Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B6

Szósta generacja Passata (B6) produkowana w latach 2005-2010. Sylwetka auta była inspirowana wyglądem luksusowego Volkswagena Phaetona. Bardziej luksusowe niż kiedykolwiek wcześniej jest również wnętrze samochodu. W 2006 roku Passat VI był bliski pierwszego zwycięstwa w konkursie na Samochód Roku, przegrał jedynie z Renault Clio i zajął drugą pozycję w plebiscycie. W 2010 roku w ofercie niemieckiej marki ustąpił miejsca Passatowi B7. W Chinach model sprzedawany był jako Volkswagen Magotan.

Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - kokpit
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B6

Silniki Volkswagen Passat B6

Lista silników:
1.4 TSI (122KM), 1.6 i (102KM), 1.6 FSI (116KM), 1.8 TSI (160KM), 2.0 i 16V FSI (150KM), 2.0 TSI (200KM), 2.0 FSI (150KM), 3.2 V6 FSI (250KM), 3.6 R36 (300KM), 1.9 TDI (105KM), 1.9 16V TDI PDE (140KM), 2.0 TDI-CR DPF (110KM), 2.0 TDI (140KM), 2.0 TDi (120KM), 2.0 TDI (170KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Passata można kupić tanio, ale z kiepskim silnikiem pod maską. Benzynowe 1.6l o mocy 102KM i tak radzi sobie lepiej, niż mogłoby się wydawać, ale osiągi, jakie generuje bardziej pasują do przeciętnego kompaktu, niż ładnie skrojonej limuzyny. Jedne z lepszych wyborów to dwie jednostki z doładowaniem – 1.4TSI 122KM i 1.8TSI 160KM. Ta słabsza nie jest nadzwyczajna, ale zapewnia to minimum potrzebne do jazdy. Bardziej obrazowo – 122KM wystarczy przeciętnemu kierowcy, a 160KM przeciwnikom fotoradarów. Dzięki doładowaniu w obu silnikach subiektywne odczucia, co do ich mocy są całkiem przyjemne. Dobrym motorem jest również 2.0l liczące 150KM, zresztą można je też dostać w wersji z turbosprężarką. Ma trochę inną charakterystykę pracy, ale zapewnia wystarczające osiągi i pracuje cicho. Dla szaleńców widlaste 3.2l z napędem na wszystkie koła lub 3.6l z batalią 300KM. Diesli jak to w Passacie jest całe mnóstwo. 1.9TDI 105KM zaczyna przechodzić do historii, dlatego znacznie lepszym wyborem jest jego młodszy brat o pojemności 2.0l, najlepiej 140 lub 170-konny. Słabsza wersja to najmniejsza, rozsądna moc w tym aucie, którą warto się zainteresować. Sam silnik oczywiście denerwuje turbodziurą na początku obrotomierza, ale jak już sprężarka zabierze się do pracy, to robi się znacznie ciekawiej.

Publikacje o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat - ewolucja zamiast rewolucji

Jeśli ktoś chciałby połączyć słowo "Rewolucja" ze słowem "Volkswagen" musiałby się nieźle namęczyć. O wiele lepiej do tej marki pasuje "Ewolucja". Ba! To chyba ulubione słowo marketingowców, księgowych, projektantów oraz, co ciekawe, końcowych odbiorców, którzy niemal w...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przeczytaj pozostałe 17 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat SEDAN 1.9 TDI 73,36

Volkswagen Passat Pasek 78,51

Volkswagen Passat B5 74,96

Volkswagen Passat 81,53

Volkswagen Passat 84,48

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

markus63 73,79

macieks-c 60,53

qqrydziany 89,36

Majkel 60,93

new_one 56,63

ANNA83 96,90

LeVinh 93,70

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Powrót do oryginału-nowe felgi
Powrót do oryginału-nowe felgi Po zakupie auta za pierwsze zadanie postawiłem sobie zmianę kół,nie podobały m...
O Passku
O Passku Witam! Nie wiem jak do Was pisać, bo już daaaawno nie pisałem :))). Opowiem tr...
Widać wiosnę
Widać wiosnę Dziś rano przed podróżą do Warszawy widok z okna mieszkania był bardzo miły. Śni...
Pierwszy serwis
Pierwszy serwis Po przejechaniu 6600km nadszedł czas na podstawowy serwis,TeDi otrzymał nowe fi...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI ACT, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 1.8 TSI BlueMotion Technology, 2.0 TSI, 2.0 TSI BlueMotion Technology, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 240 KM): 1.6 TDI, 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI, 2.0 TDI Bi-Turbo, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Wybrane pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990

