Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI

Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B5

Silniki Volkswagen Passat B5 Kombi

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat LoongVwagen 82,68

Volkswagen Passat Syncro 77,00

Volkswagen Passat Olivka 86,36

Volkswagen Passat B5 74,76

Volkswagen Passat 85,42

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

LeVinh 92,47

lukas_auto 90,64

joperson 80,88

Phill4 89,22

djbisonus 87,56

MichalSWD 87,46

macieks-c 82,13

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Rysa na szybie.
Rysa na szybie. Dziś zauważyłem ze pęka mi przednia szyba a zaczęło się od małego śladu po kamyc...
kolejna wymiana sprzęgła i koła dwumasowego
kolejna wymiana sprzęgła i koła dwumasowego Niestety drugi zestaw sprzęgła i koła dwumasowego LUK przeszedł do historii. Po ...
Powrót do oryginału-nowe felgi
Powrót do oryginału-nowe felgi Po zakupie auta za pierwsze zadanie postawiłem sobie zmianę kół,nie podobały m...
układ hamulcowy przód
układ hamulcowy przód Po ponownym wystąpieniu drgań na kierownicy zdecydowałem o wymianie przednich ta...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
2.0 EcoBoost (203 KM)
Volkswagen CC
2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology (177 KM)
Hyundai i40
2.0 GDI (178 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 95 opinii
  • 4,15
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

NIE KUPUJ NAWET ZE ZNIŻKĄ 50TYS.ZŁ. SZMELC NAD SZMELCE MIAŁEM CZTERY VW W TYM 3-PASSATY I NIGDY WIĘCEJ. SILNIK OWSZEM MAŁO PALI, CIĄGNIE DO 160KM, POTEM DOSTAJE ZADYSZKI I ZAMIAST PALIWA SSIE OLEJ . PLASTYKI STRASZNE, SKRZYPIĄ, TRZESCZĄ, NIE DO WYCZYSZCZENIE, DELIKATNE, RAZ ZDEMONTOWANe WYMAGAją WYMIANY WSZYSTKICH WYKAŁACZEK (VW system mocowania plastyków). Dobija przy obciążeniu 4-osób. do tego stopnia, że tylne chlapacze trą o jezdnię. Tylne zawieszenie belka jak w czołgu z I-wojny światowej. Klima do parady bardzo awaryjna, W 1-roku trzy naprawy i bezskuteczne. Servis nie wpisuje usterek w ksiązkę gwarancyjną - po co ślady!!! AlePolak chyba przejrzał na oczy sprzedaż VW spadła 20% pobili rekord Daewo i tak dalej niech produkują Phateony, jeśli nie mogą zrobić normalnego samochodu. Jedynie VW oferuje jeszcze roczniki 2002 !!!!!!! dobrze im tak. Ostatnie to gówno zwane "VW wiewsz co masz" czyli Passat B6 kosztowało mnie sporo nerwów i pieniędzy.

dodał: nigdy więcej VW
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

Ogólnie pojazd bardzo udany. Podoba mi się jego sylwetka, która nie bije po oczach super nowymi pomysłami, które po 2, 3 latach zupełnie się opatrzą (przykład Ford Ka, Renault Twingo) - Passat zawsze będzie wyglądał modnie. Całkiem fajne wnętrze, dużo miejsca, świetne walory trakcyjne - zawieszenie, tylko raczej dla ludzi bez zacięcia typowo sportowego, a silnik diesla dosyć żwawy i na pewno oszczędny! Po prostu typowe, solidne autko rodzinne! Jeśli chcesz ostro pojeździć to na pewno wersja 1.8T, tyle że zawieszenie nie da rady...

dodał: PAt
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

Dobra stylistyka - jak na passata, dobrze sie zbiera, dobra przekladnia skrzyni biegów, rewelacyjne oświetlenie deski rozdzielczej. Wada tego samochodu jest to, ze nie mozna do konca ustawic wygody fotela, ponieważ po dludim czasie spendzonym za kolkiem zaczynaja bolec plecy. Dodatkowym felerem jest boczne lusterko pasazera.

dodał: majkii27@interia.pl
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

Silnik pracuje bez zarzutu za dużo elektroniki która często się psuje samochud ogulnie barzdzo delikatny (nie na nasze drogi) z tego właśnie częste wymiany przegóbów i problemy z drążkiem kierowniczym. auto ładne wygodne tylko nie ma za dużo wspólnego z solidnością niemiecką i nie za tą cenne.

dodał: Mirek
Volkswagen Passat Kombi 1.9 TDI (101 KM)

Jesteśmy razem już 6 lat i przejechaliśmy ponad 100 000 km i NIGDY PRZENIGDY mnie nie zawiódł .Koszty to tylko eksploatacja , a inne wydatki to tylko moje fanaberie . Albo jestem szczęściażem , albo sekret niezawodności tkwi w tym , że sam go serwisuję , a wiadomo pańskie oko konie tuczy .

dodał: MALY.MK@OP.PL

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 Variant (2015) Volkswagen Passat TSI EcoFuel Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 sedan (2011) Volkswagen Passat - wersja amerykańska Volkswagen Passat 4-Motion Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat V Sedan
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 869
Przejechany dystans
42 046 479 km
Zatankowanego paliwa
2 120 994 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 499
Wydanych pieniędzy
3 216 037 zł
Średnie wydatki na auto
1 248 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 975
Wydanych pieniędzy
3 468 896 zł
Średnie wydatki na auto
1 347 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 576)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI

Na podstawie 103 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Misiek, dodano: 26.04.2010 21:21

