Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Touran

Kompaktowy minivan klasyfikowany w segmencie K i produkowany od 2003 roku. Model uzupełnił linię aut klasy MPV w Volkswagenie, zajmując miejsce obok większego Sharana i mniejszego Golfa Plus. Technicznie spokrewniony z modelem Golf, na niektórych rynkach oferuje się go nawet pod nazwą Golf Touran (np. w Japonii). Nazwa Touran to zbitka słów „Tour” i „Sharan”. Mimo podobnie brzmiącej nazwy, Touran nie ma nic wspólnego ze sprzedawanym w USA VW Routanem. W 2010 roku Volkswagen zaprezentował Tourana drugiej generacji.

Generacje Volkswagen Touran

  • Wybierz generację: Volkswagen Touran II (2010 - teraz)
    Volkswagen Touran II
    Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna - widok z przodu Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna - widok z tyłu Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna - lewy bok Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna - widok z góry Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna - pełny panel przedni Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna - kierownica

    Volkswagen Touran II

    Druga, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2010 roku. Podobnie jak pierwszy Touran, jego następca został zbudowany na tej samej, choć zmodyfikowanej platformie podłogowej VW Group PQ35, którą dzieli z Golfem szóstej...

    więcej o Volkswagen Touran II

  • Wybierz generację: Volkswagen Touran I (2003 - 2010)
    Volkswagen Touran I

    Volkswagen Touran I

    Pierwsza generacja modelu produkowana w latach 2003-2010. Touran uzupełnił ofertę minivanów Volkswagena o średniej wielkości kompaktowego MPV. Model został zbudowany na platformie podłogowej VW Group PQ35, którą dzielił z Golfem piątej generacji. Dostępny...

    więcej o Volkswagen Touran I

Choć w segmencie rodzinnych minivanów są auta, których nadwozia przyciągają wzrok dynamicznymi przetłoczeniami (Mazda 5) czy eleganckimi detalami (Citroen C4 Picasso), produkt Volkswagena zdecydowanie nie należy do tej grupy. Określenie jego karoserii mianem „pudełka na kołach” jest może nieco przesadzone, ale faktem jest, że zarówno sama bryła, jak i poszczególne detale zostały narysowane w oparciu o bardzo kwadratowe kształty. Tyczy to się w szczególności modelu po liftingu z 2010 roku, który upodobnił leciwą już konstrukcję do najświeższych propozycji spod znaku VW.

Zgodnie z oczekiwaniami, designerska prostota (dla wielu wręcz nuda) panuje również w kokpicie Tourana. Kto jednak na stylistykę nie zwraca uwagi, ten miejsce pracy kierowcy będzie opisywać w samych superlatywach. A dlatego, bo pozycja za „kółkiem” okazuje się właściwie perfekcyjna, widoczność na zewnątrz nie jest ograniczona wielkimi słupkami czy wąziutkimi szybami, obsługa wszelkich elementów kokpitu nie sprawia absolutnie żadnych problemów, a wykonanie całości – zarówno ze względu na materiały, jak i spasowanie – zasługuje na najwyższą notę.

Na tym zalety kabiny pasażerskiej się jednak nie kończą. O kolejnych dowiadujemy się po przyglądnięciu się jej wymiarom. Zarówno na długość, jak i szerokość oraz wysokość wygospodarowano mnóstwo przestrzeni, dzięki czemu dwa pierwsze rzędy siedzeń gwarantują pasażerom dużą swobodę ruchów. Znacznie gorzej jest z dodatkowymi „siedzonkami” umieszczonymi w bagażniku, dlatego lepiej je złożyć i cieszyć się z pokaźnego miejsca na bagaże (którego wykorzystanie ułatwia dodatkowo wysoka ładowność). Jeśli chodzi o funkcjonalność wnętrza, stoi ona na wysokim poziomie (schowków czy uchwytów na napoje jest w nim całe mnóstwo), ale niemożność uzyskania płaskiej podłogi po pozbyciu się foteli drugiego rzędu trzeba uznać za jakieś nieporozumienie. Rodzinnemu minivanowi to nie przystoi.

Prowadzenie Tourana to czysta przyjemność. Zasługa w tym przede wszystkim skomplikowanego i dopracowanego zawieszenia, które dzięki sztywnym nastawom pozwala dynamicznie pokonywać ostre zakręty, a mimo to okazuje się skuteczne w kwestii resorowania dziur. W prowadzeniu auta pomaga także precyzyjny układ kierowniczy, który efektywnie przenosi ruchy kołem kierownicy na koła. Nie bez znaczenia są oczywiście wydajne hamulce.

