Szukaj

Informacje o Toyota Supra III

Lata produkcji: 1986 – 1993
Segment: Auta sportowe

Toyota Supra III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Toyota Supra III

Liczba ocen: 17
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~PAt
Toyota Supra III
Coupe 3.0 Turbo 235KM 173kW
Taki samochód można teraz kupić za kilkanaście tysięcy złotych - a w zamian otrzymujemy, super sylwetkę!, naprawdę sportowe zawieszenie (projektowane przez Lotusa), silnik, który pieknie brzmi o bardzo wysokiej kulturze pracy, a do tego pali mniej niż małe auta typu GSI, GTI (2 litrowe wyżyłowane jednostki palą grubo ponad 12 litrów). Do tego wszystkiego wnętrze jest naprawdę ponadczasowo zrobione - osobiście mam zamiar kupić nowy model Supry (MK4 - Twin Turbo), ale wnętrze mojego modelu jest po prostu piękne w porównaniu do MK4, a do tego znacznie obszerniejsze! - w nowym modelu praktycznie nie ma bagażnika, a z tyłu facet 190 cm chyba na pewno nie wsiądzie! Jeździłem w swoim życiu bardzo wieloma różnymi pojazdami (sportowe, terenowe, limuzyny, zarówno japońskie, niemieckie, francuskie jak i włoskie) i na pewno nigdy nie zamienię jej na żadne małe, auto miejskie! Następna również będzie tylko Supra!!!
4,5
~Zegarmistrz
Toyota Supra III
Coupe 3.0 24V 204KM 150kW
Przykuwające uwagę gran turismo dla świadomego nabywcy. Jeśli chcesz się ścigać na torze, driftować na suchym asfalcie gdy jest ciepło to nie ten adres. Jeśli jednak chcesz podróżować stylowym autem w całkiem komfortowych warunkach a na górskiej drodze poczuć się jak Bjoern Waldegard* to bedziesz mega zadowolony. *) dotyczy auta z manualną skrzynią ;)
3,8
~Tomek
Toyota Supra III
Coupe 3.0 Turbo 238KM 175kW
Samochód wyprodukowany w Japonii, mający 17 lat posiada dosłownie kilka ognisk korozji, a perforacje (w 2 miejscach) powstały z podów niewłaściwej eksploatacji np.: piasek pod kołem zapasowym, czy kamyki i luźno leżące klucze w bocznym schowku w bagażniku. Mechanika działa w zależności jak się o nią dba-ja dbam.
Toyota Supra III