Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - prawy bok
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7

Lista silników:
1.4 TSI (122KM), 1.4 TSI (160KM), 1.4 TSI BlueMotion (160KM), 1.4 TSI BlueMotion (160KM), 1.4 TSI (160KM), 1.8 TSI (160KM), 2.0 TSI (210KM), 3.6 V6 (300KM), 3.6 V6 (300KM), 1.6 TDI CR DPF BlueMotion (105KM), 2.0 TDI CR BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (140KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (170KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 85,42

Volkswagen Passat Olivka 86,49

Volkswagen Passat Pasek 78,51

Volkswagen Passat 2.5 TDI V6 4MOTION 79,05

Volkswagen Passat strata czasu. 91,45

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

ArizonacarWawa 89,86

marcin3055 66,23

mielony06 97,17

kajos 83,43

daropast 87,93

seba51a 66,99

jaworznianin 85,58

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Ciekawe Odkrycie
Ciekawe Odkrycie Jadąc w zeszły weekend ze Szczecina do Konina (odwiedzając groby bliskich) w Gor...
pęknięty kolektor wydechowy.
pęknięty kolektor wydechowy. witam ostatnio pojawił mi się problem pekl mi kolektor wydechowy i faluja mi obr...
Powrót do oryginału-nowe felgi
Powrót do oryginału-nowe felgi Po zakupie auta za pierwsze zadanie postawiłem sobie zmianę kół,nie podobały m...
Robimy Rosta z B3! Proszę o pomoc
Robimy Rosta z B3!  Proszę o pomoc Witam! Postanowiłem zrobić coś ze swoim nudnym samochodem więc dowaliłem Rosta! ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

87 990

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Peugeot 508
2.0 HDi FAP (163 KM)
Hyundai i40
1.7 CRDi HIGH (136 KM)
Peugeot 508
2.0 HDi FAP (163 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti G37 Coupe G Coupe Demonstracyjny Infiniti G37 Coupe G Coupe
Rocznik: 2009. Przebieg: 63 000 km. Silnik: 3.7 320KM, benzynowy.
Cena: 248 463 zł 109 000 zł
Zyskujesz: 139 463 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 170KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat V Kombi Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat B8 sedan (2015) Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat 4-Motion Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat R-Line
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 977
Przejechany dystans
41 101 953 km
Zatankowanego paliwa
2 084 763 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 409
Wydanych pieniędzy
3 173 342 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 778
Wydanych pieniędzy
3 410 976 zł
Średnie wydatki na auto
1 337 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 551)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7

Na podstawie 86 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Blink, dodano: 08.05.2013 17:45

Dostępność cześci - wzorocowa. Sporo zamienników i częsci na giełdach/szrotach. Ceny przyzwoite, zależnie od jakości danej części. Można przebierać miedzy tanimi a markowymi, które są droższe, ale na przyzwoitym poziomie. Co do spalania: Mam wersję 4motion czyli już na wstępie doliczamy +1 litr do zwykłej "ośki". Mój styl jazdy to w miarę dynamiczny (ok 120km/h) i w przedziale 25/75 miasto/trasa. Srednio od 6,2 do 6,7. Spalał nawet 7 litrów, ale wlałem kilka razy preparat do czyszczenia wtryskiwaczy (podpiety pod komputer wykazywał przytkany wtryskiwacz) i urwałem tym sposobem nawet do 0,5 litra na 100km. Średnio w trasie licze 6 litrów, ale spokojnie idzie zejsć nawet poniżej 5,5. Kiedyś jadąc spokojnie 250km z prędkością do 100km/h spalił nawet 4,9 litra, ale to było tylko raz. Uważajcie jeszcze na opony. Miałem pół sezonu laczki 235 na 17 feldze i normą było spalanie 7 litrów. Teraz zakupiłem 205 też na 17 felgach i jest już lepiej.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI Syncro

autor: Krzychu, dodano: 03.10.2010 23:02

Samochód pali dosyć sporo w porównaniu do innych z podobnymi silnikami. W cyklu mieszanym trochę trasy i trochę miasta bierze średnio 10 l/100km. W cyklu tylko i wyłącznie miejskim gdzie przejeżdżam dziennie rano 15km i po południu wracając z pracy inną drogą kolejne 7 km (silnik raczej zimny bo dystanse krótkie a jazda raczej ostra) bierze 12,5 - 13.0 l/100km choć kilka razy wziął i 13.5l. Ostatnio testowałem w mieście super oszczędną jazdę (delikatniej już nie umiem nim jeździć obroty silnika w okolicach 2000) - pasek spalił podczas tego testu 11,74 l/100km i to jest jego minimum w mieście przy moim bucie. Z kolei podczas jazdy po autostradzie w temp przeszło 40 stC z włączoną klimą, pełnym bakiem, pełnym i ciężkim bagażnikiem, z trzema osobami na pokładzie przy prędkości 130-150 km/h samochód łykał 7,84 l/100km i to jest jego minimum na trasie jakie udało mi się osiągnąć. Poza tym silnik bezawaryjny, turbina również, nie bierze oleju. Jeżdżę na Castrol EDGE Sport 0W40 LongLife. Przebieg 78800 km.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V

autor: ravavf, dodano: 25.07.2013 17:57

Passata AVF 130KM posiadam pół roku. Na wstępie dodam, że znam się trochę na silnikach i sterowaniu nimi, więc wykluczam że cokolwiek jest uszkodzone, wszystko naprawiam sam. Opisy niektórych ludzi którzy posiadają ten model w stylu że pali około 6-7 po mieście są niestety nie do przyjęcia. Jeżdżę dynamicznie na krótkich odcinakach potrafi wciągnąć około 10l po mieście (40tyś. miasto bez większych korków). Na trasie, aby osiągnąć okolice 6 litrów trzeba przyspieszać bardzo delikatnie i prędkość nie większa niż 100km/h. Przy dynamicznym przyspieszaniu na trasie i jeździe w okolicach 120km/h robi się pod 7l. W bardzo prosty sposób idzie obniżyć spalanie przestawiając "kąt synchronizacji" na "+" co wiąże się od razu ze spadkiem mocy auta, więc jeżeli komuś AVF (i inne tdi pd) palą mało to ma go zamulonego i na pewno nie ma seryjnej mocy. Przestawienie kąta o 0,5-1* daje bardzo wyczuwalny spadek mocy i obniżenie spalania. Niestety TDI PD to nie TDI VP którego też posiadam i nie jestem w stanie przekroczyć 6,5l ;)

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także