Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Volkswagen Golf V Bluemotion - widok z tyłu
Volkswagen Golf V Bluemotion - prawy bok
Volkswagen Golf V Bluemotion - widok z tyłu
Volkswagen Golf V Bluemotion - prawy bok

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Volkswagen Golf R - w cieniu sławy
 
Nasz test Volkswagen Golf R 2.0 TSI 300 KM

W opinii publicznej zawsze stał w cieniu. GTI jest szybki. GTI świetnie się prowadzi. GTI to. GTI tamto. A co z nim? Przecież jest szybszy. Prawdopodobnie lepszy. Czy nie zasługuje na trochę uwagi? Przyjrzyjmy się ukrytemu w cieniu osiłkowi o złotym sercu. Volkswagen Golf R.

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
 
Nasz test VW Golf GTE

Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Przeczytaj pozostałe 55 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Goferatti 79,82

Volkswagen Golf MOVIE 81,47

Volkswagen Golf 80,51

Volkswagen Golf 86,22

Volkswagen Golf 87,17

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

Marcin1985 88,19

mario72 94,86

janek 92,50

BLASE 86,23

DAMIAN_CC7 92,34

Rafal1977 91,97

joman1994 89,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

małe naprawy ..
małe naprawy .. No czekają mnie małe naprawy ... prawy przegub zewnętrzny ... i trzeba będze s...
Serwis olejowo-powietrzny
Serwis olejowo-powietrzny Wpis nudny, ale z obowiązku umieszczam :) Co prawda serwis został wykonany jakiś...
Pierwszy kontakt z 'nowym' klasykiem...
Pierwszy kontakt z 'nowym' klasykiem... Witam wszystkich! Dziś szybka relacja z tego, co zrobiłem w ostatnie dni. ...
.
. takie małe zapytanko... otóż zbliża się zima i obawiam się, że będę mogła mieć...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Renault Megane
Energy TCe (130 KM)
Audi A3
1.4 TFSI e-tron (204 KM)
Ford Focus
1.6 EcoBoost (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine
Rocznik: 2012. Przebieg: 67 150 km. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 44 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline
Rocznik: 2011. Przebieg: 102 143 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 25 opinii
  • 3,83
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

Poprzednia Brava była bardziej niezawodna, sprzedawałem ją przy 130 000km wtedy środek nie trzeszczał tak jak teraz w golfie. Kupowałem auto równolegle z kolegą z tym że on wziął Megane (niby ultra-awaryjne), za tą samą cene facet dostał bardziej dynamiczne, mniej awaryjne auto i teraz sie ze mnie smieje.

dodał: Marek F.
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

Udane auto.Polecam dla osob lubiących spokojną jazdę wtedy mozna zauważyc ekonomiczność silnik fsi, bez uszczerbku na elastyczności. Dobrze wykonany srodek, ładne nadwozie.

dodał: jaca
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

samochód zdecydowanie nie wart swojej ceny. Przesiadłem się z 4 letniej mazdy 3. Teraz widzę. że nie zawsze nowsze jest lepsze...

dodał: Maciek
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

mialem corolle 2002 ciesze sie bo zmiana na lepsze prawie o klase wyzej

dodał: marcinek
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

idealny samochód dla oszczędnych, tylko ciutke drogi

dodał: lisu

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII GTD 5d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII R Variant (2015) Volkswagen Golf VI Plus Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport Volkswagen e-Golf (2014) Volkswagen Golf VII Hatchback 5d TSI Volkswagen Golf blue-e-motion Concept Volkswagen Golf VII R 5d (2014) Volkswagen Golf VII Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII Sportsvan 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 996
Przejechany dystans
47 294 402 km
Zatankowanego paliwa
2 234 435 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 914
Wydanych pieniędzy
3 370 589 zł
Średnie wydatki na auto
1 245 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 789
Wydanych pieniędzy
3 644 082 zł
Średnie wydatki na auto
1 346 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 708)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Na podstawie 28 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Maciek PX, dodano: 14.07.2011 23:50

