Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Golf/Golf Plus VI Hatchback 5d 2.0 TDI

Szósta generacja modelu produkowana w latach 2008-2012. Początkowo debiut Golfa VI planowany był na rok 2010, jednak przyśpieszyła go słaba sprzedaż jego poprzednika. Nowy model dzielił z nim kilka elementów, między innymi płytę podłogową (VW Group A5 PQ35). Najważniejsze zmiany zaszły jednak w jego sylwetce, która została solidnie przeprojektowana. W Ameryce Północnej Volkswagen wrócił do nazwy Golf, na rzecz alternatywnego nazewnictwa (Rabbit), które zastosowano w modelu poprzedniej generacji. Golf VI został obsypany nagrodami – wygrał m.in. plebiscyt World Car of the Year 2009.

Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport - przód - reflektory wyłączone
Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport - prawy bok
Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport - prawy bok
Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport - prawe przednie nadkole
Volkswagen Golf GTI Wunschel Sport - widok z góry

Generacje Volkswagen Golf

  • Golf VI   2008 - teraz
    Volkswagen Golf VI

Komentarze redakcji

Powagosław: Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze.
Luzacjusz: O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie.

Wersje nadwozia Volkswagen Golf VI

Silniki Volkswagen Golf VI Hatchback 5d

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Choć nadwozie od lat prawie to samo, to silniki coraz lepsze, szczególnie wśród motorów benzynowych. Najsłabszy 1.4l o mocy 80KM niczym się nie wyróżnia - jest mułowaty i nudny, dlatego jeśli już, to ostatecznie lepiej pomyśleć nad 1.6l ze 102KM. Istotne jest tu słowo „ostatecznie”, bo nowoczesne 1.4 TSI opracował ktoś, kto miał niezłych wykładowców na politechnice. Doładowanie, duży moment obrotowy i rozsądne zużycie paliwa – te jednostki można pokochać. Najsłabsza o mocy 122KM zadowoli większość osób, a najmocniejsza, 160-konna – całą resztę. Tak – nawet ona ma zaledwie 1.4l pojemności. Dla zbuntowanych 2.0 GTI wraz z 210KM na pokładzie. Diesle nie zaskakują, choć w końcu VW wykręcił z nich pompowtryskiwacze i są cichsze. Te popularniejsze mają 2.0l pojemności i 3 warianty mocy: 110KM – najrozsądniejszy wybór w tym aucie, 140KM – jeszcze rozsądniejszy, pod warunkiem, że jesteście rozrzutni u dealera, 170KM GTD – 8.1 sekund do 100km/h i miłosierdzie dla portfela podczas eksploatacji. Nic dodać, nic ująć.

Publikacje o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf GTI Performance vs. Seat Leon SC Cupra 280 - dwaj przyjaciele z ...
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance & Seat Leon SC Cupra 280

Kilkanaście dni temu na naszych łamach mogliście przeczytać recenzję najnowszego Volkswagena Golfa GTI. W oczach redaktora Tomka Tyczyńskiego to kultowe auto z charakterem wypadło bardzo dobrze. Czy werdykt będzie równie pozytywny, gdy na drodze usportowionego Golfa stanie zupełnie nowy Seat Leon Cupra?

Volkswagen Golf GTI Performance - dla zuchwałych
 
Nasz test Volkswagen Golf GTI Performance 2.0 TSI 230 KM

Perfekcyjny, doskonały, wzór do naśladowania, od lat niedościgniony w swojej klasie. Tak niemiecki producent reklamuje kolejne generacje i odmiany swojego sztandarowego produktu w klasie kompaktowej - Golfa GTI. Do tego często dochodzi słowo, na którego sam dźwięk dostaję wysypki - kultowy. Zapomnijmy...

Volkswagen Golf GTD - rechoczący sportowiec
 
Nasz test Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI-CR

Pierwszy Golf GTD ukazał się niedługo po legendarnym GTI, jednak nie zdobył nigdy większego uznania. Czy w najnowszym wydaniu może być inaczej?

