Wszystkie modele

Akcje serwisowe

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volvo S60

Model należący do klasy średniej (segment D), zaliczany przy tym do prestiżowej grupy premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2000 roku. S60 jest następcą Volvo S70. Pierwszą generację auta zbudowano na płycie podłogowej Volvo P2 wykorzystywanej również w modelach S80 i XC90. Projektantem nadwozia S60 był Brytyjczyk Peter Horbury. W 2005 roku model został poddany modernizacji. W 2010 zaprezentowano S60 drugiej generacji korzystający z rozwiązań stylistycznych prototypów S60 Concept i XC60 Concept. Model zbudowano na tej samej płycie podłogowej, co produkcyjną wersję XC60.

Generacje Volvo S60

Volvo S60 II

Zlecając wystylizowanie nadwozia S60, Volvo dało swoim projektantom sporo swobody. W efekcie, z eleganckiego, ale niezbyt finezyjnego auta, szwedzka limuzyna przeobraziła się w samochód kuszący dynamiczną bryłą i nowoczesnymi detalami. Zgodnie z trendami, karoserii nadano sylwetkę a la coupe, linię boczną ozdobiono wąskimi szybami i dużymi połaciami blachy, a wszystko to okraszono w ciekawie zaprojektowane światła czy przetłoczenia zderzaków. Całość wygląda oryginalne, choć niektórzy twierdzą, że w stylistyce pasa przedniego widać naleciałości z produktów koreańskich.

W porównaniu do nadwozia wnętrze nie wygląda już tak widowiskowo. Jedynie „lewitująca” konsola centralna (znak rozpoznawczy Volvo) czy wykończenia boczków drzwi zwracają uwagę swoją formą. Na estetykę tablicy rozdzielczej pozytywnie wpływa jej wykończenie – dobre jakościowo materiały połączony z należytym spasowaniem poszczególnych części. Większych powodów do narzekań nie daje też ergonomia obsługi – wszystko jest w zasięgu ręki i dobrze opisane, jedynie przyciski umieszczone na konsoli mogłyby być większe. W zajęciu wygodnej pozycji za „kółkiem” przeszkadza kierowcy kiepsko dostępne pokrętło regulacji fotela, zaś manewrowanie pojazdem utrudnia ograniczona widoczność na zewnątrz.

Podróżujący S60 siedzą na fotelach, które gwarantują doskonałą wygodę nawet na dłuższej trasie, ale okazują się słabo przystosowane do podtrzymywania ciała na zakrętach. Dla kierowcy oraz siedzącego obok pasażera wygospodarowano ogromną ilość przestrzeni, zaś pasażerom tylnej kanapy zaoferowano niewiele miejsca i na nogi, i na głowę. Z ciasnotą w drugim rzędzie siedzeń idzie w parze bagażnik, którego skromna pojemność pasowałaby bardziej do kompaktu niż limuzyny klasy wyższej. Prezes wożący walizkę z laptopem i całą masę powietrza nie powinien narzekać, gorzej głowa rodziny wybierającej się na urlop…

Podczas prowadzenia, kierowca Volvo może delektować się z dopracowanego układu jezdnego, który imponująco wysoki komfort resorowania łączy ze stabilnością na zakrętach. Kierowanie szwedzkim modelem jest tym bardziej przyjemne, że układ kierowniczy dokładnie przekazuje ruchy kierownicą na koła, zaś układ hamulcowy przekonuje do siebie skutecznością zatrzymywania i łatwością doboru siły hamowania. Opisując zachowanie S60 podczas jazdy nie należy zapominać ponadto o opcjonalnym napędzie na obie osie, który wspomaga jazdę np. zimą oraz całej masie zaawansowanych systemów elektronicznych, które niejako myślą za kierowcę.

Opisywany samochód pozycjonowany jest pomiędzy modelami klasy premium pokroju Audi A4 czy Mercedesa klasy C, nie powinno dziwić więc, że cennik zawiera wysokie kwoty zakupu. Na tle konkurencji, oferta rynkowa Volvo S60 wygląda jednak całkiem atrakcyjnie. Do pełni szczęścia brakuje jedynie wyższego standardu wyposażenia, w którym znalazłaby się automatyczna klimatyzacja (zamiast „półautomatu”), aluminiowe felgi czy bardziej rozbudowany system audio. Elementów opcjonalnych jest w ofercie sporo, ale sporo też kosztują.

