Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Plus

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Volkswagen Golf Sportsvan - praktyczne rozwiązanie
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI Highline

Kompaktowe vany coraz częściej udowadniają, że przestronność i funkcjonalność może iść w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi. Golf Sportsvan próbuje zawiesić poprzeczkę jeszcze wyżej, urzekając jakością wykonania.

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI - poprawny typ
 
Nasz test Volkswagen Golf Variant Highline 2.0 TDI

Kompaktowe kombi musi być samochodem na każdą okazję, który sprawdzi się podczas dojazdów do pracy, szybkiej jazdy autostradą, czy wakacyjnego wypadu z kompletem pasażerów na pokładzie. Jak z tych zadań wywiązuje się Golf Variant z silnikiem 2.0 TDI?

Przeczytaj pozostałe 50 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 87,70

Volkswagen Golf II  Manhatan 79,30

Volkswagen Golf 1,6 101 KM 84,38

Volkswagen Golf MK II 2.0 16V ABF 82,81

Volkswagen Golf 82,12

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

RAKUS1 98,73

bandit_bb 89,92

albert 85,30

Lukas G 87,07

Thorne 90,95

Juras23 85,19

Phill4 89,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

"Papierowa" rocznica :)
Właśnie dziś mija rok od zakupu „Helmuta”. Przez ten czas przejechal...
nastepny wyprany...
nastepny wyprany... Witam. Nie dawno pisałem o tym jak wyprałem tapicerkę w Korbie, dzisiaj zrobiłem...
Nowe kapcie
Nowe kapcie W końcu nadszedł dzień w którym czas zmienić opony na letnie. Najlepiej na nowe,...
Zakup auta
Zakup auta Po długim okresie bez auta przyszedł czas na zakup nowego auta. Wybór padł na G...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Skoda Rapid
1.2 TSI (105 KM)
Ford Focus
2.0 Duratorq TDCi DPF (140 KM)
Honda Civic
1.8 i-VTEC (142 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus Demonstracyjny Hyundai Elantra Classic Plus
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 132KM, benzynowy.
Cena: 66 100 zł 58 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny SEAT Leon Style Demonstracyjny SEAT Leon Style
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 069 km. Silnik: 1.4 122KM, benzynowy.
Cena: 86 929 zł 68 990 zł
Zyskujesz: 17 939 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (90 KM)

Bardzo ciekawy samochod.Duzo przestrzeni , ciekawy dwupoziomowy bagaznik z przesuwana kanapa,pakowny, krotki ,zwinny. Nie to co sedan ktorym ciezko zaparkowac w miescie.Minusy, to pompowtryskiwacze i cena.Za to mozna dobrac wyposazenie wg.siebie-a nie jak np w tojocie Auris brak podgrzewanych siedzen, a ESP tylko w najbogatrzej wersj,natomiast w kia Ceed aby byc posiadaczem w/w wyposazenia trzeba kupic najbogatrza wersje i dokupic skorzana tapicerke.

dodał: bartez71@onet.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII Hatchback 5d TSI Volkswagen CrossGolf Volkswagen Golf VII GTD 5d 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM - galeria redakcyjna Volkswagen Golf V 4-Motion Volkswagen e-Golf (2014) Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen Glof VI Volkswagen Golf V Bluemotion Volkswagen Golf blue-e-motion Concept Volkswagen Golf VII GTD (2013)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V 1.6 i (102KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 182 komentarze

1 029 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

adamus75adamus75

Skąd w dyskusji o golfie tylu idiotów? Konkurencja sra ile wlezie? Albo zazdrośnicy jeżdżący trzeszczącymi oplami? W sumie to nie ważne, nie znajdzie się drugie tak pospolite, a zarazem kochane i nienawidzone auto. Użytkuję golfa codziennie i nie narzekam, to dobry wybór, ale przy zakupie trzeba uważać na oszustów. Jak się trafi dobra sztuka i o nią dbamy, to odwdzięczy się niezawodnością. Pozdrawiam 'golfiarzy'

~patriota~patriota

Jezeli kiedy kolwiek nazwales golfa samochodem z ladnym wygladem... To tak jak bys powiedzial ze niemieckie dziewczyny sa ladne. Nawet ich dziewczynami nazwac nie mozna to sa pasztety. Trzeba miec totalne bezguscie zeby otaczac sie czyms co czlowieka uwlacza, upokarza. Kazdy znajomy nawet rodzina by powiedziala stac cie na kogos lepszego. Beda myslec niedosc ze brzydka to jeszcze jeczy jak stara baba tak samo jak niemiecki silnk (kleklekle) Jesli ktos go kupuje w dzisiejszych czasach to tylko i wylacznie z powodu wlasnej niewiedzy. Kto poleca i komentuje ten samochod dobrze to jest za Tuskiem. I dla kazdego wlasciciela golfa powiem tylko tyle ze dla was wszystko jest na odwrot. Zlo jest dla was dobrem, wady sa zaletami. Klamstwo jest prawda. A skoro jeszcze dajecie zarobic niemcom kupujac ich auta to chyba zapomnieliscie im wojne. I na nastepna juz maja pieniadze wlasnie dzieki wam ludziom ktorzy napedzaja ich gospodarke...