Volkswagen Golf Sportsvan - lek na ból głowy
 
Nasz test Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM

Ojciec rodziny. Już samo brzmienie tego określenia przywodzi na myśl statecznego pana, który aspiracje zadziornego przywódcy stada odłożył na półkę. To synonim bezpieczeństwa, typowy przedstawiciel klasy średniej. Można na nim polegać, ale bywa nudziarzem. Oczywiście ten krótki opis to stereotyp, specjalnie...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

Przeczytaj pozostałe 52 artykuły o Volkswagen Golf

Volkswagen Golf na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen GolfautoWcentrum - społeczność Volkswagen Golf

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 3 78,37

Volkswagen Golf 82,93

Volkswagen Golf black edition 130 km 83,95

Volkswagen Golf II  Manhatan 79,30

Volkswagen Golf Perła 81,94

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Golf

pioneerek 94,70

olafart 86,34

venom 85,05

scrag 90,59

therunner 92,20

qgarmin 89,96

mario72 96,91

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Golf

Zakup auta
Zakup auta Po długim okresie bez auta przyszedł czas na zakup nowego auta. Wybór padł na G...
Alufelgi na opony zimowe
Alufelgi na opony zimowe Golfik dostanie takie alufelgi na oponki zimowe. Już czekają w garażu na założen...
wakacyjne podróże
wakacyjne podróże Wakacyjne podróże- w góry i nad morze oraz liczne przejazdy na miejscu to u mnie...
Szybki wjazd na stację diagnostyczną przed przeglądem
Szybki wjazd na stację diagnostyczną przed przeglądem No to kontrola wykazała, że hamulce sprawne, amortyzatory sprawne, końcówki drąż...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Golf

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Golf
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Golf
 

Volkswagen Golf najczęściej porównywane z:

Opel Astra
1.6 CDTI (136 KM)
Hyundai i30
1.4 (100 KM)
Ford Focus
1.6 Duratec (125 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.
Cena: 63 800 zł 53 900 zł
Zyskujesz: 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Golf

Volkswagen Golf
1.9 diesel
175 000 km, 2008
22 900 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 90 KM
241 000 km, 1998
9 700 PLN
Volkswagen Golf
1.9 diesel 68 KM
184 000 km, 1998
8 400 PLN
Volkswagen Golf
1.6 diesel 105 KM
122 000 km, 2010
40 900 PLN

Ocena auta Volkswagen Golf/Golf Plus VI Hatchback 5d 2.0 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 12 opinii
  • 4,26
  • Średnia dla segmentu
    Niższa klasa średnia: 4,08

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII 4Motion Volkswagen Golf VII GTI Hatchback 3d (2013) Volkswagen Golf V Bluemotion Volkswagen Golf III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen Golf VI GTD Volkswagen Golf VI GTI Volkswagen Golf VII Hatchback 5d 2.0 TDI-CR DPF 150KM - galeria redakcyjna Volkswagen e-Golf (2014) Volkswagen Golf VII hatchback R-Line (2013) Volkswagen Golf R
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Golf

  • 1.
  • 4,25 Volkswagen Golf IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Max, 16.07.2011

    Zalozona zostala firmowa instalacja oferowana przez Firme Auto-Mix. Przed zalozeniem ustalilem z wlascicielem P. Klapuch jakie elementy i komponenty jakich producetow beda instalowane w moim samochodzie. Ustalilismy miedzy innymi ze zainstalowany zostanie sterownik firmy STAG 300 + lub lepszy model!! Przy odbiorze auta i prezentacji instalacji stwierdzilem ze w moim aucie jest zaistalowany STAG 4 a nie jak ustalislismy STAG 300+ lub nawet lepszy. Na to Pan Klapuch probowal argumentowac tym iz ten sterwonik jest po prostu lepszy do tego samochodu itd.( Po prostu tanszy, gorszy i mniej funkcji- ale to moja opinia) natomiast dzien wczesniej mowil i tlumaczyl mi cos innego. Rozumiem ze wyszedl z zalozenia ze zalozy poprostu tanszy dla niego Stag 4 zamiast STAG 300+ przy czym wiecej zarobi a samochod i tak bedzie chodzil, a ja tego i tak nie zauwaze i nie zwroce uwagi i bede zadowolony. Niestety tak sie nie stalo. P. Klapuch obiecuje cos innego a pozniej montuje tansze elementy instalacji, przy czym cena instalicji pozostaje bez zmian. Dodam ze za instalacje ze STAG 300+ i tymi samymi wtryskami( REG Fast), Reduktor Zavoli Zeta N zaplacilbym u konkurencji o 350zl mniej. Samo auto chodzi bez zarzutu jak do tej pory a istalacja wykonana jest czysto i bez zarzutu poza zamontowanym innym sterownikiem. Pocieszeniem jest tez 3 letnia gwarancja! Wspomne ze drugi samochod ktory niedlugo pozniej przerabialem nie zostal przerobiony u P.Klapucha (tym samym starcil kolejnego kienta)tylko wlasnie u konkurecji w Katowicach(zamontowali to co uzgodnilismy!!) Nie lubie jak robi mnie ktos w balona, a P. Klapuch zdajesie ze tak robi i to nie tylko ze mna zatem ocene pozostawiam wam czy montowac istalacje LPG u niego. Pozdrawiam

