VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

VW TRENDS 5/2014 nadjeżdża!

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Najbardziej udany i najlepiej sprzedający się samochód w licznej rodzinie Passatów. Piąta generacja modelu (B5) debiutowała w Europie w roku 1996 (dwa lata później w Ameryce Pn.). Passata V zbudowano na tej samej platformie podłogowej, co Audi A4. Pod względem stylistycznym, stanowił on prawdziwy przełom w długiej historii modelu. B5 zdobył mnóstwo nagród (Najlepszy Rodzinny Samochód wg m. in.: „Auto Express”, „What Car?” i magazynu „Top Gear”; trzeci w wyścigu o Samochód Roku w 1997 r.). W roku 2000 model został poddany modernizacji. W 2005 roku zakończyła się jego produkcja.

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B5

Silniki Volkswagen Passat B5 Sedan

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat strata czasu. 91,42

Volkswagen Passat Olivka 86,19

Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi 73,03

Volkswagen Passat 130 sport edition 80,66

Volkswagen Passat 84,40

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

daropast 87,12

ArizonacarWawa 90,02

kilex 75,30

dawid1989 63,93

djbisonus 87,99

kaytek_rx4 92,34

macieks-c 80,28

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

klamot
klamot wlasciwie ten car ma jedna zalete malo pali i to wszystko napalilem sie zeby go ...
Ostatnia sesja
Ostatnia sesja Jeśli chce się sprzedać auto, trzeba je dobrze opisać i dobrze "obcykać". Chyba ...
Dawno mnie nie było
Dawno mnie nie było Witam tak dawno mnie tu nie było.Co do mojego samochodu to nadal go posiadam i n...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Citroen DS5
2.0 Blue HDi (181 KM)
Hyundai i40
1.7 CRDi (115 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium Demonstracyjny Infiniti Q50 Premium
Rocznik: 2013. Przebieg: 11 500 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 169 900 zł
Zyskujesz: 47 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

  • Średnia ocena
    na podstawie 137 opinii
  • 4,05
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (130 KM)

Ogolnie dośc dobre auto, silnik, prowadzenie i wyglad to mocne punkty tego samochodu, świetnie się prezentuje na alufelgach w pakiecie chromowanym, fajne wnetrze, fajne zegary(ładne podświetlenie),ponadczasowa sylwetka, niestety drobne usterki psują wizerunek ciężko wypracowany prze VW we wczesniejszych latach, psują się zamki, problemy z klimą, niektórzy narzekaja na psujące się przepływomierze i na pompowtryski ja akurat nie mialem z tym problemu, Kolejny Passat, to bedzie prawdopodobnie 1.8 Turbo w benzynie(poprostu mniej awaryjny od diesla)

dodał: Pablosd90
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (130 KM)

Co wy chcecie od niemieckich marek. Nie jest to już nowy model, klepany od kilku lat, więc nie porównujcie go z Mazdą 6 lub Toyotą Avenssis, ale swoje może i ma, mi tam się podoba. jak się kupuje Paska po przejściach i klepie go za 2,500 tyś zł. aby jechał to póxniej jak by nie patrzył wszystko wyjdzie. Praw fizyki się nie pokona. Każdy nit kiedyś straci swoją wytrzymałość. No NIE.!!!! W serwisie nie byłem, więc nie wyrażę opini. Ludzie róznie reagują, tak jak na ulicy tak i w serwisie.

dodał: golfasarek@plusnet.pl
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (130 KM)

jest to samochód taki jaki chciałem...miałem wczesniej 3 golfyIV w różnych wersjach a ostatnio fokusa więc niema do czego porównywac ale są samochody znacznie lepsze od paska. w Swoim VW mam Bi-xenon dużą NAVI i duuuużo różnych dodatków co go troszke wyróżna od tych wszystkich zwyklaków na ulicy... w skrucie powiem że na tą chwile samochód SUPER! jestem zadowolony 100% i polecam!!! Pamiętajcie jedynie o wlewanie Oleju Norma 505 01 i czestym sprawdzaniu stanu!