Volvo S60 I

Nadwozie to element S60, któremu trudno cokolwiek zarzucić - nie dość, że prezentuje się bardzo prestiżowo i ma kilka interesujących "smaczków" designerskich, to jeszcze jest nadzwyczaj bezpieczne i wzorowo zabezpieczone przed korozją. Pewne uwagi mamy za to do wnętrza szwedzkiego sedana, albowiem deska rozdzielcza jest nieco przeładowana przyciskami, a przestrzeń dla podróżujących z tyłu okazuje się mocno ograniczona. Poza tym, wymienimy same zalety - od czytelnych zegarów, przez dokładny montaż, luksusowe materiały i kapitalne wyposażenie, aż po obszerny i funkcjonalny bagażnik.

Bogactwo wersji silnikowych robi wrażenie, ale najbardziej cieszy fakt, że wszystkie okazują się bardzo trwałe. Dla tych, którzy liczą na jak najniższe koszty eksploatacji najlepszym wyborem będzie albo benzynowy silnik 2.4/140 KM (dobrze współpracuje z LPG, o ile tylko dbamy o regulację instalacji), albo wysokoprężny motor 2.5/140 KM. Jednostki te nie należą do specjalnie żwawych, dlatego miłośnikom szybkiej jazdy radzimy sięgnąć po któregoś z turbodoładowanych "benzyniaków". Układ jezdny auta zapewnia pasażerom nieprawdopodobnie komfortową podróż, ale wymaga uwagi przy pokonywaniu zakrętów.

W kwestii bezawaryjności Volvo S60 I. generacji pokazuje klasę - to solidnie zbudowany samochód, który rzadko zmusza użytkownika do odwiedzenia warsztatu. Niestety, większość egzemplarzy ma gigantyczne przebiegi, które generują niestety pierwsze koszty. Koszty dodajmy bardzo wysokie, bo z racji skomplikowanej konstrukcji oraz wąskiego zaplecza zamienników ceny napraw potrafią zwalić z nóg. Usunięcia defektów najczęściej wymaga zawieszenie, automatyczna skrzynia biegów oraz osprzęt diesli.

Komentarze redakcji

Powagosław: S60 był dinozaurem i… jest nim nadal. Z tą różnicą, że w tej chwili to rasowy T-Rex z groźną miną i dumnym spojrzeniem. Volvo jeszcze nigdy nie było tak zadziorne.
Luzacjusz: Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że nowe S60 ma coś z Maserati. To porównanie dość absurdalne, bo czy widział kto szwedzkie kiszone śledzie na jednym talerzu ze spaghetti bolognese? Ale świat idzie do przodu, granice i różnice się zacierają. A dla S60 włoskie skojarzenia to komplement. Bo prezentuje się doskonale. I nieszwedzko.

Publikacje o Volvo S60

Volvo S60 D4 R-Design - pozory mylą
 
Nasz test Volvo S60 D4 R-Design

Szwedzka marka ciężko pracowała na wizerunek producenta superbezpiecznych limuzyn. Ponadprzeciętna radość z jazdy? Mało kto szuka jej w Volvo. Tym bardziej w Volvo z automatyczną skrzynią i turbodieslem pod maską. Pozory okazują się mylące.

Volvo S60 - bo młodość jest w cenie
 
Nasz test Volvo S60 – bo młodość jest w cenie

Każdy chciałby wyglądać młodo i zalotnie. Właśnie dlatego chirurdzy plastyczni mogą sobie pozwolić na własne jachty. Jednak urok jest też ważny w przypadku samochodów. Pod koniec lat 90' XX wieku Volvo postanowiło zerwać z pudełkowatym kształtem i łatką "tatowozu" na koszt młodzieńczego szaleństwa....