Auto pali naprawde malo. Jednak jezeli komus zalezy na dynamice, to niech zapomni o tym silniku. Coś, za coś. Ja do swojego leje pełny bak, 50 litrów (na dzień 14 lipca 2011 - około 250 zł) i nastepna wizyta na stacji benzynowej za jakies 800 km. Samochod naprawde niezawodny. Silnik jak w traktorze. Stary, glosno chodzi i klekota jak teściowa, ale za to taki silnik naprawi kazdy kto ma ochote i troche rozumu oraz doswiadczenia w glowie, za pomoca kilku kluczy nasadowych, srubokreta i kombinerek. Samochod naprawde ogromny. Wozilem rozne osoby, o roznym wzroscie i jeszcze nigdy nikt mi sie nie poskarzyl na brak miejsca. Do bagaznika bez kombinowania wlozylem piec do zabudowy, kilka workow cementu, a nawet pralke, ba. Ponad 50 metrow paneli podlogowych z listwami bez zadnych wystajacych elementow w czasie przewozenia. Ubezpiecznie troche wysokie, bo silnik 1600 cm3 ale jest to do przezycia. Wole doplacic 150 zl do ubezpieczenia, ale robic prawie 200 km za 50 zł niz jezdzic cinquecento w ktorym musze jezdzic w butach "halowkach" bo w innych butach sie nie da jezdzic tym mini-czolgiem... Gdy moj dobry kolega wsiadl za kierownice Golfa przesiadajac sie z auta o 20-lat mlodszego Seata, nie ukrywal ze jezdzi mu sie bardzo wygodnie tym autkiem. Jedyna wada tego auta to gdy ma sie zalozone duze opony to gdy auto stoi, trzeba sie mocno szarpac z kierownica, ale jak juz autko sie powoli rozkula to nie ma problemu. No i znajdzie sie jeszcze jedna wada, ale to bardziej o leniwcach mowa - brak centralnego zamka, ale mozna sie przyzwyczaci. Naprawde polecam i nie żałuje swojego wyboru.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6 D

autor: Bajer, dodano: 19.04.2010 02:39

Witam. Golf 4 1.6 8v 74kw (101ps. kod silnika AKL) z automatyczną 4-ro biegową skrzynią. Auto w idealnym stanie, jeździ na dużych kolach 225/45R17, oczywiście w lato. Tankowane jest tylko 98 Dynamic z Lotosa rzadko inne 98. Spalanie w mieście w okolicach 10l/100km. Dynamika wystarczająca do przemieszczania się z punktu A do punktu B dla kogoś kto nie potrzebuje emocji podczas jazdy. Auto na codzień robi ok 30 km do pracy i spowrotem, często z wlączoną klimatyzacją. Trasa poza miastem na spokojnie, tz. w sznurku pojazdów bez jakiegoś nagminnego wyprzedzania 7-7.5l. Jazda autostaradowa..... i tu pojawia się problem. Skrzynia ma "krókie biegi" co sprawia że silnik kręci się wysoko przy większych prędkościach, 140km/h to ponad 4,5 tyś. obr. i zużycie wynosi 12-14l. Raz pojechalem 180 ale obrotomierz malo nie chcial się zawinąć jeszcze raz od okola........dochodzil do czerwonego pola. Więc auto typowo miejskie. Wręcz idealne dla kobiety. Z usterek do tej pory wymieniony zostal czujnik temp. silnika, silownik elektryczny klapy bagażnika, zerwana linka podniśnika szyby. Nie licząc spraw eksploatacyjnych- hamulce, oleje, filtry, rozrząd. Auto mam od 4 lat, przy zakupie mialo 250 tyś.km prawdziwego przebiegu, teraz zbliża sie 300tyś. i żona nawet nie chce slyszeć o zmianie na coś nowszego. Cale szczęście mam swoje (też VW Group)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6

autor: Marcin , dodano: 16.12.2012 15:34

Witam posiadam Golfa IV z 2001r 1.9 tdi 110 samochód zakupiłem od pierwszego właściciela w Niemczech z przebiegiem 210 tyś km jest to mój pierwszy diesel , jeśli chodzi o spalanie czytając wcześniejsze opinie przed kupnem auta nie chciało mi się wierzyć że ten samochód tak mało może palić ,wracając z Niemiec po kupnie samochodu trasa Nurnberga - Łódź 900 km samochód spalił średnio 3,8 litra na 100 km przy prędkości 110-120 km/h co było dla mnie oszałamiającym wynikiem.Jeżdżąc do pracy 25km w jedną stronę spalanie nie przekracza 5,5 litra zaznaczam że samochodem poruszam się raczej spokojnie po mieście nie przekraczam 100 km/h jeśli chodzi o kosztu utrzymania samochód ceny części są w bardzo przyzwoite kompletne zawieszenie przód marki Febi wahacze drążki i końcówki i osłony przegubów nie przekracza 600 zł porównując z moim poprzednim autem BMW e39 gdzie za remont zawieszenie zapłaciłem 1.800 zł i nie było wymienione całe a wahacz lemfordera kosztował mnie 350 - 400 zł to tu jest bajka :D pozdrawiam wszystkich użytkowników GOLFA IV

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Hatchback 1.6 FSI 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także