Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.
Kliknij aby zamknąć
Gorące tematy:

Polecamy!

Publikacje
Newsy
Motosłownik

Volkswagen Passat B6

Lata produkcji: 2005 - 2010
Segment: Klasa średnia
Szósta generacja Passata (B6) produkowana w latach 2005-2010. Sylwetka auta była inspirowana wyglądem luksusowego Volkswagena Phaetona. Bardziej luksusowe niż kiedykolwiek wcześniej jest również wnętrze samochodu. W 2006 roku Passat VI był bliski pierwszego zwycięstwa w konkursie na Samochód Roku, przegrał jedynie z Renault Clio i zajął drugą pozycję w plebiscycie. W 2010 roku w ofercie niemieckiej marki ustąpił miejsca Passatowi B7. W Chinach model sprzedawany był jako Volkswagen Magotan.

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Jaki slinik wybrać?

Passata można kupić tanio, ale z kiepskim silnikiem pod maską. Benzynowe 1.6l o mocy 102KM i tak radzi sobie lepiej, niż mogłoby się wydawać, ale osiągi, jakie generuje bardziej pasują do przeciętnego kompaktu, niż ładnie skrojonej limuzyny. Jedne z lepszych wyborów to dwie jednostki z doładowaniem – 1.4TSI 122KM i 1.8TSI 160KM. Ta słabsza nie jest nadzwyczajna, ale zapewnia to minimum potrzebne do jazdy. Bardziej obrazowo – 122KM wystarczy przeciętnemu kierowcy, a 160KM przeciwnikom fotoradarów. Dzięki doładowaniu w obu silnikach subiektywne odczucia, co do ich mocy są całkiem przyjemne. Dobrym motorem jest również 2.0l liczące 150KM, zresztą można je też dostać w wersji z turbosprężarką. Ma trochę inną charakterystykę pracy, ale zapewnia wystarczające osiągi i pracuje cicho. Dla szaleńców widlaste 3.2l z napędem na wszystkie koła lub 3.6l z batalią 300KM. Diesli jak to w Passacie jest całe mnóstwo. 1.9TDI 105KM zaczyna przechodzić do historii, dlatego znacznie lepszym wyborem jest jego młodszy brat o pojemności 2.0l, najlepiej 140 lub 170-konny. Słabsza wersja to najmniejsza, rozsądna moc w tym aucie, którą warto się zainteresować. Sam silnik oczywiście denerwuje turbodziurą na początku obrotomierza, ale jak już sprężarka zabierze się do pracy, to robi się znacznie ciekawiej.

Dane techniczne Volkswagen Passat B6

Silniki

Moc silników 102-300 KM

Poj. silników 1 390-3 598 cm3

Prędkość maks. 180-250 km/h

Przyspieszenia 0-100 5,6-13,5 s

Szkic techniczny:
zobacz dane techniczne

Oceny Volkswagen Passat B6

Średnia ocena modelu

na podstawie 660 opinii

3.95

Średnia dla segmentu: Klasa średnia 4.18

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

+ Skrzynia biegów

+ Ergonomia

Wady

- Koszty utrzymania

- Drobne usterki

- Stosunek jakość/cena

Czy kupiłyś ponownie to auto?
TAK (58%)
NIE (42%)

