Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Piąta generacja Golfa debiutowała w 2003 roku. Model został nie tylko odmieniony stylistycznie, w rodzinie Golfów wyróżniał się też największymi rozmiarami. Od 2005 roku oferowany w Europie i USA w wersji sedan pod wspólną nazwą Jetta (w USA Golf V był sprzedawany jako Rabbit). Rok później VW zaprezentował rekreacyjną wersję Golf Plus nazwaną CrossGolf. Na bazie Golfa V powstał też kabriolet-coupe Eos. Golf V nie spełnił oczekiwań rynkowych Volkswagena, dlatego już w 2008 roku, dwa lata przed planowaną wcześniej datą został zastąpiony przez model kolejnej generacji.

Generacje Volkswagen Golf

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf V

Silniki Volkswagen Golf V Plus

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Golf

Seat Leon Cupra vs konkurenci

Wybór hot hatcha nie jest prostym zadaniem. Szczególnie, gdy oczekujemy kompromisów - świetnych osiągów i rozsądnego spalania, efektownego, ale funkcjonalnego nadwozia, bogatego wyposażenia i przystępnej ceny. Jak Leon Cupra wypada na tle konkurentów?

Volkswagen Golf R - w cieniu sławy
 
Nasz test Volkswagen Golf R 2.0 TSI 300 KM

W opinii publicznej zawsze stał w cieniu. GTI jest szybki. GTI świetnie się prowadzi. GTI to. GTI tamto. A co z nim? Przecież jest szybszy. Prawdopodobnie lepszy. Czy nie zasługuje na trochę uwagi? Przyjrzyjmy się ukrytemu w cieniu osiłkowi o złotym sercu. Volkswagen Golf R.

VW Golf GTE - Hybryda z genem sportowca
 
Nasz test VW Golf GTE

Kiedy w roku 1976 na rynku pojawiła się limitowana wersja Golfa GTI, nikt nie przypuszczał, iż tak spodoba się klientom, że Gran Turismo Injection na stałe zadomowi się w ofercie Volkswagena. Sześć generacji i prawie czterdzieści lat później, do duetu GTI oraz GTD dołącza najmłodszy eko-brat, model GTE.

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Przeczytaj pozostałe 55 artykułów o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 82,12

Volkswagen Golf Zwykły TD 86,72

Volkswagen Golf black edition 130 km 83,93

Volkswagen Golf 82,14

Volkswagen Golf IV 85,65

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

TULIPAN 86,28

Mariusz_Tychy 85,03

scrag 91,15

autre2003 90,11

MV-6 99,62

RIF_RAF 84,84

pioneerek 90,71

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Dziwne zachowanie DSG...
Dziwne zachowanie DSG... Auto zrobiło dopiero trochę ponad tysiąc kilometrów, a już mój niepokój wzbudził...
poprawki cz. I
poprawki cz. I Po sprowadzeniu auta z Niemiec w 2009 ktoś stwierdził ze szyber przecieka i ...
Z życia Golfa :)
Z życia Golfa :) Skoro wpisałem co działo sie przez ostatnie rok u tourana to wspomnę co u Golfa....
;)
;) Wczoraj zatrzymując się na mały postój pod sklepem podszedł do mnie Pan pokazują...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Volkswagen Jetta
1.6 TDI CR DPF (105 KM)
Kia Rio
1.4 WGT (90 KM)
Audi A3
1.8 TFSI (180 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine Volkswagen Golf VI 1.4 16V ComfortLine
Rocznik: 2012. Przebieg: 67 150 km. Silnik: 1.4 66KM .
Cena: 44 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »
Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline Volkswagen Golf VI 1.6 TDI Trendline
Rocznik: 2011. Przebieg: 102 143 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 34 900 zł 34 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,23
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Wybrane opinie

Volkswagen Golf Plus 1.9 TDI (90 KM)

Bardzo ciekawy samochod.Duzo przestrzeni , ciekawy dwupoziomowy bagaznik z przesuwana kanapa,pakowny, krotki ,zwinny. Nie to co sedan ktorym ciezko zaparkowac w miescie.Minusy, to pompowtryskiwacze i cena.Za to mozna dobrac wyposazenie wg.siebie-a nie jak np w tojocie Auris brak podgrzewanych siedzen, a ESP tylko w najbogatrzej wersj,natomiast w kia Ceed aby byc posiadaczem w/w wyposazenia trzeba kupic najbogatrza wersje i dokupic skorzana tapicerke.

dodał: bartez71@onet.pl

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf Plus 2005 Volkswagen Glof VI Volkswagen Golf VII Sportsvan (2014) Volkswagen Golf V 4-Motion Volkswagen Golf VI Hatchback 3D Volkswagen Golf VI GTI Volkswagen Golf V R32 Volkswagen Golf VII GTD (2013) Volkswagen e-Golf (2014) Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
57 263
Przejechany dystans
47 420 832 km
Zatankowanego paliwa
2 241 875 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 941
Wydanych pieniędzy
3 378 456 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 823
Wydanych pieniędzy
3 655 750 zł
Średnie wydatki na auto
1 345 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 719)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Na podstawie 1 raportu spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: LuK4Sz, dodano: 31.08.2009 06:44

