Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Volvo 850 Kombi

Produkowany w latach od 1991 do 1997.

Wersje nadwozia Volvo 850

Silniki Volvo 850 Kombi

Lista silników:

Publikacje o Volvo 850

TOP 10 | Pancerne samochody

W dobie ekologii, która atakuje branżę motoryzacyjną, zwiększa się stopień skomplikowana samochodów, a zarazem - awaryjność. Nic dziwnego, że wielu wraca wspomnieniami do trwałych samochodów z minionych dekad. My wybraliśmy 10 pancernych modeli, które okazały się dopracowane mechanicznie, trwałe i jedyne,...

Kombi rodzinne i... wyścigowe

Volvo 850 (1992-1997)

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo 850

Społeczność kierowców Volvo 850autoWcentrum - społeczność Volvo 850

najwyższe oktanyAuta - Volvo 850

Volvo 850 31,89

Volvo 850 67,09

Volvo 850 Automat 41,98

Volvo 850 58,42

Volvo 850 55,73

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo 850

bodzis 30,05

mateuszB 30,12

qdlaty_nh 30,00

Rafal1977 92,39

piasta 30,04

mimalo 30,13

kub44 30,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo 850

Okszów Volvo Super Care:)
Okszów Volvo Super Care:) Pozdrowienia dla chłopaków z Okszowa, byłem po raz pierwszy u Nich w poszukiwani...
Zimno w aucie - nagrzewnica do wymiany!
Zimno w aucie - nagrzewnica do wymiany! We wtorek wieczorem coś mnie tknęło i zajrzałem pod dywanik kierowcy. To co tam ...
Serwis na drodze.
Serwis na drodze. Godz. 19.45, wykapałem dzieci, czekam na żonkę z pracy, a tu telefon: Kochanie c...
Przygotowania do zimy - powoli czas zacząć.
Przygotowania do zimy - powoli czas zacząć. Jako że ta "ulubiona" pora roku zbliża się milowymi krokami, stwierdziłem że chy...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo 850

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volvo 850
 

Najpopularniejsza wersja Volvo 850

Volvo 850

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volvo 850
 

Volvo 850 najczęściej porównywane z:

 

Pewne oferty od dealerów

Opel Insignia Opel Insignia
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 250 km. Silnik: 2.0 125KM .
Cena: 113 900 zł
Nissan Pulsar ACENTA Nissan Pulsar ACENTA
Rocznik: 2014. Silnik: 1.2 85KM .
Cena: 65 900 zł
Zyskujesz: 7 000 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volvo 850

Volvo 850
2.5 benzyna
340 000 km, 1995
2 900 PLN
Volvo 850
2.4 benzyna 170 KM
86 900 km, 1992
12 800 PLN
Volvo 850
2.3 benzyna
1995
4 700 PLN
Volvo 850
2.4 benzyna
1995
3 900 PLN

Ocena auta Volvo 850 Kombi

Wybrane opinie

Volvo 850 Kombi 2.5 TDI (140 KM)

Wspaniały samochód, wyjątkowy - pierwsze przednionapędowe Volvo, ostatnie Volvo przed wchłonięciem przez Forda. Z silnikiem diesla taniutkie w eksploatacji. Bardzo dynamiczne, choć przeszkadza trochę mało precyzyjny układ kierowniczy (przydałoby się progresywne wspomaganie). To jego jedyna wada. Szokująca jakość wykończenia i materiałów. Kiedy wsiadam do nowych kompatków (a szukam nowego samochodu więc zaliczyłem już chyba całą ofertę rynkową) przepaść na korzyść 11 letniego Volvo jest ogromna. W nowych samochodach za 70-90tys tandente plastiki (np SEAT), głupawe eksperymenty z konsolą (Civic, szczególnie tragiczny jest sedan; pomijam już kompletny brak widoczności do tyłu). W 11letnim samochodzie nic nie trzeszczy nie stuka nie odpada. Ogromna przestrzeń, świetna ergonomia. Ponadczasowa uroda!!

