Szukaj

Informacje o Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Pickup

Konkurenci oferują mocniejsze jednostki napędowe, ale Toyota specjalnie się tym nie przejmuje. 150-konny diesel 2.4 D-4D nie jest demonem prędkości, ale za to odwdzięcza się trwałością. Do pracy oraz jazdy w terenie wystarczy. W dłuższe trasy lepiej poszukać innego auta.

Powagosław

Toyota bardzo długo zabierała się za nowego Hiluxa. Coś, co w segmencie aut osobowych byłoby nie do pomyślenia, w tej klasie aż tak Toyoty nie uwierało, głównie z uwagi na fakt, że Hilux pozostawał klasą samą w sobie. Dziś jest jeszcze piękny.

~Powagosław
Luzacjusz

Dziś nawet pick-up musi wyglądać atrakcyjnie, tym bardziej, że kosztuje niemało i bynajmniej nie służy wyłącznie do wożenia cegieł. Hilux dziś, to Cristiano Ronaldo w ciele Pudzianowskiego. Panom się spodoba.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2020 roku
Pojemność skokowa 2393 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1600-2000 obr/min
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 92 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Układ jezdny

Wybrane oceny

2,6
~Lesiewicz
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto z problemami. Pękają ramy (po cichu serwisy robią zdjęcia i wysyłają do Warszawy - jak przyjeżdza się do autoryzowanego serwisu; problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy); automatyczna skrzynia biegów wytrzymała u nas 160 000 km normalnej jazdy (bez katowania i offroadów). Autoryzowany serwis utrzymuje, że wtryski i pompa paliwa są do wymiany po 160 000 km (podobno to się zdarza); nie potwierdzają tego dwa nieautoryzowane serwisy (proszę kontrolować potrzebne naprawy w serwisach). Koszt wymiany takich wtrysków (bodajże pizoelektrycznych - wedle opinii jednego fachowca nie nadających się do zabiegu regeneracji) wraz z regeneracją pompy paliwa to około 25 tysięcy złotych - jeden wtrysk po rabatach to jedyne 3 tysiące złotych, do tego dochodzi koszt regeneracji pompy paliwa i robocizna. Problemy z wiązką elektryczną (jeszcze na gwarancji). Kuna zjadła przewody (warto zainwestować w antykunę - ale tego nie usłyszeliśmy podczas kupowania samochodu, tylko podczas wymiany przewodów elektrycznych (a to już nie podlega gwarancji). Generalnie samochód wpisujący się w trendy współczesnej, marnej i drogiej motoryzacji.
4,5
~whynot
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto spełnia moje oczekiwania, bo potrzebowałem samochodu z dużą przestrzenią ładunkową. Do doskonałości brakuje lepszego rozwiązania kilku elementów nadbudowy na pace (szczególnie zamknięcia uchylnej tylnej klapy), ale jak wiadomo nie odpowiada za to producent samochodu. Hiluxa bardzo przyjemnie się prowadzi, a kamera z tyłu klapy rozwiązuje problemy podczas parkowania. Dobrze radzi sobie w terenie. Tempomat umila jazdę autostradą. Samochód na wskroś uniwersalny, zwłaszcza, że często muszę zjeżdżać z asfaltu.
4,7
~S.
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto do pracy. Jeśli potrzebujesz niezbyt szybkiego pickupa to ideał.
Średnie spalanie dla Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
9,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Ten samochód ma wadę fabryczna, nie we wszystkich egzemplarzach ujawnia się ale wiem że w Polsce są 2 mój i ktoś jeszcze trafił. Niecały 1 tys km i check engine , przez 10 miesięcy 15 wizyt serwisowych, 1 wizyta mechanika z centrali i 1 wizyta Belgów - auto dalej nie naprawione. W samochodzie wymienione , sonda lambda , sterownik komputera nowa mapa wgrana. Niecały rok a po zimie na wszystkich chromach powychodziły pęcherze tylko listwy przy szybach całe, na zabudowie oryginalnej też wszystkie klamki do wymiany. Przycisk na kierownicy po 2 miesiącach się starł, lakier na progach podobnie ściera się przy wysiadaniu, gałka zmiany biegów też starta. Zawieszenie tył cały czas skrzypi, smarują ale to nic nie daje ( w ich demonstracyjnym podobnie jest) Olej w skrzyni biegów fabryczny nic nie wart po wymianie na nowy odrazu inny samochód. Wtryskiwacze w nich też są trefne i wymieniają na nowe. Manual oczywiście miej pali średnio 10,5l automat 11-12 l System start stop w automacie to nieporozumienie.
9,0
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
120 tyś i średnie spalanie 9.8l, jazda dużo po górach jakieś trasy, czasami przyczepka i spory ładunek. Jak ktoś się nie spieszy to można uzyskać bardzo ekonomiczną jazdę Jak na auto takich gabarytów rekord poniżej 6 l/100km na trasie zakopane-szczyrk ale było trochę z górki. Jednak jak się przyciśnie na autostradzie to i 18l spali
8,7
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Tylko jazda jak stary pryk pozwoli na osiągnięcie wyniku 8czy nawet delikatnie poniżej 8 litrów, z ppa+minikoparka 17-18. Ogólnie nie wart swojej kosmicznej ceny ale cóż....spłacę i sprzedaję. Nalot rdzy na ramie w serwisie nie robi wrażenia. Przebieg 40tyś.