Wybrane oceny kierowców Volkswagen Passat B6

Jak dla mnie VW Passat w tej wersji silnikowej to katastrofa. Można by uznać go za interesującą propozycję gdyby kosztował ... więcej25-30 tys mniej. Plusem jest zapewne niska deprecjacja-jak wiadomo Polska Volkswagenem stoii, więc ciemny naród i tak to kupi. Passata otrzymałem jako auto służbowe. Gdybym mógł wybrać sam-nigdy bym się na niego nie zdecydował. Moim zdaniem w tej cenie są znaczenie ciekawsze i nowocześniejsze propozycje. ukryj
dodano 23.04.2010 przez
Dla mnie porażka , silnik bardzo awaryjny a w serwisie same chamy pracują którym zwisa wszystko dosłownie , głupią żarówkę ... więcejwymieniali 4 dni a tłumaczenie było najlepsze MIELISMY PROBLEM Z DOJSCIEM DO ŻARÓWKI !!!!poprostu żenada. Już 3 razy mnie laweta ściągała z trasy. Niewiem czemu kupiłem to auto , namawiali mnie znajomi ale widze że nawet moje byłe Punto było trwalsze. ukryj
dodano 07.01.2011 przez
Po prostu powiem krotko , BOMBA !!!! Naprawde wszystko podoba mi sie w tym aucie i szczerze z pelna odpowiedzialnoscia ... więcej polecam kazdemu, kto nie moze sie jeszcze zdecydowac jakie auto wybrac ---- PASSAT numer 1 ! ukryj
dodano 16.10.2011 przez
Auto zaskakująco mało awaryjne praktycznie żadnych usterek/ przebieg 135 tyś km
dodano 19.12.2008 przez
Zobacz oceny Volkswagen Passat B6 Dodaj swoją opinię auta

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B6

Pb
5,87 - 16,73
Na podstawie 168 raportów spalania
ON
4,03 - 11,97
Na podstawie 569 raportów spalania
LPG
5,63 - 8,70
Na podstawie 4 raportów spalania

