Niecodzienna moc na co dzień

Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Polo III Hatchback 1.9 D AEF

Trzecia generacja Polo debiutowała w 1994 roku. Stylistycznie i technologicznie model został całkowicie odmieniony. Opływowy, zgrabny samochód zbudowano na płycie podłogowej Seata Ibiza. W 1995 roku Polo III zajął drugie miejsce w konkursie na Europejski Samochód Roku, zdobył również szereg innych nagród. Pod koniec 1999 roku model poddano face-liftingowi. Dwa lata później gotowy był już jego następca. W RPA Polo III sprzedawano jako Polo Playa (lata 1996-2002).

Generacje Volkswagen Polo

  • Polo III   1994 - 2001
    Volkswagen Polo III
    • Wybierz generację

    • Polo V (2009 - teraz)
    • Polo IV (1999 - 2009)
    • Polo III (1994 - 2001)
    • Polo II (1981 - 1994)
    • Polo I (1975 - 1981)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

Wersje nadwozia Volkswagen Polo III

Silniki Volkswagen Polo III Hatchback

Lista silników:

Publikacje o Volkswagen Polo

Czy warto kupić: używany Volkswagen Polo (od 2001 do 2009)

Funkcjonalny, pewnie jeżdżący, solidnie wykończony i nieprzesadnie drogi w naprawach. Niemiecki przedstawiciel segmentu B ma wiele do zaoferowania. Jego wartość topnieje wolno, więc zainteresowani muszą przygotować sporą ilość gotówki. Czy warto kupić używanego Volkswagena Polo IV?

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
 
Nasz test Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology

Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Hot or Not? - Volkswagen Polo GTI
 
Nasz test Volkswagen Polo GTI, 1.4 TSI, 180 KM

Większości skrót "GTI" kojarzy tylko z Golfem, co wydaje się zrozumiałe biorąc pod uwagę kultowy status należny temu modelowi. Tymczasem okazuje się, że niewiele krócej trwa historia sportowych wersji Polo. Pierwsza powstała ponad 25 lat temu.

Mniej awaryjny od Golfa - Volkswagen Polo (1994-2001)

Używane egzemplarze nie kosztują wiele i są tanie w utrzymaniu. Cztery wersje nadwoziowe oraz różnorodność wersji silnikowych ułatwia znalezienie optymalnego egzemplarza. Niezbyt skomplikowane Polo zaskakuje również wysoką trwałością.

Przeczytaj pozostałe 6 artykułów o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PoloautoWcentrum - społeczność Volkswagen Polo

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 78,01

Volkswagen Polo Poluś 75,53

Volkswagen Polo G40 84,22

Volkswagen Polo Bączek 81,88

Volkswagen Polo 76,69

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Polo

majcher836 92,92

jorgen1971 51,47

Carnall 55,17

blondyn83_ 81,65

ONsea 93,86

Barteo 86,24

Smolen 88,44

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Polo

Wycięcie dpf-u, chip tuning + wymiana filtra powietrza cz.2 (realizacja)
Wycięcie dpf-u, chip tuning + wymiana filtra powietrza cz.2 (realizacja) Hej Tak jak wcześniej pisałem udałem się w sobotę do W-wy na usunięcie filtra cz...
Wycięcie dpf-u + chip tuning
Wycięcie dpf-u + chip tuning Hejka Od jakiegoś już czasu miałem takie sytuacje z autem: - w czasie jazdy ...
Zapaliła sie kontrolka silnika
Zapaliła sie kontrolka silnika Witam W piątek wracając z pracy podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika.Za...
Gruntowne czyszczenie, korekta lakieru oraz woskowanie Poli
Gruntowne czyszczenie, korekta lakieru oraz woskowanie Poli Hej Już od jakiegoś czasu przygotowywałem się do gruntownego mycia mojej Polów...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Polo

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Polo
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Polo
 

Volkswagen Polo najczęściej porównywane z:

Renault Clio
1.2 16V (75 KM)
Skoda Fabia
1.2 TSI (85 KM)
Mini Countryman
1.6 (122 KM)
 

Pewne oferty od dealerów

Nissan Micra Visia 1,2 80KM Nissan Micra Visia 1,2 80KM
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 59KM .
Cena: 47 990 zł 40 990 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »
Renault Clio III Alize Grandtour Renault Clio III Alize Grandtour
Rocznik: 2011. Przebieg: 85 797 km. Silnik: 1.5 65KM .
Cena: 26 900 zł 26 900 zł
Zyskujesz: 0 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Polo

Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
50 130 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.2 benzyna 105 KM
5 km, 2013
57 390 PLN

