Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.9 TDI

Produkowana od 1997 roku czwarta generacja Golfa. Po raz pierwszy za projekt nadwozia modelu odpowiedzialny był Harmut Warkus, dotychczasowy stylista Audi. Sylwetka Golfa IV była masywniejsza i bardziej opływowa niż kiedykolwiek wcześniej. Rok po jego debiucie, na rynku pojawiła się jego wersja sedan nazwana Bora (w USA i RPA nadal obowiązywała nazwa Jetta). Czwarta generacja modelu przeszła do historii, gdyż w okresie jej produkcji, Golf wyprzedził Garbusa pod względem sprzedanych egzemplarzy (w czerwcu 2002 roku powstał Golf numer 21 517 415). Do zakończenia produkcji w 2003 roku powstało blisko 4 miliony sztuk Golfa IV.

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf IV   1997 - 2006
    Volkswagen Golf IV

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf IV

Silniki Volkswagen Golf IV Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf R Variant - ogniste kombi
 
Nasz test

Audi RS6 dowodzi, że świetne osiągi i nienaganne prowadzenie można pogodzić z ponadprzeciętną funkcjonalnością. Podobnym tropem podążą Golf R Variant. 300-konne kombi z Wolfsburga ma przepastny bagażnik, przyspiesza do "setki" w 5,1 sekundy i rozpędza się do 250 km/h.

Volkswagen Golf Alltrack - więcej niż kombi
 
Nasz test Volkswagen Golf Alltrack

Segment uterenowionych kombi rośnie w siłę. Specyficzne samochody nie tylko atrakcyjnie wyglądają, ale również dobrze się prowadzą i są w stanie zjechać z utartych szlaków. Najnowszą propozycją jest Golf Alltrack.

VW Golf V - skrajny ideał?
 
Nasz test VW Golf V – skrajny ideał?

Nudna stylistyka, mnóstwo elementów wyposażenia za dopłatą i rynek zalany wyeksploatowanymi egzemplarzami. A mimo tego świat zwariował na jego punkcie. Volkswagen Golf stworzył wokół siebie prawdziwą religię. Ale czy warto kupić piątą generację z drugiej ręki?

Volkswagen Golf Variant - szaleństwo poprawności
 
Nasz test Volkswagen GOlf Variant 2.0 TDI 150 KM

Gdy myślisz o samochodzie kompaktowym zawsze gdzieś w tle przebija się Golf. Jeden z najpopularniejszych modeli segmentu C podbił serca kierowców na całym świecie. Volkswagen oferuje Golfa, siódmej już generacji, w czterech wariantach nadwozia: hatchback, cabriolet, sportsvan oraz prezentowanym - Variant,...

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Przeczytaj pozostałe 59 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI 16v @ TDI PD 79,47

Volkswagen Golf 80,89

Volkswagen Golf mk1 gti 79,22

Volkswagen Golf black edition 130 km 84,02

Volkswagen Golf mk3 GTi-Edition 80,47

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

Marcin1985 87,59

tskiper 84,20

djtom 89,17

RAKUS1 99,45

slavwek.ie 86,36

joman1994 86,01

DAMIAN_CC7 90,73

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Ruda
Ruda Cześć wszystkim ;) Macie jakieś sprawdzone sposoby jak pozbyć się rdzy na aut...
Pierwszy miesiąc z nowym samochodem.
Pierwszy miesiąc z nowym samochodem. Właśnie mija pierwszy miesiąc od kiedy odebrałem pierwszy w życiu nowy samochód....
pier kocury
pier kocury Kocur załatwił mi kolejny element do malowania. W zeszłym roku był to błotnik, d...
Dlaczego nie diesel
Dlaczego nie diesel Postanowiłem się z wami podzielić powodami, dla których wybrałem jednak S a nie ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Volkswagen Jetta
2.0 TDI (150 KM)
Hyundai i30
1.6 MPI (120 KM)
Seat Leon
2.0 TDI CR (184 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline
Rocznik: 2011. Przebieg: 106 917 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 34 800 zł
Hyundai i30 CLASSIC 1.4 90 KM CRDI - SUPER CENA! Hyundai i30 CLASSIC 1.4 90 KM CRDI - SUPER CENA!
Rocznik: 2014. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 57 999 zł
Zyskujesz: 13 701 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 103 opinii
  • 4,03
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (90 KM)