Czy warto kupić: używane Volvo S60 (od 2000 do 2009)

Szwedzki konkurent niemieckich limuzyn jest komfortowy, dobrze wyposażony i bardzo bezpieczny. Ceny używanych egzemplarzy nie należą do wygórowanych. Atutem jest też niewielka usterkowość. Czy warto kupić używane Volvo S60?

Krok w dobrym kierunku - Volvo S60
 
Nasz test

Nowe Volvo S60 z pakietem R-Design w krwisto czerwonym kolorze nie tylko świetnie się prezentuje, ale równie entuzjastycznie poczyna sobie na drodze.

Limuzyna szukająca pieszych - Volvo S60

Volvo wprowadza na rynek nową wersję S60. Mocno nachylona maska i opadająca ku tyłowi linia dachu mają zbliżyć auto stylistycznie do coupe. Nowa rodzina limuzyn Volvo ma więc bardzo dynamiczny charakter. Nie zapomniano jednak o własnościach limuzyny. Na tylnej kanapie są trzy miejsca ukształtowane tak,...

Przeczytaj pozostałe artykuły o Volvo S60

Volvo S60 na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volvo S60autoWcentrum - społeczność Volvo S60

najwyższe oktanyAuta - Volvo S60

Volvo S60 49,64

Volvo S60 2.4 D5 79,86

Volvo S60 55,66

Volvo S60 CZARNA BESTIA 40,15

Volvo S60 54,99

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volvo S60

kompik 30,17

maciekpd211 30,62

Corny1 30,10

tgaleski 42,84

416Si 97,27

acer1984 30,02

RAFALVOLVO 30,04

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volvo S60

Dobra cena .
Dobra cena . Witam.Dla czego Volvo?Kiedyś mieliśmy 340D. Bardzo powolne ale ekonomiczne i nie...
pierwsze tankowanie
pierwsze tankowanie No, wczoraj przyszło po raz pierwszy zatankować nowe auto bo wyjeździła się benz...
Zmiana ogumienia
Zmiana ogumienia Wkońcu można założyć aluski i letnie opony ...
koniec żarnika
koniec żarnika Dziś wieczorem po zapaleniu świateł zauważyłem, że jeden żarnik świeci na różowo...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volvo S60

od 114 500 zł do 213 100

<
<

Dostępne silniki

Benzyna (150 - 304 KM): 1.6 T3, 1.6 T4, 2.0 T5 DRIVE-E, 3.0 T6

 

Diesel (115 - 215 KM): 1.6 D2, 2.0 D3, 2.0 D4 DRIVE-E, 2.4 D5

Skrzynie biegów

manualna: 6-biegowa

 

automatyczna: 6-stopniowa, 8-stopniowa
Katalog nowych aut Volvo S60
 

Najpopularniejsza wersja Volvo S60

Volvo S60 1.6 T3 150KM - 4 drzwiowy sedan

Najważniejsze wyposażenie

elektryczne szyby
skórzana tapicerka
szyberdach
podgrzewane fotele
tempomat

Dostępne kolory

Cena katalogowa

114 500

Zobacz ofertę Volvo S60 1.6 T3 150KM - 4 drzwiowy sedan
 

Volvo S60 najczęściej porównywane z:

Volvo V60
2.0 T5 DRIVE-E (245 KM)
BMW Seria 5
530d (258 KM)
Skoda Superb
2.0 TDI CR DPF (140 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite Demonstracyjny Mitsubishi Lancer 1,8 140KM Sportback Invite
Rocznik: 2014. Przebieg: 200 km. Silnik: 1.8 140KM, benzynowy.
Cena: 70 890 zł 61 900 zł
Zyskujesz: 8 990 zł Zobacz szczegóły »
Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium Demonstracyjny Suzuki SX4 S-Cross 4WD 1,6 Premium
Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.6 120KM, benzynowy.
Cena: 88 190 zł 75 900 zł
Zyskujesz: 12 290 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volvo S60

Volvo S60
2.4 diesel 185 KM
190 000 km, 2007
34 000 PLN
Volvo S60
2.0 diesel 163 KM
2011
89 900 PLN
Volvo S60
2.4 diesel 163 KM
275 000 km, 2005
33 000 PLN
Volvo S60
2.4 diesel 163 KM
236 000 km, 2003
21 900 PLN

