Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Jetta V

Lata produkcji: 2005 - 2010
Segment: Niższa klasa średnia
Piąta generacja modelu produkowana w latach 2005-2010. Drugi, po New Beetle samochód Volkswagena, którego debiut odbył się nie w Europie, a w Stanach Zjednoczonych. Po eksperymentach z modelami Vento i Bora, niemiecki koncern zdecydował się powrócić do nazwy Jetta na większości rynków, poza Meksykiem i Kolumbią (obowiązuje nazwa Bora), Argentyną i Chile (Vento) oraz Chinami (Sagitar). Pod względem stylistycznym i technicznym Jetta V była spokrewniona z Golfem piątej generacji. Dzieliła z nim także m.in. płytę podłogową (VW A5, symbol PQ35).

Komentarze redakcji

Powagosław: Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, jak trudno jest zrobić zgrabny, proporcjonalny kompaktowy sedan. Ilu to zadanie przerosło, uświadamiamy sobie dopiero, gdy patrzymy na auta, takie jak Jetta.
Luzacjusz: Auto zrobione w stylu wyszczuplających majtek dla kobiet. Nie kole w oczy, na zewnątrz wszystko ok, ale w środku rozmiary jakby inne od spodziewanych. Ale nie krytykuję, rozumiem.

Jaki slinik wybrać?

Tutaj najlepszym kompromisem będzie benzynowy motor 1.4TSI. Mały, podwójnie doładowany, podejrzanie wysoko elastyczny, całkiem oszczędny i do tego dostępny w kilku wariantach mocy. 122KM to minimum, które zupełnie wystarcza, 140KM potrafi podnieść ciśnienie, a 160-170KM zabić. W nieodpowiednich rękach oczywiście. Wszystkie żwawo wchodzą na obroty i pracują cicho, a mocniejszy będzie już tylko 2.0TSI, lub jak kto woli – TFSI, bo ma jedną turbosprężarkę i moc 200KM. Z tą jednostką auto dosłownie lata, bo pomimo tego, że turbina napędzana jest gazami spalinowymi, to i tak załącza się odczuwalnie szybko. Pewnie dużo osób będzie też myślało nad wersjami wolnossącymi. 2.0l 150KM to w sumie aż nadto do tak niedużego auta, a najtańszy 1.6FSI 115KM lub zwykły 1.6 102KM można podsumować dwoma słowami – nic specjalnego. Z tym, że ten pierwszy jest elastyczniejszy i zrywniejszy. Wśród diesli znalazł się poczciwy 1.9TDI 105KM. Przy odpowiednim serwisowaniu jest nieśmiertelny, dlatego jeśli zależy wam na niskim spalaniu i niezawodności, to warto nad nim pomyśleć. Jeśli nie – to są nowsze jednostki. Delikatny, ale równie oszczędny i o wiele dynamiczniejszy 2.0 TDI 140KM, a jeśli to mało – jego wzmocniona wersja ma 170KM. Ten motor bardzo chętnie wkręca się na obroty, a 1.9TDI to przy nim relikt. Szczególnie, jeśli chodzi o sposób pracy.

Dane techniczne Volkswagen Jetta V

Silniki

Moc silników 90-200 KM

Poj. silników 1 390-1 984 cm3

Prędkość maks. 185-235 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,5-13,0 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Jetta V

Średnia ocena modelu

na podstawie 128 opinii

4.17

Średnia dla segmentu: Niższa klasa średnia 4.06

Zalety

+ Układ jezdny

+ Wentylacja i ogrzewanie

+ Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena

- Wyciszenie

- Widoczność

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (86%)
NIE (14%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Jetta V