Ocena auta Volkswagen Polo III Hatchback 1.9 D AEF

  • Średnia ocena
    na podstawie 5 opinii
  • 3,62
  • Średnia dla segmentu
    Auta małe: 3,94

Dodaj swoją ocenę auta

Galerie Volkswagen Polo

Volkswagen Polo GTI 2010 Volkswagen Polo Sedan Volkswagen Cross Polo Volkswagen Polo V Hatchback 5d - galeria społeczności Volkswagen Polo 2007 Volkswagen Polo V Hatchback 3d Volkswagen Polo GTI Volkswagen CrossPolo Facelifting (2014) Volkswagen Crosspolo Volkswagen Polo 1.4 (75 KM) Trendline - galeria redakcyjna
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Polo

  • 1.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i (60KM) 1996r.
    dodał: Paweł, 11.02.2010

    Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:)

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Polo IV 1.2 i 12V (64KM) 2005r.
    dodał: Magda, 27.12.2010

    Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm.

  • 3.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i 16V (100KM) 1998r.
    dodał: smarek, 16.04.2009

    Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury

  • 4.
  • 4,75 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2002r.
    dodał: MAX, 22.10.2013

    Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!

  • 5.
  • 4,25 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Zygmunt, 06.01.2009

    Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.

  • 6.
  • 4,00 Volkswagen Polo V 1.2 i (60KM) 2014r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o., 03.04.2014

    System BRC SEQUENT 24 (który jest rekomendowany przez Volkwagen Group Polska)w naszych autach instalowała nam firma Auto Gaz Aries. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści  serdecznie polecamy. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

445 komentarzy

333 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MICHAŁ~MICHAŁ

Witam pomownie dzisiaj z kolegą osłuchaliśmy silnik na zimnym wiadomo co dwie głowy to nie jedna przy dodawaniu gazu a najbardziej przy ruszaniu czyli pod obciązeniem słychac to charczenie dzwięk ten wydobywał się z okolicy klawiatury zaworowej wmiare rozgrzewania się silnika lub przejechaniu 500 lub 600 metrów dzwieku nie słychac.Co ten mechanik tam porobił choc przyznam ze raz czy dwa słyszałem ten dzwięk przez chwile jeszcze zanim wypaliło mi uszczelkę pod głowicą prosze o rade. Dobze ze mało jerzdzę nie chcę narobic wiekszych kosztów

~MICHAŁ~MICHAŁ

wita mam polo classic 1.4 8v 97r wypaliła mi sie uszczelka pod głowicą oddałem do mechanika samochód gdy go odbieralem silnik pracował jak w zegarku nastepnego dnia gdy go odpalilem silnik zaczeło cs w nim charczec albo klekotac przy dodawaniu gazu nie moge okreslic dokladnie co to za dzwiek zaczołem ruszac a to charczenie było głosniejsze pod obciążeniem, przejade około 700metrów ten dzwiek staje sie mniej słyszalny a zanika powyżej 2000tyś obrotów jak go zostawie na godzine lub dwie dzwiek powraca dodam ze głowica była planawana uszczelka grubsza uszczelniacze zaworowe wymienione i 4 zawory wydechowe moje polo jest na hydro popychaczech czy to one zaczynaja szwankowac czy cos innego powiem jeszcze ze wymieniłem olej na 10w40 castrol ale przejechalem pare kilometrów na oleju z mołą iloscią plynu okolo 3 setek prosze o pomoc POZDRO

~Ja~Ja

Kupiłem po raz pierwszy diesla 1,6 TDI i na pewno ostatni. Zużycie paliwa, to jakaś porażka. Zanim się rozgrzeje komputer pokazuje średnio 8,5 / 9 l. Ceny części, to kolejny horror. Zawór EGR z chłodnicą (tylko tak występuje) 1500 zł + wymiana 1000 zł. Nie wspomnę o innych elementach elektronicznych. Gwarancja się skończyła, a zaczęły się problemy z autem. Mówią w tv, że ten model jest najmniej awaryjny ze wszystkich, tylko w którym momencie. Nigdy więcej diesla i Volkswagena. Miałem wcześniej Astrę III i nic się nie działo. Wracam do Opla.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
57 115
Przejechany dystans
47 323 992 km
Zatankowanego paliwa
2 236 925 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 922
Wydanych pieniędzy
3 372 119 zł
Średnie wydatki na auto
1 244 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
13 799
Wydanych pieniędzy
3 646 779 zł
Średnie wydatki na auto
1 346 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 710)

Testy zderzeniowe Volkswagen Polo

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Polo przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Polo 1.2 Trendline, LHD
2009

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo 2002

Volkswagen Polo
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Polo III Hatchback 1.9 D AEF

Na podstawie 7 raportów spalania

ON
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: dideck1985@gmai, dodano: 19.07.2013 13:13