Ocena auta Volvo S60

Wybrane opinie

Volvo S60 Sedan 2.5 (185 KM)

Otrzymalem ten samochod zanim byl oficjalnie w salonach , a potem juz swoj na wlasnosc ... rewelacyjny silnik diesla , prawdziwe zuzycie na przestrzeni 54tys km jest okolo 6.4 na 100 km i to nie jest jazda ekoomiczna , w jezdzie bardzo miejskiej (Paryz i korki) od okolo 6.5 do 7.5 w zaleznosci od "ciezkosci nogi" ... jesli chodzi o elastycznosc i komfort , to malo jest samochodow , ktore moga dorownac na trasie i podczas przyspieszania przy wiekszych predkosciach ... Wady jakie sie pojawily przez ten okre , to glownie choroby wieku dzieciecego : pekniety klips podtrzymujacy podsufitke ( po okolo 20 tys km , w nowych juz tego nie ma) i prawdopodobnie w tej chwili tulejki od stabilizatora w przednim zawieszeniu (koszt okolo 20 euro za sztuke ) - efekt zimowych eskapad po polskich drogach ...

dodał: rymaszewski.pawel@club-internet.fr
Volvo S60 Sedan 2.4 D5 (163 KM)

Volvo S60 D5 to auto o którym zawsze marzyłem i jak narazie jest OK silnik ze 163 KM ma 180 KM wzmocnione hamulce kilka przeróbek np kierownica od R wiele dodatków ułatwiających jazdę i życie (nie wiedziałem że głupie haczyki na torby z zakupami mogą tak pomóc i cieszyć) brak Polskiej mapy w RTI to nieładnie ze strony Volvo (Czechy i Słowacja już mają a my to co trzeci świat?) z karoserią auta nie można nic zrobić mały tunnig i tyle bo jest poprostu piękne. kupując auto oparłem się na ocenie wujka, wsiadł u Dealera do S40 a potem S60 i powiedział że już z 60 nie wysiada ... to mnie przekonało w 100% do tego auta, po tuningu ma kopa , taki nie pozorny harpagan.

dodał: bobi60
Volvo S60 Sedan 2.5T i 20V (210 KM)

5 cylindrów z turbiną bardzo ładnie się zbiera już od niskich obrotów a dzięki spore pojemności silnika nie ma Turbo Dziury. Jak trzeba to ładnie zamruczy a tak jest cichutki. 5-cio biegowy automat, do normalnej jazdy wspaniały, nie stety jak ktoś chce poszaleć po prostu zawolnu, zresztą cały samochód nie bardzo nadaje się do sportowej jazdy, może po za szybkimi prostymi. Tu jest dramat, żółw, po prostu tragedia, masz wrażenie że kierujesz tankowcem po wykonaniu skrętu kierownicą samochód reaguje z baaaaardzo dużym opóźnieniem :( szkoda bo tak naprawdę to jest największa wada :( a i jeszcze jedno promień zawracania jak w starze

dodał: dentysta1
Volvo S60 Sedan 2.4 20V (140 KM)

do 80 tys. było ok, później zaprzyjaźniłem się z właścicielami ASO, gdzie auto spędza więcej czasu niż w trasie. Nigdy nie odmówił posłuszeństaw w trakcie jazdy, ale pada elektryka (przyjeżdżam, wyłączam i już nie zapali - laweta - ASO - już 3 razy), wariują wolne obroty (podobno brudzi się przepustnica i są błędy w sygnale - regulacja i czyszczenie co 8 - 10 tys), po pierwszym mrozie przednia szyba została wymnieniona na gwarancji! Zrobił się mały pajączek na całą szybę :), tempomat bez przerwy się wiesza i przestaje działać (aż do wizyty w ASO). Za naprawy kupiłbym już kolejne!!!!

dodał: Andrzej
Volvo S60 Sedan 2.4 20V (140 KM)

