 roku. Pod względem stylistycznym model został gruntownie zmodernizowany, otrzymał zupełnie nowe, znacznie bardziej nowoczesne nadwozie. Konstrukcyjnie bazował natomiast na Hiluxie III. W Stanach Zjednoczonych,...

    więcej o Toyota Hilux IV

  • Wybierz generację: Toyota Hilux III (1981 - 1983)
    Toyota Hilux III

    Toyota Hilux III

    Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w 1979 roku. Był to pierwszy samochód w rodzinie Hiluxów produkowany z napędem na obie osie oraz automatyczną skrzynię biegów, co zresztą zapewniło mu dużą popularność (głównie w USA). Był też pierwszym...

    więcej o Toyota Hilux III

  • Wybierz generację: Toyota Hilux II (1975 - 1981)
    Toyota Hilux II

    Toyota Hilux II

    Druga generacja modelu produkowana w latach 1973-1978. Hilux II został solidnie odświeżony stylistycznie, przednia część jego nadwozia została upodobniona do innych aut Toyoty z tamtego okresu. Ponadto, wydłużeniu uległa kabina samochodu. W 1975 roku...

    więcej o Toyota Hilux II

  • Wybierz generację: Toyota Hilux I (1973 - 1974)
    Toyota Hilux I

    Toyota Hilux I

    Pierwsza generacja modelu debiutowała w 1969 roku. Toyota wprowadziła na rynek Hiluxa jako następcę dla modelu Stout. Oba samochody były zbliżone do siebie pod względem stylistycznym i konstrukcyjnym. Premierowy Hilux był małym, tylnonapędowym pick-upem...

    więcej o Toyota Hilux I

Toyota ma w produkcji pick-upów doświadczenie, jakiego może jej pozazdrościć większość konkurentów. Nie powinno dziwić więc, że bohater naszego opisu to udana konstrukcja - również pod względem stylistycznym. Projektanci nadwozia połączyli typowe dla aut tej klasy proste kształty ze słusznymi gabarytami, te ostatnie skutecznie podkreślili stosując liczne zaokrąglenia, muskularny pas przedni czy wydatne nadkola i progi, a całość przyozdobili eleganckimi detalami w postaci świateł, grilla czy chromowanych wykończeń (zarezerwowanych dla droższych wersji). Efektem jest design, który co prawda nie powala na kolana, jednak zdecydowanie może się podobać.

Za udaną trzeba też uznać stylistykę wnętrza - jej spokojne, przyjemne dla wzroku linie sprawiają, że w środku nie czujemy się jak w archaicznym "wole roboczym". Oprócz projektu, dobre wrażenie sprawia także wykończenie - jak na pick-upa, jakość materiałów jest więcej niż zadowalająca, a wszystkie elementy kabiny są porządnie poskładane. Z praktycznego punktu widzenia, cieszy wzorcowa czytelność wskaźników pokładowych oraz intuicyjna obsługa wszelkich przełączników. Nie wszystkim spodoba się z kolei wysoka pozycja za "kółkiem".

Niezależnie od wersji nadwoziowej, w pierwszym rzędzie siedzeń znajdziemy wystarczającą ilość przestrzeni dla dwóch osób i wygodne fotele. Jeśli chodzi o drugi rząd, znajdziemy go w dwóch większych odmianach nadwoziowych, ale tylko w wersji z drugą parą drzwi może on zaoferować niezłą ilość przestrzeni oraz w miarę komfortową kanapę, której oparcie nie jest postawione "na baczność". Kabinę pasażerską Hiluxa możemy pochwalić za funkcjonalność - skrytek i uchwytów znajdziemy w niej całkiem sporo. Najwięcej wolnego miejsca oferuje jednak - rzecz jasna - "paka". We wszystkich wariantach nadwozia zapewnia ona wysoką pojemność.

Szkoda tylko, że wysoka pojemność nie zawsze idzie w parze z wysoką ładownością - mocniejsza wersja silnikowa ma ciężką jednostkę napędową, przez co "udźwignie" stosunkowo niewiele. Większych zastrzeżeń nie kierujemy do zawieszenia - ma ono solidną konstrukcję, zapewnia niezłe (oczywiście jak na model tego segmentu) właściwości trakcyjne i przyzwoicie amortyzuje nierówności. Ostatniego szlifu brakuje nieco układowi kierowniczemu. To, co przydałoby się dodać, to także bardziej zaawansowany napęd 4x4 - ten zastosowany nie sprawdza się na asfalcie. W terenie Hilux jest za to wprost nie do zatrzymania.