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 730
Przejechany dystans
42 138 635 km
Zatankowanego paliwa
2 117 198 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 508
Wydanych pieniędzy
3 214 669 zł
Średnie wydatki na auto
1 251 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 952
Wydanych pieniędzy
3 467 559 zł
Średnie wydatki na auto
1 350 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 569)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Na podstawie 1 raportu spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Vajrus, dodano: 12.04.2011 20:05

Spalanie jakie podałem jest to głównie spalanie miejskie. 12l potrafił mi wypić w zimie, ale to przy jeździe z ciężką noga. 8.3 litra odnotowałem tera przy może troszkę bardziej ekonomicznej jeździe, ale z wyprzedzaniem kiedy trzeba. W aucie po wlaniu środka na czyszczenie wtryskiwaczy spalanie spadło drastycznie:D co mnie bardzo ucieszyło, z 10 na 8.3 w mieście to jest różnica. spalanie 6.3 litra osiągnąłem przy jeździe 80-90 na trasie, wyliczona jest to średnia na 100km. Przyznam ze gdy auto mi spalało po 10/12 litrów w mieście chciałem się go pozbyć, ale teraz gdy pali mi 8/8.5 to nie myślę go sprzedawać. Części tanie, utrzymanie też w miarę tanie, blacha super, przestrzeń w samochodzie też duża. Ogólnie uważam że GolF II w wersji 3D (bo takową posiadam) nadaje się dla kawalera, oczywiście zaznaczę że jest to już 20letni samochód, więc aby nim jeździć i być zadowolonym trzeba lubić takie samochody:) Jedno jest pewne auto ma swój charakter.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.8 i KAT

autor: LuK4Sz, dodano: 31.08.2009 06:44

Posiadam Golfa II 1,3 KAT + LPG z 86 roku, autko na każdym kroku mnie zadziwia gdyż niezależnie od stylu jazdy spala praktycznie przez cały czas w okolicach 7 litrów benzyny, niestety posiadam skrzynię 4 biegową i najmniejsze spalanie jakie odotowałem na długiej trasie to 6,3L benzyny\100km przy stałej predkosci 130-140km\h chwilami 155km\h:) Karmie go V-Pwerem xD daje mu takiego kopa ze II z silnikami 1.8 maja na noc;)), natomiast spalanie gazu to max 8-9L\100km w mieście czyli jakies 18zł to koszt przejechania 100km:)) Ogólnie mogę śmiało pochwalić ten silnik, jak na spalanie rzędu 7litrów moc jest naprawdę zadowalająca mimo, że w dowodzie widnieje liczba 55KM(40KW).W warunkach zimowych przy pelnym obciazeniu ( 5 osob) spalił 9L benzyny. Ceny części i napraw są śmieszne. Dużo zamienników w różnych przedziałach cenowych. Nowy reflektor kosztuje 35 zł:) Wiele części mechanicznych można kupić na szrocie. Jest zwyczajnie smiesznie tanio. Naprawy tanie, bo autko proste. Wiele można zrobić samemu. Wymiana tarcz hamulcowych to 30 min. roboty. Łożyska tylne to samo. Pozdrawiam :)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.3 KAT

autor: Mm, dodano: 29.05.2014 18:34

Silnik w bardzo dobrej kondycji, nic nie dymi nawet przy odpalaniu, pracujący równo, przebieg 198000km. Spalanie na postoju 0.6-0.7l/h Spalanie na postoju z klimą 0.8-0.9l/h Wahania zależne od tego czy już osiągnał 90*C czy zimny. Jadąc w trasie z klimą spala przy 110-120kmh średnio 4,4, bez klimy 4,3 Jadąc w trybie mieszanym 50%miasto %poza spala 4.8-5.0. Jadąc więcej po mieście a mniej po trasie spala 5.5 średnio. Większego spalania nie zanotowałem, nie liczę korków w których się stoi godzinę, bo ile na godzinę stania pali napisałem wcześniej, są to wyniki spalania przy spokojnej jeździe po mieście, ruszaniu średnio-dynamicznym, najszybszym dojściu do IV biegu i jazda na nim w okolicy 1500obr./min. Da sie spalić w mieście więcej, gazując dużo, hamując tylko hamulcami, tylko po co pytam? I tak następne światła sprowadzą Was na Ziemię ;) Jak na auto kombi, wygodne, ważące przeszło 1400kg bez szyny CommonRail to ładny wynik.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także