Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Polo IV

Czwarta generacja modelu trafiła do sprzedaży w 2001 roku. Płytę podłogową samochód dzielił z Seatem Ibiza i Skodą Fabią, zaś wygląd nadwozia nawiązywał Lupo, najmniejszego auta w ofercie Volkswagena. W 2005 roku, na trzydzieste urodziny, Polo poddano face-liftingowi, dzięki któremu model stylistycznie nawiązywał do wyższych modeli VW (np. Passata). Powstały również niedostępne w Polsce wersje Polo IV: sedan oraz uterenowiony Cross Polo. W 2009 roku samochód ustąpił miejsca modelowi piątej generacji.

Generacje Volkswagen Polo

  • Polo IV   1999 - 2009
    Volkswagen Polo IV
    • Wybierz generację

    • Polo V (2009 - teraz)
    • Polo IV (1999 - 2009)
    • Polo III (1994 - 2001)
    • Polo II (1981 - 1994)
    • Polo I (1975 - 1981)

Komentarze redakcji

Powagosław: Tak kategoryczne sądy zawsze obarczone są ryzykiem przesady, ale tu przesadzanie zostawmy ogrodnikom. Przed nami najładniejsze Polo w historii tego modelu. Pierwsze stworzone bez kompleksów wobec większego Golfa. I pierwsze, które swoją konkurencyjność na rynku nie będzie zawdzięczać wyłącznie solidności.
Luzacjusz: Tak, to Scirocco od początku mi się podobało. Ymh… to Polo? W takim razie właśnie wypowiedziałem najlepszy komplement związany z tym (Polo) autem. Swoją drogą, w końcu jest co komplementować, bo Volkswagenowi udało się zrobić coś lepszego od smętnego pudełka dla właścicielki warzywniaka.

Wersje nadwozia Volkswagen Polo IV

Silniki Volkswagen Polo IV

Lista silników:
1.2 i (54KM), 1.2 i (60KM), 1.2 i 12V (64KM), 1.2 i (70KM), 1.4 16V (75KM), 1.4 FSI (86KM), 1.4 (75KM), 1.4 16V (100KM), 1.4 i (80KM), 1.6 i (105KM), 1.6 16V GTI (125KM), 1.8 i (150KM), 1.4 TDI (75KM), 1.4 TDI (80KM), 1.4 TDI (70KM), 1.9 SDI (64KM), 1.9 TDI (101KM), 1.9 TDI (131KM)
Chcesz obejrzeć dane dotyczące konkretnego silnika? Najpierw wybierz wersję nadwoziową.
motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo - zmiany na lepsze
 
Nasz test Volkswagen Polo 1.2 TSI BlueMotion Technology

Polo przeszło kurację odmładzającą. Z zewnątrz tylko wprawne oko dostrzeże zmiany. Dużo więcej dzieje się pod karoserią, gdzie pojawiły się nowe silniki oraz duża porcja zaawansowanej elektroniki.

Wersja bazowa. Czy jej zakup ma sens?

Klamka zapadła. Kupujesz nowy samochód. Zdecydowałeś się na segment B - auto wystarczająco przestronne, a jednocześnie na tyle małe, by manewrowanie nim nie nastręczało trudności. Silnik podstawowy. Nawet po ostatnich obniżkach ceny paliw do niskich nie należą, a konie pod maską trzeba przecież wykarmić.

Hot or Not? - Volkswagen Polo GTI
 
Nasz test Volkswagen Polo GTI, 1.4 TSI, 180 KM

Większości skrót "GTI" kojarzy tylko z Golfem, co wydaje się zrozumiałe biorąc pod uwagę kultowy status należny temu modelowi. Tymczasem okazuje się, że niewiele krócej trwa historia sportowych wersji Polo. Pierwsza powstała ponad 25 lat temu.

Mniej awaryjny od Golfa - Volkswagen Polo (1994-2001)

Używane egzemplarze nie kosztują wiele i są tanie w utrzymaniu. Cztery wersje nadwoziowe oraz różnorodność wersji silnikowych ułatwia znalezienie optymalnego egzemplarza. Niezbyt skomplikowane Polo zaskakuje również wysoką trwałością.

Widmo oszczędzania - Volkswagen Polo Bluemotion
 
Nasz test

Lejąc paliwo do baku w cenie za litr, która dawno przegoniła już kwotę jaką należy wydać za kilogram cukru, już nie modą lecz koniecznością stają się wszelkie działania mające ograniczyć apetyty naszych aut.