Koszty zakupu to dla niemieckiego minivana niezbyt ciekawa dyscyplina. Bo podczas, gdy podstawowe wersje nie są jeszcze specjalnie drogie, te z bogatszym wyposażeniem i mocniejszymi silnikami podnoszą cenę do bardzo pokaźnych, a tym samym mało konkurencyjnych kwot. Gdy zapragniemy jeszcze zamówić coś z listy wyposażenia opcjonalnego, cena podnosi się do astronomicznych wręcz wartości. Całe szczęście, że już w standardzie wyposażenie okazuje się satysfakcjonujące.

Komentarze redakcji

Powagosław: Touran jest jak małżeństwo z rozsądku. Nie zachwyca, trochę przynudza, ale zaspokaja podstawowe oczekiwania. No i to volkswagenowskie ujednolicenie wyszło mu na zdrowie, bo teraz przynajmniej w jego oczach można odnaleźć trochę wigoru.
Luzacjusz: Little by little. Krok po kroku Touran wspina się po drabinie zmysłowości, pożądania i piękna. Jeszcze wczoraj był cholernie nudny, dziś jest po prostu nudny. Jest szansa, że nasze prawnuki będą kupować Tourana z hasłem: „Ładniejsze niż Ferrari”.

Silniki Volkswagen Touran

Volkswagen Touran II - jaki silnik wybrać?

Tym razem producent postawił na same skomplikowane jednostki – TDI, które z natury są zaawansowane, bo są nowoczesnymi dieslami i motory benzynowe – wszystkie są doładowane. Sporo osób sięgnie pewnie po motor wysokoprężny – obecnie ten najtańszy ma zaledwie 1.6l i 105KM. Nie oszukujmy się – z taką mocą cudów z autem nie zdziała, ale w praktyce niewymagającym zupełnie wystarczy. Niecałe 13 sekund do 100km/h ujdzie, do tego ratuje go moment obrotowy, który pozwala na normalnie przemieszanie się – i na „nienormalne” wyprzedzanie, bo przy komplecie pasażerów i bagażem będzie niezbyt żwawy. Na szczycie – 2.0TDI w dwóch wariantach mocy: 140KM i 170KM. Już ten słabszy świetnie nadaje się do tego auta i pozwala ujrzeć „setkę” poniżej 10 sekund. Z kolei najmniejsza jednostka benzynowa ma 1.2l – dzięki doładowaniu wyciska 105KM i gwarantuje podobne emocje do mniejszego diesla. Po prostu da sobie radę, ale nie spodziewajcie się po niej nic nadzwyczajnego. Zaskakująco dobrze radzi sobie z tym wozem z kolei benzynowy 1.4l 140KM. Płynnie rozwija moc, chętnie wchodzi na obroty i mimo wszystko potrafi tchnąć trochę lekkości w to auto. Co najlepsze – nie każe sobie dużo za to płacić na stacji.

Volkswagen Touran I - jaki silnik wybrać?

Najtańszy Touran ma pod maską benzynowy 1.6l o mocy 102KM. Jest mułowaty, szczególnie załadowany rodzinką i bagażami na wczasy, ale podstawowy motor cieszy się za to dobrą opinią, jeśli chodzi o niezawodność. W wersji z bezpośrednim wtryskiem jest trochę dynamiczniejszy, ale to auto najlepiej wybrać z podwójnie doładowanym 1.4TSI o mocy 140KM. Moc rozwija płynnie, nie czuć nawet przejść pomiędzy wyłączeniem kompresora i uruchomieniem turbosprężarki na wyższych obrotach, a sam sposób pracy tego motoru może się podobać. W razie czego jest też dostępny w wersji bardziej ekstremalnej, 170-konnej. Jeśli nie lubicie mieć w aucie za dużo techniki, która może się zepsuć, to zostaje jeszcze 2-litrowy, 150-konny motor z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dla miłośników diesli też coś się znajdzie – są dwa motory. 1.9TDI to stara szkoła o niedużej mocy, dlatego spodoba się tylko tym spokojnym kierowcom. Maksymalnie wyciąga 105KM. Nowszy 2.0TDI jest równocześnie lepszy i dostępny w dwóch, rozsądnych wariantach mocy – 140KM i 170KM. Na zimno standardowo jest dość głośny, ale później robi się na tyle przyjemny, że przy wysokich prędkościach bardziej słychać szum kół i wiatr niż jego pracę. Dynamika – już w tym słabszym jest w sam raz.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Touran

Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI - pomieszanie z poplątaniem
 
Nasz test Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI

Rodzinny van z oszczędnym i mocnym silnikiem, zwiększonym prześwitem i pakietem stylistycznym. Czy próba udawania modnego crossovera ma sens? Sprawdzamy Volkswagena Cross Touran.

