Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy II

Lata produkcji: 1995 – 2003
Segment: VANy
Wprowadzona na rynek w roku 1996, druga generacja Volkswagena Caddy (symbol: 9K) powstała na platformie podłogowej A03, technologicznie natomiast oparta była na Volkswagenie Polo oraz Seacie Ibizie. Samochód zaprojektowany został w biurach projektowych marki Seat, która jest częścią koncernu Volkswagen. W 2005 r. Caddy II został poddany niewielkiemu faceliftingowi, który upodobnił go do Volkswagena Polo III. Przez krótki czas modelem bliźniaczym auta był Seat Inca. Mimo że oficjalnie zakończono produkcję Caddy drugiej generacji w roku 2003, to nadal jest on wytwarzany w Ameryce Południowej.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz

Volkswagen Caddy II – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Krzysiek
Volkswagen Caddy II
Furgon 1.9 SDI 65KM 48kW
Świetny wóz ! Najtwardszy i najlepszy samochód jaki kiedykolwiek miałem ! Po wjeżdżaniu bokiem we wszystkie zakręty , ruszaniu z piskiem z pod świateł, po wjeżdżaniu na pełnym gazie na spowalniacze , po staniu nie odpalanym przez rok na mrozie , deszczu , wietrze itp w samochodzie zepsuł się tylko jeden przekaźnik za 30 złotych , który wymieniłem w 10 minut :D Zawieszenie , tak jak blachy ( ani śladu rdzy ) nie do zdarcia . Jedyne za co mam żal do tego samochodu , to to że wyczerpał mu się akumulator po siedmiu miesiącach nie jeżdżenia ale normalnie to odpala w każdych warunkach. Polecam , polecam i jeszcze raz polecam
2,5
~adam
Volkswagen Caddy II
Furgon 1.4 i 60KM 44kW
Nigdy w życiu nie kupię już vw. Przyznam szczerze, że byłem jednym z tych, którzy uwierzyli w obiegową opinię bezawaryjności vw.Cóż, jak się później dowiedziałem, większośc użytkowników owej marki poziom bezawaryjności ocenia na podstawie dostępności części zamiennych - błąd bo części do vw nie uchodzą za najtańsze - te oryginalne bo zamienniki są na ogól kiepskiej jakości. "Errare humanum est, in errore perservare stultum" - to na koniec łacińskie przysłowie niech będzie przestrogą dla zachwyconych vw - tłumaczenie brzmi: błądzić jest rzeczą ludzką, lecz trwanie w błędzie głupotą.amen
4,0
~Bartek
Volkswagen Caddy II
Furgon 1.9 TDI 85KM 63kW
Silnik 90 KM ALH (turbina ze zmienną geometrią, jednomas)Dobry samochód dla małej firmy, pakowny, ma siłę jeździć. dodatkowo z hakiem i bagażnikiem dachowym. samochód kupiłem z przebiegiem 265tys, przejechałem nim półtorej roku (około 30 tys km) po Norwegii. Samochód jeździł także trasy Nor-PL (1700 km w jedną stronę). Przy obsłudze samochodu starałem się być zapobiegawczy.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy II
6,0 – 8,4
l/100 km
5,9 – 6,0
l/100 km
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,2
Volkswagen Caddy II
Furgon 1.9 TDI 85KM 63kW
zainwestowałem w samochód trochę pieniędzy, natomiast były to bardziej zapobiegawcze naprawy w okolicy 300 tys km. niż awaria->Stop. Przez półtorej roku zregenerowałem alternator i rozrusznik. wymieniłem sprzęgło. Zmieniłem EGR. Wszystkie przewody hamulcowe do tyłu. przeguby oba, łożysko koła lewego, wahacz, łożyska górne amortyzatora. w przyszłym roku planowałem zadbać o blachy i podwozie. Spalanie: po wsiach do 80km/h, lato/zima 5,8 / 7,5-9 (w zależności od temperatury). trasa autostrada prędkości 120-150 7,5-8.5. Po mieście (Kraków) 7-10 (mało jeździłem). 4,8 osiągnąłem na dystansie 1000 km jeżdżąc 50-60 km.h w lecie zwiedzając fjordy.