Przeczytaj pozostałe 5 artykułów o Volkswagen Polo

Volkswagen Polo na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PoloautoWcentrum - społeczność Volkswagen Polo

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Polo

Volkswagen Polo Mała Poli :) 77,68

Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 105KM 86,10

Volkswagen Polo G40 84,22

Volkswagen Polo żółte szaleństwo 75,26

Volkswagen Polo 1.6 TDI 75KM 82,52

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Polo

mike86 63,00

Zachar 94,00

bandit_bb 88,68

mtpagan81 73,16

Barteo 85,54

giernal 95,89

minowako 79,83

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Polo

Wymiana szyby i trasa na Górny Śląsk
Wymiana szyby i trasa na Górny Śląsk Zgodnie z sugestiami w komentarzach w poprzednim dzienniku, szyba czołowa w moim...
Pierwszy przegląd okresowy
Pierwszy przegląd okresowy We wtorek 15/10, odwiedziłem pobliskie ASO w celu wykonania pierwszego przeglądu...
Zapaliła sie kontrolka silnika
Zapaliła sie kontrolka silnika Witam W piątek wracając z pracy podczas jazdy zapaliła się kontrolka silnika.Za...
Pierwszy kontakt
Pierwszy kontakt Po zakupie przejrzałem auto co tam w nim siedzi i muszę stwierdzić, ze praktyczn...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Polo

od 46 190 zł do 76 720

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (60 - 110 KM): 1.0, 1.2, 1.2 TSI, 1.2 TSI BlueMotion Technology, 1.4

 

Diesel (75 - 105 KM): 1.4 TDI, 1.4 TDI BlueMotion Technology

Skrzynie biegów

manualna: 5-biegowa, 6-biegowa

 

automatyczna: 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Polo
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Polo

Volkswagen Polo 1.2 TSI 105KM - 5 drzwiowy hatchback

Najważniejsze wyposażenie

wspomaganie kierownicy

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Pakiet "Cool&Sound I" - 0
Pakiet "Czujnik deszczu" - 650
Pakiet "Zimowy" - 2 030
Pakiet "Drogowy" - 0

Cena katalogowa

59 150

Zobacz ofertę Volkswagen Polo 1.2 TSI 105KM - 5 drzwiowy hatchback
 

Volkswagen Polo najczęściej porównywane z:

Skoda Fabia
1.2 HTP (70 KM)
Skoda Fabia
1.2 TSI (85 KM)
Renault Clio
ENERGY dCi (90 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!! Demonstracyjny Hyundai i20 Classic Plus z LPG!!!
Rocznik: 2013. Przebieg: 2 500 km. Silnik: 1.2 85KM, benzynowy.
Cena: 51 100 zł 43 900 zł
Zyskujesz: 7 200 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT Demonstracyjny Suzuki Swift 1,2 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 358 km. Silnik: 1.2 94KM, benzynowy.
Cena: 52 600 zł 42 900 zł
Zyskujesz: 9 700 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Polo

Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
50 130 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.4 benzyna 85 KM
5 km, 2013
49 080 PLN
Volkswagen Polo
1.2 benzyna 105 KM
5 km, 2013
57 390 PLN

Ocena auta Volkswagen Polo IV

Wybrane opinie

Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

W klasie aut małych ten model VW Polo, po liftingu w 1999, w którym zmieniono go wizualnie i wprowadzono nowe silniki 16V jest udanym samochodem. Wizualnie wygląda jak po fabrycznym tuningu (m.in. szerokie opony i progi, jednobarwne światła, prawie wszystkie elementy lakierowane). Optycznie jest więc atrakcyjny. Silnik 1.4 16V daje mu niezłą dynamikę i osiągi, zwł. już od niskich prędkości obrotowych. Max. moment 126Nm i jego przebieg przy tej wadze auta pozwala pojeździć. Spalanie raczej nie wychodzi oszczędnie, ale głównie zależy od stylu jazdy, bo daje się jeździć od 2000 do 3000 tys. obrotów i wówczas spali względnie niewiele. Wnętrze jest wygodne, dość obszerne z przodu. Za to wyposarzenie standardowe jest ubogie, a opcje dodatkowe drogie. Usterkowość drobiazgów denerwująca, ale brak awarii i usterek poważnych. Za wygląd i osiągi 4, za wyposarzenie i drobne usterki 3.