Jetta V Comfortline. Auto sprowadzone z Niemiec, z tzw. "stocku" z przebiegiem 130 tyś km, obecnie ma 156 tyś więc ... więcejtrochę nim przejechałem i co nieco mogę powiedzieć, zwłaszcza że pracuję przy diagnostyce w ASO Hondy więc na samochodach się znam. Pierwsze wrażenie - auto niesamowicie rzuca się w oczy, wygląda na o wiele droższe niż jest w rzeczywistości. Przy wchodzeniu do środka auta widzimy solidność i porządek, może trochę nudnawno, ale to w końcu tylko golf z doczepionym tyłem. Silnik to legenda i każdy wie że to jedna z najwytrzymalszych jednostek diesla. Może trochę przestarzale brzmi na wolnych obrotach jego klekot, ale podczas depnięcia elegancko wbija się na obroty i daje przywoite osiągi. Wiadomo że 105 KM to trochę mało, no ale nigdy nie jest tak dobrze żeby nie mogło być lepiej. Bardzo nieśmiale podchodziłem do automatycznej skrzyni biegów, ale teraz wiem że to bardzo dobry wybór. Najczęściej jeżdżę na trybie manualnym który jest fajnym rozwiązaniem. Na trybie automatycznym komputer odpowiednio zmienia przełożenia, nie ma szarpnięć. Zawieszenie dobrze reaguje na dziury, jest bardzo wytrzymałe, lecz trochę głośne na wyboistej nawierzchni. Jak dla mnie auto idealne. Trochę mnie kosztowało jednak myślę że właściwie wydałem pieniądze za solidność i piękno. Za te pieniądze ciężko kupić coś lepszego. Mimo że ma już trochę przejechane, jest w doskonałej kondycji, a to świadczy o dobrym wykonaniu. Nie różni sie praktycznie od takiego auta z salonu (jakim jeździłem). Bardzo dobre nagłośnienie. POLECAM !!!!!!!!!!!!! ukryj
dodano 26.05.2011 przez
Samochód użytkuję od nowości, aż do teraz 215000km. Używam auto codziennie na długich dystansach i jest moim koszmarem. Moja opinia ... więcejjest rzetelna, nie tak jak zafascynowanych świeżym zakupem chłopków. Ludzie czy wy naprawdę nie potraficie spojrzeć krytycznie na swoje pojazdy? Przewertujcie fora, co inni piszą o tym, co się dzieje w ich samochodach z silnikami 1,4 TSI z grupy VW. Literatura jest bardzo bogata i obszerna, ta w ASO, napisana przez producenta, dotycząca typowych usterek również! Nie rozumiem czemu zamazujecie faktyczny obraz tego badziewia! 1,4 TSI Kategorycznie NIE! ukryj
dodano 19.02.2014 przez
Uwazam ze jest to auto godne uwagi,2006 TDI 1.9, niezla sylwetka, szybki, w miare cichy, oszczedny, atrakcyjnie oswietlony wieczorem(wewnatrz deska ... więceji wszystkie jej przyciski-rowniez regulacja tego podswietlacza),jest to wersja amerykanska wyposazona we wszystko oprocz systemu nawigacji i dvd,otwierany dach,lekko przyciemniane szyby,podgrzewane fotele,felgi aluminiowe,abs,na bagazniku delikatny spojler,dodatkowe kierunkowskazy w przednich lusterkach,centralna klimatyzacja,w pelni automatyczny, bedzie do sprzedania( ciemnoniebieski metalik)kupiony w salonie, bezwypadkowy, bezawaryjny, jest piekny.Andrzej. ukryj
dodano 22.09.2007 przez
przeciętnie, gdyby nie te zamki kosztujące tyle kasy to oceniłbym wyżej
dodano 12.09.2013 przez
Zobacz oceny Volkswagen Jetta V Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Jetta V

Pb
5,73 - 11,83
Na podstawie 63 raportów spalania
ON
4,77 - 11,77
Na podstawie 68 raportów spalania
LPG
8,83 - 10,17
Na podstawie 3 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Jetta V

