Szukaj

Informacje o Volkswagen Caddy III Kombi

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: VANy
Produkowana w latach 2004-2015, trzecia generacja Volkswagena Caddy była przełomem w historii tego modelu, gdyż porzucała design swoich poprzedników i z mini pick-upa przemieniła się w kompaktowego kombivana. Samochód był mocno powiązany z modelami Golf oraz Touran, z którym miał m.in. wspólną platformę podłogową. Był wytwarzany w zakładach Volkswagena w Poznaniu. Od roku 2007 Volkswagen Caddy III był oferowany także w odmianie rodzinnej Caddy Maxi Life. W latach 2007 i 2008 nagradzany tytułem „Najlepszy mały van” magazynu „Professional Van and Light Truck Magazine”. Auto przeszło facelifting w roku 2010.
czytaj więcej
Powagosław
Najbardziej praktyczny z Volkswagenów po drobnych poprawkach wygląda jeszcze lepiej, ale w tym segmencie wcale nie gwarantuje to sukcesu. Cena wciąż jest problemem. ~Powagosław
Luzacjusz
Volkswagen poszedł na skróty, bo nowe Caddy to raczej odświeżona wersja poprzedniego modelu. Sympatyczna, ale może warto było trochę zaryzykować, jeśli Niemcy mają ambicje, by w tej klasie urwać dla siebie coś więcej. ~Luzacjusz

Volkswagen Caddy III Kombi – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,1 m
Promień skrętu 5,55 m
Długość 4406 mm
Szerokość 1794 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2062 mm
Wysokość 1822 mm
Rozstaw osi 2681 mm
Rozstaw kół - przód 1537 mm
Rozstaw kół - tył 1531 mm
Zwis przedni 878 mm
Zwis tylny 847 mm
Prześwit 157 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2300 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 950 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1170 mm
Szerokość bagażnika 1250 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1353 mm
Wysokość progu załadowczego 575 mm
Drzwi tylne - szerokość 1185 mm
Drzwi tylne - wysokość 1134 mm
Drzwi boczne - szerokość 701 mm
Drzwi boczne - wysokość 1227 mm
Maksymalna ładowność 800 kg
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

