Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Passat B5

Lata produkcji: 1996 - 2005
Segment: Klasa średnia
Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Dane techniczne Volkswagen Passat B5

Silniki

Moc silników 90-275 KM

Poj. silników 1 595-3 999 cm3

Prędkość maks. 184-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 7,8-15,3 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Passat B5

Średnia ocena modelu

na podstawie 1757 opinii

4.08

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Skrzynia biegów

+ Ergonomia

Wady

- Wyciszenie

- Drobne usterki

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (77%)
NIE (23%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Passat B5

Byłoby fajne auto ale niestety trapi je tak wiele przeróżnych wad i usterek ze naprawdę psuje to wszelka przyjemność z ... więcejeksploatacji tego pojazdu. Sama koncepcja samochodu fajna - przestronny sedan z silnikiem umieszczonym wzdłuż osi samochodu, za te pieniądze otrzymujemy naprawdę kawał samochodu. Nie ma on niestety nic wspólnego z legendarna niemiecka solidnością, ten model jest naprawdę problematyczny. Oszczędny motor jak najbardziej na plus, niestety niska kultura pracy i usterkowość osprzętu psuja jego ocenę. ukryj
dodano 20.03.2010 przez
Jestem hobbystą tego modelu - jedno z najfajniejszych "cichociemnych" aut na rynku. Do tego bardzo rzadkie i nadające się do ... więcejcodziennej eksploatacji. Z drugiej strony nie kłuje w oczy sąsiadów. Koszty zakupu i eksploatacji do przyjęcia. Frajda z jazdy nawet przy sporadycznym wykorzystaniu pełni osiągów jest bardzo duża. Polecam, ale tylko osobom, które docenią wyjątkowość modelu i przymką oko na jego wady. Ludzie szukający po prostu szybkiego i niezawodnego środka lokomocji, któremu nie zamierzają poświecać swojego czasu, niech rozejrzą się za czymś innym. ukryj
dodano 23.03.2009 przez
Jeżdżę tym samochodem od maja 2009r.W chwili zakupu miał 240 tys.km,obecnie 252 tys.W komisie,gdzie go kupiłem,właściciel zapewniał mnie,że jest bezwypadkowy.Sprawdziłem ... więcejto w stacji diagnostycznej,zmierzyłem grubość lakieru,sprawdziłem jego przebieg,mając w ręku pełną dokumentację z Niemiec i od poprzedniego właściciela.Zadzwoniłem do Niemiec,żeby potwierdzić wszystkie przeglądy i wszystko się zgadzało.I tak było.Po zakupie skontaktowałem się z poprzednim właścicielem,który potwierdził moje wątpliwości,a sprzedawał go,bo uznał,że 10 lat to wystarczający wiek,żeby sprzedać ten samochód.I co kupił?VW Passata B6.Po trzech dniach,wymieniłem rozrząd,jak to tradycyjnie w dieslu-700 pln poza ASO oczywiście i poza Warszawą,odmę,bo była pęknięta,manszety na obu przegubach.Obecnie mam do wymiany klocki hamulcowe z tyłu,zrobię to przy wymianie oleju,już niedługo.I to tyle. ukryj
dodano 13.11.2009 przez
Zobacz oceny Volkswagen Passat B5 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5

Pb
5,13 - 17,67
Na podstawie 450 raportów spalania
ON
4,20 - 16,17
Na podstawie 1542 raportów spalania
LPG
5,30 - 17,13
Na podstawie 203 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Passat B5