dodał: Sławek-Ożarów Maz.
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (130 KM)

w moim egzemplażu dobry obraz całości psuje fatalna jakość fabrycznego alarmu, ochrona wnętrza nie istnieje po wybiciu szyby można wyjąć wszystko z wnętrza a alarm nie reaguje, serwis podłącza kompa i twierdzi ze alarm jest OK, ja otwieram okno aktywuje alarm i wyjumuję co chcę z auta, alarm nic, serwis podłącza znowu kompa i twierdzi że jest OK i tak do znudzenia ja im pokazuje, iż alarm jest do bani a oni, że komputer pokazuje iż jest OK

dodał: maciek1954
Volkswagen Passat Sedan 1.9 TDI (130 KM)

niewiarygodnie praktyczne i wygodne auto. Jestem zadowolony z bogalego wyposazenia navi klima elektryka tempomat podgrzewane i wentylowane skorzane fotele komputer pokladowy ktory liczy chyba wszystko. Żona pokochala ten samochód. Jest w nim tak miło ze zaraz zasypia, Tesciowa tez HA HA. I olbrzymi bagaznik przewiozlem 35m2 terakoty 4 drzwi, 2 worki ziemi, farbe i jeszcze bym cos upchnol.

dodał: hubik

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat B8 GTE sedan (2015) Volkswagen Passat Variant 2005 Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat B8 GTE Variant (2015) Volkswagen Passat V Kombi Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności Volkswagen Passat B8 Variant (2015)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 893
Przejechany dystans
42 837 694 km
Zatankowanego paliwa
2 159 960 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 662
Wydanych pieniędzy
3 280 580 zł
Średnie wydatki na auto
1 252 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 141
Wydanych pieniędzy
3 501 707 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 621)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Na podstawie 162 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Wojtek, dodano: 02.02.2012 12:22

Witam. Posiadam Passata combi rocznik 2007. Kupiłem go 2 lata temu z przebiegiem 50tys km, obecnie po 2 latach mam 160 tyś km. Co do spalania bez rewelacji. Bardzo ciężko jest zejść poniżej 7litrów/100km. Może powiem o plusach i minusach tego auta. Największym plusem jest jego zawieszenie, układ jezdny, bardzo fajnie się go prowadzi. A teraz o minusach auto bardzo awaryjne. Problem z wtryskami częsta przyczyna awarii - w czasie podróży zatrzymałem się na światłach i tam już zostałem :) laweta itd. po miesiącu padł mi akumulator - skończyło się na pomocy drogowej. Obecnie auto stoi w warsztacie padło sprzęgło przy 160 tys. Mam kolegę co prowadzi warsztat i powiedział mi że to jest częsta przyczyna awarii trafiają do niego samochody z przebiegiem poniżej 70 tyś z rozwalonym sprzęgłem. (fabryczny bubel) Co do silnika pracuje równo nie dymi, brak śladów zużycia, przyzwoite osiągi. Zmiana oleju, filtrów raz do roku co 50tyś. Co mnie zdziwiło to auto nie bierze w ogóle oleju w ciągu roku może dolałem profilaktycznie 2 litry oleju. Czy warto kupić te auto? Ja raczej bym nie kupił tego auta jeszcze raz, chyba że w starej budzie. Wybrał bym raczej toyotę avensis, troszkę gorszy komfort jazdy ale lepiej się trzyma drogi przy prędkościach powyżej 160km.

