Szukaj

Informacje o Volkswagen up! Hatchback 3d

Lata produkcji: 2011 – 2016
Segment: Auta najmniejsze

MaÅ‚y samochód (segment A) produkowany od 2011 roku. Najmniejszy z miejskich pojazdów Volkswagena, nastÄ™pca modeli Lupo i Fox. Pierwszy prototyp, który poprzedziÅ‚ produkcjÄ™ malucha VW to up! concept zaprezentowany w 2007 roku. W kolejnych latach niemiecka marka rozwijaÅ‚a swojÄ… koncepcjÄ™ o kolejne modele studyjne (m.in. Space up! z 2007 r., e-Up! i up! Lite z 2009 r.) Finalnie up! zostaÅ‚ zbudowany na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej VW Group MQB Platform w ramach volkswagenowskiego projektu NSF (New Small Family), a jego bliźniaczymi modelami sÄ… Skoda Citigo i Seat Mii.

czytaj więcej
Powagosław

Najbardziej spójny stylistycznie z trójki maluchów Volkswagena, znacznie ciekawszy od Skody Citigo (nie byÅ‚o to trudne) i dość przyjazny w odbiorze. W tej klasie jest co najmniej pięć lepiej wyglÄ…dajÄ…cych samochodów, ale to samo można powiedzieć o każdym innym segmencie, a to wÅ‚aÅ›nie auta VW siÄ™ sprzedajÄ….

~Powagosław
Luzacjusz

WedÅ‚ug mnie przyzwoity, a volkswagenowska prostota jakoÅ› wyszÅ‚a mu na dobre. Up! to alternatywa wobec krzykliwych maluchów i nudnych-jak-flaki-w-oleju maluchów. Jest w tym jakaÅ› koncepcja.