Spalanie: Passat B4 96’ kombi, silnik 1.9 TDI AFN 110KM: Zanim podam wartości nadmieniam, że: 1. nie mam MFA, a więc wartości są obliczone dokładnie na przestrzeni 1,5 roku, na paliwie Lukoli przy tankowaniu zawsze do pełna. 2. wartość ilości kilometrów jak i prędkości koryguję wg GPS, ponieważ pomimo że mam wyższe opony niż w BREEFie licznik obie wartości przekłamuje na jakieś +3.5%. Piszę o tym, bo to nie jest bez znaczenia szczególnie przy opiniach właścicieli nowszych aut opierających się tylko na wskazaniach z komputera. Cóż, producenci lubią wyświetlać wartości jakie chce zobaczyć zadowolony klient ;). Poniżej konkrety: Na dawce wtrysku paliwa = 3,5* (bogata) przy umiarkowanej dynamice podmiejskiej jazdy (odcinki 13km) z czego 3km to miasto wychodzi: - lato = 5,5 l/100 - zima = 6,5 l/100 Na trasie przy dynamicznej jeździe, ale tylko do 110km/h odnotowałem spalanie w zakresie 4,7-5,1 l/100. Różnice wynikają z pory roku, włączonej klimatyzacji, gęstości ruchu i jakości drogi. Tu zauważyłem, że spalanie bardzo rośnie wraz z obrotami silnika. Uogólniając, chcąc nie przekraczać 5 l/100, nie mogę przekraczać 2100 obr/min = 100km/h. Przydałby się 6 bieg, ale to dopiero w B5 :( . Dla zainteresowanych - krótki czas miałem ustawioną dawkę = 7,8* (ubogą). Dało się odczuć spadek mocy szczególnie wraz ze wzrostem obrotów, a prędkość maksymalna na danym biegu zmalała o około 20%. W warunkach jak powyżej, przy mroźnej zimie zanotowałem spadek zużycia paliwa o około 1,0 l/100. A więc istnieje wybór, będący kompromisem pomiędzy dynamiką, a oszczędnością. W tym miejscu muszę dodać, że kiedy kupiłem to auto to spalanie było dużo większe, spowodowane zaniedbaniami poprzedniego właściciela, który wyznawał zasadę ´lać paliwo i jeździć dopóki coś nie odpadnie, albo przestanie się kręcić´. Pomogła: wymiana termostatu, elektrozaworów N75, N18, regulacja i uszczelnienie pompy paliwa, naprawa układu elektrycznego podgrzewania cieczy chłodzącej. Tak więc o silnik trzeba niestety dbać, a nie tylko ´lać paliwo i jeździć, a ewentualnymi naprawami niech się zajmie następny właściciel´. * - parametr wartości dawki ustawiany na pompie paliwa z wykorzystaniem komputera diagnostycznego aut grupy VW.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: Piotr 2004pas1., dodano: 04.02.2009 16:02

Mam go od roku i jest to Tiptronic 4,2 na setke przy 70km/h 5,5l/100km trasa przy 90 km/h, 7,9l/100km trasa przy 140km/h, 9-1l/100km codzienna jazda w zalezności ile poruszałem się tzw. obwobnicami po Wawie. Przy 220km/h maksymalnej prędkości 18 litrów . Na zbiorniku przecietnie560-680km po Wawie. Ten silnik pod wzgledem zużycia paliwa słabo wypada wiem że tiptronic to plus 10% climatronic następne10% ale bez ja.ec . Styl jazdy przeciętny. Latem jak climatronic daje to 11 litrów to raczej norma. Więc jak ktoś pisze że pali 6,2 przy 160-180 to bzdura albo niech mi to udowodni. Chyba że całą trase 500 kilometrów zrobił przy prędkości do 110km/h i raz rozpędził sie do 180km/h. Wstawiając dobrze passacikowi mozna spokojnie zobaczyć 17litrów po mieście na 100km dodam ze wczesniej palił więcej tylko dostał chipa który podwyszszył jego moc na ok.170KM i się teraz tak nie męczy(moc nie sprawdzona bo jest to Tiptronic). A może to ten 6-ty bieg sprawia że tak mało pali :)))

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: Tomi, dodano: 17.10.2009 15:19

Posiadam Passata B6 3.6l 280km FSI, DSG + F1(napęd na jedną oś) ale nie jest to wersja R36 300km (często w większości 4x4). Ze względu że jest to silnik FSI spalanie nie jest wcale złe jak na 3600cm silnika i 280km. Często silniki 2.0 - 2.5l których już parę miałem w życiu paliły tak samo. SPALANIE: TRASA : Na trasie pali znakomicie Np Katowice - Dusseldorf śr 150km/h to otrzymałem 9,6l / 100km Jadąc 180 km/h i ponad 200 otrzymamy spokojnie 13 - 14 l Jadąc spokojnie przez miasteczka (po skasowaniu kom) w naszym kraju średnio 90km/h jak inni użytkownicy na dystansie Np 70 km pojawiło się już nie raz 7,6l śr /100km ŚREDNIE: Średnie spalanie czyli jazda miejska na co dzień (dom - praca - zakupy itd) mam obecnie na dystansie 4600km - 12,8 l/100km (w bardzo dużych miastach może to być i 14 - 15 ) Max: Wykorzystując ciągle max obroty, ciągłe redukcje w trybie SPORT to musimy liczyć 17 i pewnie więcej. Jednak silnik w technologii FSI już od najniższych obrotów posiada bardzo duży moment przez co nie są potrzebne duże obroty. Dodam że autoryzowany serwis o dziwo zaskoczył mnie niskimi cenami. Zdecydowanie polecam.

pełny raport Volkswagen Sedan 3.6 R36

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B5

Passat to flagowy po Golfie model Volkswagena, produkowany od bardzo dawna. Za każdym razem modele są ulepszane.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 101KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także