Gorące tematy

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B5

Silniki Volkswagen Passat B5 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat - ewolucja zamiast rewolucji

Jeśli ktoś chciałby połączyć słowo "Rewolucja" ze słowem "Volkswagen" musiałby się nieźle namęczyć. O wiele lepiej do tej marki pasuje "Ewolucja". Ba! To chyba ulubione słowo marketingowców, księgowych, projektantów oraz, co ciekawe, końcowych odbiorców, którzy niemal w...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przeczytaj pozostałe 17 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B5 74,96

Volkswagen Passat 84,49

Volkswagen Passat 72,83

Volkswagen Passat 130 sport edition 80,60

Volkswagen Passat niebieski :) 74,44

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

kilex 70,52

seba51a 63,23

ArizonacarWawa 72,96

therunner 84,28

LeVinh 93,77

baaartez 97,74

Phill4 91,40

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Dawno mnie nie było
Dawno mnie nie było Witam tak dawno mnie tu nie było.Co do mojego samochodu to nadal go posiadam i n...
Spalanie
Spalanie Oto kolejna przejażdżka trasą Kielce - Sandomierz. Tym razem VW Passat 1.8T. Tra...
klamot
klamot wlasciwie ten car ma jedna zalete malo pali i to wszystko napalilem sie zeby go ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
1.6 Turbo ECOTEC (170 KM)
Subaru Legacy
2.0D (150 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Passat Trendline Volkswagen Passat Trendline
Rocznik: 2014. Przebieg: 74 960 km. Silnik: 1.4 90KM .
Cena: 59 900 zł
Volkswagen Passat Comfortline Volkswagen Passat Comfortline
Rocznik: 2011. Przebieg: 136 800 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 61 900 zł

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 147 opinii
  • 4,03
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Mam wersję tzw. skandynawską ze szwecji i jestem bardzo zadowolony bogate wyposazenie. Wyznaje zasadę, że lepiej kupić starszy ale lepiej zadbany i nie tak wyeksploatowany oraz z dobrym wyposazeniem niż dwa lata młodszy i biedny i z przebiegiem 150 po przekreceniu o kolejne 150 aczkolwiek widziałem passaty z przebiegiem 500 i wyglądały naprawdę dobrze. Sam przed zakupieniem obecnego jeżdziłem 91 w benzynie z gaze możecie nie wierzyć ale super sprzedałem z przebiegiem 370 i obecnie ten samochód widuje i ma na liczniku 490, nawet tapiserka na siedzeniu od kierowcy nie jest przetarta. No cóz o kazdy samochód trzeba dbac a napewno będzie mało awaryjny i ekonomiczny. No i unikać serwisów i mechaniorów jak potraficie to naprawiajcie sami.

dodał: Mario
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Przede wszystkim jest ekonomiczny,w tych czasach jest to najważniejszy atut,a przy tym ma niezłe osiągi.Jest to mój drugio Passat,ale tamten był na benzynę i był nieporozumieniem.Diesel jest O.K.Moim zdaniem warto zainwestować.Zastanawiam się czy nie zmienić na nowszy model .Trzyma się w cenie.Jeżdżę z W-wy do Berlina na jednym zbiorniku.Można go dotankować nawet do 75 litrów,są sposoby i nie trzeba jechać 100km/h tylko 140 i więcej.Jeżdżeszusty rok i nigdy mnie nie zawiódł.jeżdżąc na benzynę,a póżniej przesiadając się do diesla w ciągu czterech lat zwrócił mi się z oszczędności cały samochód

dodał: grzegorz.greg@interia.pl
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Witam,Otóż po przebiegu 60 000 km zaczął sie horror,ciagle usterki,smialo mozna powiedziec ze mój Passat wszedl w faze ,,samorozkręcania´´.Pozbylem sie go i jestem pewien ze juz nigdy VW nie kupie.A tym którzy maja oko na Passata odradzam,poniewaz wg mnie mit volskawagena sie zkonczyl ok 1998r.Tak mowi wielu a ja to potwierdzam bo choc moje auto kupilem w salonie to dzis oceniam go jako przepłacony,,hebel´´.Widać ze chlopcy w Niemczech oszczedzaja na czym mogą ,pakuja byle jakie podzespoły i co? ... cena auta niestety odwrotnie proporcjonalna do jakosci. Tyle.