~Luzacjusz

Volkswagen up! Hatchback 3d – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 3
Długość 3540 mm
Szerokość 1641 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1910 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3955 mm
Wysokość 1489 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 1990 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1622 mm
Rozstaw osi 2420 mm
Rozstaw kół - przód 1428 mm
Rozstaw kół - tył 1424 mm
Prześwit 144 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1099 mm
Wysokość siedziska przedniego 993 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 789 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 947 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1417 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1389 mm
Wysokość bagażnika 650 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 632 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1252 mm
KÄ…t natarcia 15,1 stopnie
KÄ…t rampowy 11 stopnie
Kąt zejścia 23,5 stopnie
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,3
~peecerRS
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Posiadam autko od 26.10.2021 roku i zrobiłem nim dopiero (albo już) 6600km. Zakupiłem je z myślą o dojazdach czy to do pracy (35 km w jedną stronę), czy też do jazdy typowo po mieście (ze względu na gabaryty). Ale i zdarzyło się kilka dłuższych tras. Nawet powyżej 300 km. Rozważając zakup[ małego miejskiego auta, w grę wchodziły jeszcze Toyota Aygo i jej "bliźniaki". Jednak udało się trafić tego UP'a i w sumie prócz dwóch małych mankamentów w moim rozumieniu - auto zdaje egzamin na "5". Mankamenty to: 1. techniczny - sprawa znana wszystkim posiadaczom aut z roczników z przed 2014 roku. Problemy z "1" i wstecznym biegiem. Nie zawsze jest to płynne. 2. praktyczny - wygodniejsze wersje są jednak "5" drzwiowe, niż ładniej prezentująca się wersja 3D. Co do jazdy: - w tym aucie nie powinno i chyba nie występują takie terminy jak (pomijam wersje GTI, którą nie jeździłem): Prędkość, Przyśpieszenie, Dynamika, - za to jak najbardziej wskazane: ekonomia, niskie spalanie, manewrowość. I wiele osób pewnie może kilka kwestii zarzucić. Ale patrzę bardzo obiektywnie - można jechać 140 km/h (ale czy to ma sens i jest przyjemność??), Oczywiście można ze świateł "wystartować" (ale czy do tego jest to auto), Dynamika (ha ha ha ha ha). Ale pojemność bagażnika po złożeniu tylnych siedzeń wynagradza wiele braków i ukazuje ogrom możliwości jak na takie maleństwo. Osobiście jestem bardzo zadowolony, i głęboko rozważam zakup za jakiś czas nowszego model.
3,3
~michal
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Autko odebralem kilka miesiecy temu. Pierwsze wrazenie calkiem pozytywne, ktore troche zaciera sie z kazdym kolejnym kilometrem. Zaczne od silnika czyli dobrej strony tego auta. Zaskakujaco dobrze radzi sobie z predkosciami 130-140 km\\h a przy tym jest calkiem cichy i ekonomiczny jak na 3 cylindrowa litrowke oczywiscie. Zdecydowanie slabo radzi sobie w przedziale wysokich obrotow, marnie przyspiesza a przy tym halasuje dosyc mocno, jednak dobrze czuje sie w zakresie srenich i w miare niskich obrotow. Wygluszenie moglbym podzielic na tyl i przud. Z tylu brakuje nadkoli co oczywiscie slychac a zwlaszcza poczas jazdy w deszczu. Przod jenak jest wygluszony zaskakujaco dobrze jak na klase tego samochodu, do tego stopnia ze mozna zapomniec zmienic bieg z 4 na 5 bieg. Producent zapewnia ze silnik zostal opracowany tak aby pracowal rowno i ze dolozono wszelkich staran zeby nie przenosil drgan do wewnatrz kabiny. Jenak nie udalo sie tego osiagnac i niestety czuc nie rowna prace motoru, choc wibracje nie sa mocne to moze nas troche denerwowac brak kultury pracy na wolnych obrotach. Standardowe zawieszenie z oponami w rozmiarze 165 70 r14 nie zapewniaja pewnosci prowadznia a auto buja sie na boki dosyc mocno i wtym przypadku polecam zainwestowac w sportowe zawieszenie oferowane w salonie i lepsze obrecze kol z szerszymi oponami. Opisy auta na stronach www zapewniaja nas ze skrzynia biegow jest precyzyjna a biegi zmienia sie glako i przyjemnie. Ja mam troche inne zdanie! Drugi bieg sprawia wrazenie zgrzytania a 3 i 4 nie chetnie wskakuja na swoja pozycie i albo przylozymy wiecej sily albo zaczniemy zmiane od nowa. Skrzynia to zecydowanie najslabszy punkt tego auta. Kilka szybkich plusow to: w miare wygodne fotele choc za regulacje wysokosci trzeba doplacic( co warto zrobic), wycieraczki same zwalniaja prace gdy zatrzymujemy sie na skrzyzowaniu, sporo miejsca dla kierowcy i pasarzera, male spalanie( miato okolo 6, autostrada przy 130-140 5.6-5.7, do 100km\\h okolo 5 litrow na 100), calkiem spory bagaznik w tej klasie, duzy i precyzyjny wskaznik paliwa. Szybkie minusy to: brak regulacji wysokosci pasow bezpieczenstwa, malo schowkow i slaba ergonomia deski rodzielczej, brak regulacji kierownicy w poziomie, tandetny szybko rysujacy sie plastik deski rodzielczej, brak wskaznika temperatury cieczy chlodzacej i glupie \"inteligentne\" podswietlenie zegarow ktore zmienia sie ze wskazan czujnika swiatla zewnetrzengo(kompletna bzura nie dzialajaca poprawnie)
4,6
~Wojtek
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Przesiadłem się do tego "malucha" z auta segmentu C. Kupiłem auto po leasingu z bardzo niskim przebiegiem 15 tys km. Przez prawie 6 lat służyło mi dzielnie do dojazdów do pracy (70km/dzień) głównie jazda trasą szybkiego ruchu. Jedyny problem jaki miałem to korozja w okolicy wlewu paliwa (problem znany) egzemplarze z początków produkcji miały z tym problem z racji braku tylnych nadkoli. Poza tym to najlepsze auto jakie miałem, w był to mój 14 samochód.
Åšrednie spalanie dla Volkswagen up! Hatchback 3d
4,9 – 5,8
l/100 km
6,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,7
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW
Posiadam autko od 26.10.2021 roku. Zakupiłem je z myślą o dojazdach czy to do pracy (35 km w jedną stronę), czy też do jazdy typowo po mieście (ze względu na gabaryty). Ale i zdarzyło się kilka dłuższych tras. Nawet powyżej 300 km. Rozważając zakup[ małego miejskiego auta, w grę wchodziły jeszcze Toyota Aygo i jej "bliźniaki". Jednak udało się trafić tego UP'a i w sumie prócz dwóch małych mankamentów w moim rozumieniu - auto zdaje egzamin na "5". Mankamenty to: 1. techniczny - sprawa znana wszystkim posiadaczom aut z roczników z przed 2014 roku. Problemy z "1" i wstecznym biegiem. Nie zawsze jest to płynne. 2. praktyczny - wygodniejsze wersje są jednak "5" drzwiowe, niż ładniej prezentująca się wersja 3D. Co do jazdy: - w tym aucie nie powinno i chyba nie występują takie terminy jak (pomijam wersje GTI, którą nie jeździłem): Prędkość, Przyśpieszenie, Dynamika, - za to jak najbardziej wskazane: ekonomia, niskie spalanie, manewrowość. I wiele osób pewnie może kilka kwestii zarzucić. Ale patrzę bardzo obiektywnie - można jechać 140 km/h (ale czy to ma sens i jest przyjemność??), Oczywiście można ze świateł "wystartować" (ale czy do tego jest to auto), Dynamika (ha ha ha ha ha). Ale pojemność bagażnika po złożeniu tylnych siedzeń wynagradza wiele braków i ukazuje ogrom możliwości jak na takie maleństwo. Osobiście jestem bardzo zadowolony, i głęboko rozważam zakup za jakiś czas nowszego modelu.
4,6
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 60KM 44kW
Idealne auto na miasto oraz dojazdy do pracy max do 50 km , jeśli ktoś jeżdzi dalej to Up się nie nada - jest za głośny i mało komfortowy , na autostrade raczej odpada fajnie sie nim jezdzi do 110 km/h choć potrafi rozpędzić sie do prawie 170! Ja dojeżdząm nim do pracy 40km , z tego 35 km trasa krajówką i 5 km spokojnymi dolotami z małą ilością świateł. Normalna jazda z predkościami 80-110 km/h to jest 4,5 l /100 , jeśli komuś zależy na oszczędzaniu paliwa to należy utrzymywac obroty 2000 -2500tys. wtedy pali najmniej (przy 2500 obr. daje na 5biegu licznikowe 95km/h).Takie ekstremalnie niskie spalanie można uzyskać przy jeżdzie tylko z jednym kierowcą , przewidywaniem warunkow drogowych i max do 90km/h co daje wynik bez klimy 3,6 l . Jazda z pedkościami 120km/h to już 5,2-5-5 l/100 . Klima podnosi spalanie niewiele o jakieś 5% , ale oslabia moc autka o 20% !!! Ekstremalnie wysokie spalanie uzyskuje się po mieście z klimą na krótkich 2-3 kilometrowych odcinkach 8-9 l . Ogólnie autko male ale dość przestrzenne w środku , zwinne ,sprytne , wszędzie zaparkuje. Auto ma dosyć długie biegi - sprint spod światel do 80-tki SUPER ,inni mogą się zdziwić. Koszty utrzymania wręcz śmieszne wymiana oleju max 3 litry - , kpl fitrów wlącznie z klimą (zależy od producenta) 70 - 100zł . oleju póki co nie bierze. Autko szczerze POLECAM , zarowno na miasto , jak i na niezbyt za odległy dojazd do pracy.
7,2
Volkswagen up!
Hatchback 3d 1.0 60KM 44kW
Hmm tutaj też nie ma co się oszukiwać. Panda spalała w mieście dobre 8,5/100 w trasie przy stałym 90/100 ok 5,5/100 a z wyprzedzaniem ok 6-7/100 - rekord spalania w pandzie to coś ok 4,8 z tego co pamiętam ale przy 80km/h przy nocnej jeździe. Teraz VW up-ek: w trasie przy jeździe 90-100 jest w stanie z klimą wypić ok 5-5,5/100. Dokładając wyprzedzane robi się nam ponad 6,5/100. Miasto na spokojnie można zejść ok 7/100 ale przy baardzo dynamicznej jeździe 10-11/100 to norma. Najniższe spalanie - kolejna nocna trasa 4.3/100 jadąc 90-110 z delikatnymi przyspieszeniami i bez klimy w 2 osoby.

