Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Czterodrzwiowe coupe klasyfikowane do grupy premium klasy średniej (segment D), produkowane w latach 2008-2011. Passat CC został zbudowany na płycie podłogowej VW PQ46. Stylistycznie i konstrukcyjnie był spokrewniony z Passatem, ale był od niego większy i rozmiarowo pozycjonowano go między nim oraz flagowym modelem Phaeton. Passat CC był odpowiedzią VW na Mercedesa CLS i dobrze wywiązał się ze swojej roli – w 4 lata sprzedano go w liczbie ponad 320 tys. egzemplarzy. W 2012 roku model został zmodernizowany, a jego nazwę zmieniono na CC. Skrót CC oznacza Comfort Coupe.

Volkswagen Passat CC - prawy bok
Volkswagen Passat CC - lewy bok
Volkswagen Passat CC - prawy bok
Volkswagen Passat CC - widok z przodu
Volkswagen Passat CC - tylna kanapa
Volkswagen Passat CC - skrzynia biegów
Volkswagen Passat CC - sterowanie w kierownicy

Komentarze redakcji

Powagosław: Niezwykła przemiana. Po dodaniu podwójnego C, stateczny Passat przeobraził się w piękną, elegancką i sportowo wyglądającą limuzynę. Niemiecką poprawność zastąpił polot i odwaga.
Luzacjusz: Passatowi urosły skrzydła jak ludziom-ptakom w balladzie Gałczyńskiego. Słyszałem jeno, że CC zarzucają, że za bardzo przypomina Merca CLS. Hmm… To tak, jakby wyrzucać swojej dziewczynie, że jest podobna do Angeliny Jolie.

Silniki Volkswagen Passat CC Coupe

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

To usportowiony Passat, dlatego z oferty zniknęły silniki, którym bliżej do agregatu prądotwórczego, niż sportowej limuzyny. Najtańszy jest benzynowy 1.8l 160KM. Ma turbodoładowanie, ale mimo tego naprawdę szybko zabiera się za samochód. Właściwie, to można nawet powiedzieć, że jego charakterystyka pracy przypomina diesla, a do tego czuć, jak ciągnie nawet powyżej 120km/h. Jeśli to mało – jest też doładowany motor 200-konny o pojemności 2.0l. Bardzo harmonijne rozwija moc i już niewiele powyżej 2000obr/min z wciśniętym do podłogi „gazem” pasażerom może zrobić się niedobrze. Mocniejszy jest już tylko 300-konny 3.6l V6. Lubi sobie „łyknąć”, ale z łatwością to wynagrodzi. Diesle oczywiście też się znajdą. Dla tych spokojnych jest przeznaczony 2.0TDI 140KM – 9.8s do „setki” to dobry wynik. Ci bardziej wymagający powinni rzucić trochę grosza na wersję 170-konną. Na wolnych obrotach mogłaby być cichsza, ale i tak pracuje o niebo lepiej niż starsze TDI, bo uwielbia wchodzić na obroty i mimo tego, że to diesel – może się spodobać.

Publikacje o Volkswagen Passat CC

Konkurencja wewnątrz koncernu VW
 
Nasz test

W przypadku koncernów samochodowych, skupiających kilka firm, podział ról jest z reguły bardzo prosty: jeden zajmuje się samochodami popularnymi, drugi modelami ekskluzywnymi, trzeci sportowymi, czwarty indywidualnościami najwyższej półki itd. Oczywiście każdy z producentów ma możliwość wejść w obszar...

Z mocą mu do twarzy

W 2004 roku Mercedes zaprezentował światu swoją oryginalną wizję - coupe z dwiema parami drzwi o nazwie CLS. Tym samym dał początek nowej klasie aut. Dopiero cztery lata po tym wydarzeniu Volkswagen zaproponował samochód według tej samej, jak się okazało, bardzo słusznej koncepcji.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Limuzyna z pazurem - test VW Passat CC 3.6 V6 4Motion

Któż nie szuka w dzisiejszych czasach auta idealnego...? Większość kierowców chciałaby mieć w swoim garażu zarówno wygodną limuzynę i samochód sportowy podnoszący podczas jazdy poziom adrenaliny. Czy to możliwe? Odpowiedź miał dać test VW Passata CC z najmocniejszą z możliwych jednostek napędowych. Auto...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora VW Passat CC - nowy wymiar piękna

Oglądając auto w salonie VW klienci rzadko zachwycali się stylistyką prezentowanych tam aut. Golf, Jetta, Polo – auta dobrze znane i cenione za technikę, jakość montażu i wykonania, wygodę podróży, dobre prowadzenie, dopracowane zawieszenie, itd. Gdyby przeprowadzić ankietę wśród 100 losowo wybranych...

