Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B3 Kombi

Produkcja trzeciego modelu Passata (B3) rozpoczęła się w 1988 roku. Dwa lata później auto debiutowało w Ameryce Północnej, zaś dopiero w 1995 roku w RPA. Model wyróżniał się nowoczesną, opływową sylwetką kontrastującą z pudełkowatymi, kanciastymi kształtami swoich poprzedników. Był to pierwszy Passat sprzedawany pod jedną nazwą na całym świecie. W 1989 roku auto zajęło trzecie miejsce w głosowaniu na Europejski Samochód Roku. Jego sprzedaż w Europie i Ameryce Północnej zakończyła się w roku 1994.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B3

Silniki Volkswagen Passat B3 Kombi

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat passacinka 82,93

Volkswagen Passat 81,53

Volkswagen Passat B5 74,76

Volkswagen Passat Szary Potwór 76,42

Volkswagen Passat 85,42

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

Majkel 63,94

therunner 92,85

daropast 87,76

lukas_auto 90,59

djbisonus 87,46

kali 87,55

LeVinh 92,45

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Ciekawe Odkrycie
Ciekawe Odkrycie Jadąc w zeszły weekend ze Szczecina do Konina (odwiedzając groby bliskich) w Gor...
Robimy Rosta z B3! Proszę o pomoc
Robimy Rosta z B3!  Proszę o pomoc Witam! Postanowiłem zrobić coś ze swoim nudnym samochodem więc dowaliłem Rosta! ...
Spalanie
Spalanie Oto kolejna przejażdżka trasą Kielce - Sandomierz. Tym razem VW Passat 1.8T. Tra...
klamot
klamot wlasciwie ten car ma jedna zalete malo pali i to wszystko napalilem sie zeby go ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Toyota Avensis
1.8 Valvematic (147 KM)
Citroen C5
2.2 HDi FAP (204 KM)
Mercedes Klasa C
180 (156 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 4 500 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B3 Kombi

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Kombi 1.8 (90 KM)

Auto przyprowadziłem z Niemiec (combi -2004r stan licznika 126 tys. km) i bez problemu przeszło badania techniczne. Przy 128 000 km. przerobiłem na gaz i nie mam żadnych problemów, miesięcznie robię ok. 1200 km, średnie spalanie gazu w okresie wiosenno-jesiennym w cyklu mieszanym (miasto 20% - trasa 80%) 9 - 9.5 litrów, benzyny 7.5 -8 litrów. Trzeba pamiętać o wymianie paska rozrządu po 100 000 km. Silnik jest trochę słaby bo ma 75 KM na benzynie ok. 68 KM na gazie i jak jadę załadowany to jest za słaby, ale nie chodzi o wyścigi. Jako auto rodzinne jest idealny, zamienniki-części tanie i dobrej jakości, mechanicy, którzy naprawiają mi auto dobrze wyrażają się o tym modelu B3 typ 35I, zwłaszcza o zawieszeniu potrafiącym wytrzymać nasze drogi, jeżeli chcemy korzystać z ASO to trzeba się liczyć ze sporymi wydatkami. Są problemy z włączaniem 1 i wstecznego biegu, oraz trzaski plastików z tyłu jak jedziemy po dziurach ale ten typ tak ma. Po przejechaniu 17 tys. km (po naszych dziurach) i listopadowej...

dodał: kaszka1035@vp.pl
Volkswagen Passat Kombi 1.8 (90 KM)

Cena wydana na zakup, wydawała mi się wtedy wysoka, dlatego miał to byc samochód, który miałem sprzedać za pół roku i na którym miałem wtedy jeszcze zarobić. Jednak w miarę upływu czasu doszedłem do wniosku, że nie zależy mi na sprzedaży, bo chyba nie przez przypadek go kupiłem. Okazał się strzałem w 10, bo jak dotąd nie mam żadnych poblemów z nim, a ta przestrzeń jak najbardziej mi pasuje. Nie ma takiego wyposażenia i tyle miejsca jak Mercedes (np 124 - taki miałem), ale też nie kosztuje tyle, i nawet w moim przypadku lepiej jest u Passata z bezawaryjnością. Teraz się już zestarzał, więć już niedlugo trzeba bedzie go zmienić, a zatanawiam się teraz tez na czymś z rodziny VW Audi, może własnie Passat B5 wygra z A4. Jak na razie wygrywa!! :)

dodał: Shrek
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TD (75 KM)

Sprowadziłem zadbany egzemplarz z Berlina, który miał tylko dwóch starszych właścicieli. Garażowany (zero rdzy) i regularnie serwisowany (książka) jak dotąd sprawuje się wyśmienicie. Wcześniej jeździłem fiatem sieną z 1999 r i za nic nie chciałbym go z powrotem ;-) Kupując starszego passata nie zwracajcie uwagi na rocznik, lecz TYLKO na jego stan techniczny i wizualny. Czasami warto też "dopłacić", gdyż chytry dwa ray traci... Dmucham i chucham na staruszka, ponieważ wyznaję zasadę: "DBASZ TO MASZ"

dodał: tpiekos@o2.pl
Volkswagen Passat Kombi 2.0 (115 KM)

Amerykańska wersja, trochę zawieszenie juz stuka (sworzeń jedna strona) i trochę kłopotów z silnikiem po założeniu instalacji gazowej. Poza tym w miare bezawaryjne auto. Drobne usterki - klamka dzwi, czujnik temperatury... trochę problemu z częściami (w końcu wersja idaca na export) ale za to bogatsze wyposażenie, problem z rejstracją - Pani w urzedzie nie mogła pjąć że wersje na export posiadają dwa numery Vin. Polecam. A jak nie Passat to Volvo 850 Combi lub Saab: -D

dodał: Dr_Feel_Good@poczta.onet.pl
Volkswagen Passat Kombi 1.8 (90 KM)

sprawny,niezawodny,przyjemny i przestronny. moze nie dynamiczny ale wystarczajacy silnik, dobrze serwisowany nie powinien zawiesc - kupilem swego czasu dosc zadbany egzeplaz, doprowadzilem go do pozadku i na przestrzeni 70tys km. wymienilem: rozrzad (co 60 tys), olej (co 8tys), swiece co 25tys i po zmianie na gaz, przewody (tak jak swiece), klocki x2, termostat i amortyzatory z tylu. moj pedantyczny ojciec chce ten samochod odemnie kupic - to mowi samo za siebie

dodał: czarny1999

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 4-Motion Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat Variant 2005 Volkswagen Passat B5 Kombi - galeria społeczności Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B8 sedan (2015)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 724
Przejechany dystans
41 986 537 km
Zatankowanego paliwa
2 116 183 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 484
Wydanych pieniędzy
3 211 762 zł
Średnie wydatki na auto
1 251 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 961
Wydanych pieniędzy
3 463 216 zł
Średnie wydatki na auto
1 349 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 568)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B3 Kombi

Na podstawie 447 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: LordSpooky, dodano: 30.04.2009 11:35

Passat był sprowadzony w 92 roku z Niemiec z rozbitym błotnikiem - zarejestrowany jako składak. Od tamtego czasu jeździła nim tylko jedna osoba - mój dziadek. Autko jak na swój wiek i oryginalny przebieg bardzo zadbane. W środku praktycznie jest nie zniszczone. Przy przebiegu blisko 250.000 silniczek ładnie pracuje. Miałem problemy z pompą paliwa, ciśnieniem i mniejszymi pierdołami, ale już wszystko gra. Spalanie jest naprawdę różne. Zależy jak kto jeździ. Ja Passata nie mam planie zagazować, jeżdze tylko wyłącznie na benzynie. Codziennie robię w jedną stronę do pracy 10 km co razem daje 20 plus może z 5 do sklepu. W weekend robię około 100 kilometrów. Tygodniowo wychodzi mi 200 kilometrów, miesięcznie 800 - średnio. Przy takiej jeździe na średnie spalanie wychodzi mi 7.0/7.5. Podkreślam, że nie jest to jakaś szaleńcza jazda - czasami jazda ekenomiczna, innym razem trzeba wcisnąć. W zimie do w.w. wyniku trzeba dołożyć około 1,5 litra. W trasie do Wrocławia spalanie wychodzi lekko ponad 6 litrów przy 2 osobach w aucie. Jak się chce poszaleć ( a nim się da ;) to spalanie nie przekroczy 12 litrów. Spalamie naprawdę mi odpowiada, auto przy tak dużej masie i gabarytach potrafi palić rozsądnie! Komfort jazdy jest bardzo dobry, nawet jak na tak stare auto. Mój egzemplarz jest bardzo zadbany więc pewnie dlatego moje tak dobre zdanie o tym aucie. Jakieś pytanie - gg - 1680627

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8

autor: mp-79@o2.pl, dodano: 02.03.2009 10:39

Przyznam, ze byłem w szoku, ale Eko-Driving robi swoje. Wczoraj wróciłem z trasy i 6.3 L/100km tym autem, to dla mnie troche niemożliwe, ale jak najbardziej prawdziwe, bo liczby nie kłamią. Specjalnie tankowałem pod sam korek ile wlezie tylko z naciśniętym odpowietrznikiem. Zalałem go ponownie po 174,3 km do pełna i weszło 11,10 litra. Była to jazda ostro mieszana, bo miejscowości 60 km/h, a poza zabudowanym non stop 90 km/h. Do tego 4 osoby, pies i bagaże, czyli auto wypchane na full. Nie miałem sensu gnać, bo bym musiał non stop wyprzedzać - szarpać autem, a tak byłem wypzredzany przez innych, ale jazda bardzo płynna. Jeśli komuś zależy na oszczędności, to eko-driving tylko w tym aucie. W razie jakichkolwiek pytań zastawię kontakt: mp-79@o2.pl Na początku, jak go kupiłem palił 10 L/100 km, ale jak tylko zakumałem sprzęgło z gazem to bezsensowne zawczesne wciskanie gazu zostało wyeliminowane - to przyzwyczajenie po porzednim aucie.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.6

autor: gregor_s@tlen.p, dodano: 31.07.2012 10:01

Spalanie podaje lpg, poniewaz nie mam pojecia ile pali benzyny, zalozylem gaz zaraz po kupnie. Auto mam 2,5 roku. W pazdzierniku 2011 roku zrobilem chipa na 197km, wersje po lifcie lepiej sie chipuja, a i moment 290Nm. Przejechalem na tym chipie 30tys. km i nic sie nie dzieje. Co do spalania...mam lpg (wtryski hany niebieskie, kme, diego g3), sredniespalanie zazwyczaj przed chipem 9,5-10,5l lpg. Po zalozeniu chipa wzroslo spalanie maksymalne. Co to oznacza. A to, ze gdy jezdze normalnie spalanai jest takie same, dopoki nie zaczne go krecic powiedzmy do 4-5 tys. rpm. Wtedy pare litrow wiecej nawet. Zawsze palilo mi maksymalnie na dluzszych trasach ok, 13,5l lpg maksimum - preskosci 160-200kmh, teraz jest to wartosc 16l lpg przy tych predkosciach. Jednakze jesli go nie cisne i jade ze stala predkoscia ok 160kmh pali 12-13l. Po prostu trzeba stroznie sie obchodzic z gazem jesli chcemy przeejchac trase taniej. Zrobilem chipa, aby lepiej wyprzedzac, a prawie 200km to niestety nie ma za darmo. tak czy siak. Zakladajcie instalacje i nie sluchajcie, ze benzyna z turbo sie nie nadaje do gazu! Mam auto od 2,5 roku, przebieg obecnie 282tys. km oryginalny a nie krecony z Niemiec (salon PL), przejechalem na gazie 80tys. km i nic a nic sie nie dzieje!Leje olej motul synergie 6100+. Mobila nie polecam. Koszt przejechania 100km na gazie to ok. 28-30zł, jadąc 30km do pracy w jedną stronę. Jazda diesele, - ok 35-36zł jadąc b. oszczędnie. koszt instalacji 2900zł, weźcie najlepiej brc. Jeśli robicie chociaz te 20tys (Ja robie ok 35-40ty. / rok), nie zastanawiac sie, tylko lpg i nie marudzic na spalanie.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B3 Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B3 Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B3

Model B3 swoją premierę miał w roku 1987 w dwóch wersjach nadwoziowych sedan i kombi. Podstawowym silnikiem w B3 był bardzo wytrzymały silnik benzynowy o pojemności 1600 ccm. Stosowano też silniki diesla o pojemności również 1600 ccm z turbo sprężarką i intercoleerem. W późniejszym etapie około rok...

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B3 Kombi

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także