Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Siódma, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu oznaczona symbolem B7. Choć Volkswagen zaprezentował B7 jako zupełnie nowy samochód, w wielu elementach bazuje on na rozwiązań zastosowanych w jego poprzedniku. Odpowiedzialni za zmiany stylistyczne auta byli Klaus Bischoff i Walter de Silva. Z przodu auto zostało zaprojektowane zgodnie z nową koncepcją marki zapoczątkowaną w modelu Scirocco, nawiązuje też do flagowego VW Phaetona. Passat B7 to najpoważniejsza próba wejścia modelu do prestiżowej grupy premium segmentu D.

Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - zderzak przedni
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - kokpit
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - skrzynia biegów
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna - tunel środkowy m

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B7

Silniki Volkswagen Passat B7 Variant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Nie da się ukryć, że w Passacie rządzą diesle. O ile 1.6 TDI lepiej sobie odpuścić, bo w tym aucie ta jednostka cierpi, to 2.0 TDI jest całkiem niezłą propozycją. Wysoka kultura pracy, elastyczność, niezła dynamika i moc 140-177KM - szybko można go pokochać. Jednak w ofercie są równie ciekawe motory benzynowe. Spokojnym kierowcom spodoba się 1.4 TSI 122KM - na drodze nie pozwala na szaleństwa, ale dzięki doładowaniu jest elastyczny. Wariant 160-konny to juz świetna propozycja w tym aucie, podobnie jak 1.8 TSI o tej samej mocy. Na szczycie są za to motory, które dosłownie powalają. 2.0 TSI 210KM i 3.6 300KM wgniatają w fotel i pozwalają czerpać mnóstwo radości z jazdy.

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10 Niezwykłe odmiany zwykłych samochodów

Nie od dziś producenci przygotowują niezwykłe wersje swoich popularnych samochodów. My przedstawiamy te najciekawsze.

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

Przeczytaj pozostałe 16 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Pasek 78,51

Volkswagen Passat Szary Potwór 76,42

Volkswagen Passat Strzała wybrzeża 72,14

Volkswagen Passat B3 GT VR6 81,19

Volkswagen Passat 130 sport edition 80,66

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

djbisonus 87,59

LeVinh 92,26

markus63 72,65

kaytek_rx4 91,99

ANNA83 97,25

Jopasek 80,35

joperson 81,94

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Światła do jazdy dziennej
Światła do jazdy dziennej Zakupiłem i zamontowałem światła do jazdy dziennej 507 HP. Załączają się po prze...
Pierwszy serwis
Pierwszy serwis Po przejechaniu 6600km nadszedł czas na podstawowy serwis,TeDi otrzymał nowe fi...
3 czujniki w jednym POMOCY!
3 czujniki w jednym POMOCY! Witam, proszę mądrzejszych ode mnie o pomoc! Problem dotyczy czujnika temperat...
Spalanie
Spalanie Oto kolejna przejażdżka trasą Kielce - Sandomierz. Tym razem VW Passat 1.8T. Tra...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

od 75 890 zł do 194 590

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (122 - 300 KM): 1.4 TSI, 1.4 TSI BlueMotion, 1.8 TSI, 2.0 TSI, 3.6 V6

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI CR DPF BlueMotion, 2.0 TDI CR BlueMotion, 2.0 TDI CR DPF BlueMotion

Skrzynie biegów

manualna: , 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 5 drzwiowe kombi

Najważniejsze wyposażenie

poduszka powietrzna
hak
alufelgi
radio / CD
komputer
ESP
elektryczne szyby
wspomaganie kierownicy
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
czujnik parkowania
tempomat
centralny zamek

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

990 - 990
Lusterka - 750
Czujnik deszczu - 1 430
Nawigacja - 5 950
Zimowy I - 1 320
Bagażnik - 1 370
Pakiet dla palących - 100

