Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - prawy bok
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7

Lista silników:
1.4 TSI (122KM), 1.4 TSI BlueMotion (160KM), 1.4 TSI (160KM), 1.8 TSI (160KM), 2.0 TSI (210KM), 3.6 V6 (300KM), 1.6 TDI CR DPF BlueMotion (105KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (140KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (170KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Syncro 77,00

Volkswagen Passat 72,83

Volkswagen Passat Strzała wybrzeża 72,14

Volkswagen Passat 130 sport edition 80,66

Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi 73,25

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

dymar84 65,39

kilex 74,00

kali 87,53

dylu89 93,04

cali20 71,77

Phill4 89,15

Colbe 65,88

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Zamek drzwi lewy przód
Zamek drzwi lewy przód Uszkodzenie mikro-styku potwierdzającego otwarcie drzwi co skutkuje brakiem oświ...
Rysa na szybie.
Rysa na szybie. Dziś zauważyłem ze pęka mi przednia szyba a zaczęło się od małego śladu po kamyc...
3 czujniki w jednym POMOCY!
3 czujniki w jednym POMOCY! Witam, proszę mądrzejszych ode mnie o pomoc! Problem dotyczy czujnika temperat...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

87 990

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
1.6 EcoBoost (160 KM)
Honda Accord
2.2 i-DTEC (180 KM)
Ford Mondeo
2.0 EcoBoost (240 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid Demonstracyjny Infiniti Q50 3,5 AWD Hybrid
Rocznik: 2014. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 3.5 364KM, .
Cena: 256 551 zł 229 000 zł
Zyskujesz: 27 551 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B8 Variant (2015) Volkswagen Passat TSI EcoFuel Volkswagen Passat Kombi Blue Motion Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 669
Przejechany dystans
41 951 008 km
Zatankowanego paliwa
2 113 697 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 475
Wydanych pieniędzy
3 207 256 zł
Średnie wydatki na auto
1 249 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 916
Wydanych pieniędzy
3 457 118 zł
Średnie wydatki na auto
1 347 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 567)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7

Na podstawie 88 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Rynkov, dodano: 08.02.2009 10:07

Tutaj niestety czar pryska.Oszczedny,ekonomiczny passat to mit.Auto duzo pali,serwis w ASO jest bardzo drogi,oryginalne czesci w kosmicznych cenach.Na początek ASO.Serwis ok 600 zl(filtry,oleje)wiekszy przeglad ok 1000zł (rozrzad,pompa wody,napinacze,rolki).Podczas standardowej wizyty odkryto u mnie szereg usterk.Po calym dniu w serwisie ok 9 godzin w poczekalni,wystawiono mi fakture na 3000 zł.Poprzednicy cos spaprali i ASO musialo to naprawic.Dlatego jezeli kupujecie auto to tylko z ksiazka.Fakt,ze na naprawe dostalem gwarancje na 90 tys km lub 2 albo 3 lata .Dokaldnie nie pamietam.Zamienniki w miare tanie.Wspomnianie wczesniej drazki ,cena w ASO ok 350 zl ,zamiennik 150.Spalanie.Przy niskich przejazdach,ponizej 5 km wogole nie warto go odpalac.Spalanie ok 8/9 litrow.Zalezy czy sie stoi czy wlecze w duzym ruchu.Trasa 90 km/h na tempomacie odcinek 250 km i srednia 5,4.Taka sama trasa i 160km/h spalanie ok 8litrów.Srednie przy 5000 tys km - TRYB MIESZANY - felga 16scie - 7,4 do 7,6 , 5000 tys km - TRYB MIESZANY - felga 17scie - 8,5/8,6.Podsumowujac.Duze koszta utrymania przy przecietnym spalaniu,ocena - powinieniem dac 2(źle) ale daje 3(przecietnie) Lubie to auto i wybaczam mu jego slabostki.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: Misiek, dodano: 26.04.2010 21:21