Cena katalogowa

87 990

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
Volkswagen CC
1.4 TSI BlueMotion Technology (160 KM)
Ford Mondeo
1.5 EcoBoost (160 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Volkswagen Passat 1.6 TDi Trendline Volkswagen Passat 1.6 TDi Trendline
Rocznik: 2012. Przebieg: 137 630 km. Silnik: 1.6 77KM .
Cena: 56 900 zł
Volkswagen Passat Comfortline Volkswagen Passat Comfortline
Rocznik: 2011. Przebieg: 126 200 km. Silnik: 2.0 103KM .
Cena: 59 900 zł

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B6

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Variant 2.0 i 16V FSI (150 KM)

Jeżdżę nim jako służbowym - czasem w dłuższe trasy czasem w krótsze. Samochód dobry. Brak większych zastrzeżeń ale też brak superlatyw. Nie ma się do czego przyczepić ale też nic nie przyprawia o żywsze bicie serca. Jest to dobry uczeń, który siedzi cicho w ławce i próbuje dorównać najlepszym ale też nie chce dać się zjeść przeciętniakom. Ot po prostu sprawdza się grupa docelowa tej marki. Za 105 tysięcy można przebierać w ofertach i kupiłbym za tą kwotę coś innego.

dodał: maciek
Volkswagen Passat Sedan 2.0 TDI (140 KM)

pomimo ze ma kilka drobych wad - olej bierze silnik, czujnik deszczu działa jak chce, hamulce nawaliły, to auto które mam ma rolety na tylnych oknach (boczne ręczne a na tylnej szybie elektryczną), zestaw głośnomówiący premium - super sprawa, podgrzewwane siedezenia, duzo miejsca, duży bagażnik, super linia nadwozia, doświetlanie przy skręcaniu i dlatego chyba jednak mój drugi to też będzie passat tylko ze z autoamtyczna DSG i variant no i przynajmniej 170 km

dodał: anko
Volkswagen Passat Sedan 2.0 TDI (140 KM)

Komfortowy, niezawodny i ekonomiczny samochód rodzinny szczególnie w wersji Variant. Silnik 2.0 TDi jest bardzo dobrym wyborem pod względem ekonomicznosci a jednoczesnie nie zmusza doi rezygnacji z dynamicznej jazdy. Skrzynia 6-biegowa jest dodatkowym atutem. Wyposażenie zawiera wszyskto co niezbędne w dzisiejszym samochodzie zarówno w dziedzinie komfortu jak i bezpieczeństwa. Choć może poduszek jest mniej niż u dzisiejszych rywali klasowych.

dodał: mirjon@wp.pl
Volkswagen Passat Variant 2.0 i 16V FSI (150 KM)

Silnik OK, wygląd super, jakość materiałów super. Natomiast obsługa elektroniki i jej toporność jest przerażająca. To samo co w Renaulcie czy Fordzie jest zrobione łatwo i prosto, w Passacie wymaga czytania 10 stron instrukcji. Koszmar, bo na końcu okazuje się, że i tak się nie da po ludzku tego używać (mówię szczególnie o rozbudowanym komputerze pokładowym i sterowaniu radiem z kierownicy). Czujnik deszczu to jakaś pomyłka, działa jak chce.

dodał: Eljot
Volkswagen Passat Sedan 2.0 TDI (140 KM)

Jakość wykonania katastrofa: (nowy model) w ciągu trzech lat została wymieniona już po 15.000km skrzynia biegów i sprzęgło a po 75.000km następna skrzynia biegów, 101.000 km!!!!! uległ uszkodzeniu łańcuch napędowy pompy olejowej(ta część nie figuruje w wykazie części zamiennych VW) co uszkodziło całkowicie silnik(silnik do wymiany koszt ok.12.000Euro) - koszmar to wygląda jak chinski wyrób nie niemiecki

dodał: din0

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 Variant (2015) Volkswagen Passat 4-Motion Volkswagen Passat B8 GTE Variant (2015) Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat Variant 2005 Volkswagen Passat 2005 Volkswagen Passat B8 GTE sedan (2015)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
59 977
Przejechany dystans
48 385 286 km
Zatankowanego paliwa
2 339 108 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 245
Wydanych pieniędzy
3 476 570 zł
Średnie wydatki na auto
1 231 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 453
Wydanych pieniędzy
3 795 138 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 825)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014

Volkswagen Passat
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B6

Na podstawie 730 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: paweł, dodano: 29.06.2014 22:31