Samochód niezawodny. Wizualnie zwraca na siebie uwagę. Spełnia generalnie swoje oczekiwania. Interesującw rozwiązania typu: nawiew na wszystkie szyby, dwustrefowa klimatyzacja, tempomat, świetne fabryczne nagłośnienie nawet w swej wersji standardowej oraz kilka innych rozwiązań sprwiają, że jazda tym samochodem jest satysfakcjonująca. Jest tylko jedna rysa na tym wizerunku i dziwię się, że nikt tego nie opisał. Otóz monstrualny promień skrętu powoduje spory dyskomfort w jeździe po mieście. Jeździłem wcześniej np. BMW 3, Renault Safrane i podobne. Mając ta

dodał: flash

Galerie Volvo S60

Volvo S60 Facelifting (2014) Volvo S60 II Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM - galeria redakcyjna Volvo S60 D5 - galeria redakcyjna Volvo S60L (2014) Volvo S60 II Polestar Facelifting (2014) Volvo S60 2007 Volvo S60 R-Design Volvo S60 R Volvo S60 Volvo S60L Petrol Plug-in Hybrid Concept (2014)
Zobacz inne galerie Volvo

Opinie o instalacji LPG

Volvo S60

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volvo S60

Volvo S60

70 komentarzy

53 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~Kaziu~Kaziu

Do ~Wojtek: też posiadam volvo S60 2.4 170 KM przebieg 121 tyś km i tak samo jak Wojtek uważam że jest dużo przesadzone o komforcie S60 jak dla mnie to nie wiem czy golf IV nie jest bardziej komfortowy mam jeszcze peugeota 406 kombi taki kapeć ale i tak jest wygodniejszy od volvo s60 . mimo dużej karoseri s60 ma bardzo mało miejsca we wnętrzu z tyłu dla pasażerów nie ma miejsca .Wcześniej posiadałem v70 niby to samo ale jest dłuższy więc i miejsca dużo więcej i naprawde komfortowy.Ale faktem jest że s60 w testach bezpieczeństwa jest bezkonkurencyjne . miejsca mało , na dziurach podskakuje ale po za tymi wadami jest to dzieło sztuki JEST TAK BRZYDKI ŻE AŻ PIĘKNY .Uwielbiam s60 .Kupie jeszcze raz v70 2.4 turbo z manualną skrzynią lub Saab 9,3 rok od 2004

~s60 rozrzad~s60 rozrzad

Volvo s60 2.0T 180km 2007/2008

Czy to prawda że trzeba wymieniać wszystkie wałki rozrządu? Podobno mam rozrząd z 2 ruchomymi wałkami rozrządu. Całość wymiany kosztuje 4600 w dom volvo i 3800 w zwykłym serwisie. Jednen ruchomy wałek to 1200pln. Czyli 1200+1200 za wałki 700 za pasek i pozostałe.. + wymiana.
Czy można wymienić tylko pasek i pozostałe rolki bez wymiany ruchomych wałków?
Z innej beczki czy przy 120km/h także u was zaczyna strasznie szumieć powietrze w środku od strony drzwi, tak jakby uszczelki nie wychwytywały pędu wiatru?

~Marek~Marek

http://oponyzimowepromocja.pl

Tutaj kupisz wszystkie części do Volvo S60 więc jeśli coś to zapraszam

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volvo

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
12 707
Przejechany dystans
6 236 181 km
Zatankowanego paliwa
443 415 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
2 005
Wydanych pieniędzy
954 827 zł
Średnie wydatki na auto
1 730 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
2 776
Wydanych pieniędzy
925 263 zł
Średnie wydatki na auto
1 676 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volvo (552)

Testy zderzeniowe Volvo S60

Najnowsze testy zderzeniowe Volvo S60 przeprowadzone przez Euro NCAP.

