Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B5

Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B5

Silniki Volkswagen Passat B5

Lista silników:
1.6 (100KM), 1.6 (102KM), 1.8 20V (125KM), 1.8 T 20V (150KM), 2.0 i 20V (131KM), 2.0 i Syncro (116KM), 2.0 i (115KM), 2.3 i VR 20V (170KM), 2.3 VR5 (150KM), 2.8 30V (193KM), 4.0 i W8 32V (275KM), 1.9 TDI (130KM), 1.9 TDI (101KM), 1.9 TDI (90KM), 1.9 TDI (110KM), 1.9 TDI (115KM), 2.0 TDI (136KM), 2.5 TDI (163KM), 2.5 TDI (180KM), 2.5 V6 TDI (150KM), 2.5 TDI (150KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Przeczytaj pozostałe 15 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat SEDAN 1.9 TDI 73,36

Volkswagen Passat B3 GT VR6 81,19

Volkswagen Passat VR6 79,33

Volkswagen Passat pasek 73,19

Volkswagen Passat strata czasu. 91,53

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

cali20 70,37

Colbe 63,10

dakun 77,50

kajos 84,40

marcin3055 70,19

dawid1989 82,61

djbisonus 88,36

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

układ hamulcowy tył
układ hamulcowy tył Po wizualnej kontroli hamulców tylnych zdecydowałem o wymianie całego tyłu oraz ...
Z cyklu - kupiłem, więc co muszę wymienić?
Z cyklu - kupiłem, więc co muszę wymienić? Niestety okazało się, że nie działa wycieraczka z tyłu. Na jednym z for można pr...
pęknięty kolektor wydechowy.
pęknięty kolektor wydechowy. witam ostatnio pojawił mi się problem pekl mi kolektor wydechowy i faluja mi obr...
wymiana sprzęgła oraz koła dwumasowego
wymiana sprzęgła oraz koła dwumasowego W końcu nastała ta chwila, kiedy musiało zostać wymienione sprzęgło wraz z dwuma...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 80 690 zł do 194 290

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

87 690

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Toyota Avensis
2.2 D-4D (150 KM)
Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC (140 KM)
Mazda 6
2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP (192 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B5

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Sedan 1.8 20V (125 KM)

Kupilem to auto olsniony piekna linia,swietnym wnetrzem - slowem bylem wniebowziety odbierajac go z salonu.Auto bylo regularnie serwisowane przez caly okres eksploatacji.Po 4 latach stwierdzam iz liczba usterek i awarii niemal kazdego potrafilo by ono doprowadzic kazdego do zawalu !!...ale po krotce...rzuce pare historii z tych co pamietam: - po 1 przegladzie wymieniono uszczelke pod glowica - po 40.000 zaczela rosic pompa wody - po 65.000 polecial tylni lancuch rozrzadu-wymieniono go na gwarancji - po 90.000 ponownie ta sama usterka !!! rowniez wymieniono ja w ASO - obecnie po 127.000 silnik znowu wydaje na biegu jalowym odglosy, jakby znowu ten koszmarny lancuch z napinaczem szlag trafil !!!!!!! -daruje sobie wpisywanie historii z nienapelniona gazem klimatyzacja, z akumulatorem ktorewgo plyty w srodku sie rozsypaly po 2 latach, z ponowna wymiana - rowniez w ASO uszczelki pod glowica, o rozsypajacej sie pod wplywem wilgoci kablach zastosowanych w wiazkach blisko fotela kierowcy,o...

dodał: Arek argie@hoga.pl
Volkswagen Passat Kombi 2.0 i (115 KM)

ogolnie oceniam dobrze to auto - nie jest to moze szczeyt atrakcyjnego wygladu i wygody wnetrza ale najwazniejsze ze sie nie psuje a o to chyba chodzi - bardziej samochod roboczy - duza przestrzen ładunkowa kombi - - troszke kosztem pasazerow tylnej kanapy. twarde i sztywne zawieszenie pozwal zaladowac do duzym ciezarem nie powodujac tego ze blatniki zachodza na 1/3 kola (jak to mialo miejsce w lagunie )przyjemny w prowadzeniu - daje poczucie zamochodu niezawodnego - przez co komfort psychiczny ze wybierajc sie nawet w dluga trase nie trzeba drzec ze bedziemy wracac na lawecie (znow odnosze sie do Laguny)Ogolnie bardzo jestem zadowolony z tego samochodu - jedyna najwieksza wada to paliwozernosc tego silnika - ale z kolei silnik ten wedlug opini mechanikow z wvjest najmniej awaryjny dzieki prostocie swojej konstrukcji wszak to tylko 115km z pojemnosci 2.0 - sprawia to ze silnik ten jest malo przeciazony - nie posiada turbosprezarki -ktora czest nawala w modelu 1.8 T. tzw niewyzylowanie silnika...

dodał: dfx
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

NIE KUPUJ NAWET ZE ZNIŻKĄ 50TYS.ZŁ. SZMELC NAD SZMELCE MIAŁEM CZTERY VW W TYM 3-PASSATY I NIGDY WIĘCEJ. SILNIK OWSZEM MAŁO PALI, CIĄGNIE DO 160KM, POTEM DOSTAJE ZADYSZKI I ZAMIAST PALIWA SSIE OLEJ . PLASTYKI STRASZNE, SKRZYPIĄ, TRZESCZĄ, NIE DO WYCZYSZCZENIE, DELIKATNE, RAZ ZDEMONTOWANe WYMAGAją WYMIANY WSZYSTKICH WYKAŁACZEK (VW system mocowania plastyków). Dobija przy obciążeniu 4-osób. do tego stopnia, że tylne chlapacze trą o jezdnię. Tylne zawieszenie belka jak w czołgu z I-wojny światowej. Klima do parady bardzo awaryjna, W 1-roku trzy naprawy i bezskuteczne. Servis nie wpisuje usterek w ksiązkę gwarancyjną - po co ślady!!! AlePolak chyba przejrzał na oczy sprzedaż VW spadła 20% pobili rekord Daewo i tak dalej niech produkują Phateony, jeśli nie mogą zrobić normalnego samochodu. Jedynie VW oferuje jeszcze roczniki 2002 !!!!!!! dobrze im tak. Ostatnie to gówno zwane "VW wiewsz co masz" czyli Passat B6 kosztowało mnie sporo nerwów i pieniędzy.

dodał: nigdy więcej VW
Volkswagen Passat Kombi 1.8 T 20V (150 KM)

NIe wiem jak jeżdzisz panie skorpion tym swojim vw ale ja mam Paska 1.8T z 98 roku którego kupiłem w salonie i jestem bardzo zadowolony.Ma przebieg 226tyś i jedynie miałem problem z przednim zawieszeniem.To tyle jeżeli chodzi o usterki w mojim sprzęcie,oleju zużywa śladowe ilości.ogólny stan tego auta to jest dobry jak na przebieg ponad 200tyś km.Jak narazie nie widzę przyczyny żeby zmieniać na inny.Miałem okazję przez dwa lata użytkować japończyka i nie ma co porównywać do paska.jednym słowem jestem wierny dalej niemieckim autkom a pan panie skorpion kup sobie lelpiej coś japanese production i ciesz się tym jak najdłużej,a prędzej czy póżniej będziesz mnie wspominał.Proponuję toyotę jedyne japanese autko godne uwagi ale ja i tak wolę swojego vw.Pozdrawiam!!!

dodał: cas-dom@o2.pl
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (110 KM)

Jesli potrzebujesz duzy, solidny, bezpieczny, rodzinny, przestronny, praktyczny, dobrze wyposazony, komfortowy samochod z dynamicznym i oszczednym silnikiem, ktory jest stosunkowo tani w utrzymaniu i nie traci szybk na wartosci, to ten samochod jest wlasnie dla Ciebie! Wazne,zeby przy kupnie dobrze go sprawdzic-najlepiej w serwisie- czy nie jest powypadkowy,czy przebieg jest oryginalny, co bylo w nim dotyczas wymieniane itd, bo czesto zdarzaja sie powypadkowe wraki, z cofnietymi licznikami grubo ponizej 200 tys. i z podrobionymi ksiazkami serwisowymi. W takim wypadku nie wiadomo,czy wszystko jest sprawne, co bylo wymienione,a co nalezy w pierwszej kolejnosci wymienic i z jakim kosztami bedziecie musieli sie pozniej liczyc w eksploatacji.

dodał: ciernik

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności Volkswagen Passat Variant 2005 Volkswagen Passat V Kombi Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat R-Line
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

956 komentarzy

634 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

~GUCCi~GUCCi

Do ~Meine Campf: A ja mam i vw i mazde i uwazam ze sa siebie warte i jedno i drugie sie nie psuje chyba ze ktos kupuje zlomy przechodzone z cofnietymi licznikami tzw. "okazje" ale coz w polsce ludzie sie jeszcze nie nauczyli ze za dobre auto trzeba troche wiecej zaplacic niz ceny zlomow z allegro.Generalnie uwazam jeszcze ze wszystkie najnowsze roczniki w porownaniu z autami starszymi maja powazne uchybienia jakosciowe tak jak komorki rtv i agd projektuje sie je na max 5 lat i złom... takie czasy... mercedes to juz nie mercedes i tak jest ze wszystkim coraz wieksze gowno w sprzedazy nawet bentleye i rolsy robia hindusi po czesci tasmowo... A te klotnie tutaj jakie auto jest wiesniackie a jakie nie to bardzo mnie rozsmieszyly Powodzenia wam zycze szkoda ze nic konstruktywnego nie piszecie czatowicze zastanawiam sie czy te opinie to pisza ludzie ktorzy maja chociaz te 20lat czy nawet prawka sie nie dorobili a o samochodach uslyszeli od taty lub wujka ktoremu sie auto psuje bo kupil sobie okazje najnowszy model, zamiast kupic porzedni tzw ostatni wypust bez wad okresu dzieciecego w faktychnie dobrym stanie i naprawianego na dobrych czesciach nie zamiennikach z chin.POzdrawiam

~vw~vw

Do ~Celica: wiesniaku z tego złoma na pewno masz założony jeszcze gaz bo nie stać cię na benzynkę do niej, zal wypowiadać sie na ten temat

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 311
Przejechany dystans
39 314 870 km
Zatankowanego paliwa
1 994 749 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 076
Wydanych pieniędzy
3 029 477 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 289
Wydanych pieniędzy
3 283 987 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 447)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5

Na podstawie 2056 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Jer, dodano: 13.12.2012 12:32

Posiadam passata od ponad roku, silnik diesel 130km, 6-cio biegowa skrzynia. Jeżdzę głównie po mieście (Wrocławiu), około 45km dziennie- robię około 22km do pracy i z powrotem (godziny szczytu) i mniej więcej tyle samo wieczorem, przy niskim natężeniu ruchu. Tankuję co 500km do pełna na Shelu lub BP (v-power lub ultimate) i zawsze sprawdzam spalanie z dystrybutora. Jeżdzę dynamicznie, chociaż widząc czerwone światło przed sobą spuszczam nogę z gazu. Z reguły nie musząc przyspieszać staram się trzymać przedziału 1800-2200 obrotów. Przy takiej jeździe i przy takich trasach jak napisałem powyżej minimalne spalanie jakie udało mi się zanotować to 6,2 l/100km. Najwięcej autko spaliło mi w zimie w okresie przedświątecznym- 8,4 litra. Dodam że był to jedyny raz kiedy spalanie przekroczyło mi 8 l/100km (i naprawdę nie wiem co musiałbym zrobić z moim paszczakiem żeby spalił mi , jak piszą niektórzy, 10 l/100km). Przy oszczędnej jeździe na autostradzie przy prędkości 100-110km/h na szóstym biegu- 5,3 l/100km (po 250km zrezygnowałem z takiej jazdy, zjechałem na stację, dotankowałem do pełna i wyszło 5,3 l/100km). Pewnie można i mniej ale jazda z taką prędkością była ponad moje siły :). To co mnie zaskoczyło to śmiesznie małe spalanie przy prędkościach powyżej 160km/h- około 7,5 l/100km. Ogólnie- 3/4 tankowań jakie miałem zamkneło się w przedziale 6,6-7,4 l/100km, także auto o rewelacyjnym, jak na swoje gabaryty i dynamice, spalaniu. Godne polecenia.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: gregor_s@tlen.p, dodano: 31.07.2012 10:01

