Szukaj

Informacje o Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW 1993-1997

Lata produkcji: 1993 – 1997
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 1993 do 1997 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 210 KM (154 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 5
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 20
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Volvo 850 Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW 1993-1997
11,1
l/100 km
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,3
Volvo 850
Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
No cóż.. coś za coś... 210 KM - dla osób które liczą się z kasą może to być problem nie do przeskoczenia niestety. i nie chodzi tu o spalanie - jest naprawdę na poziomie innych aut 2,0. ceny części do Volvo 850 T5 są jakieś 2 a nawet 3 razy większe niż w przypadku innych 850 niestety.
11,0
Volvo 850
Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Super auto, super motor. Mam je jakiś rok i poza obowiązkowymi czynnościami serwisowymi nic nie robię. Może niektórych nieco zdziwię ale moja instalacja to nie sekwencja!!! Zwykłe BRC, auto ładnie się zbiera, żadnych problemów!!! Gorąco polecam jako auto rodzinne, ma wszystkie wypasy, dynamiczny silnik, żadnych problemów technicznych (wystarczy dbać)poprostu VOLVO!!!
9,1
Volvo 850
Kombi 2.0 20V Turbo 210KM 154kW
Hmm jak na 2 litry, 5 cylindrów, turbo sprężarkę i 1700kg masy własnej jest dobrze. Na mieście to tak 11-12 czasami jak się spieszy 13, trasa 8-10 litrów Benzyny. Naprawiać nie ma co wszystko super, eksploatacja nie najtańsza (rozrząd, klocki) ale i tak taniej niż mercedes, który non stop się psuł. Volvo mam w pełnej opcji wszystko działa, Mercedes był prawie pusty, a się centralny popsuł i wspomaganie.
Volvo 850 Kombi