Jetta przez 3 lata przejeździła 50,000km. Jedyna awaria jaka miała miejsce to awaria dmuchawy która działała tylko na 4 biegu ... więcej(usunięcie awarii na gwarancji). Samochód jest dynamiczny, nie pali dużo przy umiejętnej jeździe. TSI uwielbia hamowanie silnikiem i wtedy można w mieście zejść do 8L/100km. Miasto: Normalny styl jazdy bez myślenia o ekonomicznej jeździe 9,5L - 11L (Lublin w dużych korkach). Trasa: Lublin-Kraków przy bardzo spokojnej jeździe REKORD 5,3L. Normalnie 5,7 - 6,3L Kraków-Chorwacja (SPLIT) - 6,3L przy jeździe ~120km/h z użyciem 6 biegu. Autostrada + drogi krajowe (4 osoby + bagaż po dach). Berlin-Lublin - trasa ostra, 4 os. + dużo bagażu, na autostradach 150-170kmh (+ sprawdzenie v-max 210kmh) spalanie 8,5L/100km. Berlin, autostrada do końca, Radom, Lublin. Paliwo: Zwykła benzyna 95 Nie ściemniam tutaj, podaję realne spalanie gdyż osobiście traktuje dane z tego portalu bardzo poważnie i sam dbam o to by moje wpisy były odzwierciedleniem 100% rzeczywistości. Wyniki uzyskane w lecie z klimą. W zimie spalanie nie różni się bardzo w trasie. W mieście +0,5L. Pozdrawiam wszystkich właścicieli VW Jetty z silnikami TSI :) W razie pytań można pisać: victor89@o2.pl ukryj
dodano 06.06.2012 przez
Samochod pali wiecej niz podaje producent- norma, autkiem poruszam sie w UK po zatloczonym miescie dochodzi prawie do 8L ale ... więcejbenzyna 1.4 palila mi w tych samych warunkach prawie 10. Polecam ten silnik bo to niestety ostatnia dobra jedno0stka VW, 2.0 Tdi to szmelc, mase bylo juz art. o uzywanych 2.0 tdi, Fsi tez kiepskie-nagar na tlokach, tsi podobno rowniez tragedia, wiec nastepne autko nie bedzie juz niemcem. Silnik glosniejszy niz konkurencja, jezdze 90% po bardzo, bardzo zatloczonym miescie gdzie rzadko mozna wrzucic 4-ke wiec 8 litrow w tych warunkach to niezle, autko ma 80tys mil przejechane- dobra rada - przed zakupem Jetty obejrzyj tylna klape- tam gdzie jest podswietlanie tablicy- lubi wystapic korozja, z niektorych plastikow schodzi powloka - luszczy sie - powiem szczerze ostatni niemiec - nastepne bedzie astra 4 lub najnowszy focus ale benzyna bo nowsze diesle sa za bardzo przeladowane tymi nowinkami a w miescie dpf potrafi uprzykrzyc zycie- nie mam ale kolega ma i narzeka ukryj
dodano 10.02.2012 przez
Informacje o których pisze producent, można sobie między bajki włożyć. Nie wspomnę o tych, co tu brednie wypisują! Oszukują samych ... więcejsiebie. Wygląda na to, że oni jeżdżą tylko i wyłącznie z góry i siiiilnym wiatrem. Bo mój samochód jakoś nie chce w mieście spalić mniej niż 10L/100km, a średnie spalanie jakie pokazuje komputer na 10000km (bo jakby ktoś nie wiedział, to jest taki przycisk na manetce, który niestety mówi prawdę i przelicza ile samochód średnio pali na długim dystansie i to jest wiarygodne, a nie spalanie chwilowe, a w dodatku chyba na postoju), to 8,2L/100km! Tych którym ten samochód schodzi poniżej 5,8L/100km proponuję zgłosić do nagrody Nobla. Cudotwórcy! ukryj
dodano 19.02.2014 przez
Witam, Nie wiem jak jeżdżą ci co wypisują te brednie o spalaniu tego auta, ale moje pali w mieście 10l/100km ... więcej(jazda w korkach po Warszawie). Na trasie najniżej co udało mi się zejść, to 6,7l/100km (średnia prędkość 65km/h, na odcinku 300km). Autostrada - prędkość 150km/h (licznikowa), to spalanie 7,8-8,2l/100km. O to rzetelne dane. Ludzie nie czytajcie tych bredni powyżej, bo po zakupie tego auta naprawdę się rozczarujecie!!!!! Uważam, że ci co tak wypisują, próbują sobie udowodnić, że dobrze ulokowali swoje pieniądze. Normalne zachowanie, ugruntowane w psychologii. Ten co zszedł do spalania 5,5l/100km powinien otrzymać nagrodę Nobla. ukryj
dodano 25.10.2011 przez
W tym przedziale mocy i masy auta nie ma lepszych!!!Spróbujcie dobrze załadować ,podłączyć przyczepę i pojechać szybko albo w góry ... więcejautkiem z małym wysilonym silniczkiem CR o podobnej mocy(1,4 D4D,1,5 CRdi,1,6 HDI,1,3CTdi itp).Przekonacie się gdzie podziała się ta papierowa moc i obiecanki o małym spalaniu.Nie mówiąc o przyjemności z jazdy i bezpieczeństwie przy wyprzedzaniu.Jechałem Corollą 1,4D4D- 5 osób konkretnej postury+bagaż(full). Z deklarowanych 90 KM została chyba połowa-nie było czym jechać!!!Myśleliśmy że coś jest nie tak z silnikiem ale po wyokrętowaniu pasażerów wszystko wraca do normy. ukryj
dodano 01.05.2008 przez
Zobacz raporty spalania Volkswagen Jetta V Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Jetta

Przeczytaj pozostałe 9 publikacje o Volkswagen Jetta

Newsy o Volkswagen Jetta

Przeczytaj pozostałe 9 newsów o Volkswagen Jetta

Lista silników Volkswagen Jetta V

Jaki slinik wybrać?