2,6
~nigdy_wiecej
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.4 80KM 59kW
niestety auto z przebiegiem ponad 150 000 nadaje sie jedynie do sprzedazy, z solidnosci VW pozostał solidnie chromowany emblemat z przodu. jednakze technokraci babilonu postanowili od dobrych kilku, kilkunastu lat skracac zywot kazdemu wehikulowi. Zatem kupujcie zamozni frajerzy nowe VW Caddy za cene nieadektwatna do trwalosci, jeszcze wiekszy i mniej zamozni frajerzy niech kupuja starsze roczniki i niech pakuja w to cos jak do wielkiej, wielkiej skarbonki. Zaznaczam - tak ma dzisiaj duza wiekszosc aut - tyle, ze inne nie sa tak przewartosciowane jak Caddy mam jeszcze Merecesa W124 uzytkowany rownologle do vw - wymiana oleju i tankowanie, no i lozysko jedno.
2,8
~krzysiek
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
vw caddy 2005 z przebiegiem 250tys wymienilem juz chyba wszystko co mozliwe w tym aucie w ciagu ostaniego roku padlo : turbo skrzynia biegow walek rozrzadu z popychaczami ktore rozwlaily glowice ogolnie nie polecam tego auta po przekroczeniu 200tys km sypie sie strasznie silnik co do karoseri pojawily sie pierwsze ogniska rdzy na bocznych przesowanych drzwiach przy klamce rdza na suwakach od drzwi w zawieszeniu skonczylysie wszystkie tuleje z porzdu ale to juz specyfika polskich drog ogolnie nie kupil bym juz drugi raz tego auta gdyz to juz nie jest ten vw co kiedys zreszta tak jest z wiekszascia marek lepiej kupic starsze auto i jakos sie kulac niz nowe i bujac sie po serwisach i mechanikach ....
3,5
~oszukany klient
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
Nie pisał bym gdyby rozważono moją reklamację 1 Próg ewidentnie rdzewieje na zgrzewach, ewidentna perforacja nadwozia - NIEUZNALI reklamacji nie kupujcie tego auta !!!!! 2 Drzwi przy klamce rdzewieją 3 Drzwi ( te przesuwne )gumową uszczelką wytłukły na karoserji lakier jest już rdza po obu stronach samochodu a wystarczyło nakleić fabrycznie osłonkę Muszę dodać że auto tylko rok stało na dworze.
Średnie spalanie dla Volkswagen Caddy III Kombi
5,3
l/100 km
6,1 – 6,8
l/100 km
10,2 – 11,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,7
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.9 TDI 105KM 77kW
Za kazdym razem po zatankowaniu sprawdzam ile spalil mi samochod. Podalem jak najbardziej rzeczywiste informacje, na temat spalania mojego samochodu. Moj styl jazdy bywa dosc dynamiczny, nie umiem czasami odmowic sobie przyjemnosci wynikajacej z dynamicznego ruszania, choc podejrzewam ze zejsc tym samochodem ponizej 6 litrow bedzie problem, w miescie lub warunkach mieszanych- niewykonalne. Ceny serwisu sa niesamowicie wysokie (w ASO w Zgierzu roboczogodzina 250 zl) Osobiscie serwisuje auto u inz. Jablonskiego na Rezedowej w Łodzi (uwaga, tam sa 2 serwisy vw i audi). Podchodza do kazdego samochodu indywidualnie, naprawiaja je jak swoje wlasne. Dzieki temu, cena serwisowania auta znacznie spada. Mimo wszystko, planuje zmienic samochod na jakis mniejszy (uzywam auta na dojazdy do pracy, 35 km w trybie mieszanym, w jedna strone) plus pozostale przyjemnosci. Rozumiem ze diesle sa ekonomiczne i trwale, ale zdecydowanie ekonomiczniej jest jezdzic na LPG a juz z pewnoscia jest sie wtedy bardziej ekologicznym. Pozdrawiam P.S. dodam tylko, ze to dosc udana konstrukcja, auto nie splatalo zadnego figla. Raz wymienilem (niestety w aso, koszt 750 zl) rolke napinacza paska wielorowkowego, reszta, to elementy eksploatacyjne, klocki, tarcze, oleje... samochodem przejechane ma 167 tys (88 tkm przez ojca, reszte ja. Auto serwisowane w ASO przez pierwsze 4 lata, dzis ma lat 7 i nie sprawia najmniejszych klopotow (no moze poza oswietleniem tablicy rej.), sugeruje wykupienie AC, w przykrych okolicznosciach koszta naprawy moga powalic na kolana
6,1
Volkswagen Caddy III
Kombi 2.0 SDI 70KM 51kW
Jako auto firmowe na jazdę wokół komina wsam raz. Mało awaryjny wymienić zregenerować to co trza lać wache i jeździć. Nie jest to wyścigówka lecz na przemieszczanie się z punktu do A do punktu B wystarczy. Dla osób , które szukają taniego pojemnego auta polecam. Dla wymagających radzę poszukać coś z innej półki.
7,0
Volkswagen Caddy III
Kombi 1.9 TDI 75KM 55kW
zazwyczaj spalanie w granicach 6,6 do 7,2 przy jeździe pół na pół (trasa i miasto) przy prędkościach nie więcej jak 120... maksymalnie 8,2 : 300 km autostrady prędkości 130-140 i dwa dni w korkach w Warszawie
Samochód podczas jazdy gaśnie i później przez dłuższy czas muszę kręcić i kręcić może po dwóch minutach raczej pięciu odpali
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
  • 225 tys. km
Samochód podczas jazdy tak mniej więcej o pół godziny jazdy nagle zaczyna się tak jakby trochę dławić i po wciśnięciu przeze mnie sprzęgła spadają obroty do zera samochód gaśniczy. Od trzech do pięciu minut muszę go chechłać i w końcu zapala wszystko jest okej aż znowu bawię się to samo i na odcinku bodajże 50 km potrafię się to zdarzyć czy 4 razy. Wymieniłem już czujnik położenia, wału wałka rozrządu, pompę paliwa paku też mam nową, cofanie się paliwa też nie wchodzi w grę bo wstawiłem zaworek zwrotny,. Obecnie myślę nad wymianą przekaźnika od pompy paliwa ale tak jak widzę słyszę bo za każdym razem przekaźnik pstryka i słychać pompę, nie wiem czy jest możliwe że podczas jazdy coś się zacina piękna pomiędzy. To wiele jutro może być tak poproszę o odpowiedz.
Problem rozwiązany
1 komentarz
kontrolka na desce rozdzielczej
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • instalacja elektryczna
zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane. zaswiecila mi sie kontrolka w ksztalcie zarowki,pomyslalem ze moze ktoras zarowka sie przepalila nieznam sie i taka mysl mi przyszla do glowy, co to jest i z czym zwiazane.
Problem rozwiązany
2 komentarze
źle zapala na gorącym silniku
  • Volkswagen Caddy III Furgon 1.9 TDI 105KM 77kW od 2004
  • silnik
aby zapalić na gorącym silniku /90 st.na wskaźniku/ trzeba kręcić przez kilka- kilkanaście sekund. Gdy temp.silnika spadnie do ok 70 st, zapala już normalnie. Na zimnym też zapala idealnie. Trwa to już ok. dwa lata. Na początku potrzebował ok sekundy dłużej, teraz kilku sekund. Przyczyny nie znam do dziś. Za wskazanie serdeczne dzięki. wymieniałem czujnik położenia wału, ale bez efektu. Świece żarowe też nowe, bez zmian. komputer nic nie pokazuje- ewentualnie przegrzanie na świecach lub coś podobnego.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Volkswagen Caddy III Kombi