Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TSI

Szósta generacja Passata (B6) produkowana w latach 2005-2010. Sylwetka auta była inspirowana wyglądem luksusowego Volkswagena Phaetona. Bardziej luksusowe niż kiedykolwiek wcześniej jest również wnętrze samochodu. W 2006 roku Passat VI był bliski pierwszego zwycięstwa w konkursie na Samochód Roku, przegrał jedynie z Renault Clio i zajął drugą pozycję w plebiscycie. W 2010 roku w ofercie niemieckiej marki ustąpił miejsca Passatowi B7. W Chinach model sprzedawany był jako Volkswagen Magotan.

Volkswagen Passat TSI EcoFuel - silnik
Volkswagen Passat TSI EcoFuel - tył - bagażnik otwarty
Volkswagen Passat TSI EcoFuel - wlew paliwa
Volkswagen Passat TSI EcoFuel - emblemat
Volkswagen Passat TSI EcoFuel - obrotomierz
Volkswagen Passat TSI EcoFuel - deska rozdzielcza
Volkswagen Passat TSI EcoFuel - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B6

Silniki Volkswagen Passat B6 Sedan

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Passata można kupić tanio, ale z kiepskim silnikiem pod maską. Benzynowe 1.6l o mocy 102KM i tak radzi sobie lepiej, niż mogłoby się wydawać, ale osiągi, jakie generuje bardziej pasują do przeciętnego kompaktu, niż ładnie skrojonej limuzyny. Jedne z lepszych wyborów to dwie jednostki z doładowaniem – 1.4TSI 122KM i 1.8TSI 160KM. Ta słabsza nie jest nadzwyczajna, ale zapewnia to minimum potrzebne do jazdy. Bardziej obrazowo – 122KM wystarczy przeciętnemu kierowcy, a 160KM przeciwnikom fotoradarów. Dzięki doładowaniu w obu silnikach subiektywne odczucia, co do ich mocy są całkiem przyjemne. Dobrym motorem jest również 2.0l liczące 150KM, zresztą można je też dostać w wersji z turbosprężarką. Ma trochę inną charakterystykę pracy, ale zapewnia wystarczające osiągi i pracuje cicho. Dla szaleńców widlaste 3.2l z napędem na wszystkie koła lub 3.6l z batalią 300KM. Diesli jak to w Passacie jest całe mnóstwo. 1.9TDI 105KM zaczyna przechodzić do historii, dlatego znacznie lepszym wyborem jest jego młodszy brat o pojemności 2.0l, najlepiej 140 lub 170-konny. Słabsza wersja to najmniejsza, rozsądna moc w tym aucie, którą warto się zainteresować. Sam silnik oczywiście denerwuje turbodziurą na początku obrotomierza, ale jak już sprężarka zabierze się do pracy, to robi się znacznie ciekawiej.

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 84,49

Volkswagen Passat 81,53

Volkswagen Passat niebieski :) 74,26

Volkswagen Passat LoongVwagen 82,54

Volkswagen Passat B5 74,76

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

Scigal 64,49

krzysiek29_2006 88,48

baaartez 97,53

Gabriks 66,41

dba38 80,44

kali 87,81

rekord5 98,25

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

pęknięty kolektor wydechowy.
pęknięty kolektor wydechowy. witam ostatnio pojawił mi się problem pekl mi kolektor wydechowy i faluja mi obr...
Rozstania nadszedł czas...
Rozstania nadszedł czas... Niemal 7 lat i prawie 100 000 km. W tym czasie niezawodna jazda i pelna współpra...
Ostatnia sesja
Ostatnia sesja Jeśli chce się sprzedać auto, trzeba je dobrze opisać i dobrze "obcykać". Chyba ...
Rysa na szybie.
Rysa na szybie. Dziś zauważyłem ze pęka mi przednia szyba a zaczęło się od małego śladu po kamyc...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Audi A4
2.0 TDI clean diesel (190 KM)
Kia Optima
1.7 VGT CRDi (136 KM)
Toyota Avensis
2.0 D-4D PowerBoost (150 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD Demonstracyjny Infiniti Q50 Q50 S Hybrid AWD
Rocznik: 2014. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TSI

  • Średnia ocena
    na podstawie 16 opinii
  • 4,25
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Sedan 2.0 TSI (200 KM)

piękny wyglond zewnentrzny i wewnetrzny jak w francuskim zegarku !!!

dodał: OBAR

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B8 sedan (2015) Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Kombi Blue Motion Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat - wersja amerykańska Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat Alltrack
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 567
Przejechany dystans
42 661 729 km
Zatankowanego paliwa
2 147 540 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 610
Wydanych pieniędzy
3 266 604 zł
Średnie wydatki na auto
1 253 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 119
Wydanych pieniędzy
3 494 530 zł
Średnie wydatki na auto
1 341 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 606)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TSI

Na podstawie 26 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Aleksandra, dodano: 02.08.2012 16:51

