Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Volkswagen Golf V Bluemotion - widok z tyłu
Volkswagen Golf V Bluemotion - prawy bok
Volkswagen Golf V Bluemotion - widok z tyłu
Volkswagen Golf V Bluemotion - prawy bok

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Variant - szaleństwo poprawności
 
Nasz test Volkswagen GOlf Variant 2.0 TDI 150 KM

Gdy myślisz o samochodzie kompaktowym zawsze gdzieś w tle przebija się Golf. Jeden z najpopularniejszych modeli segmentu C podbił serca kierowców na całym świecie. Volkswagen oferuje Golfa, siódmej już generacji, w czterech wariantach nadwozia: hatchback, cabriolet, sportsvan oraz prezentowanym - Variant,...

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Volkswagen Golf R - w cieniu sławy
 
Nasz test Volkswagen Golf R 2.0 TSI 300 KM

W opinii publicznej zawsze stał w cieniu. GTI jest szybki. GTI świetnie się prowadzi. GTI to. GTI tamto. A co z nim? Przecież jest szybszy. Prawdopodobnie lepszy. Czy nie zasługuje na trochę uwagi? Przyjrzyjmy się ukrytemu w cieniu osiłkowi o złotym sercu. Volkswagen Golf R.

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
 
Nasz test VW Golf GTE

Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Przeczytaj pozostałe 56 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 82,17

Volkswagen Golf GTI 16V Edition One 82,15

Volkswagen Golf 86,22

Volkswagen Golf GTI 2.3 V5 Highline 82,21

Volkswagen Golf GTI TDI+ Wulgarwagen 83,72

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

Phill4 90,78

venom 85,05

LukasTD 86,62

scrag 91,37

slavwek.ie 84,86

autre2003 85,92

Mariusz_Tychy 85,33

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Centralka
Centralka Kilka dni mi zeszło ale wreszcie skończyłem ;) nowy centralny zamek do golfiny.....
I chyba po problemie...
I chyba po problemie... Okazało się, że moje wcześniejsze obserwacje co do DSG nie były wyimaginowane :)...
maly starter
maly starter Z racji ze stałem się głównym użytkownikiem gulfa postanowiłem trochę w nie...
Przygotowanie do zimy
Przygotowanie do zimy Co prawda zima ma przyjść dopiero w styczniu, ale lepiej dmuchać na zimne ;) Dzi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Volvo V40
D3 (150 KM)
Hyundai i30
1.4 CRDi (90 KM)
Volkswagen Jetta
1.4 TSI (122 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Mitsubishi Lancer LANCER 1,6 117KM SPORTBACK INFORM MY'15 Mitsubishi Lancer LANCER 1,6 117KM SPORTBACK INFORM MY'15
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 86KM .
Cena: 63 890 zł 56 890 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Hyundai i30 Classic Plus Hyundai i30 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 19 677 km. Silnik: 1.4 74KM .
Cena: 44 800 zł 44 800 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 25 opinii
  • 3,83
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

Poprzednia Brava była bardziej niezawodna, sprzedawałem ją przy 130 000km wtedy środek nie trzeszczał tak jak teraz w golfie. Kupowałem auto równolegle z kolegą z tym że on wziął Megane (niby ultra-awaryjne), za tą samą cene facet dostał bardziej dynamiczne, mniej awaryjne auto i teraz sie ze mnie smieje.

dodał: Marek F.
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

Udane auto.Polecam dla osob lubiących spokojną jazdę wtedy mozna zauważyc ekonomiczność silnik fsi, bez uszczerbku na elastyczności. Dobrze wykonany srodek, ładne nadwozie.

dodał: jaca
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

samochód zdecydowanie nie wart swojej ceny. Przesiadłem się z 4 letniej mazdy 3. Teraz widzę. że nie zawsze nowsze jest lepsze...

dodał: Maciek
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

mialem corolle 2002 ciesze sie bo zmiana na lepsze prawie o klase wyzej

dodał: marcinek
Volkswagen Golf Hatchback 1.6 FSI (115 KM)

idealny samochód dla oszczędnych, tylko ciutke drogi

dodał: lisu

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Plus 1.6 FSI Trendline - galeria redakcyjna Volkswagen Golf VII Hatchback 5d Volkswagen Study Golf R Volkswagen Golf VII GTI Concept - wersja amerykańska Volkswagen Golf V Kombi Volkswagen Golf R Touch Concept (2015) Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology Volkswagen Golf VII GTI Concept Volkswagen Golf R Volkswagen Golf VI GTD
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 681
Przejechany dystans
48 210 608 km
Zatankowanego paliwa
2 291 352 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 108
Wydanych pieniędzy
3 433 712 zł
Średnie wydatki na auto
1 247 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 097
Wydanych pieniędzy
3 673 565 zł
Średnie wydatki na auto
1 334 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 754)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Na podstawie 28 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mario, dodano: 24.07.2012 15:25

