Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - zderzak przedni
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - kokpit
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - skrzynia biegów
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - tunel środkowy m

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7 Variant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Skarbonka 78,59

Volkswagen Passat pasek 73,19

Volkswagen Passat 1,9 TDI HIGHLINE 79,92

Volkswagen Passat Passek 80,72

Volkswagen Passat niebieski :) 74,26

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

Sroqraf 94,62

daropast 88,00

markus63 73,35

macieks-c 82,55

LeVinh 92,39

Majkel 63,81

Demonus 91,42

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Ciekawe Odkrycie
Ciekawe Odkrycie Jadąc w zeszły weekend ze Szczecina do Konina (odwiedzając groby bliskich) w Gor...
Ostatnia sesja
Ostatnia sesja Jeśli chce się sprzedać auto, trzeba je dobrze opisać i dobrze "obcykać". Chyba ...
układ hamulcowy przód
układ hamulcowy przód Po ponownym wystąpieniu drgań na kierownicy zdecydowałem o wymianie przednich ta...
pęknięty kolektor wydechowy.
pęknięty kolektor wydechowy. witam ostatnio pojawił mi się problem pekl mi kolektor wydechowy i faluja mi obr...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

990 - 990
Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
Bagażnik - 1 370
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

102 390

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 5 drzwiowe kombi
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Hyundai i40
1.6 GDI (135 KM)
Renault Laguna
2.0 dCi (130 KM)
Hyundai i40
1.7 CRDi (115 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 BASE DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 10 000 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 166 304 zł 138 000 zł
Zyskujesz: 28 304 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,54
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat Kombi Blue Motion Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat - wersja amerykańska Volkswagen Passat B5 Kombi - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 719
Przejechany dystans
42 131 266 km
Zatankowanego paliwa
2 116 747 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 502
Wydanych pieniędzy
3 213 016 zł
Średnie wydatki na auto
1 251 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 950
Wydanych pieniędzy
3 462 373 zł
Średnie wydatki na auto
1 348 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 568)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Na podstawie 4 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Misiek, dodano: 26.04.2010 21:21

Spalanie: Passat B4 96’ kombi, silnik 1.9 TDI AFN 110KM: Zanim podam wartości nadmieniam, że: 1. nie mam MFA, a więc wartości są obliczone dokładnie na przestrzeni 1,5 roku, na paliwie Lukoli przy tankowaniu zawsze do pełna. 2. wartość ilości kilometrów jak i prędkości koryguję wg GPS, ponieważ pomimo że mam wyższe opony niż w BREEFie licznik obie wartości przekłamuje na jakieś +3.5%. Piszę o tym, bo to nie jest bez znaczenia szczególnie przy opiniach właścicieli nowszych aut opierających się tylko na wskazaniach z komputera. Cóż, producenci lubią wyświetlać wartości jakie chce zobaczyć zadowolony klient ;). Poniżej konkrety: Na dawce wtrysku paliwa = 3,5* (bogata) przy umiarkowanej dynamice podmiejskiej jazdy (odcinki 13km) z czego 3km to miasto wychodzi: - lato = 5,5 l/100 - zima = 6,5 l/100 Na trasie przy dynamicznej jeździe, ale tylko do 110km/h odnotowałem spalanie w zakresie 4,7-5,1 l/100. Różnice wynikają z pory roku, włączonej klimatyzacji, gęstości ruchu i jakości drogi. Tu zauważyłem, że spalanie bardzo rośnie wraz z obrotami silnika. Uogólniając, chcąc nie przekraczać 5 l/100, nie mogę przekraczać 2100 obr/min = 100km/h. Przydałby się 6 bieg, ale to dopiero w B5 :( . Dla zainteresowanych - krótki czas miałem ustawioną dawkę = 7,8* (ubogą). Dało się odczuć spadek mocy szczególnie wraz ze wzrostem obrotów, a prędkość maksymalna na danym biegu zmalała o około 20%. W warunkach jak powyżej, przy mroźnej zimie zanotowałem spadek zużycia paliwa o około 1,0 l/100. A więc istnieje wybór, będący kompromisem pomiędzy dynamiką, a oszczędnością. W tym miejscu muszę dodać, że kiedy kupiłem to auto to spalanie było dużo większe, spowodowane zaniedbaniami poprzedniego właściciela, który wyznawał zasadę ´lać paliwo i jeździć dopóki coś nie odpadnie, albo przestanie się kręcić´. Pomogła: wymiana termostatu, elektrozaworów N75, N18, regulacja i uszczelnienie pompy paliwa, naprawa układu elektrycznego podgrzewania cieczy chłodzącej. Tak więc o silnik trzeba niestety dbać, a nie tylko ´lać paliwo i jeździć, a ewentualnymi naprawami niech się zajmie następny właściciel´. * - parametr wartości dawki ustawiany na pompie paliwa z wykorzystaniem komputera diagnostycznego aut grupy VW.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: mp-79@o2.pl, dodano: 02.03.2009 10:39