8,3
Volkswagen Caddy II
Furgon 1.4 i 60KM 44kW
Witam. Mam właściwie Seata Incę, ale to jest to samo auto, więc napisałem tutaj. Gaz mam sekwencyjny z butlą 32 l (tyle się mieści gazu) zamontowaną pod autem w miejscu koła zapasowego. Spalanie 7,6-7,8 l na trasie Katowice - Zgorzelec A4, (pokonana już kilka razy). Prędkość 100 km/h (całą trasę). Paliwo tankowane na BP lub Orlenie. Na lukoilu 2 litry więcej. Litrażowany zimą. Ładunek powrotny 600 - 700 kg plus dwie osoby na pokładzie. Ciśnienie w oponach tylnych 3,5 atm. Zużycie 0,2 litra większe. W ruchu mieszanym 40/60 (miasto/ruch podmiejski) bierze niecałe 10 litrów. Ale wtedy dochodzi benzyna której zużywa od 1 do nawet 2 litrów na 100km zależnie od długości tras i częstotliwości odpalania. Części tanie, silnik prosty, można bez problemu większość rzeczy samemu naprawić. Ja jestem bardzo zadowolony.
7,0
Volkswagen Caddy II
Furgon 1.9 SDI 65KM 48kW
Jechałem tym samochodem do Niemiec i szczerze jestem trochę zaskoczony. Fakt faktem, że nie żałowałem i jechałem nim te 120-130Km/h to spalił mi około 100l/850km/h , około 8-9l/100km, hmm pojedziesz te 100-110km/h to ci spali około 6 l/100, wiadomo "paka" robi swoje, ale ogólnie moge polecić samochód, wygodnie się nim jedzie :)
Nie odpala, migają świece żarowe, po odpaleniu nie równa praca silnika, jak by chodził na dwa gary, kopci, kontrolka od świec mruga,
  • Volkswagen Caddy II 1.9 SDI 65KM 48kW 1995-2003
  • silnik
  • 162 tys. km
Auto normalnie jeździło, wieczorem postawiłem i rano samochód nie chciał zapalić,, kręcił, kręcił i nic, odkręciłem rure od filtra powietrza i prysnołem plaka, auto od razu zapalił, strasznie nim rzucało, jak by chodził na dwa gary, do tego okropny dym, kontrolka od świec żarowych mrugała non stop. Po zgaszeniu i przekręceniu ponownie kluczyka kontrolka od świec dosłownie na ułamek sekundy się zapaliła i zgasła, ponownie odpaliłem , żadnej poprawy. Później vw już nieodpalił. Dodam iż przekaźniki nowe, filtr ropy również, powietrza, auto po dużym co rocznym przeglądzie, rozrząd również roczny( contitech , ina hepu )
Oczekuje na rozwiązanie
włacza się czujnik cisnienia oleju { miganie}
  • Volkswagen Caddy II 1.9 SDI 65KM 48kW 1995-2003
  • instalacja elektryczna
  • 240 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Przy uruchamianiu silnika diesla nie mam podgrzewania świec . Po uruchomieniu włącza się lampka niskiego ciśnienia oleju mimo , że ciśnienie jest normatywne. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu kilku minut w większości zjawisko znika. Czy przyczyną może być usterka stacyjki, czy błędu szukać w sterowniku?
Czujnik położenia wału korbowego
  • Volkswagen Caddy II 1.9 SDI 65KM 48kW 1995-2003
  • silnik
  • 230 tys. km
Witam. Czy wie ktoś gdzie znajdę w VW caddy 1.9sdi 1998 czujnik położenia wału korbowego? Nie mam pojęcia gdzie go szukać, w internecie nic o tym nie ma.
Oczekuje na rozwiązanie
Volkswagen Caddy II