Nie trać czasu na szukanie częœci! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Czterodrzwiowe coupe klasyfikowane do grupy premium klasy średniej (segment D), produkowane w latach 2008-2011. Passat CC został zbudowany na płycie podłogowej VW PQ46. Stylistycznie i konstrukcyjnie był spokrewniony z Passatem, ale był od niego większy i rozmiarowo pozycjonowano go między nim oraz flagowym modelem Phaeton. Passat CC był odpowiedzią VW na Mercedesa CLS i dobrze wywiązał się ze swojej roli – w 4 lata sprzedano go w liczbie ponad 320 tys. egzemplarzy. W 2012 roku model został zmodernizowany, a jego nazwę zmieniono na CC. Skrót CC oznacza Comfort Coupe.

Volkswagen Passat CC - prawy bok
Volkswagen Passat CC - lewy bok
Volkswagen Passat CC - prawy bok
Volkswagen Passat CC - widok z przodu
Volkswagen Passat CC - tylna kanapa
Volkswagen Passat CC - skrzynia biegów
Volkswagen Passat CC - sterowanie w kierownicy

Komentarze redakcji

Powagosław: Niezwykła przemiana. Po dodaniu podwójnego C, stateczny Passat przeobraził się w piękną, elegancką i sportowo wyglądającą limuzynę. Niemiecką poprawność zastąpił polot i odwaga.
Luzacjusz: Passatowi urosły skrzydła jak ludziom-ptakom w balladzie Gałczyńskiego. Słyszałem jeno, że CC zarzucają, że za bardzo przypomina Merca CLS. Hmm… To tak, jakby wyrzucać swojej dziewczynie, że jest podobna do Angeliny Jolie.

Silniki Volkswagen Passat CC Coupe

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

To usportowiony Passat, dlatego z oferty zniknęły silniki, którym bliżej do agregatu prądotwórczego, niż sportowej limuzyny. Najtańszy jest benzynowy 1.8l 160KM. Ma turbodoładowanie, ale mimo tego naprawdę szybko zabiera się za samochód. Właściwie, to można nawet powiedzieć, że jego charakterystyka pracy przypomina diesla, a do tego czuć, jak ciągnie nawet powyżej 120km/h. Jeśli to mało – jest też doładowany motor 200-konny o pojemności 2.0l. Bardzo harmonijne rozwija moc i już niewiele powyżej 2000obr/min z wciśniętym do podłogi „gazem” pasażerom może zrobić się niedobrze. Mocniejszy jest już tylko 300-konny 3.6l V6. Lubi sobie „łyknąć”, ale z łatwością to wynagrodzi. Diesle oczywiście też się znajdą. Dla tych spokojnych jest przeznaczony 2.0TDI 140KM – 9.8s do „setki” to dobry wynik. Ci bardziej wymagający powinni rzucić trochę grosza na wersję 170-konną. Na wolnych obrotach mogłaby być cichsza, ale i tak pracuje o niebo lepiej niż starsze TDI, bo uwielbia wchodzić na obroty i mimo tego, że to diesel – może się spodobać.

Publikacje o Volkswagen Passat CC

Konkurencja wewnątrz koncernu VW
 
Nasz test

W przypadku koncernów samochodowych, skupiających kilka firm, podział ról jest z reguły bardzo prosty: jeden zajmuje się samochodami popularnymi, drugi modelami ekskluzywnymi, trzeci sportowymi, czwarty indywidualnościami najwyższej półki itd. Oczywiście każdy z producentów ma możliwość wejść w obszar...

Z mocą mu do twarzy

W 2004 roku Mercedes zaprezentował światu swoją oryginalną wizję - coupe z dwiema parami drzwi o nazwie CLS. Tym samym dał początek nowej klasie aut. Dopiero cztery lata po tym wydarzeniu Volkswagen zaproponował samochód według tej samej, jak się okazało, bardzo słusznej koncepcji.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Limuzyna z pazurem - test VW Passat CC 3.6 V6 4Motion

Któż nie szuka w dzisiejszych czasach auta idealnego...? Większość kierowców chciałaby mieć w swoim garażu zarówno wygodną limuzynę i samochód sportowy podnoszący podczas jazdy poziom adrenaliny. Czy to możliwe? Odpowiedź miał dać test VW Passata CC z najmocniejszą z możliwych jednostek napędowych. Auto...

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora VW Passat CC - nowy wymiar piękna

Oglądając auto w salonie VW klienci rzadko zachwycali się stylistyką prezentowanych tam aut. Golf, Jetta, Polo – auta dobrze znane i cenione za technikę, jakość montażu i wykonania, wygodę podróży, dobre prowadzenie, dopracowane zawieszenie, itd. Gdyby przeprowadzić ankietę wśród 100 losowo wybranych...