Spalanie: Passat B4 96’ kombi, silnik 1.9 TDI AFN 110KM: Zanim podam wartości nadmieniam, że: 1. nie mam MFA, a więc wartości są obliczone dokładnie na przestrzeni 1,5 roku, na paliwie Lukoli przy tankowaniu zawsze do pełna. 2. wartość ilości kilometrów jak i prędkości koryguję wg GPS, ponieważ pomimo że mam wyższe opony niż w BREEFie licznik obie wartości przekłamuje na jakieś +3.5%. Piszę o tym, bo to nie jest bez znaczenia szczególnie przy opiniach właścicieli nowszych aut opierających się tylko na wskazaniach z komputera. Cóż, producenci lubią wyświetlać wartości jakie chce zobaczyć zadowolony klient ;). Poniżej konkrety: Na dawce wtrysku paliwa = 3,5* (bogata) przy umiarkowanej dynamice podmiejskiej jazdy (odcinki 13km) z czego 3km to miasto wychodzi: - lato = 5,5 l/100 - zima = 6,5 l/100 Na trasie przy dynamicznej jeździe, ale tylko do 110km/h odnotowałem spalanie w zakresie 4,7-5,1 l/100. Różnice wynikają z pory roku, włączonej klimatyzacji, gęstości ruchu i jakości drogi. Tu zauważyłem, że spalanie bardzo rośnie wraz z obrotami silnika. Uogólniając, chcąc nie przekraczać 5 l/100, nie mogę przekraczać 2100 obr/min = 100km/h. Przydałby się 6 bieg, ale to dopiero w B5 :( . Dla zainteresowanych - krótki czas miałem ustawioną dawkę = 7,8* (ubogą). Dało się odczuć spadek mocy szczególnie wraz ze wzrostem obrotów, a prędkość maksymalna na danym biegu zmalała o około 20%. W warunkach jak powyżej, przy mroźnej zimie zanotowałem spadek zużycia paliwa o około 1,0 l/100. A więc istnieje wybór, będący kompromisem pomiędzy dynamiką, a oszczędnością. W tym miejscu muszę dodać, że kiedy kupiłem to auto to spalanie było dużo większe, spowodowane zaniedbaniami poprzedniego właściciela, który wyznawał zasadę ´lać paliwo i jeździć dopóki coś nie odpadnie, albo przestanie się kręcić´. Pomogła: wymiana termostatu, elektrozaworów N75, N18, regulacja i uszczelnienie pompy paliwa, naprawa układu elektrycznego podgrzewania cieczy chłodzącej. Tak więc o silnik trzeba niestety dbać, a nie tylko ´lać paliwo i jeździć, a ewentualnymi naprawami niech się zajmie następny właściciel´. * - parametr wartości dawki ustawiany na pompie paliwa z wykorzystaniem komputera diagnostycznego aut grupy VW.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: JOCKER_LZ, dodano: 04.04.2009 12:10

fakt jak kupiłem to musiałem przeprogramować komputer od gazu, aby do końca obrotomierza szedł na gazie, bo wcześniej przy 4 tyś przechodził na paliwo i podnosił mi zużycie jak jechałem ponad 160km/h powiem szczerze, że silniki w VW VR6 2.8 są bardzo ekonomiczne - ekonomiczniejsze od 1.8 Turbo, czy 2.0 16V, a kultura pracy silnika 2.8 VR6 100 razy lepsza niż 4-ro cylindrowca; jeździłem w audi 2.6 V6 i BMW 323 to spalanie paliwa i gazu jest o wiele większe niż w 2.8 VR6; w mieście do 60km/h 11,9l; do 120km/h 13l; trasa do 160km/h 12,9l; przy 240km/h 18l gazu na 100km; ale oczywiście jak jedziemy płynnie i przyspieszamy płynie, a nie dojeżdżamy do auta hamujemy i depczemy gaz; trzeba troszkę pojeździć aby dojść do wprawy, zawsze jak się przesiadamy z innego auta w nowym jest inaczej, inaczej prowadzi się, inny moment obrotowy silnika, inna mac, waga, możliwości auta, inne zużycie paliwa z czasem dochodzimy do wprawy, a co za tym idzie mniejsze zużycie paliwa... NAPRAWDĘ EKONOMICZNE AUTO, ale ile daje też frajdy z jazdy VR6 super nie da się opisać trzeba wsiąść i samemu się przejać

pełny raport Volkswagen Kombi 2.8 VR6
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także