pełny raport Volkswagen Variant 2.0 TDI-CR DPF

autor: Seba, dodano: 26.06.2009 19:11

Tutaj wypowiem się w miare obszernie bo ekonomiczność tego samochodu powala mnie każdego dnia na kolana gdy gdzieś wybieram się tym autkiem. Jeżdzę szybko i bardzo dynamicznie może nawet dodam, że nie powinno się tak jeździć dislem. Auto mam od roku zrobiłem nim 45 tyś km i powiem szczerze że spalanie średnie z trasy i miasta nigdy nie przekroczyło mi 6,2 litra. Jak jechałem nim za granicę po autostradach to po przejechaniu 1300 km średnia spalania wynosila 3,2 litra. Gdy przemieszczam się w Polsce miedzy miastami to tym autkiem przejeżdzam 400 km niekiedy za 80 zł. Po prostu rewelacja. Mam bardzo ciężką nogę wielokrotnie przekraczałem tym samochodem 200 km/h a spalanie ciągle mnie zaskakiwało. Żaden silnik z założoną instalacją LPG przy 200 km/h nie będzie tak oszczędny jak ten 1.9 TDI. Powiem tak wyjazd z jednym pasażerem czyli 2 osoby na pokładzie, ostra dynamiczna jazda, ciągłe wyprzedzanie na trasie, przebyty odcinek drogi 200km a średnia spalania 5,2 litra :) Kiedyś na wycieczce zagranicznej pobiłem rekord za 200 zł przejechałem 1700 km tyle, że dużo jazdy po autostradach. Auto do 160 rozpędza się bezproblemowo szybko i w miare wystarczająco jak na polskie warunki. Do 200 też idzie przyjemnie ale już trzeba poczekać w koncu to nie sportowy bolid :) V-max 215 km/h. Dla młodych kierowców ktorzy chcą mieć trochę frajdy z jazdy i cieszyć się swobodnym wyprzedzaniem nawet kolumny tirów na polskich drogach smiało mogę polecić ten samochód jako jeden z najbardziej oszczędnych. Po 45 tyś przejechanych przeze mnie wymieniłem żarówkę w stopie :) oraz to co wymienia się regularnie czyli olej filtr powietrza filtr oleju :) Klocki hamulcowe i to wszystko. Szczerze polecam zwłaszcza jesli ktoś zastanawia się miedzy innymi autami w tym przedziale cenowym to można najwyzej myśleć o AUDI A4 bo jest praktycznie robiona na tych samych częściach. P.S. Po sprowadzeniu samochodu rok temu zawieszenie na stacji diagnostycznej opiewało w 89 % po 45 tyś km po polskich drogach kilka tygodni temu wynik został oszacowany na 81 %. Wydaje mi się że jak na tyle kilometrów zrobionych przeze mnie po Warszawie i w trasie wcale nie można narzekać na awaryjność wahaczy.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

autor: MMI, dodano: 06.10.2013 12:00

Witam, swojego starego Passacika użytkuję w pracy jako dostawca (powiedzmy pizzer-man :)). Jeżdżę nim po naszej stolicy na odcinkach, które często nie przekraczają 5-6 kilometrów ("trasy" od 2,5 do 15 kilometrów). Wielu mnie wyśmieje i nie będzie wierzyćw to co napiszę,ale... Eksploatując autko w ten sposób, spala mi ono... uwaga - 5,8 litra ON na 100 kilometrów... Po Warszawie autko jest w stanie przejechać 1000 kilometrów na jednym, 62 litrowym baku... Jeżeli dorzucimy do tego troszkę jazdy w cyklu pozamiejskim (700 km miasto i 300 km trasa) z prędkością do 100 km/h wynik spadnie do 5,3 litra... W trasie Passat wyprawia cuda... Przejazd z Ostrołęki na Warszawski Ursynów (130 kilometrów) z prędkością do 100 km/h max - 4.3 litra... Ta sama trasa z prędkością do 140 km/h max - 5 litrów na 100 kilometrów... Oczywiście żeby autko tak spalało trzeba umieć nim odpowiednio jeździć... Ale to materiał na osobną historie... Ogólnie ekonomika auta w zakresie zużycia paliwa powala... Passat waży 1,5 tony, wyprzedza ciężarówki na 5 biegu, nie odczuwa tego że właśnie władowało mu się na "pakę" 200 kilogramów czegoś tam, komplet pasażerów nie robi na nim wrażenia... Prostu świetna autko... Mimo licznych ran jakie odniósł w boju, jestem z mojego Helmuta bardzo, ale to bardzo zadowolony... Pozdrawiam MMI p.s. średnie maksymalne spalanie podane od czapy :)

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Passat B5

Passat to flagowy po Golfie model Volkswagena, produkowany od bardzo dawna. Za każdym razem modele są ulepszane.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B5 Sedan 1.9 TDI 130KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także