dodał: gak
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Auto kupiłem używane, akurat takie się trafiło. Volkswagen reprezentuje klasę podobną do konkurencji typu np. Opel. Pozytywie oceniam zawieszenie, niezła jest również pojemnośc bagażnika, Poważnych napraw nie doświadczyłem. Naprawę zawieszenia uznaję za typową przy takim przebiegu i naszych drogach. Miałem dość krytyczne opinie o tym samochodzie bo kupiłem auto uzywane z drobnymi defektami z którymi uporałem się sam. Typowa bolączka to świecąca się lampka EPC. Potwierdzam to co inni piszą serwis autoryzowany bardzo drogi (usługa) nie mówię o cenie części zamiennych która kształtuje się na średnim poziomie. Materiały eksploatacyjne kupuję różnie ale niekoniecznie w serwisie i wychodzi dużo taniej tak samo serwis nie autoryzowany i zaufany będzie duuużo tańszy ale to każdy o tym decyduje sam. Dużo części jest takich samych jak do Skody Fabi.

dodał: Leszek
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Sama jazda OK. Fatalna awaryjnosc. Kupowalem VW Polo glownie z mysla o nieawaryjnym, trwalym aucie. Okazuje sie, ze niezawodnosc jest TRAGICZNA. Byc moze dlatego, ze moje auto bylo robione w Slowacji. Mam doswiadczenia ze starszymi modelami i spisywaly sie duzo lepiej, ale byly robione w Niemczech. Serwis beznadziejny, Bursiak w Lodzi. Po awarii paska silnik byl naprawiany chyba z 5 razy. Przez rok uzytkowania auta 13 wizyt w serwisie i okolo 3 tygodni w naprawach. To troche duzo za duzo. Dlatego juz nie jezdze VW Polo ... Choc mam swiadomosc, ze moglem trafic na felerny egzemplarz, ale zeby az tak. Panowie z VW od kontroli jakosci biezecie pieniadze za NIC...

dodał: mwlodars@poczta.onet.pl
Volkswagen Polo Hatchback 1.2 i (54 KM)

Ogólnie oceniam auto bardzo dobrze. Przez sześć lat eksploatacji auto ani razu nie stanęło w polu. Silnik zdecydowanie za słaby, duże wnętrze, bagażnik dla maks. 3 osób, pewne prowadzenie, spory komfort, wysoka jakość wykonania i niskie spalanie. Miałem problem z odsprzedażą bo autem jeździłem dużo i zrobił się spory przebieg. Zostało więc w rodzinie. Warunek niezawodności: lałem tylko dobry, markowy olej i paliwo. Serwis regularnie i punktualnie co 15 tys tylko w jednym ASO , autko traktowane lekko (zresztą do mocnego traktowania brakowało mocy). Części oryginalne regularnie wymieniane wg. zaleceń producenta.

dodał: Janek
Volkswagen Polo Hatchback 1.4 16V (75 KM)

Posiadam samochód od 1976 roku i mam wyobrażenie co można wymagać od samochodu i co samochód wymaga od kierowcy. Uważam, że każda epoka ma swoje standardy, ale bez przesady. Nigdy samochód nie zastąpi kierowcy w myśleniu na drodze, choćby był maksymalnie "wypasiony" a moc silnika przewyższała IQ użytkownika. Ponieważ kultura zachowania na drodze nigdy nie była w Polsce wysoka, a obecnie jest żenująca, jest wskazane aby współczesny samochód posiadał udogodnienia przeciwgłupotne, które nazywają się "zwiększeniem bezpieczeństwa" użytkownika.

dodał: stang

Galerie Volkswagen Polo

Volkswagen Polo V Hatchback 3d Volkswagen Polo III Hatchback - galeria społeczności Volkswagen Polo 1.4 (75 KM) Trendline - galeria redakcyjna Volkswagen Polo 2007 Volkswagen Polo GTI Volkswagen Polo V BlueGT Facelifting (2014) Volkswagen Polo V Facelifting (2014) Volkswagen Polo 2005 Volkswagen Cross Polo Volkswagen Polo Sedan 2011
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Polo

  • 1.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i (60KM) 1996r.
    dodał: Paweł, 11.02.2010

    Instalację użytkuję od ok. 5 lat. Samochód wcześniej miał założoną instalację tzw. pierwszej generacji notabene holenderską ale polski gaz szybko nią wykończył(zresztą butla już miała blisko 10 lat i wymieniłem całą instalację) Obecnie prawdopodobny łączny przebieg na gazie to 260 tyś km. Czy warto gazować... cóż samochód zwrócił się mi i też na pewno poprzedniemu właścicielowi. Nie widać znacznego ubytku mocy, wymiana oleju co 10 tyś w tym ok 0.5 l dolewki. Świece co ok 30-40 tyś km. Filtry gazu co ok. 30-40 tyś (jak już dostaje czkawki albo sam przerzuca na benzynę)Przewody co ok. 80 tś.Instalacja regulowana jeden raz od założenia.Jedną z wad którą muszę wymienić to jest długie rozgrzewanie silnika w spore mrozy zimą a co za tym idzie długi czas przejazdu na benzynie.Ok 3 km przy temperaturach ok 0d 5 stopni na plus do -10. Przy bardzo niskich poniżej 20 to ok.5 km. w lecie praktycznie po 200 metrach bądź wcześniej.Dlatego przy małych silnikach i tego typu instalacjach gaz przy małych przebiegach w mieści zimą to za bardzo się nie sprawdzi...:)