Touran - eksperyment czas zacząć
 
Nasz test

Doświadczenia na zwierzętach są zabronione. Zwykli ludzie bulwersują się już na samą myśl o eksperymentach na czymkolwiek, co oddycha i robi "maślane oczy", bo w końcu jak można skrzywdzić niewinnego gryzonia, który na dodatek wygląda tak bezbronnie. A obrońcy praw zwierząt? Bulwersują się,...

Klasyka gatunku - Volkswagen Touran
 
Nasz test

Jak najkrócej zdefiniować idealne połączenie funkcjonalności, praktyczności i solidności? Po prostu: VW Touran.

Redakcja2.0 - przeczytaj wszystkie artykuły tego autora Nowe oblicze Tourana

Jeden z najlepiej sprzedających się modeli w swojej klasie przeszedł face-lifting. Zmodyfikowany Touran wpisuje się w proekologiczny trend, charakteryzując się mniejszym zużyciem paliwa i zmniejszoną emisją CO2 w porównaniu do poprzednika. Design zaktualizowano do aktualnie obowiązującego DNA Volkswagena.

Rodzinny sportowiec - Volkswagen Touran

Na początku grudnia miała miejsce premiera drugiej generacji Volkswagena Touran. Po trzech latach przyszła pora na stylistyczną kosmetykę oraz zmodernizowanie palety jednostek napędowych. Dokupić można też system automatycznego parkowania, chociaż na razie nie w Polsce.

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volkswagen Touran

Volkswagen Touran na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen TouranautoWcentrum - społeczność Volkswagen Touran

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Touran

Volkswagen Touran Grubciu 62,08

Volkswagen Touran 43,74

Volkswagen Touran Kebab 30,90

Volkswagen Touran 46,77

Volkswagen Touran 49,74

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Touran

crime 30,15

bodzio 70,86

siwydd 30,00

Przemomax 30,07

Gabriks 64,31

MrVwB 30,05

marcinpasta 85,93

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Touran

Opony
Opony mruczek już na zimówkach...
Przebita opona
Przebita opona Wracając z miasta do domu, jakieś 500 m od celu najechałem na śrubę która wbiła ...
Serwis przed zimą
Serwis przed zimą Wymiana oleju i wszystkiego w układzie hamulcowym (tarcze klocki przód i tył )or...
Filtr cząstek stałych
Filtr cząstek stałych Zapaliła się mi kontrolka awarii układu wydechowego.Próbowałem wypalić filtr poj...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Touran

od 75 090 zł do 119 390

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (105 - 140 KM): 1.2, 1.2 BlueMotion, 1.4 TSI

 

Diesel (105 - 177 KM): 1.6 TDI, 1.6 TDI BlueMotion, 2.0 TDI

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 7-stopniowa
Katalog nowych aut Volkswagen Touran
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Touran

Volkswagen Touran 1.2 105KM - 5 drzwiowy minivan

Najważniejsze wyposażenie

hak
radio / CD
komputer
klimatyzacja
niezależne ogrzewanie
system nawigacji
tempomat

Dostępne kolory

Pakiety dealerskie

Zawieszenie wzmocnione - 1 710
Lusterka - 1 920
Elementy skórzane - 800
Pakiet "Koło zapasowe I" - 1 040
5 090 - Komfort - 5 090
Zimowy - 2 090

Cena katalogowa

75 090

Zobacz ofertę Volkswagen Touran 1.2 105KM - 5 drzwiowy minivan
 

Volkswagen Touran najczęściej porównywane z:

Renault Scenic
dCi (110 KM)
Ford C-MAX
2.0 TDCi (115 KM)
Ford C-MAX
1.6 TDCi (95 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Ford C-MAX Titanium Demonstracyjny Ford C-MAX Titanium
Rocznik: 2013. Przebieg: 9 450 km. Silnik: 1.6 150KM, benzynowy.
Cena: 100 350 zł 81 450 zł
Zyskujesz: 18 900 zł Zobacz szczegóły »
Ford Mondeo Mondeo Silver X Plus - 5dr - 1.6 EcoBoost 160KM M6 2014MY Ford Mondeo Mondeo Silver X Plus - 5dr - 1.6 EcoBoost 160KM M6 2014MY
Rocznik: 2014. Silnik: 1.6 160KM, benzynowy.
Cena: 94 050 zł 81 550 zł
Zyskujesz: 12 500 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Touran