Mam świra na punkcie Eco-Drivingu. Więc wszystkie tankowania skrzętnie notowałem. Niestety zapiski trzymałem w schowku, a auto ukradli. Cudowny samochód ... więcejz niesamowitym silnikiem - szkoda że już takich nie produkują. Niestety Passat jak to Passat... chodliwy. Mój rekord tym samochodem to 3.3l/100km (Licznik kalibrowałem kilku krotnie więc wiem, że nie przekłamywał max 0.1l/100km) Początkowo przekłamywał o 0.8l/100km Po kilku tankowaniach do pełna i po każdym tankowaniu kalibracja licznika- kalibrowałem 3 razy i pokazywał idealnie. Zawsze jeździłem EKO... zawsze. Tankowałem tylko Orlen ECODiesel. Średnie spalanie w trybie mieszanym bo w takim jeździłem ciągle to latem auto paliło od 5.0l/100km do 6.0l/100km zimą. I zależnie od temperatury zewnętrznej czyli momentu w którym się rozgrzał to taki był wynik spalania. Z moich obserwacji wynika, że temperatura w okolicach 20 stopni Celsjusza była najoptymalniesza. W trasie nad morze przy spokojniej jeździe(przepisowej) 4.3l/100km. Jezdziłem na oponach wąskich 195/65R15. Nie miałem zamontowanych ledów, więc jezdziłem na światłach standardowych. Auto z tempomatem. Nie modyfikowana mapa silnika - oryginał. Zmniejszyłem jedynie temperature doładowania "dopowietrzając" InterCooler. Jako, że miałem samochód bez halogenów przeciwmgłowych (moim zdaniem to zaleta) intercooler był odkryty i podczas jazdy przewiewał go pęd powietrza - dzięki temu chłodniejsze powietrze trafiało do komory spalania i auto mniej pali. Wystarczy odkręcić klakson i umieścić go z prawej strony zderzaka i dodatkowo wyciąć zbędne plastiki w kratce. Po tym zabiegu wystarczy się nachylić i Intercooler widać w pełnej okazałości. I wierzcie mi, że efekt był odczuwalny, a jak jeździłem z kompem na kolanach odnotowałem spadek około 10stopni w dolocie. Ważne jest to aby skalibrowac licznik temperatury wody. Okazało się, że pomimo wskazań ciągle 90stopni na liczniku w komputer pokazywał 75stopni. Silnik był ciągle nie dogrzany. UWAGA! LICZNIK POKAZUJE 90 CAŁY CZAS JEŻELI TEMPERATURA WODY WAHA SIĘ POMIĘDZY 70-110. Czyli jak jedziesz do pracy to pomimo, że woda osiągnęła dopiero 70 stopni to na liczniku pokazuje już 90. Takie oszustwo VW. Trzeba się podpiąć pod licznik i przekalibrować. Po zabiegu kalibracji wskaznika temp wody wymieniłem termostat i na wskazniku podczas jazdy otwierał się na 89 stopni a zamykał około 86 stopni. Najwyżasza temp latem silnika jaką odnotowałem to 93stopnie w korku. Z reguły podczas jazdy do pracy 25km. Na ekonomizerze dziennym udawało mi się zejść do 4.5-5.0 zależy czy zima czy lato, ale późniejsza jazda po mieście w koło komina kompensowała stratę dlatego średnie spalanie wynosiło około 5.3l/100km. Najwyższe spalanie jakie odnotowałem - 6.0l/100km w trybie mieszanym to był okres styczniowy było max -16. Wiosna lato zawsze pomiędzy 5.2l/100km - max 5.6l/100km. ukryj
dodano 02.12.2014 przez
Tutaj wypowiem się w miare obszernie bo ekonomiczność tego samochodu powala mnie każdego dnia na kolana gdy gdzieś wybieram się ... więcejtym autkiem. Jeżdzę szybko i bardzo dynamicznie może nawet dodam, że nie powinno się tak jeździć dislem. Auto mam od roku zrobiłem nim 45 tyś km i powiem szczerze że spalanie średnie z trasy i miasta nigdy nie przekroczyło mi 6,2 litra. Jak jechałem nim za granicę po autostradach to po przejechaniu 1300 km średnia spalania wynosila 3,2 litra. Gdy przemieszczam się w Polsce miedzy miastami to tym autkiem przejeżdzam 400 km niekiedy za 80 zł. Po prostu rewelacja. Mam bardzo ciężką nogę wielokrotnie przekraczałem tym samochodem 200 km/h a spalanie ciągle mnie zaskakiwało. Żaden silnik z założoną instalacją LPG przy 200 km/h nie będzie tak oszczędny jak ten 1.9 TDI. Powiem tak wyjazd z jednym pasażerem czyli 2 osoby na pokładzie, ostra dynamiczna jazda, ciągłe wyprzedzanie na trasie, przebyty odcinek drogi 200km a średnia spalania 5,2 litra :) Kiedyś na wycieczce zagranicznej pobiłem rekord za 200 zł przejechałem 1700 km tyle, że dużo jazdy po autostradach. Auto do 160 rozpędza się bezproblemowo szybko i w miare wystarczająco jak na polskie warunki. Do 200 też idzie przyjemnie ale już trzeba poczekać w koncu to nie sportowy bolid :) V-max 215 km/h. Dla młodych kierowców ktorzy chcą mieć trochę frajdy z jazdy i cieszyć się swobodnym wyprzedzaniem nawet kolumny tirów na polskich drogach smiało mogę polecić ten samochód jako jeden z najbardziej oszczędnych. Po 45 tyś przejechanych przeze mnie wymieniłem żarówkę w stopie :) oraz to co wymienia się regularnie czyli olej filtr powietrza filtr oleju :) Klocki hamulcowe i to wszystko. Szczerze polecam zwłaszcza jesli ktoś zastanawia się miedzy innymi autami w tym przedziale cenowym to można najwyzej myśleć o AUDI A4 bo jest praktycznie robiona na tych samych częściach. P.S. Po sprowadzeniu samochodu rok temu zawieszenie na stacji diagnostycznej opiewało w 89 % po 45 tyś km po polskich drogach kilka tygodni temu wynik został oszacowany na 81 %. Wydaje mi się że jak na tyle kilometrów zrobionych przeze mnie po Warszawie i w trasie wcale nie można narzekać na awaryjność wahaczy. ukryj
dodano 26.06.2009 przez
Passat od nowości w rodzinie. od 2001 roku jeździł nim wujek mieszkający w Zagłębiu Ruhry w Niemczech. Samochód posiadam już ... więcejponad rok i przejechałem nim już 16 tys km. Z czego 6 tys w wakacje (Bałkany). Od samego początku tankuję "pod korek" i wyjeżdzam paliwo do rezerwy. Spalanie obliczam w arkuszu kalkulacyjnym i mogę stwierdzić że pokrywa się ono zawsze z tym co wskazuje komputer. Spalanie średnie z całego przebiegu to 8,07 l/100km. Uważam że jest to przyzwoita wartość jak na benzynowy silnik i spory samochód. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to cierpliwy ecodriving na stosunkowo krótkim odcinku 60km trasą s-8 do Wrocławia (prędkość 80-100km/h) bez gwałtownego przyspieszania i wykorzystywania terenu. Najwyższe spalanie średnie z całego baku osiągnąłem zimą jeżdżąc dynamicznie w trasie i dużo po Wrocławiu. Jazda do mieście w normalnym ruchu, korki i światła to spalania 10-11 litrów. Gdy wyjedzie się w trasę spalanie od razu spada. Gdy jeździ się normalnie co wg mnie oznacza dynamiczne przyspieszanie i jazda z różnymi prędkościami bez zwracania uwagi na spalanie to spalanie oscyluje w okolicach 8 litrów. I takie jest ogólne średnie spalanie z mojego dotychczasowego przebiegu. Podsumowując gdy się chce i ma się cierpliwość da się nawet na całym baku przejechać spokojnie 800km i więcej. Jednak jazda po mieście i szybsza jazda to spalanie średnie wzrasta do 8-9 litrów. Trasa Niemcy Polska 900km jazda z prędkością 120-130km 7,3 Trasa Polska - Czarnogóra w 5 osób na pokładzie jazda z prędkością 120km/h 7,2 Samochód w trasie pali przyzwoicie. i wbrew temu jaka krązy o tym silniku opinia - "muła", zaprzeczam. Wcześniej jeździłem c-maxem ojca 2.0Tdci 140KM i nie ma porównania ale jak się ten silnik pokręci to daje frajdę z jazdy i sprawnie jedzie, rozpędza się spokojnie do 190km/h. Jednak jest to okupione większym spalaniem ale to benzyna. Pozdrawiam. ukryj