Wybrane raporty spalania Volkswagen Passat B6

Witam, Autem jeżdże już 2 lata i mogę coś o nim więcej napisać... Można powiedzieć, że auto średnio pali ok. 7 litrów ... więcejdiesla. To daje możliwość normalnej jazdy na trasie w Polsce - bez szaleństw, ale z wyprzedzaniem, powiedzmy ok. 110-120 km/g. W mieście pali więcej, ale to zależy też w jakim... W małych miejscowościach bez świateł spali z 7-8,5l./km, a w dużych to już rachunek rośnie w zależności od korków i sytuacji na drodze: 8,5 i więcej. Zakładając jednak, że nawet przez duże miasto jedzie się w nocy, bez korków to pali podobnie jak w małych miejscowościach. Zależy też jaki dystans - to nie jest auto do jazdy do kościoła i z powrotem. Jak jest zimny pali dużo, jak odcinki są krótkie - np. 3-5 km to taniej wyjdzie dojazd taksówką. Jak jedziemy dalej to już zaczyna się przyzwoicie. Jak się jedzie ok. 80km / h to pali najmniej - bez wyprzedzania na prostym odcinku 100 km udało mi się uzyskać 4,8 litra / 100 (to była jazda mega ekonomiczna, zerowy ruch inych aut), ale jak się będzie jechało nie mega ekonomicznie, ale naprawdę spokojnie, ok. 100-110 km / g. to można realnie liczyć na zużycie ok. 5,5-5,7 litra / 100km. To chyba przy takiej mocy i wadze jest dobrym wynikiem - przed zakupem obawiałem się, że będzie on palił z litr więcej. Bzdurą jest, jak ktoś mówi, że on jedzie 140-160 km/h autostradą i to auto pali 6l./100km (tekst handlarzy). Nie ma takiej opcji. Nie ma takich praw fizyki. Ten samochód wtedy pali ok. 7,5-8,5 litra/100km. Jak się jedzie nim ok. 180 km/h to pali ok. 10-11 litrów, a przy 200-220 km/h ok. 12-13 litrów/100km lub więcej. Ja nim jechałem maksymalnie ok. 230 km/h - choć jeszcze czułem, że może coś bym podciągnął, ale szkoda było mi żyłować silnik i turbinę - to jest wystarczająco szybkie auto, ale nie wyścigowe. W Polsce nie ma dróg na ekstremalne prędkości. Wszystko zależy od paliwa. Ja leję zwykłe paliwo na shellu. Wcześniej lałem te najdroższe na statoilu, BP i Shell, ale to nic nie warte - lepiej zalać zwykłe paliwo w niemczech niż tu z ulepszaczami. Dopiero wtedy poczujecie różnicę. Raz zalałem diesla u nas na Orlenie - nigdy więcej. Właśnie wtedy testowałem auto na odcinku nowo otwartej drogi ekspresowej Gorzów - Szczecin (którą od autostrady różni tylko to, że nie ma stacji benzynowych i parkingów) i to tam po zalaniu zwykłego diesla na Orlenie auto wyciągnęło z wielkim trudem maksymalnie 195 km/h ! Masakra jakie oszustwo. Wyjeździłem ten chłam i potem po zalaniu paliwa w niemczech udało mi się z czterema osobami na pokładzie i pełnym bagażnikiem osiągnąć 230 km/h (nie było z górki). Wynik powtórzyłem w Polsce na zwykłym paliwie z Shell. To mi pozwala wydać taką opinię. Autorzy jednak zapomnieli chyba, że nie wszystkie silniki 170 KM są w technologii Common Raill. Mój nie jest, ale ma filtr cząstek stałych PDF. Mam skrzynię DSG. Jest super. Jeśli passat to tylko ze skrzynią DSG ! Nie doceniałem tego automatu przed zakupem, a teraz nie chciałbym już auta ze skrzynią manualną. Zużycie paliwa jest identyczne jak w autach ze skrzynią manualną, ponieważ komputer wybiera najbardziej odpowiednie przełożenia. Za to przyspieszenie jest już lepsze, ponieważ nie tracimy czasu na wachlowanie drążkiem - oszczędza się wtedy części sekund potrzebne na zmianę biegów, w tym czasie auto cały czas przyspiesza, a komputer w najbardziej optymalnym momencie przełącza biegi. Testowałem podobne dwa modele i jednak automat zdecydowanie wygrywa - zarówno w przyspieszeniu, jak i w płynności jazdy (stąd też cena za używane auta z DSG o ok. 10 tys. wyższa). DSG szczególnie chwalą pasażerowie, dla których komfort jazdy jest mega wyższy niż w autach z manualnymi skrzyniami. Kierowca będzie zadowolony z DSG szczególnie w mieście - jak zapomni o tym, że kiedyś w autach trzeba było wachlować biegami, niczym w traktorze i nagle okaże się, że ma wolną rękę, wolny umysł od pamiętania o redukcjach biegów - poprostu poczuje wolność i skupi się na drodze, jej celu ;) Nie można mylić innych skrzyń automatycznych z DSG - to nie to samo ! Wcześniej jechałem zwykłym automatem i to było rozczarowanie. Mam przebieg 140 tys. km - za wyjątkiem 2 wtrysków, które mi padły i wymieniono je w ASO za free (auto po gwarancji, ale VW wreszcie w tym roku przyznał się że zrobił z wtryskami bubel) to jeszcze wymieniłem koło dwumasowe (standardowe usterki tego modelu) i poza tym auto sprawuje się extra. Paliwo lałem najdroższe - na Statoil, Shell i BP. Wtryski i tak padły. Padają w okresie 80-150 tys. km, kolejni właściciele mają spokój, bo wymieniane są już na nowe - wolne od poprzednich wad. Bardzo