Cena katalogowa

102 390

Zobacz ofertę Volkswagen Passat 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM - 5 drzwiowe kombi
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
2.0 Duratorq TDCi DPF (163 KM)
Honda Accord
2.2 DTEC (150 KM)
Hyundai i40
1.7 CRDi HIGH (136 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus Demonstracyjny Hyundai i40 Comfort Plus
Rocznik: 2014. Przebieg: 10 km. Silnik: 2.0 177KM, benzynowy.
Cena: 102 700 zł 86 900 zł
Zyskujesz: 15 800 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD Demonstracyjny Infiniti Q50 DIESEL RWD
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 200 km. Silnik: 2.1 170KM, diesel.
Cena: 217 390 zł 179 900 zł
Zyskujesz: 37 490 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

  • Średnia ocena
    na podstawie 1 opinii
  • 4,54
  • Średnia dla segmentu
    Klasa średnia: 4,21

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat B7 sedan (2011) Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 140KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat TSI EcoFuel Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat 4-Motion Volkswagen Passat V Sedan Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności Volkswagen Passat B5 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

958 komentarzy

635 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~bawaria~bawaria

Do ~Celica: Japonce z lat 90 to sa cacka, ale akurat montazem gazu to sie nie popisałeś

~bawaria~bawaria

VW parch najwieksze niemieckie gowno do tego passat to niby fajne auto ale dla niższej klasy, lepiej odłożyć więcej kasy i kupić porządne AUDI a tego parcha na szrot

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
52 888
Przejechany dystans
40 919 236 km
Zatankowanego paliwa
2 085 442 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 415
Wydanych pieniędzy
3 178 672 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 790
Wydanych pieniędzy
3 435 608 zł
Średnie wydatki na auto
1 345 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 555)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Na podstawie 4 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Meister, meiste, dodano: 22.06.2009 22:46

Nie wierzylem ze mozna zejsc do 5.0 ale sie udalo przy jezdzie nie przekraczajacej 100 km/h, mysle ze nawet 60% trasy i 40 procent miasta ale nie przekraczalem 2 tys obrotow zarowno w miescie jak i w trasie, pozatym hamowanie silnikiem przed krzyzowkami itp. 4.5 ltr wyszlo na powrocie z austrii bez przekraczania 90 km/h, tez oszczedna jazda, ale w druga strone z laweta spalil juz jakies 6.5 z tym ze laweta byla pusta:P ale staralem sie dyna,icznei jezdzic. Widze podobne auta na internecie, z przebiegiem 170 tys km ale patrzac na pedaly sprzegla i hamulca wygladaja jakby trzy razy tyle przezyly co u mnie, a moj ma juz 308 tys i przebieg jest pewny na 100% bo znam historie tego samochpodu takze mozna sobie tylko pomyslec jakie przebiegi maja tamtejsze auta;) ale pozatym nie narzekam, jest wygodny oszczedny, gdy trzeba zmieszcze moj caly drobek do niego i nawet bardzo tego nie czujw i wiem ze moge jechac bez preszkod gdzie tylko chce za branice nad morze czy w inny rejon i nie robie tego z dusza na ramieniu ze zaraz cos padnie jesli mozecie kupic taki samochod ale nei zaciuchany, nie wyplakowany, i odpicowany to polecam. mysle ze warto niby ma 14 lat ale sie trzyma rdzy na nim nie widac, chociaz jest u nas juz 4 rok takze jesli jest bezwypadkowy to tym bardziej polecam;) wiem ze kazdy chwali to co swoje, ale narazie nie mam na co narzemac i mam nadzieje ze sie to juz nie zmieni:P Pozdrawiam!

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: ryba, dodano: 07.02.2010 10:15

