Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Polo I

Produkowany w latach od 1975 do 1981.

Generacje Volkswagen Polo

  • Polo I   1975 - 1981
    Volkswagen Polo I
    • Wybierz generację

    • Polo V (2009 - teraz)
    • Polo IV (1999 - 2009)
    • Polo III (1994 - 2001)
    • Polo II (1981 - 1994)
    • Polo I (1975 - 1981)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

Silniki Volkswagen Polo I

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
 
Nasz test Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology

Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Hot or Not? - Volkswagen Polo GTI
 
Nasz test Volkswagen Polo GTI, 1.4 TSI, 180 KM

Większości skrót "GTI" kojarzy tylko z Golfem, co wydaje się zrozumiałe biorąc pod uwagę kultowy status należny temu modelowi. Tymczasem okazuje się, że niewiele krócej trwa historia sportowych wersji Polo. Pierwsza powstała ponad 25 lat temu.

Mniej awaryjny od Golfa - Volkswagen Polo (1994-2001)

Używane egzemplarze nie kosztują wiele i są tanie w utrzymaniu. Cztery wersje nadwoziowe oraz różnorodność wersji silnikowych ułatwia znalezienie optymalnego egzemplarza. Niezbyt skomplikowane Polo zaskakuje również wysoką trwałością.

Widmo oszczędzania - Volkswagen Polo Bluemotion
 
Nasz test

Lejąc paliwo do baku w cenie za litr, która dawno przegoniła już kwotę jaką należy wydać za kilogram cukru, już nie modą lecz koniecznością stają się wszelkie działania mające ograniczyć apetyty naszych aut.

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PoloautoWcentrum - społeczność Volkswagen Polo

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Polo

Volkswagen Polo G40 84,22

Volkswagen Polo Poluś 75,55

Volkswagen Polo VW 1.2l TSI 105KM!!! 83,01

Volkswagen Polo czarnuch 73,02

Volkswagen Polo żółte szaleństwo 75,26

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Polo

michall1 50,10

dzwoneczek 77,67

lukas_auto 90,78

piotr19772 54,95

sylver31 71,40

BONOB5 67,20

mtpagan81 68,99

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Polo

Gruntowne czyszczenie, korekta lakieru oraz woskowanie Poli
Gruntowne czyszczenie, korekta lakieru oraz woskowanie Poli Hej Już od jakiegoś czasu przygotowywałem się do gruntownego mycia mojej Polów...
Wymiana szyby i trasa na Górny Śląsk
Wymiana szyby i trasa na Górny Śląsk Zgodnie z sugestiami w komentarzach w poprzednim dzienniku, szyba czołowa w moim...
Diagnostyka i drobne modyfikacje
Diagnostyka i drobne modyfikacje Korzystając z wolnej chwili oraz nowego wyposażenia, które chciałem przetestować...
Od północy po dalekie południe 2014.
Od północy po dalekie południe 2014. Witam.Z racji tego że autko jeszcze świeżę wybraliśmy się na wakacje po Hiszpani...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Polo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Polo
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Polo
 

Volkswagen Polo najczęściej porównywane z:

Citroen C3
1.6 e-HDi (92 KM)
Citroen C3
1.6 VTI (122 KM)
Citroen C4 Cactus
1.2 PureTech (82 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM Demonstracyjny Suzuki Swift Comfort 1,2 94KM
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 500 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 51 690 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 6 790 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Polo

Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
50 130 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.2 benzyna 105 KM
5 km, 2013
57 390 PLN

Ocena auta Volkswagen Polo I

Wybrane opinie

Volkswagen Polo Hatchback 0.9 (45 KM)

