Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Polo IV

Czwarta generacja modelu trafiła do sprzedaży w 2001 roku. Płytę podłogową samochód dzielił z Seatem Ibiza i Skodą Fabią, zaś wygląd nadwozia nawiązywał Lupo, najmniejszego auta w ofercie Volkswagena. W 2005 roku, na trzydzieste urodziny, Polo poddano face-liftingowi, dzięki któremu model stylistycznie nawiązywał do wyższych modeli VW (np. Passata). Powstały również niedostępne w Polsce wersje Polo IV: sedan oraz uterenowiony Cross Polo. W 2009 roku samochód ustąpił miejsca modelowi piątej generacji.

Generacje Volkswagen Polo

  • Polo IV   1999 - 2009
    Volkswagen Polo IV
    • Wybierz generację

    • Polo V (2009 - teraz)
    • Polo IV (1999 - 2009)
    • Polo III (1994 - 2001)
    • Polo II (1981 - 1994)
    • Polo I (1975 - 1981)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

Wersje nadwozia Volkswagen Polo IV

Silniki Volkswagen Polo IV

Lista silników:
1.2 i (60KM), 1.2 i 12V (64KM), 1.2 i (70KM), 1.2 i (54KM), 1.4 FSI (86KM), 1.4 (75KM), 1.4 16V (100KM), 1.4 i (80KM), 1.4 16V (75KM), 1.6 16V GTI (125KM), 1.6 i (105KM), 1.8 i (150KM), 1.4 TDI (80KM), 1.4 TDI (70KM), 1.4 TDI (75KM), 1.9 TDI (101KM), 1.9 TDI (131KM), 1.9 SDI (64KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.

Publikacje o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
 
Nasz test Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology

Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Hot or Not? - Volkswagen Polo GTI
 
Nasz test Volkswagen Polo GTI, 1.4 TSI, 180 KM

Większości skrót "GTI" kojarzy tylko z Golfem, co wydaje się zrozumiałe biorąc pod uwagę kultowy status należny temu modelowi. Tymczasem okazuje się, że niewiele krócej trwa historia sportowych wersji Polo. Pierwsza powstała ponad 25 lat temu.

Mniej awaryjny od Golfa - Volkswagen Polo (1994-2001)

Używane egzemplarze nie kosztują wiele i są tanie w utrzymaniu. Cztery wersje nadwoziowe oraz różnorodność wersji silnikowych ułatwia znalezienie optymalnego egzemplarza. Niezbyt skomplikowane Polo zaskakuje również wysoką trwałością.

Widmo oszczędzania - Volkswagen Polo Bluemotion
 
Nasz test

Lejąc paliwo do baku w cenie za litr, która dawno przegoniła już kwotę jaką należy wydać za kilogram cukru, już nie modą lecz koniecznością stają się wszelkie działania mające ograniczyć apetyty naszych aut.

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PoloautoWcentrum - społeczność Volkswagen Polo

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 87,52

Volkswagen Polo Poli :) 95,72

Volkswagen Polo Highline + DSG 7 79,59

Volkswagen Polo 74,29

Volkswagen Polo 1.4 TDi 74,68

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Polo

AutoMag 69,00

tequilawrc 63,92

dymar84 67,90

lukas_auto 90,40

Barteo 85,15

misiaczek1281 78,60

w4s1k 68,32

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Polo

To już prawie rok razem z moją polóweczką.
To już prawie rok razem z moją polóweczką. Pod koniec stycznia mija rok jak trzymamy się razem. ;p Za nami 7800km. - Jedn...
Już 4 lata ze sobą :)
Już 4 lata ze sobą :) Hej Dziś mija 4 lata od kupna Poli (59 tys. km) Dalej w pełni czerpię jazdę mo...
Od północy po dalekie południe 2014.
Od północy po dalekie południe 2014. Witam.Z racji tego że autko jeszcze świeżę wybraliśmy się na wakacje po Hiszpani...
Wymiania kompletu żarówek VW POLO 6R
Wymiania kompletu żarówek VW POLO 6R Cześć! Wpis będzie w miarę krótki ale być może komuś się przyda. Chciałbym wam ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Polo

od 45 490 zł do 76 720

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 110 KM): 1.0, 1.2 TSI BlueMotion Technology

 

Diesel (75 - 105 KM): 1.4 TDI, 1.4 TDI BlueMotion Technology

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Polo
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

hak

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet "Czujnik deszczu" - 670
Pakiet dla palacych - 180
Pakiet "Zimowy" - 2 030
Pakiet "Cool&Sound" - 0
Pakiet "Drogowy" - 1 540

