Szukaj

Informacje o Volkswagen EOS Coupe Cabrio

Lata produkcji: 2006 – 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Kompaktowe coupe-kabrio klasyfikowane w segmencie H, produkowane od 2006 roku (na niektórych rynkach, np. w RPA i Australii debiut odbył się rok później). W ofercie Volkswagena model zastąpił Golfa Cabriolet. Pierwowzorem Eosa jest prototyp Concept C zaprezentowany w 2004 roku. Jego projektantem jest Słoweniec Robert Lešnik. Auto bazuje na modelu Golf, dzieli też część komponentów z Passatem, a jego rozmiary plasują go pomiędzy tymi dwoma samochodami. Jego nazwa została zaczerpnięta z filozofii greckiej, od imienia bogini jutrzenki.
czytaj więcej
Powagosław
Jeden z niewielu nieprzeciętnych modeli w katalogu Volkswagena. Smukła i elegancka sylwetka o nienagannych proporcjach, szklany dach, ogólna solidność – zdecydowanie jeden z najładniejszych kompaktowych kabrioletów na rynku. ~Powagosław
Luzacjusz
Przede wszystkim, wielki plus za to, że Eos nie wygląda jak Golf, któremu coś się z tyłu przyczepiło. Ponoć to rynkowy hit w Niemczech. Albo kolegom po zachodniej strony Odry poprawił się gust, albo coś jednak z tym autem jest nie tak. Wierzę w to pierwsze. ~Luzacjusz

Volkswagen EOS Coupe Cabrio – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Średnica zawracania 10,9 m
Długość 4407 mm
Długość z hakiem holowniczym 4510 mm
Szerokość 1791 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 4153 mm
Wysokość 1443 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1941 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1775 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Rozstaw kół - przód 1545 mm
Rozstaw kół - tył 1547 mm
Prześwit 106 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1109 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 952 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 1070 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 909 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1435 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1070 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 380 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 205 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 792 mm
Wysokość bagażnika 537 mm
Szerokość bagażnika 1373 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 839 mm
Kąt natarcia 14,4 stopnie
Kąt rampowy 10,7 stopnie
Kąt zejścia 14,4 stopnie
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Mirosław
Volkswagen EOS
Coupe Cabrio 2.0 FSI 210KM 154kW
Niema drugiego takiego auta na świecie, dlaczego? Pomijając fakt, że posiadam Eos'a z pełnym możliwym wyposażeniem oprócz elektr. siedzeń i multifunk. kierownicy to samochód jedyny w swoim rodzaju z twardym dachem, dach z panoramą i szyberdachem a latem dach w bagażniku. Bardzo wysoka jakość wykonania wnętrza i wyposażenia, nic nie trzeszczy, nie skrzypi i co najważniejsze, niezawodny od 6 lat jak go mam. Jedyne typowe usterki dla tego modelu to zawór EGR, który przy około 200.000km ulega uszkodzeniu. Plastikowe kółko zębate traci zęby, można to uratować odkręcając pokrywę EGR (6 śróbek torx) i przekręcić o pół obrotu kółko zębate na pozycję sprawnych ząbków i naprawiony zawór (u mnie pomogło to na 1 rok), jeżdżę z zepsutym. Zapaliła się lampka ABS, poluzowała się taśma jakaś, mechanik 100zł i po sprawie. To wszystko przez 6 lat i nadal świetnie się spisuje na drodze, zawieszenie, silnik, skrzynia etc. bez zarzutów. Chciałem zmienić auto na inne ale nie znalazłem drugiego podobnego do Eosa a trudno już jest zrezygnować z tego typu kabrioleta. Przy otwartym dachu sylwetka auta jest eksluzywna, auto ma coś w sobie, przyciąga wzrok. Jazda jest komfortowa, przy otwartym dachu konstrukcja auta jest bardzo stabilna. Dużo by tu słodzić ale auto nie jest dla każdego ponieważ jest 4 osobowe i 2 drzwiowe.
4,0
~Xawer197
Volkswagen EOS
Coupe Cabrio 2.0 FSI 210KM 154kW
Słowem wstępu- posiadam Vw Eos 1.6 FSI 116 KM ale na stronie nie było opcji wyboru tego silnika- dziwne. Przesiadka z Diesla na benzyniaka jest wyraznie odczuwalna. Eos nie dysponuje takim momentem obrotowym, przyspieszeniem i szeroko pojeta dynamiką. To samochod ktory ma spokojnie sie toczyc, dawac frajde z jazdy kabrioletem kierowcy i przyciagac uwage przechodniow- z tego zadania wywiazuje sie znakomicie. Reszte opowiem w poszczegolnych kategoriach.
3,7
~Łukasz
Volkswagen EOS
Coupe Cabrio 2.0 TDI DPF 140KM 103kW
Super auto , za nie małe pieniadze ale warte swojej ceny , sweitna jakos,ć super maszyna do tego extra DIESEL POLECAM jak kupować to tylko w Niemczech , najlep[iej w Wolfsburgu , ato w takiej opcji w Polsce kosztuje 10 000 wiecej
Volkswagen EOS Coupe Cabrio