Cennik Hiluxa może zszokować - nie kwotami zakupu, bo te są w porównaniu do konkurencji akceptowalne, ale rozpiętością cenową. Bierze się ona z wersji nadwoziowej, którą bierzemy pod uwagę, a przede wszystkim z poziomu wyposażenia. Bo podczas, gdy w najtańszej wersji możemy liczyć jedynie na ABS, dwa airbagi czy dwa głośniki, najdroższa ma do zaoferowania takie "luksusy" jak kurtyny powietrzne, kamera cofania, czujnik zmierzchu, elektrycznie sterowane, elektrycznie składane i podgrzewane lusterka czy automatyczna klimatyzacja. Do roboczego wykorzystania auta nie zachęcają częste przeglądy, a zachęca legendarna niezawodność modelu.

Silniki Toyota Hilux

Toyota Hilux VII - jaki silnik wybrać?

W nowszych wersjach moc silnika wzrosła, ale auto i tak dalej jest wołem roboczym, który w ogólnym zamierzeniu ma być nieśmiertelny. Z 2.5l pojemności diesel wyciska 144KM, czyli niewiele. Nie chodzi tu o sportowe emocje, ale na drodze i tak auto sobie radzi. Zresztą – wariant 3-litrowy generuje 167-201KM i spodoba się bardziej wymagającym kierowcom. Szczególnie w tej najmocniejszej wersji auto staje się mniej ospałe i oferuje osiągi przeciętnego samochodu osobowego. Do częstych wyjazdów w dalsze trasy jest w sam raz. W przeciwnym wypadku wystarczy wariant 144-konny.

Publikacje o Toyota Hilux

Narzędzie do walki z VAT-em - Toyota Hilux 3.0 D-4D
 
Nasz test Toyota Hilux 3.0 D-4D SR5 A/T

W wielu krajach Europy nabywcy samochodów elektrycznych lub hybrydowych mogą liczyć na rządowe dotacje i ulgi podatkowe. W Polsce na preferowanej pozycji znajdują się amatorzy... pickupów.

Toyota Hilux - Mega macho
 
Nasz test

Każdy facet powinien mieć coś takiego - powiedział z nieskrywaną zazdrością jeden z moich kolegów zadzierając w górę głowę z okna swojego Opla Astry zaparkowanego obok Hiluxa. Trudno mi się z nim nie zgodzić.

Amerykański styl w Europie
 
Nasz test

Amerykańskie drogi znacznie odbiegają od Europejskich, a zwłaszcza od polskich. W miastach są tam szersze ulice, których nawierzchnie nie są łatane tysiące razy, a między miastami są albo połączenia autostradowe, albo drogi na których prawie nie ma zakrętów. Odmienne są także samochody. O ile u nas...

Tradycyjnie, ale i na nowo - Toyota Hilux

Testowi naszej redakcji została poddana Toyota Hilux 3,0 D, wersja z najmocniejszym silnikiem i podwójną kabiną. To samochód o ugruntowanej od wielu lat pozycji w segmencie pick-upów, m.in. ze względu na trwałość i funkcjonalność, którą można określić jako podatność do "czarnej" roboty. Czy...

Hilux na Biegunie Południowym

Na białym kontynencie zwykle wykorzystuje się transportery gąsienicowe, ale są wolne, palą więcej niż ważą a o komforcie jazdy raczej trudno mówić. Planując wyprawę do Bieguna Południowego naukowcy z wyprawie indyjskiego Narodowego Centrum Badań Antarktycznych i Oceanicznych (NCAOR) postawili na Toyotę...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Toyota Hilux

Toyota Hilux na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Toyota HiluxautoWcentrum - społeczność Toyota Hilux

najwyższe oktanyAuta - Toyota Hilux

Toyota Hilux  Pickap 58,52

Toyota Hilux Ona 76,52

Toyota Hilux Tacoma TRD Sport 60,62

Toyota Hilux SR5-X D4D 5A/T DC 54,87

Toyota Hilux Czarna dama INT 45,74

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Toyota Hilux

mariusz_74r 30,00

danielos22 30,07

Grubin 30,09

wojos 30,06

tretix12 30,02

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Toyota Hilux

Osiągi, ale się zdziwiłem!
Osiągi, ale się zdziwiłem! Generalnie nie jeżdżę szybko takimi samochodami, w końcu nie do tego są, ale jad...
pierwsza stłuczka
pierwsza stłuczka Własnie Ona zaliczyła pierwszą stłuczkę. Stała sobie zaparkowana prawie cała na ...
Odbiór auta
Odbiór auta Czy Pick-UP to właściwy kompromis pomiędzy autem do pracy i wożenia różnych szpe...
Stłuczka ciąg dalszy
Stłuczka ciąg dalszy Zgłosiłem dzisiaj w południe ubezpieczycielowi sprawcy PZU, przy pomocy formular...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Toyota Hilux

od 89 900 zł do 145 900

<
<

Dostępne silniki

Diesel (144 - 201 KM): 2.5 D-4D, 2.5 D-4D PowerBoost, 3.0 D-4D, 3.0 D-4D PowerBoost

