Szukaj

Informacje o Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab 2.0 BiTDI 163KM 120kW 2010-2016

Lata produkcji: 2010 – 2016
Segment: Pickup

W najnowszym wcieleniu dostępny jest dumny 3.0TDI w dwóch wariantach mocy. Konkurencja wykorzystująca mniejsze jednostki napędowe potrafi być oszczędniejsza i przede wszystkim tańsza od Amaroka, ale tytan od Volkswagena przynajmniej ładnie brzmi i jak na pickupa jest naprawdę szybki. Już słabszy wariant 204KM ma się czym popisać na drodze – spontanicznie reaguje na polecenia kierowcy i łagodnie uwalnia moc. Z kolei wersja 224KM bez większego problemu prześcignie większość typowych aut, a to już coś. Trzeba tylko przełknąć średnie spalanie dochodzące do 10l/100km.

czytaj więcej
Powagosław
Pickup z klasą, bez wątpienia jeden z najładniejszych na rynku. Projektantom Volkswagena udało się zawrzeć typową dla tej klasy masywność z zachowaniem wrażenia lekkości. Amarok, w przeciwieństwie do wielu konkurentów, nie stara się wyglądać jak bateria przeciwlotnicza. ~Powagosław
Luzacjusz
Dwa słowa: „Za późno!”. I to co najmniej o jakieś dwa lata. Gdyby tak wyglądający Amarok debiutował w roku 2008, dziś byłby najlepiej sprzedającym się pickupem w Europie. Ale jeśli będzie nim po roku 2012, znaczyć to będzie, że warto było czekać. Aha, i że koniec świata to lipa. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1500-2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Uszkodzony amortyzator
  • Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab
  • zawieszenie
  • 36 tys. km
Prawy przód wylał amortyzator. Auto nie wiedziało terenu, jezdzi tylko asfaltem.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Kopci na bialo i pobiera olej
  • Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab 2.0 TDI 122KM 90kW 2010-2012
  • silnik
  • 136 tys. km
Witam moj amarok od jakiegos czasu zaczol kopcic na bialo,dym smierdzi spalonym olejem.
Problem rozwiązany
1 komentarz
1) Samoistne uszkodzenie tylnego mostu.! Uderzenia przy lekkim dodaniu gazu, czyli np. w czasie skokowych podjazdach w korku, czuć takie uderzenia jakby ktoś z tyłu uderzył lekko w auto.! Nigdy auto nie było nadmierne eksploatowane.! Chociaż termin "nadmiernie" jest czymś z założenia nieznanym w przypadku tego rodzaju auta, przecież to Wół roboczy stworzony z myślą o ciężkiej pracy, również w trudnym terenie (funkcja Offroad.!) Ani razu nie podpinałem przyczepy, żadnych gwałtownych, agresywnych startów.! Jazda wyłącznie po drogach utwardzonych.! 2) Skrzynia biegów DSG z funkcją "S" (Sport), nie lubi gwałtownych zakrętów, zwłaszcza tych z niewielkimi przechyłami.! Wtedy irracjonalne przeciąga biegi, a silnik wyje jakby próbował pociągnąć 40 tonową ciężarówkę z naczepą.! To samo dzieje się jadąc ze sporego wzniesienia, tak w górę jak i w dół.!
  • Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab Facelifting 3.0 TDI 224KM 165kW 2016-2019
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Jak wyżej..
5 komentarzy
Volkswagen Amarok I Pick Up Double Cab