Volkswagen Touran
2.0 diesel 140 KM
2013
109 900 PLN
Volkswagen Touran
1.4 benzyna 140 KM
2013
102 900 PLN
Volkswagen Touran
2.0 diesel 177 KM
13 000 km, 2013
112 000 PLN
Volkswagen Touran
1.9 diesel 105 KM
169 200 km, 2006
25 400 PLN

Ocena auta Volkswagen Touran

Wybrane opinie

Volkswagen Touran Minivan 1.9 TDI (100 KM)

Generalnie jezdzi sie bardzo fajnie, choc jak juz pisalem, Touran moglby miec mniej twarde zawieszenie i troche wiecej materialow tlumiacych. Poza tym troche mniej tandetne plastiki za te pieniadze tez nie bylyby zle widziane. Firmowe radio to najgorsze radio jakie do tej pory widzialem. Akustyka w pojezdzie jest OK (mam pakiet 8 glosnikow) ale samo radio to koszmar. Prawie nic nie potrafi, ani CD TEXT ze o mp3 nie wspomne (nawet nie ma takiej opcji za doplata). VW nie daje tez w zestawie zapasowego kola (a tylko pakiet naprawczy) - mam co do tego mieszane uczucia. Kupujac warto z dodatkow dolozyc climatronica, wspomniane dodatkowe glosniki oraz ew. reling dachowy + jak ktos pragnie to moze i halogeny. Reszte dodatkow (typu otwierane dachy etc) mozna z powodzeniem sobie darowac. I oczywiscie wersja Trendline, bo Basic to imho nieporozumienie. Z silnikow TDI, przy czym 2.0 jesli ktos ma nadmiar gotowki (ca 6000 doplaty) ew. 1.9 (ktory jest calkiem OK, choc na 1/4 mili bym sie z...

dodał: Borszczuk
Volkswagen Touran Minivan 1.9 TDI (100 KM)

Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Samochód niezawodny, pewny w prowadzeniu. Trochę za niski-mam problemy z przejazdem przez krótkie "garby". Poprzednio miałem Zafirę-sprzedałem przy 180 tys.km- (też nowy kupiony zaraz po wprowadzeniu modelu do sprzedaży) i po jakimś czasie byłem zniechęcony. Bez przerwy awarie i usterki. Od uszkodzenia przerywacza kierunkowskazy (w sobotę po południu w Hiszpani podczas powrotu do kraju) poprzez uszkodzenie sondy, elektrycznego zamykania szyb, przepalanie żarówek(nawet dwie te same jednego dniu) po pęknięcie kolektora ssąceg (podczas wyjazdu do Austrii). Prawie wszystkie po okresie gwarancji. Może dlatego Touran jest dla mnie ideałem.

dodał: tombi@konto.pl
Volkswagen Touran Minivan 1.6 FSI (116 KM)

Znakomite auto, wreszcie VW pokazał porządny samochód. Sylwetka auta trochę toporna, ale budzi zaufanie. Świetne zawieszenie i skrzynia biegów, fantastyczne fotele przednie. Minus-jedyny silnik, który tak naprawdę pasuje do tego samochodu to 2,0 TDI 136KM-strasznie dużo kosztuje. 1,9TDI 100KM - stara jednostka,owszem mało pali, ale osiągi . przeciętne. Benzyna FSI pozwala obniżyć koszty zakupu auta, ale dużo pali na mieście, i to 98 oktan-ja kupiłem bo rocznie przejeżdżam 10 000 km, to się jeszcze opłaca. Radio i nagłośnienie jak na tą klasę i cenę-kiepskie. A i w teście zderzeniowym 5 gwiazdek-super.

dodał: damiano777@buziaczek.pl
Volkswagen Touran Minivan 2.0 TDI (140 KM)

Vw Touran 2,0 mógłby być świetnym autem-ale nie jest za sprawą pospiesznie zrealizowanego projektu wozu (choć design jest OK) -szkoda. Jest tu zamontowanych za dużo bzdur które należało uprościć (dwustrefowa klimat, schowki, przeciwpancerne stojaki pod fotele, elektryka szyb tylnych, niezależne zawieszenie tyl, Esp ograniczyć, radio wielkości boiska , 16calowe koła z za niskim profilem), Jest za ciężki 1,48t i tylko do przyczepy taki w sam raz. Mimo wszystko mniej wybrednym polecam. Proszę napiszcie swoje uwagi, pozdr. Chris

dodał: Chris
Volkswagen Touran Minivan 2.0 TDI (140 KM)

