Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Volkswagen Golf V Bluemotion - widok z tyłu
Volkswagen Golf V Bluemotion - prawy bok
Volkswagen Golf V Bluemotion - widok z tyłu
Volkswagen Golf V Bluemotion - prawy bok

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
 
Nasz test VW Golf GTE

Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

Przeczytaj pozostałe 53 artykuły o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf  złoto-czarny 79,19

Volkswagen Golf II  Manhatan 79,30

Volkswagen Golf mk1 gti 80,38

Volkswagen Golf GTI 82,92

Volkswagen Golf GTI 16V Edition One 82,16

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

LukasTD 86,39

DAMIAN_CC7 92,49

MaArek77 95,14

cyku_21 84,95

joman1994 91,23

albert 86,00

Knoppers 91,41

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

AWARIE, AWARIE, AWEARIE !!!
AWARIE, AWARIE, AWEARIE !!! Brak pomysłu co się już z tą furą dzieje...sonda lambda wymieniona, czujnik temp...
Polerka
Polerka Ostatnio było o niebieskich żarówkach a teraz bedzie tez o niebieskim tylko kolo...
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu
Pan się uśmiechnie i pokaże ząbki ... wymiana postojówek po mojemu By nie było nudno ... auto niebieskie to wpadło mi do głowy aby postojówki równi...
Kuny koty i inne sierściuchy
Kuny koty i inne sierściuchy Witam W pewnym momencie użytkowania poprzedniego samochodu pojawił się proble...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Peugeot 308
1.2 PureTech (130 KM)
Skoda Octavia
2.0 TDI (184 KM)
Citroen C4
1.6 16v VTi (120 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.
Cena: 64 200 zł 51 900 zł
Zyskujesz: 12 300 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 25 opinii
  • 3,83
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

Poprzednia Brava była bardziej niezawodna, sprzedawałem ją przy 130 000km wtedy środek nie trzeszczał tak jak teraz w golfie. Kupowałem auto równolegle z kolegą z tym że on wziął Megane (niby ultra-awaryjne), za tą samą cene facet dostał bardziej dynamiczne, mniej awaryjne auto i teraz sie ze mnie smieje.

dodał: Marek F.
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

Udane auto.Polecam dla osob lubiących spokojną jazdę wtedy mozna zauważyc ekonomiczność silnik fsi, bez uszczerbku na elastyczności. Dobrze wykonany srodek, ładne nadwozie.

dodał: jaca
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

samochód zdecydowanie nie wart swojej ceny. Przesiadłem się z 4 letniej mazdy 3. Teraz widzę. że nie zawsze nowsze jest lepsze...

dodał: Maciek
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

mialem corolle 2002 ciesze sie bo zmiana na lepsze prawie o klase wyzej

dodał: marcinek
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

idealny samochód dla oszczędnych, tylko ciutke drogi

dodał: lisu

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen Golf VI GTI Cabrio Volkswagen Golf VII GTD 5d 2.0 TDI-CR 184KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII R 5d (2014) Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VI Kombi Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport Volkswagen Golf VII TDI - wersja amerykańska Volkswagen e-Golf (2014) Volkswagen Golf IV
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
55 635
Przejechany dystans
43 221 090 km
Zatankowanego paliwa
2 188 099 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 799
Wydanych pieniędzy
3 327 385 zł
Średnie wydatki na auto
1 250 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 366
Wydanych pieniędzy
3 559 112 zł
Średnie wydatki na auto
1 337 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 662)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Na podstawie 27 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: zq, dodano: 08.09.2009 15:58

Witam, Autko kupiłem dwa miesiące temu, zrobiłem około 5kkm. Mam w zwyczaju, że do każdego auta robię arkusz kalkulacyjny i notuję wszystko: każde tankowanie z przebiegiem i datą, każdą naprawę (nawet najdrobniejszą, typu wymiana żarówki). Moje spostrzeżenia odnośnie spalania (najczęściej 2 osoby z niewielką ilością bagażu): - jazda w mieście przy przejazdach średnich rzędu 3-5 km i bez żadnych szaleństw: 6,4l/100km - ostrzejsza jazda po mieście (odczyt z komputera): 8l/100km - jazda stylem emeryta (max 90km/h i zero agresji w operowaniu prawą nogą) na trasie - 4,2l/100km (ale tak się nie da prawie jeździć) - normalna jazda na trasie - 4,8l/100km - dodatkowo dłuższy pomiar (1800km - z czego 1300km czysta trasa nad morze) - 4 osoby, auto zapakowane na maksa, duża część przejechana przy małym natężeniu ruchu - 4,8l/100km * po pierwszych dwóch tankowaniach okazało się że komputer zaniża o około 10% - wykonałem korektę ustawień kompa i teraz pokazuje dokładnie to, co wychodzi na dystrybutorze. * wszystkie testy z włączoną cały czas klimą