  • 2.
  • 4,25 Volkswagen Golf II 1.8 (90KM) 1991r.
    dodał: golfi, 12.01.2009

    Silnik o oznaczeniu RP jest chyba jednym z najlepszych w VW do gazowania, Najpierw za³o¿on± mia³em instalacjê z reduktorem landi, po ok. 120 tys. by³a regeneracja reduktora, który wytrzyma³ jeszcze ok 100 tys. km. Spalanie gazu by³o na poziomie ok 9l/100km. Zmieni³em reduktor , gazownicy z innej firmy za³o¿yli tomasetto, je¿d¿ê na nim ju¿ jakie¶ 50 tys km, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11 l. i nie wiele da siê zrobiæ by spad³o. Silnik niedawno mia³ wymienian± uszczelkê pod g³owic±, stan zaworów, gniazd, t³oków na "+4" pier¶cienie zosta³y wymienione. Je¿eli co¶ innego nie padnie, to przypuszczam ¿e silnik wytrzyma drugie tyle na gazie. U¿ytkujê auto na gazie od 8 lat. Z problemów z instalacja mo¿na wymieniæ konieczno¶æ wymiany elektrozaworu przy reduktorze-przerdzewia³a cewka oraz padniêcie po 260 tys. prze³±cznika gaz/benzyna. Na pierwszym reduktorze auto mia³o tendencjê do przygasania po wyluzowaniu, przy obecnym jest ok.

  • 3.
  • 2,00 Volkswagen Golf IV 1.8 T (150KM) 1999r.
    dodał: marex, 26.05.2011

    Niestety ale nie mam dobrego zdania o firmie mimo że twierdzą że instalują gaz od parunastu lat w moim golfie totalnie nie dobrano parametrów osprzętu gazowego nie pomogła wymiana wtrysków prawdopodobnie czeka mnie wymiana parownika za mało wydajny samochód chodzi na gazie kiepsko w zakresie ponad 3000 obrotów kicha i strzela. Za kilka dni zmieniam parownik i się okaże czy coś z tego będzie. Jakość montarzu pozostawia wiele do życzenia musiałem niektóre wady sam poprawić .Nie widzę serca w wykonywanej pracy. Dlatego nie polecam tej firmy chociaż mi ją polecono. Jesli coś się zmieni po parowniku opiszę dalej. Co do serwisu to nie trzeba czekać nie powiem zajęli się ale nic z tego nie wynikło. Zaczynam żałować kasy wyłożonej na tą instalację.

  • 4.
  • 5,00 Volkswagen Golf IV 1.8 (125KM) 1997r.
    dodał: VW GOLF III, 25.11.2013

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Regulacja z wymianą filtra gratis. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece .Komplet: 32,40 zł na Allegro . I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.. W ogóle jeśli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 . Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No i nie tankować na byle jakich stacjach .To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP). Instalacja zamontowana w serwisie Eko Alma w Radwanicach. Przyjadę do nich następnym autem.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Golf III 1.8 (75KM) 1997r.
    dodał: Wojtek Oberschleisen, 28.06.2011

    Po ok. 40 000 km nastąpił spadek mocy, wystarczyło wyregulować sterownik lambda w serwisie. Razem z wymianą filtra gazu = 70 zł. Do tego wymieniłem jeszcze filtr powietrza i świece (Komplet: 32,40 zł na Allegro z wysyłką, bosch. I wytrzymują spokojnie 20-30 tys.). W ogóle jesli szukacie samochodu taniego w eksploatacji, to polecam VW Golf III 1.8 w wersji 75KM. Spalanie: 9 l/100, latem (klima): 9,5-10. No nie nie tankować na byle jakich stacjach ;) To że mam instalację, to już jest oszczędność, a te 2-3 zł na pełnym baku mnie nie zbawi (różnica 5 gr. w cenie za litr paliwa na stacji no name i np. BP);