Posiadam Golfa II 1,3 KAT + LPG z 86 roku, autko na każdym kroku mnie zadziwia gdyż niezależnie od stylu jazdy spala praktycznie przez cały czas w okolicach 7 litrów benzyny, niestety posiadam skrzynię 4 biegową i najmniejsze spalanie jakie odotowałem na długiej trasie to 6,3L benzyny\100km przy stałej predkosci 130-140km\h chwilami 155km\h:) Karmie go V-Pwerem xD daje mu takiego kopa ze II z silnikami 1.8 maja na noc;)), natomiast spalanie gazu to max 8-9L\100km w mieście czyli jakies 18zł to koszt przejechania 100km:)) Ogólnie mogę śmiało pochwalić ten silnik, jak na spalanie rzędu 7litrów moc jest naprawdę zadowalająca mimo, że w dowodzie widnieje liczba 55KM(40KW).W warunkach zimowych przy pelnym obciazeniu ( 5 osob) spalił 9L benzyny. Ceny części i napraw są śmieszne. Dużo zamienników w różnych przedziałach cenowych. Nowy reflektor kosztuje 35 zł:) Wiele części mechanicznych można kupić na szrocie. Jest zwyczajnie smiesznie tanio. Naprawy tanie, bo autko proste. Wiele można zrobić samemu. Wymiana tarcz hamulcowych to 30 min. roboty. Łożyska tylne to samo. Pozdrawiam :)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.3 KAT

autor: DD, dodano: 13.03.2012 01:02

Jak na dzisiejsze czasy pali nie mało, ale też nie ma tragedii. Pali nie wiele więcej od samochodu z 2 litr. silikiem wolnossącym, a przyjemność jazdy o wiele większa. Większość części jest wspólna ze zwykłym golfem. Drogi jest układ zapł. Dobrej marki świece platynowe i kable to wydatek ok. 500, 600 zł. Drogi w naprawach jest 4motion. Części najczęściej dostępne są tylko w serwisie. Trzeba pamiętać o wymianie oleju w haldexie. Sam olej jest dosyć drogi ok 300zł za wymianę. Droższy od silnikowego. Ceny klocków i tarcz hamulcowych dobre. Naprawy lepiej polecać dobrym mechanikom. Średnie spalanie wacha się pomiędzy 10 a 11 litrów. Przy ekonomicznej jeżdzie można zejść do 8 l. moje najniższe spalanie przy tempie spacerowym 60km na 6 biegu to 7.4 rekord. maksymalne spalanie przy korzystaniu ze sportowych osiągów na całej trasie to 18l rekord. Wtedy naprawdę się starałem.Jednak na codzień przy bardzo dynamicznej jeżdzie ciężko przekroczyć 14l. Przy normalnej jeżdzie tak jak wspomniałem wcześniej. fabryczne dane faktycznie pokrywają się z prawdą.

pełny raport Volkswagen Hatchback 2.8 V6 4Motion

autor: Eb, dodano: 22.06.2014 19:23

Golf dziś ma 20 lat, użytkuję go niespełna 3. Cóż mogę powiedzieć? Jeżeli chodzi o silnik to uważam, że 75 koników to za mało (tymbardziej, że po tylu latach jest ich na pewno ciut mniej) - nie jężdże szybko ale o ile taka moc wystarczy do miasta to na trasie przy wyprzedzaniu należy zredukować bieg do 4 i dać mu trochę obrotów "po garach" i jak już poczujemy moc tego motory to wtedy zmienić na 5 (bez tego zabiegu manewr wyprzedzania trwa niebezpiecznie długo). Jest też u mnie w rodzinie Golf z silinikiem 1.9 tdi gdzie spalanie na trasie wynosi średnio 5 litów - ten silnik bardziej polecam. Mi najmniej udało się osiągnąć coś w okolicach 6 litrów spalania - była to jednak dosyć flegmatyczna jazda. W mieście niestety spala mi 10,5 litra benzynki. Z tego co tu czytam to nie jest to najgorszy wynik :) Jeżeli chodzi ogólnie o samochód to myślę, że mamy tu dobry stosunek jakości co do ceny (chociaż czasem handlarze życzą sobie nie wiadomo ile za 20 letni samochód). Ceny części są całkiem tanie. Samochód zawiódł mnie 2 razy przez te 3 lata - raz awarii uległa pompa paliwowa innym razem należało wymieniśc czujnik Halla (na wolnych obrotach potrafił zgasnąć i nie chciał odpalać). Zauważyłem też, że mój egzemplarz nie przepada za korkami w upały (ma wtedy wyraźnie mniej mocy, ale być może to była kwestia wymiany oleju).Poza tym standardowe wymiany części naturalnie zużywających się. Jeżeli ktoś z jakichś względów wolałby zamiast 1.9 tdi jednostkę benzynową to dziś bym wybierał na Jego miejscu 1.8 z LPG. Sa też podobno silniki 1.6 o mocy 101 km ale nie widziałem ich na żywo.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.6

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus V Plus 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf V Plus 1.9 TDI 90KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także