Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - prawy bok
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7

Lista silników:
1.4 TSI (160KM), 1.4 TSI (122KM), 1.4 TSI BlueMotion (160KM), 1.8 TSI (160KM), 2.0 TSI (210KM), 3.6 V6 (300KM), 1.6 TDI CR DPF BlueMotion (105KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (140KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (170KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.

Publikacje o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat - ewolucja zamiast rewolucji

Jeśli ktoś chciałby połączyć słowo "Rewolucja" ze słowem "Volkswagen" musiałby się nieźle namęczyć. O wiele lepiej do tej marki pasuje "Ewolucja". Ba! To chyba ulubione słowo marketingowców, księgowych, projektantów oraz, co ciekawe, końcowych odbiorców, którzy niemal w...

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

Przeczytaj pozostałe 17 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat SEDAN 1.9 TDI 73,36

Volkswagen Passat 1.9 TDI kombi 72,49

Volkswagen Passat B3 GT VR6 81,20

Volkswagen Passat niebieski :) 74,44

Volkswagen Passat złom! nie polecam. 91,54

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

kaytek_rx4 92,92

IBIZAS 66,97

seba51a 64,71

mielony06 97,24

djbisonus 88,18

therunner 88,28

baaartez 97,68

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Kibic.
Kibic. Nie wiem co ludzie powiedzą na ten temat, ale nie obchodzi mnie to. Czytałem wie...
Dawno mnie nie było
Dawno mnie nie było Witam tak dawno mnie tu nie było.Co do mojego samochodu to nadal go posiadam i n...
Zamek drzwi lewy przód
Zamek drzwi lewy przód Uszkodzenie mikro-styku potwierdzającego otwarcie drzwi co skutkuje brakiem oświ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI ACT, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 1.8 TSI BlueMotion Technology, 2.0 TSI, 2.0 TSI BlueMotion Technology, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 240 KM): 1.6 TDI, 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI, 2.0 TDI Bi-Turbo, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

87 990

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Kia Optima
1.7 VGT CRDi (136 KM)
Opel Insignia
1.4 Turbo ECOTEC LPG (140 KM)
Subaru Legacy Outback
2.5 i (173 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Pulsar Acenta Connect Nissan Pulsar Acenta Connect
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 76 400 zł 69 400 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Citroen C5 osobowa Citroen C5 osobowa
Rocznik: 2010. Przebieg: 91 000 km. Silnik: 0.2 103KM .
Cena: 41 900 zł 41 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B5 Kombi - galeria społeczności Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat R-Line Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat Variant 2005 Volkswagen Passat 2005 Volkswagen Passat B8 GTE Variant (2015)
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
58 671
Przejechany dystans
48 206 227 km
Zatankowanego paliwa
2 291 057 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
10 104
Wydanych pieniędzy
3 431 561 zł
Średnie wydatki na auto
1 246 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
14 095
Wydanych pieniędzy
3 672 845 zł
Średnie wydatki na auto
1 334 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 754)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 2.0 TDI 'Comfortline', LHD
2014

Volkswagen Passat
VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7

Na podstawie 102 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Daniel, dodano: 08.04.2014 21:18

Passat od nowości w rodzinie. od 2001 roku jeździł nim wujek mieszkający w Zagłębiu Ruhry w Niemczech. Samochód posiadam już ponad rok i przejechałem nim już 16 tys km. Z czego 6 tys w wakacje (Bałkany). Od samego początku tankuję "pod korek" i wyjeżdzam paliwo do rezerwy. Spalanie obliczam w arkuszu kalkulacyjnym i mogę stwierdzić że pokrywa się ono zawsze z tym co wskazuje komputer. Spalanie średnie z całego przebiegu to 8,07 l/100km. Uważam że jest to przyzwoita wartość jak na benzynowy silnik i spory samochód. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to cierpliwy ecodriving na stosunkowo krótkim odcinku 60km trasą s-8 do Wrocławia (prędkość 80-100km/h) bez gwałtownego przyspieszania i wykorzystywania terenu. Najwyższe spalanie średnie z całego baku osiągnąłem zimą jeżdżąc dynamicznie w trasie i dużo po Wrocławiu. Jazda do mieście w normalnym ruchu, korki i światła to spalania 10-11 litrów. Gdy wyjedzie się w trasę spalanie od razu spada. Gdy jeździ się normalnie co wg mnie oznacza dynamiczne przyspieszanie i jazda z różnymi prędkościami bez zwracania uwagi na spalanie to spalanie oscyluje w okolicach 8 litrów. I takie jest ogólne średnie spalanie z mojego dotychczasowego przebiegu. Podsumowując gdy się chce i ma się cierpliwość da się nawet na całym baku przejechać spokojnie 800km i więcej. Jednak jazda po mieście i szybsza jazda to spalanie średnie wzrasta do 8-9 litrów. Trasa Niemcy Polska 900km jazda z prędkością 120-130km 7,3 Trasa Polska - Czarnogóra w 5 osób na pokładzie jazda z prędkością 120km/h 7,2 Samochód w trasie pali przyzwoicie. i wbrew temu jaka krązy o tym silniku opinia - "muła", zaprzeczam. Wcześniej jeździłem c-maxem ojca 2.0Tdci 140KM i nie ma porównania ale jak się ten silnik pokręci to daje frajdę z jazdy i sprawnie jedzie, rozpędza się spokojnie do 190km/h. Jednak jest to okupione większym spalaniem ale to benzyna. Pozdrawiam.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.6