Tutaj najlepszym kompromisem będzie benzynowy motor 1.4TSI. Mały, podwójnie doładowany, podejrzanie wysoko elastyczny, całkiem oszczędny i do tego dostępny w kilku wariantach mocy. 122KM to minimum, które zupełnie wystarcza, 140KM potrafi podnieść ciśnienie, a 160-170KM zabić. W nieodpowiednich rękach oczywiście. Wszystkie żwawo wchodzą na obroty i pracują cicho, a mocniejszy będzie już tylko 2.0TSI, lub jak kto woli – TFSI, bo ma jedną turbosprężarkę i moc 200KM. Z tą jednostką auto dosłownie lata, bo pomimo tego, że turbina napędzana jest gazami spalinowymi, to i tak załącza się odczuwalnie szybko. Pewnie dużo osób będzie też myślało nad wersjami wolnossącymi. 2.0l 150KM to w sumie aż nadto do tak niedużego auta, a najtańszy 1.6FSI 115KM lub zwykły 1.6 102KM można podsumować dwoma słowami – nic specjalnego. Z tym, że ten pierwszy jest elastyczniejszy i zrywniejszy. Wśród diesli znalazł się poczciwy 1.9TDI 105KM. Przy odpowiednim serwisowaniu jest nieśmiertelny, dlatego jeśli zależy wam na niskim spalaniu i niezawodności, to warto nad nim pomyśleć. Jeśli nie – to są nowsze jednostki. Delikatny, ale równie oszczędny i o wiele dynamiczniejszy 2.0 TDI 140KM, a jeśli to mało – jego wzmocniona wersja ma 170KM. Ten motor bardzo chętnie wkręca się na obroty, a 1.9TDI to przy nim relikt. Szczególnie, jeśli chodzi o sposób pracy.

Nowe Volkswagen Jetta

nowe Volkswagen Jetta
Volkswagen Jetta
ceny od 67 890 zł do 104 290

Volkswagen Jetta VI Sedan Facelifting 1.2 TSI 105KM od 2014

w pakiecie Trendline

w cenie katalogowej brutto

67 890 zł

Wyposażenie standardowe
Tapicerka siedzeń "Cardeol"
System radiowy "Composition Colour" z 5 calowym, kolorowym i wielofunkcyjnym ekranem dotykowym, 8 głośnikami, czytnikiem kart SD, AUX-IN, USB orazfunkcją odtwarzania muzyki w formacie MP3
Klimatyzacja "Climatic", regulowana manualnie
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet "Zimowy" (2 340 zł)
Pakiet "Komfort 1" (860 zł)
Pakiet "Business" (1 590 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet "Zimowy" (2 340 zł)
Pakiet "Komfort 1" (860 zł)
Pakiet "Business" (1 590 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 19 oferty Volkswagen Jetta

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

WOJTANOWICZ

WOJTANOWICZ Volkswagen Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Strachowskiego 21-25

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volkswagen Jetta

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

1 189

Przejechany dystans

191 190 zł

Zatankowanego paliwa

44 984 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

134

Wydanych pieniędzy

88 083 zł

Średnie wydatki na auto

1 957 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

393

Wydanych pieniędzy

147 463 zł

Średnie wydatki na auto

3 277 zł

ZOBACZ 45 dzienników kosztów Volkswagen Jetta Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Jetta V

Liczba wpisów: 6
komentarzy(1)
komentarzy(4)
komentarzy(1)
komentarzy(2)
komentarzy(3)
komentarzy(1)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Jetta V dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Jetta V

Liczba wpisów: 12
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Jetta V Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Jetta V

Liczba wpisów: 3
Założyłem i jestem zadowolony,auto jeździ bez zarzutu,spalanie gaz prawie takie samo jak benzyny.Śmiało mogę polecić ten warsztat,to już mój trzeci ... więcejsamochód plus jeden uratowany po innym "piproku". ukryj
dodano 09.08.2011 przez
rewelacja, zadnych regulacji itp, autko smiga az milo :) dodatkowo mam jeszcz lubryfikator - zakladalem gaz przy 3800km i niechcialem ... więcejwykonczyc odrazu zaworow :) ukryj
dodano 24.05.2009 przez
przeglad co 15 tys km.
dodano 18.06.2009 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Jetta V

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Jetta

Ciekawostki
dodano 14.10.2012 przez
VW planuje sprzedawać w USA wersję Jetty z napędem Hybrydowym. Przy okazji przetestuje działanie napędu, który wkrótce ma trafić w modelach VW sprzedawanych w Europie.
dodano 31.12.2011 przez
Czy wiesz że po włączeniu pierwszego programu wycieraczek ,automatycznie przyspieszają pod względem prędkości.
dodano 16.12.2011 przez
W Volkswagenach produkowanych od czerwca 2011 roku, wprowadzony zostanie język polski do obsługi komputera pokładowego, instalacji telefonicznych oraz systemów nawigacyjnych RNS 315 i RNS 510.
Zobacz więcej Podziel się wiedzą