  • 6.
  • 5,00 Volkswagen Golf V (KM) 2006r.
    dodał: OLO :-), 23.08.2013

    Auto Golf V Plus z 6-cio biegowym tiptronikiem kupione we Francji, instalacja lpg założona we Włoszech LandiRenzo, a auto użytkowane w Polsce. Instalacja działa bez najmniejszych problemów. Co 20'000 km jadę na serwis lpg : regulacja i filtry, a co 30'000 serwis: świece zapłonowe ngk, kable ngk, mycie przepustnicy. Zrobiłem mapę do lpg na hamowni. W mieście z klimą śr. spalanie to 13.5 lpg/100 km. Min na trasie to 9,6 lpg/100 km, a max w mieście 17 lpg/100km. olokoper@op.pl

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Golf

Volkswagen Golf

2 184 komentarze

1 030 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

AccipiterAccipiter

Tak się zastanawiam skąd u ludzi taka nienawiść do golfa
Sam użytkuję od 5 lat golfa IV, starego klekota 1.9 TDI 90 km ponad 280 tys. km. Możliwe że licznik był cofany ale nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Wymianie uległy jedynie elementy takie jak amortyzatory, hamulce, sworznie, w między czasie wymieniono rozrząd i auto hula aż miło. Mój rekordowy zasięg na jednym baku 1109 km. Wygląd może i nie zachwycający ale to w końcu golf, ten wygląd go wyróżnia. Nie powinno się znacząco zmieniać czegoś co jest dobre. Przyznaję, że trochę mi się znudzil i być może w przyszłym roku kupię coś nowego z salonu ale raczej benzynę. A to dlatego, że za dużo nasłuchałem się o nowych dieslach, niby oszczędnych w spalaniu ale drogich w utrzymaniu. Gdyby produkowali nadal takie klekoty jak mój obecny to brałbym takie autko w ciemno bez zastanowienia. Pozdrawiam golfiarzy!

adamus75adamus75

Do Edzio: Kup sobie wóz drabiniasty i konia, najlepiej na tym wyjdziesz.

EdzioEdzio

Witam wszystkich i proszę o pomoc, chce kupić auto używane do 25000 max 30000 PLN i tu moja prośba, możecie polecić jakieś konkrene ?
Myślałem dużo o vw rocznik oczywiście jak najwyższy..
lub hyundai ( mam możliwość kupienia i20 za niecałe 25tyś rocznk 2013 silnik 1.3 benzyna, jeżeli chodzi o licznik przejechane ma 63 tyś km, tył auta jest lekko wgnnieciony, tyni zderzak do wymiany + w niektórych miejscach lakiero odpryskuje. co myślicie warto ?
w gre wchodzi jeszcze opel, audi,seat. proszę doradzcie co najpiej kupić do kwoty max 30tyś czekam na odp. pozdrawiam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 626
Przejechany dystans
42 693 128 km
Zatankowanego paliwa
2 149 650 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 627
Wydanych pieniędzy
3 268 031 zł
Średnie wydatki na auto
1 255 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 132
Wydanych pieniędzy
3 499 123 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 605)

Testy zderzeniowe Volkswagen Golf

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Golf przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Golf Sportsvan 1.6 TDI Comfortline, LHD
2014

Volkswagen Golf
VW Golf 1.2TSI 'Comfortline', LHD
2012

Volkswagen Golf
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Golf/Golf Plus VI Hatchback 5d 2.0 TDI

Na podstawie 14 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Marcin , dodano: 16.12.2012 15:34