dodał: sla_ros@smgkrc.pl
Volvo 850 Kombi 2.5 TDI (140 KM)

W tej klasie poniżej 15000zł auta nie ma z czym porównać. 850ka jest klasą sama dla siebie zwłaszcza z silnikiem od A6. Za takie audi musiałbym wybulić jeszcze 10000, a tak jeżdżę bardzo dobrym, oszczędnym i dużym samochodem za rozsądne pieniądze. Poza tym o audi można się potknąć już na kazdym kroku, przelansowana marka. Cieszę się, że odkryłem Volvo. Zawsze myślałem, że to auta dla bogaczy, bardzo drogie w zakupie i utrzymaniu. Przełamałem ten fałszywy stereotyp.

dodał: freegass@onet.eu
Volvo 850 Kombi 2.5 10V (140 KM)

Myślę, że ok, bo w tym modelu nie zajedziesz silnika, skrzyni, rozrusznika, alternatora, ukł. kierowniczego, klimy, po dużych przebiegach auto prowadzi się bardzo stabilnie, trzyma się sztywno na zakrętach, nawet z niesprawnymi amortyzatorami. Dobrze toleruje instalacje gazowe. Super siedzenia, tapicerka nie do zdarcia. System ochrony bocznej SIPS. Jak na ówczesne lata to doskonała technologia, może nie podobać się jedynie nudne, dość toporne wnętrze.

dodał: xyz
Volvo 850 Kombi 2.5 TDI (140 KM)

ktoś napisł na tym forum że 850tka to lipa,jest za droga,ciasna,itd.Jeśli ktoś kupuje samochód za parę zł niewiadomo skąd i nie kocha tego kanciastego charakteru,może objechać to volvo od góry do dołu.Ale ja zdania nie zmienię.Za te pieniądze już nie kupi się prawdziwego samochodu jakim jest volvo.Takich wozów już nie robią.Kolego może dla ciebie maybach to by było mało.

dodał: Quba
Volvo 850 Kombi 2.5 TDI (140 KM)

W pewnym stopniu auto marzeń z okresu dzieciństwa, przekonało do siebie całą chmarę "domowych" przeciwników. Poczucie bezpieczeństwa nieporównywalne z autami, którymi się poruszałem do tej pory. Wyczuwalny respekt ze strony wymuszaczy i piratów drogowych. Praktyczność rozwiązań wewnątrz jak i na zewnątrz auta zdumiewa.

dodał: HellWeaver

Opinie o instalacji LPG

Volvo 850

  • 1.
  • 4,75 Volvo 850 2.5 20V (170KM) 1996r.
    dodał: L-VOLVO-850, 21.03.2013

    Wszystkim którzy chcą zamontować GAZ do volvo 850 z silnikiem B5252S, B5202S i B5254S.. odradzam montaż.. no chyba ze lubicie wymieniać silniki.. wszystko pięknie pracuje do czasu aż mimo właściwego poziomu oleju i płynu chłodzącego zagotuje wam się płyn, przyklei panewka lub wypalą się gniazda zaworów.. oszczędność żadna i pozorny zysk na około 15 do 20 tys kilometrów.. TE SILNIKI NIE SĄ ZAPROJEKTOWANE DO GAZU... KOSZTY NAPRAW-WYMIAN SILNIKÓW ZMUSIŁY MNIE DO KUPIENIA INNEGO AUTA.

  • 2.
  • 4,00 Volvo 850 2.5 20V (170KM) 1991r.
    dodał: BartasVOLVO850/2,5/170, 24.03.2012

    Po przebiegu ponad 200 tyskow na gazie silnik nadal pracuje rewelacyjnie jedyna usterka jaka mi sie zdarzyla to nieszczelne uszczelniacze zaworow byly spowodowane raczej duzym przebiegiem niz montazem instalacji po wymianie uszczelniaczy silnik jak i cale auto spisuje sie rewelacyjnie jezeli chodzi o spalanie gazu w trybie mieszanym wynosi ono okolo13 litrow miasto 17 najmniejsze spalanie trasa 10,5 do predkosci 120km/h