Volvo S60

Volvo S60
2001

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volvo

Zużycie paliwa Volvo S60

Na podstawie 368 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: adamp, dodano: 25.07.2009 18:23

Auto rewelacja, bez specjalnych bajerow, ale wygodne jak malo ktore. Komputer pokładowy pokazujacy spalanie to raczej produkt reklamujacy samochod nizli obiektywny instrument kontrolny. Niestety raz zdarzylo mi sie, iz pokazywal 80km do tankowania, a zatrzymal sie na drodze, bylem pewien, ze awaria silnika, to tylko brak paliwa :) Na szczescie, bo ceny czesci zamiennych koszmarne, podobnie jak godzina pracy mechanika, w AutoBoss 195zl/h. Chcialbym tyle zarabiac. Rowniez pokazywane srednie spalanie na komputerze nijak sie ma do rzeczywistosci. Pokazuje 5,7l/100km - przy dystrybutorze wychodzi 6,7l/100km, pokazuje 5,5l/100km (wczoraj) - przy dystrybutorze rowniesz 6,7l/100km przy jezdzie mieszanej (650 km trasa, 400 km miasto). 1200km na baku jak mi mowionio, nie da sie przejechac, no chyba ze caly czas z gorki. No ale dosc o spalaniu. Promien skretu to koszmar, tylko idiota mogl cos takiego zaprojektowac, podobno juz to jest poprawione. I jeszcze jeden powazny feler !!! Zazdrosc sasiadow :( do tego stopnia postanowili poprawic sobie samopoczucie, ze porysowali mi drzwi. Ale nie dziwie im sie VOLVO S60 to bajeczka, mimo tego skretu, tego oszukiwania przez komputer, jest cudowny, wysiadac sie z niego po podrozy nie chce. Zajechalem do serwisu AutoBoss (sprzedaja Volvo i Forda). Sprzedawca widzac mnie zaczal zachwalac Forda Mondeo, gdy uslyszal, ze mam S60 tke, to stwierdzil, ze dla forda jestem juz stracony hahaha. Tylko VOLVO. I tak bedzie na wieki wiekow Amen

pełny raport Volvo Sedan 2.4 D5

autor: Włodarz, dodano: 21.06.2012 23:54

Witam. Posiadam Volvo S60 T5 310km (po czipie). Moc niesamowita, osiągi świetne, jazda na najwyższym poziomie. Spalanie? Jak na takie możliwości jest naprawdę małe. Przy na prawdę dynamicznej jeździe po mieście średnie na 100km komputer pokazuje 11l. i na pewno nie kłamie wiele, mniej więcej wyliczałem i wychodzi podobnie. Nie wiem zatem na co można narzekać...W trasie spokojnie można zejść do 9l przy jeździe do ok. 120km/h. W mieście wiadomo, jak się naprawdę mocno pokręci to można dojść do 14l ale nie wiem jak go trzeba pałować żeby spalić np 17l :O Może na torze...Ogólnie auto bardzo bardzo polecam, a o spalanie można się nie martwić, bo skoro stać Cię na kupno takiego auta to na paliwo też powinno!

pełny raport Volvo Sedan 2.4 i 20V T5

autor: Peshet, dodano: 11.07.2008 16:41

W ASO jest drogo, tam są chore marże, wiadomo, ale przynajmniej mechanicy się znają i obsługa dobra (z mojego doświadczenia, ale ono nie jest duże ponieważ samochód jest bezusterkowy). Pali średnio w mieście 11.9l benzyny(nie wiem ile w trasie pali, nie sprawdzono), ja nie jeżdżę ekonomicznie, lubię wcisnąć pedał gazu na starcie i przy zmianie pasów. Ale kto kupuje ten samochód jest świadom wydatków - za luksus i zwinną bezpieczną jazdę się płaci!

pełny raport Volvo Sedan 2.4 20V

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt
Dodaj diagnozę problemu

Skarbnica wiedzy o Volvo S60

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volvo S60

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Opis techniczny Volvo S60

Model S60 wprowadzono do produkcji w roku 2000. Jest to samochód dość duży, wyglądem przypomina auto sportowe, więcej jest krągłości czego nie spotkamy w poprzednich wersjach, gdyż są one po prostu tradycyjne ( czytaj kanciaste). W kolejnych latach produkcji poprawiono wygląd samochodu .

Zobacz dane techniczne Volvo S60
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volvo S60, oglądali także