 

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa

 

Katalog nowych aut Toyota Hilux
 

Najpopularniejsza wersja Toyota Hilux

Toyota Hilux 3.0 D-4D PowerBoost 201KM - 4 drzwiowy pick-up

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
komputer
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet Invincible - 12 000

Cena katalogowa

145 900

Zobacz ofertę Toyota Hilux 3.0 D-4D PowerBoost 201KM - 4 drzwiowy pick-up
 

Toyota Hilux najczęściej porównywane z:

Isuzu D-Max
2.5 D (163 KM)
Volkswagen Amarok
2.0 TDI (140 KM)
Nissan Navara
2.5D (190 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Nissan Navara LE LEATHER PACK Demonstracyjny Nissan Navara LE LEATHER PACK
Rocznik: 2013. Przebieg: 48 km. Silnik: 2.5 190KM, diesel.
Cena: 161 200 zł 115 900 zł
Zyskujesz: 45 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi L200 2,5 DID 178KM Intense Plus DC Demonstracyjny Mitsubishi L200 2,5 DID 178KM Intense Plus DC
Rocznik: 2014. Przebieg: 25 km. Silnik: 2.5 178KM, diesel.
Cena: 137 240 zł 111 900 zł
Zyskujesz: 25 340 zł Zobacz szczegóły »

Używane Toyota Hilux

Toyota Hilux
2.5 diesel 120 KM
137 000 km, 2007
67 000 PLN
Toyota Hilux
2.5 diesel 88 KM
120 000 km, 2007
59 000 PLN
Toyota Hilux
3.0 diesel 171 KM
109 000 km, 2007
48 800 PLN
Toyota Hilux
3.0 diesel 172 KM
65 000 km, 2011
65 200 PLN

Ocena auta Toyota Hilux

Wybrane opinie

Toyota Hilux Pick Up 2.4 D (90 KM)

Wiadomo, Hilux to Hilux. Nie udaje czegoś czym nie jest. Auto raczej nie do lansu po mieście, tylko do konkretnych zadań. Polecam wszystkim, którzy cenią sobie niezawodność i bezpieczeństwo lub marzą o prawdziwym terenowym aucie (a nie suvie), które nie stanie w byle błocie, czy śniegu tylko pozwoli wydostać się z każdej pułapki. Bardzo przydatne w gospodarstwie:) Nadaje sie na pole kartofle wozić, jak i na spotkanie biznesmenów;) Wbrew pozorom autem całkiem przyjemnie jeździ się po mieście (jakkolwiek nie do tego zostało stworzone), jest bardzo zwrotne (jak na swoje wymiary), a przy tym dość wąskie, co ułatwia manewry typu parkowanie. Poza tym nikt nawet nie próbuje zajeżdżać drogi:)

dodał: @ntek
Toyota Hilux Pick Up 2.4 D (90 KM)

Spróbujcie przygody z tyma autem. Niezawodności i użyteczność jest bezkonkurencyjna. Wygodne auto dla 5 osób. Duży bagażnik (paka). Można woźić drweno, kamienie, psa , a nawet pszczoły luzem. Idelany jak ktoś ma własy dom i trochę fantazji. Zawsze się znajdzie miejsce parkingowe nawet w zatłoczonym mieście. A w zimie na każdym chodniku:) Ale proszę ludzi z Warszawy i Krakowa. Nie kupujcie sztucznego błota na allegro i nie pryskajcie go. Nie lubi tego i nie będzie Wam w zimie palił.

dodał:
Toyota Hilux Pick Up 2.4 D (90 KM)

Bezkonkurencyjny w kategorii "traktor". Mimo rozmiarów i masy świetnie sprawdza się w terenie. Nie dla osób, które poszukują luksusu, ale bardzo przyjemnie zawieszony. Może trochę za głośny, ale idzie przyzwyczaić się. Auto totalnie bezawaryjne. Obsługa sprowadza się do wymiany oleju silnkowego i tankowania na stacji paliw.:) Dla mnie to auto z duszą. Bez zbędnych bajerów. Traktowany z głową posłuży dłuuuuuuugie lata.