Witam posiadam Golfa IV z 2001r 1.9 tdi 110 samochód zakupiłem od pierwszego właściciela w Niemczech z przebiegiem 210 tyś km jest to mój pierwszy diesel , jeśli chodzi o spalanie czytając wcześniejsze opinie przed kupnem auta nie chciało mi się wierzyć że ten samochód tak mało może palić ,wracając z Niemiec po kupnie samochodu trasa Nurnberga - Łódź 900 km samochód spalił średnio 3,8 litra na 100 km przy prędkości 110-120 km/h co było dla mnie oszałamiającym wynikiem.Jeżdżąc do pracy 25km w jedną stronę spalanie nie przekracza 5,5 litra zaznaczam że samochodem poruszam się raczej spokojnie po mieście nie przekraczam 100 km/h jeśli chodzi o kosztu utrzymania samochód ceny części są w bardzo przyzwoite kompletne zawieszenie przód marki Febi wahacze drążki i końcówki i osłony przegubów nie przekracza 600 zł porównując z moim poprzednim autem BMW e39 gdzie za remont zawieszenie zapłaciłem 1.800 zł i nie było wymienione całe a wahacz lemfordera kosztował mnie 350 - 400 zł to tu jest bajka :D pozdrawiam wszystkich użytkowników GOLFA IV

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: Janki, dodano: 18.06.2013 22:28

Cóż można o nim napisać golf jak to golf im oszczędniej się jeździ tym spalanie niższe ale bez przesady nie liczcie na spalanie 3.0 l bo to nie jest smart swoją pojemność ma:d wynik 5,5l/100km można bez problemu osiągnąć jest to jeden z rozsądniejszych wyborów jeśli chodzi o diesla , żwawy silnik i długo żywotny oszczędny jesli chodzi o silniki diesla z turbo powazną bolączka jest ruda (rdza jakby ktoś nie wiedział) najczelniejszej bierze progi tylną klape oraz nadkola części do niego nie sa drogie a na pełnym baku spokojnie 1200km idzie zrobić polecam ten samochód początkującym kierowca czesci sa tanie i ogólnodostępne nowe od czesci mechanicznych po pierdoły do karoserii czy też na szrocie i wiekszość napraw można wykonać samodzielnie (wiadomo wymiane turba niestety musimy zlecić firme która sie tym zajmuje a to już boli (z tego co sie orientuje) zresztą jak z kazdym samochodem turbodoładowanym ale gdy dba sie o auto wymienia na czas filtry oleje płyny i naprawy wykonywane są na czas auto potrafi sie odwdzieczyć na sportowe osiągi nie ma co liczyć jesli chodzi o sportowe osiągi proponuje gti lub vr6 hmmm cózby jeszcze o nim powiedzieć pozdrawiam golfiarzy to tak przy okazji:d trase 532km (266km w jedną strone trasa Jaworzno-Przeworsk cyklem mieszanym) kokoło mozna zrobić spokojnie za 150 zł z lekkim zapasem:d ogółem gdyby nie ta żrąca go rdza da sie niemca lubić mam go około 3 lata i ani razu mnie nie zawiódł odpukać w niemalowane nigdy mi nie stanoł na środku drogi auto ostatecznie oceniam na +:D

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: DD, dodano: 13.03.2012 01:02

Jak na dzisiejsze czasy pali nie mało, ale też nie ma tragedii. Pali nie wiele więcej od samochodu z 2 litr. silikiem wolnossącym, a przyjemność jazdy o wiele większa. Większość części jest wspólna ze zwykłym golfem. Drogi jest układ zapł. Dobrej marki świece platynowe i kable to wydatek ok. 500, 600 zł. Drogi w naprawach jest 4motion. Części najczęściej dostępne są tylko w serwisie. Trzeba pamiętać o wymianie oleju w haldexie. Sam olej jest dosyć drogi ok 300zł za wymianę. Droższy od silnikowego. Ceny klocków i tarcz hamulcowych dobre. Naprawy lepiej polecać dobrym mechanikom. Średnie spalanie wacha się pomiędzy 10 a 11 litrów. Przy ekonomicznej jeżdzie można zejść do 8 l. moje najniższe spalanie przy tempie spacerowym 60km na 6 biegu to 7.4 rekord. maksymalne spalanie przy korzystaniu ze sportowych osiągów na całej trasie to 18l rekord. Wtedy naprawdę się starałem.Jednak na codzień przy bardzo dynamicznej jeżdzie ciężko przekroczyć 14l. Przy normalnej jeżdzie tak jak wspomniałem wcześniej. fabryczne dane faktycznie pokrywają się z prawdą.

pełny raport Volkswagen Hatchback 2.8 V6 4Motion

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Golf/Golf Plus VI Hatchback 5d 2.0 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Golf/Golf Plus VI Hatchback 5d 2.0 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Golf VI Hatchback 5d 2.0 TDI 110KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Golf, oglądali także