autor: Seba, dodano: 26.06.2009 19:11

Tutaj wypowiem się w miare obszernie bo ekonomiczność tego samochodu powala mnie każdego dnia na kolana gdy gdzieś wybieram się tym autkiem. Jeżdzę szybko i bardzo dynamicznie może nawet dodam, że nie powinno się tak jeździć dislem. Auto mam od roku zrobiłem nim 45 tyś km i powiem szczerze że spalanie średnie z trasy i miasta nigdy nie przekroczyło mi 6,2 litra. Jak jechałem nim za granicę po autostradach to po przejechaniu 1300 km średnia spalania wynosila 3,2 litra. Gdy przemieszczam się w Polsce miedzy miastami to tym autkiem przejeżdzam 400 km niekiedy za 80 zł. Po prostu rewelacja. Mam bardzo ciężką nogę wielokrotnie przekraczałem tym samochodem 200 km/h a spalanie ciągle mnie zaskakiwało. Żaden silnik z założoną instalacją LPG przy 200 km/h nie będzie tak oszczędny jak ten 1.9 TDI. Powiem tak wyjazd z jednym pasażerem czyli 2 osoby na pokładzie, ostra dynamiczna jazda, ciągłe wyprzedzanie na trasie, przebyty odcinek drogi 200km a średnia spalania 5,2 litra :) Kiedyś na wycieczce zagranicznej pobiłem rekord za 200 zł przejechałem 1700 km tyle, że dużo jazdy po autostradach. Auto do 160 rozpędza się bezproblemowo szybko i w miare wystarczająco jak na polskie warunki. Do 200 też idzie przyjemnie ale już trzeba poczekać w koncu to nie sportowy bolid :) V-max 215 km/h. Dla młodych kierowców ktorzy chcą mieć trochę frajdy z jazdy i cieszyć się swobodnym wyprzedzaniem nawet kolumny tirów na polskich drogach smiało mogę polecić ten samochód jako jeden z najbardziej oszczędnych. Po 45 tyś przejechanych przeze mnie wymieniłem żarówkę w stopie :) oraz to co wymienia się regularnie czyli olej filtr powietrza filtr oleju :) Klocki hamulcowe i to wszystko. Szczerze polecam zwłaszcza jesli ktoś zastanawia się miedzy innymi autami w tym przedziale cenowym to można najwyzej myśleć o AUDI A4 bo jest praktycznie robiona na tych samych częściach. P.S. Po sprowadzeniu samochodu rok temu zawieszenie na stacji diagnostycznej opiewało w 89 % po 45 tyś km po polskich drogach kilka tygodni temu wynik został oszacowany na 81 %. Wydaje mi się że jak na tyle kilometrów zrobionych przeze mnie po Warszawie i w trasie wcale nie można narzekać na awaryjność wahaczy.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI

autor: kris1, dodano: 23.11.2013 19:34

silnik 1.6 AHL - 100KM, przebieg 210 tys, jak dla mnie silnik "kosiarka" na miasto super, na trase no cóż do 120 km/h ujdzie ale powyżej słychać silnik no i nie ma mocy przy wyprzedzaniu (to już diesel 100KM jest bardziej żwawy)! Co ważne wersja AHL ma sprzęgło z kołem dwumasowym (tak więc jak kupujecie to sprawdźcie czy dwumasa jest OK, sama tarcza i docisk nie są aż tak drogie ok 600zł - natomiast kompletne sprzęgło z dwumasą kosztuje ok 1700zł). Założyłem instalację LOVATO która moim zdaniem jest ok do tego auta. Oprócz gazu do komory podawana jest benzyna - nie radzę wyłączać wtrysku paliwa bo jak się popsuje - zapiecze lub cokolwiek złego z nim się stanie to kilkanaście stówek nie wasze. Ogólnie nie piłuje silnika i to mu służy, mi zresztą też bo nie pali jakoś strasznie. Zdecydowanie to tej wielkości auta silnik powinien być min 1.8 - 125KM lub nawet 150KM wtedy jazda byłaby przyjemna. Skrzynia biegów jest super tzn przełożenia z biegu na bieg są perfekcyjne. Ewidentnie brakuje 6-tki, na 5-ce powyżej 120-130km/h silnik zaczyna "wyć". Spalanie benzyny ... no cóż lubi benzynke, oj lubi myślę że 10 l/100km przy jeździe bardziej lokalnej jest bardzo realne!

pełny raport Volkswagen Sedan 1.6
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także