Volkswagen Passat CC 3.6 4x4 - Atak na klasę premium

Trzecia wersja nadwozia Passata pozycjonowana jest w klasie wyższej. Pod względem właściwości jezdnych i jakości wykonania coupé z powodzeniem może konkurować z luksusowymi markami niemieckimi, mniej drażniąc przy tym oko zazdrosnych sąsiadów czy partnerów handlowych. Do tego ma białe a niebieskie podświetlenie...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volkswagen Passat CC

Społeczność kierowców Volkswagen Passat CCautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat CC

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC 44,78

Volkswagen Passat CC diablo 39,39

Volkswagen Passat CC 34,34

Volkswagen Passat CC 48,49

Volkswagen Passat CC Tse-Tse:) 63,03

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat CC

adamus55 30,16

mariusznicpon 30,19

Imter 30,18

grzybek9997 30,05

J_Jadzia 30,14

lemi88 30,05

kstilger 98,47

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat CC

ZAKUP SAMOCHODU
ZAKUP SAMOCHODU Zakup auta używanego w salonie VW i powrót do domu. Jestem pod wrażeniem całośc...
Dojazdy do pracy
Dojazdy do pracy Dojeżdzam do pracy i ciągle poznaje to auto. za 3 tyś mam wymianę oleju więc zo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat CC

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat CC
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat CC
 

Volkswagen Passat CC najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Ford Mondeo Ghia Ford Mondeo Ghia
Rocznik: 2011. Przebieg: 54 730 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 64 900 zł
Volkswagen Passat Comfortline Volkswagen Passat Comfortline
Rocznik: 2011. Przebieg: 126 200 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 55 900 zł

Używane Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC
2.0 diesel 140 KM
90 000 km, 2009
57 900 PLN
Volkswagen Passat CC
2.0 diesel 170 KM
148 000 km, 2009
69 900 PLN
Volkswagen Passat CC
3.6 benzyna 299 KM
75 000 km, 2010
119 000 PLN
Volkswagen Passat CC
2.0 diesel 170 KM
2009
78 500 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 6 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Volkswagen Passat CC

7 komentarzy

7 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ed~ed

Do ~rys:
tak to jest z klekotami-chcialo sie tanio jezdzic

~rekin323~rekin323

Do ~krzysztof:

Jaki rok modelowy 2012-2013 i jakie ciśnienie w oponach 18"

~krzysztof~krzysztof

jeżdżę cc od pół roku . jest to wersja r-line . Zauważyłem ,że samochód jest dość czuły na podmuchy ,przy prędkości ponad 150-160 km/h prowadzi się ciężko oczywiście jeżeli jest silny wiatr . Czy ktoś z was zwrócił na to uwagę. Wcześniej jeździłem Toyotą avensis i fordem mondeo i passat w wersji cc jest najmniej odporny na podmuchy . czy to jest spowodowane dodanymi do r-line spojlerami .

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
62 800
Przejechany dystans
50 150 129 km
Zatankowanego paliwa
2 441 760 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 660
Wydanych pieniędzy
3 633 150 zł
Średnie wydatki na auto
1 242 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
15 050
Wydanych pieniędzy
3 934 617 zł
Średnie wydatki na auto
1 345 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 926)

Zużycie paliwa Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Na podstawie 8 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Damian D., dodano: 03.06.2009 00:23

Spalanie przy stałej 120 km/h na 6 biegu wynosi 4 litry/100 km. Ostre deptanie nie spowoduje dramatycznego wzrostu spalania, maksimum to 9 l/100 km. Przy 200 km/h spalanie utrzymuje się w granicach 8 l/100 km. Samochód jest bardzo oszczędny, pomimo tej mocy.

pełny raport Volkswagen Coupe 2.0 TDI-CR DPF

autor: tomasz, dodano: 12.10.2012 22:54

Witam Panowie i Panie zwiazku z tym iz jestm szczesliwy posiadaczem passka b5fl 2,5 v6 tdi tip tronik (strasznie kosztowny i auto co zachwialo moja wiare w vw) to cc ktore nabylem z 2010 rok przebig 34tys premium slect urzeka mnie i powraca wiara w ten koncern. Ale szczerze auto zajebiscie nie praktyczne do jazdy na codzien pomine juz tu wysiadanie w ciasnych miejscach jak garaz såalanie dynamika auta na 5 plus (mieszkam w szwecji) ps. Uwaga uzytkownicy czy macie taki sam problem z pokonywaniem tzw. garbow czy nawet z pol kraweznikiem bez zachaczenia, jak z widocznoscia cofania u was ja jedze ponadgabarytem na codzienn i nie mam tak duzych problemow jak z cc wjazdem do koperty i najwazniejsze rde 510 bluethoot uzyl ktos z swojim komem pozdro

pełny raport Volkswagen Coupe 1.8 TSI

autor: dj_trax@onet.pl, dodano: 31.01.2011 23:03

Moim skromnym zdaniem stosunek relacji jakości do ceny jest naprawdę bardzo wysoki. Miałem 2 przeglądy, z podstawowymi czynnościami. Mało pali, mało się zużywa - mimo ponad 70.000 km jeżdzę jeszcze na pierwszym komplecie klocków - ale to efekt długich tras, które stanowią ponad 90% przjechanych kilometrów i głównie za zachodnią granicą.

pełny raport Volkswagen Coupe 2.0 TDI-CR DPF

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI 200KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat CC, oglądali także