dobre zawieszenie - zarówno komfort prowadzenia, szybkiego pokonywania zakrętów, nierówności, jak i wytrzymałości. Nie oszukujmy się - polskie drogi to kataklizm. Ogólnie polecam to auto, choć negatywnych opinii jest o nim dużo. Dużo się mówi i pisze nt. usterek, ale prawda jest taka, że to auto wzbudza ogromne zainteresowanie, jest ich dużo, a zatem dużo ludzi, którzy o nim piszą, dużo ludzi, którzy o nim czytaja - i tak rozpowszechnia się plotka, opinia. Fakt, że B5 był bardziej dopracowany, bo miałem, ale ten też kupiłbym drugi raz. Obecny model (od 2010) roku to jest dalej to samo auto z kilkoma zmianami wizualnymi, ale moim zdaniem ten 2005-2010 jest poprostu ładniejszy, ma w sobie to coś, czego pozbawiony jest ten po liftingu. Kupujcie auta produkowane od 2007 roku - te są pozbawione wielu wad, które były w pierwszych egzemplarzach (2005-2006). Dlatego te roczniki są dużo tańsze. Różnica cenowa jest też bardzo duża w zależności od wersjii - Trendline, Comfortline, Sportline lub najwyższej Highline. Ale nawet najwyższe wersje (Highline) znacznie różnią się tzw. "wypasem". Warto za to zapłacić. Tanie auta w ogłoszeniach to auta, w które należy nieźle zainwestować. Bo prawdą jest, że passat jest jak skarbonka - ew. naprawy bardzo drogie. Nie ma tanich passatów. Są tylko tanie skarbonki. Chcecie kupić dobrze - nie kupujcie "po taniości". Nie bójcie się przebiegów - nikt nie wydał 150-160 tys. zł (nowy passat 170KM w Highline), żeby nim jeździć do kościoła (takie okazje zdarzają się tylko w ogłoszeniach u oszustów). Średnie przebiegi takich aut to 40-60 tys. km rocznie, więc jeśli ktoś Wam sprzedaje auto z mniejszym przebiegiem to trzeba się mocno zastanowić o co chodzi.. Albo jak książka serwisowa się zgubiła, albo jak to 1 właściciel, który go kupił był lekarzem i serwisował u Pana Józka w serwisie obok, bo to jego pacjent akurat był, a do ASO nie miał czasu jeździć (opowieści handlarzy). Przecież jak kogoś stać na passata to stać go też na przegląd co 30 tys. km w ASO ! Nie jest taki drogi. Dlaczego auta z niemiec sa duzo tansze ? Bo nie można w PL sprawdzić historii ich przebiegu tam i one nie mają 100 czy 150 tys. km tylko 2,3 razy tyle. Niemiec nie odda tanio dobrego auta, a drogi i paliwo tam są takie, że temu samochodowi po 400 tys. km nic nie jest - poza tym, że nikt go nie chce kupić z takim przebiegiem i go trzeba odmłodzić do 100-150 tys. km, bo takie sprzedają się najlepiej. I nie wygląda on wcale na więcej, bo Niemcy o auta dbają, mają wyższą kulturę, a pod marketami nie ma hołoty, co obija komuś drzwi i rysuje zderzaki przy parkowaniu. Takie auto wygląda, ale ma duży przebieg. Przecież do pracy w Niemczech się dojeżdża 50-150 km w jedną stronę i to jest normalne. A auta w komisach i od handlarzy to auta, gdzie sprzedający zawsze zasłoni się tym, "że nie wie", "że nie widział", "że nie przypuszczał", a chodzi przecież o to by właściciel nie kłamał w żywe oczy - żeby znaleźć frajerów, którym wydaje się, że kupują tanio auto z małym przebiegiem :) Także auta w ogłoszeniach, te tanie, to nie te same, z których można być zadowolonymi i polecić innym :) Ja przed zakupem zastanawiałem się nad droższą A6 kombi. Myślałem o benzynie 2.0 - 170 KM. Kumpel zdecydował się. I już ją sprzedał. Była śliczna, prestige dużo wyższy, choć komfort jazdy porównywalny, ale te nowoczesne silniki benzynowe wcale nie palą mało. To był wir w baku - średnie spalanie 10,5/100 km go dobiło (ok. 3 litry więcej niż w moim). I jeszcze większe gabaryty - większy problem z parkowaniem w mieście. 140 konny diesel na A6 jest za słaby, bo to cięższe auto niż passat, a 2,7 czy 3,0 nie pali tyle, co 2,0 w lżejszym passacie. Osiągów też nie ma wcale rewelacyjnie lepszych. Jak kogoś stać i ma potrzeby, chce zaimponować sąsiadom marką - niech kupuje. Pozdrawiam, mam nadzieję, że pomogłem - przed własnym zakupem szukałem takich opinii, dużo czytałem, dzisiaj nie żałuję. ukryj
dodano 04.07.2011 przez