Cena katalogowa

64 820

Zobacz ofertę Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Volkswagen Polo najczęściej porównywane z:

Nissan Micra
1.2 (80 KM)
Ford Fiesta
1.6 Duratorq TDCi (95 KM)
Seat Ibiza
1.2 TSI (105 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus
Rocznik: 2013. Przebieg: 3 500 km. Silnik: 1.1 75KM, diesel.
Cena: 53 900 zł 44 900 zł
Zyskujesz: 9 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Polo

Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
50 130 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.2 benzyna 105 KM
5 km, 2013
57 390 PLN

Ocena auta Volkswagen Polo IV

Wybrane opinie

Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

W klasie aut małych ten model VW Polo, po liftingu w 1999, w którym zmieniono go wizualnie i wprowadzono nowe silniki 16V jest udanym samochodem. Wizualnie wygląda jak po fabrycznym tuningu (m.in. szerokie opony i progi, jednobarwne światła, prawie wszystkie elementy lakierowane). Optycznie jest więc atrakcyjny. Silnik 1.4 16V daje mu niezłą dynamikę i osiągi, zwł. już od niskich prędkości obrotowych. Max. moment 126Nm i jego przebieg przy tej wadze auta pozwala pojeździć. Spalanie raczej nie wychodzi oszczędnie, ale głównie zależy od stylu jazdy, bo daje się jeździć od 2000 do 3000 tys. obrotów i wówczas spali względnie niewiele. Wnętrze jest wygodne, dość obszerne z przodu. Za to wyposarzenie standardowe jest ubogie, a opcje dodatkowe drogie. Usterkowość drobiazgów denerwująca, ale brak awarii i usterek poważnych. Za wygląd i osiągi 4, za wyposarzenie i drobne usterki 3.

dodał: gak
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Auto kupiłem używane, akurat takie się trafiło. Volkswagen reprezentuje klasę podobną do konkurencji typu np. Opel. Pozytywie oceniam zawieszenie, niezła jest również pojemnośc bagażnika, Poważnych napraw nie doświadczyłem. Naprawę zawieszenia uznaję za typową przy takim przebiegu i naszych drogach. Miałem dość krytyczne opinie o tym samochodzie bo kupiłem auto uzywane z drobnymi defektami z którymi uporałem się sam. Typowa bolączka to świecąca się lampka EPC. Potwierdzam to co inni piszą serwis autoryzowany bardzo drogi (usługa) nie mówię o cenie części zamiennych która kształtuje się na średnim poziomie. Materiały eksploatacyjne kupuję różnie ale niekoniecznie w serwisie i wychodzi dużo taniej tak samo serwis nie autoryzowany i zaufany będzie duuużo tańszy ale to każdy o tym decyduje sam. Dużo części jest takich samych jak do Skody Fabi.

dodał: Leszek
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Sama jazda OK. Fatalna awaryjnosc. Kupowalem VW Polo glownie z mysla o nieawaryjnym, trwalym aucie. Okazuje sie, ze niezawodnosc jest TRAGICZNA. Byc moze dlatego, ze moje auto bylo robione w Slowacji. Mam doswiadczenia ze starszymi modelami i spisywaly sie duzo lepiej, ale byly robione w Niemczech. Serwis beznadziejny, Bursiak w Lodzi. Po awarii paska silnik byl naprawiany chyba z 5 razy. Przez rok uzytkowania auta 13 wizyt w serwisie i okolo 3 tygodni w naprawach. To troche duzo za duzo. Dlatego juz nie jezdze VW Polo ... Choc mam swiadomosc, ze moglem trafic na felerny egzemplarz, ale zeby az tak. Panowie z VW od kontroli jakosci biezecie pieniadze za NIC...

dodał: mwlodars@poczta.onet.pl
Volkswagen Polo Hatchback 1.2 i (54 KM)

Ogólnie oceniam auto bardzo dobrze. Przez sześć lat eksploatacji auto ani razu nie stanęło w polu. Silnik zdecydowanie za słaby, duże wnętrze, bagażnik dla maks. 3 osób, pewne prowadzenie, spory komfort, wysoka jakość wykonania i niskie spalanie. Miałem problem z odsprzedażą bo autem jeździłem dużo i zrobił się spory przebieg. Zostało więc w rodzinie. Warunek niezawodności: lałem tylko dobry, markowy olej i paliwo. Serwis regularnie i punktualnie co 15 tys tylko w jednym ASO , autko traktowane lekko (zresztą do mocnego traktowania brakowało mocy). Części oryginalne regularnie wymieniane wg. zaleceń producenta.

