Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Polo I

Produkowany w latach od 1975 do 1981.

Generacje Volkswagen Polo

  • Polo I   1975 - 1981
    Volkswagen Polo I
    • Wybierz generację

    • Polo V (2009 - teraz)
    • Polo IV (1999 - 2009)
    • Polo III (1994 - 2001)
    • Polo II (1981 - 1994)
    • Polo I (1975 - 1981)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

Silniki Volkswagen Polo I

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Polo

Czy warto kupić: używany Volkswagen Polo (od 2001 do 2009)

Funkcjonalny, pewnie jeżdżący, solidnie wykończony i nieprzesadnie drogi w naprawach. Niemiecki przedstawiciel segmentu B ma wiele do zaoferowania. Jego wartość topnieje wolno, więc zainteresowani muszą przygotować sporą ilość gotówki. Czy warto kupić używanego Volkswagena Polo IV?

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
 
Nasz test Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology

Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Hot or Not? - Volkswagen Polo GTI
 
Nasz test Volkswagen Polo GTI, 1.4 TSI, 180 KM

Większości skrót "GTI" kojarzy tylko z Golfem, co wydaje się zrozumiałe biorąc pod uwagę kultowy status należny temu modelowi. Tymczasem okazuje się, że niewiele krócej trwa historia sportowych wersji Polo. Pierwsza powstała ponad 25 lat temu.

Mniej awaryjny od Golfa - Volkswagen Polo (1994-2001)

Używane egzemplarze nie kosztują wiele i są tanie w utrzymaniu. Cztery wersje nadwoziowe oraz różnorodność wersji silnikowych ułatwia znalezienie optymalnego egzemplarza. Niezbyt skomplikowane Polo zaskakuje również wysoką trwałością.

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PoloautoWcentrum - społeczność Volkswagen Polo

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Polo

Volkswagen Polo Gucio 87,43

Volkswagen Polo VW 1.2l TSI 105KM!!! 83,01

Volkswagen Polo Mała Poli :) 76,24

Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 105KM 86,10

Volkswagen Polo 1.2 TSI 75,87

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Polo

AutoMag 67,01

ferki 69,98

viktoria-2 72,56

Zachar 94,21

blondyn83_ 81,10

w4s1k 60,66

zaako 71,63

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Polo

Wracamy na gaz :)
Wracamy na gaz :) Cześć. Jako, że jest to mój pierwszy wpis, to krótko opiszę historię mojej Poli....
Zapaliła sie kontrolka silnika
Zapaliła sie kontrolka silnika Witam W piątek wracając z pracy podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika.Za...
Już 4 lata ze sobą :)
Już 4 lata ze sobą :) Hej Dziś mija 4 lata od kupna Poli (59 tys. km) Dalej w pełni czerpię jazdę mo...
Uchwyt samochodowy - Kenu Airframe
Uchwyt samochodowy - Kenu Airframe Cześć, Chciałbym wam zaprezentować ciekawych uchwyt samochodowy marki KENU. Maj...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Polo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Polo
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Polo
 

Volkswagen Polo najczęściej porównywane z:

Audi A1
1.6 TDI (90 KM)
Lancia Ypsilon
1.2 8v (69 KM)
Ford Fiesta
1.0 (80 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Infiniti FX S Pre Infiniti FX S Pre
Rocznik: 2013. Przebieg: 32 200 km. Silnik: 3.0 176KM .
Cena: 280 850 zł 219 000 zł
Zyskujesz: 61 850 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Pathfinder 2,5D SE Nissan Pathfinder 2,5D SE
Rocznik: 2013. Silnik: 2.5 140KM .
Cena: 191 300 zł 134 900 zł
Zyskujesz: 56 400 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Polo

Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
50 130 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.2 benzyna 105 KM
5 km, 2013
57 390 PLN

Ocena auta Volkswagen Polo I

Wybrane opinie

Volkswagen Polo Hatchback 0.9 (45 KM)

Wzor wytrzymałości i niezawodności auta (ktore kupi się za 1000zł)

dodał: polo

Galerie Volkswagen Polo

Volkswagen Polo V GTI Facelifting (2015) Volkswagen Polo BlueGT Volkswagen Polo III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen CrossPolo Facelifting (2014) Volkswagen Polo 2002 Volkswagen Polo V Facelifting (2014) Volkswagen Polo 2007 Volkswagen Polo V GTI 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna Volkswagen Polo V BlueGT Facelifting (2014) Volkswagen Polo V Hatchback 5d - galeria społeczności
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Polo

  • 1.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i (60KM) 1996r.
    dodał: Paweł, 11.02.2010

    Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:)

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Polo IV 1.2 i 12V (64KM) 2005r.
    dodał: Magda, 27.12.2010

    Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm.

  • 3.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i 16V (100KM) 1998r.
    dodał: smarek, 16.04.2009

    Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury

  • 4.
  • 4,75 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2002r.
    dodał: MAX, 22.10.2013

    Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!

  • 5.
  • 4,25 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Zygmunt, 06.01.2009

    Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.