dodał: Zawiedziony czołgista.
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Passat serii 3B, a wiec wprowadzony w roku 1996 jest, niestety, o wiele gorszy od swoich poprzednikow. Niemcy poszli w kierunku komfortu ( o ktorym, jak to niemcy - nie maja najmniejszego pojecia) zrezygnowali natomiast z najwiekszych swoich atutow - prostoty i solidnosci wykonania. "Przedumane" zawieszenie i uklad kierowniczy wymagaja w polskich warunkach wymiany niezadko juz po 40 tys. kilometrow. Mialem w swoim zyciu juz 7 egzemplazy VW Passata - zaczynajac od 1.6D z 1981 roku, konczac na obecnym. I tego obecnego oceniam najgorzej wlasnie.

dodał: sgt@adres.pl
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (110 KM)

Jak na 10-letnie auto spisuje się bardzo dobrze. Zdecydowanie nie nadaje się już do dużych przebiegów (pomimo że to diesel). Jeździ się przyjemnie, auto jest wysoko jakościowe, nic nie skrzypi, nie stuka w desce. Bardzo dobrą opinię psują w moich oczach koszty napraw. Nigdy nie stanął mi na drodze, nawet jak zepsuł się czujnik turbiny przejechałem bez problemu całą europę (1300km).

dodał: seb

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B8 GTE sedan (2015) Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat V Sedan Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
60 916
Przejechany dystans
52 164 273 km
Zatankowanego paliwa
2 370 537 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 390
Wydanych pieniędzy
3 545 060 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 692
Wydanych pieniędzy
3 855 017 zł
Średnie wydatki na auto
1 346 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 863)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014

Volkswagen Passat
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Na podstawie 173 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Niedowiarek, dodano: 17.09.2014 14:53

K..wa nie wierzę, w to co to czytam. Spalanie 3l/100 km i to co mnie dobija, to przebiegi podawane przez kierowców. Mój passat ma w chwili obecnej 550 tys. km przebiegu. Średnie spalanie ok. 6,5 l/100 km, trasa 5,5 l/100 km, miasto 7-8 l/100 km. Swojego passata kupiłem w Niemczech. Samochody te miały tam przebieg od 300 tys. km w górę. Głównie 300-500 tys. km i było to prawie 10 lat temu. A u nas te same samochody mają przebiegi rzędu 180-190 tys. km. Ludzie puknijcie się w głowę. Co wy piszecie. Te samochody mają grubo ponad 500 tys. km na budziku. U mojego wuja 4 letni passat ma już 180 tys. km, a wasze 15-18 letnie mają też 180 tys. km. Brawo w optymizm sprzedawców turków i innych naciągaczy w Polsce. Co do samochodu, to jest dużo lepszy niż nowsze passaty. Ale jest dużo lepszych aut na rynku. Wady passata to zawieszenie i osprzęt silnika. Pompa, sterownik. Zalety to przestronność wnętrza i względna wytrzymałość (patrząc na nowe auta).

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

autor: Krzychu, dodano: 03.10.2010 23:02

Samochód pali dosyć sporo w porównaniu do innych z podobnymi silnikami. W cyklu mieszanym trochę trasy i trochę miasta bierze średnio 10 l/100km. W cyklu tylko i wyłącznie miejskim gdzie przejeżdżam dziennie rano 15km i po południu wracając z pracy inną drogą kolejne 7 km (silnik raczej zimny bo dystanse krótkie a jazda raczej ostra) bierze 12,5 - 13.0 l/100km choć kilka razy wziął i 13.5l. Ostatnio testowałem w mieście super oszczędną jazdę (delikatniej już nie umiem nim jeździć obroty silnika w okolicach 2000) - pasek spalił podczas tego testu 11,74 l/100km i to jest jego minimum w mieście przy moim bucie. Z kolei podczas jazdy po autostradzie w temp przeszło 40 stC z włączoną klimą, pełnym bakiem, pełnym i ciężkim bagażnikiem, z trzema osobami na pokładzie przy prędkości 130-150 km/h samochód łykał 7,84 l/100km i to jest jego minimum na trasie jakie udało mi się osiągnąć. Poza tym silnik bezawaryjny, turbina również, nie bierze oleju. Jeżdżę na Castrol EDGE Sport 0W40 LongLife. Przebieg 78800 km.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V