dodał: Janek
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Posiadam samochód od 1976 roku i mam wyobrażenie co można wymagać od samochodu i co samochód wymaga od kierowcy. Uważam, że każda epoka ma swoje standardy, ale bez przesady. Nigdy samochód nie zastąpi kierowcy w myśleniu na drodze, choćby był maksymalnie "wypasiony" a moc silnika przewyższała IQ użytkownika. Ponieważ kultura zachowania na drodze nigdy nie była w Polsce wysoka, a obecnie jest żenująca, jest wskazane aby współczesny samochód posiadał udogodnienia przeciwgłupotne, które nazywają się "zwiększeniem bezpieczeństwa" użytkownika.

dodał: stang

Galerie Volkswagen Polo

Volkswagen Polo V Hatchback 5d Facelifting 1.2 TSI BlueMotion Technology 110KM - galeria redakcyjna Volkswagen Polo V GTI 1.4 TSI 180KM - galeria redakcyjna Volkswagen Polo V BlueGT Facelifting (2014) Volkswagen Polo GTI 2010 Volkswagen Polo GTI Volkswagen Polo 2009 Volkswagen Polo 1.4 (75 KM) Trendline - galeria redakcyjna Volkswagen Polo V Facelifting (2014) Volkswagen Polo 2007 Volkswagen Crosspolo
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Polo

  • 1.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i (60KM) 1996r.
    dodał: Paweł, 11.02.2010

    Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:)

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Polo IV 1.2 i 12V (64KM) 2005r.
    dodał: Magda, 27.12.2010

    Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm.

  • 3.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i 16V (100KM) 1998r.
    dodał: smarek, 16.04.2009

    Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury

  • 4.
  • 4,75 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2002r.
    dodał: MAX, 22.10.2013

    Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!

  • 5.
  • 4,25 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Zygmunt, 06.01.2009

    Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.

  • 6.
  • 4,00 Volkswagen Polo V 1.2 i (60KM) 2014r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” Sp. z o.o., 03.04.2014

    System BRC SEQUENT 24 (który jest rekomendowany przez Volkwagen Group Polska)w naszych autach instalowała nam firma Auto Gaz Aries. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści  serdecznie polecamy. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

445 komentarzy

333 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~MICHAŁ~MICHAŁ

Witam pomownie dzisiaj z kolegą osłuchaliśmy silnik na zimnym wiadomo co dwie głowy to nie jedna przy dodawaniu gazu a najbardziej przy ruszaniu czyli pod obciązeniem słychac to charczenie dzwięk ten wydobywał się z okolicy klawiatury zaworowej wmiare rozgrzewania się silnika lub przejechaniu 500 lub 600 metrów dzwieku nie słychac.Co ten mechanik tam porobił choc przyznam ze raz czy dwa słyszałem ten dzwięk przez chwile jeszcze zanim wypaliło mi uszczelkę pod głowicą prosze o rade. Dobze ze mało jerzdzę nie chcę narobic wiekszych kosztów

~MICHAŁ~MICHAŁ

wita mam polo classic 1.4 8v 97r wypaliła mi sie uszczelka pod głowicą oddałem do mechanika samochód gdy go odbieralem silnik pracował jak w zegarku nastepnego dnia gdy go odpalilem silnik zaczeło cs w nim charczec albo klekotac przy dodawaniu gazu nie moge okreslic dokladnie co to za dzwiek zaczołem ruszac a to charczenie było głosniejsze pod obciążeniem, przejade około 700metrów ten dzwiek staje sie mniej słyszalny a zanika powyżej 2000tyś obrotów jak go zostawie na godzine lub dwie dzwiek powraca dodam ze głowica była planawana uszczelka grubsza uszczelniacze zaworowe wymienione i 4 zawory wydechowe moje polo jest na hydro popychaczech czy to one zaczynaja szwankowac czy cos innego powiem jeszcze ze wymieniłem olej na 10w40 castrol ale przejechalem pare kilometrów na oleju z mołą iloscią plynu okolo 3 setek prosze o pomoc POZDRO