Chyba najoszczędniejsze auto jakim miałem okazję jeździć, a do tego całkiem spore. Silnik znakomity 110KM zapewnia nam doskonałą dynamikę, a zarazem ... więcejniskie spalanie. Na pełnym baku w trasie robiłem nim nawet 1500km, komputer pokazywał że nawet 1700km, ale w realu wychodziło te 1500km oczywiście przy spokojnej jeździe do 100-110km/h no i w okresie letnim na letnich oponach 205/55/16. zima to max zasiegu ok 1350km co itak jest super wynikem Najlepsze, że do dzisiaj nikt mi nie chce uwierzyć, że to auto miało aż taki zasięg., sam osobiście mam diesla 1.9 115PS i w tymże dieslu zasięg to ok 1000km przy normalnej jeździe, a tu taka niespodzianka jak dla mnie i powiem tak passat nawet przy ostrym wstawianiu nigdy nie zszedł w zasięgu poniżej 1000km Autem jeździłem jako PH, jak go dostałem szefostwo ustaliło mi limit na zbiorniku 1000km, a więc co zostało to było moje do wyjeżdzenia prywatnie dlatego nie pędziłem na wariat tylko spokojnie sobie nim jeździłem, stąd tak doskonałe wyniki spalania. Autem przejechałem 60000km i powiem szczerze że jest zajefajne. wersja podstawowa ma podgrzewane fotele, parktronic. jakie było moje zdziwienie, 1przegląd po 30000km drugi po 60000, jak go dostałem miał 8000km jak oddałem 69000 i nic sie z tym nie działo, a jak wiadomo najlepsze auto terenowe to auto służbowe :D więc jakoś go nie oszczędzałem na prywatnych wyprawach, mogę dodać, że dwie felgi stalowe poszły na złom, a zawiecha nic nie stukała nie pukała. naprawdę solidne auto z doskonałym motorem ukryj
dodano 21.04.2013 przez
Witam. Posiadam Passata combi rocznik 2007. Kupiłem go 2 lata temu z przebiegiem 50tys km, obecnie po 2 latach mam ... więcej160 tyś km. Co do spalania bez rewelacji. Bardzo ciężko jest zejść poniżej 7litrów/100km. Może powiem o plusach i minusach tego auta. Największym plusem jest jego zawieszenie, układ jezdny, bardzo fajnie się go prowadzi. A teraz o minusach auto bardzo awaryjne. Problem z wtryskami częsta przyczyna awarii - w czasie podróży zatrzymałem się na światłach i tam już zostałem :) laweta itd. po miesiącu padł mi akumulator - skończyło się na pomocy drogowej. Obecnie auto stoi w warsztacie padło sprzęgło przy 160 tys. Mam kolegę co prowadzi warsztat i powiedział mi że to jest częsta przyczyna awarii trafiają do niego samochody z przebiegiem poniżej 70 tyś z rozwalonym sprzęgłem. (fabryczny bubel) Co do silnika pracuje równo nie dymi, brak śladów zużycia, przyzwoite osiągi. Zmiana oleju, filtrów raz do roku co 50tyś. Co mnie zdziwiło to auto nie bierze w ogóle oleju w ciągu roku może dolałem profilaktycznie 2 litry oleju. Czy warto kupić te auto? Ja raczej bym nie kupił tego auta jeszcze raz, chyba że w starej budzie. Wybrał bym raczej toyotę avensis, troszkę gorszy komfort jazdy ale lepiej się trzyma drogi przy prędkościach powyżej 160km. ukryj
dodano 02.02.2012 przez
Powiem tylko tyle że świadomie wybrałem silnik 1.9 tdi a uświadomił mnie mój brat który tyra w serwisie vw. I ... więcejtyra głównie przy silnika 2.0 tdi. Silnik 1.9 to dobra sprawdzona konstrukcja i praktycznie bezawaryjna. Oczywiście "właściciele" aut służbowych wybiorą wersję 2.0 tdi 170KM no ale to nie oni wlewają do baku i nie oni płacą za serwis. Moja wersja to sedan jeżdźę normalnie a w trasie najczęściej na tempomacie(nie wiem czy to oszczędnie ale noga odpoczywa). Może nie jest to rekord jazdy na kropelce ale na jednym baku przejechałem w wakacje 1320 km ale średnia wyszła przyzwoita 5,15.Jechałem z żoną i bagażami.Na dziś auto ma 216 000 przebiegu i oleju nie bierze a zima mu nie straszna. Podsumowując - proszę się nie bać tego silnika bo naprawde wystarcza do codziennej jazdy, faktycznie ma gorszy start spod świteł niż 2.0tdi ale czy to o to chodzi.... Acha nie myślcie że zachwalam bo chcę sprzedać - zapewniam że nie chcę. Marzy mi się MERCEDES W123 oczywiście w dieslu i w stanie jak najbardziej fabrycznym, nie interesuje mnie żaden tuning. Klasyka to jest to. Już sobie wyobrażam te weekendowe przejażdżki w piękną pogodę. Pozdrawiam ukryj
dodano 04.12.2010 przez
Posiadam Passata B6 3.6l 280km FSI, DSG + F1(napęd na jedną oś) ale nie jest to wersja R36 300km (często ... więcejw większości 4x4). Ze względu że jest to silnik FSI spalanie nie jest wcale złe jak na 3600cm silnika i 280km. Często silniki 2.0 - 2.5l których już parę miałem w życiu paliły tak samo. SPALANIE: TRASA : Na trasie pali znakomicie Np Katowice - Dusseldorf śr 150km/h to otrzymałem 9,6l / 100km Jadąc 180 km/h i ponad 200 otrzymamy spokojnie 13 - 14 l Jadąc spokojnie przez miasteczka (po skasowaniu kom) w naszym kraju średnio 90km/h jak inni użytkownicy na dystansie Np 70 km pojawiło się już nie raz 7,6l śr /100km ŚREDNIE: Średnie spalanie czyli jazda miejska na co dzień (dom - praca - zakupy itd) mam obecnie na dystansie 4600km - 12,8 l/100km (w bardzo dużych miastach może to być i 14 - 15 ) Max: Wykorzystując ciągle max obroty, ciągłe redukcje w trybie SPORT to musimy liczyć 17 i pewnie więcej. Jednak silnik w technologii FSI już od najniższych obrotów posiada bardzo duży moment przez co nie są potrzebne duże obroty. Dodam że autoryzowany serwis o dziwo zaskoczył mnie niskimi cenami. Zdecydowanie polecam. ukryj
dodano 17.10.2009 przez
Zobacz raporty spalania Volkswagen Passat B6 Dodaj raport spalania