Nie czytajcie durnych komentarzy ze pali 5 srednio.Komputer pokladowy oszukuje na 0.5l czyli jesli jade w trasie 90 pokazuje 3.8 co w rzeczywistosci daje 4.3-4.5l i to jest najnizsze spalanie przy normalnej jezdzie 100-120 pali 4.3 czyli 4,8 -5 czyli niewiele mniej niz sredniej klasy benzyniak. Miasto 100% to ok 7-7.5 tak jak podaje producent .Srednio 50/50 6-6.5 l. Nie wierzcie w bajki o srednim 5l w trasie spokojnie jadac owszem. Ogolnie auto dobre choc niezbyt tanie w utrzymaniu po kilku latach eksploatacji wracam jednak do benzyniaka o pojemnosci 1.4 100KM moze pali wiecej troszke ale mniej rzeczy do wymiany. Ogolnie smieszy mnie jak ktos kupuje passata lub audi tylko dlatego ze malo pali to co zaoszczedzi sie na paliwie odda sie w serwisie z nawiazka to nie sa auta dla przecietniaka.Moim zdaniem kompakt z silnikiem benzynowym jest tanszy w eksploatacji niz TDI pomijajac to ze wiekszosc diesli jest wymeczona i to mocno benzyniaka natomiast latwiej kupic. po 5 latach eksploatacji powiem tak wole wiecej placic na stacji benzynowej niz stac i tupac w serwisie przy naprawach diesla.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

autor: ghostR1, dodano: 14.11.2008 16:32

paszczak 1.8 20v fajny samochodzik dobrze sie prowadzi rakieta to to moze nie jest ale spokojnie bez zająknięcia rozpędza sie na gazie 205km/h na benie 210km/h. spalanie hmmmm nie wiem ile pali przy spokojnej jeżdzie ale beny nie spali więcej niż 13l w mieście przy zapier.... do pracy mam 35km autostradą zazwyczaj jeżdżę z prędkościami 170-200 i wtedy spala w granicach 13,5 gazu jesli dodać do tego troszkę ruchu miejskiego w miare dynamicznie wychodzi 14,5 w każdym razie poniżej 12,3jeszcze nie zszedłem:) na benzynie przyzwoicie od 8 do 12L i wiecej nie da rady zjeść:) mała uwaga w aucie zainstalowalem instalację firmy BRC sekwencja ale ustawiono ją tak aby auto nie straciło na mocy za to spalanie wzrasta tak jak mi powiedziano do 40% w każdym razie jeśli ktoś chce takiego paszczaka to niech sobie da spokuj z instalacją gazową no chyba że ktoś chce żółwia który będzie palił max 11L gazu:):);)ale naprawde to auto na ustawieniach ekonomicznych nie jedzie wręcz się strasznie męczy także warto sobie wszystko przekalkulować a instalacja kosztuje jakby nie patrzeć 2,500zl!!! POZDRAWIAM

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 20V

autor: Tomasz, dodano: 21.04.2013 17:37

Chyba najoszczędniejsze auto jakim miałem okazję jeździć, a do tego całkiem spore. Silnik znakomity 110KM zapewnia nam doskonałą dynamikę, a zarazem niskie spalanie. Na pełnym baku w trasie robiłem nim nawet 1500km, komputer pokazywał że nawet 1700km, ale w realu wychodziło te 1500km oczywiście przy spokojnej jeździe do 100-110km/h no i w okresie letnim na letnich oponach 205/55/16. zima to max zasiegu ok 1350km co itak jest super wynikem Najlepsze, że do dzisiaj nikt mi nie chce uwierzyć, że to auto miało aż taki zasięg., sam osobiście mam diesla 1.9 115PS i w tymże dieslu zasięg to ok 1000km przy normalnej jeździe, a tu taka niespodzianka jak dla mnie i powiem tak passat nawet przy ostrym wstawianiu nigdy nie zszedł w zasięgu poniżej 1000km Autem jeździłem jako PH, jak go dostałem szefostwo ustaliło mi limit na zbiorniku 1000km, a więc co zostało to było moje do wyjeżdzenia prywatnie dlatego nie pędziłem na wariat tylko spokojnie sobie nim jeździłem, stąd tak doskonałe wyniki spalania. Autem przejechałem 60000km i powiem szczerze że jest zajefajne. wersja podstawowa ma podgrzewane fotele, parktronic. jakie było moje zdziwienie, 1przegląd po 30000km drugi po 60000, jak go dostałem miał 8000km jak oddałem 69000 i nic sie z tym nie działo, a jak wiadomo najlepsze auto terenowe to auto służbowe :D więc jakoś go nie oszczędzałem na prywatnych wyprawach, mogę dodać, że dwie felgi stalowe poszły na złom, a zawiecha nic nie stukała nie pukała. naprawdę solidne auto z doskonałym motorem

pełny raport Volkswagen Variant 2.0 TDI-CR DPF

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B6

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B6

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B6
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także