Usterki Volkswagen up!

Liczba wpisów: 4
Mapa silnika, blachy
  • Volkswagen up! Hatchback 5d Facelifting 1.0 65KM 48kW od 2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
To nasz drugi up. Wcześniej 60 koni. Nowe Auto po zmianach mapy silnika nie ma w ogóle przyspieszenia, tej drogowej elastyczności. Nie rozumiem, jak można ze wspaniałego samochodu zrobić muła. Silnik ten sam, skrzynia ta sama. Nowe normy spalania zabiły to auto… Druga sprawa to blacha. Dach po prostu pływa przy polerowaniu wosku… jak papier… Gdybym nie miał porównania, ale naprawdę prawie 10 lat zadowolenia z auta popsuł nowy egzemplarz…
Pęknięte światła od środka
  • Volkswagen up!
  • inne
  • 40 tys. km
Dzisiaj zauważyłam nietypowe popękanie prawego tylnego światła. Na początku myślałam, że ktoś uderzył w tył, ale nie było żadnego śladu. Co więcej światła tylne są gładkie, a widać popękany plastik? Od wewnątrz świateł. Na szczęście światła działają poprawnie, ale całość mocno psuje estetykę.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Powtarzający się błąd poduszek powietrznych, świecąca się kontrolka
  • Volkswagen up! Hatchback 3d 1.0 75KM 55kW od 2011
  • instalacja elektryczna
  • 106 tys. km
Problem z powtarzającym się błędem poduszek powietrznych, świecąca się kontrolka poduszek, po skasowaniu błędu kilka dni jazdy i spokoju a potem nie wiadomo skąd i dlaczego zaświeca się kontrolka poduszek na desce rozdzielczej oraz zaświeca się poduszka dla pasażerów na pulpicie przy radiu. Czy VW Polska ogłaszał jakąś akcję serwisową z tym problemem związaną? Auto z 2011 roku
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Volkswagen up! Hatchback 3d