Usterki Toyota Hilux VIII

Liczba wpisów: 4
Rdza na ramie
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • nadwozie
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 0
Nowe auto 14 miesięcy wyraźne ślady korozji głównie na spawach odpowiedź dealera samochodowego :"Odpowiadając na Pana poniższe zgłoszenie reklamacyjne informuję iż: Zgodnie z zapisem z książki gwarancyjnej pkt 6.2.3 ''Gwarancją nie są objęte uszkodzenia blach nadwozia, czy powłoki lakierowanej, bądź fabrycznych zabezpieczeń antykorozyjnych, jeżeli są one następstwem uderzeń mechanicznych ( np. kamieni, żwiru, piasku itp. ), czy oddziaływania chemicznego (np. ekstremów, soli, kwaśnych deszczów, substancji żrących itp.) , napromieniowania , a także będące konsekwencją złego stanu dróg.'' Na przesłanych zdjęciach doskonale widać drobne kamyki, piasek, żwir które są na elementach podwozia. W związku z tym nie mamy podstaw do uznania naprawy gwarancyjnej."
6 komentarzy
Sami nie potrafią jej zdjagnozować
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Odebranie samochodu TOYOTA Hilux 2017.11. 24.11.2017 – przebieg miedzy 396 – 800 km zapala się po raz pierwszy kontrolka „check engine” BŁĄD P2237 14.12.2017 - przebieg 1661 km – „check engine” wymiana czujnika tlenu, próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 21.12.2017 - „check engine” ponowna próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 03.01.2018 przebieg 2621 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 17.02.2018 przebieg około 5300 km – wymiana chromów po zimie powychodziły pęcherze na wszystkich wymieniono osłony lusterek, listwa maski, pozostałe elementy zamówiono. 05.03.2018 – pomalowano progi i poprosiłem o naklejenie foli, ponieważ już po 2-3 miesiącach użytkowania farba zaczęła się ścierać z progów 19.04.2018 przebieg 8616 km - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 18/24.05.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, WYMIANA CHROMOWANYCH KLAMEK 18.06.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, próba naprawy zgodnie z wytycznymi TOYOTA MOTOR POLAND 27.06.2018 przebieg 12321 km - „check engine” 16.07.2018 przeb. 13510 km - „check engine” wizyta serwisanta z centrali Toyoty próba naprawienia zalecenie wymiany dodatkowo sterownika komputera oraz wymieniono Klamka klapy tył, atrapa (grill), chromy na halogenach oraz klamki na zabudowie tył. 03.08.2018 – 15000 km przegląd oraz wymiana wytartej gałki zmiany biegów oraz przycisków na kierownicy, oraz dodatkowo wymiana oleju w skrzyni biegów bo miałem zastrzeżenia do jej pracy po wymianie od razu inny samochód. 21.08.2018 - „check engine” 06.09.2018 – samochód zabrany do TOYOTA MOTOR POLAND na tydzień przyjechali TECHNICY Z BELGI. 24.09.2018 - „check engine” dojechał już sterownik komputera wymieniono na nowy OCZYWIŚCIE NA WSZYSTKO TU WYPISANE MAM PAPIERY, ŻEBY NIE BYŁO ŻE COŚ ZMYŚLAM!!!
3 komentarze
Grzane fotele
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W jednym z pakietów TMPL oferuje skórzaną tapicerkę. Swoją drogą , bardzo ładną. Niestety po prócz wyglądu ma ona także właściwości izolacyine co powoduje, że podgrzewanie foteli jest nieskuteczne. W mojej opinii te dwie opcje skóra / podgrzewane fotele powinny sie wykluczac.
1 komentarz
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina