Gorące tematy

Nasze testy

Wszystkie modele

Galerie

Volkswagen Passat B5 Kombi

Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B5

Silniki Volkswagen Passat B5 Kombi

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat - ewolucja zamiast rewolucji

Jeśli ktoś chciałby połączyć słowo "Rewolucja" ze słowem "Volkswagen" musiałby się nieźle namęczyć. O wiele lepiej do tej marki pasuje "Ewolucja". Ba! To chyba ulubione słowo marketingowców, księgowych, projektantów oraz, co ciekawe, końcowych odbiorców, którzy niemal w...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przeczytaj pozostałe 17 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 85,16

Volkswagen Passat 81,53

Volkswagen Passat Pasek 78,51

Volkswagen Passat Passek 72,67

Volkswagen Passat Skarbonka 77,81

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

pepesik 70,97

MichalSWD 85,94

krzysiek29_2006 90,05

krol_rynsztoka 54,60

lukas_auto 87,67

rekord5 98,40

Jopasek 71,09

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

kolejna wymiana sprzęgła i koła dwumasowego
kolejna wymiana sprzęgła i koła dwumasowego Niestety drugi zestaw sprzęgła i koła dwumasowego LUK przeszedł do historii. Po ...
klamot
klamot wlasciwie ten car ma jedna zalete malo pali i to wszystko napalilem sie zeby go ...
Powrót do oryginału-nowe felgi
Powrót do oryginału-nowe felgi Po zakupie auta za pierwsze zadanie postawiłem sobie zmianę kół,nie podobały m...
Spalanie
Spalanie Oto kolejna przejażdżka trasą Kielce - Sandomierz. Tym razem VW Passat 1.8T. Tra...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 Turbo ECOTEC (250 KM)
Mercedes Klasa C
220 BlueTEC (170 KM)
Peugeot 508
2.0 BlueHDi (150 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Passat 1.6 TDi Trendline Volkswagen Passat 1.6 TDi Trendline
Rocznik: 2013. Przebieg: 101 762 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 57 900 zł
Volkswagen Passat Comfortline Volkswagen Passat Comfortline
Rocznik: 2011. Przebieg: 112 258 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 64 900 zł

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B5 Kombi

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Kombi 2.0 i (115 KM)

ogolnie oceniam dobrze to auto - nie jest to moze szczeyt atrakcyjnego wygladu i wygody wnetrza ale najwazniejsze ze sie nie psuje a o to chyba chodzi - bardziej samochod roboczy - duza przestrzen ładunkowa kombi - - troszke kosztem pasazerow tylnej kanapy. twarde i sztywne zawieszenie pozwal zaladowac do duzym ciezarem nie powodujac tego ze blatniki zachodza na 1/3 kola (jak to mialo miejsce w lagunie )przyjemny w prowadzeniu - daje poczucie zamochodu niezawodnego - przez co komfort psychiczny ze wybierajc sie nawet w dluga trase nie trzeba drzec ze bedziemy wracac na lawecie (znow odnosze sie do Laguny)Ogolnie bardzo jestem zadowolony z tego samochodu - jedyna najwieksza wada to paliwozernosc tego silnika - ale z kolei silnik ten wedlug opini mechanikow z wvjest najmniej awaryjny dzieki prostocie swojej konstrukcji wszak to tylko 115km z pojemnosci 2.0 - sprawia to ze silnik ten jest malo przeciazony - nie posiada turbosprezarki -ktora czest nawala w modelu 1.8 T. tzw niewyzylowanie silnika...

dodał: dfx
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

NIE KUPUJ NAWET ZE ZNIŻKĄ 50TYS.ZŁ. SZMELC NAD SZMELCE MIAŁEM CZTERY VW W TYM 3-PASSATY I NIGDY WIĘCEJ. SILNIK OWSZEM MAŁO PALI, CIĄGNIE DO 160KM, POTEM DOSTAJE ZADYSZKI I ZAMIAST PALIWA SSIE OLEJ . PLASTYKI STRASZNE, SKRZYPIĄ, TRZESCZĄ, NIE DO WYCZYSZCZENIE, DELIKATNE, RAZ ZDEMONTOWANe WYMAGAją WYMIANY WSZYSTKICH WYKAŁACZEK (VW system mocowania plastyków). Dobija przy obciążeniu 4-osób. do tego stopnia, że tylne chlapacze trą o jezdnię. Tylne zawieszenie belka jak w czołgu z I-wojny światowej. Klima do parady bardzo awaryjna, W 1-roku trzy naprawy i bezskuteczne. Servis nie wpisuje usterek w ksiązkę gwarancyjną - po co ślady!!! AlePolak chyba przejrzał na oczy sprzedaż VW spadła 20% pobili rekord Daewo i tak dalej niech produkują Phateony, jeśli nie mogą zrobić normalnego samochodu. Jedynie VW oferuje jeszcze roczniki 2002 !!!!!!! dobrze im tak. Ostatnie to gówno zwane "VW wiewsz co masz" czyli Passat B6 kosztowało mnie sporo nerwów i pieniędzy.

dodał: nigdy więcej VW
Volkswagen Passat Kombi 1.8 T 20V (150 KM)

NIe wiem jak jeżdzisz panie skorpion tym swojim vw ale ja mam Paska 1.8T z 98 roku którego kupiłem w salonie i jestem bardzo zadowolony.Ma przebieg 226tyś i jedynie miałem problem z przednim zawieszeniem.To tyle jeżeli chodzi o usterki w mojim sprzęcie,oleju zużywa śladowe ilości.ogólny stan tego auta to jest dobry jak na przebieg ponad 200tyś km.Jak narazie nie widzę przyczyny żeby zmieniać na inny.Miałem okazję przez dwa lata użytkować japończyka i nie ma co porównywać do paska.jednym słowem jestem wierny dalej niemieckim autkom a pan panie skorpion kup sobie lelpiej coś japanese production i ciesz się tym jak najdłużej,a prędzej czy póżniej będziesz mnie wspominał.Proponuję toyotę jedyne japanese autko godne uwagi ale ja i tak wolę swojego vw.Pozdrawiam!!!

dodał: cas-dom@o2.pl
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (110 KM)

Jesli potrzebujesz duzy, solidny, bezpieczny, rodzinny, przestronny, praktyczny, dobrze wyposazony, komfortowy samochod z dynamicznym i oszczednym silnikiem, ktory jest stosunkowo tani w utrzymaniu i nie traci szybk na wartosci, to ten samochod jest wlasnie dla Ciebie! Wazne,zeby przy kupnie dobrze go sprawdzic-najlepiej w serwisie- czy nie jest powypadkowy,czy przebieg jest oryginalny, co bylo w nim dotyczas wymieniane itd, bo czesto zdarzaja sie powypadkowe wraki, z cofnietymi licznikami grubo ponizej 200 tys. i z podrobionymi ksiazkami serwisowymi. W takim wypadku nie wiadomo,czy wszystko jest sprawne, co bylo wymienione,a co nalezy w pierwszej kolejnosci wymienic i z jakim kosztami bedziecie musieli sie pozniej liczyc w eksploatacji.

dodał: ciernik
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (115 KM)

Mam służbową Vectre z 2000r w benzynce.I tak nawiasem mam dośc prowadzenia jakichkolwiek pojazdów w czasie wolnym od pracy.Ale do Passacika zawsze wsiadam z radością to naprawde przyjemnośc prowadzić ten samochodzik.jeśli dbamy i wymieniamy wszystko na czas to jest Ok! Jeszcze raz przestrzegam przed autoryzowanymi servisami! Ceny na poziomie Szwajcarii. Ale warto jechać i zdjagnozować pojazd jeśli coś w nim dolega,zapytac o numer częśc katalogowej a dalej poszukać sobie sprawdzonego mechaniora zaoszczędzimy na robociżnie której wartośc w servisach jest chorendalna! Ale na jakości uzytych materiałów nie ma co oszczędzać warto kupować markowe wtedy samochodzik będzie bzykał az miło!

dodał: Aleksander

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V Kombi Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B8 sedan 2.0 TDI 240KM 4MOTION (2015)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
62 739
Przejechany dystans
50 076 820 km
Zatankowanego paliwa
2 436 754 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 640
Wydanych pieniędzy
3 630 817 zł
Średnie wydatki na auto
1 241 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
15 028
Wydanych pieniędzy
3 929 873 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 926)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014

Volkswagen Passat
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 Kombi

Na podstawie 1158 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Rynkov, dodano: 08.02.2009 10:07

Tutaj niestety czar pryska.Oszczedny,ekonomiczny passat to mit.Auto duzo pali,serwis w ASO jest bardzo drogi,oryginalne czesci w kosmicznych cenach.Na początek ASO.Serwis ok 600 zl(filtry,oleje)wiekszy przeglad ok 1000zł (rozrzad,pompa wody,napinacze,rolki).Podczas standardowej wizyty odkryto u mnie szereg usterk.Po calym dniu w serwisie ok 9 godzin w poczekalni,wystawiono mi fakture na 3000 zł.Poprzednicy cos spaprali i ASO musialo to naprawic.Dlatego jezeli kupujecie auto to tylko z ksiazka.Fakt,ze na naprawe dostalem gwarancje na 90 tys km lub 2 albo 3 lata .Dokaldnie nie pamietam.Zamienniki w miare tanie.Wspomnianie wczesniej drazki ,cena w ASO ok 350 zl ,zamiennik 150.Spalanie.Przy niskich przejazdach,ponizej 5 km wogole nie warto go odpalac.Spalanie ok 8/9 litrow.Zalezy czy sie stoi czy wlecze w duzym ruchu.Trasa 90 km/h na tempomacie odcinek 250 km i srednia 5,4.Taka sama trasa i 160km/h spalanie ok 8litrów.Srednie przy 5000 tys km - TRYB MIESZANY - felga 16scie - 7,4 do 7,6 , 5000 tys km - TRYB MIESZANY - felga 17scie - 8,5/8,6.Podsumowujac.Duze koszta utrymania przy przecietnym spalaniu,ocena - powinieniem dac 2(źle) ale daje 3(przecietnie) Lubie to auto i wybaczam mu jego slabostki.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: ravavf, dodano: 25.07.2013 17:57

Passata AVF 130KM posiadam pół roku. Na wstępie dodam, że znam się trochę na silnikach i sterowaniu nimi, więc wykluczam że cokolwiek jest uszkodzone, wszystko naprawiam sam. Opisy niektórych ludzi którzy posiadają ten model w stylu że pali około 6-7 po mieście są niestety nie do przyjęcia. Jeżdżę dynamicznie na krótkich odcinakach potrafi wciągnąć około 10l po mieście (40tyś. miasto bez większych korków). Na trasie, aby osiągnąć okolice 6 litrów trzeba przyspieszać bardzo delikatnie i prędkość nie większa niż 100km/h. Przy dynamicznym przyspieszaniu na trasie i jeździe w okolicach 120km/h robi się pod 7l. W bardzo prosty sposób idzie obniżyć spalanie przestawiając "kąt synchronizacji" na "+" co wiąże się od razu ze spadkiem mocy auta, więc jeżeli komuś AVF (i inne tdi pd) palą mało to ma go zamulonego i na pewno nie ma seryjnej mocy. Przestawienie kąta o 0,5-1* daje bardzo wyczuwalny spadek mocy i obniżenie spalania. Niestety TDI PD to nie TDI VP którego też posiadam i nie jestem w stanie przekroczyć 6,5l ;)

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: LordSpooky, dodano: 30.04.2009 11:36

Passat był sprowadzony w 92 roku z Niemiec z rozbitym błotnikiem - zarejestrowany jako składak. Od tamtego czasu jeździła nim tylko jedna osoba - mój dziadek. Autko jak na swój wiek i oryginalny przebieg bardzo zadbane. W środku praktycznie jest nie zniszczone. Przy przebiegu blisko 250.000 silniczek ładnie pracuje. Miałem problemy z pompą paliwa, ciśnieniem i mniejszymi pierdołami, ale już wszystko gra. Spalanie jest naprawdę różne. Zależy jak kto jeździ. Ja Passata nie mam planie zagazować, jeżdze tylko wyłącznie na benzynie. Codziennie robię w jedną stronę do pracy 10 km co razem daje 20 plus może z 5 do sklepu. W weekend robię około 100 kilometrów. Tygodniowo wychodzi mi 200 kilometrów, miesięcznie 800 - średnio. Przy takiej jeździe na średnie spalanie wychodzi mi 7.0/7.5. Podkreślam, że nie jest to jakaś szaleńcza jazda - czasami jazda ekenomiczna, innym razem trzeba wcisnąć. W zimie do w.w. wyniku trzeba dołożyć około 1,5 litra. W trasie do Wrocławia spalanie wychodzi lekko ponad 6 litrów przy 2 osobach w aucie. Jak się chce poszaleć ( a nim się da ;) to spalanie nie przekroczy 12 litrów. Spalamie naprawdę mi odpowiada, auto przy tak dużej masie i gabarytach potrafi palić rozsądnie! Komfort jazdy jest bardzo dobry, nawet jak na tak stare auto. Mój egzemplarz jest bardzo zadbany więc pewnie dlatego moje tak dobre zdanie o tym aucie. Jakieś pytanie - gg - 1680627

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B5 Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B5

Passat to flagowy po Golfie model Volkswagena, produkowany od bardzo dawna. Za każdym razem modele są ulepszane.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także