Zazwyczaj pali w granicy 6L, dokładniej mówiąc, miasto 5,8 trasa 5,5 ... przy spokojnej jeździe w trasie można spokojnie zejść poniżej 5 L, najmniej z zmierzonych jakie zanotowałem to 4,2 litra / 100 km, wyliczone poprzez tankowanie do pełna przed i po jeździe, na trasie przy prędkościach 120 / 130 km/h pali w granicy 7 - 8 litrów, więc autko typowo miejskie, przy prędkości około 120 km/h obrotomierz 4 000 obrotów, robi się już nieprzyjemnie, głośno, szumy itp, jeśli chodzi o prowadzenie, to polecam, przyjemny układ kierowniczy, awaryjność ? przez 5 lat użytkowania oprócz filtrów, olejów itp, wymieniłem, tarcze przód + klocki, z tyłu 2 razy szczęki + tłoczki, tuleje, gumy zawieszenia przód, z tyłu odboje + osłony amortyzatora, wszystkie naprawy robione na bieżąco, koszty bardzo niskie, gumy 20 - 30 zł, odboje, osłony 19 zł itp, poważniejszych napraw, nie związanych z eksploatacją auta nie było, 2 razy zapaliła mi się kontrolka oleju na chwilę, ale zanim pojechałem na serwis już nie świeciła, oraz zimą często świeci mi się kontrolka płynu chłodniczego, choć wszystkie oleje, i płyny wymieniane zgodnie z książką serwisową, rozrząd na łańcuchu, 135 000 km i jest sprawny, ogólne wrażenia z samochodu ok, ale bardzo doskwiera brak uchwytu na napoje :)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.2 i

autor: LKWSZPAKU, dodano: 29.01.2009 20:03

PO WYMIANIE SWIEC ŻAROWYCH I USZCZELKI POD GŁOWICĄ OD 5 LAT NIC SIĘ Z SILNIKIEM NIE DZIEJE.SPALANIE B.NISKIE. LEJĘ WSZYSKIE MOŻLIWE PALIWA ,I TE Z DYSTRYBUTORÓW I TE SPUSZCZANE.CO ROKU WYMIENIAM TYLKO FILTRY W PAŻDZIERNIKU. AUTO ZRYWNE. NIEDAWNO ZAKUPIŁEM PASSATA B3 KOMBI Z SILNIKIEM 1,9TD {}PRZESADA{} PRZYŚPIESZENIE W PORÓWNANIU DO TEJ STAREJ POLÓWKI TO JEST NIE DO OPISANIA.POLÓWKA WYGRYWA 3KROTNIE. A PASSAT TO ZAMÓLACZ.POLECAM POLÓWKĘ DLA 2 OSOBOWEJ RODZINKI.CZESCI TANIOCHA.NP TYLNE LAMPY KUPIŁEM ZA 15ZŁ STACYJKĘ ZA 15ZŁ,KLAMKA DRZWI 2X PLUS KLUCZYKI PODRÓBA 25ZŁ,CZESCI KALOSERI {JAKBY CO? HE} 50ZŁ SZTUKA,KOMPLETNA TAPICERKA 70ZŁ,PRZEDNIE LAMPY 15ZŁ SZTUKA......

pełny raport Volkswagen Kombi 1.3 D

autor: uku, dodano: 25.02.2010 15:29

mam go od nowosci. w marcu 2008 zalozylem gaz sekwencje. jezdze co tydzien w trase ok 530 km zwykle w 4 osoby pali tylko 7.2-7.8 gazu jazda z predkosci 110-120 wg. mnie to super malo(z tym ze to nie jest trasa typu autostrada duzo trzeba redukowac, swiatla itd.). kiedys zrobilem test i specjalnie nie pzrekraczalem 100 - oprocz wyprzedzania i spalil 6.8 gazu. w miescie pali tyle samo ok 7.5.... obecny przebieg 210.000 gaz zalozony przy 100.000 jeszcze nigdy mnie nie zawiodl nic sie nie psuje tylko potrzebne wymiany na czas. polecam ten samochodzik. Najwieksza wada jak dla mnie jest za maly bagaznik brak klimy i wspomagania:)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 i

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo III Hatchback 1.9 D AEF

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Polo III Hatchback 1.9 D AEF

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volkswagen Polo III

VW polo to jeden z mniejszych samochodów koncernu, mniejszy od niego jest tylko model Lupo. Samochód występuje w wersji classic oraz standard. Pierwsza wersja to sedan z wyraźnie zaznaczoną klapą bagażnika, pozostałe to wersja trzy i pięciodrzwiowa.

Zobacz dane techniczne Volkswagen Polo III Hatchback 1.9 D AEF 64KM

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także