Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z tyłu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - prawy bok
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - fotel kierowcy, widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Alltrack - galeria redakcyjna - pełny panel przedni

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7

Lista silników:
1.4 TSI (160KM), 1.4 TSI (122KM), 1.4 TSI (160KM), 1.4 TSI BlueMotion (160KM), 1.4 TSI BlueMotion (160KM), 1.8 TSI (160KM), 2.0 TSI (210KM), 3.6 V6 (300KM), 3.6 V6 (300KM), 1.6 TDI CR DPF BlueMotion (105KM), 2.0 TDI CR BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (140KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (177KM), 2.0 TDI CR DPF BlueMotion (170KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
Jaki silnik wybrać?

Pewnie większość z was zainteresuje się dieslem. 1.6TDI 105KM bardziej pasowałby do limuzyn sprzed 10 lat, które wyglądały drogo i jeździły źle – ten motor jest ospały w tym samochodzie. Ale już 2.0TDI 140KM na nasze drogi zupełnie wystarczy. „Setka” poniżej 10 sekund, rozsądne spalanie, dobra elastyczność i kultura pracy. Jeśli to mało – wersja 170KM wdusza już w fotel dość konkretnie. A jak z „benzynówkami”? O dziwo 1.4TSI nie jest taki zły. Ma tylko 122KM, ale dzięki podwójnemu doładowaniu jeździ nim się naprawdę łatwo, bo jego możliwości uwalniane są płynnie od najniższych obrotów. Jednak to propozycja wyłącznie dla tych spokojnych. Następny motor to spory skok – 1.8TSI ma już 160KM i niezłe osiągi. Jeśli nie są wam takowe potrzebne, to zostaje tylko 140-konny diesel, bo nic innego w sumie nie ma. Na szczycie – doładowane 2.0l o mocy 210KM. 280Nm momentu obrotowego uwalniane jest już przy 1700obr./min., wyobrażacie sobie jak to jeździ? Ten silnik jest świetny i idealnie wpasuje się w gusta osób, które lubią poruszać się dynamicznie i niewiele płacić za to na stacji paliw. Trzeba tylko mieć trochę gotówki na koncie, żeby sobie taki motor kupić.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Przeczytaj pozostałe 15 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat SEDAN 1.9 TDI 73,36

Volkswagen Passat B3 GT VR6 81,19

Volkswagen Passat VR6 79,33

Volkswagen Passat pasek 73,19

Volkswagen Passat strata czasu. 91,53

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

cali20 70,37

Colbe 63,10

dakun 77,50

kajos 84,40

marcin3055 70,19

dawid1989 82,61

djbisonus 88,36

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

układ hamulcowy tył
układ hamulcowy tył Po wizualnej kontroli hamulców tylnych zdecydowałem o wymianie całego tyłu oraz ...
Z cyklu - kupiłem, więc co muszę wymienić?
Z cyklu - kupiłem, więc co muszę wymienić? Niestety okazało się, że nie działa wycieraczka z tyłu. Na jednym z for można pr...
pęknięty kolektor wydechowy.
pęknięty kolektor wydechowy. witam ostatnio pojawił mi się problem pekl mi kolektor wydechowy i faluja mi obr...
wymiana sprzęgła oraz koła dwumasowego
wymiana sprzęgła oraz koła dwumasowego W końcu nastała ta chwila, kiedy musiało zostać wymienione sprzęgło wraz z dwuma...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 80 690 zł do 194 290

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
990 - 990
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

87 690

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.4 TSI 122KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Mercedes Klasa C
200 CDI BlueEFFICIENCY (136 KM)
Opel Insignia
2.0 CDTI ECOTEC (130 KM)
Renault Laguna
1.5 dCi eco2 (110 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat TSI EcoFuel Volkswagen Passat V Kombi Volkswagen Passat 4-Motion Volkswagen Passat Sedan Blue Motion Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat - wersja amerykańska Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat V W8
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

956 komentarzy

634 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

~GUCCi~GUCCi

Do ~Meine Campf: A ja mam i vw i mazde i uwazam ze sa siebie warte i jedno i drugie sie nie psuje chyba ze ktos kupuje zlomy przechodzone z cofnietymi licznikami tzw. "okazje" ale coz w polsce ludzie sie jeszcze nie nauczyli ze za dobre auto trzeba troche wiecej zaplacic niz ceny zlomow z allegro.Generalnie uwazam jeszcze ze wszystkie najnowsze roczniki w porownaniu z autami starszymi maja powazne uchybienia jakosciowe tak jak komorki rtv i agd projektuje sie je na max 5 lat i złom... takie czasy... mercedes to juz nie mercedes i tak jest ze wszystkim coraz wieksze gowno w sprzedazy nawet bentleye i rolsy robia hindusi po czesci tasmowo... A te klotnie tutaj jakie auto jest wiesniackie a jakie nie to bardzo mnie rozsmieszyly Powodzenia wam zycze szkoda ze nic konstruktywnego nie piszecie czatowicze zastanawiam sie czy te opinie to pisza ludzie ktorzy maja chociaz te 20lat czy nawet prawka sie nie dorobili a o samochodach uslyszeli od taty lub wujka ktoremu sie auto psuje bo kupil sobie okazje najnowszy model, zamiast kupic porzedni tzw ostatni wypust bez wad okresu dzieciecego w faktychnie dobrym stanie i naprawianego na dobrych czesciach nie zamiennikach z chin.POzdrawiam