Mam ten pojazd od 8 miesięcy i robię głównie trasy. Przejechałem nim już 36tys. po polsce. Na trasie jeśli się wyptzedza i rozpędza samochód do 140km/h z dużym natężeniem ruchu trudno zejść poniżej 6.7l. Pusto na drodze prędkość do 140km/h to spalanie 6.3L. Minimalne jakie mi się udało zarejestrować jadąc za dziewczyną na trasie 250km, wręcz wlokąc się z predkościami nie większymi niż 90km/H to 5.3L, ale to była żenada a nie jazda bo tę trasę przejechałem w 5H.Równie dobrze mógłbym wsiąść do PKS´u i też by tyle zajęło. Miasto w zime na odcinkach do 10km lepiej pokonywać MPK. Zanim pokaże 70stopni trzeba już go gasić a spalanko na takim odcinku 9,5-10,5L.Nadmienie że samochód świerzo po wymianie termostatu.W lecie z climatronikiem miasto to spalanie 8.5-9.5L. Także ci którzy piszą że im ten pojazd pali 5L na trasie to albo są fastynatami pojazdu Passat albo pchają ten samochód z całą rodziną na trasie.W mieście nie ma szans żeby spalił poniżej 8L jeśli się często rusza ze świateł.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

autor: RAFI, dodano: 09.11.2013 21:55

WITAM POSIADAM PASSATA 1.9TDI 110KM Z ROKU 2000 AUTO MA NA DZIEN DZISIEJSZY 625000KM JAK KUPILEM MIAL 220000 A PRZEZ 5.5 ROKU ZROBILEM JUZ 405000KM. AUTO POWIEM SZCZERZE NIE JEST MISTRZEM BEZAWARYJNOSCI ALE TRWALOSC I SOLIDNOSC MOZE SIE PODOBAC. PRZEZ CALY MOJ PRZEBIEG WAHACZE WYMAGALY WYMIANY JUZ 8X TZN CALYCH KPL, 6 OSLON PRZEGUBOW PRZEDNICH, 5 TERMOSTATOW,3X TULEJE W TYLNEJ BELCE 1X TARCZE 4X KOLOCKI HAMULCOWE,5X ROZRZAD KPL RAZEM ZE WSZYSTKIMI PASKAMI I CO ZASKAKUJACE SILNIK PRZEZ CALY PRZEBIEG NIE POTRZEBOWAL ZADNEJ INGERENCJI.NALEZY WSPOMIEC O CZYSZCZENIU ODPLYWU WODY POD AKUMULATOREM 2X W ROKU INACZEJ BEDZIEMY MIELI POWODZ POD TYLNYMI DYWANIKAMI. OGOLNIE AUTO SPRAWIA WRAZENIE TWIERDZY TZW WOLA ROBOCZEGO. SILNIK JEST BARDZO NAROWISTY I OSZCZEDNY( DWIE ZASADY 1 DO ROZGRZANIA TRAKTUJEMY GO DELIKATNIE 2 NIE PRZEGINAMY Z PREDKOSCIA ZEBY GO NIE PRZEGRZAC). PODANE SPALANIE 3,7 L MOZNA OSIAGNAC JADAC ROWNOMIERNIE 80-90KMH BEZ WYPRZEDZANIA.NORMALNA JAZDA NA TRASIE Z PREDKOSCIA 100-110 SPALA 4,3 -4.5 L NATOMIAST W MIESCIE MAX 6,5L .W CYKLU MIESZANYM 50MIASTO 50TRASA BIERZE 5L/100. JESLI KTOS NIE WIERZY MUSI TO AUTO KUPIC SASIEDZI TEZ MI NIE WIERZA W TEN PRZEBIEG( ZNAM PRZYPADEK PASSATA B4 1.9TDI PRZEJSCIOWKI Z PRZEBIEGIEM PONAD 1MLN KM AUTO CALY CZAS NA CHODZIE) I ZE AUTO JEST TAK OSZCZEDNE.ZEBY UWIERZYC TRZEBA KUPIC.AUTO PALI TYLE CO YARIS 1,4D4D. NA KONIEC JESLI KTOS CHCE KUPIC PASSATA Z DIESLEM I POKONYWAC ROCZNIE DO 15TYS KM TO POLECAM TYLKO BENZYNKE KOSZTY ROZRZADU WAHACZY I SERWISU GO ZJEDZA, NATOMIAST JAK KTOS POKONUJE DUZE PRZEBIEGI RZEDU 20-70TYS KM ROCZNIE TO AUTO JEST WARTE UWAGI.POZDRAWIAM

pełny raport Volkswagen Sedan 1.9 TDI
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B7 Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion 105KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także