dodał: janek
Toyota Hilux Podwójna kabina 2.5 D-4D (120 KM)

Auto dużo jeździ w terenie i z obciążeniem przyczepa ok 3 tony jak i ładunkiem dochodzącym niekiedy do 1 tony. Jest to auto do pacy proste mocne i niezawodne więc nie można porównywać do tzw SUVów ja jestem jak najbardziej zadowolony. Samochód naprawdę dobrze sobie radzi w trudnym terenie tylko trzeba odpowiednie opony mu włożyć. Jest to naprawdę fajna bryka, wszędzie wjedzie wszystko przewiezie, wszystko pociągnie.

dodał: robert19-19@tlen.pl
Toyota Hilux Pick Up 2.4 TD (97 KM)

Auto to jest chyba najlepszym i najbardziej niezawodnym znanym mi "roboczym wołem" do użytku w terenie. Trwałość i niezawodność jednostki napędowej i układu zawieszenia o jakiej projektanci innych firm mogą jedynie pomarzyć (nissan). Polecam uwadze wszystkim farmerom :)

dodał: truething@o2.pl

Galerie Toyota Hilux

Toyota Hilux VII Single Cab Facelifting Toyota Hilux VII Extra Cab Facelifting Toyota Hilux VII Double Cab Facelifting Toyota Hilux VII Double Cab Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D 171KM - galeria redakcyjna Toyota Hilux Invincible (2014) Toyota Hilux Półtorej kabiny Toyota Hilux 2009 Toyota Hilux VII Single Cab
Zobacz inne galerie Toyota

Toyota Hilux

15 komentarzy

13 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ja~ja

no jezdzilem troche malo dynamiczny ale w górach calkiem dobre przełozenia terenowe .ktos napisał o osiagach jak chcesz ferrari to kup sobie ferrari a nie nazekaj na terenówke z osiagami bo za głupi jestes żeby zrozumiec do czego służy . najbardziej smieszą mnie hiluxy itp na niskim profilu w miescie .smiech na sali .szpan na wsi mam dwa hiluxy i nie nazekam

~wmeghm~wmeghm

przecież to robur,pozycja za kierownicą beznadziejna,przyspieszenie tragiczne handluje hiluxami,miałem starych do 2000r ok.50 sztuk,żeby to jakoś jechało silnik 3.0td z lc,2L i 2LT to padaka co z tego,że sie nie psuje zbyt często jak nie ma w ogóle czym jechać,jedyna opcja w oryginale to benzyna jakoś sobie radzi diesel to muł nad muły zero ale to zero przyspieszenia,a na dużych kołach typu 33 to w ogóle nie jedzie 90km/h osiąga po 10km prostej najlepiej z wiatrem i z górki.

~andrew~andrew

ja wlasnie się zastanawiam, ale jakos mnie ciagnie w strone rangera albo dmaxa - auto będzie używane na co dzień (duże przebiegi), wiec zależy mi przede wszystkim na ekonomii...

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Toyota

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
25 745
Przejechany dystans
23 835 900 km
Zatankowanego paliwa
811 882 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 912
Wydanych pieniędzy
1 067 408 zł
Średnie wydatki na auto
1 138 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
6 047
Wydanych pieniędzy
2 321 116 zł
Średnie wydatki na auto
2 475 zł
Zobacz dzienniki kosztów Toyota (938)

Zużycie paliwa Toyota Hilux

Na podstawie 96 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: szkudi11, dodano: 11.07.2009 21:59

komputer pokazuje 8 litrow, ale 10 l nie przekracza i to z automatem. rewelacja!!!

pełny raport Toyota Podwójna kabina 3.0 D-4D

autor: bagnino, dodano: 19.01.2009 10:38

miasto 11 trasa 8.5 - mam nadzieje, ze z przejechanymi kilometrami jeszcze troszku spadnie

pełny raport Toyota Podwójna kabina 2.5 D-4D

autor: edward, dodano: 06.03.2009 19:54

Zużycie paliwa niskie jak na taki samochód. (

pełny raport Toyota Podwójna kabina 2.5 D-4D
Dodaj typowy słaby punkt

Prośby o diagnozę

Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Toyota Hilux

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Toyota Hilux

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Toyota Hilux
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Toyota Hilux, oglądali także