Wzor wytrzymałości i niezawodności auta (ktore kupi się za 1000zł)

dodał: polo

Galerie Volkswagen Polo

Volkswagen Polo Sedan 2011 Volkswagen Polo V Facelifting (2014) Volkswagen Crosspolo Volkswagen Polo Sedan Volkswagen Polo V Hatchback 5d - galeria społeczności Volkswagen Polo 2005 Volkswagen Polo 1.9 TDI (130 KM) Sportline - galeria redakcyjna Volkswagen Polo V BlueMotion Facelifting (2014) Volkswagen Polo V Hatchback 3d Volkswagen Polo 2007
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Polo

  • 1.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i (60KM) 1996r.
    dodał: Paweł, 11.02.2010

    Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:)

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Polo IV 1.2 i 12V (64KM) 2005r.
    dodał: Magda, 27.12.2010

    Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm.

  • 3.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i 16V (100KM) 1998r.
    dodał: smarek, 16.04.2009

    Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury

  • 4.
  • 4,75 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2002r.
    dodał: MAX, 22.10.2013

    Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!

  • 5.
  • 4,25 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Zygmunt, 06.01.2009

    Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.

  • 6.
  • 4,00 Volkswagen Polo V 1.2 i (60KM) 2014r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o., 03.04.2014

    System BRC SEQUENT 24 (który jest rekomendowany przez Volkwagen Group Polska)w naszych autach instalowała nam firma Auto Gaz Aries. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści  serdecznie polecamy. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

445 komentarzy

333 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MICHAŁ~MICHAŁ

Witam pomownie dzisiaj z kolegą osłuchaliśmy silnik na zimnym wiadomo co dwie głowy to nie jedna przy dodawaniu gazu a najbardziej przy ruszaniu czyli pod obciązeniem słychac to charczenie dzwięk ten wydobywał się z okolicy klawiatury zaworowej wmiare rozgrzewania się silnika lub przejechaniu 500 lub 600 metrów dzwieku nie słychac.Co ten mechanik tam porobił choc przyznam ze raz czy dwa słyszałem ten dzwięk przez chwile jeszcze zanim wypaliło mi uszczelkę pod głowicą prosze o rade. Dobze ze mało jerzdzę nie chcę narobic wiekszych kosztów

~MICHAŁ~MICHAŁ

wita mam polo classic 1.4 8v 97r wypaliła mi sie uszczelka pod głowicą oddałem do mechanika samochód gdy go odbieralem silnik pracował jak w zegarku nastepnego dnia gdy go odpalilem silnik zaczeło cs w nim charczec albo klekotac przy dodawaniu gazu nie moge okreslic dokladnie co to za dzwiek zaczołem ruszac a to charczenie było głosniejsze pod obciążeniem, przejade około 700metrów ten dzwiek staje sie mniej słyszalny a zanika powyżej 2000tyś obrotów jak go zostawie na godzine lub dwie dzwiek powraca dodam ze głowica była planawana uszczelka grubsza uszczelniacze zaworowe wymienione i 4 zawory wydechowe moje polo jest na hydro popychaczech czy to one zaczynaja szwankowac czy cos innego powiem jeszcze ze wymieniłem olej na 10w40 castrol ale przejechalem pare kilometrów na oleju z mołą iloscią plynu okolo 3 setek prosze o pomoc POZDRO

~Ja~Ja

Kupiłem po raz pierwszy diesla 1,6 TDI i na pewno ostatni. Zużycie paliwa, to jakaś porażka. Zanim się rozgrzeje komputer pokazuje średnio 8,5 / 9 l. Ceny części, to kolejny horror. Zawór EGR z chłodnicą (tylko tak występuje) 1500 zł + wymiana 1000 zł. Nie wspomnę o innych elementach elektronicznych. Gwarancja się skończyła, a zaczęły się problemy z autem. Mówią w tv, że ten model jest najmniej awaryjny ze wszystkich, tylko w którym momencie. Nigdy więcej diesla i Volkswagena. Miałem wcześniej Astrę III i nic się nie działo. Wracam do Opla.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
54 627
Przejechany dystans
42 693 350 km
Zatankowanego paliwa
2 149 669 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 627
Wydanych pieniędzy
3 268 031 zł
Średnie wydatki na auto
1 255 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 133
Wydanych pieniędzy
3 499 140 zł
Średnie wydatki na auto
1 343 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 605)