  • 3.
  • 4,00 Volvo 850 2.5 20V (170KM) 1993r.
    dodał: Kuba, 10.08.2010

    Silnik po przebiegu na gazie ok 300 tys km, pracuje bardzo dobrze. Warunek utrzymania samochodu w tak dobrym stanie to regularne serwisy i wymiany oraz nie oszczędzanie na samej instalacji. Silnik co jakis czas wymaga wymiany przepływomierza powietrza, który ulega uszkodzeniu ze względu na właściwości gazu. (nie od wybuchu)

  • 4.
  • 5,00 Volvo 850 2.5 10V (140KM) 1992r.
    dodał: all, 23.10.2013

    Ktoś pisze głupoty,silniki volvo jak żadne inne nadają się do zagazowania.Przejechałem 300kkm na lpg II gen.Vialle i silnik chodzi jak szajcarski zegarek,olej Mobil! 0W/50 zero dolewek od wym.co 10kkm.

  • 5.
  • 5,00 Volvo 850 2.0 10V (126KM) 1995r.
    dodał: jtr, 18.01.2009
  • 6.
  • 5,00 Volvo 850 2.5 10V (144KM) 1995r.
    dodał: _NorberT_, 12.12.2011
Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo 850

Volvo 850

123 komentarze

87 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~robert~robert

witam mam problem z prędkościomierzem blokuje się oraz nie pokazuje przejechanych km poradcie jak usunąć awarie volvo 850 kombi 2.4 bęzyna pozdrawiam

~siara~siara

chce wymienić klocki przód ,ale nie wiem jaki jest potrzebny do
tego ampul nie znam rozmiaru

~siara~siara

witam chce wyminic klocki przód ale nie wiem jakie narzedzia do tego potrzebuje

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
14 381
Przejechany dystans
6 880 965 km
Zatankowanego paliwa
499 726 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 211
Wydanych pieniędzy
1 080 950 zł
Średnie wydatki na auto
1 730 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
3 223
Wydanych pieniędzy
1 067 574 zł
Średnie wydatki na auto
1 708 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (625)

Zużycie paliwa Volvo 850 Kombi

Na podstawie 111 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: Kocham VOLVO, dodano: 18.01.2009 13:42

Hmm jak na 2 litry, 5 cylindrów, turbo sprężarkę i 1700kg masy własnej jest dobrze. Na mieście to tak 11-12 czasami jak się spieszy 13, trasa 8-10 litrów Benzyny. Naprawiać nie ma co wszystko super, eksploatacja nie najtańsza (rozrząd, klocki) ale i tak taniej niż mercedes, który non stop się psuł. Volvo mam w pełnej opcji wszystko działa, Mercedes był prawie pusty, a się centralny popsuł i wspomaganie.

pełny raport Volvo Kombi 2.0 20V Turbo

autor: pepe, dodano: 03.09.2008 10:03

Niestety dużo pali, części są relatywnie drogie i niekiedy trudno dostępne. Radzę rozważyć zakup mniej dostępnych części w salonach, w moim przypadku okazały się o połowę tańsze, niż części oferowane przez np. Inter Cars.

pełny raport Volvo Kombi 2.0 10V

autor: PaweÂł, dodano: 17.04.2007 21:30

tu jest troche gorzej bo nie istnieje maxymalne ani minimalne spalanie zalezy jak kto jezdzi ja w miescie spalam 14l gazu a na trasie potrafie zejsc do 10/11l gazu ale jak jest fajna trasa i da sie pojechac to potrafie i 18l gazu spalic. Ceny przegladow

pełny raport Volvo Sedan 2.5 20V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo 850 Kombi