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: Patryk, dodano: 31.10.2013 15:32

Auto mam od początku roku i już zrobiłem nim 20 tyś km, więc instalacja LPG się zwróciła. Na początku były problemy z gazem, ale jakoś się "ułożyło". Co do spalania, to waha się ono zazwyczaj od 9,6 l do 11.5. Przy czym najniższe spalanie osiągnąłem przy jeździe w trasie około 100 km/h (pasażer + kierowca + bagaże nieduże). Myślę że wynik ten dało by się poprawić gdyby nie wyprzedzanie i prędkość do 90 km/h, ale po co w sumie... Najwyższe spalanie zanotowałem na trasie jak mi się spieszyło i wiozłem sporo stali w bagażniku czyli 12.5. W lato przy włączonej klimatyzacji spalanie 10-11 l. Jednak należy wziąć pod uwagę fakt, że latem auto szybko się rozgrzewa i od razu przechodzi na spalanie gazu. Zimą na krótkich odcinkach idzie sporo benzyny, i spalanie gazu zaskakująco małe, więc jeśli ktoś dojeżdża do pracy np. 10km to nie polecam. Benzyny nie mam pojęcia ile może zużyć, bo od początku mam w LPG. Instalacja zamontowana to Lovato, a więc średnia półka cenowa. W sumie nie wiem jaką ilością gazu auto by się zadowoliło stojąc w korkach w dużych miastach. Na spalanie nie mogę narzekać. Apetyt kontroluję co 400km czyli pełen zbiornik i szacuję, że średnie spalanie to około 10.5 l.

pełny raport Volkswagen Kombi 2.0

autor: bluebox2, dodano: 07.12.2013 10:02

To jest mój pierwszy VW Golf. Mieszkam i pracuję w Niemczech (Niedersachsen)od 2 lat. Samochód kupiłem w sierpniu 2013 tu w Niemczech od pierwszej właścicielki. Miał oryginalny przebieg 193.000 km. Po zakupie zamontowałem instalację BRC SQ24i i od tego czasu jeżdżę na LPG. Moje wyniki to, autostrada: 140-170 km/h (1 os.+ bagaży na maksa 500 kg) = ok 14.7 lpg/100km droga lokalna: 80-110 km/h (1 os. bez bagażu) = ok 10.5 lpg/100km ostra dynamiczna jazda po autostradzie: 140-190 km/h (1 os. bez bagażu) = 19.5 lpg/100km. W mieście nie mam pojęcia, dlatego, że silnik potrzebuje trochę paliwa do osiągnięcia wymaganej temp. przełączenia instalacji na gaz. W lecie trwa to 1-2 min (ok.1km) w zimie 4 min (ok.3km).Dodam, że samochód posiada klimatronik i jest cały czas włączony, opony standardowe 195/65/15 ciśnienie 2.8 bar (trochę większe, ze względu na ilość bagażu jaką wiozę za każdym razem do Polski). Jeszcze ciekawostka z boxem na dachu (Sportac 480 duży)samochód pali więcej średnio + 2-3 lpg/100km. Więc warto nie jeździć z nim niepotrzebnie na dachu. W tej chwili przejechałem ok. 10tys. km na lpg i co mogę zauważyć, to błąd silnika (check engine) który się zapala czasami. W serwisie BRC powiedzieli mi że to przyczyna złych wskazań katalizatora (gaz spala się w wyższej temp) nie wiem ile w tym prawdy, ale nie miało to do tej pory żadnego wpływu na pracę silnika, a sprawdzałem to dwukrotnie w serwisach. Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że największy wpływ na zużycie paliwa ma technika jazdy i stan samochodu (banalne, ale to prawda) ciśnienie w oponach, spokojna i w miarę płynna jazda, nie przekraczanie przy tym silniku obrotów pow. 3tys. wymiana filtrów, świec i regularna kontrola instalacji lpg to cały klucz. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego modelu :)

pełny raport Volkswagen Kombi 2.0

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Hatchback 1.6 FSI 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także