Instalacja 4GasII (Inter Cars). Pewnie, jak dla Polaków, jeden z najważniejszych czynników. Spalanie jest naprawdę niskie w porównaniu do mocy i możliwości silnika, ale wiedziałam, że tak będzie dlatego też celowałam w ten silnik. Przykłady: trasa 400km (drogi krajowe), średnia 84km/h (częste przyspieszania, wyprzedzania) to 10.6l gazu. Trasa 400km (autostrada + krajowa), średnia 121km/h to 10.1 l gazu. Najmniej wziął mi 8.2l na trasie przy spokojna jeździe (auto było trochę załadowane, pasażer, pies i bagażnik na dachu), jazda 80-120km/h na krajowych drogach. W mieście najwięcej wziął mi 11.5 a mieszkam w dużej aglomeracji, w której o płynnym ruchu można często zapomnieć. Robię statystykę od 6387,5km i średnie spalanie lpg wyniosło 10.05 litra. Dla mnie rewelacja, bo b3 1.6 palił więcej (w mieście potrafił wciągnąć 13l lpg). Silnik oczywiście umie wciągnąć, jeżeli się go ciśnie. Tuż po kupnie jechałam do domu i cieszyłam się autem i grzałam, wziął wtedy 12.9l gazu, ale to była zima, drogi krajowe a ja wyprzedzałam kogo się dało. Naprawy tanie, tak jak w b3, jeżeli ma się zaufanych ludzi w warsztacie.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V

autor: Majkel, dodano: 13.03.2009 12:30

Witam, spalanie w samochodzie bardzo zależy od stylu jazdy, każde większe wdepnięcie w gaz skutkuje większym spalaniem, a fakt faktem, że ogromny moment i krótkie przełożenia robią z tego auta prawdziwą torpedę, czasem się nie nadąża ze zmianą biegów. W trasie min. jakie osiągnąłem to jadąc przez Finlandię ze stałą prędkością 90-100km´h i było wtedy 5,4 wg komputera. Średnie na trasie przy wyprzedzaniu i jeździe no ze 150 to około 6-7. W mieście da radę mieć spalanie 6,ale jeśli chce się jechać w miarę dynamicznie, często zmieniać pasy wciskać się gdzie się da to trzeba się liczyć ze spalaniem 7l:) Przy ciśnięciu na maksa w mieście każdy bieg do 5tys obr miałem wg komputera spalanie 11l. Dodam jeszcze, że spalanie bardzo zależy od stosowania ecodrivingu dla przykładu mój ojciec jeździ dużo spokojniej w mieście ale co chwila sprzęgło i hamulec i ma 8l, ja przy jeździe dynamicznej, ale z zastosowanie zawsze stylu eco mam 7:) Pozdrawiam

pełny raport Volkswagen Variant 2.0 TDI-CR DPF

autor: RAFI, dodano: 09.11.2013 21:55

WITAM POSIADAM PASSATA 1.9TDI 110KM Z ROKU 2000 AUTO MA NA DZIEN DZISIEJSZY 625000KM JAK KUPILEM MIAL 220000 A PRZEZ 5.5 ROKU ZROBILEM JUZ 405000KM. AUTO POWIEM SZCZERZE NIE JEST MISTRZEM BEZAWARYJNOSCI ALE TRWALOSC I SOLIDNOSC MOZE SIE PODOBAC. PRZEZ CALY MOJ PRZEBIEG WAHACZE WYMAGALY WYMIANY JUZ 8X TZN CALYCH KPL, 6 OSLON PRZEGUBOW PRZEDNICH, 5 TERMOSTATOW,3X TULEJE W TYLNEJ BELCE 1X TARCZE 4X KOLOCKI HAMULCOWE,5X ROZRZAD KPL RAZEM ZE WSZYSTKIMI PASKAMI I CO ZASKAKUJACE SILNIK PRZEZ CALY PRZEBIEG NIE POTRZEBOWAL ZADNEJ INGERENCJI.NALEZY WSPOMIEC O CZYSZCZENIU ODPLYWU WODY POD AKUMULATOREM 2X W ROKU INACZEJ BEDZIEMY MIELI POWODZ POD TYLNYMI DYWANIKAMI. OGOLNIE AUTO SPRAWIA WRAZENIE TWIERDZY TZW WOLA ROBOCZEGO. SILNIK JEST BARDZO NAROWISTY I OSZCZEDNY( DWIE ZASADY 1 DO ROZGRZANIA TRAKTUJEMY GO DELIKATNIE 2 NIE PRZEGINAMY Z PREDKOSCIA ZEBY GO NIE PRZEGRZAC). PODANE SPALANIE 3,7 L MOZNA OSIAGNAC JADAC ROWNOMIERNIE 80-90KMH BEZ WYPRZEDZANIA.NORMALNA JAZDA NA TRASIE Z PREDKOSCIA 100-110 SPALA 4,3 -4.5 L NATOMIAST W MIESCIE MAX 6,5L .W CYKLU MIESZANYM 50MIASTO 50TRASA BIERZE 5L/100. JESLI KTOS NIE WIERZY MUSI TO AUTO KUPIC SASIEDZI TEZ MI NIE WIERZA W TEN PRZEBIEG( ZNAM PRZYPADEK PASSATA B4 1.9TDI PRZEJSCIOWKI Z PRZEBIEGIEM PONAD 1MLN KM AUTO CALY CZAS NA CHODZIE) I ZE AUTO JEST TAK OSZCZEDNE.ZEBY UWIERZYC TRZEBA KUPIC.AUTO PALI TYLE CO YARIS 1,4D4D. NA KONIEC JESLI KTOS CHCE KUPIC PASSATA Z DIESLEM I POKONYWAC ROCZNIE DO 15TYS KM TO POLECAM TYLKO BENZYNKE KOSZTY ROZRZADU WAHACZY I SERWISU GO ZJEDZA, NATOMIAST JAK KTOS POKONUJE DUZE PRZEBIEGI RZEDU 20-70TYS KM ROCZNIE TO AUTO JEST WARTE UWAGI.POZDRAWIAM

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TSI

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TSI

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B6 Sedan 2.0 TSI 200KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także