Testy zderzeniowe Volkswagen Polo

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Polo przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Polo 1.2 Trendline, LHD
2009

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo 2002

Volkswagen Polo
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Polo I

Na podstawie 10 raportów spalania

Pb
LPG
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Mr. Polo, dodano: 04.05.2009 11:08

Ludzie ja nie wiem czemu w narzekacie tak bardzo na ten samochód? Szczerze nie wiem czy jest inne auto w tym przedziale cenowym i z tą niezawodnością silników które może równać się do polówki pod względem zużycia paliwa. Ja jeżdże tylko na LPG więc nie wiem jakie jest spalanie na benzynie. Ale powiem szczeże, żę nie odczówam znacznej różnicy międzi LPG a beznzyną w mocy tego auta. Może to zasługa dobrze dobranej instalacji LPG. Co ważne auto na LPG się nie wlecze jest bardzo zrywne i dynamiczne-aż trudno uwierzyć. Silniczek 1.3 z przebiegiem 180 tys. spala mi max.9 litrów i to zimą,gdy jeździłęm na trasie 12km. Latem natomiast gdy jechałem tym autem na trasie i deptałem mu i to nawet solidnie to wyszło mi 5.5 litra gazu. Niemiarygodne, a jednak! Codziennie pokonuje trase 12km i spalanie przy zupełnie normalnej jeżdzie( nie wlekąc się) wychodzi mi w granicy 7.5 LPG. Jedynym mankamentem jest blacha, ale puki co odpukać na mojej ani śladu rdzy. Gorąco polecam!

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.3

autor: M@ciek, dodano: 21.11.2010 11:05

Dystans na jakim sprawdzałem zużycie to 565km. Przejechałem to w miesiąc jeżdżąc do pracy 8 km dziennie, reszta to trasy po 60km i wypady do miasta oddalonego o 18km. W mieście jak to w mieście troszkę korków ale jak się ma szczęście to można całe miasto przejechać bez zatrzymania. Na trasie 80-110km/h. Wynik 7,7 l samochodem który nie przyśpiesza, nie nadaje się do wyprzedzania itd to o dużo za dużo... NIE kupujcie polówki z tym silnikiem! Ogólnie samochodzik ok ale nie z takim motorem. Niedługo będę miał instalacje gazową, zobaczymy ile wtedy będzie spalać i jak będzie jeździć. Żeby nie było silnik jest w dobrej kondycji a jedynym powodem takiego stanu rzeczy jest to że jest on po prostu za słaby, dlatego nie przyśpiesza i żeby nim w miarę sprawnie jeździć trzeba go mocno wkręcać , dlatego pali tyle ile pali. Lepiej kupić jakieś 1,4 którego nie trzeba będzie tak butować przez co spali mniej a w razie potrzeby jest czym wyprzedzić.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.0

autor: DeD, dodano: 07.01.2011 07:51

Autko fajnie jeździ i mało pali tylko problemy są z blachą za cienka ;) ale za to auto jest lekkie i można na długiej trasie zejść nawet do 3,8 l/100 a kto ma troszkę manualne umiejętności, spawarkę (ja se naprawiłem spawarką elektryczną co większość ludzi powie że jest to niemożliwe) i czas to nie ma problemu gnije najwięcej pod siedzeniami wiec jest spoko dostęp, poza tym łatwe w obsłudze i się ogóle nie psuje ;) poza łożyskami i stabilizatorem przedniej osi a tak poza tym super autko mam rok i zrobiłem nim juz 40 000 km i jestem bardzo zadowolony poza wymianą oleju filtrów i pierdół typu wężyki z wtrysków to wszytko ok

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 D

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo I

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Polo I

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Polo I

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także