  • 6.
  • 4,00 Volkswagen Polo V 1.2 i (60KM) 2014r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o., 03.04.2014

    System BRC SEQUENT 24 (który jest rekomendowany przez Volkwagen Group Polska)w naszych autach instalowała nam firma Auto Gaz Aries. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści  serdecznie polecamy. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

445 komentarzy

333 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MICHAŁ~MICHAŁ

Witam pomownie dzisiaj z kolegą osłuchaliśmy silnik na zimnym wiadomo co dwie głowy to nie jedna przy dodawaniu gazu a najbardziej przy ruszaniu czyli pod obciązeniem słychac to charczenie dzwięk ten wydobywał się z okolicy klawiatury zaworowej wmiare rozgrzewania się silnika lub przejechaniu 500 lub 600 metrów dzwieku nie słychac.Co ten mechanik tam porobił choc przyznam ze raz czy dwa słyszałem ten dzwięk przez chwile jeszcze zanim wypaliło mi uszczelkę pod głowicą prosze o rade. Dobze ze mało jerzdzę nie chcę narobic wiekszych kosztów

~MICHAŁ~MICHAŁ

wita mam polo classic 1.4 8v 97r wypaliła mi sie uszczelka pod głowicą oddałem do mechanika samochód gdy go odbieralem silnik pracował jak w zegarku nastepnego dnia gdy go odpalilem silnik zaczeło cs w nim charczec albo klekotac przy dodawaniu gazu nie moge okreslic dokladnie co to za dzwiek zaczołem ruszac a to charczenie było głosniejsze pod obciążeniem, przejade około 700metrów ten dzwiek staje sie mniej słyszalny a zanika powyżej 2000tyś obrotów jak go zostawie na godzine lub dwie dzwiek powraca dodam ze głowica była planawana uszczelka grubsza uszczelniacze zaworowe wymienione i 4 zawory wydechowe moje polo jest na hydro popychaczech czy to one zaczynaja szwankowac czy cos innego powiem jeszcze ze wymieniłem olej na 10w40 castrol ale przejechalem pare kilometrów na oleju z mołą iloscią plynu okolo 3 setek prosze o pomoc POZDRO

~Ja~Ja

Kupiłem po raz pierwszy diesla 1,6 TDI i na pewno ostatni. Zużycie paliwa, to jakaś porażka. Zanim się rozgrzeje komputer pokazuje średnio 8,5 / 9 l. Ceny części, to kolejny horror. Zawór EGR z chłodnicą (tylko tak występuje) 1500 zł + wymiana 1000 zł. Nie wspomnę o innych elementach elektronicznych. Gwarancja się skończyła, a zaczęły się problemy z autem. Mówią w tv, że ten model jest najmniej awaryjny ze wszystkich, tylko w którym momencie. Nigdy więcej diesla i Volkswagena. Miałem wcześniej Astrę III i nic się nie działo. Wracam do Opla.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
56 418
Przejechany dystans
46 643 745 km
Zatankowanego paliwa
2 212 992 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 876
Wydanych pieniędzy
3 358 364 zł
Średnie wydatki na auto
1 256 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 603
Wydanych pieniędzy
3 573 699 zł
Średnie wydatki na auto
1 336 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 674)

Testy zderzeniowe Volkswagen Polo

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Polo przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Polo 1.2 Trendline, LHD
2009

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo 2002

Volkswagen Polo
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Polo I

Na podstawie 10 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: uku, dodano: 25.02.2010 15:29

mam go od nowosci. w marcu 2008 zalozylem gaz sekwencje. jezdze co tydzien w trase ok 530 km zwykle w 4 osoby pali tylko 7.2-7.8 gazu jazda z predkosci 110-120 wg. mnie to super malo(z tym ze to nie jest trasa typu autostrada duzo trzeba redukowac, swiatla itd.). kiedys zrobilem test i specjalnie nie pzrekraczalem 100 - oprocz wyprzedzania i spalil 6.8 gazu. w miescie pali tyle samo ok 7.5.... obecny przebieg 210.000 gaz zalozony przy 100.000 jeszcze nigdy mnie nie zawiodl nic sie nie psuje tylko potrzebne wymiany na czas. polecam ten samochodzik. Najwieksza wada jak dla mnie jest za maly bagaznik brak klimy i wspomagania:)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 i

autor: ÂŁukasz K., dodano: 22.04.2009 20:55

Średnie spalanie 5,3l/100km. W mieście nie więcej niż 5,7L poza ok 5,0L Prędkość w trasie zazwyczaj 110km. Nie dbałem o ten samochód, trochę go piłowałem. Wycieki pod głowicą i z klawiatury ale i tak jeździł. Drążek latał na wszystkie strony, biegi nie zgrzytały. Na pewno można dojść do znacznie mniejszego spalania - poniżej 5,0L, ale ja nie chciałem inwestować w samochód, który po dwóch latach planowałem sprzedać. Wymieniłem tylko świece żarowe. Miałem zużyte wtryski (za duży koszt). Gdyby blacha nie padała, nie pozbywałbym się go szybko. Z moich obserwacji wynika, że nietłuczona blacha w Polówkach i Golfach dobrze sie trzyma do 14-16 lat.

pełny raport Volkswagen Kombi 1.3 D

autor: mariusz, dodano: 04.06.2009 20:32

W kwestii spalania wszystko zależy od kierowcy- gdy jedziemy wolno i spokojnie (80~90 km/h) w maks 3 osoby, nawet ze skrzynią 4 biegową możemy liczyć na spalanie rzędu 5~5.5 l/100km na trasie. Niestety wraz ze wzrostem prędkości i dynamiki jazdy rośnie również spalanie, jednak generalnie nawet w mieście ciężko jest przekroczyć 7 litrów/100km- udało mi się to jedynie w górach. Norma po mieście to 6~6.5 litra/100km. Jak na 20 letnie auto na gaźniku i ze skrzynią 4 to wg mnie świetny wynik. Ceny części natomiast są śmiesznie tanie i ogólnodostępne. Podobnie jest z kosztami wszelkich napraw- jest to prosta i niezawodna konstrukcja z którą poradzi sobie każdy mechanik, a nawet mechanik-amator dzięki czemu 90% napraw można wykonać przy pomocy kompletu podstawowych narzędzi i odrobiny chęci.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.0

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Polo I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Polo I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także