~vw~vw

Do ~Celica: wiesniaku z tego złoma na pewno masz założony jeszcze gaz bo nie stać cię na benzynkę do niej, zal wypowiadać sie na ten temat

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 311
Przejechany dystans
39 314 870 km
Zatankowanego paliwa
1 994 749 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 076
Wydanych pieniędzy
3 029 477 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 289
Wydanych pieniędzy
3 283 987 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 447)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7

Na podstawie 84 raportów spalania

Pb
ON
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: ravavf, dodano: 25.07.2013 17:57

Passata AVF 130KM posiadam pół roku. Na wstępie dodam, że znam się trochę na silnikach i sterowaniu nimi, więc wykluczam że cokolwiek jest uszkodzone, wszystko naprawiam sam. Opisy niektórych ludzi którzy posiadają ten model w stylu że pali około 6-7 po mieście są niestety nie do przyjęcia. Jeżdżę dynamicznie na krótkich odcinakach potrafi wciągnąć około 10l po mieście (40tyś. miasto bez większych korków). Na trasie, aby osiągnąć okolice 6 litrów trzeba przyspieszać bardzo delikatnie i prędkość nie większa niż 100km/h. Przy dynamicznym przyspieszaniu na trasie i jeździe w okolicach 120km/h robi się pod 7l. W bardzo prosty sposób idzie obniżyć spalanie przestawiając "kąt synchronizacji" na "+" co wiąże się od razu ze spadkiem mocy auta, więc jeżeli komuś AVF (i inne tdi pd) palą mało to ma go zamulonego i na pewno nie ma seryjnej mocy. Przestawienie kąta o 0,5-1* daje bardzo wyczuwalny spadek mocy i obniżenie spalania. Niestety TDI PD to nie TDI VP którego też posiadam i nie jestem w stanie przekroczyć 6,5l ;)

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: endru, dodano: 26.04.2013 00:06

Bardzo ciężko złamać granicę 10 litrów LPG. Kiedyś trasę 200km zrobiłem z 19 litrów co daje 9,5l / 100km ; ale do dziś nie umiem tego powtórzyć. Na ogół zalewam pełno (42-43 litry LPG wchodzą) i wyjeżdzam około 400 kilometrów (85% jazdy w trasie), co daje spalanie 10,7 litra (jazda w miare ekonomiczna, do 120 km/h). Przy załadowanym aucie (4 osoby plus full bagażnik) i jeździe ekspresówkami i krajowymi 120-150 km/h wyszło mi 11,5. Maksymalnie w trasie (klima, 4 osoby + bagaże, autostrada i ciągle predkosci 140-170) wyszło 12,5 litrów LPG. Po mieście jeżdżę rzadko, więc nie wiem jaki jest max. z klimą i w korkach. Kiedyś wyszło mi 12,5 l - jazda miejska, krótkie trasy (~7 km bez korków na niedogrzanym silniku). Silnik 1.6 nie należy do ekonomicznych, takie spalanie to osiąga niejeden dwulitrowy motor o dużo większej mocy.. Tutaj mocy troche brakuje, ale da się przeżyć, jak sie go pokręci wyżej na niskich biegach to jeszcze sie odpycha ;)

pełny raport Volkswagen Sedan 1.6

autor: Aleksandra, dodano: 02.08.2012 16:51

Instalacja 4GasII (Inter Cars). Pewnie, jak dla Polaków, jeden z najważniejszych czynników. Spalanie jest naprawdę niskie w porównaniu do mocy i możliwości silnika, ale wiedziałam, że tak będzie dlatego też celowałam w ten silnik. Przykłady: trasa 400km (drogi krajowe), średnia 84km/h (częste przyspieszania, wyprzedzania) to 10.6l gazu. Trasa 400km (autostrada + krajowa), średnia 121km/h to 10.1 l gazu. Najmniej wziął mi 8.2l na trasie przy spokojna jeździe (auto było trochę załadowane, pasażer, pies i bagażnik na dachu), jazda 80-120km/h na krajowych drogach. W mieście najwięcej wziął mi 11.5 a mieszkam w dużej aglomeracji, w której o płynnym ruchu można często zapomnieć. Robię statystykę od 6387,5km i średnie spalanie lpg wyniosło 10.05 litra. Dla mnie rewelacja, bo b3 1.6 palił więcej (w mieście potrafił wciągnąć 13l lpg). Silnik oczywiście umie wciągnąć, jeżeli się go ciśnie. Tuż po kupnie jechałam do domu i cieszyłam się autem i grzałam, wziął wtedy 12.9l gazu, ale to była zima, drogi krajowe a ja wyprzedzałam kogo się dało. Naprawy tanie, tak jak w b3, jeżeli ma się zaufanych ludzi w warsztacie.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8 T 20V
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także