jestem 3 wałaścicielem i przejechałem nim 35 tys do tej pory wymieniłem tylko uszczelkę klimatyzatora naprawiałem szybę elekryczną i wymieniłem 3 żarówki świateł mijania, pali tyle że zapominam gdzie ma wlew paliwa, oleju nie bierze, jedyny problem to synchronizator 2 biegu, przy jego wrzucaniu czasami zazgrzyta.

dodał: Czarek
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (90 KM)

jestem zadowolony ze spalania i pracy zawieszenia, osiągi też są bardzo dobre i nawet przy cięższej nodze spalanie się znacząco nie zwiększa minus to mało miejsca w środku i parujące szyby i za to niestety nie kupiłbym go ponownie

dodał: StyQ
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (90 KM)

Samochód z tym silnikiem jest godny polecenia - bardzo dobry stosunek ceny do jakości i osiągów. Samochód bardzo ekonomiczny. W zimie nie ma żadnych problemów z rozruchem silnika.

dodał: gpbb
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (90 KM)

GOLF to sprawdzona marka na rynku motoryzacyjnym ktorej nie trzeba sie obawiac przed zakupem , warto poszukac zadbanego modelu...powodzenia w poszukiwaniach i na drodze.

dodał: loipop@interia.pl
Volkswagen Golf Hatchback 1.9 TDI (90 KM)

wiem, że napewno kupię sobie MK5 tylko szkoda mi na razie sprzedawać tego golfa, jest taki piękny. ale mąż już przebąkuje że mu się nudzi i by sobie znowu zmienił...

dodał: Tryniusia

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf V Bluemotion Volkswagen Golf IV Volkswagen CrossGolf Volkswagen Golf IV Last Edition Volkswagen Golf VII Sportsvan 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf R Touch Concept (2015) Volkswagen Golf VII GTD 5d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Trendline - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VI GTI Cabrio Volkswagen Golf III Hatchback - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
61 930
Przejechany dystans
49 691 731 km
Zatankowanego paliwa
2 404 163 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 518
Wydanych pieniędzy
3 581 004 zł
Średnie wydatki na auto
1 240 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 892
Wydanych pieniędzy
3 899 161 zł
Średnie wydatki na auto
1 350 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 889)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.9 TDI

Na podstawie 158 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: oskaju1988@op.p, dodano: 25.03.2008 12:27

I tutaj otwieram worek z najjasniejszym atutem Golfa MK4 z silnikiem diesla. Uwaga : spalanie na trasie, rekord rekordów, jadąc sam, z wylaczona klima, i otwarta jedna szyba (radio tez gralo) osiagnalem wynik 3,5 l /100 KM! Zaznaczam, ze bylo to spalanie średnie z trasy ok, 40 kilometrow! Jakim cudem ? 6 bieg i predkosc rzedu 65 km/h :) Nie katujac sie oczywiscie zbyt mocno (nie potrafie wolno jezdzic..) przy predkosciach rzedu 100 - 120 km/h silnik zadowoli się ok 5l/100 km - co dla mnie jest wynikiem rewelacyjnym, zeby nie powiedziec bezkonkurencyjnym! Przy mocy auta 130 KM i poteznym momencie obrotowym takie spalanie to naprawde bajka! Nie zdarzylo mi się jeszcze wyjśc poza 10l/100km - a przyznam, ze predkosci rzedu 220 km/h w tym aucie nie sa mi obce :) Dla kręcacych glowa - mozna oczywiscie sie sugerowac Clio 1,5 dCi lub innym superoszczednym samochodzikiem ale pamietajcie - takie osiagi, taka frajda i takie spalanie to tylko u VW albo Audi :) Podsumowywujac jesli jestes kombinatorem i potrafisz dogadac sie z kierowcami Tirów jezdzisz praktycznie za darmo ;) POZDRAWIAM POSIADACZY VW! 6