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Polo IV 1.2 i 12V (64KM) 2005r.
    dodał: Magda, 27.12.2010

    Bardzo polecam firmę Auto Mix ze Skrzyszowa k.Wodzisławia.Jak odstawiłam samochód do instalacji,otrzymałam zastępczą Toyotę.Jak się umawiałam z góry zaznaczyłam że chcę to co najlepsze-tak właśnie jest,zrobiłam prawie 80 tyś km.Co 20 tyś km.jeżdzę na obsługę.Raz tylko myślałam że coś się stało z gazem,ale jednak padła jakaś cewka w aucie.Autem nie dało się wtedy jechać.W ciągu godziny byli-zholowali i na poczekaniu tę usterkę usunęli.Byłam wtedy mile kolejny raz zaskoczona.Bardzo polecam.Pełen profesjonalizm.

  • 3.
  • 5,00 Volkswagen Polo III 1.4 i 16V (100KM) 1998r.
    dodał: smarek, 16.04.2009

    Instalacja kosztowala mnie ok 2500zl, koszt niemaly, ale przy przebiegu rocznym ok 35tys km widac roznice w kosztach paliwa, poza tym prawie w ogole nie czuc spadku mocy, najwyzej podczas jazdy z wlaczona klimatyzacja gorzej przyspiesza. W zimie ZERO problemow, pali po nocy na mrozie po kilku obrotach, komputer przerzuca na gaz po osiagnieciu w silniku zaprogramowanej temperatury

  • 4.
  • 4,75 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2002r.
    dodał: MAX, 22.10.2013

    Ta firma to fachowcy. Druciarzy omijajcie z daleka. Nie ma z pewnością bardzo "popularnego" problemu wśród posiadaczy aut zasilanych gazem czyli gaśnięcia silnika przy dojeździe do skrzyżowania. Strasznie upierdliwy problem, z którym nie radzi sobie większość gaziarzy, a moje autko nie ma tej dolegliwości.Polecam!

  • 5.
  • 4,25 Volkswagen Polo IV 1.4 16V (75KM) 2003r.
    dodał: Zygmunt, 06.01.2009

    Dobra instalacja do tego samochodu,znacznie obniża koszty eksploatacji.(Niemcy w 2008 zaczeli produkowac seryjne POLO na LPG.) Koszty instalacji wroculi po 14 miesiecy. Oczczedzam okolo 2000-2500 PLN co roku. Nie mialem zadnych problemow przez 88 000 km. Na autostradach zawsze jezdzię na benzynę.

  • 6.
  • 4,00 Volkswagen Polo V 1.2 i (60KM) 2014r.
    dodał: Pośrednictwo Finansowe &#8222;KREDYTY-Chwilówki&#8221; Sp. z o.o., 03.04.2014

    System BRC SEQUENT 24 (który jest rekomendowany przez Volkwagen Group Polska)w naszych autach instalowała nam firma Auto Gaz Aries. Pracownicy tej firmy to profesjonaliści  serdecznie polecamy. Zainteresowanych zapraszamy tu: http://autogazaries.pl/

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Polo

Volkswagen Polo

443 komentarze

332 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Ja~Ja

Kupiłem po raz pierwszy diesla 1,6 TDI i na pewno ostatni. Zużycie paliwa, to jakaś porażka. Zanim się rozgrzeje komputer pokazuje średnio 8,5 / 9 l. Ceny części, to kolejny horror. Zawór EGR z chłodnicą (tylko tak występuje) 1500 zł + wymiana 1000 zł. Nie wspomnę o innych elementach elektronicznych. Gwarancja się skończyła, a zaczęły się problemy z autem. Mówią w tv, że ten model jest najmniej awaryjny ze wszystkich, tylko w którym momencie. Nigdy więcej diesla i Volkswagena. Miałem wcześniej Astrę III i nic się nie działo. Wracam do Opla.