~Ja~Ja

Kupiłem po raz pierwszy diesla 1,6 TDI i na pewno ostatni. Zużycie paliwa, to jakaś porażka. Zanim się rozgrzeje komputer pokazuje średnio 8,5 / 9 l. Ceny części, to kolejny horror. Zawór EGR z chłodnicą (tylko tak występuje) 1500 zł + wymiana 1000 zł. Nie wspomnę o innych elementach elektronicznych. Gwarancja się skończyła, a zaczęły się problemy z autem. Mówią w tv, że ten model jest najmniej awaryjny ze wszystkich, tylko w którym momencie. Nigdy więcej diesla i Volkswagena. Miałem wcześniej Astrę III i nic się nie działo. Wracam do Opla.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
53 300
Przejechany dystans
41 177 659 km
Zatankowanego paliwa
2 101 118 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 476
Wydanych pieniędzy
3 198 991 zł
Średnie wydatki na auto
1 249 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 856
Wydanych pieniędzy
3 448 951 zł
Średnie wydatki na auto
1 346 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 562)

Testy zderzeniowe Volkswagen Polo

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Polo przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Polo 1.2 Trendline, LHD
2009

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo 2002

Volkswagen Polo
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Polo IV

Na podstawie 361 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: K., dodano: 18.11.2008 11:43

1,9 TDI 130 KM nie jest ekonomiczny (spodziewałem sie mniejszego spalania). Jeżdzę na oponach bardzo szerokich więc zapewne tym to jest podyktowane. Jednak w trasie 6,0 -6,5 litra na 100 km przy jeździe bardzo ostrej (tzn prawie NIKT nie jest Cie w stanie wyprzedzić) to nie jest wynik zły. Najniżej w histori udało mi sie średnio uzyskac 5,3l/100 (jazda 90-110 baaardzo płynna i w nocy) Gorzej w mieście - ok 7,5 - 8,5 litra na 100 (non stop w korkach) PRZEGLĄD - leję tylko olej Motul i zawsze stosuję oryginalne części .Wymiana co 10 -max 12 tyś km. Koszt oleju Motul (230PLN) + filtr paliwa VW(89PLN), filtr oleju Kneht (49PLN), powietrza Kneht (45PLN). Koszt wymiany w ASO 60-100PLN.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.9 TDI

autor: LKWSZPAKU, dodano: 29.01.2009 20:03

PO WYMIANIE SWIEC ŻAROWYCH I USZCZELKI POD GŁOWICĄ OD 5 LAT NIC SIĘ Z SILNIKIEM NIE DZIEJE.SPALANIE B.NISKIE. LEJĘ WSZYSKIE MOŻLIWE PALIWA ,I TE Z DYSTRYBUTORÓW I TE SPUSZCZANE.CO ROKU WYMIENIAM TYLKO FILTRY W PAŻDZIERNIKU. AUTO ZRYWNE. NIEDAWNO ZAKUPIŁEM PASSATA B3 KOMBI Z SILNIKIEM 1,9TD {}PRZESADA{} PRZYŚPIESZENIE W PORÓWNANIU DO TEJ STAREJ POLÓWKI TO JEST NIE DO OPISANIA.POLÓWKA WYGRYWA 3KROTNIE. A PASSAT TO ZAMÓLACZ.POLECAM POLÓWKĘ DLA 2 OSOBOWEJ RODZINKI.CZESCI TANIOCHA.NP TYLNE LAMPY KUPIŁEM ZA 15ZŁ STACYJKĘ ZA 15ZŁ,KLAMKA DRZWI 2X PLUS KLUCZYKI PODRÓBA 25ZŁ,CZESCI KALOSERI {JAKBY CO? HE} 50ZŁ SZTUKA,KOMPLETNA TAPICERKA 70ZŁ,PRZEDNIE LAMPY 15ZŁ SZTUKA......

pełny raport Volkswagen Kombi 1.3 D

autor: inz., dodano: 24.08.2007 21:56

Polo 92r. Po remoncie silnika uzyskałem najwyższą sprawność jaka jest możliwa. Sam, bez bagazu, na trasie 3,5 l ON /100km przy prędkości 80km/h. Po miescie nie przekracza 5l / 100km. Przyznam ze wydatek pompy wtryskowej jest obniżony o kilka % od oryginału. Co prawda przyspieszenie nie większe jak w FSO, ale cyfry na stacji zaskakująco małe. Komfort jazdy w miescie jest niski jak na diesla, trochę trzęsie na wolnych obrotach. W przyszłości zakładam instalację na oczyszczony olej posmażalniczy. Koszt przejechania 100km = 4zł Szok? Trzaba też pamiętac, że takie paliwo to tylko 30 cetanów. I zapach placków za autem. Do jazdy bez "cudów" polecam vw lupo 3L 1,2TDI spala 2,8l ON/ 100km przy 80km/h My gg 6510593 Pozdro

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 D
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo IV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Polo IV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Polo IV
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także