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Piotr, dodano: 25.07.2014 19:06

Na prawdę zastanawiam się, jak nieekonomicznie muszą jeździć ludzie, którym średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi ponad 8l/100km. Faktem jest, że silnik 1.6 FSI jest mocno przereklamowany. VW twierdził, że zapotrzebowanie na benzynę będzie niższe przy jednoczesnym wzroście osiągów i dynamiki jazdy. Do tej pory jeździłem zwykłą benzynką 1.4 75KM, więc różnicę na plus czuję, jednak odnoszę wrażenie że Golf mógłby zbierać się lepiej. Samochód mam od 1 roku (jestem drugim właścicielem), w tym czasie przejechałem 23k km (dlaczego nie wziąłem diesla...) Spalanie wygląda mniej więcej tak: 5,3l/100km - trasa 220km z prędkością do 90km/h (średnia wyszła 60 km/h, osobiście przyznam że ciężko jeździ się z taką prędkością... :P) 5,6-5,9l/100km - średnie spalanie jakie uzyskuję na trasie nie jadąc szybciej niż 110km/h 8.9l/100km - największe spalanie jakie uzyskałem po dniu jazdy po mieście latem z włączoną klimą Komputer pokładowy zlicza średnie spalanie do ok. 5500km. W ciągu tego roku za cały czas spalanie średnie (trasa/miasto - 80/20) oscylowało w granicy 6.3-6.7l/100km co potwierdzało się na stacji benzynowej (przy dystrybutorze przeważnie wychodziło 6.5l/100km) Z tym silnikiem trzeba nauczyć się żyć. Dynamiczna jazda kosztuje, na autostradzie 140-160km/h + klima kosztuje ok. 9l/100km, tego się nie ominie. Natomiast przy spokojnej jeździe samochód odwdzięczy się niskimi kosztami eksploatacji :)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6 FSI

autor: Jaro, dodano: 07.09.2010 12:27

Witam. mam golfa kombi IV z 2006 od pół roku. Zrobiłem nim ponad 20 tys. Chodzi super, naprawde nie mozna narzekać. Spalaniem naprawde jestem miło zaskoczony, myślałem że na forach piszą ścieme że tak mało palą- oczywiscie jeżeli nie ma się cieżkiej nogi. Średnio mi pali ok 6 litrów w cyklu mieszanym. Na trasie jak jechałem do budapesztu (4 osoby plus zawalony bagażnik po dach) przy spokojnej jeździe max 110. i bez klimy na odcinku ponad 800 km spalił mi 4.9l(naprawde nie ściemniam)Ale paradoksalnie jak jeździłem do niemiec na autostradzie pomykając 150-160 pali ok 6 l.(mam skrzynie 5ke). Generalnie auto bardzo oszczędne(choć brata bmw 320 w dieslu ze skrzynią 6tką pali mniej)ale jestem bardzo zadowolony. W mieście pali mi różnie ok 6-7 zależy czy sie spiesze czy nie. Nuie ma co sie czarować że auto spali 5 w miescie. jak jeżdze po miescie spokojnie to ok 6-7 pali(tak pokazuje komputer). Na trasie tez bywa różnie jak jechałem z wawy do białego (ok 200 km) i bardzo mi sie spieszyło gdzie 5tke wrzucałem dopiero przy 110 a na odcinkach przekraczałem 200 średnie spalanie mi z tego odcinka wyszło 7.6 l. kwestia jazdy napewno jeżdząc spokojnie w cyklu mieszanym zejdzie sie poniżej 6 litrów

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus IV Hatchback 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Golf IV

Czwarta generacja Golfa weszła do produkcji w 1997roku. Został zmieniony wygląd zewnętrzny, polepszenie technologii budowy karoserii zaowocowało znacznym zwiększeniem sztywności nadwozia.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także