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo 850 Kombi

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volvo 850 Kombi
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi R8 5.2 FSI 525KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A5 4.2 FSI 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi Q3 2.5 TFSI 310KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi S1 2.0 TFSI 231KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria i8 Elektryczny R3 / 1499 362KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 4 428i 245KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Cruze 1.8 16V DOHC 141KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Trax 1.4 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen DS5 1.6 THP 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech 82KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Fiat 500L 1.6 MultiJet II 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai ix35 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Infiniti Q50 2.2d 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Compass 2.0 156KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Optima 1.7 VGT CRDi 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Evoque 2.0 Si4 240KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus CT 200h 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D 175KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Viano 2.2 CDI 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes GLA 200 CDI 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Insignia 2.0 CDTI Ecotec 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Adam 1.4 100KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Mokka 1.4 Turbo ECOTEC 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 5008 2.0 HDi 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6 THP 270KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 107 1.0 VTI 68KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot RCZ 1.6L THP 16v 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 BlueHDi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 508 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Macan 3.6 V6 400KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Panamera 3.0 420KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Rolls-Royce Wraith 6.6 632KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Roomster 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Citigo 1.0 75KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Yeti 2.0 TDI 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Subaru BRZ 2.0 DAVCS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Splash 1.2 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Verso 1.6 D-4D 112KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen CC 3.6 V6 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V60 2.4 D5 215KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi TT 8J 2.5 TFSI 340KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Chevrolet Captiva II 2.2D 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C4 II 1.6 e-HDi 114KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Hyundai i30 II 1.6 GDI 135KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Land Rover Range Rover Sport II 3.0 SDV6 292KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 II 2.3 260KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa V II 250 BlueTEC 190KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Pajero Sport II 2.5 DI-D 178KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Nissan Qashqai II 1.6 dCi 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Opel Meriva II 1.6 CDTI Ecotec 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.2 PureTech 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Peugeot 308 II 1.6 THP 155KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Alhambra II 2.0 TDI CR 177KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Fabia II 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Rapid 2 1.6 TDI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Superb II 2.0 TDI CR DPF 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II D-4D 125 124KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Auris II Hybrid 135 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Aygo II 1.0 VVT-i 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 2.0 TFSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A3 8V 1.4 TFSI CoD 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW X5 F15 M50d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 6 F12-F13 650i 450KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.2 HDi 204KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Citroen C5 III 2.0 HDi FAP 163KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Sportage III 2.0 CRDi 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Kia Rio III 1.4 DOHC CVVT 109KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus IS III 300h 223KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 3 III 2.0 SKYACTIV-G 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mazda 6 III 2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.0 DOHC MIVEC 121KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mitsubishi Outlander III 2.2 DOHC DI-D 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Porsche Cayenne III 4.2 V8 382KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III Energy TCe 130KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Megane III 2.0 T Renault Sport 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Laguna III 2.0 dCi 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.4 TSI 140KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.6 TDI CR 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Leon III 2.0 TSI 280KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TSI 220KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 1.8 TSI 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Skoda Octavia III 2.0 TDI CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Avensis III 2.0 Valvematic 152KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volvo V70 III 2.0 D4 DRIVE-E 181KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Audi A6 C7 4.0 TFSI 560KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda CR-V IV 1.6 i-DTEC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 6.4 V8 468KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Jeep Grand Cherokee IV 3.0 V6 CRD 250KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lancia Y IV 1.2 8v 69KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Lexus LS IV 600h 394KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa C W205 220 BlueTEC 170KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 Blue TEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa E W212 350 BlueTEC 252KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV TCe EDC 120KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Renault Clio IV Turbo RS 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Toyota Prius IV 1.8 HSD 136KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 740d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 7 F01 750d 381KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Ford Ranger T6 3.2 Duratorq TDCI 200KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.4 BT 180KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Seat Ibiza V 1.2 TSI 105KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Suzuki Swift V 1.2 VVT 94KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 3 F30-F31-F34 3.0 M3 431KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń BMW Seria 5 F10-F11 535d 313KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Mercedes Klasa S W222 350 Blue TEC 258KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 230KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR DPF 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TSI 300KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI-CR BlueMotion Technology 184KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Volkswagen Golf VII 2.0 TDI BlueMotion Technology 150KM
Zobacz nasze pomiary przyspieszeń Honda Civic IX 1.8 i-VTEC 142KM
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo 850, oglądali także