Publikacje o Volkswagen Passat

Przeczytaj pozostałe 41 publikacje o Volkswagen Passat

Newsy o Volkswagen Passat

Przeczytaj pozostałe 30 newsów o Volkswagen Passat

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat Euro NCAP

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014
Zobacz szczegóły
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010
Zobacz szczegóły
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Nowe Volkswagen Passat

nowe Volkswagen Passat
Volkswagen Passat
ceny od 91 790 zł do 172 990

Volkswagen Passat B8 Limousine 2.0 TSI BlueMotion Technology 220KM od 2014

w pakiecie Highline

w cenie katalogowej brutto

140 090 zł

Wyposażenie standardowe
Wspomaganie układu kierowniczego, elektromechaniczne, zależne od prędkości samochodu
System wykrywający zmęczenie kierowcy
Komputer pokładowy MFA Plus
Wyposażenie opcjonalne
Pakiet Sportowy (1 650 zł)
Pakiet Sportowy (3 120 zł)
Pakiet Easy Open (3 420 zł)
Pakiety dealerskie
Pakiet Sportowy (1 650 zł)
Pakiet Sportowy (3 120 zł)
Pakiet Easy Open (3 420 zł)
Zobacz szczegóły tej oferty Obejrzyj pozostałe 49 oferty Volkswagen Passat