Samochod wykonany perfekcyjnie i dopracowany w najmniejszych detalach nie mam nawet najmniejszego powodu do narzekania. Jestem bardzo zadowolony z dokonanego wyboru. Obsluga samochodu polega na sprawdzaniu oleju, tankowaniu i sprawdzaniu cisnienia w kolach. Jesli ktos poszukuje nie rzucajacego sie w oczy, dynamicznego, oszczednego i pakownego (duzy bagaznik i duza ladownosc) samochodu, który bedzie zapewnial radosc z jazdy i w komfortowych warunkach przewiezie rodzine na wakacje, to Touran to wlasciwy wybór .

dodał: Krzysztof

Galerie Volkswagen Touran

Volkswagen CrossTouran Volkswagen Cross Touran 2.0 TDI 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Touran Cross Volkswagen Touran (2007) 2.0 TDI 140 KM - galeria redakcyjna Volkswagen Touran II (2011) Volkswagen Touran 2007 Volkswagen Touran
Zobacz inne galerie Volkswagen

Volkswagen Touran

120 komentarzy

90 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Mr.Daimler~Mr.Daimler

Do ~waldi: Bzdura totalna,kolego na linii montażowej nikt niema czasu zeby sie za przeproszeniem wysilać a co dopiero patrzeć czy dany samochód idzie na Polskę czy francje ,tak szybko ci to nakresle: wiec cała linia produkcyjna ma około 320 stacji na każda stacje przypada ok 1 minuta 29 sekund a w tym czasie na przykladowej stacji musisz zamontować filtr powietrza (cały moduł ) poukładać wiązke kabli pod komputer zamontować tylny zderzak (w 1,29' pozatym niema tyle miejsca..... Co do USA sie zgodzę na to ze reflektory sa inne (ale to wiadomopozdrawiam

~tomi6973~tomi6973

w jaki sposób mozna zaślepić egr w touranie 1.9 tdi 101 kM

mozabeta124mozabeta124

rogi jak na to co oferuje lepiej kupcie sobie fiata fremonta i dopłaćcie trochę i macie 7 miejsc i do tego 4x4 i klasę i do tego fremont jest mało awaryjny

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 311
Przejechany dystans
39 314 870 km
Zatankowanego paliwa
1 994 749 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 076
Wydanych pieniędzy
3 029 477 zł
Średnie wydatki na auto
1 238 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 289
Wydanych pieniędzy
3 283 987 zł
Średnie wydatki na auto
1 342 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 447)

Testy zderzeniowe Volkswagen Touran

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Touran przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volkswagen Touran

Volkswagen Touran
2003

Volkswagen Touran (od 11.2003)

Volkswagen Touran
2003

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Touran

Na podstawie 287 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: manny, dodano: 30.01.2012 22:20

Witam Duzo czytać o 2.0 TDI zwłaszcza "BKD" mam ten silnik, oryginalne 146 tys. poza padnietą przelotką(450zł+100zł komputer) czasem lekko falującymi obrotami biegu jałowego, nic się nie dzieje ! Ani dwu mas ani zadnych problemów z głowicą nic a nic, po przegladzie zawieszenie oryginał po naszych drogach juz 80 tys. km żadnych luzów. Blacharka orginał, żadnej rdzy. Jak ktos kupi wylatany z przebiegiem ponad 250tys. cofniętym licznikiem itd nie dziwie się że głowice i dwumasy padaja ! Trzeba potrafić, umieć jeździć dieselem, nie pedzel, lub 6 bieg i 50km/h jak dla mnie z tad wynikaja problemy. Mi auto przyśpiesza tip top, czasem zaleje Vpower, a tak orlen, bp czy baza autobusów :) Pzdr

pełny raport Volkswagen Minivan 2.0 TDI

autor: wiagras, dodano: 09.10.2012 20:49

witam nie jest to oszczędne auto przy dużych prędkościach 180km/h 4000tys/obr 12.8-13.6 takie spalanie pokazuje komputer a przeważnie taka prędkościa pokonuje trasy z domu do pracy natomiast spokojna jazda w trasie po polsce z gór w głąb kraju 6,2 z dużym obciążeniem samochodu

pełny raport Volkswagen Minivan 1.9 TDI DPF

autor: syron81, dodano: 10.03.2013 20:19

Chyba dobrze. Na autostradzie przy 80-90 km/h komputer pokazac 4,5L ale wiadomo wtedy ryzyko wyprzedzenia przez TIR-a. Ogolnie niecale 6L jak zonka jezdzi do pracy 100-110km/h. Na trasie przy 150-160 trzeba 8,5L nalac a moze i wiecej w zaleznosci od zaladowania samochodu. Przy 180-190km/h moze i 11L skonsumowac.

pełny raport Volkswagen Minivan 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Touran

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Touran

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Touran
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Touran, oglądali także