Silnik ATD. Wersja specjalna Ocean. Na przestrzeni 60 tysięcy km żadnych awarii, poza żarówkami, ale założyłem dzienne LEDy z automatem we wloty powietrza i spokój jest. I nie muszę pamiętać o włączaniu świateł. EGR elektronicznie ograniczony na minimum, zaciski hamulcowe nasmarowane smarem miedzianym, komplet śrubek, osłonek i innych częśći ;) Koła 205/55r16. Ciśnienie w oponach co jakiś czas sprawdzane. Ogólnie sam go co jakiś czas przeglądam i robię kontrolne testy za pomocą VAGa. Wymiana oleju (najtańszy oplowski do PD), tankowany najtańszymi normalnymi ON w centrach handlowych. Spalanie niezależne od obciążenia osobami, do 0,5 więcej w wakacje na klimie na południu Europy. Na autostradzie do Chorwacji z klimą i tempomatem na 150 km/h - 5.5 litra. Jak jeździ się spokojnie, zgodnie z przepisami to zużycie paliwa jest naprawdę małe. Można osiągnąć wynik ok. 3.9l/100. Przy jeździe w trasie ok. 80 km/h komputer pokazuje 4.5 l/100. W mieście zależy jak się jeździ. Do rozgrzania troszkę więcej pali średnio. Realnie przy jeździe mieszanej najczęstszy wynik spalania to 4.7 - 5.6 l na setkę. Aby przekroczyć 6 litrów na 100 trzeba wyprzedzać innych na światłach i trochę podeptać albo jeździć po 5 km od zimnego silnika. Podsumowując: Spalanie zadbanego Golfa 1.9 TDI 101 KM silnik ATD waha się od 4.5 do ok. 5.7 litrów na setkę. Jeżdżę spokojnie. Komputer po przebyciu 2000 km w mieście pokazuje wynik 5.2 l/100.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: pogromca BMW i , dodano: 06.02.2010 19:34

Mam TDI AJM 115km z 6-bieg skrzynia. ogolnie dla mnie rewelacja, po regeneracji turbo 116koni i 310Nm zamiast 285!!! auto ma zrobiony program w porzadnej firmie na 145PS/390Nm!! poprostu kark lamie, niezaleznie od biegu czuc ze jedzie po dodaniu gazu;) Spalanie nie jest rekordowe na ten silnik bo nie jestem sknera i nie zaluje mu ropy... miasto i dojazdy do pracy w korkach ok 15km w jedna strone a wieczorami male wyscigi i gniebienie wlasisiclei bmw i mercedesow którzy zwylke sa bezradni, niemam na mysli S600 lub AMG itp...270cdi nie daje rady, wielokrotnie sprawdzilem wiec bez oszczedzania to nie wychodzi poza 7,8 l/100km, ile pali jezdzac po miescie ekonomicznienie wiem bo tak nie jezdze. podaje maks spalanie, tarsa jadac powoli to wiem bo mialem przyjemnosc jechac po sniegu niemalze przez 500km potem nieco szybciej bo pusilo i wyszlo mi 5,1 ale mysle ze do pobicia;) natomiast zebym nie wiem jak go butowal na trasie - nie autostrada to wychdzi maks 5,8 nigdy nie bylo wiecej! nie podaje tego co pokazuje komp tylko tankowanie pod korek sposanie km i znowu pod korek.. wiec wg mnie najdokladniejsza metoda.jezdze na ON Verva lub SHELL V-Power Diesel. Szczerze polecam.PS. po cziptuningu spalanie spadlo o ok. 0.3- 0.5 litra

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Frsh, dodano: 09.07.2013 22:44

Spalanie... No tutaj jest trudny orzech do zgryzienia. Silnik o małej pojemności, z turbo > i < kompresorem wymaga bardzo specyficznego traktowania. Jeśli ktoś nie umie się nim obsługiwać spokojnie może widzieć spalanie rzędu 15 l/100 km w mieście, albo i więcej. Przy nieco bardziej uważnym traktowaniu, ale nadal przy dość dynamicznej jeździe, realne spalanie w mieście to ok. 9 l/100 km. Poza terenem zabudowanym /w trasie/ też bywa różnie. Wszystko zależy od od stylu jazdy - przy mojej raczej dynamicznej jeździe + autostrada średnia 6,5-7,0 l /100 km przewija się najczęściej. Przy ecodrivingu udało mi się zejść poniżej 5 l/ 100 km, także jak ktoś chce to może. Z drugiej strony jeśli przyciśniemy ten silnik możemy zobaczyć spalanie >20-25 litrów na 100 km i nie powinniśmy być za bardzo tym zdziwieni... Warto zaznaczyć - ten silnik w manualu wymaga umiejętności i uwagi! Bardzo polecam zautomatyzowaną skrzynię DSG, która po prostu jest ekonomiczniejsza od manualnej, a na dodatek o niebo wygodniejsza (przetestowane vs Passat z 1.8 TSI 160 KM DSG na identycznej trasie, jazda jeden za drugim - różnica 0,5 litra na 100 km). Koszty przeglądów - znowu zależy jak ktoś jeździ... Przy moich nawykach i zużyciu samochodu (czyli generalnie raczej mało kilometrów /jazda po mieście/, ale zdecydowana większość na czerwonym polu) mogę porównać do identycznie użytkowanego Focusa i Civica. Koszty przeglądów w ASO VW Bednarek Łódź były o 30-50% niższe niż analogiczne u konkurencji. Z doświadczeń innych i kwot jakie potrafią sobie liczyć ASO Renault czy Nissana różnice dochodzą kiluset procent :). Napraw jako takich nie miałem - jedyne uszkodzenie poszło z AC. Tylny zderzak + malowanie + mocowanie czujników parkowania kosztowały Allianz jakieś 3,5 tyś złotych, czyli generalnie tyle ile można oczekiwać za taką naprawę w ASO...

pełny raport Volkswagen Hatchback 5d 1.4 TSI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Hatchback 1.6 FSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Hatchback 1.6 FSI 115KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także