Spalanie podaje lpg, poniewaz nie mam pojecia ile pali benzyny, zalozylem gaz zaraz po kupnie. Auto mam 2,5 roku. W pazdzierniku 2011 roku zrobilem chipa na 197km, wersje po lifcie lepiej sie chipuja, a i moment 290Nm. Przejechalem na tym chipie 30tys. km i nic sie nie dzieje. Co do spalania...mam lpg (wtryski hany niebieskie, kme, diego g3), sredniespalanie zazwyczaj przed chipem 9,5-10,5l lpg. Po zalozeniu chipa wzroslo spalanie maksymalne. Co to oznacza. A to, ze gdy jezdze normalnie spalanai jest takie same, dopoki nie zaczne go krecic powiedzmy do 4-5 tys. rpm. Wtedy pare litrow wiecej nawet. Zawsze palilo mi maksymalnie na dluzszych trasach ok, 13,5l lpg maksimum - preskosci 160-200kmh, teraz jest to wartosc 16l lpg przy tych predkosciach. Jednakze jesli go nie cisne i jade ze stala predkoscia ok 160kmh pali 12-13l. Po prostu trzeba stroznie sie obchodzic z gazem jesli chcemy przeejchac trase taniej. Zrobilem chipa, aby lepiej wyprzedzac, a prawie 200km to niestety nie ma za darmo. tak czy siak. Zakladajcie instalacje i nie sluchajcie, ze benzyna z turbo sie nie nadaje do gazu! Mam auto od 2,5 roku, przebieg obecnie 282tys. km oryginalny a nie krecony z Niemiec (salon PL), przejechalem na gazie 80tys. km i nic a nic sie nie dzieje!Leje olej motul synergie 6100+. Mobila nie polecam. Koszt przejechania 100km na gazie to ok. 28-30zł, jadąc 30km do pracy w jedną stronę. Jazda diesele, - ok 35-36zł jadąc b. oszczędnie. koszt instalacji 2900zł, weźcie najlepiej brc. Jeśli robicie chociaz te 20tys (Ja robie ok 35-40ty. / rok), nie zastanawiac sie, tylko lpg i nie marudzic na spalanie.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V

autor: ghostR1, dodano: 14.11.2008 16:32

paszczak 1.8 20v fajny samochodzik dobrze sie prowadzi rakieta to to moze nie jest ale spokojnie bez zająknięcia rozpędza sie na gazie 205km/h na benie 210km/h. spalanie hmmmm nie wiem ile pali przy spokojnej jeżdzie ale beny nie spali więcej niż 13l w mieście przy zapier.... do pracy mam 35km autostradą zazwyczaj jeżdżę z prędkościami 170-200 i wtedy spala w granicach 13,5 gazu jesli dodać do tego troszkę ruchu miejskiego w miare dynamicznie wychodzi 14,5 w każdym razie poniżej 12,3jeszcze nie zszedłem:) na benzynie przyzwoicie od 8 do 12L i wiecej nie da rady zjeść:) mała uwaga w aucie zainstalowalem instalację firmy BRC sekwencja ale ustawiono ją tak aby auto nie straciło na mocy za to spalanie wzrasta tak jak mi powiedziano do 40% w każdym razie jeśli ktoś chce takiego paszczaka to niech sobie da spokuj z instalacją gazową no chyba że ktoś chce żółwia który będzie palił max 11L gazu:):);)ale naprawde to auto na ustawieniach ekonomicznych nie jedzie wręcz się strasznie męczy także warto sobie wszystko przekalkulować a instalacja kosztuje jakby nie patrzeć 2,500zl!!! POZDRAWIAM

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 20V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B5

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B5

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B5

Passat to flagowy po Golfie model Volkswagena, produkowany od bardzo dawna. Za każdym razem modele są ulepszane.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B5
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także