Przyznam, ze byłem w szoku, ale Eko-Driving robi swoje. Wczoraj wróciłem z trasy i 6.3 L/100km tym autem, to dla mnie troche niemożliwe, ale jak najbardziej prawdziwe, bo liczby nie kłamią. Specjalnie tankowałem pod sam korek ile wlezie tylko z naciśniętym odpowietrznikiem. Zalałem go ponownie po 174,3 km do pełna i weszło 11,10 litra. Była to jazda ostro mieszana, bo miejscowości 60 km/h, a poza zabudowanym non stop 90 km/h. Do tego 4 osoby, pies i bagaże, czyli auto wypchane na full. Nie miałem sensu gnać, bo bym musiał non stop wyprzedzać - szarpać autem, a tak byłem wypzredzany przez innych, ale jazda bardzo płynna. Jeśli komuś zależy na oszczędności, to eko-driving tylko w tym aucie. W razie jakichkolwiek pytań zastawię kontakt: mp-79@o2.pl Na początku, jak go kupiłem palił 10 L/100 km, ale jak tylko zakumałem sprzęgło z gazem to bezsensowne zawczesne wciskanie gazu zostało wyeliminowane - to przyzwyczajenie po porzednim aucie.

pełny raport Volkswagen Sedan 1.6

autor: LordSpooky, dodano: 30.04.2009 11:35

Passat był sprowadzony w 92 roku z Niemiec z rozbitym błotnikiem - zarejestrowany jako składak. Od tamtego czasu jeździła nim tylko jedna osoba - mój dziadek. Autko jak na swój wiek i oryginalny przebieg bardzo zadbane. W środku praktycznie jest nie zniszczone. Przy przebiegu blisko 250.000 silniczek ładnie pracuje. Miałem problemy z pompą paliwa, ciśnieniem i mniejszymi pierdołami, ale już wszystko gra. Spalanie jest naprawdę różne. Zależy jak kto jeździ. Ja Passata nie mam planie zagazować, jeżdze tylko wyłącznie na benzynie. Codziennie robię w jedną stronę do pracy 10 km co razem daje 20 plus może z 5 do sklepu. W weekend robię około 100 kilometrów. Tygodniowo wychodzi mi 200 kilometrów, miesięcznie 800 - średnio. Przy takiej jeździe na średnie spalanie wychodzi mi 7.0/7.5. Podkreślam, że nie jest to jakaś szaleńcza jazda - czasami jazda ekenomiczna, innym razem trzeba wcisnąć. W zimie do w.w. wyniku trzeba dołożyć około 1,5 litra. W trasie do Wrocławia spalanie wychodzi lekko ponad 6 litrów przy 2 osobach w aucie. Jak się chce poszaleć ( a nim się da ;) to spalanie nie przekroczy 12 litrów. Spalamie naprawdę mi odpowiada, auto przy tak dużej masie i gabarytach potrafi palić rozsądnie! Komfort jazdy jest bardzo dobry, nawet jak na tak stare auto. Mój egzemplarz jest bardzo zadbany więc pewnie dlatego moje tak dobre zdanie o tym aucie. Jakieś pytanie - gg - 1680627

pełny raport Volkswagen Sedan 1.8
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także