Dealerzy Volkswagen

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Modlnica

małopolskie, Modlnica, Adama Rożańskiego 28-30

Więcej

WOJTANOWICZ

WOJTANOWICZ Volkswagen Wrocław

dolnośląskie, Wrocław, Strachowskiego 21-25

Więcej

AUTO SPECIAL

AUTO SPECIAL Volkswagen Nowy Sącz

małopolskie, Nowy Sącz, Tarnowska 159

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Poznań

wielkopolskie, Poznań, Krańcowa 40/42

Więcej

AUTO VIVA

AUTO PREMIUM Volkswagen Suchy Las

wielkopolskie, Suchy Las, Obornicka 149

Więcej

WIĘCEJ DEALERÓW

Jesteś dealerem aut? Sprawdź

Dziennik kosztów Volkswagen Passat

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów

16 707

Przejechany dystans

2 806 799 zł

Zatankowanego paliwa

627 337 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów

3 201

Wydanych pieniędzy

1 259 071 zł

Średnie wydatki na auto

1 545 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów

4 500

Wydanych pieniędzy

1 095 864 zł

Średnie wydatki na auto

1 345 zł

ZOBACZ 815 dzienników kosztów Volkswagen Passat Załóż dziennik kosztów

Typowe słabe punkty Volkswagen Passat B6

Liczba wpisów: 159
komentarzy(376)
komentarzy(84)
komentarzy(107)
komentarzy(102)
komentarzy(81)
komentarzy(5)
Zobacz inne typowe słabe punkty Volkswagen Passat B6 dodaj typowy słaby punkt

Autodiagnoza Volkswagen Passat B6

Liczba wpisów: 215
Zobacz inne wpisy autodiagnozy Volkswagen Passat B6 Dodaj wpis do autodiagnozy

Opinie o instalacjach LPG w Volkswagen Passat B6

Liczba wpisów: 3
Zalozylem gaz w moim 2.0 gdyz spalanie bylo zbyt tude i koszty mnie przerosly. z uwagi ze lubie wcisnac gaz ... więcejbylo to bardzo oplacalne. koszty zmniejszyly sie o okolo polowe. nie ma odczuwalnych strat przy tej mocy. instalacje wykonalem w warszawie w Energy gaz polska. bardzo podobalo mi sie to ze auto zostalo tam szybko zrobione na 2 dzien bylo gotowe i bez usterek jezdzi do dzis. ukryj
dodano 04.07.2012 przez
Gaz zamontowałem w Olsztynie w AGS Stacja Obsługi Samochodów Krzysztof Predko ul. Sprzętowa 4. Szybki montaż, precyzyjne wykonanie. Spalanie na ... więcejoponach zimowych średnio 8l/100 km gazu, przy oszczędnej jeździe 7,2 - 7,3l. Zdecydowanie polecam. zauważyłem ogromną oszczędność podczas użytkowania. Polecam warsztat montażowy. ukryj
dodano 25.03.2014 przez
Profesjonalny montaż, bardzo rzetelne i miłe podejście do klienta, można się zawsze dogadać i doradzić. Wszystko ładnie zamontowane wygląda, wtryski ... więcejna węzykach 3cm  jak fabryczny. samochod rok po instalce przejechał 23k km bez problemu. Polecam lać gaz i cieszyć się z jazdy! ukryj
dodano 10.04.2014 przez
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat B6

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat

Ciekawostki
dodano 15.12.2011 przez
Model ten jest w czołówce kradzionych pojazdów już od kilku lat. W Polsce 2010r. skradziono ich ponad 1800 sztuk
dodano 26.08.2011 przez
W salonie samochodowym w Genewie, w marcu 2005 roku zaprezentowano nowy model Passata (B6, oznaczenie wewnętrzne 3C). W sierpniu tego samego roku dołączyła wersja Variant.…
dodano 26.08.2011 przez
W marcu 1988 roku Volkswagen w salonie samochodowym w Genewie ukazał trzecią generację modelu Passat. Okrzyknięty został nową generacją samochodów VW charakteryzująca się poprzecznym ustawieniem…
Sposoby wykonania czynności
dodano 28.07.2011 przez
Kolejność postępowania przy naprawie szyberdachu Treść: 1.Wygospodarować dwa dni wolne od przebiegu samochodu (najlepiej sob. i niedz.(dlaczego aż tyle czasu napiszę w następnych punktach) 2.Przygotować…
Zobacz więcej Podziel się wiedzą