Szukaj

Informacje o Volkswagen LT II 2.5 TD 109KM 80kW 1996-2006

Lata produkcji: 1996 – 2006
Segment: VANy
Produkowany od 1996 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM (80 kW)
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Liczba zaworów 10
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(79%)

Zalety

+ Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

3,9
~koli214
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Auto użytkowane od ok. 8 lat. Przewożę codziennie min. 1 t towaru, zawieszenie spisuje sie na 5 (kiedyś przewiozłem ok 4 m3 mokrego drzewa, opony zrobiły się półtora raza szersze od felg :-)). Silnik pomimo przebiegu (ponad 560000 - podejrzewam że ma więcej- kupiony od handlarza) spisuje sie rewelacyjnie, pali na dotyk, oleju nie bierze (wymieniam co 10-15 tyś), turbina nie ruszana (przynajmniej przez te 300 tyś które sam przejechałem). Jedyny mankament do korozja - 2 razy był szpachlowany i podmalowywany, raz malowany cały, wyrabiają się drzwi boczne i zawiasy drzwi tylnych (drzwi tylne opadają). Mogę polecić ten bus jako wół do roboty.
4,3
~Krzysiek
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Obecnie LT 35 109 max 2005 przebieg 290000, przejechalem nim osobiscie 70000 w rok aczkolwiek zawsze 2t+ na pace. Wymienione sprzeglo z dwumasa (drogie) Turbo chyba sie konczy... A poza tym nic sie absolutnie nie dzieje. Poprzedni LT 35 95 sredni 2005, przebieg 200000 zrobilem nim sosobiscie rowniez 70000 w dwa lata z takimi samymi ladunkami, wymienione: turbo, sprzeglo z dwumasa jak w obecnym reszta to eksploatacja. Takze polecam, czesci drogie ale cos sie psuje rzadko w nich i raczej nie \"z nienacka\" Woly do pracy, nidgy nie zawodza jak konkurencja. Szalu nie ma co do nowoczesnosci ale moze to wlasnie sprawia nasze LTki nie zawodnymi.
4,3
~Adam
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Mam wersję średnią z silnikiem 2,5. Uważam ten zakup za bardzo dobrą inwestycję. Tylko normalna obsługa i zero kłopotów. Wydarzyła się tylko jedna poważniejsza sprawa - przestała działać turbina, ale skończyło się na strachu i kilku wizytach w serwisie, opisałem to w innym punkcie. Poza tym wszystko co mogę napisać to tylko na plus. Kilka drobiazgów, o których piszę gdzie indziej, mogło być lepiej rozwiązanych, ale to tylko drobiazgi. Auto ma 280 tys i nic się nie dzieje. Oleju ubywa bardzo mało, filtr powietrza zawsze suchy, silnik nie przykapca, spala umiarkowanie, zbiera się nieźle, nic więcej nie potrzeba. Oby tak dalej. Należę do tych co dbają o samochód, ale w sposób nie przesadny, mam lekką nogę, na dziurach i torowiskach zwalniam i auto mi się odwdzięcza. Gdyby było tylko parę koni więcej byłoby jeszcze przyjemniej. Na pewno kupiłbym drugi taki sam, właśnie szukam sobie wersji max.
Średnie spalanie dla Volkswagen LT II 2.5 TD 109KM 80kW 1996-2006
9,6
l/100 km
9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
KONTENER 4,2x2,2x2,3 i PLANDEKA 5,0x2,2x2,4 220tyś 250tyś przebigu czyli prawie nic zadnej awari od nowosci miłem takiego z przebiegiem 750tys jedna awaria pompa wspomagania pasuje od Golfa 150zł. 750tyś i nawet orginalne sprzegło najlepszy samochod na swiecie zero problemu zawsze wrócił do domu ZAWSZE!!!! olej co 15tyś i zadnego dolewania . Prz jezdzie do 100km/h 10,5l na autostradzi gaz na maxa 12,5l duza plandeka ,pojedyncze koła. Jezeli kierowca to nie IDJOTA to auto jest niezniszczalne.BARDZO WAZNA SPRAWA 99% MA COFNIETE LICZNIKI .Znajomy ma 15szt w piekarni po 500tyś przebiegu zero problemu tylko paliwo leje.--Sprinter 2,9 wiecej pali ale tez dobry z CDI NAJLEPSZY 2,7 ALE DROGI W UTRZYMANIU {wtryski immobilajzer pompa czujniki dwa razy do roku holowany,podobnie jak IVECO
9,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Moje auto to LT 35 MAXI. Auto naprawdę dynamiczne i oszczędne zrobiłem nim ponad 300000 km w 3 lata. Większość na zachodzie i auto naprawdę pali 8l/100km. Wiadomo że jak się jedzie 140-160 to spali ile będzie miał w zbiorniku. Raz miałem ok dwóch ton na sobie i jechałem do Dani. Prędkości były do 110km/h w porywach do 120 przy czym Polskę przejechałem w nocy bez żadnych korków i naprawdę spalił 8l na setkę. Polecam wszystkim te auta! Mało awaryjne i nie zwykle wytrzymałe. Jeśli chcecie kupić takie auto to uwaga na przebiegi! Mamy kilka LTeków w firmie dwa mają przejechane ponad milion kilometrów i chodzą jak przecinaki! Świetne auta. Unikajcie silników 2.8, nie udane i bardzo awaryjne!!!
10,0
Volkswagen LT II
Furgon 2.5 TD 109KM 80kW
Przeglady robie sam z ojcem bo jest inzynierem,wiec wie wiecej niz zwykly robol!Nigdy w zyciu juz nie pojade do serwisu gdzie sie matoly ucza co to za auto i jakie duze...Jak sie jezdzi takim LT to na baku paliwa mozna zrobic 600km jak ktos sie postara.Na pewno pali mniej niz iveco daily,ktore ma 2,8 i 125KM.Powiem ucziciwie,ze nigdy sie nie interesowalem ile pali samochod poniewaz dla mnie liczy si ezasieg.Jak mam dupsko ruszam po 500km jak w iveco to mozna sie wsciec ale gdyb jezdze S klasa 320CDI to wychodzi po 1000km jak jade spokojnie.Wiec nie mam pojecia ile pali.Ale to ciezarowy samochod wiec nie wiem czy ktos az tak sie bedzie tym interesowal.To auto ma zarabiac pieniadze i wozic ciezkie ladunki.Wiec musi swoje spalic.Kupowanie malego i slabego silnika jest glupota totalna!Szybciej sie zniszczy i do tego (wiekszosc matolow nie mysli logicznie)nie pali mniej od tych z wieksza pojemnoscia.Dziwi mnie te podejscie polakow do "oszczednych"silnikow.Podam banalnie prosty przyklad:Opel corasa 1.0 silnik pali od kolezanki kolo 7 litrow (cykl mieszany) moja S klasa 320CDI pali kolo 8,9 litrow:)a jakosc,przjemnosc,osiagi to chyba kazdy sie domysla...
Volkswagen LT II