~mariusz~mariusz

moja poloweczka1.3normalnie chlala paliwo do momentu awarii skrzyni biegow ktora wymienilem,zamontowalem druga od golfa1.4moze ta skrzynia ma inne przelozenie ale odbilo sie na bardzo niskim spalaniu teraz jestem zadowolony pozdrawiam

tsikrktsikrk

Witam, moje polo 2013 dziwnie sporo pali - nie jeżdżę jakoś wolno ale spalanie średnie w mieście waha się między 8-8,5 litra ( korki, zatłoczone miasto). Zastanawiam się czy jest to kwestia zimówek oraz dotarcia auta czy po prostu tyle to małe autko z silnikiem 1.2 tsi pali- trochę szkoda bo obiecana ekonomiczność tego silnika przekonała mnie do zakupu. Również tak jak w poprzednich komentarzach jest problem z wrzucaniem 1 biegu - raz wchodzi gładko raz w połowie wrzucania jakoś skrzynia stawia opór. Czy komuś też się tak dzieje? Słyszałem, że w ogóle VW ma problem z 1 biegiem i skrzyniami.

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 311
Przejechany dystans
39 314 870 km
Zatankowanego paliwa
1 994 749 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 076
Wydanych pieniędzy
3 029 477 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 289
Wydanych pieniędzy
3 283 987 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 447)

Testy zderzeniowe Volkswagen Polo

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Polo przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Polo 1.2 Trendline, LHD
2009

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo 2002

Volkswagen Polo
2002

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Polo IV

Na podstawie 357 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: raziel, dodano: 26.01.2010 19:15

witam wszystkich, nie wiem skąd biorą się tak niskie wyniki spalania dla silnika 1.4 60 km (w moim przypadku nie na mono, ale pełnym wtrysku). u mnie nie schodził praktycznie poniżej 9 l w lato, a w zimę między 10-11 l. poruszam się głownie sam i jak na takie małe auto to jest jakaś porażka. wydaje się, że jest to jednak przypadłość tego modelu, bo kilku znajomych osiągało przy swoich polówkach podobne wyniki. trzeba się, więc do tego przyzwyczaić. przy obecnych cenach benzyny sama "eksploatacja paliwowa" skutecznie uszczupla kieszeń o kilkaset złotych miesiąc w miesiąc. następny samochód tylko dieselek albo zagazowana benzyna. pozdrawiam

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 i

autor: Zbyszek, dodano: 05.09.2010 17:38

Spokojną jazdą po mieście 6.7L przy dynamicznej jeździe po mieście 7.3L za miastem w trasie przy 2,5 tysiąca obrotów (80km na godz.)miałem mały problem silnik jak by nie pracował na jeden tłok, tzn. kulał i miało problemy z odpalaniem. Mechanicy przypuszczali że się zawór wypalił . Cewki i świece są ko kompresja po 13 na każdym tłoku. sprawdzało 7 mechaników i jeden wysyłał do drugiego każdy kasował po 100 Pn ale 8 emerytowany mechanik mi powiedział żeby zatankować auto do pełna w benzynie i Lpg na Orlenie i przejechać ok 400 km z nie większą prędkością niż 80 km na godzinę, biegi zmieniać przy 2 i pół tysiąca . po 300 km znów chodzi bez zarzutu. wszystko się wynormowało.

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.2 i

autor: Manior, dodano: 24.07.2007 00:34

Bardzo dobre autko, świetnie sie prowadzi, co prawda czuć najmniejsze nierówności na jezdni ale prawie wogóle sie nie przechyla na zakrętach, jest zaskakująco dynamiczny jak na disela bez turbo, do setki ok 16s . Jest troche ciasny ale dla dwojga szczupłych osób w sam raz. jest w miare tani w eksploatacji. Silnik jest nie do zdarcia z resztą bywa różnie. Mam go 4 lata no i sporo wymieniłem: hamulce, sprzęgło (kupiłem go od kobiety) i kilka razy linke od sprzęgła, całe zawieszenie nawet z tylną belką i dwa razy amorki (bo jeżdże po polsce), oba przeguby, dwa razy komplet świec żarowych, maglownice i alternator i kilka już razy pękał mi pasrk klinowy. Niewydałem na to fortuny jest sporo tanich zamienników, na szrotach nigdy nic niemieli. wbrew pozorom to całkiem niezawodne auto. większość napraw to była profilaktyka. Poldek psuł mi się bez zadnych ostrzeżeń. Troche zaczyna mi rdzewieć ale jak narazie nic poważnego przynajmniej tak twierdzi mój blacharz. Ciężko pali w duże mrozy (to spalanie 3,6 to było w nocy byłem sam i bez bagażu, z kompletem osób i bagażnikiem na dachu w trasie pali ok 4litrów)

pełny raport Volkswagen Hatchback 1.4 D
Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Polo IV

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Polo IV

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Polo IV
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Polo, oglądali także