dodano 08.04.2014 przez
Spalanie podaje lpg, poniewaz nie mam pojecia ile pali benzyny, zalozylem gaz zaraz po kupnie. Auto mam 2,5 roku. W ... więcejpazdzierniku 2011 roku zrobilem chipa na 197km, wersje po lifcie lepiej sie chipuja, a i moment 290Nm. Przejechalem na tym chipie 30tys. km i nic sie nie dzieje. Co do spalania...mam lpg (wtryski hany niebieskie, kme, diego g3), sredniespalanie zazwyczaj przed chipem 9,5-10,5l lpg. Po zalozeniu chipa wzroslo spalanie maksymalne. Co to oznacza. A to, ze gdy jezdze normalnie spalanai jest takie same, dopoki nie zaczne go krecic powiedzmy do 4-5 tys. rpm. Wtedy pare litrow wiecej nawet. Zawsze palilo mi maksymalnie na dluzszych trasach ok, 13,5l lpg maksimum - preskosci 160-200kmh, teraz jest to wartosc 16l lpg przy tych predkosciach. Jednakze jesli go nie cisne i jade ze stala predkoscia ok 160kmh pali 12-13l. Po prostu trzeba stroznie sie obchodzic z gazem jesli chcemy przeejchac trase taniej. Zrobilem chipa, aby lepiej wyprzedzac, a prawie 200km to niestety nie ma za darmo. tak czy siak. Zakladajcie instalacje i nie sluchajcie, ze benzyna z turbo sie nie nadaje do gazu! Mam auto od 2,5 roku, przebieg obecnie 282tys. km oryginalny a nie krecony z Niemiec (salon PL), przejechalem na gazie 80tys. km i nic a nic sie nie dzieje!Leje olej motul synergie 6100+. Mobila nie polecam. Koszt przejechania 100km na gazie to ok. 28-30zł, jadąc 30km do pracy w jedną stronę. Jazda diesele, - ok 35-36zł jadąc b. oszczędnie. koszt instalacji 2900zł, weźcie najlepiej brc. Jeśli robicie chociaz te 20tys (Ja robie ok 35-40ty. / rok), nie zastanawiac sie, tylko lpg i nie marudzic na spalanie. ukryj
dodano 31.07.2012 przez
WITAM POSIADAM PASSATA 1.9TDI 110KM Z ROKU 2000 AUTO MA NA DZIEN DZISIEJSZY 625000KM JAK KUPILEM MIAL 220000 A ... więcejPRZEZ 5.5 ROKU ZROBILEM JUZ 405000KM. AUTO POWIEM SZCZERZE NIE JEST MISTRZEM BEZAWARYJNOSCI ALE TRWALOSC I SOLIDNOSC MOZE SIE PODOBAC. PRZEZ CALY MOJ PRZEBIEG WAHACZE WYMAGALY WYMIANY JUZ 8X TZN CALYCH KPL, 6 OSLON PRZEGUBOW PRZEDNICH, 5 TERMOSTATOW,3X TULEJE W TYLNEJ BELCE 1X TARCZE 4X KOLOCKI HAMULCOWE,5X ROZRZAD KPL RAZEM ZE WSZYSTKIMI PASKAMI I CO ZASKAKUJACE SILNIK PRZEZ CALY PRZEBIEG NIE POTRZEBOWAL ZADNEJ INGERENCJI.NALEZY WSPOMIEC O CZYSZCZENIU ODPLYWU WODY POD AKUMULATOREM 2X W ROKU INACZEJ BEDZIEMY MIELI POWODZ POD TYLNYMI DYWANIKAMI. OGOLNIE AUTO SPRAWIA WRAZENIE TWIERDZY TZW WOLA ROBOCZEGO. SILNIK JEST BARDZO NAROWISTY I OSZCZEDNY( DWIE ZASADY 1 DO ROZGRZANIA TRAKTUJEMY GO DELIKATNIE 2 NIE PRZEGINAMY Z PREDKOSCIA ZEBY GO NIE PRZEGRZAC). PODANE SPALANIE 3,7 L MOZNA OSIAGNAC JADAC ROWNOMIERNIE 80-90KMH BEZ WYPRZEDZANIA.NORMALNA JAZDA NA TRASIE Z PREDKOSCIA 100-110 SPALA 4,3 -4.5 L NATOMIAST W MIESCIE MAX 6,5L .W CYKLU MIESZANYM 50MIASTO 50TRASA BIERZE 5L/100. JESLI KTOS NIE WIERZY MUSI TO AUTO KUPIC SASIEDZI TEZ MI NIE WIERZA W TEN PRZEBIEG( ZNAM PRZYPADEK PASSATA B4 1.9TDI PRZEJSCIOWKI Z PRZEBIEGIEM PONAD 1MLN KM AUTO CALY CZAS NA CHODZIE) I ZE AUTO JEST TAK OSZCZEDNE.ZEBY UWIERZYC TRZEBA KUPIC.AUTO PALI TYLE CO YARIS 1,4D4D. NA KONIEC JESLI KTOS CHCE KUPIC PASSATA Z DIESLEM I POKONYWAC ROCZNIE DO 15TYS KM TO POLECAM TYLKO BENZYNKE KOSZTY ROZRZADU WAHACZY I SERWISU GO ZJEDZA, NATOMIAST JAK KTOS POKONUJE DUZE PRZEBIEGI RZEDU 20-70TYS KM ROCZNIE TO AUTO JEST WARTE UWAGI.POZDRAWIAM ukryj
dodano 09.11.2013 przez
Zobacz raporty spalania Volkswagen Passat B5 Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Passat