Volkswagen Passat CC 3.6 4x4 - Atak na klasę premium

Trzecia wersja nadwozia Passata pozycjonowana jest w klasie wyższej. Pod względem właściwości jezdnych i jakości wykonania coupé z powodzeniem może konkurować z luksusowymi markami niemieckimi, mniej drażniąc przy tym oko zazdrosnych sąsiadów czy partnerów handlowych. Do tego ma białe a niebieskie podświetlenie...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volkswagen Passat CC

Społeczność kierowców Volkswagen Passat CCautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat CC

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC 67,37

Volkswagen Passat CC diablo 35,88

Volkswagen Passat CC Tse-Tse:) 62,52

Volkswagen Passat CC tse tse 55,98

Volkswagen Passat CC 48,88

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat CC

grzybek9997 30,05

mariusznicpon 30,19

J_Jadzia 30,14

adamus55 30,16

lemi88 36,65

kstilger 95,69

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat CC

ZAKUP SAMOCHODU
ZAKUP SAMOCHODU Zakup auta używanego w salonie VW i powrót do domu. Jestem pod wrażeniem całośc...
Dojazdy do pracy
Dojazdy do pracy Dojeżdzam do pracy i ciągle poznaje to auto. za 3 tyś mam wymianę oleju więc zo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat CC

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat CC
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat CC
 

Volkswagen Passat CC najczęściej porównywane z:

 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 2.2d Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 2.2d Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 8 900 km. Silnik: 2.2 170KM, diesel.
Cena: 217 400 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 500 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat CC

Volkswagen Passat CC
2.0 diesel 140 KM
90 000 km, 2009
57 900 PLN
Volkswagen Passat CC
2.0 diesel 170 KM
148 000 km, 2009
69 900 PLN
Volkswagen Passat CC
3.6 benzyna 299 KM
75 000 km, 2010
119 000 PLN
Volkswagen Passat CC
2.0 diesel 170 KM
2009
78 500 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 6 opinii
  • 4,30
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Volkswagen Passat CC

7 komentarzy

7 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~ed~ed

Do ~rys:
tak to jest z klekotami-chcialo sie tanio jezdzic

~rekin323~rekin323

Do ~krzysztof:

Jaki rok modelowy 2012-2013 i jakie ciśnienie w oponach 18"

~krzysztof~krzysztof

jeżdżę cc od pół roku . jest to wersja r-line . Zauważyłem ,że samochód jest dość czuły na podmuchy ,przy prędkości ponad 150-160 km/h prowadzi się ciężko oczywiście jeżeli jest silny wiatr . Czy ktoś z was zwrócił na to uwagę. Wcześniej jeździłem Toyotą avensis i fordem mondeo i passat w wersji cc jest najmniej odporny na podmuchy . czy to jest spowodowane dodanymi do r-line spojlerami .

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
55 518
Przejechany dystans
43 159 453 km
Zatankowanego paliwa
2 181 385 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 778
Wydanych pieniędzy
3 313 858 zł
Średnie wydatki na auto
1 253 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 351
Wydanych pieniędzy
3 548 414 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 645)

Zużycie paliwa Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Na podstawie 8 raportów spalania

Pb
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Vietkong R.Śl, dodano: 22.03.2014 09:26

Samochód na trasie spala rewelacyjnie mało, wpadając na autostradę ustawiając tempomat na 120km/h na prostej drodze spalanie ok 6,5l przy 140/h nie całe 8l. Jeżdżę głównie trasę do pracy która wygląda następująco start wiadomo zimny silnik 2km dojazdu do autostrady przez miasto,następnie ok 10km autostradą (tempomat 120km) i znowu 2 km miasto. Na tych 15km przy delikatnej jeździe średnie spalanie na 100km wynosi 8L. Dodam, że odcinki miejskie bez większych korków. Jazda po zakorkowanym mieście pochłania spokojnie 11L, ponieważ przy delikatnym ruszaniu chwilowe spalanie to ok 20L/100km najwięcej co udało mi się zauważyć w chwilowym spalaniu to było chyba 56L/100km Tak więc nie wskazane jest częste zatrzymywanie i ruszanie. Przy delikatnej jeździe muszę liczyć przy moim charakterze jazdy 9L/100km bo czasami nie mogę się powstrzymać pokusie zdeptania pedału gazu, ponieważ lubię to uczucie jak zatrzymuje się czas. Mając 2 bieg i ok 2,5tyś obrotów jak zdeptam gaz to w momencie wszystko zatrzymuje się w miejscu a my z ułamku sekundy znajdujemy się kilkaset metrów z przodu, prawie jak teleportacja :) Ta dynamika samochodu i jego wygląd powoduje że na stacji paliw złotówki mają mniejszą wartość. Gorąco polecam ten wózek

pełny raport Volkswagen Coupe 2.0 TSI

autor: ppieszko@op.pl, dodano: 21.06.2010 17:35

przy lekkim traktowaniu pedału gazu można zejść poniżej 5 litrów, ale to nie o to chodzi, mocne deptanie na autostradzie to zużycie na poziomie 8 litrów ON, dla mnie bomba biorąc pod uwagę masę i moc

pełny raport Volkswagen Coupe 2.0 TDI-CR DPF

autor: Tomek, dodano: 02.06.2010 23:07

Drogie przeglądy (500euro, w Polsce zawsze była jakaś dodatkowa część do wymiany). Zużycie paliwa na db poziomie, 140 km/h - 7,8 l, 200km/h 10,8 l . W mieście 10 l.

pełny raport Volkswagen Coupe 1.8 TSI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat CC Coupe 2.0 TSI 200KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat CC, oglądali także