autor: Marek - Poznań, dodano: 02.12.2014 08:03

Mam świra na punkcie Eco-Drivingu. Więc wszystkie tankowania skrzętnie notowałem. Niestety zapiski trzymałem w schowku, a auto ukradli. Cudowny samochód z niesamowitym silnikiem - szkoda że już takich nie produkują. Niestety Passat jak to Passat... chodliwy. Mój rekord tym samochodem to 3.3l/100km (Licznik kalibrowałem kilku krotnie więc wiem, że nie przekłamywał max 0.1l/100km) Początkowo przekłamywał o 0.8l/100km Po kilku tankowaniach do pełna i po każdym tankowaniu kalibracja licznika- kalibrowałem 3 razy i pokazywał idealnie. Zawsze jeździłem EKO... zawsze. Tankowałem tylko Orlen ECODiesel. Średnie spalanie w trybie mieszanym bo w takim jeździłem ciągle to latem auto paliło od 5.0l/100km do 6.0l/100km zimą. I zależnie od temperatury zewnętrznej czyli momentu w którym się rozgrzał to taki był wynik spalania. Z moich obserwacji wynika, że temperatura w okolicach 20 stopni Celsjusza była najoptymalniesza. W trasie nad morze przy spokojniej jeździe(przepisowej) 4.3l/100km. Jezdziłem na oponach wąskich 195/65R15. Nie miałem zamontowanych ledów, więc jezdziłem na światłach standardowych. Auto z tempomatem. Nie modyfikowana mapa silnika - oryginał. Zmniejszyłem jedynie temperature doładowania "dopowietrzając" InterCooler. Jako, że miałem samochód bez halogenów przeciwmgłowych (moim zdaniem to zaleta) intercooler był odkryty i podczas jazdy przewiewał go pęd powietrza - dzięki temu chłodniejsze powietrze trafiało do komory spalania i auto mniej pali. Wystarczy odkręcić klakson i umieścić go z prawej strony zderzaka i dodatkowo wyciąć zbędne plastiki w kratce. Po tym zabiegu wystarczy się nachylić i Intercooler widać w pełnej okazałości. I wierzcie mi, że efekt był odczuwalny, a jak jeździłem z kompem na kolanach odnotowałem spadek około 10stopni w dolocie. Ważne jest to aby skalibrowac licznik temperatury wody. Okazało się, że pomimo wskazań ciągle 90stopni na liczniku w komputer pokazywał 75stopni. Silnik był ciągle nie dogrzany. UWAGA! LICZNIK POKAZUJE 90 CAŁY CZAS JEŻELI TEMPERATURA WODY WAHA SIĘ POMIĘDZY 70-110. Czyli jak jedziesz do pracy to pomimo, że woda osiągnęła dopiero 70 stopni to na liczniku pokazuje już 90. Takie oszustwo VW. Trzeba się podpiąć pod licznik i przekalibrować. Po zabiegu kalibracji wskaznika temp wody wymieniłem termostat i na wskazniku podczas jazdy otwierał się na 89 stopni a zamykał około 86 stopni. Najwyżasza temp latem silnika jaką odnotowałem to 93stopnie w korku. Z reguły podczas jazdy do pracy 25km. Na ekonomizerze dziennym udawało mi się zejść do 4.5-5.0 zależy czy zima czy lato, ale późniejsza jazda po mieście w koło komina kompensowała stratę dlatego średnie spalanie wynosiło około 5.3l/100km. Najwyższe spalanie jakie odnotowałem - 6.0l/100km w trybie mieszanym to był okres styczniowy było max -16. Wiosna lato zawsze pomiędzy 5.2l/100km - max 5.6l/100km.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B5

Passat to flagowy po Golfie model Volkswagena, produkowany od bardzo dawna. Za każdym razem modele są ulepszane.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 110KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także