Przeczytaj pozostałe 40 publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Przeczytaj pozostałe 30 newsów o Volkswagen Passat

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat Euro NCAP

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014
Zobacz szczegóły
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Nowe Volkswagen Passat

nowe Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
ceny od 91 790 zł do 172 990

Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM od 2014

w pakiecie Highline

w cenie katalogowej brutto

140 090 zł

Wyposażenie standardowe
Szyby termoizolacyjne, przednia szyba dźwiękochłonna
Wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, zależne od prędkości samochodu
Czujniki parkowania z przodu i z tyłu z wizualizacją na ekranie radia
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Sportowy (1 650 zł)
Pakiet Lusterka (810 zł)
Pakiet Sportowy (3 120 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Sportowy (1 650 zł)
Pakiet Lusterka (810 zł)
Pakiet Sportowy (3 120 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 49 oferty Volkswagen Passat

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

WOJTANOWICZ

WOJTANOWICZ Volkswagen Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Strachowskiego 21-25

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volkswagen Passat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

16 496

Przejechany dystans

2 783 952 zł

Zatankowanego paliwa

620 627 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

3 165

Wydanych pieniędzy

1 244 802 zł

Średnie wydatki na auto

1 550 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

4 503

Wydanych pieniędzy

1 105 393 zł

Średnie wydatki na auto

1 377 zł

ZOBACZ 803 dzienniki kosztów Volkswagen Passat Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 158
komentarzy(73)
komentarzy(40)
komentarzy(29)
komentarzy(15)
komentarzy(41)
komentarzy(17)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Passat B5 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 214
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Passat B5 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Passat B5

Liczba wpisów: 75
coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po ... więcejbawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D ukryj
dodano 13.06.2011 przez
Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u ... więcejmechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam! ukryj
dodano 01.04.2012 przez
Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z ... więcejturbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam ukryj
dodano 09.02.2011 przez
Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się ... więcejw Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. " ukryj
dodano 31.01.2014 przez
Gaz w pasku sprawuje się znakomicie. Auto dynamiczne, a przy okazji oszczędne. Spalanie LPG około 1-1.5 litra większe niż benzyny, ... więcejróżnica w przyspieszaniu i komforcie jazdy jest nieodczuwalna, najbardziej odczułem to że na cpnie zostawiam znacznie mniej pieniędzy. Instalacja to BRC S24, butla w miejscu koła zapasowego, wlew ukryty pod klapką. Wszystko elegancko zamontowane i ukryte w pasku. EGP się spisało mimo tego że nie do końca byłem do nich przekonany. ukryj
dodano 25.05.2011 przez
Dobra instalacja, dobry instalator i ocena na 5+. Teraz nie boję się kupić samochodu z dużym mocnym silnikiem np. mercedesa ... więcejs-klasse ( czytaj: spełnić marzenia). Jestem pewien, że wszelkie kłopoty biorą się z głupich oszczędności domorosłych mechaników-samouków (takich z petem w zębach), którzy proponują klientom(skrobidupom)oszczędności pod tytułem "po co panu ten zaworek- przecież to niepotrzebne" ukryj
dodano 03.01.2012 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat B5

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat

Ciekawostki
dodano 15.12.2011 przez
Model ten jest w czołówce kradzionych pojazdów już od kilku lat. W Polsce 2010r. skradziono ich ponad 1800 sztuk
dodano 26.08.2011 przez
W salonie samochodowym w Genewie, w marcu 2005 roku zaprezentowano nowy model Passata (B6, oznaczenie wewnętrzne 3C). W sierpniu tego samego roku dołączyła wersja Variant.…
dodano 26.08.2011 przez
W marcu 1988 roku Volkswagen w salonie samochodowym w Genewie ukazał trzecią generację modelu Passat. Okrzyknięty został nową generacją samochodów VW charakteryzująca się poprzecznym ustawieniem…
Sposoby wykonania czynności
dodano 28.07.2011 przez
Kolejność postępowania przy naprawie szyberdachu Treść: 1.Wygospodarować dwa dni wolne od przebiegu samochodu (najlepiej sob. i niedz.(dlaczego aż tyle czasu napiszę w następnych punktach) 2.Przygotować…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą